olen 30v mies, en tupakoi enkä juo enkä mene vieraisiin

nöf nöf

aletaanko

11

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja mää tupakoin, mut

      en juo, raitis olen ollut jo yli 8v!
      Mitenkä voi raitis meikä saada naista enää nykyajassa?
      Enkä mee minäkään vieraisiin jos hän oikea lähestyisi minua?

      En muuten koskaan ole käynyt edes vieraissa kun naiskaveri on ollut aikanaan mulla!

      Vaikeeta on nykyaikana kyllä löytää naispuolista kaveria. Miksi kaikki naiset juo ja hummaa, mitä he sillä saa aikaan, itselleenkö onnea jos ei raitiit miehet kelpaa enää?
      elämä on vaikeeta nykyään!
      Haluaisin minäkin raittiin ja eläinrakkaan naisen rinnalleni, turhauttaa olla yksin päivästä toiseen, vain käy töissä ja tule tyhjään kotiin,niin, onhan mulla koiruli siellä, mutta kuiteskin se yksinpuhelu ja öllöttely ei korvaa naista!
      Laitat ruokaa itselle ja koirulille, syötte ja ulkoilette, teeveetä katsellen tai pelaille n ja koirulille höpötellen ja iltispalat syöden ja nukkuun ja sama rytmi päivästä toiseen, kun ei huvita diskoteerata tms. yksin cruisailla....

      • Hukj9

        Olet onnekas, kun sinulla ei ole nalkuttavaa akkaa. Olet vapaa. Elät paratiisissa.


    • nöf et silleen

      mitä alatkin sinä itse?
      Eli siis pilkkaat jo avauksessasi? Käsitän näin sinut nöf eli halveksit kun olen raitis.....ja osaan elää ja tehdä kaikkea kotonani ihan itse!
      Kiitos ivastasi!

    • tarkoittaako tuo

      nöf nöf että oleva ihminen on siis sika?
      Ärsyttävä avaus mielestäni myös jollekkin raittiille ja kunnolliselle miehelle!

    • gagag

      Ala ihmeessä juomaan ja tupakoimaan.

    • olisin halunnut siis

      minä 30v mies, tutustua raittiisiin naisiin ja tosi eläinrakkaisiin, vaan kait taas käsitettiin väärin netissä kaikki !
      Siis minä raitis mies, mutta eipäs taida olla raittiita naisia enää maassamme olla nykyään!
      Voiko siis olla totta että alkomahooli on vienyt kaikki nuoret naiset joille vain se känniys autuus on ja , ihanuus olla kännissä ja voi tehdä mitä haluaa silloin?

      Ja meikattuina kuin naamiomies, höh...noo, ei nyt sentään miesmallina, vaan en tiedä niitä naisia jotka on ns. ylimeikattuja, sorry......te ihanaiset......


      Miksei voi taviksena olla kuin mikä olen, se olen minä itsenäni?

    • olet hyvä ihminen
    • nöf nöf

      mutta minulla on tuo uhkapeli

    • ei mulla 30v ole nöf

      föffiä
      ap ilmoittaa siis...
      tai uhkapelejä ainaskaan, ikinä oo pelannut sellaisia....!

      Joku muu heittää vänkkyylyä väliin----

      En ole ikinä harrastanut edes, kuka lie tuo nöfnöf joka sekoittelee juttujani täällä----??
      Kuljen töissä ns.auto- aspassa korjuussa ja kotosalla illat, olla öllötän sit vain illat kotosalla koirien kanssa ja mihkäpäs sitä lenkkien jälkeen pikku kylässä mennään kuin koisaamaan....

      ja aamulla taas duuniin... jne se sama toistuu pvstä toiseen...
      yksin oot sinä ihminen, yksin päivästä toiseen, ainoa varjosi on oma itsesi.....

      tätä se elämäni on ja monella muullakin, ehkä???

      Pakko pärjätä niin kauan kuin jaksaa, YKSIN!

    • Hfgft

      AA kerhosta löytyy totaali raittiita miehiä sekä naisia.

    • että siis mitä?

      Miks mun raittiin miehen pitäis sieltä AA-kerhosta etsiä naista itselleni koska olen raitis itse?

      En usko että ne ns. "raitistuneet" olisivat lopun elämän raittiina, vaikka tosin heitä lopunelämän raittiita on, juttujen mukaan tai siis lehtijuttujen mukaan, muuta en, ikävä kyllä tiedä!

      Ja lähin AA-kerho lienee jossain 200 km:n päässä----tai kauempanakin...

      Et sinä tulisi tänne Pohjois-Suomeen luokseni, ehdottaja?
      Ouluun päin, ei ylemmäs?
      Oon rauhaa rakastava , vihaan riitelyä ja eläimet on rakkaita mulle!
      Can you write to me?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe