Pääkaupunkisedun femmet

Espoo:p

Alkuun, anteeksi kun olen näin pinnallinen ihminen, mutta onko teitä naisellisia naisia/tyttöjä pääkaupunkiseudulla lainkaan, tuntuu vaan että olen ainoa. DTM:ssä näkee usein vain poikamaisia ja sitten on niitä homojen tyttökavereita jotka ovat heteroita.

12

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hehhhh

      "sitten on niitä homojen tyttökavereita jotka ovat heteroita. "
      Öö, ja mistäs näin päättelet? Vai eikö biseksuaaleja lasketa?

    • Hmmmm

      Minusta taas tuntuu, että juuri DTM:ässä niitä femmejä on...

    • Höhöh

      No tässä yksi homon tyttökaveri sitten. Mistä tosiaan tiedät, ovatko heteroita vai eivät? Itse en ainakaan ole. DTM:ssä on kaikelaisia minun mielestäni. Harvoin tapaan kyllä omantyyppistä naista missään, tänään tosin näin todella viehättävän yksilön Lidlin mehuoastolla. ^^ Mutta niin, musta tuntuu että sun ongelma on se, että olet vaan ennakkoluuloinen, heti kun näet femmen oletat että on hetero vaikka sitten DTM:ssäkin. Ja sitten olet näkevinäsi vaan ne kaikki butchit. Femmestä ei tietenkään voi päälleppäin nähdä, että onko lesbo jos esim. kadulla kulkee vastaan, poikamaiset erottuu massasta paremmin.

    • eihyvääpäivääää

      Aloittajalla aivan ihmeellinen mielikuva. Minä olen juurikin sellainen homojen tyttökaveri ihan heteron näköinen, mutta en TODELLAKAAN ole hetero, vaan LESBO.

    • takapajula

      Suomi on sellainen takapajula edelleen, että vaikka kuinka olisi Dtm:ssä tai Pride-bileissä, edelleen luullaan kaikkia femmejä heteroiksi ja tai raskaana oleviksi. Sitten jos saadan pakit niin helppo on syyttää, että hän oli hetero/bisse ja tai raskaana. Jos on femme niin pitää vähintään olla kauheestI läväreitä ja tatskoja sekä punkkarihiukset. Kyllä huomaa minkä maan naapureina mekin ollaan. Länteen päin kun mennään, niin siellä ei olekaan muita kuin femmejä.

      Itseäni taas ei viehätä pätkääkään ihmiset, jotka ajattelevat yhtä takapajuisesti ja mustavalkoisesti sekä ovat korostuneen miesmäisiä/poikamaisia. Myös edelleen monella on hirveä kynnys lähteä yhtään mihinkään bileisiin yksin, vaikka täytyyhän elämässä monia asioita tehdä itsenäisesti ja yksin.

      • Homojen femmekaveri

        Toivottavasti aloitus oli provo.


    • lolzzzz

      Aloittaja ihme juntti

    • hukassa...

      itse kävin taas dtm:ssä pyörimässä ku oli miss gay finland ja tuntu että oon iha pihalla porukasta :S pitäis varmaa olla joku gay best friend et uskaltais ees lähtee mihinkään bileisiin....
      Näytän niin "heterolta" että pari kertaa tullu suoraan kommenttia että mitä sä täällä teet. En kuitenkaan halua omaa tyyliäni muuttaa sen vuoksi että "sopisin porukkaan".

    • näin on asiat

      Hyvä kysymys, toivoisin, että kaunottaria olisi, mutta jostain syystä laittavat itsensä pilalle läväreillä yms. Tosi kaunotar kelpaa myös miehelle, vaikka olisikin lesbo, ainakin minulle.

      • Tissitissi

        Miss gay finlandia olin minäkin katsomassa ja "heteron" näköisiä femmejä bongasin ainakin 20-50 viettämässä iltaa, joten lopettakaa jo natina!!!!!!! Kenenkään ei tarvitse ottaa läväriä eikä kenenkään tarvitse ottaa pois läväriä. Asia käsitelty.


    • Mä kans!

      Femme Espoosta ilmottatuu, et oo ainoa :D

    • femme37/Helsinki

      Femme Stadista tässä, terve! Onhan meitä. Ei ole läväreitä eikä punkkitukkaa (joista yllä mainittiin). Paitsi jos korvikset lasketaan tässä mukaan ja takapuoleen ylettyvä tukka on punkkia. :D

      En tosin heilu DTM:ssä tai biletä muuallakaan, vaan vietän tällä hetkellä kotielämää kahden alle kouluikäisen lapseni kanssa, jotka hankin yksin kun ei löytynyt ketään ihanaista kenen kanssa perustaa perhettä. Tai muutakaan... Ap ei siis näe tätä femmeä DTM:ssä jatkossakaan, ja tuskin minua välttämättä tunnistaa lesboksi kadullakaan ulkonäköni puolesta. En minäkään tietysti tunnista hyvin muita femmejä, niin että ymmärrän aloittajan tuskan...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5480
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3507
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1632
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      203
      1579
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1048
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe