Thyroxin ja seksuaalinen halukkuus

uhlukki

Onko muilla Thyroxin lisännyt seksuaalista halukkuutta? Olen 30 v nainen ja syönyt Thyroxinia nyt 2,5 kk vajaatoimintaan. En ole vielä huomannut juuri muita vaikutuksia kuin että himot hyrräävät ihan hulluna ja mieli tekisi sekstailla koko ajan ja kaikkien vastaantulijoiden kanssa. :D Kuuluuko asiaan? Muita oireita on ollut lähinnä hiusten lähtö, lihominen ja ihon halkeilu. Niihin vielä odottelen apua.

9

1695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Runsaasti

      Ainakin minulla seksihalut ovat kasvaneet räjähdysmäisesti (N 46v). Ei edes se auta, että pienennän kesäksi lääkeannosta. Tosin ennen vajaatoiminnan toteamista ei ollut kunnollista "antajaa", vain "pyytäjä", joten nyt saan niiden kadotettujen vuosien seksitarpeet.

    • halutonjavajaa

      Täällä yksi joka odottelee edellisen kuvailemia räjähdyksiä. :) Thyroxin aloitettu kaksi viikkoa sitten..

    • jdg

      Minä aloitin thyroxinin kolme viikkoa sitten ja huomaan todellakin eron! En tiedä johtuuko se väistyneestä väsymyksestä vai mistä mutta en valita. :) Niin pitkä kuiva kausi on takana..

      • Ei eroa jm

        Minä en ole huomannut mitään eroa. Lääkitys ollut nyt kaksi vuotta ja pitäisi olla hyvällä tasolla.


    • vaik väsyttäis

      En ole huomannut eroa mitenkään. Säännöllistä seksielämää kun olen pitkässä parisuhteessa.

    • Mammake

      Jaahas miulla sitte kain 30 vuotta väärällä tasolla lääkitys kun en moista ilmiötä ole huomannut missään vaiheessa.
      Painokaan ei välttämättä lähde automaattisesti laskuun jos on karannut pois ihanteesta. Hiukset eivät minulla ainakaan ole vahventuneet koko aikana miksikään sitten hoidon aloittamisen. Ihokin on yhtä kuivuvaa sorttia kun ennen.
      Suurin vaikutus lääkityksellä on ollut siihen ettei ole niin kamalan väsynyt, vaan tasasen väsynyt koko ajan.

    • Minulla myös

      Minulle tuli aivan sama ilmiö :) Tasaantuu vähitellen mutta pysyy koko ajan korkeampana kuin ennen lääkitystä. Kun nostaa annosta niin taas ryöpsähtää uudestaan. Tämä on kiva sivuvaikutus :). Kaikki vajisoireet eivät kyllä ole ollenkaan hävinneet, mutta haluttomuus on hävinnyt.

      • Himohyrrä

        Minä olen huomannut saman "harmittavan sivuvaikutuksen" :) En valita eikä valita mieskään!


    • 3+14

      Tuo olisikin mukava sivuvaikutus ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe