Sairastan anoreksiaa

eikai1

Okei... mut ollaan viemässä osastohoitoon! Sit ne lihottaa mut, voitteko kertoo mulle, mitä siel tehään? En haluu en haluu en todellakaan halus olla mikään sotanorsuja, haluan olla 153/30. Pakotetaanko mut syömään jotain vammasta rasvaruokaa hyi?

12

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten vaan

      150/30? Joo, en tiedä, mitä siellä tekevät, mutta kyllähän tuohon mahtuis pari kiloa lisääkin. Kaiketi yrittävät puhua sinua ympäri muuttamaan omakuvaasi. Ei se kyllä yleensä toimi, että joku täti kertoo miten pitää elää, vaan se pitäis jokaisen päättää ihan omassa päässä.

    • Eikai1

      Se tulee olee varmaan kamalaa valvoo varmaan mun syömistä! Haluun tietää mitä mulle tehäää! En halua että ne lihottaa mut kuoliaaks,

    • anaveg

      Itse pelastuin osastohoidolla, lupautumalla ravitsemusterapeutille ja hoitamalla ITSE itseni kuntoon.
      Olen onnellisesti suoriutunut tuloksesta. Monia järisytti ruokavalioni totaalinen muutos, sairastuessani anoreksiaan. Ryhdyin vegaaniksi ja ymmärsin ja tiesin, että minun tulisi syödä PALJON. Tiesin mitä olin tekemässä, mutta itse sairaus kauhisteli.
      Olen mukavasti parantunut, en tietenkään 100% mutta paljon paremmin, kuin pahempina aikoina.
      Puhukaa, ehdotelkaa, sitoutukaa ja luvatkaa.
      Tehkää kompromisseja ja TULE KUULTUKSI.
      Anoreksia on paskin sairaus ikinä, minulla ei ole tullut mm. kuukautisia melkein 8kk ja olen huolissani...
      TE ETTE LIHO KUN PAINO NOUSEE, KEHONNE PARANTUU, TE PARANNUTTE. KEHO KIITTÄÄ. LIHAS PAINAA ENEMMÄN KUIN LÄSKI.
      HUOM! Älkää säikähtäkö mm. 'ahmimiskohtauksia', ne ovat kehon luontaisia reaktioita kun ei ole syönyt, keho luulee taas ettei saa ruokaa pitkiin aikoihin joten se tankkaa todella kalorista ruokaa.
      Syökää terveellisesti, monta kertaa päivässä, jälkiruuat ei ole pahasta : ). paranemisia

    • Eikai1

      Voisinko todella välttää osastohoidon?

    • Piiiiiipuli

      Riippuu varmaan vähän siitä ootko alaikänen vai et :D Mä oon 21 ja oon välttäny kaikki osastot, valehtelen vaa psykologille ja ravitsemusterapeutille.. Alaikäsillä vähä vaikee ku voidaan periaatteessa pakottaa aika helpostiki :/

    • Eikai1

      Oon 11, eli mut viedään pakol nenämahaletkuun mikälie onkaan?

      • llujtollo

        Viedään, jos kerran meinaat tappaa itsesi syömättömyydellä!!!!


    • Eikai1

      En mä itseäni tappaa aijo, kunhan vaan laihdutan

    • 16+1

      "Piiiiiipuli" Miksi ihmeessä käyt psykologilla ja ravitsemusterapeutilla, eihän niillä ole mitään asiaa sinun omaan elämään.

      Sitten kun somaattiset sairaudet vaativat hoitoa, jota ilman kuolet, pääset osastolle. Kun ymmärrät pysyä kotona, poissa kaikesta psykosomaattisesta hoidosta, saat laihduttaa ja kuolla kaikessa rauhassa.

      Pysy siis vain kotona, ole hiljaa ja teet kuolemaa......

      Alaikäiset kuuluvat heti osastolle, liian lepsu hoito kostautuu, viimeistään silloin kun täysiikäistyy. Samalla yhteiskunnan tuki hoidoille vähenee ratkaisevasti.

    • eikai1

      ^^

      • 2048

        Mene sinne osastolle ihan oikeasti, älä väitä vastaan ja ole positiivinen. Jos tuon olisin tehnyt olisin tehnyt kaikki olisi ollut helpompaa. Kun menet sinne muista IHMISET OVAT SIELLÄ AUTTAMASSA SINUA JOTTA PARANISIT! onko sinusta kivaa muka vain olla yksin ja kuluttaa kaloreita ja miettiä mitä ei saa syödä? HERÄTYS OLET VIELÄ NUORI JA SULLA ON KOKO ELÄMÄ EDESSA, joten älä tuhlaa sitä kaloreiden laskemiseen ja itsesi tuhoamiseen.


    • Graving

      Voin kertoa että edessä on kova koettelemus. Ensin keho korjaa itsensä. Itsellä meni kolme kuukautta syöden paljon ja ihan mitä lystäs eikä paino noussut. Sitten kroppa alkaa varastoimaan rasvaa. Sitten kun rasvaa on tarpeeksi kehttyvät lihakset takaisin. Sitten kun lihakset ovat valmiit, alkaa vähetä liika rasva. Ja lopuksi tulee ns.henkinen parantuminen, joka saattaa viedä useita kuukausia tai jopa muutaman vuoden. Se on äärettömän rankkaa ja moni jättää kesken ja lähtee taas näännyttämään itseään. Se vain pidentää parantumisaikaa ja tekee entistä lihavammaksi. Ja luota minun sanoihin, sinusta ei tule sotanorsua. Paino ampuu n.10% yli sinun normaalipainosi, mutta se tippuu itsekseen vuoden parin aikana normaaliin kun elät normaalisti. Terve ihminen ei paisu loputtomiin kuin ilmapallo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6163
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3936
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2319
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1373
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe