Välipaloista kyselen?

Lihava lippispää

Tulee nuita irtoperiä kuskailtua jo neljättä vuotta ristiin rastiin ja aina olen ajun aikana napostellut mansikka täytteisiä lakuja sekä juonut kolmisen litraa muumi limskaa päivän aikana. tauvoilla sitten aa pee ceellä tulee himo popsia hillomunkkeja kolmekin.
Kysynkin, arvon kollekat, että mitä täytelakuja sinä pidät aina koelaudan pöydällä ja napsit niitä ajun aikana vähän väliä? Entä minkä merkkistä limskaa juat?
Viikonloppuna, kun veturi seisoo parkissa, pelaan kotona pleikkaa ja syön taukoamatta mansikka täytesuklaata, neljäkin levua päivässä, limskana mulla yleensä vapaalla joku vadelma limppa.

28

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rahtari pena

      mulla on donitseja ,sit välillä mä haen krillimakkaran jossa on paljon sinappia,sit se sinappi on mun naamassa ja parrasa .sitä on sit kiva nuoleskella naamaansa .seuraavalle krillille. juon ediä siitä saa kivan sokerihumalan.
      viime vikkol ajoin muuten putkeen satakahdeksankymmentä tuntia ,et sillee.

      • Mistä näitä sikiää??

        Yllä taas kaksi typerääkin typerämpiä kirjoituksia keskusteluketjussa jota ei koskaan olisi pitänyt edes aloittaa. Se vaan on kummaa miten jotkut saavat kiksejä elämäänsä tämän tasoisesta "huumorista". Jotenkin tuntuu että nämä kuljetusalan foorumit erityisesti vetävät puoleensa häiriköitä. Selvää on että yksi ja sama häirikkö kirjoittelee paskojaan monillakin nimimerkeillä mutta tuskin nämä kaikki nerokkaat oivallukset ovat yhden ja saman "huumoriveikon" kirjoittamia.


      • Täältä näitä sikiää
        Mistä näitä sikiää?? kirjoitti:

        Yllä taas kaksi typerääkin typerämpiä kirjoituksia keskusteluketjussa jota ei koskaan olisi pitänyt edes aloittaa. Se vaan on kummaa miten jotkut saavat kiksejä elämäänsä tämän tasoisesta "huumorista". Jotenkin tuntuu että nämä kuljetusalan foorumit erityisesti vetävät puoleensa häiriköitä. Selvää on että yksi ja sama häirikkö kirjoittelee paskojaan monillakin nimimerkeillä mutta tuskin nämä kaikki nerokkaat oivallukset ovat yhden ja saman "huumoriveikon" kirjoittamia.

        Joku helvatan kiintoisa asia kuitenkin tässäkin avauksessa oli, kun taas kerran oikein vaivauduit kommentoimaan ja arvatenkin tuo ei ollut sinulta viimeinen kommentti tähän keskusteluun. Eli juuri siksi näitä kirjoitellaan, kun lailesi heput vastailee ja kommentoi. Menikä daijulla jakeluun, häh.


      • Pidä taso korkealla!!
        Täältä näitä sikiää kirjoitti:

        Joku helvatan kiintoisa asia kuitenkin tässäkin avauksessa oli, kun taas kerran oikein vaivauduit kommentoimaan ja arvatenkin tuo ei ollut sinulta viimeinen kommentti tähän keskusteluun. Eli juuri siksi näitä kirjoitellaan, kun lailesi heput vastailee ja kommentoi. Menikä daijulla jakeluun, häh.

        Sinä puupää et näköjään ymmärrä että vaikka keskusteluketjuun jotain kirjoittaakin se ei välttämättä ole vastaus tai kommentti itse aiheeseen. Jotkut onneksi sentään edes yrittävät pitää palstan tasoa edes jotenkin siedettävänä. Sinä ilmeisesti olet näiden typerien kirjoitusten kohdeyleisöä kun ilmeisesti niistä nautit koska kirjoituksia kritisoivien vastaukset noin kovin ahdistaa. En yllättyisi vaikka niitä itse tänne kirjoittelsit ja pili pystyssä odottelisit vastauksia loistaa huumoria esittäviin kommentteihin.

        Nyt muistat taas vastauksessasi tähän kirjoitukseeni muistuttaa minua että tämänkaltaiset kirjoitukset minua kiinnostaa kun taas kommennoin tätä. Muistathan sen?!!


      • Hoikka stetsonipää
        Pidä taso korkealla!! kirjoitti:

        Sinä puupää et näköjään ymmärrä että vaikka keskusteluketjuun jotain kirjoittaakin se ei välttämättä ole vastaus tai kommentti itse aiheeseen. Jotkut onneksi sentään edes yrittävät pitää palstan tasoa edes jotenkin siedettävänä. Sinä ilmeisesti olet näiden typerien kirjoitusten kohdeyleisöä kun ilmeisesti niistä nautit koska kirjoituksia kritisoivien vastaukset noin kovin ahdistaa. En yllättyisi vaikka niitä itse tänne kirjoittelsit ja pili pystyssä odottelisit vastauksia loistaa huumoria esittäviin kommentteihin.

        Nyt muistat taas vastauksessasi tähän kirjoitukseeni muistuttaa minua että tämänkaltaiset kirjoitukset minua kiinnostaa kun taas kommennoin tätä. Muistathan sen?!!

        Jo toinen kommentti sulta idiootilta! Eli tähän mennessä sun takiasi jo 4 kommenttia ja aloittaja hykertelee. Jospa niin sinä, kuin mimä ja muut emme kommentoisi lainkaa trolleja?? Mietippä sitä. Miltä aloittajasta mahtaisikaan tuntua, kun kukaan ei kommentoisi tai vastaisi idioottimaisiin trolleihin. Joka aasi tajuat, mitä yksikin vastaus saa aikaan? Sinä fiksuna vielä heität ainakin yhden kommentin, niin ollaankin jo kuudessa vastauksessa ja aloittaja on tyytyväinen ja miettii jo uutta vielä typerämpää trollia, johon joku vesipää taas vastaa, että mistä näitä sikiää?
        Fakin nuija.


    • Makean ystävä

      Minulla aina sorarekan hytin jääkaapissa kolme-neljä litran tölkkiä mansikka mehua. Evääksi äiti muori laittaa mulle litran muovirasiaan kakkutaikinaa tupla sokerilla, jossa on mansikkahilloa paljon joukossa. vadelma viinereitä sitten haen aamusella tutusta kaupasta sekä kolme neljä täytesuklaalevua, mieliisti mansikan makuisia. paariloissa otan aina ruuaksi kinuskikastiketta ja jätskiä tupla anooksen ja jälkkäriksi pari possu munkkia ja mansikan makuista limpparia, johon pyydän myyjän lisämään desin sokeria. Kotona ehtoolla odottaa äiteen tekemä pannukakku mansikkahillon kera. Iltapalaksi vielä litra kakkutaikinaa ilman mansikkahilloa.
      Ajokkina mulla sora scania ja jy-kin perirattaat.

    • Asiallinen vastaus

      Ajaessa juomana on mukana AINA Lidlin Freeway cola light.

      Karkkeja en syö ajaessa IKINÄ... joskus voin napata huoltikselta mukaan sipsipussin

      Ja et ole kuski... heillä ei ne 2 vapaata ole välttämättä viikonloppuna, vaan esim. TI JA KE voi olla ne vapaat....

    • HÄVETTÄÄ

      Eipähän tämäkään ketju ainakaan muuta ihmisten suhtautumista kuskeihin, tyhmiä ollaan ja lapsellisia.

    • ihraperse Eki

      Minulla hytässä aina limskoja, paljon limskoja ja mehuja. Äiti tekee evääksi yleensä mansikkarahka kääretorttua ja vaniljakastiketta parilitraa.Myös mamikkaa äiti laittaa mulle reppuun, irtomameja ja suklaatia, paljon suklaatia. Suklaakeksejä nakkelen sitten kuormien ajon aikana ja syön kilon jälkäksi hianoa sokeria. Illalla kotona nakkelen namikkaa alvariinsa kitusiini ja juon vadelma limonaatia.

    • nakkis-rahti

      mä ainaskin tykkään pysähdellä krilli kiskoilla ja tilailla kaikenmaailman tuplajuusto hampurilaisia ja käristemakkaroita, joskus jopa 3- neljäkin kappaletta, mua vähän kyllä häiriittee se että ne ei aina niillä kirlleillä taho ymmärttää että joku joskus voi tilata niitä nakkis tuoteita vähän enenpikin kerralla, kun on kova ruoka halu.

    • pressurekkis

      Minulla pressurekan ohjasmossa eväänä jokaikunen päivä erimakuisia hilloja. Vaimo tekee hilloja ja kaupasta ostan ja ne on hyviä kun lisää sokeria lisää. Noin viiden minsan ajunaikana tupsautan kolme neljä ruokolusikallista hilloja nassuun. Tykkään tosi paljon syödä ajun aikana hilloja ja sokeria.

    • tosirekkamies

      äiti tekee mulle yleensä kuumaa maitokaakaoo termariin .ja kotonaleivottuja hillomunkkeja ,paljon hillomunkkeja .mami tekee ja paljon taikinaa nam hilloa nam. välillä täytyy käydä kakalla.

    • Raaka RRRahtimies

      Minulla eväänä bulkki yhdistelmää ajellessa erimakuisia mansikkanamuja ja suklaa kakkuja. Hillomunkkeja ja hilloa sekä munkkeja. Paljon erilaisia sokeri leivoksia ja keksejä, joissa makeaa marjaisaa täytettä ja suklaa kuari. Juomana nelisen litraa kusen lämpöistä vettä, jossa kolmekiloa sokeria. Ikinä, siis ikinä en syö suolaista, vaan ainoastaan makean makuista makeaa ja sokerille maistuvaa sokeria.

    • joo8

      minäpä pöllin käristettyä pekonia aamupalalla ison säkin mukaan.pieru haisee ah sitä aromia vanha viina jalka hiki ja pekoni ah siinä rekka miehen wunderbaumit

    • Into Turvonnainen

      Höyrymakkaraa aamiasena,välipalana,lounaalla,välipalana,illallisella,välipalana ja iltapalana.
      Joskus yölläkin jos herään ja ainakin päiväunien jälkeen.

    • suklaahuuli

      kanan siivet on hyviä. välillä ratti on niin rasvassa ,että ote lipsuu koko ajan.
      jälkkäriksi suklaatia paljon suklaatia . äitikin kehuu minua.äitin pikku kullan nupuksi ja herkkusuuksi.

    • zdyujm

      sinistä lenkkiä ja kaljaa löytyy aina auton jääkaapista ja tietty kossua

    • potrapoika

      minä syön maitoo ja ylipäänsä kaikkia maito tuotteita.
      ja mulla on laktoosi-intoleranssi .syon piimääkin viiliä syön .saako mistään xxxxl tuttipulloo?

      • Kuljetusala rock!!

        Kun tätäkin keskustelua lukee niin ei tarvitse ihmetellä miksi kuljetusalan porukka on ihmisten mielissä juuri niin alhaisella tasolla kuin on mitä tulee kyseisen porukan älykkyyteen. Miksi kaikkein typerimmät paskanjauhantajutut on aina kuljetuspalstoilla? No kuvaavaan on myös se että naapurin laiska ammattikoulusta pois potkittu aikamiespoikaa työvoimatoimistossa kehoitettiin hakemaan työtä kuljetusalalta koska sinne pääsee kaikki jotka kävelemään kykenee eikä siellä tarvita suuriakaan älynlahjoja. Näin siis ohjeisti työkkärin työpsykologi. Ei ihme että autojen kopeissa istuu elämäänsä pikaksen vähemmän lahjoja saaneita tyyppejä.


    • kyllä mami osaa

      minä en mistään hinnasta syö makiaa.äiti on kieltänyt .äiti pistää mulle evääksi munia ja pekonia .ja ruokajuomaksi kahvia pieni nokare siihen sian rasvaa .kyllä taas jaksaa roikkua puskurissa kiinni .

      • näkki

        Mä harrastan välipanoja. Syön kohtuudella ja säännöllisesti niin pysyy akseli kunnossa eikä taivu kovassakaan vedossa.


    • tuhnupete

      en lähde minnekkään jos ei ole jalostajan lihapullia mukana.tietenkin saarioisten pitsat mukana .ruokajuoma yökhurt. lihapullista lähtee hyvät pierut ja tupakan tuoksu kruunaa sen.

    • erittäin hienoa

      täytyy muistaa syödessä välillä vetää henkee .on se hieno kattella kun rekkamies vetää makkaraperunoita naamaansa ,niin että hikikarpalot lentää otsasta.

      • irtsikka

        kuule minkäs sille voi, kun on valtava ruoka halu


    • herra puklu

      tulin kuralle .syön maitoa.

    • 182kg

      syön säännöllisesti makkaraperunoita,sillä suoli toimii mainiosti
      kun on rasvaripuli.

      • hoikka gay

        Olisi kiva rassata noin lihavan äijän hikistä ja sontaista suolensuuta, nam.


    • 182kg

      haluan että kaivat mut eka tyhjäksi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5269
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1552
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      190
      1430
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe