Häiriö naapuri

kaikkea sitä näkee k

Kuuden vuoden ajan Untamontiellä on häiriönaapuri toiminut. Aluksi taputteli kivellä ja kuvasi. Nauhoitti puheita meidän pihalta kuulemma kehui niitä muille ja nyt irvistelee ikkunoista kun ajan ruohoa ulkopuolella. Koira juoksentelee pitkin tietä. Olen tehnyt kyllä rikosilmoituksen. En ole törmännyt tällaiseen missään. Huutelee kaupungilla ja osoittelee sormella muille ihmisille.
Tänään viimeksi niin kuin pikkukakara irvisti ja näytti keskaria ja hakkasi sälekaihtimia ylös ja alas. Kyllähän siinä Untamontien alapäässä meillä riitti ihmettelemistä.

27

928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ou too

      On teillä outoa porukkaa siellä pmäellä-sekopäitä taidatte olla kaikki!!!

      • Kunnonkansalainen

        Ei nyt kaikki peru puhees. Satuin lukemaan sun tekstis. En mä ainakaan. Saat pyytää anteeksi kaikilta jotka on kunnon kansalaisia täällä Pieksämäellä. On niitäkin jotka käytäytyy kunnolla ja eikä ole mitään sekopäitä. Ite olet sekosekopää.


    • kaiken koettanut

      Etpä todellakaan ole vielä nähnyt kaikkea mihin naapuri voi pystyä halutessaan...:D

      • kaiken koettanut

        Ei kyse ole Pieksämäestä, kyllä sekoja on muuallakin...Ihan turhaan aina yleistää Pieksämäkeä näihin.


      • Kunnonkansalainen
        kaiken koettanut kirjoitti:

        Ei kyse ole Pieksämäestä, kyllä sekoja on muuallakin...Ihan turhaan aina yleistää Pieksämäkeä näihin.

        Olen samaa mieltä kaiken kokeneen kanssa. Joka junaan on menijää kuin niistä jää asemallekkin. Kun olen käynyt Kuopiossakin siellä on ihan samaa porukka kulkee omia latujaan.


    • ihih

      sytytä sen ovi tuleen

    • hahah

      Onnee vaan sinne Pieksämäelle...mahtaa olla kivaa asua siellä.

      • aikuiset ihmiset

        Ihan paska paikka. Sekojen ja sos. pummien tyyssija. Työttömiä ja vetelehtijöitä joka nurkka täynnä. Kun ei ole mitään tekemistä kaiket päivät istutaan ikkunassa ja vahitaan ketä tiellä liikkuu.


      • Kunnonkansalainen

        Mulla on ainakin kunnon kansalainen janaapuri mitä vielä eikä häiriköi ainakaan. Kyllä minä ainakin tykkään asuu täällä Pieksämäellä. Täällä on ihan kunnon kansalaisia suurin osa. Mitä minä olen nähnyt kuullut termillä kilttejä asukkaita. Kyllä joka pitäjään tosin mahtuu niitä jiäräpäitäkin.


    • näitä meillä piisaa

      Ei ole sitä omaa elämää. Eikä se varmaan ole mikään sattuma että sattuu siinä istumaan ja hyppää sitten ikkunaan. Se on varmaan huvittavankin näköistä kun aikuinen pomppii ikkunapielessä ja irvistelee. Voi reppana.

    • olen miettiny

      Ootsä värmä että se oli koira joka juoksenteli pitkin pihoja jos se olikin akka koiran puvussa

      • koira kun koira

        Niin tuli minullekin mieleen että tarkista seuraavan kerran että se varmaan oli akka. Haukkuiko se samalla tapaa.


    • SuSaNnax

      Mun pitäs olla tällä hetkellä onnellinen mut olen tosi vihane ja vittuuntunut.. Jos ny kusee asiat ni sitte vasta oon vihanen.. Kuka tulee siivoon loppuun tän kämpän???!! Mä en siivia ku koitan miettiä!

      • kellohame hulmahtaa

        Näitä meillä riittää. Työttömät ja muuten laiskat ympäri Pieksämäkeä. Ei ole muuta tekemistä kun istua ikkunassa ja vahtia muita. Ja kellohame helmahtaa kun toinen juoru akka kiitää pois.
        On muuten huvittavan näköistä sip sip ja sip ja sitten äkkiä pois.


    • kohde selvä

      Juu... itsellä sälekaihtimet tiukasti kiinni ikkunoissa ettei vaan kukaan näe sisälle... itse päivystää aamusta iltaan korvat höröllään ja silmät selällään kyttämässä naapureitaan... sit näillä nykyajan juoruakoilla on facebookit ja puhelimet, joilla levittää mahdollisimman tehokkaasti tietoa... on ne vaan sellaisia kyttääjäsikoja!

      Tule salama ja iske!

      • Hernekeittopäivänä

        Mä kuuntelen naapuriani vessanpytyn kautta! ;)


      • ressu tai muu aita

        Tuliskin tosiaan salama ja veis koko paskan pois.
        Ei tarviis iskee kun raja-aitaan missä nää roikkuu päivät pitkät.


      • Zeus tule!
        ressu tai muu aita kirjoitti:

        Tuliskin tosiaan salama ja veis koko paskan pois.
        Ei tarviis iskee kun raja-aitaan missä nää roikkuu päivät pitkät.

        Mä oon kans samaa miettiny, et ei sitä käsitä millainen riesa voi tuollaisesta kyttääjäsiasta tulla, vaikka onkin sanottu, ettei niistä kannata välittää, kun niillä ei ole sitä kuuluisaa omaa elämää eikä mitään muuta elämässään.
        Mut kyl se vähän rupee kyrsimään, kun ei voi mitään edes puhua omalla pihallaan, ettei tämä kyttääjäsika ole kuuntelemassa ja eteenpäin levittelemässä.

        Tule salama ja iske - polta raunioksi. Vähän aikaa edes saa olla rauhassa ennenkuin pykäävät uuden kyttäyspömpelin.

        Sen tietää jokainen sit, kun omalle kohdalle sattuu tuollainen.


      • juorumummelit
        Zeus tule! kirjoitti:

        Mä oon kans samaa miettiny, et ei sitä käsitä millainen riesa voi tuollaisesta kyttääjäsiasta tulla, vaikka onkin sanottu, ettei niistä kannata välittää, kun niillä ei ole sitä kuuluisaa omaa elämää eikä mitään muuta elämässään.
        Mut kyl se vähän rupee kyrsimään, kun ei voi mitään edes puhua omalla pihallaan, ettei tämä kyttääjäsika ole kuuntelemassa ja eteenpäin levittelemässä.

        Tule salama ja iske - polta raunioksi. Vähän aikaa edes saa olla rauhassa ennenkuin pykäävät uuden kyttäyspömpelin.

        Sen tietää jokainen sit, kun omalle kohdalle sattuu tuollainen.

        Oma elämä näiltä tällaisilta puuttuu. Joku menee tähänkin halpaan ja uskoo näitä mitä ne kuulee. Ei tarvii tietysti välittää mutta ymmärrän jos se teillä on ongelma.


    • Ongelmia?

      Menkää korvaushoitoon!!!

      • iiiiuuuuuuuu

        Sielläkö sinä jo olet!!!!!!!!!!!!!! Jos ei ole oikeaa niin keskity siihen korvaushoitoon.


    • khhk

      Kontiopuistosta löytyy kyllä paljon sekopäisempiä naapureita, jos se yhtään lohduttaa. Missään ei ole ennen käynyt naapurin mies nyrkit pystyssä kimppuun, mutta täällä sekin tapahtui. Ja ilman syytä.

      • reppanat888

        Pirttimäessä on tällainen tapaus myöskin. Ukko huutelee kadulla muille ja vie jopa roskakoria toisen tontilta. Kaikki on häiriöksi.


    • Ilman mielenvikasia

      Ne on nämä omakotitaloalueetkin pahoja. Pohjolankadulla oli aikanaan sama meno.Myimme talon pois ja nyt on asuttu Viljelyksenalueella rivitalossa ja on mukavaa ja rauhallista.

    • vanha akka vielä

      Lähdetään lenkilleettei koira tee tarpeitaan omalle pihalle ja ulkoilutetaan naapurin tontille. Näitä urveloita meillä on.

    • khhk

      Konttarissa on tällainenkin tapaus: toukokuun helleviikolla varastettiin rapun vierestä lumilapio ja Fiskarsin oksasakset. Oltiin itse mökillä. Naapuria vahvasti epäilen. Sinne kertyy kaikenlaista.

    • hups keikkaaa

      Seisooko se akka jossain puskassa vai tielläkö se töllöttää. Ja mies mukana niinkö?
      Varmaan saa huomiota, jos se sitä hakee. Härnää ja yrittää että käyt päälle?? Mikä lie motiivi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe