Pieni vahinko

ihminen1

Terve

Eli tänään kun kävin kaupassa ja parkkeerasin, avasin oven ja tuulisen sään takia ovi meni tuulen mukana ja hipaisi viereisen autoa (Pieni auto,kevyet ovet) ja koska hänen ovi oli märkä ei mitään vahinkoa näkynyt ja ovi hipaisi sen verran hiljaa, että vaikka olisikin jotain se olisi vain kynnen paksuinen naarmu maalipintaan.

Paljon maksaisi tommoinen pieni maalaus? jos sellasita edes tarvitaan... kaikenlisäksi ostoksien jälkeen "uhri" jätti viestin tuulilasille että hän aikoo käydä "korjauttamassa" auton oven kesäloman jälkeen ja että lasku tulee suoraan minulle.

Jostain syystä tämä viesti sai minut huolestumaan vaikka kyseessä ei pitäisi olla niin suuri juttu ja tämä "korjauttamassa" tuntuu ihan kuin hän aikoo rikkoa oven ja mennä "korjauttamaan" sen ja sit lähettää lasku minulle :P

Voisitteko antaa vinkkejä jos vakuutus pystyy auttaa tässä ja yms.

kiitoksia

8

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Kyllähän nuo ihmiset aika paljonkin näyttää hakkaavan niitä oman auton ovia viereisen auton ovee vasten ku änkeevät pois autostaan tai menevät sisään omaan auton....jokapäiväistähän tuo on....pikku naarmut, lommot ja maalit ei mitään haittaa....korjatkoon ite jos osaavat jos mitään jälkiä edes on tullutkaan....mitä tollasista murehtimaan...

      • ...

        Jos tosiaan on pikkuvaurio esim. pikkusen maalia jääny tai ihan pieni naarmu niin senhän pystyy itte korjaan....En ymmärrä ihmisiä jotka saa kauheen hepulin jostain pikkunaarmusta....


      • Kallis naarmu
        ... kirjoitti:

        Jos tosiaan on pikkuvaurio esim. pikkusen maalia jääny tai ihan pieni naarmu niin senhän pystyy itte korjaan....En ymmärrä ihmisiä jotka saa kauheen hepulin jostain pikkunaarmusta....

        Kun kolhitun auton vie vaihtoon, se on tonni hinnasta pois.


      • ...
        Kallis naarmu kirjoitti:

        Kun kolhitun auton vie vaihtoon, se on tonni hinnasta pois.

        Jos se niin vaivaa niin vieköön sitten sinne maalaamoon/korjaamoon, jos pelottaa että vaihdossa saa liian vähän.


    • hellurei vaan

      Pikkunaarmu, joo mutta kun se viedään automaalaamoon niin lasku on 500-700 euroa, siinä on työt maalit tarvikkeet.

      • ...

        Niin jos ei itte viitti korjata tai ei osaa niin sitten viedään automaalaamoon jossa hinnat ovat älyttömän korkeat..rahastusta. Jos Itse putsaa/korjaa ja pistää maalit siihen pintaan niin tulee halvemmaksi.


      • opimmeko mitään
        ... kirjoitti:

        Niin jos ei itte viitti korjata tai ei osaa niin sitten viedään automaalaamoon jossa hinnat ovat älyttömän korkeat..rahastusta. Jos Itse putsaa/korjaa ja pistää maalit siihen pintaan niin tulee halvemmaksi.

        Jos on köyhä, ei kannata muiden autoja rikkoa.

        kolhitun auton omistajalla ei ole pienintäkään tarvetta eikä velvollisuutta alkaa itse mitään maalipaikkauksia yrittämään. Jotka pieleen mennessään ovat todella kotikutoisen näköisiä & laskevat auton arvoa.


      • ...
        opimmeko mitään kirjoitti:

        Jos on köyhä, ei kannata muiden autoja rikkoa.

        kolhitun auton omistajalla ei ole pienintäkään tarvetta eikä velvollisuutta alkaa itse mitään maalipaikkauksia yrittämään. Jotka pieleen mennessään ovat todella kotikutoisen näköisiä & laskevat auton arvoa.

        Ja kuinkahan moni esim. Parkkipaikka kolareista on tahallaan aiheutettuja??? Se on aivan sama ootko rikas vai köyhä,vahinkoja voi sattuu kenelle tahansa. Jokainen tehköön oman päätöksensä korjaako ite vai viekö korjaamolle jos on vaa pikkuvaurioita. Vakuutusyhtiö ei korvaa juuri mitään vahingoista :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      411
      4169
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      231
      2060
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1530
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1357
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1015
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      62
      1011
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      128
      969
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      228
      932
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    Aihe