Tampereen kuntosalit

Hei.

Oisin kysyny että missä kunto/jumppasalilla teidän mielestä on paras hinta/laatusuhde? Etsin paikkaa joka on keskustan läheisyydessä ja jossa olisi kattava jumppatarjonta kuntosalin lisäksi. Ja jossa ei tarvitse sitoutua vuoden jäsenyyteen. Ja plussaa on jos ohjelmistosta löytyy joogaa!!

32

294

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helikeiju1

      Itse käyn gogo:lla, jossa kaikki lessmillsit ainakin ja löytyy myös joogaa. Asun keskustassa ja käyn pääsääntöisesti gogo cityssä, mutta myös välillä parkissa ja hervannassa. Siitä hyvä, että yhdellä maksulla voi käyttää kaikkia. Itse olen sitoutunut vuodeksi, mutta tietääkseni saa myös semmosia ettei tarvi sitoutua

    • permainen

      BDSM-hommissa on trrkeää että ei sidota liian kauaksi aiaka ja tiukkaan .Henkitys ei kulje .Pitää ola luotettava panopukki että ei kule.
      ei permaa pukinpinnassa

      • vvbffkk

        Easyfit 29,90 e kk tai GoGo Express 18e kk. En maksas enää 60e salista.


    • Hei.

      Kiitos asiallisille vastaajille tiedoista.

    • Gogo nylkee

      Olen käynyt Gogolla kolmessa paikassa. Olen käynyt muissa kaupungeissakin saleilla ja nyt totean, Että GOGO ON RAHASTUSpaikka, ei muuta.
      Tosi heikkotasoiset jumpat, ennen kaikkea pilates ja jooga tosi huonoja.

      Mistä täällä Tampereella löyisi parempi sali?

    • 19+11

      EasyFit entisen Senssin tiloissa....paras paikka, hinta-laatusuhde niin kohdillaan kuin voi kohdillaan olla, riittävästi tilaa, monipuoliset välineet ja ryhmäliikuntatarjonta, ei mitään vuoden sitoutumista, avain jolla pääsee rajattomasti salille klo 5-23, ihanaa kun avautui!! Hinta saatu vedettyä alas, koska asiakaspalveluahan saa "livenä" tosi rajallisesti ja suurin osa ryhmäliikuntatunneista on virtuaalitunteja, mutta tuskin tuo ketään haittaa, itseäni ei ainakaan, eipähän jää minkään tunnin aloitus kiinni jostain ohjaajan myöhästymisestä;)

    • resfdsfds

      Onko sinulla joku syy miksi et halua sitoutua vuodeksi? Harvemmin noita joogia yms. on erikseen ja vielä harvemmin on kannattavaa käydä niissä erikseen jos haluaa aktiivisesti harrastaa.

    • nahkaa palaa

      BDSM-hommissa on trrkeää että ei sidota liian kauaksi aiaka ja tiukkaan .Henkitys ei kulje .Pitää ola luotettava panopukki että ei kule.
      ei permaa pukinpinnassa

    • Go go alaspäin

      Go go - en suosittele. Kallis ja loukkaantuvat jos erehtyy antamaan kehittmis ideoita.

      Mitähän jos uskaltaisi moittia.

    • HYTRY

      GoGo paras :)

      • go go bad service

        Tylyimmät kassatyöntekijåt kuin missään, ei osaa tervehtiä ei palvelusta voi puhua, suurin osa saleista ahtaita ja epäviihtyisiä.

        Paljon on hyvää ja kalliisti laitettu ja mainostettu , uhrattu rahaa ja viimeinen kaikista tärkein asiakaspalvelu on munittu halvalla murjottavalla työntekijällä joka luo huonoa energiaa tyylillä mitä tänne tulette mun työpäivää häiritseen!!

        Mutta eihän trelainen tätä tajua kun ei paremmasta tiedä eikä ole kokenut mitään muuta missään, nöyristelee ja maksaa kuin hölmöläisen kuuluukin!


      • Salia paremmaksi
        go go bad service kirjoitti:

        Tylyimmät kassatyöntekijåt kuin missään, ei osaa tervehtiä ei palvelusta voi puhua, suurin osa saleista ahtaita ja epäviihtyisiä.

        Paljon on hyvää ja kalliisti laitettu ja mainostettu , uhrattu rahaa ja viimeinen kaikista tärkein asiakaspalvelu on munittu halvalla murjottavalla työntekijällä joka luo huonoa energiaa tyylillä mitä tänne tulette mun työpäivää häiritseen!!

        Mutta eihän trelainen tätä tajua kun ei paremmasta tiedä eikä ole kokenut mitään muuta missään, nöyristelee ja maksaa kuin hölmöläisen kuuluukin!

        Kiitos.
        Olipa asiantunteva kirjoitus.

        Hyvä. Kirjoittajahan on omistaja, huippua.

        Täällähän vain yritetään saada Gogotakin menestymään.


    • ilona5

      Itse entisenä gogolaisena, nykyisenä esportlaisena en voi kyllä näitä asioita allekirjoittaa. Kokemuksia useista tampereen kuntosaleista ja gogo oli kyllä niistä paras, parhaat laitteet ja parhaat tunnit. Laitteetki vaihdetaan lyhyillä sykeillä aina uudempiiin. Työntekijätkin tosi mukavia, varsinkin cityssä ja parkissa.

      Taitaa suurinosa valittajista olla näitä tammikuun "treenaajia"

      • Heikko henkilöstö

        Olen käyttänyt paikkakunnan vaihdoista johtuen kolmea eri kuntokeskusta ja komukseni mukaan nimenomaan ryhmäliikunta ja asiakaspalvelu on gogon heikoin lenkki.


    • ilona5

      En tiedä voiko sinua ottaa tosissaan, kun kirjoittaminen näyttää tuottavan kovia vaikeuksia. Oletko täysi-ikäinen? En kyllä ymmärrä miten voit saada ryhmäliikunnan heikkoukseksi, jos yritys tarjoaa kaikki les mills tunnit? Sen takia esportin valitsinkin, kun Espooseen muutin. Nykyään myös SATS ja Fressikin taitaa tarjota les millsin tunnit. Onko niidenkin ryhmäliikunta heikkous? Sulla loppuu vaihtoehdot kohta.

      Taidat olla yksinäsi näiden valituksiesi kanssa, kun yritin selailla näitä tampereen liikuntakeskuksiin liittyviä keskusteluita.

    • kokemuksiaon

      Hei ilona5, älä lähde ton trollin keskusteluihin mukaan, selviät vähemmällä...

      • Huippua

        Ihanaa, kun Gogon johtajat vastaavat.


    • Haiseva kehu

      Helppohan se on omaa kehua ja oikeille ehdotuksille antaa piutpaut.

      • uiop

        Kun olin Hermian GoGo jäsen, sain ylimielisen PT ensimmäisen kerran, oliko Elina. Välillä tervehdyksen kuuli vastaanotolla kun tuli salille. Vaihdoin pois heti ku loppu jäsenyys, Easyfit on paras.


      • tylyjä naisia kassal
        uiop kirjoitti:

        Kun olin Hermian GoGo jäsen, sain ylimielisen PT ensimmäisen kerran, oliko Elina. Välillä tervehdyksen kuuli vastaanotolla kun tuli salille. Vaihdoin pois heti ku loppu jäsenyys, Easyfit on paras.

        Hermian go on todella tyly palvelultaan, olin tutusmassa, ei ohjattu ei kysytty mitään, ei varsinkaan kun lähdin, mitä pidit ym. mitä jokainen joka on tunnin ollut myyntihommissa kysyy tietenkin ja varsinkin kun mahdollinen asiakas on lähdössä, en todellakaan mene murjottajien sekaan.


      • kivoja ne on
        tylyjä naisia kassal kirjoitti:

        Hermian go on todella tyly palvelultaan, olin tutusmassa, ei ohjattu ei kysytty mitään, ei varsinkaan kun lähdin, mitä pidit ym. mitä jokainen joka on tunnin ollut myyntihommissa kysyy tietenkin ja varsinkin kun mahdollinen asiakas on lähdössä, en todellakaan mene murjottajien sekaan.

        Minulla on tuolta ihan päinvastainen kokemus. Jos se ero onkin vastaanottavassa päässä?

        Vastaako ymmärryksen taso kirjoittamisen tasoa, kas siinäpä kysymys...


      • ei ole niin ei
        kivoja ne on kirjoitti:

        Minulla on tuolta ihan päinvastainen kokemus. Jos se ero onkin vastaanottavassa päässä?

        Vastaako ymmärryksen taso kirjoittamisen tasoa, kas siinäpä kysymys...

        Mihin se kirjoittaminen liittyy?

        Jos ei neuvota uutta asiakasta, ei hymyillä, ei palvella, ei kiitos , ei olkaa hyvä, niin se vain on eikä vastaanottaja ole mitenkään osallinen siihen , käy vaikka jossain ihmistenilmoilla missä palvellaan ja hymyillään ihan siitä riippumatta kuka on asiakas, vai niinkö se menee mielestäsi että tuolle hymyillään ja ollaan mukavia ja tuolle ei ja murjotetaan, on siinä trelainen työläisen ajatusmaailma taas esillä!!

        Mikä ihme jänkytys heti tulee kun arvostelee trelaista palvelua, ihme ininää vastaan, jos on p-ka palvelu niin ei sitä voi muuksi muuttaa vaikka miten itket ja märiset.

        Jos ei ole käynyt missään eikä kokenut mitään palvelua eikä mitään huomaa eikä käsitä niin sit se on vain niin.....



        Asiakas on aina oikeassa


      • kummassa päässä??
        kivoja ne on kirjoitti:

        Minulla on tuolta ihan päinvastainen kokemus. Jos se ero onkin vastaanottavassa päässä?

        Vastaako ymmärryksen taso kirjoittamisen tasoa, kas siinäpä kysymys...

        "Minulla on tuolta ihan päinvastainen kokemus. Jos se ero onkin vastaanottavassa päässä?"

        Niin siellähän se tietenkin onkin, missä sitten, varpaassa? Kuka sen kokemuksen saa aikaan, asiakastyössä oleva hlö tietenkin!

        Niinkuin aiempi kommentoi, esim. ei miehelle olla epäystävällinen ja naiselle hymyillään, ei se niin mee, tuollaiset työntekijät pitää laittaa kauaksi asiakkaista, varaston perimmäiseen nurkkaan, ei sovellu asiakaspalveluun!
        Firmat laittavat suuria summia mainontaan, laitteisiin, vuokraan jne. ja se viimeinen, kaikkein tärkein se asiakaspalvelu ja tyytyväisyys munitaan huolella ottamalla täysin siihen soveltumattomia ja epäystävällisiä pilaamaan sen kaikkein tärkeimmän.Firman käytikortti on tiskintakana oleva hlö!


      • kivoja ne on
        ei ole niin ei kirjoitti:

        Mihin se kirjoittaminen liittyy?

        Jos ei neuvota uutta asiakasta, ei hymyillä, ei palvella, ei kiitos , ei olkaa hyvä, niin se vain on eikä vastaanottaja ole mitenkään osallinen siihen , käy vaikka jossain ihmistenilmoilla missä palvellaan ja hymyillään ihan siitä riippumatta kuka on asiakas, vai niinkö se menee mielestäsi että tuolle hymyillään ja ollaan mukavia ja tuolle ei ja murjotetaan, on siinä trelainen työläisen ajatusmaailma taas esillä!!

        Mikä ihme jänkytys heti tulee kun arvostelee trelaista palvelua, ihme ininää vastaan, jos on p-ka palvelu niin ei sitä voi muuksi muuttaa vaikka miten itket ja märiset.

        Jos ei ole käynyt missään eikä kokenut mitään palvelua eikä mitään huomaa eikä käsitä niin sit se on vain niin.....



        Asiakas on aina oikeassa

        Otitpas henkilöjohtaisesti. Miksiköhän...

        En ole tuolla saanut kertaakaan tylyä palvelua tai kanssakohtaamista. Jos olet tosielämässä samanlainen kuin tässä keskustelussa niin meillähän on nyt tiedossamme syy sille, miksi sinä ja tuo toinen jalanpolkija olette saaneet. Ja teidän kannalta se on hyvä koska voitte korjata asian.


      • korjaa asenteesi
        kivoja ne on kirjoitti:

        Otitpas henkilöjohtaisesti. Miksiköhän...

        En ole tuolla saanut kertaakaan tylyä palvelua tai kanssakohtaamista. Jos olet tosielämässä samanlainen kuin tässä keskustelussa niin meillähän on nyt tiedossamme syy sille, miksi sinä ja tuo toinen jalanpolkija olette saaneet. Ja teidän kannalta se on hyvä koska voitte korjata asian.

        - Et ymmärrä ettet ymmärrä -


      • sairas asennevamma
        kivoja ne on kirjoitti:

        Otitpas henkilöjohtaisesti. Miksiköhän...

        En ole tuolla saanut kertaakaan tylyä palvelua tai kanssakohtaamista. Jos olet tosielämässä samanlainen kuin tässä keskustelussa niin meillähän on nyt tiedossamme syy sille, miksi sinä ja tuo toinen jalanpolkija olette saaneet. Ja teidän kannalta se on hyvä koska voitte korjata asian.

        Olet varmaan kassaneiti ja itse siellä töissä.

        - Miten asiakas on syyllinen huonoon palveluun tai kun ei ole palvelua ollenkaan?
        Mennessään sanoo päivää ja astuu sisään, ei provosoi ei provosoidu ei sano mitään ylimääräistä!?


        - Miksi sairaanloisesti jänkytät trelaiseen tyyliin, kun et todellakaan käsitä mistään mitään.

        Sairas asennevamma suurimmalla osalla ja kun sitten sanoo miten asiat on puolustaudutaan juuri naismaisella asenteella verissäpäin kanaemomaisesti,???


        Jos on palvelematon , epäkohtelias , ei opasta ei hymyile niin mitä ihmettä jäkytä mäysti?


      • kivoja ne on
        sairas asennevamma kirjoitti:

        Olet varmaan kassaneiti ja itse siellä töissä.

        - Miten asiakas on syyllinen huonoon palveluun tai kun ei ole palvelua ollenkaan?
        Mennessään sanoo päivää ja astuu sisään, ei provosoi ei provosoidu ei sano mitään ylimääräistä!?


        - Miksi sairaanloisesti jänkytät trelaiseen tyyliin, kun et todellakaan käsitä mistään mitään.

        Sairas asennevamma suurimmalla osalla ja kun sitten sanoo miten asiat on puolustaudutaan juuri naismaisella asenteella verissäpäin kanaemomaisesti,???


        Jos on palvelematon , epäkohtelias , ei opasta ei hymyile niin mitä ihmettä jäkytä mäysti?

        Yritän vain auttaa ja alat rähistä kuin heikkopäinen. Käyttäydytkö nyt niin fiksusti kuin osaat? Kaipa ne siellä salilla vaan halusivat päästä huonotapaisesta öykkäristä eroon. En moiti heitä - meillä muilla kun on sen ansiosta paljon mukavampaa! ;)


      • € olitko paikalla!?
        kivoja ne on kirjoitti:

        Yritän vain auttaa ja alat rähistä kuin heikkopäinen. Käyttäydytkö nyt niin fiksusti kuin osaat? Kaipa ne siellä salilla vaan halusivat päästä huonotapaisesta öykkäristä eroon. En moiti heitä - meillä muilla kun on sen ansiosta paljon mukavampaa! ;)

        -Olitko paikalla kun uusi asiakas oli ko. salilla?
        -Miksi pakkomielteisesti puolustat?
        - Ei ole ainoa joka on eri mieltä kanssasi gogo:n palvelusta !
        - Kun asiakas on saanut huonoa "palvelua" mikä ihmeen tarve sinulla on väitellä asiasta?
        - Etkö osaa todellakaan lukea, vai etkö tajua lukemaasi? -edella lukee: "Mennessään sanoo päivää ja astuu sisään, ei provosoi ei provosoidu ei sano mitään ylimääräistä!?"
        - sinä kirjoitit: " Kaipa ne siellä salilla vaan halusivat päästä huonotapaisesta öykkäristä eroon." eli olet siellä töissä etkä kestä asiakaspalautetta!

        -"Yritän vain auttaa ja alat rähistä kuin heikkopäinen." ei kukaan mitään tuossa edellä rähise sanoo vain suoraan niinkuin asiat ovat, mitä ihmeellistä puolustelemista siinä on, ihme asennevamma.
        Olet nykyajan kasvatteja jotka eivät kestä mitään kun joku on erimieltä ja varsinkin kun sanoo suoraan asiat niinkuin ne ovat, ihme pakkomielle väittää kun jollain on eri kokemus. Ethän edes tiedä oliko sama hlö joka oli silloin kun sinä olit ja kun tämä kirjoittaja oli paikalla mutta väität vaan !?

        No katso peiliin ja palvele asiakkaita paremmin tästä lähtien, paina se visusti mieleesi jos millään pystyt.

        "En moiti heitä - meillä muilla kun on sen ansiosta paljon mukavampaa"
        miten voit moittia tai kiittää kun et todellakaan ollut paikalla etkä tiedä miten käyttäydyttiin, mukavuudesta ei ollut koko asiassa kyse vain täydellisestä palvelun ja asenteen puutteesta.

        - Lue muuten niin moneen kertaan että tajuat tai käske äitisi suomentaa! -


      • kivoja ne on
        € olitko paikalla!? kirjoitti:

        -Olitko paikalla kun uusi asiakas oli ko. salilla?
        -Miksi pakkomielteisesti puolustat?
        - Ei ole ainoa joka on eri mieltä kanssasi gogo:n palvelusta !
        - Kun asiakas on saanut huonoa "palvelua" mikä ihmeen tarve sinulla on väitellä asiasta?
        - Etkö osaa todellakaan lukea, vai etkö tajua lukemaasi? -edella lukee: "Mennessään sanoo päivää ja astuu sisään, ei provosoi ei provosoidu ei sano mitään ylimääräistä!?"
        - sinä kirjoitit: " Kaipa ne siellä salilla vaan halusivat päästä huonotapaisesta öykkäristä eroon." eli olet siellä töissä etkä kestä asiakaspalautetta!

        -"Yritän vain auttaa ja alat rähistä kuin heikkopäinen." ei kukaan mitään tuossa edellä rähise sanoo vain suoraan niinkuin asiat ovat, mitä ihmeellistä puolustelemista siinä on, ihme asennevamma.
        Olet nykyajan kasvatteja jotka eivät kestä mitään kun joku on erimieltä ja varsinkin kun sanoo suoraan asiat niinkuin ne ovat, ihme pakkomielle väittää kun jollain on eri kokemus. Ethän edes tiedä oliko sama hlö joka oli silloin kun sinä olit ja kun tämä kirjoittaja oli paikalla mutta väität vaan !?

        No katso peiliin ja palvele asiakkaita paremmin tästä lähtien, paina se visusti mieleesi jos millään pystyt.

        "En moiti heitä - meillä muilla kun on sen ansiosta paljon mukavampaa"
        miten voit moittia tai kiittää kun et todellakaan ollut paikalla etkä tiedä miten käyttäydyttiin, mukavuudesta ei ollut koko asiassa kyse vain täydellisestä palvelun ja asenteen puutteesta.

        - Lue muuten niin moneen kertaan että tajuat tai käske äitisi suomentaa! -

        En ole saanut tuolla huonoa palvelua, enkä ole nähnyt muidenkaan saavan. Kaikille muille kuin sinulle onkin jo selvää mikä se erottava ja samalla selittävä tekijä kokemudtilanteissa on. Harmillista että se taitaa jäädä sinulle arvoitukseksi.

        Kokemuksesi on selvästikin ollut sinulle traumaattinen ja aiheuttanut todella pahan mielen, mutta en silti usko että minun solvaaminen tilannettasi parantaa. Näyttäisi menevän juuri päinvastaiseen suuntaan.


      • OLITKO PAIKALLA,MIKS
        kivoja ne on kirjoitti:

        En ole saanut tuolla huonoa palvelua, enkä ole nähnyt muidenkaan saavan. Kaikille muille kuin sinulle onkin jo selvää mikä se erottava ja samalla selittävä tekijä kokemudtilanteissa on. Harmillista että se taitaa jäädä sinulle arvoitukseksi.

        Kokemuksesi on selvästikin ollut sinulle traumaattinen ja aiheuttanut todella pahan mielen, mutta en silti usko että minun solvaaminen tilannettasi parantaa. Näyttäisi menevän juuri päinvastaiseen suuntaan.

        "Harmillista että se taitaa jäädä sinulle arvoitukseksi."
        Olitko paikalla?

        "Kokemuksesi on selvästikin ollut sinulle traumaattinen ja aiheuttanut todella pahan mielen"
        Mieli ei pahoitu , kysymys on edelleen asiakkaan saamasta palvelusta jota ei ole!

        "mutta en silti usko että minun solvaaminen tilannettasi parantaa. Näyttäisi menevän juuri päinvastaiseen suuntaan."
        Et ollut paikalla, miksi puutut yleensä asiaan josta et voi tietää yhtään mitään, luulisi go go työntekijänä sinun ottavan palautteen rakentavana, ei väittää, asiakas on aina oikeassa. Solvaamisesta ei ole kyse, jos puutut asiaan josta et tiedä yhtään mitään , niin kestä mielipiteet ja sinulle tästä on tullut jonkinlainen ihmeellinen pakkomielle puolustaa asiaa josta et ymmärrä etkä tiedä mitään, miksi yleensä puutut koko asiaan?Sinulle asia on traumaattinen , mutta miksi, mieti sitä kun menet illalla nukkumaan!?


        Nyt en viitsi enempää asiasta kirjoitella, kunhan laitoin jauhot suuhun ihmiselle joka puuttuu toisten asioihin trelaiseen tyyliin vaikka ei ollut paikalla eikä tiedä mitään mistään, varmaan kiva olla tekemisissä tuollaisen jänkkäjäärän kanssa, kukaan ei varmaan kanssasi suostu asumaan ja jos asuu niin älä ihmettele alkoholiongelmaa.......

        PAHA PAKKOMIELLE , sitten et kestä kun joku puhuu vain faktaa.


      • kivoja ne on
        OLITKO PAIKALLA,MIKS kirjoitti:

        "Harmillista että se taitaa jäädä sinulle arvoitukseksi."
        Olitko paikalla?

        "Kokemuksesi on selvästikin ollut sinulle traumaattinen ja aiheuttanut todella pahan mielen"
        Mieli ei pahoitu , kysymys on edelleen asiakkaan saamasta palvelusta jota ei ole!

        "mutta en silti usko että minun solvaaminen tilannettasi parantaa. Näyttäisi menevän juuri päinvastaiseen suuntaan."
        Et ollut paikalla, miksi puutut yleensä asiaan josta et voi tietää yhtään mitään, luulisi go go työntekijänä sinun ottavan palautteen rakentavana, ei väittää, asiakas on aina oikeassa. Solvaamisesta ei ole kyse, jos puutut asiaan josta et tiedä yhtään mitään , niin kestä mielipiteet ja sinulle tästä on tullut jonkinlainen ihmeellinen pakkomielle puolustaa asiaa josta et ymmärrä etkä tiedä mitään, miksi yleensä puutut koko asiaan?Sinulle asia on traumaattinen , mutta miksi, mieti sitä kun menet illalla nukkumaan!?


        Nyt en viitsi enempää asiasta kirjoitella, kunhan laitoin jauhot suuhun ihmiselle joka puuttuu toisten asioihin trelaiseen tyyliin vaikka ei ollut paikalla eikä tiedä mitään mistään, varmaan kiva olla tekemisissä tuollaisen jänkkäjäärän kanssa, kukaan ei varmaan kanssasi suostu asumaan ja jos asuu niin älä ihmettele alkoholiongelmaa.......

        PAHA PAKKOMIELLE , sitten et kestä kun joku puhuu vain faktaa.

        Jauhot suuhun :D
        Itse et osaa edes päättää olenko tuolla töissä vai olinko edes paikalla. Jollain tavoin koko asia on päässäsi muuttunut minun syykseni, vaikka olen vain pyrkinyt auttamaan sinua huomaamaan sen ainoan selittävän tekijän. Kirjoituksissasi on sen verran agressiivisuutta, vainoharhaisuutta, maanisuutta ja vastuunpakoilua, että on syytä uskoa ettet tule ikinä myöntämään olevasi ihan itse se syy mikset saanut hyvää vastaanottoa. Narri ei siedä narrin kohtelua jos luulee olevansa kuningas.

        Täydet pisteet pulu voitti shakkipelin -showsta! Se on draamakuningattarien suosiossa =)


    • ++mm.

      Kaupissa on hienot maastot ulkoilla,tennarit jalkaan,ei maksa mitään.
      lenkille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe