Hondakuskeilla liian suuret luulot

Audi A luokkaa

Ajelen Audin A5 henkilöautolla ja olen huomannut, että lähes poikkeuksetta Hondakuskit yrittävät ottaa valoissa kisat. En edes alennu osallistumaan näihin, vaan annan lippalakkipoikien kaasutella yksikseen.
Hondakuskit ovat mielestäni hieman poikkeavaa porukkaa, koska luulevat japsipeliensä olevan jotenkin saksalaisten laatuautojen tasolla. Jopa Skoda pieksää Hondaromut vertailussa.

6

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hondacivicman

      Audi ja skoda sama tekniikka ja kori myös vw ja seat sama konserni repinää siitä audipellet

    • Voiräkänokat

      Niillä ne vasta luulot päässään on, jotka luulevat jokaisen viereisen auton haluavan ottaa liikenteessä kisat. Silloin kannattaa vähän löysätä Ponsse-lippiksen kiristystä. Voi siisus noita nöösipoikia...

    • OLET NIIIIN VÄÄRÄSSÄ

      Ripeä kiihdytys parantaa polttoaineen taloudellisuutta sekä vähentää ympäristön kuormitusta. Näin opetetaan autokoulussa sekä TV:n sedätkin todenneet asian olevan näin. MUTTA mitä minä olen Audikuskeista huomannut on seuraavaa:

      Luulevat olevansa liikennelain yläpuolella ja se näkyy seuraavasti:
      Ei käytetä vilkkuja, ei sitten missään varsinkaan kiertoliittymässä, jossa vilkun käyttö on kiiertoliittymän toimivuuden perusta. Ei käytetä ajovaloja, oli sitten kirkasta, sumua tai hämärää. Roikuttaan takapuskurissa vaikka oma nopeus on jo hieman yli sallitun nopeuden. Tehdään älyttömiä ohituksia. Parkkeerataan Audi miten huvittaa. Kiilataan kärkikolmion takaa suoraan eteen piittaamatta kärkikolmion merkityksestä.

      Tässä on minun havainno AUDI PELLEISTÄ. Sitäpaitsi AUDI ei ole hyvä auto.

    • Honda romu?

      BUHAHAHAHAH

      Audi on vain paremman näköisiin kuoriin istutettu KLONKSWAGEN

    • Herttileerisentään

      Audeja ei varmaan kukaan vihaa, mutta lähes tulkoon jokainen Audisti on täysin apina.
      Kuka nyt jotain automerkkiä vihaisikaan.

      Kirjoitit, että et "alennu" liikennevalokisoihin. Väittäisin, että harva Honda kiihtyy niin nopeasti kuin sinun A5:nen -ja liikennevaloista pitääkin lähteä ripeästi eikä etsimään vaihteita sitten kun valo on jo vihreä. R-type taitaa tuon sun A5.sen kiihtyvyydessä voittaa, mutta eipä ole R-typeä kovin paljon liikenteessä.

      Eli "alennu" vaan jatkossa ja jätä hondat ja muut nieleen savua :) Itse olen Honda kuski, enkä jaksa jostain liikennevalo-lähdöistä ressata. Sulla on varmasti hyvä auto, jota et halua revittää, lähde kuitenkin ripeästi liikennevaloista äläkä jää ihmetteleen.

      • Äläsyleistä

        Olisin vähän eri mieltä tuosta 'lähes jokainen audisti on täysin apina'. Toki Audin valinta autoksi osoittaa, että 'preemiumia' tavoitellaan, mutta ainakin täällä maakuntakaupungeissa joku uuden korimallin Honda Accord on paljon yksilöllisempi ja fiinimpi valinta kuin joku Audi A4 tai A6. Audeja vaan on nykyisin niin paljon liikenteessä, etteivät nuo perusaudit enää säväytä ketään. Jos siis haluaa autolla kekkuloida, ostaa ennemmin uuden Accodin kuin A4:n ja sanon tämän vaikkei minulla ole noista kumpaakaan.

        Isoissa kaupungeissa, joissa Hondia myydään yleensä suhteessa enemmän kuin täällä Corolla-VW-landiassa, tilanne voi olla toinen, ja siellä Accordkin on aika tasaista massaa, vaikka nyt ehkä jostakin Passatista erottuukin, Avenesiksesta puhumattakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5339
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3447
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      193
      1484
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1003
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe