Lähempänä 70 kuin 60

Unelmissa elävä

Kauhistuin ajatellessani että seuraavan kerran pyöreitä vuosia täytän 70 vuotta. Useat tällä palstalla ovat jo ylikin, joten kysynkin tunnetteko olonne vanhaksi?

Olen nainen ja jotenkin tuntuu että olen tyytymätön elämääni. Muuten menee hyvin mutta en ole enää aikoihin rakastanut ukkoani, joka on ikävä ihminen, aina nalkuttaa ja mikään ei ole hyvin. Seksiä ei ole, johtuen hänen kyvyttömyydestään, itse kyllä kaipaisin vielä sitä. Joskus tulee mieleen, että voisinko tällä iällä hankkia salarakkaan, joka antaisi minulle vielä iloisia ajatuksia, ei pelkästään seksiä.

Asun maalla ja kuntoilen kävelemällä pitkiä lenkkejä ja silloin ajatukset karkaa johonkin unelmiin; "olisipa minulla kiva kiltti mies, jolle voisin antaa rakkautta, mies, joka ei aina olisi ilkeä ja joka olisi hyväntuulinen" Olisiko tuo paljon pyydetty?

No tuohan on tietty tällä iällä turha haave. Tiedän että on useita miehiäkin, joilla on nalkuttava, ikävä ihminen vaimona, mutta näinhän se on, hyvät ihmiset eivät välttämättä kohtaa toisiaan, vaan päätyvät sen kiukuttelijan kanssa suhteeseen, eikä ole helppo lähteä, esim. jos on lapsia ja lapsenlapsiakin, ei heidän takiaan viitsi erota.

59

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tunne

      Jospa miehesikin on tyytymätön tilanteeseenne? Miehelle saattaa olla vaikea paikka,( purkautuu ehkä kiukutteluna) kun koet orgasmin vaativan aina hänelle vaikeaa yhdyntää.
      Toki luulisi noin pitkään aviossa olleiden löytäneen yhteisen tavan jatkaa silti seksuaalisuuttanne.

      Kun ei suhteessa muuta vakavampaa ole, yllätä miehesi hyväilyillä, erkaannutte vielä enemmän haaveillessasi rakastajasta. Ilmeisesti olette molemmat vailla hellittelyä, siitä vaan toimeksi!

    • vanha alle80 nainen

      Nukkukaa ilman vaatteita ja hellikää toisinne,siitä ne entiset kipinät löytyvät..
      Kummassakin on vika ,jos nalkutusta on kokeilepas uusinta teille-
      suutele sielä ja kielellä lirkuttele.

      Kyllä napero kangistuu aivan varmasti,kokenut,vähä kylläkin oli muu
      syy "sauraus!" ONNEA....

    • Ikäsisar

      Arki ja seksielämä. Löytyisikö tuohon arkeen mitään kohennusta? Sivullisen on mahdotonta ryhtyä neuvomaan.
      Seksielämä luonnistuu itsestään jos elämä on muuten sopuisaa ja tyydyttävää.
      Toisaalta miehen kyvyttömyys saattaa olla syynä arjen kärttyisyyteen.
      Miten on hänen terveytensä ja kuntonsa laita.
      Alkoholin käyttö?

      Salarakas asia on puhtaasti sinun ratkaistava!
      Se ei välttämättä ole turha haave. Sinun on vain löydettävä ympäristö tai aktiviteetti missä on mahdollisuus tavata ehdokkaita.

      Jos kotona on MIES niin vaimo ei kiukuttele!

    • aamun naurut

      Taas on saatu seksineuvojat liikkeelle. Suuseksikin tunnetaan, ai mitä seksin jumalattaria täällä onkaan ! Muistakaa tekarit ottaa pois niin tuntuu ukostakin kuin ihan oikeaan osoitteeseen saisi.
      Ikäihmisillä on varmasti järjellisempää mietittävää kuin ryhtyäkkö jonkun salarakkaaksi ja päästä iloista seuraa saamaan . Tuskin sen ikäinen mummo siihen kelpaa enää kellekkään, ehkä maksusta jossain Afrikan rannalla kuten on saatu lehdistä lukea. Muuta taatusti siinä ei hellyydestä ja vielä vähemmän rakkaudesta ole kyse, kun setelit vaihtaa omistajaa. Ei siinä taideta paljon seurustella muutenkaan.
      Aloittaja sanoo että muuten menee hyvin, mutta ukko nalkuttaa koko ajan eikä seksi toimi. Missä välissä menee hyvin, jos nalkutus kokoaikaista ?
      Ja miten sinä noin hyvä ihminen olet aviossa noin huonon miehen kanssa, onhan se niin väärin. Joku onneton mies nyt menettää mahdollisuuden hyvään naiseen , kun sinä pysyt sen huonon ja pahan miehen luona. On se niin väärin, on totisesti.

      Provo tämä aloitus on, mutta aina jotkut menee halpaan.

      • ullamirjami

        Parhaat vitsit moneen aikaan näilläsivuilla - Parisuhde neuvojia nykyään riittää .

        Kun pääsin naurustani eroon ajattelin kiittää "amun naurut" kirjoittajaa .


      • Ikäsisar

        Jos näitä enemmän tai vähemmän väritettyjä aloituksia ei olisi niin palsta olisi köyhä ja sinunkin pitäisi etsiä naurunaiheesi muualta.

        Useimmiten aloituksissa on ajatuksen tynkää. Jotkut ovat lapsellisen keinotekoisia.
        Moni saattaa olla liikkeellä osittain tai täysin tosissaankin.
        Minä en viitsi arvuutella sitä.

        Käsittelyssä oleva aihe näyttää jostakin syystä jatkuvasti kiinnostavan palstalaisia.


    • ------

      Minä olen hyvilläni kun seksi on loppu kohdallani. Jos en olisi elänyt niin täyttä elämää siinäkin suhteessa voisin haikailla salarakkaasta kuten aloittajakin. Nyt tuntuu että mistään en ole jäänyt paitsi.
      En ole välittänyt naapureista enkä kylänmiehistä, olen elänyt elämääni kuten haluan. Tekemättä jääneet synnit eniten harmittaa, ainakin kuuleman mukaan.
      Olen joutunut jo varhain puolisoni omaishoitajaksi, siitä syystä lapsetkin ovat olleet lähinnä minun vastuullani. Vaadin saada vapaata omaishoidosta, olisin kuollut pystyyn jos koko ajan olisin uhrautunut neljän seinän sisään. Tietysti tulee tuomioita, vihkivalasta ym... kyllä omaishoitoa jaksaa muutaman vuoden mutta kun on kyse vuosikymmenistä, omakin elämä kuluu toisen ehdoilla jos ei pidä puoliaan, en minäkään saa uusintakierrosta tälle ainokaiselle elämälleni..
      Ei aloitus välttämättä ole provo, jos onkin niin voi tuollaista olla ihan todellisestikin.

      • seksiä ikä kaikki

        Osa ei kaipaa ( kaivanne) mitään seksiä kun tulee tiettyyn ikään. Monet sairaudet ym voivat vaikuttaa. Katsoin päivällä "lääkärit" ohjelmaa, jossa käsittelivät seksiä. Mieleen jäi maininta seksiin liittyvästä tutkimuksesta mm miespuolisille 14-94 v. Ettei seksi suinkaan lopu 94v iässä...:) joku toinen tutkimusaineisto oli 19-91 v
        Kukin menee ja elää omalla tavallaan ja haluillaan. Seksiä ikä kaikki.


    • Ei siinä 70 kohdalla mitään kynnystä ole, elämä jatkuu niin kuin ennenkin. Omasta mielestä ja kunnosta se on kiinni, millaisena. Minun mielestäni tässä iässä pitää olla jo itsekäs ja järjestää elämäänsä niin, että siitä nauttii.

      • ,,,,,,,,

        Nettivaari olet oikeassa, kun oppisi. Kun koko ikänsä on elänyt toisten ehdoilla on vaikeaa oppia tämän ikäisenä.
        Muut on olleet ensi, totuin siihen, vaikka itsekäskin olen osannut olla. Nyt tottavieköön saisin tehdä mitä haluan, mutta en enää viitsi. Seksi on vaivalloista, ennen se oli lähes aina mielessä. Ihan hyvä näin.


      • ,,,,,,,, kirjoitti:

        Nettivaari olet oikeassa, kun oppisi. Kun koko ikänsä on elänyt toisten ehdoilla on vaikeaa oppia tämän ikäisenä.
        Muut on olleet ensi, totuin siihen, vaikka itsekäskin olen osannut olla. Nyt tottavieköön saisin tehdä mitä haluan, mutta en enää viitsi. Seksi on vaivalloista, ennen se oli lähes aina mielessä. Ihan hyvä näin.

        No ei se seksi vaivalloista ole.

        Jos se vaikka olisikin, niin se on kyllä sen arvoista!


      • neuvoja:)

        Seksuaalisten tarpeiden tyydytys kuuluu ihmisen perustarpeisiin. En näe ikärajaa. Ainakin naisilla on kyky saada tyydytys lopun ikää. Konsteja on olemassa, joita en ala tässä luettelemaan. Miesten kohdalla tilanne on huonompi, kun laukeaminen vaatii erektion.

        Neuvon rohkeasti käymään seksivälineliikkeissä löytyiskö niistä sopivia apuvälineitä. Olin ystävättären tukena muutama vuosi ja itsekin kävin ensi kertaa ko liikkeessä. Ystävätär kertoi miehensä ongelmasta ( molemmat liki 70 v..) saada erektio ja muutamia välineitä löytyi. Kun jälkeenpäin kyselin, miten sujuu olivat toimineet.
        Sittemmin mies sairastui ja nykyään sellaisessa kunnossa, ettei välitä seksistä, mistään siihen liittyvästä.Paha altzheimer iski voimalla...

        Mutta edelleen naisilla on hyvät mahdollisuudet tyydyttää itsensä ( tai kumppani eri keinoin). Ennakkoluulot pois:) ja elämä maistuu lopun ikää ja voi nauttia. On jos jonkinmoista vekotinta, surinalla ja ilman, rohkeasti kokeilemaan:)


      • ------
        neuvoja:) kirjoitti:

        Seksuaalisten tarpeiden tyydytys kuuluu ihmisen perustarpeisiin. En näe ikärajaa. Ainakin naisilla on kyky saada tyydytys lopun ikää. Konsteja on olemassa, joita en ala tässä luettelemaan. Miesten kohdalla tilanne on huonompi, kun laukeaminen vaatii erektion.

        Neuvon rohkeasti käymään seksivälineliikkeissä löytyiskö niistä sopivia apuvälineitä. Olin ystävättären tukena muutama vuosi ja itsekin kävin ensi kertaa ko liikkeessä. Ystävätär kertoi miehensä ongelmasta ( molemmat liki 70 v..) saada erektio ja muutamia välineitä löytyi. Kun jälkeenpäin kyselin, miten sujuu olivat toimineet.
        Sittemmin mies sairastui ja nykyään sellaisessa kunnossa, ettei välitä seksistä, mistään siihen liittyvästä.Paha altzheimer iski voimalla...

        Mutta edelleen naisilla on hyvät mahdollisuudet tyydyttää itsensä ( tai kumppani eri keinoin). Ennakkoluulot pois:) ja elämä maistuu lopun ikää ja voi nauttia. On jos jonkinmoista vekotinta, surinalla ja ilman, rohkeasti kokeilemaan:)

        Onhan noita vekottimia, ne kiinnosti silloin kun seksielämä oli muutenkin vilkasta. Harvakseltaan enä tulee kaivettua kaapista käyttöön.
        Olen miettinyt pitäisiköhän koko arsenaali panna roskiin, jos kuolen jälkikasvu saattaa naureskella minulle.


      • Elämää elellään

        Nettivaari on oikeassa, mitään muuta kynnystä
        ei pyöreitäkään täyttäessä ole kuin SAIRAUS.
        Ellei sairautta ole, kaikki jatkuu ennallaan.


    • trallalallaaa

      Seksilelut antavat uutta potkua muutenkin eloisaan seksuaalisuhteeseen, ja varmasti sekin auttaa kykyjä säilymään. Nainen pystyy aina, kun on halukas, ja siinäon molemmilla vastuunsa. Palkkio on kyllä niin ruhtinaallinen, että kannattaa satsata ja opiskella alaa, unohtamatta jatkuvan harjoittelun merkitystä.
      Uskon, että pelkkä mekaniikka ei paljon lämmitä, eikö vaikka omat sormet ole hellempi vaihtoehto yksinäiselle. Sormillahan saa niin paljon kivaa aikaan toisellekin, huulista nyt puhumattakaan.

      Säännöllinen yhdyntä ja kaikki muukin seksuaalinen kanssakäyminen pitää varmasti miehen tärkeät verisuonet avoinna pitempään sekä naisen genitaalit kunnossa, ja onhan paljon niitä , joilla erektio säilyyy vaikka satavuotiaaksi.

    • miten korjaisit tila

      Ota "se" suuhun ja imeskele. Tekee kiltin joka miehestä!

      • yäkk

        täällä on yksi elukka nainen


      • puhdas muttei pulmu
        yäkk kirjoitti:

        täällä on yksi elukka nainen

        Kateellinen nainen siinä puhuu, itsekin huonosti hygieniansa hoitava. Puhdas genitaali maistuu vain puhtaalta, mutta saa ihmeitä aikaan.


    • koe ja tiedä

      Ymmärrän oikein hyvin aloittajaa. Ota vain rohkeasti salarakas itsellesi, jos mieleisen löydät. Vain typerät nauravat avoimelle aloituksellesi. He eivät ole niin kehittyneitä, että voisivat ymmärtää muuta kuin oman suppean älynsä suoman tavan ajatella.

      Jokainen ihminen kaipaa läheisyyttä ja hellyyttä, eikä ikä sitä määrää. Mielestäni ei tarvitse jäädä elämään toisen ehdoilla. On voinut tapahtua asioita elämänvarrella, jotka tekevät kumppanista vastenmielisen. Silloin ei voi koskea edes sormenpäälläkään enää toista. Mutta pitäisikö jäädä vain odottamaan kuolemaa. 70 ei vielä ole ikä eikä mikään. Jotkut ovat jo 40-vuotiaana paljon vanhempia, kuin terveet 70-kymppiset.

      Siitä vaan elämään täyttä elämää, aloittaja!

      • ei kiitos

        Seksi voi olla todella ihanaa, mutta sukuelinten imeminen tai nuoleminen on inhottavaa!


      • pesulle siitä
        ei kiitos kirjoitti:

        Seksi voi olla todella ihanaa, mutta sukuelinten imeminen tai nuoleminen on inhottavaa!

        Oletko kokeillut pesemätöntä, kun noin voit sanoa ? Mars suihkuun, joka tapauksessa pesu ennen ja jälkeen.


      • ei sit tarvi
        ei kiitos kirjoitti:

        Seksi voi olla todella ihanaa, mutta sukuelinten imeminen tai nuoleminen on inhottavaa!

        Ihmetellä, jos mies kärttynen. Jokainen puutteessa on!


      • seksiä ikä kaikki
        ei kiitos kirjoitti:

        Seksi voi olla todella ihanaa, mutta sukuelinten imeminen tai nuoleminen on inhottavaa!

        Kukin tehköön sellaista minkä itselleen hyväksyy. Jos jokin on vastenmielistä niin se on ja omasta valinnasta on kyse. Tuskin kumppani pakottaa mihinkään, eikä pidä alistua pakolla. Ei siinä sen kummempaa ole, mutta mieli voi kääntyäkin kun haluaa kokeilla aistit avoimena uutta. Niin kävi minun kohdalla kun kokeilin ja antauduin. Useampi nainen saa parhaan tyydytyksen suuseksin avulla ja jos siihen lisää hiukka muuta, niin tahtoo lisää ja usein..


      • 70 / 66
        seksiä ikä kaikki kirjoitti:

        Kukin tehköön sellaista minkä itselleen hyväksyy. Jos jokin on vastenmielistä niin se on ja omasta valinnasta on kyse. Tuskin kumppani pakottaa mihinkään, eikä pidä alistua pakolla. Ei siinä sen kummempaa ole, mutta mieli voi kääntyäkin kun haluaa kokeilla aistit avoimena uutta. Niin kävi minun kohdalla kun kokeilin ja antauduin. Useampi nainen saa parhaan tyydytyksen suuseksin avulla ja jos siihen lisää hiukka muuta, niin tahtoo lisää ja usein..

        K K K K periaate. Kaikkea Kannattaa Kokeilla Kolmesti.

        Vasta sen jälkeen muodostaa mielipide kyseisestä asiasta.
        Tietenkin jokaisella on ylivoimaisia inhokkeja kuten esimerkiksi eläimiin sekaantuminen tai vastaava.

        Tarkoitan erilaisia inhimillisen kanssakäymisen muotoja.


      • ......
        ei kiitos kirjoitti:

        Seksi voi olla todella ihanaa, mutta sukuelinten imeminen tai nuoleminen on inhottavaa!

        Ei oraalinen seksi inhottavaa ole, ei vain huvita enää. Puhtaus on puoliruokaa siinäkin.


      • Merilii

        Kaksi viimeistä virkettäsi allekirjoitan minäkin!


    • Aivan samaa mieltä olen enkä naura -- koska ontosi järkyttävää jos seksiasiat ei ole selvillä 60-70 ikäisillä Paljonolisin menettänyt jos näin olisi ollut minun asiani . --Köyhää ja ilotonta olis ollut -
      Nyt vaan voin muistella --kun tämänikäisiä kumppaneita on niin harvassa joka tosiaan miellyttäis -- olisin kykllä valmis vaikka jo 80 mittarissa .
      En kyllä kannata sitä KKKK periaatetta -- helpompia konstia itse olen käyttänut . Eikä ole tarvittu edes suuseksiäkään
      Kokenut kaikki tietää - :=) .

      • 70 / 66

        4 x K periaatteeni soveltuu mielestäni hyvin moneen, usein ennakkoluuljen sävyttämään asiaan.
        Mm. ruokatarvikkeisiin yms.

        Tietenkin,kieltäytyjät ovat onnellisia uskossaan mutta heidän pitäisi välttää muiden tuomitsemista tai edes arvostelemista.


      • sepä, se

        Suuseksin puute on tuhonnut monta suhdetta, ainakin rampauttanut!


      • vitaalimies
        sepä, se kirjoitti:

        Suuseksin puute on tuhonnut monta suhdetta, ainakin rampauttanut!

        Paikkaa sen puutteen" kylässä"!


    • sexitön

      Toi kalskahtaa samalta maskulliniseltä sairaalta,joka jatkuvasti kirjoittelee palstalle,saatan olla erehtynytkin,mutta minkätähden sinä et kirjoita sinne kuusikymppisiin puutteestasi,siellähän ne orhit odottavat pilttuissaan

      • kerro nyt

        Kaikki murheesi umpeenkasvanut?


    • Nainen.

      Käsittämättömiä kehoituksia pesuille menoista eri kirjoittajille!
      Suomalaisissa kodeissa on suihkut myöskin WC-pöntön yhteydessä, ja suihkussa käydään muutenkin usein.
      itse en ikinä vessassa käynnin jälkeen pelkkään paperiin tyydy, vaan suihku ja sitten paperikuivaus joka käynnillä.

      En silti pysty omaan suuhuni penistä ottamaan.

      Olen saanut suuseksiä itse, ja se kyllä aiheutti rajun orgasmin.

      • siinähän se selitys

        Hylättyyn yksinoloosi!


    • Pesulle! Aloittakaa yläpäästä, eli suu saippualla ja sitten vasta könkkääminen suihkuun!

    • kielitaitoa

      Miksi ei luonnollisista ja kauniista asioista saa puhua niitten oikeilla nimillä. Rumaa tässä näkee vain rumasti ajatteleva, jolle sukupuolielämän ilot on syntiä.
      Mutta kannattaahan hampaatkin pestä, raikkaammalta tuntuu suudelmat joka paikassa.

    • anlis3ek

      Provo sai aikaan vipinää!
      Aloittaja haukkui ukkonsa ja siitä lähti kauniitten asioitten puhuminen niiden oikeilla nimillä!

      • näin menee

        Se on pihtarin kohtalo, joka ei edes imuta, äreä äijä!


      • Seijako?

        anlis3ek
        on yksi pahimpia "uskonsa varjolla panetteleva".
        Ruokolahden jemmonakin säikkuyyy6!


    • SANNI791

      LIPRUA KIELELLÄ TERSKAN HERKINTÄ KOHTAA---

    • ONNI 765

      Ja liprua kielellä sitä pientä herkkää naisen nappulaa. Ja muutenkin ota se asennoissa huomoon, saat naisen hurmioon.

    • siisti suus

      Aloittaja on nyt päässyt siihen osaan aiheessaan johon aina pyrkii näillä aloituksillaan.
      On siinä keksimistä millä saisi muut mukaan aihettaan kehittelemään. Pysyisi tuolla sexi palstoilla.

      • umpeenkasvanut?

        Mikä siinä sinua risoo? Et koskaan ole seksiä kokenut!


    • ...

      Seksi ja kaikki siihen liittyvä on ihanaa!

      • Täysin rinnoin

        Uskon kaikkien yhtyvän huudahdukseesi!


    • Salarakkaan?

      Vai voitko puhua siitä miehesi kanssa? Se olisi parasta.

    • Aloittajalle

      Kyllä vuosia on jo yli 70 meikäläisellä, eli pyöristyssääntöjen mukaan jos ikänumeroni pyöristetään, niin 75 pyöristyy 80een.
      Vitosen jälkeenhän pyöristyy ylöspäin, sitä ennen alaspäin.

      Mutta TERVEYS onkin isompi asia kuin tuo ikävuosien määrä.
      Mikä on sinun terveytesi?

    • Voi, kuinkas käy, jos pyöristyykin toisinpäin tai ihan väärinpäin ja ei taia kaik pyöristyä lainkaan

      • onks kamalaa, jos pyöreys valtaa koko kehon


      • sus.morsian kirjoitti:

        onks kamalaa, jos pyöreys valtaa koko kehon

        en oo viel 75, niin miten on nyt tilanne, anteeks ko kyselen, mut pitäshä se tietää


      • sus.morsian kirjoitti:

        en oo viel 75, niin miten on nyt tilanne, anteeks ko kyselen, mut pitäshä se tietää

        salarakkaistako kyselitte, kantani on että iliman muuta ja muut iliman. Mitä usseempi, sitä parempi. Voikin koon mukkaan ottaa....äsh, siis salarakkaan koon mukkaan. Lyhhyitä ja pitkii, laihoi ja rotevii, onha se vaihteluu.


    • Unelmissa elävä

      Ovatko yli seitsenkymppiset noin lapsellisia? Vastaajat luulivat että haikailen pelkän seksin perään, kyllä haikailen kiltin, kunnon miehen perään, oli sitten seksiä tai ei. Siis tällä iällä voi olla ilmankin, jos vain kumppani olisi ihana, rakastava mies, ei siis niinkuin omani, joka on kärttyisä, ilkeä yms.

      Jos oikea mies löytyisi, olisi hänen oltava vähän alle 70 v. ja kiva, ehkä komeakin omalla tavallaan, mutta tärkein olisi että olisi hyväntuulinen. Onko lukijoissa ketään, joka täyttää nämä kriteerit?

      • Jo yli 70

        Unelmissa elävä, olet väärällä palstalla, täällä kaikki ovat jo 70 täyttäneitä. Muut kriteerit ehkä täyttyisivätkin, mutta monet muutkin ovat halunneet samanlaisia miehiä, joten suurin osa on varattuja. Sitä paitsi meitä tämän ikäisiä miehiä on paljon vähemmän.


    • meteoriitti.tio

      pian ukkostaa jyrinät kuuluupi jo

    • Mies täältä

      Jo yli 70-nikille
      Taidat olla nainen vaikka puhutkin meistä miehistä
      pelkäät nuorta ja kaunista rouva Uudenuutukaista.

      Tervetuloa palstalle sinä Aloittaja
      eiköhän riitelijäeukot pian ala jo mennä eteenpäin elämässänsä.

      • Jo yli 70

        Väärin arvattu, olen uros ja vielä kovin aktiivinenkin. Mielelläni tekisin tuttavuutta aloittajan kanssa, mutta olen varattu.


      • Annaliisat? ?

        Naimatt jättäisin
        kaikki Ruokolahdelta länteen tai itään
        PANOMESTOJAAN esittelevät "uskovatko" edes itse
        olevansa haluttavia?


    • hihi hih

      Niinhän ne varatut urokset haluaisi.

    • Sielläpä odottavat kaksi innokasta rakastajaa: Nurmi Tuomas, ja Hietä Heikki. Madot imelevät joka kohdasta.
      Muuta yli 75 vuotias ei voi odottaa.Tässä elämässä on vielä toivoa, mutta se ei ole ulkonaisten himojen tyydyttämistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      2819
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2021
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2016
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1825
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1211
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe