5 lapsen äiti ja tässä meidän lasten nimet...

Pauliina K.

Arvostelkaa!

Maria Anniina
Julia Annika
Sofia Amanda
Ville Kristian
Valtteri Kasper

Saa myös kysyä jos tulee jotain mieleen! :)

34

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kanileikeille stop!

      Piuhat poikki ja äkkiä!

    • Pauliina K.

      Tuskin tarvii enää piuhoja poikki laittaa, kun mä olen kuitenkin jo 49-vuotias. :) ja 44-vuotiaana kun saatiin tuo meidän viimenen lapsi niin kyllä se oli päätös että ei enää sen jälkeen lisäännytä. Joten 5 lasta kerettiin saamaan ikävuosille 30-44vuotta tasasin väliajoin ja se riitti hyvin meille. :)

      Ompas täällä ahdasmielistä porukkaa.

    • Pauliina K.

      Miksi ihmisiä kirvoittaa se jos toisilla on vähän suurempi lapsi luku kuin 2-3 lasta? Eikö ole jokaisen oma asia montako lasta hankkii, etenkin jos ne kaikki itse elättää, eikä maksatuta yhteiskunnan tuilla? Kateusko teitä riivaa muiden elämää kohtaan vai mikä on? Mulla ei ole koskaan ollut tarvetta arvostella muiden perheiden lapsilukuja. Kavereissa on niin lapsettomia perheitä, yksi lapsisia perheitä, niitä 2-3 lapsisia perheitä tai suurempia, koska mä ammattini puolesta tapaan jo niin erillaisia ihmisiä ja perheitä... Kun työskentelen ihmisten terveyttä puoltavassa työssä sairaalassa ja korkeassa asemassa.

      Ihan silkkaa ilkeyttä tuollanen. Onko nykypäivänä kansa tosiaan näin pahoinvoivaa, mitä keskustelupalstojen vastauksista voi päätellä? Minä tiedän, kyllä muuten on. Mutta paneutuisivat sitten niihin ongelmien syihin ja jos se ei omatoimisesti tuota tulosta, hankkisivat apua, sitä varten meillä on terveydenhoito alalla työskenteleviä ihmisiä ja hoito parempaa, kuin monessa muussa maassa!

      • äly hoi

        Edesvastuutonta hankkia noin monta lasta, kun maapallo on poksahtamaisillaan valtavasta ihmismäärästä...voisivat tällaiset sikiäjät hieman miettiä asioita omaa napaansa pidemmälle.


      • justjoo
        äly hoi kirjoitti:

        Edesvastuutonta hankkia noin monta lasta, kun maapallo on poksahtamaisillaan valtavasta ihmismäärästä...voisivat tällaiset sikiäjät hieman miettiä asioita omaa napaansa pidemmälle.

        Kerro se Afrikan sikiäville mustille,mitkä levittäytyvät täysihoitoon Suomeenkin..


      • Pakkosterilointi
        justjoo kirjoitti:

        Kerro se Afrikan sikiäville mustille,mitkä levittäytyvät täysihoitoon Suomeenkin..

        Sinulla pitäisi olla jotain sellaista, mitä afrikan sikiäjillä ei ole. Nimittäin lukutaito ja mahdollisuus ehkäisyyn. Mutta jos älynlahjoja ei ole suotu niin, minkäs teet.


      • Pauliina K.
        äly hoi kirjoitti:

        Edesvastuutonta hankkia noin monta lasta, kun maapallo on poksahtamaisillaan valtavasta ihmismäärästä...voisivat tällaiset sikiäjät hieman miettiä asioita omaa napaansa pidemmälle.

        No voi teitä raukkoja. :D riidaks menee bitchit. Turhan takia, taas kerran. On se raskasta kun on kaakattava kana lauma perässä, tässä monesti on miettinytkin, että olisi se tuplasti helpompaa olla mies.

        Sulle äly hoi, keksikää joku uus selitys kun toi ainanen sama paskan jankkaaminen... tämä maapallo ei ole vielä kertaakaan poksahtanut, eikä maa myöskään sortunut mun jalkojen alta, vaikka mitä paskaa onkin päässyt elämässä tapahtumaan, että näillä mennään ja jos tämä maapallo joskus poksahtaa... niin ensimmäinen syy siihen tuskin on ihmisten lisääntyminen! ja viimeisimmäksi, AINA, kun lapsia hankitaan, hankittiin niitä sitten 1, 2-3 jne. Niin joka kerta keskitytään omaan napaan. Sieltä se lapsien hankkiminen kumpuaa. Silkasta itsekkyydestä, mutta kuule rakkaudesta myös lapsiin.


      • Pauliina K.
        Pakkosterilointi kirjoitti:

        Sinulla pitäisi olla jotain sellaista, mitä afrikan sikiäjillä ei ole. Nimittäin lukutaito ja mahdollisuus ehkäisyyn. Mutta jos älynlahjoja ei ole suotu niin, minkäs teet.

        Hah, pakkosterilointi. ;) sulla ei taida niitä älyn lahjoja olla.
        Voi, jäitkö sinä paska lapsettomaksi, syystä tai toisesta?


      • -----
        Pauliina K. kirjoitti:

        Hah, pakkosterilointi. ;) sulla ei taida niitä älyn lahjoja olla.
        Voi, jäitkö sinä paska lapsettomaksi, syystä tai toisesta?

        Aikuisen naisen tekstiä tämä, ilmiselvästi ;D


      • Pauliina K.
        ----- kirjoitti:

        Aikuisen naisen tekstiä tämä, ilmiselvästi ;D

        Tottakai ;D. Minua ei paljoa kiinosta käyttäytyä aikuismaisesti, jos toinenkaan haahka sitä ei tee. Niin se metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.


      • justjoo
        Pakkosterilointi kirjoitti:

        Sinulla pitäisi olla jotain sellaista, mitä afrikan sikiäjillä ei ole. Nimittäin lukutaito ja mahdollisuus ehkäisyyn. Mutta jos älynlahjoja ei ole suotu niin, minkäs teet.

        Mitä tulee täällä loisiviin nekruihin saavat kaiken tekemättä mitään muuta kuin mustaa naamaansa näyttämällä niin johan veroeuroilla avattavat rahahanat rävähtävät täysille "auttamaan näitä Afrikan ja muiden maiden reppanoita!".
        Afrikan yllä lentokoneista voisi mainiosti levittää ehkäisyjauhoa sikiämisen estämiseksi siellä, ei tarvittaisi niitä mainitsemaasi lukutaitoa eikä älynlahjoja.


    • tätä mieltä..

      Tyttöjen nimet tylsää perussettiä. Ville ei kuulu jotenkin ollenkaan joukkoon. Valtteri siinä ja siinä sekin... Maria, Sofia ja Julia ovat perusklassikoita ja vahvan kansainvälisiä nimiä.

      Valtteri on tietysti muunnos Walther-nimestä ja Ville Wilhelmistä, joten suomalaisväännökset eivät soinnu kokonaiskuvaan.

      Kirjoitat sen verran huonoa kieltä, että vaikea uskoa sinun toimivan terveydenalan johtotehtävissä. Voithan tietysti olla esim. ruotsinkielinen, joten tämä on vain arvailua, ei väite, ettet olisi alalla.

      • K.L.Bach

        Kiinnitin huomioni samaan asiaan kuin nimim. "tätä mieltä". Kirjoitusvirheitä on liikaa: aloittaja kirjoitti esim. "ompa", po. onpa. Yhdyssanojen hallinta on myös hakusessa.

        Näistä syistä arvelisin kirjoittajan olevan pari-kolmekymppinen ja vähemmän kouluja käynyt. Nykyiset viisikymppiset kävivät koulunsa aikana, jolloin kielioppia opetettiin nykyistä enemmän peruskoulussa (tai keskikoulussa).

        Mainitut nimet -varsinkin tyttöjen- ovat sieviä, melkeinpä pikkusieviä.
        Ville kuulostaa rahvaanomaisimmalta, mutta on oikein kiva nimi.


      • Pauliina K.

        No äläpäs rupea myöskään arvailemaan, kun et toisten elämästä mistään mitään tiedä. Eikö äiti opettanut sulle tätäkin jaloa taitoa, kun olit pieni?

        Mutta kiitos nimi arvosteluista! :) ja minä toimin sairaalassa sairaanhoitajana ja ihan tyytyväinen ammattiini olen, samoin myös saamaani palkkaan.


      • Pauliina K.
        K.L.Bach kirjoitti:

        Kiinnitin huomioni samaan asiaan kuin nimim. "tätä mieltä". Kirjoitusvirheitä on liikaa: aloittaja kirjoitti esim. "ompa", po. onpa. Yhdyssanojen hallinta on myös hakusessa.

        Näistä syistä arvelisin kirjoittajan olevan pari-kolmekymppinen ja vähemmän kouluja käynyt. Nykyiset viisikymppiset kävivät koulunsa aikana, jolloin kielioppia opetettiin nykyistä enemmän peruskoulussa (tai keskikoulussa).

        Mainitut nimet -varsinkin tyttöjen- ovat sieviä, melkeinpä pikkusieviä.
        Ville kuulostaa rahvaanomaisimmalta, mutta on oikein kiva nimi.

        No voi, oMpa se nyt kamalaa. :D niin helvetin pieniin asioihin kyllä jaksatte tekin puuttua... mutta sieltä nimimerkin takaa anonyyminä, onkin hyvä huudella jotain! eri asia olisi jos näidenkin kaikkien huutelijoiden nimet ja kuvat lätkästäisiin tähän ketjuun.

        Mutta älä huoli, ihan 49-vuotias olen ja mulla ei ole tarvetta keskustelupalstoilla "hienostella". :-) osaan tämän saman tyyppisen netti kirjoittelun mitä lapsenikin, joten relaa. Meidänkin lapsista on kivempaa, kun äiti osaa olla nuorekas, eikä sen tarvitse hienostella ja näkee netissä kirjoitetuista teksteistäkin jo, että on nuorekas. Asia paperit ovat tietysti erikseen, niihin aina sitten kirjakielellä...

        Kiitos arvosteluista! :) ja pitää "pahoitella" kielenkäyttöäni tällä palstalla, mutta kun ei näille kotkille muuten saa luuta kurkkuun! väijyvät kun jotkut haaskalinnut haaskan luona! menkää nyt sitten vinisemään samalla tavalla noihin muihinkin ketjuihin, täällä tietääkseni kirjoittaa hyvin paljon muitakin suurperheellisiä... mut ihan samaa käytöstä on joillakin ihmisillä vauva.fi ja myös kaksplus keskustelupalstoilla. Ei oo enää ihmisten OMA asia se kuinka monta lasta hankkii, vaan siitäkin määrää toiset ihmiset, vaikka elättäisit itse ne kaikki, ilman mitään yhteiskunnan tukia... Ota huomioon että näistä munkin ihanasta, upeasta, 5 lapsesta tulee työssäkäyviä veronmaksajia tälle suomen kansalle, vanhin on jo. Tosta verojen maksamisestakin kun jaksetaan aina inistä. Ennen vanhaan oli ihan normaalia, että lapsia hankittiin paljon, nyt ihmisillä on mennyt kaikenlainen arvotus sellaista vanhaa kohtaan... "Maailma muuttuu mähöseni" , mutta joo, silti ei muutu ikinä se että joidenkin ihmisten olisi järkevämpää välillä pitää se turpansa kiinni, se nimittäin toimii...


      • Saakelipalmu
        Pauliina K. kirjoitti:

        No voi, oMpa se nyt kamalaa. :D niin helvetin pieniin asioihin kyllä jaksatte tekin puuttua... mutta sieltä nimimerkin takaa anonyyminä, onkin hyvä huudella jotain! eri asia olisi jos näidenkin kaikkien huutelijoiden nimet ja kuvat lätkästäisiin tähän ketjuun.

        Mutta älä huoli, ihan 49-vuotias olen ja mulla ei ole tarvetta keskustelupalstoilla "hienostella". :-) osaan tämän saman tyyppisen netti kirjoittelun mitä lapsenikin, joten relaa. Meidänkin lapsista on kivempaa, kun äiti osaa olla nuorekas, eikä sen tarvitse hienostella ja näkee netissä kirjoitetuista teksteistäkin jo, että on nuorekas. Asia paperit ovat tietysti erikseen, niihin aina sitten kirjakielellä...

        Kiitos arvosteluista! :) ja pitää "pahoitella" kielenkäyttöäni tällä palstalla, mutta kun ei näille kotkille muuten saa luuta kurkkuun! väijyvät kun jotkut haaskalinnut haaskan luona! menkää nyt sitten vinisemään samalla tavalla noihin muihinkin ketjuihin, täällä tietääkseni kirjoittaa hyvin paljon muitakin suurperheellisiä... mut ihan samaa käytöstä on joillakin ihmisillä vauva.fi ja myös kaksplus keskustelupalstoilla. Ei oo enää ihmisten OMA asia se kuinka monta lasta hankkii, vaan siitäkin määrää toiset ihmiset, vaikka elättäisit itse ne kaikki, ilman mitään yhteiskunnan tukia... Ota huomioon että näistä munkin ihanasta, upeasta, 5 lapsesta tulee työssäkäyviä veronmaksajia tälle suomen kansalle, vanhin on jo. Tosta verojen maksamisestakin kun jaksetaan aina inistä. Ennen vanhaan oli ihan normaalia, että lapsia hankittiin paljon, nyt ihmisillä on mennyt kaikenlainen arvotus sellaista vanhaa kohtaan... "Maailma muuttuu mähöseni" , mutta joo, silti ei muutu ikinä se että joidenkin ihmisten olisi järkevämpää välillä pitää se turpansa kiinni, se nimittäin toimii...

        Alkeellisten kirjoitus- ja kielioppivirheiden tekeminen on nykyisin "nuorekasta" ja oikein kirjoittaminen "hienostelua"? Kummallisin selitys tähän asti.

        Aika fakiiri olet kun olet elättänyt lapset ilman yhteiskunnan tukia. Niihin tukiin kun kuuluu kuitenkin päivähoito, maksuton peruskoulutus, terveydenhoito ja moni muu pikkujuttu mitä ei tule ajatelleeksi (ja ei, maksamillasi veroilla ei todellakaan kateta viiden mukulan koulunkäyntiin kuluvia rahoja).

        Minulle on aivan sama vaikka sinulla olisi tuplamäärä jälkikasvua, mutta ei kannata tuudittautua siihen uskoon että itse ne omin hartiavoimin olisit elättänyt. Kyllä siihen me muutkin veronmaksajat osallistumme.

        Vai vielä sairaanhoitaja? No, saahan sitä jokainen uneksia...


    • Pauliinalle

      No onpas sinulla kova tarve selitellä. Leuat vaan louskuu, mutta mitään järkeä tossa louskuttelussa ei kyllä ole.

      • Pauliina K.

        Ja ompas teillä kova tarve vastata kaikkea paskaa. Minäpä en sentään mussuttele lahoilla leuoilla! hah hah haa! :)


    • K.L.Bach

      Arvoisa Pauliina K.

      Love and peace!
      Kun tätä palstaa seuraa aikansa, ei voi olla ajattelematta, että varmaan 98% nimikyselyistä on feikkiä. Kaksosia, kolmosia, nelosia ja uusperheen kahdeksansia mukuloita.
      Siitä kehittyy feikkitutka ja mm. kirjoitustyylistä tulee tehtyä päätelmä, onko kirjoitus sepitettä. Mutta ei siinä mitään, ei kaiken tarvitsekaan mennä just niin totuudenmukaisesti. Eivät kaikki halua avata perheensä nimihistoriaa koko kansalle, vaan täytyy harhauttaa.
      Joskus vaan vähän kyynistyttää näitä lukiessa, jos ei jaksa itse olla leikkimielellä.

      Toisaalta, mitäpä tässä muuta lomalainen sateisena kesäpäivänä tekisi kuin lukisi suomi24:ää ja miettisi mukuloiden nimiä, olivatpa satuilua tahi ei.

      • Pauliina K.

        Väitätkö mua siis satuilijaksi vai et?

        En voi muuta sanoa, kuin että katsokaa itseänne. Minä aloitin tänne ihan positiivisin mielin keskustelun meidän lasten nimistä ja meidänkin lasten nimet ovat luultavasti vielä aika yleisiä, joten ei mulla ole tarvetta feikata asiaa ja vaikka tänne aloitti positiivisesti keskustelun, silti sai hirveää paskaa niskaan... Hyvän maun raja on ylitetty aika päiviä sitten. Sen sijaan, että mun lasten nimiä olisi arvosteltu, alettiinkin arvostelemaan sitä kuinka monta lasta olen saanut ja se ei ollut ollenkaan tämän keskustelun pointti! Mutta mihinkä nämä raukat muuallekaan mielipiteensä joka asiasta suoltaisi kun keskustelupalstoille, kun on pakko se turpansa avata...

        Ei tälläsiä kohtaan mulla ole mitään mukavuutta tai mielyttämisen halua.

        Ja mulle on ihan turha puhua myöskään minään arvoisana, koska minä en ole mikään prinsessa, mutta mulla on kyllä tämä paska täysin hallussa ja jotkut ihmiset on nyt vaan sellasia aarteita, et ne vois jemmata maan alle ja 500kg multaa siihen päälle.

        Hyvää päivänjatkoa!


      • Hapan kuin sitruuna
        Pauliina K. kirjoitti:

        Väitätkö mua siis satuilijaksi vai et?

        En voi muuta sanoa, kuin että katsokaa itseänne. Minä aloitin tänne ihan positiivisin mielin keskustelun meidän lasten nimistä ja meidänkin lasten nimet ovat luultavasti vielä aika yleisiä, joten ei mulla ole tarvetta feikata asiaa ja vaikka tänne aloitti positiivisesti keskustelun, silti sai hirveää paskaa niskaan... Hyvän maun raja on ylitetty aika päiviä sitten. Sen sijaan, että mun lasten nimiä olisi arvosteltu, alettiinkin arvostelemaan sitä kuinka monta lasta olen saanut ja se ei ollut ollenkaan tämän keskustelun pointti! Mutta mihinkä nämä raukat muuallekaan mielipiteensä joka asiasta suoltaisi kun keskustelupalstoille, kun on pakko se turpansa avata...

        Ei tälläsiä kohtaan mulla ole mitään mukavuutta tai mielyttämisen halua.

        Ja mulle on ihan turha puhua myöskään minään arvoisana, koska minä en ole mikään prinsessa, mutta mulla on kyllä tämä paska täysin hallussa ja jotkut ihmiset on nyt vaan sellasia aarteita, et ne vois jemmata maan alle ja 500kg multaa siihen päälle.

        Hyvää päivänjatkoa!

        No vedäpä nyt se sitruuna vielä vähän syvemmälle p*erseesesi, niin kyllä se vielä helpottaa!


      • Pauliina K.
        Hapan kuin sitruuna kirjoitti:

        No vedäpä nyt se sitruuna vielä vähän syvemmälle p*erseesesi, niin kyllä se vielä helpottaa!

        Haha, sitruuna peppuun, no empä taida... :D kun en anna miehellekkään perseseksiä kotona ja ihan tarpeeksi olen nähnyt sairaanhoitajana etenkin homomiehiä jotka harrastaa peppuyhdyntää niin mitä on tapahtunut kun on venkslattu sitä persereikää liikaa, eikä ole muuten mitään kaunista katseltavaa se... rakas lapsi, sieltä on tarkotettu tulemaan ulospäin tavaraa, ei sinne mitään sisäänpäin vedetä. :-D


      • Pauliina K.
        Pauliina K. kirjoitti:

        Haha, sitruuna peppuun, no empä taida... :D kun en anna miehellekkään perseseksiä kotona ja ihan tarpeeksi olen nähnyt sairaanhoitajana etenkin homomiehiä jotka harrastaa peppuyhdyntää niin mitä on tapahtunut kun on venkslattu sitä persereikää liikaa, eikä ole muuten mitään kaunista katseltavaa se... rakas lapsi, sieltä on tarkotettu tulemaan ulospäin tavaraa, ei sinne mitään sisäänpäin vedetä. :-D

        Mutta valheella on lyhyet jäljet... tää keskustelu on luettu vain 23 kertaa (lukee tuolla ylhäällä.) Niin ei ole mitenkään mahdollista että 153 ihmistä olisi käynyt plussaamassa jotakin vastausta. Sillon tällä ketjulla tulisi olla tuplasti enemmän lukijoita...

        Joku feikkaa nyt itse omalle vastaukselleen plussia, reppanat. Tässä teille niitä älynlahjoja.

        ;)


    • miksi valehdella?

      Noh... tulipa todistettua näillä Pauliina K:n vuodatuksilla, että valhetta taas koko tarina.

      Terveydenhoitoalan johtotehtävissä oleva ihminen ei totisesti suolla tuollaista tekstiä. Ei sosiaalisessa, emotionaalisessa eikä varsinkaan kieliopilisessa mielessä ja muodssa. Tuollainen hullu repeäminen nettipalstalla kuuluu lähinnä mielenterveyspotilaiden pirtaan.

      Nuorekkuuteen ei muuten varsinaisesti kuulu huono kirjoittaminen, se on aivan eri asia. Tiedoksesi sinulle Pauliina K. , jos vielä haluat feikata palstalla.

      Itse olen vain alainen alalla (HUS), mutta tiedän, että esimiestasoiset osaavat esim. yhdyssanat. Ei vain ole asiaa niille paikoille ilman kirjoitustaitoa. Osaan itsekin sairaanhoitajana kirjoittaa korrektisti, ja kaikki työpaikallani edellyttävät sen jopa minulta, saati sitten johtoportaalta.

      Valheella on totisesti lyhyet jäljet, kuten itse totesit.

      • Pauliina K.

        Niin ihan sairaanhoitajana työskentelen ja tietääkseni kirjoitan ihan hyvää tekstiä. Kiitos vain sinullekin! :) ja mitään en ole feikannut, on se kummallista jos ei uskota että suomessa on 5 lapsen äitejäkin olemassa...


    • anteeks vaan

      Tämä minunkaan viestini ei valitettavasti liity lastesi nimiin, koska juttuketju on sinun omalta osaltasikin lähtenyt risteilemään ihan eri raiteille kuin mikä alunperin oli tarkoituksesi.

      Laten lukumäärä on yleensä vanhempien päätettävissä, eikä viisi lassta olemikään ihme. Minunin tuttavapiirissäni on muutama neljä ja viisilapsinen perhe. Ja se on ihan jeess.

      Aloittajan kirjoitusta minunin on pakko vähän arvostella, ja ihan oikeati ihmettelen, JOS olet ninkin korkeasti (?) koulutettu kuin sairaanhoitaja: Viestejäsi lukiesani todellakin ihmettelen, miten olet muka fiksuna ihmisenä lähtenyt kirjoittelemaan tuollasta pa..., mitä olet kirjoittanut.! Jos olisit oikeati fiksu, olisit jättänyt joinkin moukkien kirjoituksset tyystin huomiotta. Oma kirjoituksesi vaan provosoi heitä lisää. Eikä minusta ole fiskua kirjoitella täällä aivan vieraille ihmisille, annatko miehellesi edestä vai takaa.. mitä se kenellekään täällä kuuluu, miten päin kuksitte.

      Kirjoitusasustasi saa myös sen kuvan, ettei sinulla ole kyllä ihan kaikki kotona!

      • Pauliina K.

        Vai kirjotusasusta voi saada jopa kuvan onko jollain kaikki kotona vai ei, hohhoijaa, sinulle suosittelen oikeasti terveysalan opintoihin menemistä, koska ei kukaan voi jaella kenellekään psykiatrisia diagnooseja, onko jollain kaikki kotona vai ei, pelkän kirjotusasun perusteella, jos näin olisi, olisi suomen kansasta jo puolet pakkohoidossa..

        Ja jumalauta vastatkaa siihen aloitusviestiin! kai te kanat nyt perkele tajuatte, että ei ilkeisiin viesteihin voi vastata kun samalla mitalla ja kerta tänne ei tullut muutakaan kommentoitavaa, että joku olisi pelkästään asiallisesti arvostellut ne lasteni nimet niin kuin oli aloituksen tarkoitus, niin eipä olisi tähän sontaan tarvinnut ryhtyä... sillon olisi ollut jotain asiallistakin, johon vastata asiallisuuden puitteissa.


      • 112
        Pauliina K. kirjoitti:

        Vai kirjotusasusta voi saada jopa kuvan onko jollain kaikki kotona vai ei, hohhoijaa, sinulle suosittelen oikeasti terveysalan opintoihin menemistä, koska ei kukaan voi jaella kenellekään psykiatrisia diagnooseja, onko jollain kaikki kotona vai ei, pelkän kirjotusasun perusteella, jos näin olisi, olisi suomen kansasta jo puolet pakkohoidossa..

        Ja jumalauta vastatkaa siihen aloitusviestiin! kai te kanat nyt perkele tajuatte, että ei ilkeisiin viesteihin voi vastata kun samalla mitalla ja kerta tänne ei tullut muutakaan kommentoitavaa, että joku olisi pelkästään asiallisesti arvostellut ne lasteni nimet niin kuin oli aloituksen tarkoitus, niin eipä olisi tähän sontaan tarvinnut ryhtyä... sillon olisi ollut jotain asiallistakin, johon vastata asiallisuuden puitteissa.

        No LOL noita sun avautumisia!


    • anteeks vaan

      Ja huomasinpa juuri, ettei tuo minunkaan kirjoitukseni aivan virheittä mennyt:/
      Liian pitkät kynnet näet haittaa oikeinkirjoitusta:)

      No, en siitä saa, kun toista soimaa...

      • Pauliina K.

        Painukaa helvettiin jo koko sakki!.


      • K.L.Bach
        Pauliina K. kirjoitti:

        Painukaa helvettiin jo koko sakki!.

        Toivottavasti Pauliina K. olet työssäsi sekä viiden lapsesi kanssa vahvahermoisempi ja pitkämielisempi : )


    • hyväpauliinak

      Pauliina K rinta rottingille ja menoksi! Hienoa, että suomalaisäiti on synnyttänyt viisi suomalaista. Ei ainakaan hänen takiaan tarvitse roudata niggejä Afrikasta ja rättipäitä muualta tänne loisimaan ja sikiämään ilmaisille tuille!

    • sdfgh 5567u8i9

      miksi haet hyväksyntää nimivalinnoillesi, pyytämällä arvostelua? tuskin arvostelujen perusteella vaihdat lastesi nimiä, kun he tod. näk ovat sen ikäisiäkin jo, että ovat itse niihin tottuneet, lähipiiriä unohtamatta...

      ihme älyvapaata touhua, luulis 5 lapsen äidillä olevan parempaakin tekemistä?

    • ei muuta

      Tykkään vain nimistä Ville ja Valtteri.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe