te-palvelu,verkkoasiointi

öööööööööö

Eli kuinka tuola TE-palveluiden nettisivuilla voi muokata omia tietoja? Olen yrittänyt koko päivän soittaa puhelinneuvontaan mutta sielä on kamalat jonot. sielä on se kohta "katsele omia tietojasi" miten pääsen muuttamaan näitä?

7

1381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on närhet

      sivu on niin sekava, ettei sieltä ota erkkikään selvää ja soittaa ei kannata, ellet halua jonottaa puolta päivää.

    • niin mitä...

      Mitä sinun siellä pitäisi muuttaa...

    • Yuppi

      Mun tietääkseni siellä ei voi itse muuttaa omia tietoja, ellet sitten halua muuttaa vain työnhakutietojasi (eli lopettaa työnhaun tms.). Mutta yhteystietoja, koulutus- ja työkokemustietoja tai omaa työnhakusuunnitelmaa ym. ei mielestäni saa muutettua paitsi käymällä henkilökohtaisesti TE-toimistossa.

      • ggdfgdfgdfg

        Yhteystietonsa saa kyllä päivitettyä ajan tasalle: kirjautuu pankkitunnuksilla sisään, ja ylärivilla OMAT TIEDOT klikkauksella pääsee muuttamaan osoite ja puhelin yms. tiedot.

        Hehe, mä muuten nyt katson ne omat työhakutietoni. Näyttää olevan niin, ettei minua koske koko maan laajuinen työn hakeminen - koko maa: ei
        ja sitten kohdassa kunnat on vain tämän nykyinen pieni kaupunki, eli ei ole edes tuota suurempaa kaupunkia laitettu. Just joo.... Mun ei tarvii siis hakee kuin tästä pienestä kylästä töitä.... Eikä mulle sitten varmaan tarjotakaan muuta kuin tästä pienestä kylästä, jossa ei mitään ole, se on kuulkaa kerran tai pari vuodessa kun tämän kaupungin joku työnantaja ilmoittaa työkkäriin paikan, totta kai, itse voi hakea ilman ilmoituksia, mutta mitä täällä on: pari pientä k-kauppaa, ja yks isompi tehdas, joka kyllä on talousvaikeuksissa vähän väliä, ja jotain pieniä verstaita ja rakennustyömaita.... ja tietty terkkari ja sossu.

        Että näin.

        Mutta siis ei sieltä muuta pääse muuttamaan kuin ne omat yhteystietonsa päivittämään!


      • ihan selvää...
        ggdfgdfgdfg kirjoitti:

        Yhteystietonsa saa kyllä päivitettyä ajan tasalle: kirjautuu pankkitunnuksilla sisään, ja ylärivilla OMAT TIEDOT klikkauksella pääsee muuttamaan osoite ja puhelin yms. tiedot.

        Hehe, mä muuten nyt katson ne omat työhakutietoni. Näyttää olevan niin, ettei minua koske koko maan laajuinen työn hakeminen - koko maa: ei
        ja sitten kohdassa kunnat on vain tämän nykyinen pieni kaupunki, eli ei ole edes tuota suurempaa kaupunkia laitettu. Just joo.... Mun ei tarvii siis hakee kuin tästä pienestä kylästä töitä.... Eikä mulle sitten varmaan tarjotakaan muuta kuin tästä pienestä kylästä, jossa ei mitään ole, se on kuulkaa kerran tai pari vuodessa kun tämän kaupungin joku työnantaja ilmoittaa työkkäriin paikan, totta kai, itse voi hakea ilman ilmoituksia, mutta mitä täällä on: pari pientä k-kauppaa, ja yks isompi tehdas, joka kyllä on talousvaikeuksissa vähän väliä, ja jotain pieniä verstaita ja rakennustyömaita.... ja tietty terkkari ja sossu.

        Että näin.

        Mutta siis ei sieltä muuta pääse muuttamaan kuin ne omat yhteystietonsa päivittämään!

        on aivan selvää, ettei koulutus- tai työtodistustietoja työnhakija itse voi muuttaa tai lisäillä omiin tietoihinsa, koska nämähän pitää olla todistettavia asioita, ja esim. karenssiasiat riippuvat siitä mitä siinä todistuksessa lukee.

        Mutta jos laittaa TE-koulutukseen hakemuksen, muistaakseni siellä voi niitä työvoimavirkailijan merkitsemiä tietoja ruksailla pois näkyvistä. Tosin mitä hyötyä siitäkään on, koska se TE-toimisto ne poistetutkin tiedot voi nähdä ja antaa koulutttajalle.

        Suunnitelmaa nyt ei ainakaan voi mennä itse muuttamaan kotoa, sehän tehdään yhdessä työvoimavirkailijan kanssa, tai työvoimavirkailija tekee sen...


    • Anonyymi

      tämä on vanha aloitus mutta , vielä 2023 sama homma jos jotain kirjoitat väärin niin
      se on kiveen kirjoitettu, sitä ei pysty muuttamaan.
      On se vitun ihmeellistä, jos kirjoitat ammattiksi Ruotsin kuningas niin olet sitten lopun elämääsi TE-toimistossa Ruotsin kuningas.

      • Anonyymi

        haha näin on.

        Tässä itsekin mietin, että olin merkinnyt maisterin, mikä on totta, mutta en tietenkään ole pelkästään maisteri, joten kandin tiedot puuttuvat. Kai pitää ottaa yhteyttä sinne, että lisäisi sinne. höh No olen kyllä lähettänyt tutkintotodistukseni sinne, saa nähdä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe