Helppoja kysymyksiä ufoihin uskoville.

Kysymyksiä kysymyksi

Miksi suurin osa kaappausista tehdään syrjäisissä paikoissa ja yöllä? Jos avaruusolioiden teknologia on niin edistynyttä hehän voisivat kaapata ihmisiä ihan päivälläkin ihan huomaamatta. Miksi usein kaapataan yksi tai kaksi ihmistä ja usein juuri silloin kun he ovat yksin? Miksi naapurit eivät koskaan huomaa kaappausta ja UFOja naapurin takapihalla?
Miksi yhtään todistettavasti maanulkopuolista implanttia ei ole löydetty ihmisestä, vaikka useat väittävät että he ovat implantisoitu?

Jotkuthan väittävät että avaruusoliot yrittävät ottaa meihin yhteyttä, mikä siinä on sitten niin vaikeaa?

Toiset väittää että he yrittävät pelastaa meidät ja planeetan? Miksi eivät tule suoraan apuun vaan kaappaavat ihmisiä, lehmiä ja jättävät arvoituksia peltoihin? Suora yhteyshän olisi paljon järkevämpää ja toimivampaa..

Negatiiviset ihmiset sanovat että he yrittävät soluttautua meihin ja ottaa vallan. Jälleen ongelmana on se että jos he haluaisivat meidän luonnonvarat, he voisivat helposti tuhhota meidä tai tehdä meistä orjia huipputeknologiallaan. nEi siihen mitään salaliittoja ja hybridejä tarvitse.

40

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+6

      Olet ilmeisesti materialisti tai sitten kovin nuori. Mitä siis tarkoitat teknologialla tai huipputeknologialla - jotain sähkömagetismia hyväksi käyttävää apparaattia vai mitä?
      Mistä olet saanut päähäsi, että 'kaapparit' ovat avaruusolentoja?
      Miksi pitäisi luoda suora yhteys. Eikö epäsuora aja asiansa paremmin?
      Et kai tosissasi epäile, että ne haluavat luonnovaramme? Ajattele toisin päin. Entä jos ne oikeasti omistavatkin luonnonvaramme ja me puolestamme tuhlaamme heidän varallisuuttaan.
      Ei orjan tekemiseen mitään huipputeknologiaa tarvita - jos huipputeknologialla tarkoitat jotain materialisteknistä vempainta.

      • Kysymyksiä kysymyksi

        En ole nuori enkä materialisti. Enhän minä noita asioita väitäkkään, vaan juuri ne jotka pitävät UFO havaintoja vierailuita avaruusolentojen tekeminä. Taitaa sinun lukemisen ymmrtäminen olla aika huonoa.
        Jos maapalloa uhkaisi eko tai jokin muu katastrofi, kumpi saisi ihmiset ennemmin muuttamaan suuntaansa, se että nuo vierailijat puuttuisivat epäsuorasti tapahtumiin(kaappamalla tai antamalla tietoa pienelle osalle ihmisisille) vai että ilmestyivät suoraan maapallon väestölle?
        Minä en ole keksinyt että he haluavat luonnonvarat tai muutakaan vaan juuri avaruusolioihin uskovat salaliittoteoreetikot.

        Onhan toerioita myös että UFO havaintojen takana on toisesta ulottovuvuudesta/rinnakkaistodellisuudesta/tulevaisuudesta tulleet vierailijat.

        Et oikeastaan vastannut juuri ihinkään noihin minun kysymyksiin vaan teit vastakysymyksiä.


      • Veteranfan
        Kysymyksiä kysymyksi kirjoitti:

        En ole nuori enkä materialisti. Enhän minä noita asioita väitäkkään, vaan juuri ne jotka pitävät UFO havaintoja vierailuita avaruusolentojen tekeminä. Taitaa sinun lukemisen ymmrtäminen olla aika huonoa.
        Jos maapalloa uhkaisi eko tai jokin muu katastrofi, kumpi saisi ihmiset ennemmin muuttamaan suuntaansa, se että nuo vierailijat puuttuisivat epäsuorasti tapahtumiin(kaappamalla tai antamalla tietoa pienelle osalle ihmisisille) vai että ilmestyivät suoraan maapallon väestölle?
        Minä en ole keksinyt että he haluavat luonnonvarat tai muutakaan vaan juuri avaruusolioihin uskovat salaliittoteoreetikot.

        Onhan toerioita myös että UFO havaintojen takana on toisesta ulottovuvuudesta/rinnakkaistodellisuudesta/tulevaisuudesta tulleet vierailijat.

        Et oikeastaan vastannut juuri ihinkään noihin minun kysymyksiin vaan teit vastakysymyksiä.

        Onko maan ulkopuolinen taho vaikuttanut maapallon ekosysteemeihin???
        Eivät ainakaan ole heikentäneet sitä.

        Katastrofeista voidaan sanoa että ainakin ydinsota ollaan saatu kitkettyä olemattomiin toisen maailmansodan atomipommitusten jälkeen.

        Maapallolla on ydinaseita yli tarpeen,mutta jollain konstilla sitä ei ole syttynyt,vaikka läheltä piti tilanteita on ollut useita.
        Voidaan heittää kysymys: -Miten maapallo on välttynyt ydinsodalta,tai ydinvoimala katastrofeilta?

        Tosin Fukushiman tsunami katastrofi oli kieltämättä varoitus ydinvoimalan haavoittuvuudesta
        Mutta miten ihmeessä ollaan vältytty lähes 70.vuotta ilman tuhoisampaa katastrofia???
        Onko ihmiskunnalla käynyt hyvä säkä???
        Vai onko jokin korkeampi taho suojelemassa maapalloa???


    • Kanan Voimaa

      Myös uskonnot sisältävät aloittajan mainitsemia ihmeellisyyksiä.
      Esim. kristittyjen jumal-äijän sanotaan tuntevan täydellisesti luonteemme ja ajatuksemme.
      Miksi hän ei siis julista telepaattisesti (tai "kanavoimalla", kuten ufotermi kuuluu)
      viestejänsä suoraan tajuntaamme. Jumal-äijä on mystifioinnin mestari kuten alieenitkin.
      Selvää tietoa ei ole käytettävissä.
      Sanoma täytyy selvittää lukea paukuttamalla Raamatusta lukuja ja jakeita ja yrittää
      sitten päästä selville niiden merkityksestä.
      Kun sitten vielä uskovaisten selitykset sanomasta ovat täydellisessä ristiriidassa
      keskenään, ollaan yhtä ymmällä kuin peltokuvioiden tutkija viljapellossa !

    • tOtUuS UFOista

      EI UFOihin voi uskoa,koska UFOt ei ole uskon asia,UFOt täytyy ymmärrtää eli olla oikeaa värähtelyä!Sitten kun olette OIKEAA ENERGIAVÄRÄHTELYÄ niin tulkaa sitten uudestaan selitteleen asioita ns.UFOISTA!Me ollaan KAIKKI niitä ALIENEITA koska me kaikki ollaan H.E.N.K.I.O.E.N.T.O.J.A jotka teeskentelee olevansa ihmisiä!Tajuatteko minkälaista LEIKKIÄ/HARHAA te pidätte totuutenanne!Lapset tajuaa koska ne on viimeksi tullut sieltä mihkä me KAIKKI ollaan menossa,eli lapset on VANHEMPIA ja VANHEMMAT LAPSIA!!
      Te voitte vääntää ja ronklata näistä asioista ja pitää harhaa totuutena,mutta lupaan teille että jokainen tulee vielä syömään sanansa tästä harhaopista mitä meille syötetään piiloaivomanipulaation avulla!
      Täällä "aikuiset"juoksee muna pystyssä/pillut märkänä rahan perässä ja luulee että meidät on luotu kamppaileen jostain!HÄVETKÄÄ URPÅT!

      Ei ne "UFOT" tule ihmisen luo,vaan ihmisen pitää mennä ufojen luo.Siis täytyy löytää reitti vasemmasta aivolohkosta(ego) oikeaan aivolohkoon(tunne)!

    • Ufot=satua

      Eipä tullut mitään vastauksia aloitukseen..eikö teillä niitä ole vai missä vika?

      • trollialoitus

        Aloitus sisältää niin paljon virheellisiä väittämiä, että eihän siihen kukaan ufoilmiöön tutustunut voi mitään vastata.


      • Kysymyksiä kysymyksi
        trollialoitus kirjoitti:

        Aloitus sisältää niin paljon virheellisiä väittämiä, että eihän siihen kukaan ufoilmiöön tutustunut voi mitään vastata.

        Ei pole trollialoitus ja mitähän virheellisiä vaittämiä? Et pysty vastaamaan kun sinulla ei ole vastauksia järkeviin kysymyksiin:)


      • Vastasit jo itse

        Tässä vastaukset.

        Yöllä ja syrjässä, koska pimeällä ihmiset pelkäävät ja yksinäisyys on heistä pelottavaa.

        Hehän kaappaavat ihan huomaamatta - ainakin jos naapurilta kysyy, pöljä!

        Yksi tai kaksi, huomaamatta? Vastasit jo itse kysymykseesi.

        Huomaamattomat implantit. Älä kysy, jos kerran tiedät vastaukset.

        Höh. Jos naapurisi tulee sinulle puhumaan että ufot vieraili viime yönä ja sinä väität ettet niitä nähnyt, mitäpä luulet että miksi se kontaktointi on niin vaikeaa - etenkin kun sinä et näe niitä, pöljä.

        Yleensä jokainen puhuu mistä on puute. Ympäristöihmiset kantavat huolta luonnosta, sotilasihmiset aseista. Molempien joukoissa on niitä, jotka kertovat että saavat teknologiaa/ohjeita...

        Tiesithän, että negatiivinen ihminen on negatiivisuutensa orja. Salaliitot ja hybridit ovat vain väylä saada ihmiset uskomaan ja tekemään asioita, asioita joita heidän odotetaan tekevän. Eihän koko karjaa tarvitse tappaa. Riittää pari tusinaa vuodessa. Kyllä sillä nälkä häviää.


    • Opettaja löytyy kun oppilas on valmis.

      • Huna Huna.

        Sitä,että kun oppilas on valmis ja opettaja löytyy on odoteltu ainakin jo vuodesta 1947 lähtien eli oppilas ja opettaja ovat tosi hitaita tyyppejä.

        Ai niin,mitä nämä termit oppilas ja opettaja todellisuudessa tarkoittavat eli onko oppilaita vai yksi ja opettajia vain yksi?

        Ps.En ole teini mutta muuten vaan jämähtänyt 3D-tietoisuuden tilaan mutta haittaax se?


    • Obi wan kenobi

      Opettajia voi olla useita ja vaihtuvat kun edistystä on tapahtunut. Tärkeintä on olla sinut itsensä kanssa.

      • Heehehehehehheh

        Miksi ei tullut vastauksia tähän ketjuun? Eikö teillä avaruusolioihin uskovilla oikeasti ole vastauksia ihan järkeviin kysymyksiin?


      • NassuK
        Heehehehehehheh kirjoitti:

        Miksi ei tullut vastauksia tähän ketjuun? Eikö teillä avaruusolioihin uskovilla oikeasti ole vastauksia ihan järkeviin kysymyksiin?

        Lue tuolta toisesta ketjusta kuinka NASA on varma että löydämme avaruusolioita seuraavan 20 vuoden aikana ja revi siitä. Se joka niihin ei usko viimeistään tuon informaation jälkeen on tyhmä jätkä.


      • Hehehehehehehehhe
        NassuK kirjoitti:

        Lue tuolta toisesta ketjusta kuinka NASA on varma että löydämme avaruusolioita seuraavan 20 vuoden aikana ja revi siitä. Se joka niihin ei usko viimeistään tuon informaation jälkeen on tyhmä jätkä.

        Sinä olet siis ainakin liian tyhmä vastaamaan aloituksen kysymyksiin:D Onhan se naurettavaa että avaruusoliot varastaisivat ja silpoisivat meidän lehmiä ja tekisivät muuta ilkeyksiä. NASA uskoo löytävänsä, mutta ei ole vielä mitään todisteita. Tuskin ainakaan löytyy pieniä harmaita miehiä..Korkeintaan bakteereja ja alkeellista elämää, jos löytyy.


      • Nyt opelta tulee....
        Heehehehehehheh kirjoitti:

        Miksi ei tullut vastauksia tähän ketjuun? Eikö teillä avaruusolioihin uskovilla oikeasti ole vastauksia ihan järkeviin kysymyksiin?

        Vastaukset tällaisiin kysymyksiin todellakin tehdään vastakysymyksin koska vastapuolella ei näistäkään asioista ole esittää mitään faktaa.

        Viimeisin keino luiskahtaa ulos kiusallista tilanteesta on haudata koko homma maton alle sillä perinteisellä "opettaja löytyy kun oppilas on valmis"-lausaduksella.


      • HÖHHÖÖÖÖHÖHÖHÖH
        Hehehehehehehehhe kirjoitti:

        Sinä olet siis ainakin liian tyhmä vastaamaan aloituksen kysymyksiin:D Onhan se naurettavaa että avaruusoliot varastaisivat ja silpoisivat meidän lehmiä ja tekisivät muuta ilkeyksiä. NASA uskoo löytävänsä, mutta ei ole vielä mitään todisteita. Tuskin ainakaan löytyy pieniä harmaita miehiä..Korkeintaan bakteereja ja alkeellista elämää, jos löytyy.

        Purjehduskin on tärkeää, kuin myös postimerkkien keräily.
        Joidenkin mielestä kumpikin on naurettavaa.


    • hahahahhahahahahahha

      Eipä ufo uskovaiset ole vieläkään vastanneet kysymyksiin..menikö kakka housuun?

    • Yrjö A.

      "...Miksi suurin osa kaappausista tehdään syrjäisissä paikoissa ja yöllä? ..."

      Alieenit haluavat kunnioittaa venuslaisten omaksumaa käytäntöä; George Adamskiakaan
      ei otettu lautasmatkalle miltään julkiselta torilta.

    • Miksi kaappauksia tehdään syrjässä. Eikö vastaus ole ilmeinen. Eivät kaipaa julkisuutta. Miksi naapurit eivät huomaa kaappausta. No alukset toimivat täysin äänettömästi. ET olennot valitsevat itse henkilöt keihin haluavat pitää yhteyttä.
      Mikään teknisesti ja henkisesti kehittynyt ET poppoo ei sieppaa ihmisiä. Ei myöskään laita implantteja ihmisiin, pystyäkseen seuraamaan ihmisiä.

      • Suurin ja kaunein!

        No,mitkä ET-olennot sitten "sieppaavat" ihmisiä?


    • Olennot joille ihmisen anatomia ei ole ennestään tuttu.

      • ordna

        Ovatko alienit tosiaan niin sisäänpäin lämpiäviä etteivät anna tietojaan ihmisistä toisilleen? Aika pöhkä tutkia samoja asioita aina uudelleen ja uudelleen, ei mitään logiikkaa sellaisessa.


    • Koettu on

      Uskovaiselta on ihan turha kysyä yhtään mitään. Ei sellainen tajua mitään muuta kuin ufonsa omassa päässään.

      • tolo-trolli olet

        Tai paremminkin varsinainen inisiä-inttäjä, ei tuollaisella asenteella pitkälle pääse näissä keskusteluissa.


      • Koettu on
        tolo-trolli olet kirjoitti:

        Tai paremminkin varsinainen inisiä-inttäjä, ei tuollaisella asenteella pitkälle pääse näissä keskusteluissa.

        Niinpä varmaankin. Vahingossa tällaista idiotiaa tulin lukeneeksi. Se oli eka ja vika kerta täällä. Kirjoitustaidoistasi päätellen olet yläasteen alkuvaiheilla kuten kaikki muutkin täällä uskoansa saarnaavat. Vajakkien kanssa ei koskaan voi keskustella älykkäästi.
        Good bye!


      • oikea ratkaisu
        Koettu on kirjoitti:

        Niinpä varmaankin. Vahingossa tällaista idiotiaa tulin lukeneeksi. Se oli eka ja vika kerta täällä. Kirjoitustaidoistasi päätellen olet yläasteen alkuvaiheilla kuten kaikki muutkin täällä uskoansa saarnaavat. Vajakkien kanssa ei koskaan voi keskustella älykkäästi.
        Good bye!

        Pysykkin sitten pois, ole sanojesi mukainen mies!


    • Ordna
      Sisäänpäin lämpiäviä kyllä. Ja eihän täällä tosiaan pitkälle pääse missään keskustelussa. Aina löytyy joku trolli joka kääntää keskustelun sivuraiteille itse aiheesta off topic. Näihän tuo on mennyt hyvin usein. Turha siis odottaa mitään kovin pitkälle menevää rakentavaa kirjoittelua tällä palstalla.

      • On siis poppoita jotka toimivat ihan yksin ja he jotka ovat liittoutuneet tietävät luonnollisesti paremmin Telluksen asioista.


      • kalasimies
        andro kirjoitti:

        On siis poppoita jotka toimivat ihan yksin ja he jotka ovat liittoutuneet tietävät luonnollisesti paremmin Telluksen asioista.

        Niin, tämä kalaktinen liitto. Sehän on kaiken a ja o.


    • tuntematon.

      Ovat yökukkujia. Siis eivät toimi päivällä. Vaalea iho, suuret silmät. Rakenteellisestikin yöeläjiä.

      Toimivat salaa, herättämättä huomiota. Juuri siksi ettei synny mitään älämölöä tai kohua, ettei ihmiset ala tutkia. Tarkistavat varmaan että lähistön asukkaat nukkuvat.

      Implantteja on löydetty, kuvattu ja videoitu. Mutta suurin osa, varmaan yli 90% kuitenkin kaapattujen vainoharhaisuutta unettomuuden ja pelon vuoksi, Keksittyjä implantteja, joita ei oikeasti ole. Mahdollisia kaappauksen aikana aiheutuvia ihomuutoksia myös, ilman vierasta esinettä. Rasvakudoksen kasautumista yhteen kohtaan aiheuttaen kohouman iholla. jne.

      Eivät yritä ottaa yhteyttä, ainakaan virallisesti. Yksittäisiin ihmisiin mahdollisesti. Eivät halua julkisuuteen.

      Eivät myöskään varsinaisesti suoraan toimi planeetan pelastamiseksi, mutta vaikuttavat tahoihin, tarkkailevat tilannetta, seuraavat kehitystä kuin tutkija koekaniiniaan.

      Ja viimeiseksi: ovat jo vallassa. Meidän pienet yhden planeetan resurssit eivät heitä kiinnosta. Soluttautuvat mahdollisesti tarkkaillakseen.

      • Jaakko44

        Itse en ole varma onko minua kaapattu, mutta minulla on ollut lapsena ja nuorena muistikatkoksia kokonaisia päiviä on pyyhkiytynyt muististani pois siis tyyliin maanantai iltana menen nukkumaan ja herään torstaina eikä minulla ole pienintäkään muistikuvaa mitä on tapahtunut tiistaina ja keskiviikkona. Herätessäni ihmettelen sitä miksi ei ole tiistai.

        Minulla ei ole diagnosoitu mitään mielenterveyden ongelmaa eikä muistisairautta. Teen työtä joka edellyttää moitteetonta mielenterveyttä ja erityisen hyvää muistia. En selviytyisi työstäni jos minulla olisi muistiongelmia.

        Lisäksi kehooni on ilmestynyt leikkausarpia jo lapsuudessani ja nuoruudessani eripuolille kehoa, joita en pysty selittämään vaikka en ole ikinä ollut missään leikkauksessa elämässäni. Arvet ovat sellaisia, että niitä ei ole voinut aiheuttaa mikään pyörällä kaatuminen. Pisin leikkausarpi on yli 10cm pitkä. Kaikki arvet ovat hienosti tehtyjä siis paljon siistimpiä kun mitä ihmiskirurgien tekemistä leikkauksista jää mitä olen kuvia katsellut.

        Itselläni ei ole mitään selitystä kokemuksilleni muuta kuin, että ne ovat outoja.


      • Jaakko44 kirjoitti:

        Itse en ole varma onko minua kaapattu, mutta minulla on ollut lapsena ja nuorena muistikatkoksia kokonaisia päiviä on pyyhkiytynyt muististani pois siis tyyliin maanantai iltana menen nukkumaan ja herään torstaina eikä minulla ole pienintäkään muistikuvaa mitä on tapahtunut tiistaina ja keskiviikkona. Herätessäni ihmettelen sitä miksi ei ole tiistai.

        Minulla ei ole diagnosoitu mitään mielenterveyden ongelmaa eikä muistisairautta. Teen työtä joka edellyttää moitteetonta mielenterveyttä ja erityisen hyvää muistia. En selviytyisi työstäni jos minulla olisi muistiongelmia.

        Lisäksi kehooni on ilmestynyt leikkausarpia jo lapsuudessani ja nuoruudessani eripuolille kehoa, joita en pysty selittämään vaikka en ole ikinä ollut missään leikkauksessa elämässäni. Arvet ovat sellaisia, että niitä ei ole voinut aiheuttaa mikään pyörällä kaatuminen. Pisin leikkausarpi on yli 10cm pitkä. Kaikki arvet ovat hienosti tehtyjä siis paljon siistimpiä kun mitä ihmiskirurgien tekemistä leikkauksista jää mitä olen kuvia katsellut.

        Itselläni ei ole mitään selitystä kokemuksilleni muuta kuin, että ne ovat outoja.

        Ei sitten vanhemmat yhtään ihmetelleet että missä sitä on taas kukuttu tai nukuttu monta päivää?


      • Jaakko44
        kekek-kekek kirjoitti:

        Ei sitten vanhemmat yhtään ihmetelleet että missä sitä on taas kukuttu tai nukuttu monta päivää?

        Isäni ei ollut lapsuudessani juuri koskaan kotona. Äitini ja siskoni taas käyttäytyivät kuin mitään ei olisi tapahtunut sen takia jätin asian sikseen kun ei sen selittäminen näyttänyt johtavan mihinkään.


    • Jaakko
      "muistikatkoksia kokonaisia päiviä on pyyhkiytynyt muististani pois siis tyyliin maanantai iltana menen nukkumaan ja herään torstaina eikä minulla ole pienintäkään muistikuvaa mitä on tapahtunut tiistaina ja keskiviikkona. Herätessäni ihmettelen sitä miksi ei ole tiistai"

      Kekek
      Ei sitten vanhemmat yhtään ihmetelleet että missä sitä on taas kukuttu tai nukuttu monta päivää?

      Andro
      Missä kohtaa Jaakko kertoo että olisi nukkunut monta päivää peräkkäin?
      Hän kertoo ettei hänellä ole pienintäkään muistikuvaa, mitä on tapahtunut tiistaina ja keskiviikkona.

      • Jaakko44 20.8.2014 11:33
        >>...kokonaisia päiviä on pyyhkiytynyt muististani pois siis tyyliin maanantai iltana menen nukkumaan ja herään torstaina eikä minulla ole pienintäkään muistikuvaa mitä on tapahtunut tiistaina ja keskiviikkona. Herätessäni ihmettelen sitä miksi ei ole tiistai.


      • Jaakko44
        kekek-kekek kirjoitti:

        Jaakko44 20.8.2014 11:33
        >>...kokonaisia päiviä on pyyhkiytynyt muististani pois siis tyyliin maanantai iltana menen nukkumaan ja herään torstaina eikä minulla ole pienintäkään muistikuvaa mitä on tapahtunut tiistaina ja keskiviikkona. Herätessäni ihmettelen sitä miksi ei ole tiistai.

        Sanoin, että muistikuvani päättyvät siihen, että menen nukkumaan maanantaina ja muistikuvani alkavat seuraavan kerran siitä että herään torstaina.

        Sinä siis tulkitset asiaa siten, että jos ihminen ei muista mitä on tapahtunut tiistaina ja keskiviikkona hän on nukkunut ne päivät. Kuten andro sanoo en muista mitä tiistaina ja keskiviikkona on tapahtunut sen tiedän, että jotain on tapahtunut koska herätessäni kehossani on arpia. Sekin oli outua, että vaikka olisin saanut haavoja muistamattomuuden aikana ei ne olisi normaalisti noin nopeasti parantuneet ja muuttuneet arviksi.


      • Jaakko44 kirjoitti:

        Sanoin, että muistikuvani päättyvät siihen, että menen nukkumaan maanantaina ja muistikuvani alkavat seuraavan kerran siitä että herään torstaina.

        Sinä siis tulkitset asiaa siten, että jos ihminen ei muista mitä on tapahtunut tiistaina ja keskiviikkona hän on nukkunut ne päivät. Kuten andro sanoo en muista mitä tiistaina ja keskiviikkona on tapahtunut sen tiedän, että jotain on tapahtunut koska herätessäni kehossani on arpia. Sekin oli outua, että vaikka olisin saanut haavoja muistamattomuuden aikana ei ne olisi normaalisti noin nopeasti parantuneet ja muuttuneet arviksi.

        Minähän kirjoitin että "nukkunut vai kukkunut". Yökukkujalla tarkoitetaan tietenkin yöllä valvovaa.

        Ja kun et tiedä missä olit sen ajan, vanhempasi ei yhtään olleet huolissaan sinusta, olettaen että sinulla oli huolehtivaiset vanhemmat?

        Riippumatta siitä, olitko nukkumassa vai kadoksissa sen monta päivää, normivanhemmat olisivat olleet kovinkin huolissaan.


    • http://www.ultra-lehti.com/lehdet/art-9910_Punaisia.html
      Punaisia planeettoja, mustapukuisia miehiä

      Teksti: Marko Kananen

      Aino Ivanoffin 80-luvun alussa tapahtunut ufosieppaus on yksi harvoista kansainvälisesti tunnetuista suomalaisista tapauksista. Ainolle on elämän varrella sattunut monenlaisia parapsyykkisiä kokemuksia ja hänestä on tullut tunnettu meedio ja henkiparantaja.

      http://www.ultra-lehti.com/hakemistot/hak-abduktiot.html
      Abduktioita Ultrassa

      Ultrassa on vuosien mittaan ollut lukuisia juttuja abduktioista.
      Olemme koonneet tähän edustavan kokoelman näitä Ultria.
      Lisää löydät Ufot-aihehakemistostamme.

      • Pikku kananen.

        Mä en usko tällaisiin juttuihin elleivät kanavoituja tai selvänäkijöiden kertomia juttuja!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe