Seksin määrä perheessä?

Liioittelematon

Seksuaaliterapeuttien tutkimuksen mukaan Suomalainen pariskunta harrastaa seksiä keskimäärin kolme kertaa kuukaudessa eli 36 kertaa vuodessa. Miten teillä? Meillä on ehkä kerran viikossa keskimäärin. Ymmärrän, että isoista perheissä ei ihan tähän pystytä.

58

575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sama täällä

      Itse olen lukenut, että määrä on "kuus kertaa kuus..sa". Ehkä tuossa sitten on puolet liioiteltua. Onko tuossa tutkimuksessa millainen ikähaarukka?

      Meillä määrä on vaihdellu 4 kertaa viikonloppuna pitemmän eron jälkeenm nutta normaalisti kerran viikossa. Otetaanko huomioon, että jotkut pariskunnat saattavat olla erossa tosistaan viikkokausia tai jopa kuukausia?

      • Hyvin menee

        Just nämä pariskunnat, joilla ukko on töissä jossakin toisella puolella maailmaa penemassa huoria naivat joku yks viikko suhteensa aikana 4 keraa ja sanoo, "meillä naidaan neljästi viikossa".

        Rakkauden FAQ -ohjelmassa sanottiin tämä 3 kertaa. Viimevuosina on asioita tutkittu eli ihmisten seksuaslikäyttäytymistä. Enää ei luoteta kyselyihin.

        Kerran viikossa meilläkin.


      • Sama täällä
        Hyvin menee kirjoitti:

        Just nämä pariskunnat, joilla ukko on töissä jossakin toisella puolella maailmaa penemassa huoria naivat joku yks viikko suhteensa aikana 4 keraa ja sanoo, "meillä naidaan neljästi viikossa".

        Rakkauden FAQ -ohjelmassa sanottiin tämä 3 kertaa. Viimevuosina on asioita tutkittu eli ihmisten seksuaslikäyttäytymistä. Enää ei luoteta kyselyihin.

        Kerran viikossa meilläkin.

        No meillä ei ukko ole töissä vieraalla paikkakunnalla, mutta akka on joskus viikkoja muualla. Oletpa sinä asenteellinen tyyppi!

        En kyllä kirjoittanut, että meillä joka viikonloppu pannaan 4 kertaa. :D

        Ero kyllä pitää suhteen tuoreena ja ikävä on välillä kova. Oletko avaaja vai mistä tiesit, että avaajan kirjoittama seksualiterapeuttien tutkimus oli kyseisessä rakkauden FAQ ohjelmassa?


      • Hyvin menee
        Sama täällä kirjoitti:

        No meillä ei ukko ole töissä vieraalla paikkakunnalla, mutta akka on joskus viikkoja muualla. Oletpa sinä asenteellinen tyyppi!

        En kyllä kirjoittanut, että meillä joka viikonloppu pannaan 4 kertaa. :D

        Ero kyllä pitää suhteen tuoreena ja ikävä on välillä kova. Oletko avaaja vai mistä tiesit, että avaajan kirjoittama seksualiterapeuttien tutkimus oli kyseisessä rakkauden FAQ ohjelmassa?

        En ole sanonut että avaajan lähde on em. ohjelma, mutta siinä sanottiin niin. Samassa ohjelmassa oli muutakin nice to know -tietoa. Esimerkiksi peniksen keskipituus on 13.7cm! Se on muuten kasvanut 2mm edellisestä julkaistusta tiedosta;)


      • Sama täällä
        Hyvin menee kirjoitti:

        En ole sanonut että avaajan lähde on em. ohjelma, mutta siinä sanottiin niin. Samassa ohjelmassa oli muutakin nice to know -tietoa. Esimerkiksi peniksen keskipituus on 13.7cm! Se on muuten kasvanut 2mm edellisestä julkaistusta tiedosta;)

        Okei, en ole kyseistä ohjelmaa tullut katsoneeksi, kun jalkapallo vie katseluajan, ja tv:tä katson kyllä hyvin vähän.
        Tuossa penisten keskiarvossa jo yksikin 1-3cm:n pituinen mikropenis alentaa keskiarvoa huimasta. Tulos olisi "aidompi", jos molemmista päistä karsitaan pois äärikoot. Luulen, että sellaista kehityshäiriötä kuin "makropenis" ei ole olemassa. :D


      • 13.5 x 10
        Sama täällä kirjoitti:

        Okei, en ole kyseistä ohjelmaa tullut katsoneeksi, kun jalkapallo vie katseluajan, ja tv:tä katson kyllä hyvin vähän.
        Tuossa penisten keskiarvossa jo yksikin 1-3cm:n pituinen mikropenis alentaa keskiarvoa huimasta. Tulos olisi "aidompi", jos molemmista päistä karsitaan pois äärikoot. Luulen, että sellaista kehityshäiriötä kuin "makropenis" ei ole olemassa. :D

        Keskiarvohan on sitä kun ääripäät karsiutuu. Kylä 10cm kaluja on enemmän kuin päälle 16cm. Nyt puhutaan oikeasta mittauksesta eikä mistään mielivaltaisesta taivuttelusta.


      • Elämää suurempi aihe
        13.5 x 10 kirjoitti:

        Keskiarvohan on sitä kun ääripäät karsiutuu. Kylä 10cm kaluja on enemmän kuin päälle 16cm. Nyt puhutaan oikeasta mittauksesta eikä mistään mielivaltaisesta taivuttelusta.

        Oletpa sinä perehtynyt aiheeseen. Miksiköhän?


      • Heureka!
        Elämää suurempi aihe kirjoitti:

        Oletpa sinä perehtynyt aiheeseen. Miksiköhän?

        Google perehtyy kaikkien puolesta. Hyvä käyttää Googlea lähteenä.
        Olisitko halunnut ja ennen kaikkea toivonut jotain muuta selitystä?


      • wetter
        Heureka! kirjoitti:

        Google perehtyy kaikkien puolesta. Hyvä käyttää Googlea lähteenä.
        Olisitko halunnut ja ennen kaikkea toivonut jotain muuta selitystä?

        Aika outoahan se on, jos joku vapaa-aikana tutkii penisten pituuksia googlesta. Mutta niinhän sitä sanotaan, että harrastuksia on hyvä olla.

        Kerran, pari viikossa meillä. Kun vaimo oli raskaana ei voitu ollenkaan, mutta nyt toisella kertaa lääkäri ei ole kieltänyt seksiä, joten samaan tahtiin, kuin ennenkin puuhaillaan. Synnytyksen jälkeen on tietty luvassa jonkun kuukauden kuivakausi, mutta hyvää maltaa ootella.


      • Elämää suurempi aihe
        Heureka! kirjoitti:

        Google perehtyy kaikkien puolesta. Hyvä käyttää Googlea lähteenä.
        Olisitko halunnut ja ennen kaikkea toivonut jotain muuta selitystä?

        Googlettaa voi montaa muutakin paljon mielenkiintoisempaa aihetta, joka esim koskee vastakkaista sukupuolta - minusta ainakin.


      • Iso bongi 15cm
        wetter kirjoitti:

        Aika outoahan se on, jos joku vapaa-aikana tutkii penisten pituuksia googlesta. Mutta niinhän sitä sanotaan, että harrastuksia on hyvä olla.

        Kerran, pari viikossa meillä. Kun vaimo oli raskaana ei voitu ollenkaan, mutta nyt toisella kertaa lääkäri ei ole kieltänyt seksiä, joten samaan tahtiin, kuin ennenkin puuhaillaan. Synnytyksen jälkeen on tietty luvassa jonkun kuukauden kuivakausi, mutta hyvää maltaa ootella.

        Katsoin Rakkauden FAQ:ta ja siinä kerrottiin peniksen keskikooksi 13.7cm. Olin juuri mitannut oman ison munani 18cm mittaiseksi. Menin nettiin ja varmistin tuon 13.7:n, ja kyllä vain se se on. Kyseenalaistin mittaustani ja huomasin, että minulla on 15cm kulli. Olin mitannut itseäni harhauttaen. Siksi Googlasin.

        Moni kyseenalaistaa tutkimustulosta eikä mittaustaan, mutta siinä kyllä kusee omille kintuille.


      • heikkkk
        Iso bongi 15cm kirjoitti:

        Katsoin Rakkauden FAQ:ta ja siinä kerrottiin peniksen keskikooksi 13.7cm. Olin juuri mitannut oman ison munani 18cm mittaiseksi. Menin nettiin ja varmistin tuon 13.7:n, ja kyllä vain se se on. Kyseenalaistin mittaustani ja huomasin, että minulla on 15cm kulli. Olin mitannut itseäni harhauttaen. Siksi Googlasin.

        Moni kyseenalaistaa tutkimustulosta eikä mittaustaan, mutta siinä kyllä kusee omille kintuille.

        Miksi pitäisi olla kiinnostunut penisten keskikoosta tai mitata omaansa. Ei kai se mikään kilpailu ole. Aikuisia miehiä nyt kuitenkin ollaan. Mulle riittää, että se toimii ja sillä on käyttöä.


      • Et silleen
        heikkkk kirjoitti:

        Miksi pitäisi olla kiinnostunut penisten keskikoosta tai mitata omaansa. Ei kai se mikään kilpailu ole. Aikuisia miehiä nyt kuitenkin ollaan. Mulle riittää, että se toimii ja sillä on käyttöä.

        http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/orgasmi/älä-teeskentele-sängyssä


      • Soo sooo sua
        Elämää suurempi aihe kirjoitti:

        Googlettaa voi montaa muutakin paljon mielenkiintoisempaa aihetta, joka esim koskee vastakkaista sukupuolta - minusta ainakin.

        Olet runkkari?


      • Elämää suurempi aihe
        Soo sooo sua kirjoitti:

        Olet runkkari?

        Ei tarvitse olla, vaikka naiset kiinnostaisikin enemmän kuin penikset. Toimii minulla paremmin tunnelmannostattaja, kuin peniksen mittailu.


      • Olet runkku!
        Elämää suurempi aihe kirjoitti:

        Ei tarvitse olla, vaikka naiset kiinnostaisikin enemmän kuin penikset. Toimii minulla paremmin tunnelmannostattaja, kuin peniksen mittailu.

        Runkkarihan sinä olet. Katselet netistä nuoria pillluja ja vedät käteen eukoltas salassa :) voi kun se valas tietäisi, niin sen itsetunto laskusi entisestään ja et saisi enää ikinä. No ei siinä mitään, niin teen minäkin -vedän käteen aina kun olen yksin kotona- mutta sinä olet aina muna kädessä. Minä sentään nussin kerran viikossa, mutta ymmärrän kyllä että sinua ei huvita lihava eukkoai ja et yllä hänen sisälleen.
        Sinun eukko on henkinen rasite sinulle, niin on minunkin eukko minulle, mutta sun muijjas on ruma!

        No ei siinä mitään, ei runkkaaminen syntiä ole, mutta se kun kaltaisesi runkku katselee kauniita tyttöjä halventaa niitä tyttöjä. Voisitko siis katsella jotain tasoisiasi , kiitos.


      • seksi,seksi,seksi

      • 68se
        Olet runkku! kirjoitti:

        Runkkarihan sinä olet. Katselet netistä nuoria pillluja ja vedät käteen eukoltas salassa :) voi kun se valas tietäisi, niin sen itsetunto laskusi entisestään ja et saisi enää ikinä. No ei siinä mitään, niin teen minäkin -vedän käteen aina kun olen yksin kotona- mutta sinä olet aina muna kädessä. Minä sentään nussin kerran viikossa, mutta ymmärrän kyllä että sinua ei huvita lihava eukkoai ja et yllä hänen sisälleen.
        Sinun eukko on henkinen rasite sinulle, niin on minunkin eukko minulle, mutta sun muijjas on ruma!

        No ei siinä mitään, ei runkkaaminen syntiä ole, mutta se kun kaltaisesi runkku katselee kauniita tyttöjä halventaa niitä tyttöjä. Voisitko siis katsella jotain tasoisiasi , kiitos.

        Mitä höpäjät?


    • mek

      Itse olen pitänyt tahtia 2-5 kertaa viikossa kun yhdessä asutaan. Oltu jo 25v kimpassa ja joskus naiseni sanonut että liian usein mutta sovussa ollaan asia hoidettu.

      • Niin tietenki

        Joo ihan varmaan..sitten heräsit kun lämmin kusi tuli housuusi ja kasteli äidin sängyn.


      • mek
        Niin tietenki kirjoitti:

        Joo ihan varmaan..sitten heräsit kun lämmin kusi tuli housuusi ja kasteli äidin sängyn.

        Silloin kun muutetaan vaikka yhdessä asumaan tai mennään killoihin niin olisis hyvä kertoa mitä suhteelta haluaa ja se siitä. Se turha sitten kun ei homma pelitä vaatia mitää ja jos ei homma parane niin on vaihdetta miehn naista tai naisen miestä. Itse ainakin olen parisuhteessa seksintakia ja jos vielä luonteenpuolesta sopiva niin se on paras juttu. Jos pasikunnalla ei ole seksiä niin se on kaverisuhde eikä mikään muu.


      • Vetele tumppuun vain
        mek kirjoitti:

        Silloin kun muutetaan vaikka yhdessä asumaan tai mennään killoihin niin olisis hyvä kertoa mitä suhteelta haluaa ja se siitä. Se turha sitten kun ei homma pelitä vaatia mitää ja jos ei homma parane niin on vaihdetta miehn naista tai naisen miestä. Itse ainakin olen parisuhteessa seksintakia ja jos vielä luonteenpuolesta sopiva niin se on paras juttu. Jos pasikunnalla ei ole seksiä niin se on kaverisuhde eikä mikään muu.

        Huomaa että olet joku poikamiesrunkkari. Parisuhde ja seksielämä kun muuttuu. Perheen kun perustaa eli hankki lapsia, niin se oli siinä seksielämä.


      • mek
        Vetele tumppuun vain kirjoitti:

        Huomaa että olet joku poikamiesrunkkari. Parisuhde ja seksielämä kun muuttuu. Perheen kun perustaa eli hankki lapsia, niin se oli siinä seksielämä.

        Ei meillä ainakaan seksi vähentytnyt vaikka lapsi syntyi kun naiseni tiesi mitä parisuhteelta haluaa ja seksiä pitää olla ettei tartte muualta sitä hakea. Seksin takiahan sitä parisuhteessa ollaan eikä minkään muun takia ja se siitä.


      • öööää
        mek kirjoitti:

        Ei meillä ainakaan seksi vähentytnyt vaikka lapsi syntyi kun naiseni tiesi mitä parisuhteelta haluaa ja seksiä pitää olla ettei tartte muualta sitä hakea. Seksin takiahan sitä parisuhteessa ollaan eikä minkään muun takia ja se siitä.

        Entä rakkauden.


      • Netissä lörpöttelyä
        öööää kirjoitti:

        Entä rakkauden.

        Eipä se seksi monella vähene, kun muutenkin kerran vuodessa nussitaan.
        Yhdessä ollaan yhteisten penikoiden, velkojen ja kulissien takia. Ja kun ei uskalleta lähteä.

        Teillä siis ei ole mistä vähetä.


      • voyeristi siellä
        Netissä lörpöttelyä kirjoitti:

        Eipä se seksi monella vähene, kun muutenkin kerran vuodessa nussitaan.
        Yhdessä ollaan yhteisten penikoiden, velkojen ja kulissien takia. Ja kun ei uskalleta lähteä.

        Teillä siis ei ole mistä vähetä.

        Monessako makuuhuoneessa olet tirkistellyt?


      • Ei tarvi tirkistellä
        voyeristi siellä kirjoitti:

        Monessako makuuhuoneessa olet tirkistellyt?

        Tilastot ja ihmisten kertomat todistavat sen.


      • aika ykspuolista
        Ei tarvi tirkistellä kirjoitti:

        Tilastot ja ihmisten kertomat todistavat sen.

        Sua kiinnostaa siis seksitilastot ja toisten kanssa seksistä juttelu...


      • Sauno
        aika ykspuolista kirjoitti:

        Sua kiinnostaa siis seksitilastot ja toisten kanssa seksistä juttelu...

        Totta kait se kiinnostaa, kunhan puhutaan avoimesti ja ei liioitella. Tyhjät tynnyrit kolisee eniten. Suomalaiset miehet aina valittaa, kun akka ei anna ja akat valittaa kun ukko ei anna. Heitä ei vain seksi toistensa kanssa kiinnosta.


      • kauan lukenut
        Sauno kirjoitti:

        Totta kait se kiinnostaa, kunhan puhutaan avoimesti ja ei liioitella. Tyhjät tynnyrit kolisee eniten. Suomalaiset miehet aina valittaa, kun akka ei anna ja akat valittaa kun ukko ei anna. Heitä ei vain seksi toistensa kanssa kiinnosta.

        Eli pitää puhua avoimesti, mutta sä et usko, jos jotkut on tosi aktiivisia tai jollain on tosi iso, vaan sanot että tyhjät tynnyrit kolisee eniten.


      • mek
        öööää kirjoitti:

        Entä rakkauden.

        Sen rakkauden voi ajatella näin että se seksi on sit ärakkautta tai toisinpäin että rakkaus on sitä seksiä. Silloin kun seksi loppuu parisuhteesta tai vähennee 2-8 kertaan vuodessa niin se suhde on loppuun kulutettu ja pitää tehdä asialle jotain. Jos naiseni ei harrataisi seksi kuukaudesta kahteen puheesta huolimatta niin sitten hankitaan sitä jsotain muualta tai erotaan.


    • Muumi Jansson

      Pidin ihan mielenkiinnosta tilastoa joskus. Seksiä oli 47 kertaa vuoden aikana. Seuraavana vuonna oli 4 kertaa Lokakuuhun mennessä. Silloin tiesin että muut on miehet kuvioissa.
      Nyt on uusi nainen ja seksiä on lähes joka päivä. Joskus parikin kertaa.

      • Joo niin varmaan

        Eli sinua petettiin? Et sinä sitä naperoas töiksesi huljuttelemalla pidä tätäkään muijaa. Oletko ajatellut joskus ansiotyöhön mennä, se kun tuo nussiminen on työnantajalta pois.


      • Muumi Jansson
        Joo niin varmaan kirjoitti:

        Eli sinua petettiin? Et sinä sitä naperoas töiksesi huljuttelemalla pidä tätäkään muijaa. Oletko ajatellut joskus ansiotyöhön mennä, se kun tuo nussiminen on työnantajalta pois.

        Mistäs moinen katkera purkaus? Et ole tainnut saada aikoihin?
        Meinaat että pitää olla työtön jos rakastelee usein?
        Olet väärässä.


      • Olet nylkyttäjä
        Muumi Jansson kirjoitti:

        Mistäs moinen katkera purkaus? Et ole tainnut saada aikoihin?
        Meinaat että pitää olla työtön jos rakastelee usein?
        Olet väärässä.

        http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/orgasmi/älä-teeskentele-sängyssä


      • Muumi Jansson
        Olet nylkyttäjä kirjoitti:

        http://www.rakkaudeksi.fi/artikkelit/orgasmi/älä-teeskentele-sängyssä

        En ihan ymmärrä miksi tuo nyt piti linkittää tähän? Naiseni on ns. sarjaorgasminainen.


        Sulla taitaa olla vielä paljon opittavaa :D


      • Olet munaton
        Muumi Jansson kirjoitti:

        En ihan ymmärrä miksi tuo nyt piti linkittää tähän? Naiseni on ns. sarjaorgasminainen.


        Sulla taitaa olla vielä paljon opittavaa :D

        Sarjaorgasmuteeskentelijä sun muijjas on. Onko se joku valas ja sinä olet tursas?
        Valas ja tursas, on siinä risteytys :)


      • sä oot pelkkä runkka
        Olet munaton kirjoitti:

        Sarjaorgasmuteeskentelijä sun muijjas on. Onko se joku valas ja sinä olet tursas?
        Valas ja tursas, on siinä risteytys :)

        Ne saa varmaa parempaa kuin sä.


      • Olet munaton
        sä oot pelkkä runkka kirjoitti:

        Ne saa varmaa parempaa kuin sä.

        Epäilen. Mutta hyvä jos pysyvät tasoisissaan eläimissä ja naivat harvoin. Kortsu kannattaa muistaa.


      • just, just
        Olet munaton kirjoitti:

        Epäilen. Mutta hyvä jos pysyvät tasoisissaan eläimissä ja naivat harvoin. Kortsu kannattaa muistaa.

        Sinä nait eläinten kanssa. No hyi.


      • Muumi Jansson
        Olet munaton kirjoitti:

        Sarjaorgasmuteeskentelijä sun muijjas on. Onko se joku valas ja sinä olet tursas?
        Valas ja tursas, on siinä risteytys :)

        Haha. Sinä olet siis muija joka teeskeentelee orkut ja kuvittelet että kaikki muutkin tekee niin. Varmaan makuuhuoneen kattolamppu tullut tutuksi kun oot joutunut sitä tuijottamaan äijäsi "nylkyttäessä" päällä.
        No, ainahan voit ajankuluksi miettiä vaikka huomisen ostoslistaa.
        Kannattaa varmaan miettiä myös isokullisemman miehen hankkimista :DDD


      • mistä moinen

        Onko sulla muita harrastuksia, kuin seksiaiheisten juttujen googletus?


      • Tiesitkö tämän
        mistä moinen kirjoitti:

        Onko sulla muita harrastuksia, kuin seksiaiheisten juttujen googletus?

        On.


      • toki toki
        Tiesitkö tämän kirjoitti:

        On.

        Ainakin paskanjauhaminen :)


      • Tiesitkö tämän
        toki toki kirjoitti:

        Ainakin paskanjauhaminen :)

        Sekin kyllä, mutta ei niin suurissa määrin kuin vaikkapa sinulla.


      • kätes väsyy ;)
        Tiesitkö tämän kirjoitti:

        Sekin kyllä, mutta ei niin suurissa määrin kuin vaikkapa sinulla.

        Olisiko myös akan pettämispuuhat sulla? Sen verran toisten seksit kiinnostaa. Ja joku pakkomielle peniksiin...


      • Sauno
        kätes väsyy ;) kirjoitti:

        Olisiko myös akan pettämispuuhat sulla? Sen verran toisten seksit kiinnostaa. Ja joku pakkomielle peniksiin...

        Suomalaisilla miehillä on pakkomielle peniksiin. Saunakulttuurin syytä.


    • ittuuntunut

      Seksi jäi kun lapsia on muutama- ihme että nekin saatin alulle.

      • Sexymother

        Onko teissä sitten joku "vika" jos naisenne ei kiihotu enää lastensaannin jälkeen omasta miehestään? Itse naisena sanon, että etenkin toisen lapsen jälkeen kylläkin oli ehkä parin kuukauden totaalitauko,mutta siitä sitten vähitellen seksielämä vilkastui... Nyt nuorempi lapsi 4 ja seksielämä ainakin yhtä hyvää kuin ennen lapsia, kuntoillaan molemmat ja pidetään kropat suht kunnossa, ja edelleenkin kiihotun miehestäni todella helposti, kutenn hänkin minusta. Ei nyt enää sellaista ihan ole kuin suhteen eka vuosi, kun piti hommailla joka ilta ja mieluummin vielä pariin kertaan, mutta on meillä keskimäärin useampi kerta viikossa seksiä. Mutta jos mieheni olisi läski ja huonokuntoinen, enpä usko että himoitsisin häntä tähän tahtiin, jos ollenkaan. Ja sama toisinpäinkin, jos en pitäisi itseäni timmissä kunnossa ja pukeutuisi sopivan seksikkäästi.

        Hyvän kun valitsee, niin ei kyllästy!


      • Joopasjoo taas :)
        Sexymother kirjoitti:

        Onko teissä sitten joku "vika" jos naisenne ei kiihotu enää lastensaannin jälkeen omasta miehestään? Itse naisena sanon, että etenkin toisen lapsen jälkeen kylläkin oli ehkä parin kuukauden totaalitauko,mutta siitä sitten vähitellen seksielämä vilkastui... Nyt nuorempi lapsi 4 ja seksielämä ainakin yhtä hyvää kuin ennen lapsia, kuntoillaan molemmat ja pidetään kropat suht kunnossa, ja edelleenkin kiihotun miehestäni todella helposti, kutenn hänkin minusta. Ei nyt enää sellaista ihan ole kuin suhteen eka vuosi, kun piti hommailla joka ilta ja mieluummin vielä pariin kertaan, mutta on meillä keskimäärin useampi kerta viikossa seksiä. Mutta jos mieheni olisi läski ja huonokuntoinen, enpä usko että himoitsisin häntä tähän tahtiin, jos ollenkaan. Ja sama toisinpäinkin, jos en pitäisi itseäni timmissä kunnossa ja pukeutuisi sopivan seksikkäästi.

        Hyvän kun valitsee, niin ei kyllästy!

        Veikkaan että vika on teissä, – ei meissä. Suhteenne on henkisesti köyhä.
        Liikaa lapsia, sekin kertoo sen. Voi olla laskutaidossannekin vikaa.

        Kukas hoitaa lapset?


      • Edellinen vastaaja :)
        Joopasjoo taas :) kirjoitti:

        Veikkaan että vika on teissä, – ei meissä. Suhteenne on henkisesti köyhä.
        Liikaa lapsia, sekin kertoo sen. Voi olla laskutaidossannekin vikaa.

        Kukas hoitaa lapset?

        Jos ed viestiini viittaat, niin vapaa-aika vietetään lasten kanssa yhdessä, sekstailut tapahtuvat sängyssä yöllä. Ja kuntoillaan kotona ja käydäänlasten kanssa pyörä juoksulenkeillä. Einkäydä kuntosaleilla, eli ei ole kuntoilu juurikaan pois lasten kanssa olemisesta. Ei siihen mitään kuntosaleja tarvii että näyttää hyvältä ja myös on hyväkuntoinen. Aika usein myös vuoroiltaisin käydään illalla juoksemassa, toinen laittaa lapset nukkumaan ja toinen lähtee juoksemaan. Hyvin sujuu. Ja sitten suihkun jälkeen voi peuhata sängyssä! :) veikkaan että aika harva on enemmän lasten kanssa kuin mitä me vanhemmat olemme, ainakin keskimäärin mitä olen vertaillut tuttavaperheisiin. Harrastetaan yhdessä liikuntaa, esim talvella hiihdetään niin että aina toinen menee lasten kanssa lyhyen kierroksen ja toinen hiihtää pitkän lenkin samassa ajassa.

        Tulipas vuodatus :D


      • Edelleen sexymother
        Edellinen vastaaja :) kirjoitti:

        Jos ed viestiini viittaat, niin vapaa-aika vietetään lasten kanssa yhdessä, sekstailut tapahtuvat sängyssä yöllä. Ja kuntoillaan kotona ja käydäänlasten kanssa pyörä juoksulenkeillä. Einkäydä kuntosaleilla, eli ei ole kuntoilu juurikaan pois lasten kanssa olemisesta. Ei siihen mitään kuntosaleja tarvii että näyttää hyvältä ja myös on hyväkuntoinen. Aika usein myös vuoroiltaisin käydään illalla juoksemassa, toinen laittaa lapset nukkumaan ja toinen lähtee juoksemaan. Hyvin sujuu. Ja sitten suihkun jälkeen voi peuhata sängyssä! :) veikkaan että aika harva on enemmän lasten kanssa kuin mitä me vanhemmat olemme, ainakin keskimäärin mitä olen vertaillut tuttavaperheisiin. Harrastetaan yhdessä liikuntaa, esim talvella hiihdetään niin että aina toinen menee lasten kanssa lyhyen kierroksen ja toinen hiihtää pitkän lenkin samassa ajassa.

        Tulipas vuodatus :D

        Ja lapsia kaksi, meille ainakin sopiva määrä. En kyllä kuvailisi suhdetta henkisesti köyhäksi, tai ainakintyyyväisiä ollaan itse,ei käydä oopperassa juurikaan jos sitä tosin esim sillä mitataan . Mutta henkeviä keskusteluja ja hyvää seksiä kyllä harrastamme. Ja ehkä se on sittenpinnallista, mutta kyllä minä ainakin kiihotun hyväkroppaisesta miehestäni ja katselen mielellään muitakin, mutta siis vaan silmäniloksi. En tarvitse muita :)


      • Juuuust jooo
        Edelleen sexymother kirjoitti:

        Ja lapsia kaksi, meille ainakin sopiva määrä. En kyllä kuvailisi suhdetta henkisesti köyhäksi, tai ainakintyyyväisiä ollaan itse,ei käydä oopperassa juurikaan jos sitä tosin esim sillä mitataan . Mutta henkeviä keskusteluja ja hyvää seksiä kyllä harrastamme. Ja ehkä se on sittenpinnallista, mutta kyllä minä ainakin kiihotun hyväkroppaisesta miehestäni ja katselen mielellään muitakin, mutta siis vaan silmäniloksi. En tarvitse muita :)

        Yllä puhuu lehmä, joka ei totuutta näe ja paremmasta tiedä tai kiistää totuuden. Niin käy kun tarpeeksi pettyy. Sosiaali liuta ja siinä kaikki. Muutama vatsalihasliike ja se on heille "urheilua". Se on ihan toki ok, mutta älä valehtele edes itsellesi. En Uski että kenenkään elämässä on noin paljon aikaa tai sitten ette nuku ja elätte väsynyttä suorituselämää, jossa nylkytetään peiton alla pimeässä. Tosin ehkä sun näköistä onkin parempi puikottaa pimeässä. No ei ukkoskaan mikään Tarzanin ole. Sanohan vielä että ukollas on 20cm kyrpä. Työttömiä olette?


      • sä et kai saa?
        Juuuust jooo kirjoitti:

        Yllä puhuu lehmä, joka ei totuutta näe ja paremmasta tiedä tai kiistää totuuden. Niin käy kun tarpeeksi pettyy. Sosiaali liuta ja siinä kaikki. Muutama vatsalihasliike ja se on heille "urheilua". Se on ihan toki ok, mutta älä valehtele edes itsellesi. En Uski että kenenkään elämässä on noin paljon aikaa tai sitten ette nuku ja elätte väsynyttä suorituselämää, jossa nylkytetään peiton alla pimeässä. Tosin ehkä sun näköistä onkin parempi puikottaa pimeässä. No ei ukkoskaan mikään Tarzanin ole. Sanohan vielä että ukollas on 20cm kyrpä. Työttömiä olette?

        Puhut varmaan itsestäs.


    • Hyi seksiä naisen

      No mulla miehenä sellainen tilanne, että oksettaa koko nainen, aina vonkaamassa seksiä, antaisi minun olla rauhassa.

      • Hyi wittu

        Karvapillllu on kyllä oksettava..


    • Puutteessa on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe