Enkelit tulleet ufojen tilalle?

ufoilu ei kiinnosta?

Ufoinnostus on selkeästi laantunut, tämän varmaan myöntävät kaikki? Onko tosiaan niin, että enkelit ovat tulleet ufoilun tilalle?

http://areena.yle.fi/radio/2269447

121

498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika kovaa

      Niin ne enkelit, jumalat, luojat, alienit, kuin auktoritääriset ihmiset niin tieteen, filosofian ja kulttuurin alueelta tulevat laumoille "avuksi" kun pelottaa ja menee sormi suuhun kun ei tiedetä mitä tehdä,,ja aina hullummaksi (ihmisten myötä) kaikki vain menee.

    • tuo oli hyvä

      Olipa asiallinen haastattelu. Kannattaa kuunnella!

      • Hengetön hierarkia.

        Ufoinnostus todellakin on laantumassa vähän joka puolella.Lieneekö eräs osasyy siihen siinä,ettei vuonna 2012 tapahtunutkaan mitää mullistavaa?

        Ja kun joku innostus alkaa laantua,niin tilalle tarvitaan jotain muuta korvaavaa toimintaa.

        Tässä tapauksessa siis enkeleitä ja muita siivekkäitä.


    • fhfgfghgf

      Ufojen näyttäytymiset eivät tosiaankaan ole lisääntyneet sillä tavoin kuin ensimmäisen suuren yhteydenoton edellä voisi ajatella tapahtuvan, mutta
      toisaalta ovathan oudot maailmanlaajuisesti kuullut oudot äänet selvääkin
      selvempi merkki niille jotka rohkenevat totuuden kohdata. Kyseiset äänet
      ovat osa jumalallista suunnitelmaa ja sitä kautta liittyvät myös Enkeleihin
      ja Jumalaan.

      • Giljotin

        Enkelit on UFFO-miehiä joilla on NÄKYMÄTTÖMYYS-viitta.


      • P-oraaja.
        Giljotin kirjoitti:

        Enkelit on UFFO-miehiä joilla on NÄKYMÄTTÖMYYS-viitta.

        Nyt kun nuo uhvojen massanäyttäytymiset eivät,edes vuonna 2012,lainkaan ole toteutuneet niihin uskovien odottamalla tavalla,niin nyt on kaivettu esiin oljenkorsi nimeltään maan oudot äänet.

        Mutta näissä maan oudoissa äänissä ei ole mitään ihmeellistä koska niistä on olemassa kirjallisia kertomuksia ainakin jo 1700-luvulta lähtien.

        Nyt tietysti joku epätoivoissaan huutelee linkkiä mutt asellaista ei ole koska näitä tarinoita on julkaistu vain kirjoissa esim.1980-luvullla.

        Mutta hei! Nythän mä hokasin syyn siihen,että miksi Äiti Maa,eli Gaia,päästelee outoja ääniä!

        Syy siihen onkin siinä,että Äiti Maalla on pahoja ilmavaivoja ja sen saavat aikaan maan sisällä olevat runsaat maakaasu-ja raakaöljyvarat!

        Mutta ei hätä ole tämännäköinen koska maakaasu-ja öjy-yhtiöt ovat entistä innokkaammin ryhtyneet mm.Arktisilla alueilla hyödyntämään mm.mustaa kultaa!

        Ja kun nämä firmat aikansa porailevat,niin Äiti Maan,eli Gaian,pahat ilmavaivat helpottavat eikä Gaian enää tarvitse päästellä niitä outoja ääniään!

        Olen muuten aina tiennyt sen että olen nero mutta en itsekään olisi uskonut sitä,että olen näin nero!


      • P-oraaja. kirjoitti:

        Nyt kun nuo uhvojen massanäyttäytymiset eivät,edes vuonna 2012,lainkaan ole toteutuneet niihin uskovien odottamalla tavalla,niin nyt on kaivettu esiin oljenkorsi nimeltään maan oudot äänet.

        Mutta näissä maan oudoissa äänissä ei ole mitään ihmeellistä koska niistä on olemassa kirjallisia kertomuksia ainakin jo 1700-luvulta lähtien.

        Nyt tietysti joku epätoivoissaan huutelee linkkiä mutt asellaista ei ole koska näitä tarinoita on julkaistu vain kirjoissa esim.1980-luvullla.

        Mutta hei! Nythän mä hokasin syyn siihen,että miksi Äiti Maa,eli Gaia,päästelee outoja ääniä!

        Syy siihen onkin siinä,että Äiti Maalla on pahoja ilmavaivoja ja sen saavat aikaan maan sisällä olevat runsaat maakaasu-ja raakaöljyvarat!

        Mutta ei hätä ole tämännäköinen koska maakaasu-ja öjy-yhtiöt ovat entistä innokkaammin ryhtyneet mm.Arktisilla alueilla hyödyntämään mm.mustaa kultaa!

        Ja kun nämä firmat aikansa porailevat,niin Äiti Maan,eli Gaian,pahat ilmavaivat helpottavat eikä Gaian enää tarvitse päästellä niitä outoja ääniään!

        Olen muuten aina tiennyt sen että olen nero mutta en itsekään olisi uskonut sitä,että olen näin nero!

        2012- teemaan maailmanlaajuisesti liittyi 99% ihan muita asioita kuin ufot.

        Eipä niitä "massalaskeutumisia" odotellut varmaan monikaan kuin joidenkin ruokkimissa skenaarioissa ja urbaaneissa legendoissa.

        Päälimmäisenä 2012- peloissa oli maailmanloppu joka perustui Maya- kalenterin yhden pitkän jakson päättymiseen.

        Olen eri mieltä UFO- kiinnostuksenkin laantumisesta. Useat kymmenet maat ovat availleet UFO- kansioitaan osittain tai mahdollisesti jopa kokonaan viime vuosina ja niihin kansioihin on tutustunut yhä suurempi joukko.

        Voisi sanoa ennemminkin niin että UFOista on tullut arkipäivää ja tabut on poistumassa sen ympäriltä kuten esim seksin ympäriltä menneinä vuosikymmeninä. UFOt ovat niin arkipäivää ettei pilottien havainnot tai jonkun ex- agentin paljastukset enää säväytä siihen malliin kuin ennen.

        Ketään ei todennäköisesti enää ristiinnaulita tai laiteta kirkonkiroukseen sen vuoksi jos sanoo olevansa yhteydessä jonnekin mitä muut ei näe tai sanoo nähneensä jotakin mitä muut eivät ole nähneet tai mikä ei sovi jonkun toisen maailmankuvaan, uskontoon tai muihin käsityksiin.

        Enkeleistä en juurikaan tiedä mitään mutta ihmeellisiä asioita tapahtuu maailmassa ja jokainen voi kutsua niitä niillä nimillä kuin parhaaksi katsoo.


      • åioj¨piojï
        hellakoukku67 kirjoitti:

        2012- teemaan maailmanlaajuisesti liittyi 99% ihan muita asioita kuin ufot.

        Eipä niitä "massalaskeutumisia" odotellut varmaan monikaan kuin joidenkin ruokkimissa skenaarioissa ja urbaaneissa legendoissa.

        Päälimmäisenä 2012- peloissa oli maailmanloppu joka perustui Maya- kalenterin yhden pitkän jakson päättymiseen.

        Olen eri mieltä UFO- kiinnostuksenkin laantumisesta. Useat kymmenet maat ovat availleet UFO- kansioitaan osittain tai mahdollisesti jopa kokonaan viime vuosina ja niihin kansioihin on tutustunut yhä suurempi joukko.

        Voisi sanoa ennemminkin niin että UFOista on tullut arkipäivää ja tabut on poistumassa sen ympäriltä kuten esim seksin ympäriltä menneinä vuosikymmeninä. UFOt ovat niin arkipäivää ettei pilottien havainnot tai jonkun ex- agentin paljastukset enää säväytä siihen malliin kuin ennen.

        Ketään ei todennäköisesti enää ristiinnaulita tai laiteta kirkonkiroukseen sen vuoksi jos sanoo olevansa yhteydessä jonnekin mitä muut ei näe tai sanoo nähneensä jotakin mitä muut eivät ole nähneet tai mikä ei sovi jonkun toisen maailmankuvaan, uskontoon tai muihin käsityksiin.

        Enkeleistä en juurikaan tiedä mitään mutta ihmeellisiä asioita tapahtuu maailmassa ja jokainen voi kutsua niitä niillä nimillä kuin parhaaksi katsoo.

        "Olen eri mieltä UFO- kiinnostuksenkin laantumisesta. Useat kymmenet maat ovat availleet UFO- kansioitaan osittain tai mahdollisesti jopa kokonaan viime vuosina ja niihin kansioihin on tutustunut yhä suurempi joukko."

        Ja yhtään pitävää näyttöä maan ulkoisesta teknologiasta ei ole löytynyt, kuten ufoilijoiden suuri guru Nick Popekin totesi Britti-arkistosta. Kyllä se intoa laimentaa.

        Ainakin tällä palstalla 2012 liitettiin vahvasti myös ufoihin. Tosin ufoilijoilla on yleisesti tapana uskoa kaikkea muutakin NA hömppää.


    • näinsemenee

      "Voisi sanoa ennemminkin niin että UFOista on tullut arkipäivää ja tabut on poistumassa sen ympäriltä kuten esim seksin ympäriltä menneinä vuosikymmeninä. UFOt ovat niin arkipäivää ettei pilottien havainnot tai jonkun ex- agentin paljastukset enää säväytä siihen malliin kuin ennen."

      Olen erimieltä tuosta.
      UFOt eivät kyllä ole yhtään arkipäiväisiä, ihmisiä ei vaan kiinnosta tässä globaalissa heikossa taloudellisessa tilanteessa mitkään avaruusörkit vaan se miten saadaan leipää pöytään. Lama ja ankeat ajat pistävät prioriteetit järjestykseen.

      • on ne

        ufot vaan nykyään niin arkipäivää, melkeen kaikki on niitä jo tähän mennessä nähny ainoastaan jotkut harvat eivät. Ollaan tulossa lujaa vauhtia uudelle värähtelytaajuudelle ja siksi enää vain harvat eivät kykene näkemään ufoja kun niitä on taivaalla mennyt.

        Kohta ne uhvot tulloo ja ottaa omansa. Kieltäjät kai jäävät nuolemaan näppejään?


      • mikä mikä
        on ne kirjoitti:

        ufot vaan nykyään niin arkipäivää, melkeen kaikki on niitä jo tähän mennessä nähny ainoastaan jotkut harvat eivät. Ollaan tulossa lujaa vauhtia uudelle värähtelytaajuudelle ja siksi enää vain harvat eivät kykene näkemään ufoja kun niitä on taivaalla mennyt.

        Kohta ne uhvot tulloo ja ottaa omansa. Kieltäjät kai jäävät nuolemaan näppejään?

        Mikä ihme se värähtelytaajuus on?


    • Pattison

      Työkkäriltä varmaan on tullut osoitus töihin, työtoimintaan tms ni ufoilu loppunu :D

      • Tuo ei itse asiassa ole ollenkaan huono pointti. Jos käytät 70% ajastasi jonkin rutiinin tai työn suorittamiseen niin se 70% on pois siitä ajasta jonka ehkä käytit aiemmin ajattelemiseen ja henkiseen kehittymiseen.

        Minä pidin kaksi vapaavuotta 2007-2008 työelämästä täysin. (En ollut työkkärin enkä sossun luukulla vaan myin erään yritykseni ja päätin huilata pitkän runin jälkeen) Alkulaiskottelun ja lomailujen jälkeen iski hirmuinen tarve alkaa opiskella jotakin ja päivittää tietojani.

        Siinä riittikin puuhaa. Luin kymmeniä kirjoja ja opiskelin kaikenlaista netistä. Se meni hiukka överiksikin kun ei meinannut enää malttaa mennä nukkumaan ilman että samaan aikaan kuunteli jotakin luentoa jostakin sinänsä arkielämän kannalta merkityksettömästä asiasta.

        Tarinan opetus on se että ei se "työttömyys" ole aina huono asia tai ei sen ainakaan tarvitse olla jos ei itse niin halua.


    • hfhgfrhfghf

      "Enkeli" on uskonnollinen termi, mutta sillä luonnollisestikin tarkoitetaan korkeampia voimia korkeammissa ulottuvuuksissa - ja voimia, jotka palvelevat Valoa ja Jumalaa (jumalalista hallintoa). Monet ihmiset pelkäävät asiaan liittyvää kosmista ulottuvuutta, mutta asiaa voi ymmärtää vain sitä kautta ts. me olemme (aurinkokuntamme ja maa planeetta osa valtavan suurta kokonaisuutta).

    • gfhfghfghf

      >>Monet ihmiset pelkäävät asiaan liittyvää kosmista ulottuvuutta, mutta asiaa voi ymmärtää vain sitä kautta ts. me olemme (aurinkokuntamme ja maa planeetta) osa valtavan suurta kokonaisuutta

      • 1000/1000

        Ketkä sitten ovat "luoneet" koko tunnetun maailmankaikkeuden arviolta noin 1000 miljardia,amerikkalaisittain ilmaistuna 1000 biljoonaa,erityyppistä galaksia sekä pallomaista ja avointa tähtijoukkoa.


      • jhhjhgjhgj
        1000/1000 kirjoitti:

        Ketkä sitten ovat "luoneet" koko tunnetun maailmankaikkeuden arviolta noin 1000 miljardia,amerikkalaisittain ilmaistuna 1000 biljoonaa,erityyppistä galaksia sekä pallomaista ja avointa tähtijoukkoa.

        >>Ketkä sitten ovat "luoneet" koko tunnetun maailmankaikkeuden arviolta noin 1000 miljardia,amerikkalaisittain ilmaistuna 1000 biljoonaa,erityyppistä galaksia sekä pallomaista ja avointa tähtijoukkoa


    • fhfghfghfghfg

      >>Aivan samoin kuin "todelliset uskovaiset",jotka puolustavat mm.luomiskertomusta ja muita sen Ison Kirjan legendoja ja tarinoita jatkuvasti siteeraamalla niitä,niin aivan samoin tekevät omalla tavallaan näemmä myös ns."uususkovaiset".Mutta hupinsa kullakin ja uskontoa se on uusikin uskonto.Joillekin ainakin

      • -Suuri ja mahtava-

        No,itse ainakin olen tällaisten asioiden suhteen,kuten valtaosa Suomen ja maailman väestöstä ylensäkin,aivan täysi ateisti.

        Vai pitäisikö sanoa ufoteisti?

        Mutta jos joku uskoo tuollaisiin,itse asiassa jo venäläisen Konstantin Tsiolkovskin (kuoli 1935) Neuvostoliiton aikana laatimiin visioihin ja kuvitelmiin niin se on heidän ongelmansa.


      • Pontevaton sotilas
        -Suuri ja mahtava- kirjoitti:

        No,itse ainakin olen tällaisten asioiden suhteen,kuten valtaosa Suomen ja maailman väestöstä ylensäkin,aivan täysi ateisti.

        Vai pitäisikö sanoa ufoteisti?

        Mutta jos joku uskoo tuollaisiin,itse asiassa jo venäläisen Konstantin Tsiolkovskin (kuoli 1935) Neuvostoliiton aikana laatimiin visioihin ja kuvitelmiin niin se on heidän ongelmansa.

        Toinen miksi voit kutsua itseäsi on tietämätön.


    • Ei oo tulleet ufojen tilalle.

    • hfhfghfgf

      >>No,itse ainakin olen tällaisten asioiden suhteen,kuten valtaosa Suomen ja maailman väestöstä ylensäkin,aivan täysi ateisti

      • -Suuri ja mahtava-

        Myöskään yksikään noista artikkeleista ei saa minua muuttamaan mielipidettäni eikä sitä tee myöskään lähes puolimaratonin mittaiset vanhat jorinat Valon Galaktisesta liitosta yms.

        Hmm..onkohan nyt kyse eräänlaisesta "väkisin käännyttämisestä" johonkin uuteen uskontoon joka on tulossa vanhojen tilalle?

        Ja riippumatta siitä,että kuinka monta kertaa ja millä perustein tahansa jatkossakin kyselet sitä,että olenko vielä ateisti näiden asioiden suhteen,niin vastaus on kyllä!


    • R.T

      onko ufo-kiinnostus mukamas hiipunut?
      Mielestäni se on kuitenkin koko ajan jonkinlaisen keskustelun kohteena ja mielenkiintoa yleisesti herättävä arvoitus.
      Ehkä ei eletä suomessa ihan "kuumimpia ufoaikoja" kun vertaa vaikka 70-luvun (pudasjärvi ym)innostusta tai 90-luvun alun Juhan Af Granin herättämää ufo-innostusta.
      Eli ehkä ei ole kuumin ufo-aika menossa,mutta kyllä se silti koko ajan pinnalla on.
      Itse en 2012-touhuun lähtenyt millään tavalla mukaan,enkä uskonut tuon vuoden mitenkään olevan ratkaiseva esimerkiksi ufokysymyksen suhteen.Enkä usko että tuon vuoden "tavallisuus" (monien odotuksista huolimatta)olisi tappanut ihmisten mielenkiintoa ufoihin.
      Itse ainakin jatkan aiheen hämmästelyä kuten ennenkin.Ilman valmiita vastauksia.Toki epäillen joitain hypoteeseja paremmiksi kuin toisia.

      • åoijhåoih

        "Eli ehkä ei ole kuumin ufo-aika menossa,mutta kyllä se silti koko ajan pinnalla on.
        Itse en 2012-touhuun lähtenyt millään tavalla mukaan..."

        Jälkeenpäin tuntuu, ettei kukaan lähtenyt siihen mukaan, vaikka hommaa hehkutettiin useilla palstoilla 2012 niin, ettei paljoa muuta sekaan mahtunut. Taitaa useimpia hävettää oma herkkäuskoisuus ja varmasti osa heistä on ottanut opikseen.


      • R.T
        åoijhåoih kirjoitti:

        "Eli ehkä ei ole kuumin ufo-aika menossa,mutta kyllä se silti koko ajan pinnalla on.
        Itse en 2012-touhuun lähtenyt millään tavalla mukaan..."

        Jälkeenpäin tuntuu, ettei kukaan lähtenyt siihen mukaan, vaikka hommaa hehkutettiin useilla palstoilla 2012 niin, ettei paljoa muuta sekaan mahtunut. Taitaa useimpia hävettää oma herkkäuskoisuus ja varmasti osa heistä on ottanut opikseen.

        no,minun kirjoitukset ainakin on ihan luettavissa kyllä SUTin keskustelupalstalta.En uskonut tuon vuoden 2012 millään tavalla olevan merkittävä esimerkiksi ufojen suhteen.Ja suurin piirtein tuolla tavalla koko ajan (esim vuosina 2011 ja 2012)asiasta kirjoitin.
        Minulla ei ole mitään salailtavaa tai hävettävää "2012 -luurankoa" kaapissani.


    • Se miksi tuota on varmasti " hehkutettu" johtuu siitä että moni kosminen sykli päättyi juuri tuolloin.

      • piugpigogougy

        Annahan esimerkkejä niistä sykleistä.


      • Syklien sutaisija.
        piugpigogougy kirjoitti:

        Annahan esimerkkejä niistä sykleistä.

        Ei niistä kosmista sykleistä voi mitään tietoa antaa siitä syystä,että ne ovat pelkkiä koomisia syklejä eli siis mielikuvituksen tuotetta.

        Eräs tällainen kosminen (koominen) sykli päättyi erään "asioista hyvin perillä olevan" henkilön mukaan 12.12.2012.


    • ite pperkelekö?

      Olemata uskovainen. Ihmettelen noita enkelijuttuja. Pitäisihän kaikien tietää että ei kaikki valkeat olennot ole hyvyydestä Eikös se Jeesuskin sanonut että Perkele pukeutuu valkeuden enkeliksi jotta saisi johdettua harhaan!

    • Nooa

      Onpas kovaa dissausta?

      • Ah ja Voi!

        Todellakin kovaa dissausta.Jopa niin kovaa,että kohta ne enkelit yms.suuttuvat ja jättävät meidät aivan yksin.Niinpä sitten olemme pahojen voimien armoilla!


      • fhgfhfhggfh
        Ah ja Voi! kirjoitti:

        Todellakin kovaa dissausta.Jopa niin kovaa,että kohta ne enkelit yms.suuttuvat ja jättävät meidät aivan yksin.Niinpä sitten olemme pahojen voimien armoilla!

        Enkelit - siis Taivashallintoa edustavat Valon olennot - kuuluvat todellisuuteen, ufot kuuluvat todellisuuteen ja ilmestykset kuuluvat todellisuuteen. Jotta kokonaisuutta voisi jollakin tavalla ymmärtää, niin nuo tosiasiat on tunnustettava .ja on pohdittava sitäkin, että miten nuo asiat ja ilmiöt liittyvät toisiinsa - vai liittyvätkö ne mitenkään? Taivashallinto on se yhdistävä tekijä, eli ne voimat jotka luovat mm. aurinkokuntia Jumalallisen Suuren Suunnitelman mukaisesti...ja saman Suuren Suunnitelman mukaisesti ihmisistäkin (sieluista) jokainen on nyt täällä, eikä jossain muualla.

        Mm. katolinen kirkko on ottanut kantaa ET-elämään jo useampaankin kertaan ja syy liittyy muutoksen aikaan, jota nyt elämme. Uskontojenkin täytyy kyetä hyväksymään uusia tosiasioita, vaikka ne saattavat ollakin jonkin verran risitiriidassa aiempien uskonnollisten käsitysten kansssa. Uskonnollisuuden perustahan ei kuitenkaan ole murenemassa - ufoistakaan huolimatta - kunhan muistaa ja ymmärtää sen, että on olemassa laaja Taivashallinto ja Korkein Luoja (korkein luova voima).

        Persoonallista Jumalaa selventää parhaiten ehkä Urantia-kirja.


      • Vaka vanha..........
        fhgfhfhggfh kirjoitti:

        Enkelit - siis Taivashallintoa edustavat Valon olennot - kuuluvat todellisuuteen, ufot kuuluvat todellisuuteen ja ilmestykset kuuluvat todellisuuteen. Jotta kokonaisuutta voisi jollakin tavalla ymmärtää, niin nuo tosiasiat on tunnustettava .ja on pohdittava sitäkin, että miten nuo asiat ja ilmiöt liittyvät toisiinsa - vai liittyvätkö ne mitenkään? Taivashallinto on se yhdistävä tekijä, eli ne voimat jotka luovat mm. aurinkokuntia Jumalallisen Suuren Suunnitelman mukaisesti...ja saman Suuren Suunnitelman mukaisesti ihmisistäkin (sieluista) jokainen on nyt täällä, eikä jossain muualla.

        Mm. katolinen kirkko on ottanut kantaa ET-elämään jo useampaankin kertaan ja syy liittyy muutoksen aikaan, jota nyt elämme. Uskontojenkin täytyy kyetä hyväksymään uusia tosiasioita, vaikka ne saattavat ollakin jonkin verran risitiriidassa aiempien uskonnollisten käsitysten kansssa. Uskonnollisuuden perustahan ei kuitenkaan ole murenemassa - ufoistakaan huolimatta - kunhan muistaa ja ymmärtää sen, että on olemassa laaja Taivashallinto ja Korkein Luoja (korkein luova voima).

        Persoonallista Jumalaa selventää parhaiten ehkä Urantia-kirja.

        Urantia-kirja on täyttä höpöä.Samoin sen syntytapa.Eräs vastaava hömppäkirja on Mormonin kirja.Se kuulemma kopioitiin kultaisilta levyiltä olevista krjoituksista.Mutta jos minulta kysytään,niin se todellinen totuus löytyy Suomen kansalliseepoksesta Kalevalasta!


    • 99,naintinain

      enne ihmiset näki enemmä enkeleit kuin ufoi, ku oli enemmä uskovaisiakii?

    • 4evolution

      21.12. 2012 joo.. kalenteri sykli mayakalenterissa päättyi.
      2005 bildenbergin palaverissa päättivät luoda uhka/pelottelukampanjan,lopunajan mainospläjäyksen joka huipentuisi 2012. tämä on nyt helppo jälkikäteen nähdä hollywood tuotannossa.
      samalla on oiva tilaisuus nähdä mitkä sivustot/liikkeet olivat mukana pelonlietsonta kampanjassa. ne jotka saivat kanavoimalla tietoa lopusta pitäisi nyt viimeistään kyseenalaistaa "puhelimen" toisenpään motiivit.

    • B.S

      Nibirua odotellään edelleen ja puhutaan jotain aikataulusta joka liittyy tämän vuoden loppupuoliskoon, mutta henkilökohtaisesti en kyllä ole täysin vakuuttunut sen saapumisesta vieläkään, mutta pian sitten näemme.

      • Vateranfen.

        >>>Nibirua odotellaan edelleen ja puhutaan jotain aikataulusta joka liittyy tämän vuoden loppupuoliskoon.......


      • Saako oikaista 4e?
        Vateranfen. kirjoitti:

        >>>Nibirua odotellaan edelleen ja puhutaan jotain aikataulusta joka liittyy tämän vuoden loppupuoliskoon.......

        "Bildenbergin porukat eivät tällaista yleisohjetta,kuten eivät muitakaan vastaavia,ole koskaan antaneet mutta jotka sellaiseen uskovat,niin heidän voidaan katsoa olevan niitä NWO-höpsistejä."

        Vateranfen voidaan katsoa olevan...?


        "2005 bildenbergin palaverissa päättivät luoda uhka/pelottelukampanjan,lopunajan mainospläjäyksen joka huipentuisi 2012. tämä on nyt helppo jälkikäteen nähdä hollywood tuotannossa."

        Tuo on kokousosallistujan vuoto vuonna 2006 Bildebergin ohjausryhmän mietinnöstä vuodelta 2004


    • Jos jotain isompia taivaankappaleita olisi lähestymässä, huomaisivat sen sadat tuhannet harraste astronomitkin, sitä asiaa ei voitaisi peitellä.

      • R.T

        Tämä pointtihan näissä aina tulee esiin kun noita vieraita taivaankappaleita ennustellaan...
        Ja noin se on kuten andro kirjoittaa.Ei kauhean isoa asiaa voi enää nykymaailmassa salata,sikäli kuin "asia" on semmoinen että se vain on normaali ihmisten havaittavissa suhteellisen normaaleilla välineilllä.
        Kuten nyt nämä "vieraat planeetat"-ne taatusti havaittaisiin harrastelijoidenkin toimesta,eikä satojen tuhansien ihmisten suuta niin vaan tukittaisi.


      • Tata Zelk.

        Nibiru on täyttä hömppää jota Nancy Lieder niiden kuvitteellisten Zetojen avulla edelleenkin levitäää.

        Tämä mielikuvitusplaneetta Nibirun keksi aluperin hömppätieteilijä Zecharia Sitchin varhain 1970-luvulla.

        Ai niin,onkos se vanha tuttavamme Alex Collier höpissyt lisää joistain maata lähestyvistä taivaankappaleista?

        Kuten vaikka minikokoisista aurinkokunnista?


      • Kääpiöplaneetta +
        Tata Zelk. kirjoitti:

        Nibiru on täyttä hömppää jota Nancy Lieder niiden kuvitteellisten Zetojen avulla edelleenkin levitäää.

        Tämä mielikuvitusplaneetta Nibirun keksi aluperin hömppätieteilijä Zecharia Sitchin varhain 1970-luvulla.

        Ai niin,onkos se vanha tuttavamme Alex Collier höpissyt lisää joistain maata lähestyvistä taivaankappaleista?

        Kuten vaikka minikokoisista aurinkokunnista?

        Jättiplaneetta aurinkokunnan laitamilla?
        http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=95&artikel=5821127


    • dgfdfdfg

      >>Enkelit - siis Taivashallintoa edustavat Valon olennot - kuuluvat todellisuuteen, ufot kuuluvat todellisuuteen ja ilmestykset kuuluvat todellisuuteen. Jotta kokonaisuutta voisi jollakin tavalla ymmärtää, niin nuo tosiasiat on tunnustettava .ja on pohdittava sitäkin, että miten nuo asiat ja ilmiöt liittyvät toisiinsa - vai liittyvätkö ne mitenkään? Taivashallinto on se yhdistävä tekijä, eli ne voimat jotka luovat mm. aurinkokuntia Jumalallisen Suuren Suunnitelman mukaisesti...ja saman Suuren Suunnitelman mukaisesti ihmisistäkin (sieluista) jokainen on nyt täällä, eikä jossain muualla.

      Mm. katolinen kirkko on ottanut kantaa ET-elämään jo useampaankin kertaan ja syy liittyy muutoksen aikaan, jota nyt elämme. Uskontojenkin täytyy kyetä hyväksymään uusia tosiasioita, vaikka ne saattavat ollakin jonkin verran risitiriidassa aiempien uskonnollisten käsitysten kansssa. Uskonnollisuuden perustahan ei kuitenkaan ole murenemassa - ufoistakaan huolimatta - kunhan muistaa ja ymmärtää sen, että on olemassa laaja Taivashallinto ja Korkein Luoja (korkein luova voima).

      Persoonallista Jumalaa selventää parhaiten ehkä Urantia-kirja

      • R.T

        ">>Enkelit - siis Taivashallintoa edustavat Valon olennot - kuuluvat todellisuuteen, ufot kuuluvat todellisuuteen ja ilmestykset kuuluvat todellisuuteen. Jotta kokonaisuutta voisi jollakin tavalla ymmärtää, niin nuo tosiasiat on tunnustettava .ja on pohdittava sitäkin, että miten nuo asiat ja ilmiöt liittyvät toisiinsa - vai liittyvätkö ne mitenkään? "

        -mitä näyttöä meillä on näiden todellisuudesta?En siis lähde tyrmäämään,mutta olen sitä mieltä,että meidän "todellisuuskuva" joka näistä asioista muodostuu,muodostuu yksittäisistä pisaroista sieltä täältä;kenen mummo on nähnyt enkelin ja kenen serkku on ufojen kanssa yhteydessä.Ei meillä tuon konkreettisempaa noista ole.Toki on yksittäisiä guruja ketkä viisaan kuuloisesti sanovat,että "se näkee,kuka haluaa" tms...mutta ei valo-olennot ja enkelivallat ole mikään aktiivisesti "tuolla taustalla" toimiva yhteiskunta joka on koko ajan meidän vastaavan kanssa yhteydessä.
        Enemmän nämä tiedot on "pisaroita" joista täysijärkinen ihminen ei voi muodostaa ehyttä kokonaisuutta ilman valtavia spekulaatioita aukkokohdissa.
        Mysteeri on täysin auki ja ihminen kuka väittää kaiken tietävänsä,valehtelee joko tietoisesti tai itse sanomaansa uskoen.

        PS.itse en aina ymmärrä,miksi nämä jumaluudet ja valon valtakunnat liitetään näihin ufo-juttuihin niin oleellisesti.Käsittääkseni meidänkään (avaruudessa Maa-planeetalla elävä lihaa ja verta oleva rotu) "ufoihin" joita on lähetetty avaruuteen (esim Apollo kävi kuussa,pioneerit matkaa kaukana avauurdssa ym)ei liittynyt mitään jumalallista,saati valo-olentoja.
        Käytän tässä ilmausta "ufo" tarkoittamaan siis meidän avaruuteen lähettämiä rakkineita,jotka olisivat "tunnistamattomia" mahdollisen ulkopuolisen tarkkailijan silmissä.


      • dgdfdg
        R.T kirjoitti:

        ">>Enkelit - siis Taivashallintoa edustavat Valon olennot - kuuluvat todellisuuteen, ufot kuuluvat todellisuuteen ja ilmestykset kuuluvat todellisuuteen. Jotta kokonaisuutta voisi jollakin tavalla ymmärtää, niin nuo tosiasiat on tunnustettava .ja on pohdittava sitäkin, että miten nuo asiat ja ilmiöt liittyvät toisiinsa - vai liittyvätkö ne mitenkään? "

        -mitä näyttöä meillä on näiden todellisuudesta?En siis lähde tyrmäämään,mutta olen sitä mieltä,että meidän "todellisuuskuva" joka näistä asioista muodostuu,muodostuu yksittäisistä pisaroista sieltä täältä;kenen mummo on nähnyt enkelin ja kenen serkku on ufojen kanssa yhteydessä.Ei meillä tuon konkreettisempaa noista ole.Toki on yksittäisiä guruja ketkä viisaan kuuloisesti sanovat,että "se näkee,kuka haluaa" tms...mutta ei valo-olennot ja enkelivallat ole mikään aktiivisesti "tuolla taustalla" toimiva yhteiskunta joka on koko ajan meidän vastaavan kanssa yhteydessä.
        Enemmän nämä tiedot on "pisaroita" joista täysijärkinen ihminen ei voi muodostaa ehyttä kokonaisuutta ilman valtavia spekulaatioita aukkokohdissa.
        Mysteeri on täysin auki ja ihminen kuka väittää kaiken tietävänsä,valehtelee joko tietoisesti tai itse sanomaansa uskoen.

        PS.itse en aina ymmärrä,miksi nämä jumaluudet ja valon valtakunnat liitetään näihin ufo-juttuihin niin oleellisesti.Käsittääkseni meidänkään (avaruudessa Maa-planeetalla elävä lihaa ja verta oleva rotu) "ufoihin" joita on lähetetty avaruuteen (esim Apollo kävi kuussa,pioneerit matkaa kaukana avauurdssa ym)ei liittynyt mitään jumalallista,saati valo-olentoja.
        Käytän tässä ilmausta "ufo" tarkoittamaan siis meidän avaruuteen lähettämiä rakkineita,jotka olisivat "tunnistamattomia" mahdollisen ulkopuolisen tarkkailijan silmissä.

        >>mitä näyttöä meillä on näiden todellisuudesta?En siis lähde tyrmäämään,mutta olen sitä mieltä,että meidän "todellisuuskuva" joka näistä asioista muodostuu,muodostuu yksittäisistä pisaroista sieltä täältä;kenen mummo on nähnyt enkelin ja kenen serkku on ufojen kanssa yhteydessä.Ei meillä tuon konkreettisempaa noista ole>PS.itse en aina ymmärrä,miksi nämä jumaluudet ja valon valtakunnat liitetään näihin ufo-juttuihin niin oleellisesti.Käsittääkseni meidänkään (avaruudessa Maa-planeetalla elävä lihaa ja verta oleva rotu) "ufoihin" joita on lähetetty avaruuteen (esim Apollo kävi kuussa,pioneerit matkaa kaukana avauurdssa ym)ei liittynyt mitään jumalallista,saati valo-olentoja


      • ангел
        dgdfdg kirjoitti:

        >>mitä näyttöä meillä on näiden todellisuudesta?En siis lähde tyrmäämään,mutta olen sitä mieltä,että meidän "todellisuuskuva" joka näistä asioista muodostuu,muodostuu yksittäisistä pisaroista sieltä täältä;kenen mummo on nähnyt enkelin ja kenen serkku on ufojen kanssa yhteydessä.Ei meillä tuon konkreettisempaa noista ole>PS.itse en aina ymmärrä,miksi nämä jumaluudet ja valon valtakunnat liitetään näihin ufo-juttuihin niin oleellisesti.Käsittääkseni meidänkään (avaruudessa Maa-planeetalla elävä lihaa ja verta oleva rotu) "ufoihin" joita on lähetetty avaruuteen (esim Apollo kävi kuussa,pioneerit matkaa kaukana avauurdssa ym)ei liittynyt mitään jumalallista,saati valo-olentoja

        Ja niistä enkeleistä näyttivät sitten myöhemmin myös kuvamatskua suljettujen ovien takana, ainakin yksi pohjoismainen oli tuolloin paikalla, lehtitiedon mukaan.


      • Helvetti neukkulassa
        dgdfdg kirjoitti:

        >>mitä näyttöä meillä on näiden todellisuudesta?En siis lähde tyrmäämään,mutta olen sitä mieltä,että meidän "todellisuuskuva" joka näistä asioista muodostuu,muodostuu yksittäisistä pisaroista sieltä täältä;kenen mummo on nähnyt enkelin ja kenen serkku on ufojen kanssa yhteydessä.Ei meillä tuon konkreettisempaa noista ole>PS.itse en aina ymmärrä,miksi nämä jumaluudet ja valon valtakunnat liitetään näihin ufo-juttuihin niin oleellisesti.Käsittääkseni meidänkään (avaruudessa Maa-planeetalla elävä lihaa ja verta oleva rotu) "ufoihin" joita on lähetetty avaruuteen (esim Apollo kävi kuussa,pioneerit matkaa kaukana avauurdssa ym)ei liittynyt mitään jumalallista,saati valo-olentoja

        Kerrotaan nähneen. Kerrotaan, että Neuvostoliitossa poratusta maailman syvimmästä porausreijästä olisi kuulunut helvettiin tuomittujen sielujen valitusta. Se luki ihan lehdessä. Uskotko sinä senkin?


      • fghgfhgfh
        Helvetti neukkulassa kirjoitti:

        Kerrotaan nähneen. Kerrotaan, että Neuvostoliitossa poratusta maailman syvimmästä porausreijästä olisi kuulunut helvettiin tuomittujen sielujen valitusta. Se luki ihan lehdessä. Uskotko sinä senkin?

        >>kerrotaan nähneen. Kerrotaan, että Neuvostoliitossa poratusta maailman syvimmästä porausreijästä olisi kuulunut helvettiin tuomittujen sielujen valitusta. Se luki ihan lehdessä. Uskotko sinä senkin?


      • r.T
        dgdfdg kirjoitti:

        >>mitä näyttöä meillä on näiden todellisuudesta?En siis lähde tyrmäämään,mutta olen sitä mieltä,että meidän "todellisuuskuva" joka näistä asioista muodostuu,muodostuu yksittäisistä pisaroista sieltä täältä;kenen mummo on nähnyt enkelin ja kenen serkku on ufojen kanssa yhteydessä.Ei meillä tuon konkreettisempaa noista ole>PS.itse en aina ymmärrä,miksi nämä jumaluudet ja valon valtakunnat liitetään näihin ufo-juttuihin niin oleellisesti.Käsittääkseni meidänkään (avaruudessa Maa-planeetalla elävä lihaa ja verta oleva rotu) "ufoihin" joita on lähetetty avaruuteen (esim Apollo kävi kuussa,pioneerit matkaa kaukana avauurdssa ym)ei liittynyt mitään jumalallista,saati valo-olentoja

        "No, ovathan uskonnolliset ilmestykset todiste, eikö vaan? Tarkoitan Fatiman ja Heroldsbachin tapahtumia, joita katolinen kirkko ei ole pyrkinyt salailemaan - päinvastoin ne ovat osa elävää uskonnollista kulttuuria katolilaisuudessa."
        -siis minä tarkoitin,että ei nämä mitkään mistään "taivashallinnosta" tai "valo-olentojen" järjestäytyneestä yhteiskunnasta joka toimii meidän rinnalla,todista yhtään mitään.
        Esimerkiksi Fatiman tapaus on hyvin vakuuttava,uskonnollinen ilmestys joka todennäköisesti tapahtui osapuilleen niin,niinkuin on kerrottu.Mutta ei se minulle ainakaan mistään taivashallinnosta todista mitään.Fatimakin on kuitenkin yksi yksittäinen pilkahdus henkimaailmasta,jonka syistä tai motiiveista ei kukaan voi sanoa yhtään mitään.

        "NL:n kosmonauttien kerrotaan nähneen seitsemän Enkelin ryhmän avaruusmatkansa aikan vuonna 1984. Enkelit olivat noin 30 metriä korkeita ja kosmonautit tekivät kahdesti havainnon näistä Enkelistä."
        -paljon sitä sanotaan.Mutta vaikka ilmestys niin olisi tapahtunutkin,kuin sanotaan,niin ei se minun mielestä silti mmillään tavalla yhdistä enkeleitä ja ufo-ilmiötä.Sinunko mielestä yhdistää?
        Mielestäni ylipäätään "muut paranormaalit asiat" eivätä VÄLTTÄMÄTTÄ liity mitenkään ufo-ilmiöön.En sano,että ei ehdottomasti liity,mutta ei välttämättä.

        Ufo-ilmiö voi aivan hyvin lopulta selittyä aivan luonnollisilla,maallisilla asioilla,tai vaikka meidän kaltaisella lihaa ja verta olevalla vieraalla rodulla.Ei se välttämättä liity mitenkään paranormaaleihin muihin ilmiöihin.Edelleen korostan sanaa VÄLTTÄMÄTTÄ.Ja uskallan väittää,että läpiä päähänsä puhuu se,kuka väittää TIETÄVÄNSÄ jotain varmaa näistä kahdesta tai näiden kahden yhteydestä.


      • R.T
        fghgfhgfh kirjoitti:

        >>kerrotaan nähneen. Kerrotaan, että Neuvostoliitossa poratusta maailman syvimmästä porausreijästä olisi kuulunut helvettiin tuomittujen sielujen valitusta. Se luki ihan lehdessä. Uskotko sinä senkin?

        tutustuin tuohon kosmonauttien enkelijuttuun.Sinänsä mielenkiintoinen kertomus ja näemmä julkaistukin maailmanlaajuisesti vakuuttavissa medioissa.Mutta se (julkaisuhan)ei sinänsä tee tarinaa vakuuttavaksi.
        Uskonnolliseksi ilmiöksi minä tuota kutsuisin,en niinkään ufo-ilmiöön liittyväksi.
        Tavallaan kyllä tekisi mieli penätä valokuvia ilmiöstä.Eikö todellakaan ollut neuvostoliittolaisissa avaruusasemissa automaattisia kamerasysteemejä?
        Sinänsä kuva ei kerro mitään sen enempää kuin vakuuttavasti kerrottu tarinakaan.Silti kysyn,miksi siitä ei ole kuvaa?


      • .asaN

        Onko NASA ainoa avaruustutkimusjärjestö maailmassa koska siihen vedotaan lähes joka käänteessä?

        Tietämättömille tiedoksi se,ettei NASA ole maailman ainoa avruustutkimusjärjestö.


      • Näin naapurissa.
        Helvetti neukkulassa kirjoitti:

        Kerrotaan nähneen. Kerrotaan, että Neuvostoliitossa poratusta maailman syvimmästä porausreijästä olisi kuulunut helvettiin tuomittujen sielujen valitusta. Se luki ihan lehdessä. Uskotko sinä senkin?

        Kun tuosta Neukkulassa poratusta maailman syvimmästä porausreiästä alkoi kuulumaan helvetillisiä ääniä,niin syy siihen on itsestään selvä.Eli kyllä se alkaa potuttamaan ja porukoilla ääni kohoaman kun lämpö alkaa karkaamaan porausreiän kautta,ilma alkaa kylmenemään ja kohta olot ovat aivan samat kuin r-n h-ä!


    • fggdfgdgdf

      Haulla "what are strange objects near sun" löytyy yli 64 000 000 hakutulosta, eli kyllä siellä jotain todellista ilmeisestikin on. Pikselivirhe-selitys ei ole uskottava.

    • Väitteen vastaväite:

      Skeptismi ei kiinnosta.

      Skeptismi on selkeästi laantunut, tämän varmaan myöntävät kaikki? Onko tosiaan niin, että avarakatseisuus ja objektiivisuus ovat tulleet skeptismin tilalle?

      Skeptismi ei ole ainoastaan tylsää vaan se on suorastaan lamaannuttavan turruttavaa paikoillaan polkemista ja vapaan ajattelun kahlitsemista. Sitä voidaan kutsua hyvällä syyllä kehityksen jarruksi.

      Skeptismi on laiskaa pessimismiä ja konservatiivista hapatusta ikävimmässä muodossaan. Skeptismi on innovaatioiden murhaaja.

      Millainen tulevaisuutta kuvaava elokuva by the way olisi skeptistä näkökulmaa noudattavan käsikirjoituksen pohjalta laadittu elokuva jonka ohjaajana haparoisi ääriskeptikko Usko Jooseppi Hapanpiimä Tyrnävältä ja pääosissa esiintymistä esittäisi harvahapsiset tosikko-lavastajat Harppulan mieskuoron esiripun takaa? 8)

      *lähetys sisälsi provokaatiota* (kuten aloituskin)

      • pjihpjghig

        Lähetys sisälsi lapsellista lässytystä, kuten viestisi yleensäkin.


      • moro!
        pjihpjghig kirjoitti:

        Lähetys sisälsi lapsellista lässytystä, kuten viestisi yleensäkin.

        kato varaktorikin on heränny kesätauoltaan! moi!


      • hyvä avaus

        Ei avauksessa mitään provokaatiota ollut. Jokainen edes vähän aiheeseen perehtynyt tietää millaisissa vaikeuksissa monet ufojärjestöt ovat kiinnostuksen hiipuessa. Asialle pitäisi tehdä jotain, mutta mitä?


      • Paracelsus.
        hyvä avaus kirjoitti:

        Ei avauksessa mitään provokaatiota ollut. Jokainen edes vähän aiheeseen perehtynyt tietää millaisissa vaikeuksissa monet ufojärjestöt ovat kiinnostuksen hiipuessa. Asialle pitäisi tehdä jotain, mutta mitä?

        Avauksessa ei tosiaan ollut mitään provokaatiota.

        Eli avaus todellakin on hyvä avaus ja itsekin olen samaa mieltä siitä,että useat ufojärjestöt todellakin ovat vaikeuksissa koska ufoinnostus ympäri maailmaa todellakin on hiipumassa.

        Merkkejä tällaisesta hiipumisesta on ollut jo pitkään ja nyt ne alkavat kulminoitua.

        Mitä asialle sitten voisi tehdä?

        Ei mitään muuta kuin odottaa ja katsoa sitä,että mihin suuntaan hommat tästä etenevät ja nyt jo näyttää siltä,että ufoinnostuksen jälkeen seuraa lähinnä keskiaikainen,paranormaali innostus.


      • ¨jk¨pjåi
        moro! kirjoitti:

        kato varaktorikin on heränny kesätauoltaan! moi!

        Väärin arvattu.


    • Ufo tunnistamaton lentävä kohde. Näitä nähtäisiin mielellään ymmärrettävässä formaatissa eli saisivat olla metallia monen mielestä. Asiaan liittyy paranormaalit kokemukset. Tätä ei vielä kovin hyvin tunneta. Näitä asioita paremmin tuntemalla edistystä voisi tapahtua. Johtuuko edellä mainittu jämähtäminen sitten siitä että paranormaalit asiat jakavat tutkijoitakin ainakin kahteen eri leiriin.

    • ------------

      >>Ufo tunnistamaton lentävä kohde. Näitä nähtäisiin mielellään ymmärrettävässä formaatissa eli saisivat olla metallia monen mielestä. Asiaan liittyy paranormaalit kokemukset. Tätä ei vielä kovin hyvin tunneta. Näitä asioita paremmin tuntemalla edistystä voisi tapahtua. Johtuuko edellä mainittu jämähtäminen sitten siitä että paranormaalit asiat jakavat tutkijoitakin ainakin kahteen eri leiriin

      • etc etc

        Minä olen tiedostanut jo vuosia ettei ole korkeampia voimia, sen kummempaa henkisyyttä eikä mitään naurettavia taivasmaailmoja jne, Vain tämä hetki ja nyt. Sen jölkeen ei mitään, lakkaat vain olemasta... Ilmeisesti tämä pelottaa kaikkia uskovaisia.


      • Juu hieno homma
        etc etc kirjoitti:

        Minä olen tiedostanut jo vuosia ettei ole korkeampia voimia, sen kummempaa henkisyyttä eikä mitään naurettavia taivasmaailmoja jne, Vain tämä hetki ja nyt. Sen jölkeen ei mitään, lakkaat vain olemasta... Ilmeisesti tämä pelottaa kaikkia uskovaisia.

        Onnea vaan matkaan sinullekin. Edes materian olemassaoloa ei kyetä selittämään puhumattakaan elämän selittämisestä mutta on se hyvä että yhdellä hepulla on itselleen selitys valmiina niin ei tarvi sitä sitten sen enempää funtsia kuin miettii vaan seuraavaa puurolautasta josko se olis vihdoin se viimeinen.


      • etc etc
        Juu hieno homma kirjoitti:

        Onnea vaan matkaan sinullekin. Edes materian olemassaoloa ei kyetä selittämään puhumattakaan elämän selittämisestä mutta on se hyvä että yhdellä hepulla on itselleen selitys valmiina niin ei tarvi sitä sitten sen enempää funtsia kuin miettii vaan seuraavaa puurolautasta josko se olis vihdoin se viimeinen.

        Eikö tuo ole ihan hyvä vastaus niille jotka väittävä tietävänsä tai tiedostavansa asioita? Sarkasmi ei ole sinun lajisi.


      • Hulaktista gaamoria.

        Hei kamoon nyt koska tuollainen galaktinen saarnaaminen taivashallinnosta yms,on sitä ikivanhaa jorinaa joka perustuu vuonna 1935 kuolleen venäläisen Konstantin Tsiolkovskin höpinöihin ja ihmeellisiin visioihin.

        Eli eiköhän olisi jo aikaa löytää uusi,tuoreempi,raikkaampi ja ennen kaikkea vakuuttavampi näkökulma tällaisiin asioihin?

        Jos näin tulee käymään,niin saadaan luettavaksi ihgun uutta galaktista huumoria!


    • Korkea älykkyys

      Enkeleillä kuten ufoillakaan ei taida olla mitään älykkyyttä enempää kuin kärpäsellä joka huristelee sinne tänne päämäärättömästi. Sillä tavallahan korkean älykkyyden ohjaamien ufojen liikkeitä kuvataan. Siis sattumanvaraista siksakkia välillä pysähdellen. Näistä havannoitsijat sitten kertovat naama pelosta totisena, että joku vieras sivilisaatio jne. Tulee mieleen itikkaparvi ilta-auringossa tai pelästynyt rakkikoiralauma.
      Mielenterveyskö vinkurassa jommallakummalla osapuolella?

      Hah!

      • 6+19

        Isekin olen naureskellut tuota ns..havannoijan mielestä "älykästä käyttäytymista". Ei järjen häivää zigzageilla ym. havainnoila jossa valopallot pörräävät ilman loogisempaa tarkoitusta.

        No, onneksi ihminen on looginen ja lentää esmes paikasta A pisteeseen B ilman turhia suunnan muutoksia.

        Ilmeisesti älykäs käyttäytyminen on vain katsojan oma näkökanta.


    • --------

      >>Eli eiköhän olisi jo aikaa löytää uusi,tuoreempi,raikkaampi ja ennen kaikkea vakuuttavampi näkökulma tällaisiin asioihin?

      • av va

        Lässyn lässyn...


        Vetoamus:

        Voisit lopettaa tuon uskonollisen julistuksesi. Aivan sama jos tuo harha tuo sinulle turvallisuutta je jaksat sen avulla elämässäsi, mutta älä tyrkytä tuota sontaa meille terveille ihmisille.

        Kiitos etukäteen!


      • Amon-Ra.
        av va kirjoitti:

        Lässyn lässyn...


        Vetoamus:

        Voisit lopettaa tuon uskonollisen julistuksesi. Aivan sama jos tuo harha tuo sinulle turvallisuutta je jaksat sen avulla elämässäsi, mutta älä tyrkytä tuota sontaa meille terveille ihmisille.

        Kiitos etukäteen!

        Allekirjoitan,ja ihan satasella,kyseisen vetoomuksen!


    • ------

      >>Voisit lopettaa tuon uskonollisen julistuksesi

      • 1+13

        "Ei kyse ole uskonnollisesta julistuksesta, vaan asioista jotka mietityttävät yhä useampia näinä aikoina. "

        Ihanko tosi? Minä en mieti, ystäväni eivät mieti, eivätkää sadat tuntemani ihmiset mieti...

        Jos v'äität tuollaista, sinulla on varmaankin näyttää faktaa tuosta kasvaneesta kiinnostuksesta... muuten valehtelet niin kuin kaikku uskovaiset, muille ja itselleen.


    • -000000-

      Faktaa kasvaneesta kiinnostuksesta ei ole muualla kuin jonkun mielikuvituksessa.

      • Höyryjä.

        Enkelit on niin ihania


    • -------

      Mitä ovat Enkelit?

      Kosmonauttien kerrotaan nähneen vuonna 1984 seitsemän noin 30 metriä korkeaa enkelihahmoa - ja he tekivät havainnon Enkeleistä kahdesti. Ei ole syytä epäilla tuon havainnon todenperäisyyttä.

      Aidosti uskonnolliset ja henkiset ihmiset ihmiset hyväksyvät - ja jollakin tavalla myös ymmärtävät - sen, että maailmankaikeudessa on suuria ja ihmiselle käsittämättömiä voimia.

      Maailmankaikkeus on käsittämättömän suuri ja monimutkainen kokonaisuus, mutta myös älykkäästi järjestetty ja luotu kokonaisuus - ja myöskin valvottu kokonaisuus.

      "Jumala" on vakiintunut yleisnimitys Korkeammille - ja Korkeimmille - Valon Voimille.

      • liekin varci

        Niinpä näkivät ja vielä oman seurakuntansa kiihkouskovaisten kokouksessa missä oli 400 muutakin henkilöä. Jostain syystä ne 400 muuta eivät nähneet mitään ja vain toinenkin kosmonauteista kertoi nähneensä, jolloin se toinenkin sanoi jotain sentapaista kuin "njaa". Se tulkittiin sitten kommentiksi "da".
        Samaten eräs entinen hahmo oli nähnyt kun jeesuksen takapuoleen oli ilmestynyt paahtoleivän kuva. siitäkin on paljon dokumentoitua todistetta useitten näkijöiden kertomana.
        Useat kirkonmiehet todistavat senkin kuin vettä vaan tänäpäibvänäkin.


    • ------
    • Blääblääbläääh

      Joopajooo. Ja joku pelle keksi kuvata koko touhua ihan kaikessa rauhasa ihankuin sattumalta ollen kameran kanssa paikalla kun enkelihihhulit nostivat auton pois äijän mahan päältä. Miksei ne olleet heti nostamassa autoa silloin kun tunkki lipesi alta?

      Ja joku vielä vakavalla naamakla tuo tuollaisia humpuukivideoita tänne muka aitona todisteena enkeleistä vai uhvoko se olikin.

      Huomaamme että ufot ovatkin tosi ihmeellisiä. Ei edes koira ymmärrä niitä.

    • öönä

      onks, tai jos olis ET uskonnollinen ja niillä vois olla tommosia "lahkoja" kanssa. kuin on maan tallaajilla, mitä on kaiken... tiiätte varmaan?

    • -----

      >>onks, tai jos olis ET uskonnollinen ja niillä vois olla tommosia "lahkoja" kanssa. kuin on maan tallaajilla, mitä on kaiken... tiiätte varmaan? >>

      Sitä mikä on kaiken takana voi kuvata parhaiten sanalla "Taivaallinen Hallinto" tai sanalla "Jumala", eli suuret uskonnot eivät suinkaan ole väärssä, vaikka niinkin monet haluavat ajatella.Se on kieltämättä suuri ongelma, että hengellisyyden perusteita ei syvällisemmin selitetä suurelle yleisölle, mutta ovathan esimerkiksi ns. uskonnolliset ilmestykset hyvä todiste jokaiselle totuutta kunniottaville ihmisille.

      • Etkö opi?

        Tunge nyt ne jumalasi vittuun. Tai ainakin pois ufopalstalta.

        Missä on se luotsi joka uhosi että taivaalliset hallinnot, jumalat sun muu humpuuki poistetaan ufopalstalta?


      • Energiaa myynnissä.
        Etkö opi? kirjoitti:

        Tunge nyt ne jumalasi vittuun. Tai ainakin pois ufopalstalta.

        Missä on se luotsi joka uhosi että taivaalliset hallinnot, jumalat sun muu humpuuki poistetaan ufopalstalta?

        Enkeleillä voi ainakin rahastaa hömelöitä, entä uhvoilla ?

        https://www.youtube.com/watch?v=Qacs7lcVFDw


      • -Q-
        Etkö opi? kirjoitti:

        Tunge nyt ne jumalasi vittuun. Tai ainakin pois ufopalstalta.

        Missä on se luotsi joka uhosi että taivaalliset hallinnot, jumalat sun muu humpuuki poistetaan ufopalstalta?

        Kyllä joku todellakin saisi tunkea nuo monissa eri yhteyksissä esille tuodut jorinat Taivaallisesta Hallinnosta yms.sinne,minne ei päivä paista eikä kuu kumota.Vai kuvitteleeko joku suorittavansa jotain taivaallista missiota?


    • ------

      Joidenkin ihmisten totuudenvastaisuus ihmetyttää. Onko se niin, että omien asenteiden ja vakiiintuneiden ajatelumallien puolustaminen onkin objektiivista totuutta tärkeämpää?

      Suuri murros maailmankuvassa on nyt meneillään kaikkialla maailmassa, mutta edelleen jotkut pysyttelevät mieluummin "poteroissaan" ja vastustavat totuutta ja selväjärkistä ajattelua.

      Ufokysmys ei ole kenellekään helppo ja siihen littyy monia pelottaviakin piirteitä, mutta Taivashallinnon olemassaolon ymmärtämällä ja hyväksymäkllä kokonaisuutta voi ymmärtää paremmin.

      Selvää on, että jos Jumala on olemassa, niin sillloin täytyy olla olemassa myös jumalallinen hallinto, eli Taivashallinto. Tämän ymmärtänee jokainen, joka miettii vähänkin oman galaksimme ja universumin kokoa.

      • Näin se on.

        Heh,missään päin maailmaa ei ole menossa mitään suurta murrosta maailmakuvassa.

        Sellainen kuvitelma on vain omien uskomusten vahvistamista mutta ei ole lainkaan kiellettyä elää omissa satu-ja fantasiamaailmoissa.

        Kun puhutaan tuosta ufokysymyksestä,niin vuonna 1947 alkanut ufoinnostus on hiipumassa ympäri maailmaa ja kohta se on vain pelkkä muisto.


      • Fanta siat.

        --Suuri murros maailmankuvassa on nyt meneillään kaikkialla maailmassa--

        Se murros on ihan vaan sun omassa päässä.


    • dgddfgdf

      Henkinen murros ilmenee monin tavoin ja sen yksi ilmenemismuoto on totuuden jyrkkä vastustaminen aluksi.Uskonnollisuuteen tulee mukaan vähitellen enemmän mukaan objektiivista tietoa ja järkiperäisyyttä. Hengellisiäkin asioita perustellaan paremmin ja pyritään syvällisempään ja rehellisempään ajatteluun. Tietoa on kyllä olemassa, mutta sitä ei ole osattu - tai ei ole haluttukaan - hyödyntää esimerkiksi luterilaisuudessa kovinkaan näkyvästi...ja tarkoitan "tiedolla" nyt ns. uskonnollisia ilmestyksiä.

      Jumalakuvakin kirkastuu - ehkä siten, että monet ateistitkin voivat sen hyväksyä -, kun myös tieteen löydökset otetaan huomioon uskonnollisuudessa. Ristiriitaakaan uskonnollisuuden ja rehellisen tieteen välillä ei synny, kun ymmärretään Jumalan moninainen luonne; toisaalta panteistinen, eli kaikkialla läsnäoleva("Hänessä me elämme ja liikumme") ja toisaalta Taivaallinen persoonallinen Korkein Luoja, joka on ihmisessä läsnä Henkenä ("Jumala on läsnä sydämessämme") ja Jumala on luonnollisesti läsnä usein myös Taivaallisten palvelijoiden muodosssa (Enkelit).

    • bunisti

      Suosittelen Ubuntun versiota 12.04.

    • ---------

      Selvästikin on niin, että Enkelit eivät ole varsinaisia et-olentoja, vaan edustavat korkeinta universumihallintoa (Taivashallintoa) ja niiden sisällä enkelihierarkioita.

      http://mysteriousuniverse.org/2012/04/space-angels-aliens-or-sign-of-the-apocalypse/

      Joidenkin ilmestysten yhteydessä havaittu "aurinkoihme"(ei liity oikeaan aurinkoon) on todennäköisesti taivaallisten Valon olentojen korkeamman ulottuvuuden valoalus.

      • Taivashallinto.

        Sinulla on selvästikin pää täynnä enkelihöyryä.


      • Pääasia.
        Taivashallinto. kirjoitti:

        Sinulla on selvästikin pää täynnä enkelihöyryä.

        Kun pää on täynnä enkelihöyryä,niin silloin ei huolet paina,ei rasita polla.
        Heh..,galaktista huumoria tämä!


    • -------

      Ei, kyllä nämä asiat - siis Enkelit ja muut Korkeammat Voimat - ovat realismia ja mitä totisinta totta. Ei valtava kokonaisuus voisi muuten mielekkäästi toimiakaan...miljardeine galakseineen.

      Mitä me Maan ihmiset yleisesti oikeastaan tiedämme ja ymmärrämme galaksien, aurinkokuntien ja planeettojen todellisesta syntyprosessista? - Emme välttämättä kovinkaan paljoa. Aidosti hengelliset ja -henkiset ihmiset kuitenkin ymmärtävät ja hyväksyvät sen, että on olemassa hyvin suuria ja käsittämättömiä voimia, joista käytetään tällä maaplaneetalla yleisimmin nimitystä "Jumala", mutta jossakin toisessa maailmassa voi olla käytössä jokin toinen nimitys (tarkoitan tässä nyt Taivashallintoa Hierarkioineen, enkä sitä mitä monet nimittävät "Kaikkeuden Alkulähteeksi" tai "Korkeimmaksi Alkuperäiseksi Luojaksi").

      Taivashallinto on yhä - ainakin jossain määrin - tabu, mutta ainoastaan sen olemassaon hyväksymällä voi ymmärtää mm. uskonnollisia ihmeitä, ilmestyksiä, enkelikontakteja ja muita "yliluonnollisia" kokemuksia, joiden alkuperän uskotaan olevan jumalallinen...ja se uskomus onkin oikea, mutta ei kaikki jumalallinenkaan tule aina välittömästi suoraan kaikkein Korkeimmalta Luojalta tai Taivashallinnon korkeimmalta persoonalliselta luojaltakaan.

      Enkelit ovat täysivaltaisia Taivaallisia työntekijöitä ja toimivat tietääkseni yleensä neuvostoissa, eli. he eivät tee - ainakaan suuria päätöksiä - koskaan yksin.

      • Paliyppi.

        Nämä asiat-siis enkelit ja muut korkeammat voimat-ovat ainoastaan ja vain mielikuvituksen tuotetta.

        Mutta jos joku haluaa "saarnata" niistä jatkuvasti-kuten on jo vuosien ajan tapahtunut-niin se on täysin oma valinta ja eräänlainen harrastus myös.

        Tällaisiin asioihin uskovien määrä Suomessakin on pieni kohdentuen erääseen kohderyhmään.

        Mutta muuten uskovien määrä ei tule kasvamaan.


    • Hei, hei HÖYRYPÄÄT

      Tosi ufojuttuja täällä!

      • Totuuden sanat.

        Kyllä nämä todellisia ufojuttuja koska ufot lentävät enkelipölyn voimalla,ne ovat sulkapäällysteisiä,tällainen peite suojaa kylmässä avaruudessa,ja niissä on myös sulkapäällysteiset siivet.

        Tosin maan ilmakehässä ne sulat tahtovat irtoilla ja niinpä maan pinnalle tosinaan varisee ns."enkelten hiuksia".


    • dfgfdgdgd

      Monet ihmiset haluavat nykyään ymmärtää laajemman kuvan kokonaisuudesta. Ufot ovat kyllä osa todellisuutta, mutta niin ovat myös Enkelit ja muut taivaalliset palvelijat...ja myös heidän avaruusaluksensa (valoalukset).

      Enkelit eivät kuitenkaan ole varsinaisesti ET-olentoja, vaan edustavat niitä voimia jotka ovat viimekädessä kaiken olevaisen ja luodun takana (mm. aurinkokuntien ja planeettojen luomisen takana, sielujen valvomisen takana). Enkelit toteuttavat ja valvovat Suurta Jumalallista Suunnitelmaa.

      Syvempää tietoa Enkeleistä ei ole kovin helppo löytää. Urantiakirjassa on kyllä jotain tietoa ja Enkelihierarkioista on saatavilla jonkin verran tietoa, mutta missä Enkeleiden kotimaailmat todellisuudessa ovat - siis Valon maailmat ja Taivasmaailmat? - Itse uskon vahvasti siihen, että ne maailmat ovat hyvin konkreettisia maailmoja ja niillä on maantieteellinen sijainti tuntemassamme fyysisessä todellisuudessa...eivätkä ne siis sijaitse pelkästään korkeammassa ulottuvuudessa, jota emme rajallisilla aisteillamme havaitse.

      http://www.paranormality.com/celestial_hierarchy.shtml

      http://en.wikipedia.org/wiki/Christian_angelic_hierarchy

    • dgdfgdfg

      ...jatkoa:

      Ihmiset jakautuvat useinkin siten, että jotkut suhtautuvat avoimella mielellä henkimaailman ja taivasmaailmojen olemassaoloon, mutta jotkut eivät halua
      uskoa niiden olemassaolon mahdollisuuteenkaan.

      Pohjimmiltaan kyse on ihmisen suhteesta totuuteen ja rehellisyyteen. Ei totuutta kunnioittavalle ihmiselle ole mikään ongelma se, että on olemassa Korkeampia Voimia(Taivashallinto), jotka meidänkin kaikista teoistamme ja valinnoista ovat tietoisia.

      • Transhutikka.

        Avain näiden asioiden ymmärtämiseen ja sisäistämiseen on transhumaloituminen!

        Transhumaloituminen takaa myös sen,että silloin ymmärtää olevansa Lähteestä peräisin!


    • hfghgfhgf

      Tällä palstalla on ollut toisenlaisiakin mielipiteitä, mutta mielestäni näkyvällä maailmanlaajuisella ET-olentojen ensikontaktilla olisi pelkästään tervehdyttävä vaikutus ihmiskuntaan. On kuitenkin aivan erityisen tärkeää ymmärtää se, että Taivashallinto- ja siten myös korkein Jumala - on viimekädessä vastuussa myös ensikontaktista. Uskonnoilta ei siis putoa pohja pois et-olentojenkaan saapuessa. Maailmankuva kyllä muuttuu jonkin verran myös useimmilla uskovilla, mutta miksi se sitten ei saisi muuttua?

    • tosiasiat

      ">>No,itse ainakin olen tällaisten asioiden suhteen,kuten valtaosa Suomen ja maailman väestöstä ylensäkin,aivan täysi ateisti

      • Milloin,oi milloin?

        Ufoilu siis on kuin onkin eräänlainen uusi uskonto,jossa siihen perinteiseen tapaan ihmiset myös jaetaan uskoviin ja ateisteihin!

        Milloin muuten asian tiimoilta virallisesti perustetaan uusi usko uskonlahko ja galaktinen seurakunta myös?


    • hfgfhfghf

      >>Ufoilu siis on kuin onkin eräänlainen uusi uskonto,jossa siihen perinteiseen tapaan ihmiset myös jaetaan uskoviin ja ateisteihin!

      • blablablabla

        "Aito totuus" on jokaiselle uskonnolle tunnusomaistai. Oma uskonto on ainoa totuus, muut ovat vääriä profeettoja.

        Sinä julistat omaa uskoasi välittämättä siitä ettei "aito totuutesi" kiinnosta muita, vai oletko nähnyt täällä puoltaviakin kannanottoja. Olet täysin verrattavissa kadunkulmissa paasaaviin käännyttäjiin.

        Hihhuli, mikä hihhuli.


    • dgdfgdfd

      >>"Aito totuus" on jokaiselle uskonnolle tunnusomaistai. Oma uskonto on ainoa totuus, muut ovat vääriä profeettoja>>

      En puhu tuossa edellä varsinaisesti mistään "uskonnollisesta totuudesta", vaan objektiivisesta ja aidosta totuudesta. Näin ollen esimerkiksi aitoja ilmestyksiä joko on olemassa tai ei ole, aitoja ufoaluksia on olemassa tai ei ole, korkeampia voimia - kuten Enkeleitä - on olemassa tai ei ole jne. Ihmisen ei tarvitse olla välttämättä uskovainen uskoakseen näiden asioiden olemassaoloon, koska tietoakin on.

      Läheskään kaikkea emme voi tietää varmasti, mutta esimerkiksi nuo yllä luetellut ovat aitoja totuuksia kaikki. Ufoista on paljon havaintoja ja tietoa, jota mm. monet sisäpiiriläiset ja ufoasioita hyvin tuntevat ovat kertoneet. Myöskin ilmestyksistä on
      luotettavaa tietoa... ja Enkeleistä on NL:n kosmonauttien havainto vuodelta 1984
      Hyvin monilla ihmisillä on myöskin omakohtaista kokemusta Valon Enkeleistä ja omakohtainen kokemus on yleensä aina arvokkkainta tietoa kun on kyse niinkin vaikeista asioista kuin Enkeleistä ja ufoista.

      Tiedon ja tosiasioiden perusteella voimme tehdä erilaisia päätelmiä, arvioita ja olettamuksia...ja itse uskonkin erittäin vahvasti mm.Taivaallisten Hierarkioiden olemassaoloon...siihen uskoon on hyvät perusteet... ja olettamukseni on, että kosmonautit havaitsivat aurinkohierarkioiden jäseniä avaruusmatkansa aikana vuonna 1984.

      • Puhu pukille.

        >>>ja itse uskonkin erittäin vahvasti mm.Taivaallisten hierarkioiden olemassaoloon..<

        No,se on sinun asiasi mihin uskot mutta epistolaasi saat jauhaa vaikka vuoteen miekka&Kilpi asti saamatta mitään seurakuntaa saati edes kuuliaisia opetuslapsia.


    • fhfhfghhfgh

      Enkelit - ja muut taivaalliset Valon olennot - ja ufot voivat kyllä joskus liittyäkin toisiinsa...ja tästä ovat esimerkkinä tunnetut ilmestykset vuosilta 1917(Fatima) ja 1949 (Heroldsbach). Nuo ilmestykset eivät ole salaisuuksia, eikä katolinen kirkko niitä pyrikään millään tavalla salailemaan.

      Enkeleistä ei ole juurikaan yleisesti saatavilla olevaa luotettavaa tietoa. Tiedetään kuitenkin, että kosmonautit havaitsivat vuonna 1984 (kahdesti) seitsemän noin 30 metriä korkeaa enkelihahmoa avaruusmatkallaan. Ilmeisesti kyse on ollut Taivaan taholta harkituista näyttäytymisistä edellä mainituissa maapallon ilmestyksissä ja ihmeissä, kuin myös vuonna 1984 avaruudessakin tapahtuneissa ilmestyksissä.

      Mitä ihmiskunnalle sitten on haluttu kertoa ja viestittää?- No, ainakin se, että on olemassa korkeampia - ja korkeimpia - voimia ja jumalallinen Taivaallinen Hallinto - siis korkein hallinto koko kosmoksessa. Urantia-kirjan malli tuosta hallinnosta on varmastikin oikeansuuntainen, eli olisi olemassa suuri universumin keskushallinto ja korkeimmat sfäärit ja korkeimmat maailmat...ja paikallisemmat hallintoalueet.

      Mielestäni hengellisyyttä ja henkisyyttä ei voi ymmärtää syvemmin ja aidommin lainkaan, jos ei ymmärrä ja hyväksy Taivaallisen Hallinnon periaatetta (korkein luova voima, kaikkeuden alkulähde, korkein luoja--------> korkein persoonallinen luoja------> korkeimmat kanssaluojat ja myötäluojat ja muut taivaalliset työntekijät.

      • aöuötreyjsmklmhooo.

        Enkulit on ihanii koska ne ei oo lihavii,eikä ne oo ees vihasii vaan aina yhtä ihanii..

        Ps.Tuossa edellä oli Valotyöntekijöiden tunnuslaulun alkusanat...


      • khjhkj
        aöuötreyjsmklmhooo. kirjoitti:

        Enkulit on ihanii koska ne ei oo lihavii,eikä ne oo ees vihasii vaan aina yhtä ihanii..

        Ps.Tuossa edellä oli Valotyöntekijöiden tunnuslaulun alkusanat...

        Eikös noi valotyöt ole sähköasentajien hommia?


    • Veteranfan

      Enkeleitten esiin tulo kertoo enemmänkin ihmisen henkisestä kasvusta,jota parhaillaan ihmiskunta kokee.
      UFOt eivät ole kadonneet mihinkään.

      Juhan Af Grann kertoi osuvasti Radio haastattelussa,miten UFO ilmiöitä ymmärtääkseen pitäisi ymmärtää kaikkia paranormaaleja ilmiöitä maailmassa,kuten esim enkeleitä.

      • Paralamppu.

        Enkeleitten esiintulo on pelkkää mielikuvituksen tuotetta ja tällaista uskomusta ovat mm.eräät uskonlahkot jo muutaman vuoden ajan levittäneet.Sitä paitsi henkinen kasvu on kiinni vain omasta itsestä ja näin se on koko ihmiskunnan suhteen.

        Mikäli JAG:n mielestä ufoilmiöitä ymmärtääkseen pitäisi ymmärtää kaikkia paranormaaleka ilmiöitä maailmassa,niin pitääkö kaikkien ns."ufotutkijoidenkin" olla kaikkien paranormaalien ilmiöidrn asiantuntijoita?

        Itse en tällaiseen asiaan usko koska mielestäni sellainen ajatus on vain tekohengitystä jolla pyritään ylläpitämään ihmisten uskoa vaikkapa ufoihin.

        Tällaisesta tekohengityksestä kymmeniä vuosia sitten alkanut ufoinnostus on vähitellen laantumassa koko maailmassa ja itsekin uskon niin,että muutaman vuoden kuluttua koko ufoinnostus on kadonnut historian hämärään.


    • gjghghjghj

      >>Enkeleitten esiin tulo kertoo enemmänkin ihmisen henkisestä kasvusta,jota parhaillaan ihmiskunta kokee

    • gdgdgfdg

      Reaalimaailmasta vieraantuminen on melko yleistä ja ilmenee usein tosiasioiden kieltämisenä ja torjumisena. Motiivit totuuden kieltämiseen kuitenkin vaihtelevat. Osa osaa kunnioittaa totuutta ja tosiasioita, vaikka oma tietämys ja ymmärrys monista asioista ei kovin korkealla tasolla vielä olisikaan (olemme kaikki vielä enemmän tai vähemmän tietämättömiä monista suurista asioista). Jotkut taas suhtautuvat usein hyvinkin negatiivisesti Korkeampien Voimien olemassaoloon.

      Kyse saattaa olla perimmältään siitä kuinka ihminen kykenee käsittelemään omassa sisimmässään olevia pelkoja ja muita negatiivisia tunteita; Kieltääkö ja torjuuko nuo tunteet, vai kykeneekö katsomaan niitä suoraan sellaisina kuin ne ovat.

      Yksi yleinen pelon syy nykyään liittyy siihen, että ET-olentojen ja Korkeampien Voimien (Taivaan) suhdetta ei ymmärretä oikein.Taivashallinto on olennaisesti eri asia kuin ET-hallinto.

    • gdgddgf

      Tärkeintä on nähdäkseni se, että kuinka ihminen suhtautuu objektiiviseen totuuteen, oikeamielisyyteen ja oikeudenmukaisuuteen. Ideologiset suodattimet voivat vääristää todellisuutta ja totuutta, mutta pahinta on se jos ihminen tietoisesti tekee sitä.

      • E-pistola.

        Tuo sama vanha galaktinen epistola siis vain jatkuu ja jatkuu...Toisaalta tällainen "saarnaaminen" kertoo lähinnä siitä,ettei tällaisella "aatteella" niistä kirjoittavan lisäksi ole kovinkaan montaa kannattajaa.Joskus vaikuttaa myös siltä,että lähinnä vassarit ovat tällaisen epistolan kannattajia!


      • LahdenLeijona

        Kuten aina valppaasti asioita seuraavat ovat varmaan todenneet,niin Lappeenrannan suurin profeetta,aina vaatimaton Harri Veijonen,on tämän asian blogissaan huomioinut.

        Tämä blogikirjoitushan on aiheeltaan "Ovatko ufot enkeleitä vai demoneja?"

        En itsekään ole asiaan liittyvää linkkiä,haittaohjelmavaaran takia,avannut mutta uskoisin,että itse Harri Veijonen vahvistaa meidänkin käsityksemme siitä,että enkelit todellakin ovat tulleet ufojen tilalle!!!!


    • NiteVision

      voi, saattaa... vähä, ku joku sanois nähneensä ufon.

      joo-o. Mutta patteri loppu kamerasta.

    • Penniston_boy

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Penniston

      Pennis

    • näio

      Enkelit todellakin ovat tulleet ufojen tilalle.Eivät tosin mitkään tavalliset enkelit vaan itse arkkienkelit!

      • Pitääkötoistaa

        Pennistonit ja Pennis ovat tulleet ufojen tilalle kuten tuossa aiemmin niin monta kertaa toistetaan!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe