DNA laskuttaa liikaa. PETOS tarkistakaa laskunne

dna1huijausta

Dnan toiminta ja laskutus on törkeää. Dna laskuttaa multimediaviesteistä, joita ei ole lähetetty.

Tarkkailkaa laskuanne minulle tullut seuraavia veloituksia:


Asiakaspalvelu ei vastaa asiaan, eikä tutki. Ilmoittavat, että viestit on lähetetty ulkomaille, vaikka ei mitään numero tms tiedosta.. Puhelimesta tarkistettu, että ko. ulkomaan viesteiksi laskutetut viestit on lähetetty suomalaiseen liittymään suomeen.

Multimediaviestit ulkomaille *** Muu operaattori

Numerotietona on *** eli ei numeroa. Dna keksii tällaisiä ylimääräisiä laskuja, jotta pakettiliittymään tulisi lisää laskua. Vaikka sinulla on rajaton liittymä, olen 100% varma että laskusi ylittää pakettihinnan reippaasti tekaistuilla viesteillä tms.

29

3322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • foikku

      Kirjoita viestisi Dnan tukisivulle niin sinulle vastataan.

    • häh

      Olin laittanut lapsen puh.numerolle saldorajoituksen 15 euroa, nyt tuli lasku 57 euroa. Kysyttyä asiakaspalvelusta, miten on mahdollista sellainen lasku, tuli vastaus, että saldorajoitus on poistettu mun pyynnöstä 30.5. En ole puhunut heidän kanssa kuukausia, enkä ihan varmasti olisi poistanut rajoitusta.

      • Paljon maksat?

        Rajoituksen voi joo poistaa, ei kannata. Omat puhelinlaskut ovat pudonneet n. 100%, eikä ole valittamista. Siviilinetti maksaa nyt 9,90€ (40M) kun Soneralla 10M oli 26€.


    • tennannnn

      Dnan asiakaspalvelu tai tukisivut eivät auttaneet. Eivät selvitä mitä laskutetut viestit ovat, mihin numeroon yms. Erittelyssä numeron kohdalla on siis kolme tähteä kun muissa normaalihintaisissa viesteissä on numerot.

      Onko muilla esim. kuluttajavirastosta ollut apua keksityissä laskuissa?

    • Jugetso

      Tevehdys!
      Kyllä dna osaa hommansa. Itse toiminut yrittäjänä ja liittymänä toiminut dna.
      Ei ole kovin vahva yhdistelmä.
      Suosittelen siis ihan muita liittymiä käyttöön.
      Koska jos liittymään tulee ongelmia niin ei ole ketään kuka vastaan ottaa tosiasiallisesti ongelman.
      Eli suomeksi dna.n leivissä ei ole ketään kuka voisi hoitaa asiaa.
      Eikö ole ihmeellistä että yksi suomen suurimmista operaattoreista on vailla vastuuhenkilöitä ? Ei ole ketään kenen luokse voit sopia ajan ja hoitaa ongelmaa.
      Vaikka dna omistaakin monta isoa konttoria mutta niissä ei ilmeisesti työskentele ketään :)
      Itselläni puhelimeen soittaessa sanottiin että tämä numero ei ole käytössä.
      Yksityisyrittäjälle jokainen puhelu on tärkeä !!
      Tämän ongelman vuoksi minulta purettiin kaksi suurta urakkaa mistä omistamalleni firmalle olisi jäänyt n.60.000€ Plus kaikki muut urakat mitkä olisivat tulleet samoilta yhteistyökumppaneilta.
      Kuukauden selvitin tätä ongelmaa miksi juuri minun numerooni soittaessa sanottiin "matkapuhelin numero ei ole käytössä"
      Ensimmäinen vastaus: Ai sinä olet lahdesta, siellä on ollut vähän ongelmia :)
      Kysymykseni: Onko missään muualla suomessa ollut samanlaisia ongelmia ?
      Vastaus: Ei ainoastaan lahdessa.
      En siis ole käynyt kyseisenä aikana edes päijät-hämeen kunnassa.
      Sitten hän kysyi: Missä sinä olet ollut ?
      Vastasin helsingissä. Johon hän tokaisi odotas tarkistan alueen :)
      Tässä vaiheessa pyysin jos sais esimiestä puhelimeen ?
      Odota pieni hetki hän soittaa sinulle !!
      Kunnes saman naisen ääni soitti ja sanoi: Helsingissä on ollu juuri silloin ongelma kuin lahdessa. siitähän minä riemastuin kun en ollut edes helsingissä.
      Koska ongelmalleni en saanut vastausta niin halusin tavata konsernin suur-miehiä. Vastaus tähän että voitte mennä lähimpään dna pisteeseen tarkistuttaa korttisi :) Kortti oli laitettu puhelimeen eikä kertaakaan otettu pois :)
      Ja joku puhelinmyyjäkö olisi pystynyt ratkeisemaan tämän ongelman.
      Miksi kyseinen yhtiö ei vastaanottanut minua koska ongelmahan on heidän syytänsä. Olisin halunnut nostaa syytteen mutta ei ole ketään ketä vastaan sen nostaisiin. Tämä ongelma ei ole vieläkään ratkaistu ja sama kortti toimii vieläkin ihan moitteettomasti. Firmani liikevaihto n. 0.7 miljoonaa ja koska kaksi suurinta yhteistyökumppaniani sanoi sopimuksen luotettavuuden takia irti, niin liikevaihto tippui 130.000€ Joskus siis elämä voi olla pienestä kiinni !!
      Seuraavana vuonna laitoinkin jo luukun firman ovelle.

      Nyt tulee samoja laskuja eri summilla, kuukaisimaksut heittelee ja laskuja laitetaan neljä vuotta vanhaan osoitteeseen. Vaikka osoite on heidän tiedossan ollut jo kaaauuan. Tekstiviestien määrät heittelee samoissa laskuissa.
      Nyt vois jo joku kenellä on aikaa ruveta hoitamaan asiaani.
      Mielelläni maksan vaikka tupla palkan sille kuka siihen ryhtyy.
      Itselläni palanut jo proput.

      Ei muuta ku jaksamisia kohtalotovereille :)

    • kolkytkolme

      Kyllä dna osaa hommansa. Itse toiminut yrittäjänä ja liittymänä toiminut dna.
      Samaa kirjoitetaan Sonerasta ja Elisasta. Mitäs niitä suositeltavia sitten olis ja ketä operaattoria suosittelet yritysasiakkaiden palveluun?

    • Jugetso

      Sitähän mä sanoin kyllä Dna oy osaa hommansa.
      Ainakin ydinosaaminen on huippu luokkaa kun vastuuta ei tarvitse mistään ottaa.
      Mä suosittelisin vanhaa hpy.n (elisa) puhelin osaketta ja siihteriä hoitamaan asioita.
      Koska Sonera entinen Telia sonera ja sokerina päälle liitetty Tele.
      On ruotsalainen suur yritys mikä varmasti pesee myös kätensä tietyissä tilanteissa.
      Tulee mieleen eräs tilanne = Telia soneran lasku oli jäänyt maksamatta 799mk. Asiakas joutui maksamaan ulosottomiehen ja oikeuden päätöksellä 37.500mk.
      Huom lasku kun oli tullut postilaatikosta omistaja oli ulkomailla ja palasi
      9 kuukauden päästä takas suomeen. Ja joutui vuoden maksamaan lyhennyksiä.
      Loppu summa ylitti reilusti 40.000mk korkoineen.
      Radiolinjalla homma toimi niinkuin pitää ja jäljelle jää sen nykyinen omistaja
      Elisa oyj Koska on kummiskin suomalaisen vakaassa omistuksessa ja sieltä sentään löytyy asian tuntevaa henkilökuntaa ja esimieskin jos tarve vaatii.
      Että terveisiä vaan sinne Dna.lle kyllä te mut muistatte ja tulette muistamaan.
      Lupasitte hoitaa asianne, en koskaan kuullut loppu lausuntoa, enkä saanut asian mukaista korvausta ja nytten se sitten pääsee julkisuuteen.
      Että Leinonen, Karppi ja Leino pitäkää lakista kiinni nyt mennää :)

    • elmerit

      Huhtikuu 2016: DNA:lla 'järjestelmävika', mikä laskuttaa ulkomaantekstareita omin päin, vaikka niitä ei ole lähetettykään. Kovin lyhyt selitys tuli, kun uhkasin jättää laskun maksamatta.

      Onko tarkoituskin välillä vähän kusettaa asiakkaita???

      • ettätämmöstä

        Mulla vuoden sopimus joka päättyi. Jatkoin uudella sopparilla ja kk maksu 17,90 € . Yllätys seuraava lasku 27,90 € KYMMENEN EUROA veloitetaan eikä asiakkaalle KERROTA että uusi soppari maksaa. HUIJAUSTA !!!


    • Huijareita

      Yksi dnalla pomoasemassa oli sanonut eräälle tutulle että laskuttavat aivan tarkoituksella liikaa. Kun summa on pieni, sellaista ei välttämättä huomaa ja kun tuhansilta asiakkailta vedätetään niin siitä syntyy jo aika iso summa. Aion vaihtaa liittymäni dnalta pois.

    • oikeinlaskutettu

      Uskotko puheita vai onko sinulta laskutettu liikaa? Valokopio väärästä laskusta kehiin.

    • Anonyymi

      DNA lähettää minulle edelleen laskuja vaikka en ole ollut heidän asiakas vuoden 2011 jälkeen.

      • Anonyymi

        muista maksaa


      • Anonyymi

        Tuonpuoleisessakin saa operaattori laskuja ei helpolla luovuta.


      • Anonyymi

        Ei tarvii maksaa huijaus laskuja.


    • Anonyymi

      DNA laskuttaa myös soittamattomista puheluista!

    • Anonyymi

      Heillä on joku fetissi mms viesteistä.

    • Anonyymi

      DNA laskutti väärin menin puhumaan DNAN Lahden liikkeeseen ALEKSI 10 "sanoivat mitäs maksoit"oma vikas. sitten kirjoitin Helsinkiin Mikonkadulle samasta aiheesta ei ole tullut mitään vastausta. en enää koskaan osta mitään DNALTA.

    • Anonyymi

      DNA kusettaa aina , paska firma yritti veloittaa 3 kertaa saman laskun kuussa.

      • Anonyymi

        Onneksi ei sentään Marsissa. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei sentään Marsissa. 😁

        Hyvää joulua ja marssittomia tulevia vuosia .😀


    • Anonyymi

      DNA veloittaa kolmesti kuussa saman maksun , jos se on E-laskuissa huomasin ja vaihdoin operaattorin.

      • Anonyymi

        Laitat e laskun itse hyväksmymiseksi niin ei velota liikaa kun sinä itse sen hyväksyt


    • Anonyymi

      DNA laskutti väärin menin Lahden" Aleksi10"liikkeeseen puhuakseni ko laskusta minulle sanottiin(mitäs maksoit) että sellainen on DNA ei koskaan enää DNATA.

    • Anonyymi

      Alkaa olee TE keskuksen meininkiä.

    • Anonyymi

      Dna Intrun perinta toimii yhdessa vie perintaa JO maksetut laskut ja ulosottoon ja luottotitoihin RAHAA TULOO KUN ON MILJOONA LIITTYMÄ YHTEISKUNTA LUTEET .

    • Anonyymi

      Olin sairaalassa nukutettuna puhekin suljettu dna keksi 72 puhelua sille ajalle, TÖRKEÄÄ, Reklamaatio tehty ja kulutta-asiamiehelle ilmoitus.

    • DNA Keksii lisää laskua. Olin sairaalassa leikkauksessa ja nukutettuna puhelin suljettuna, niin dna veloitti siltä ajalta 72 puhelua TÖRKEÄÄ Reklamaatio tehyy ja kuluttaja-asiamiehelle ilmoitus dna toimista. Taitaapa olla operaattorin vaihto.

    • Anonyymi

      Multimedia ?
      Jospa Telian tapaan hymiöt lähtevät kalliina multimediana?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe