tulokset

vvieras

Turku varalla 28,5p

71

1083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juhlimaaaaan

      Tampereelle 33 2!

      • Mansemursu

        Piste vähemmän mansesteri kutsuu!!


    • sisällä

      35,5 aalto

      • Tsemiä

        Tsemppiä kaikille jotka ei päässyt, yrittäkää ihmeessä uudestaan! Ei kantsi luovuttaa


    • 434t3

      Et millään pääse, ite en päässy vaiks 31,75

    • HelpottunutHakija

      Tampereelle ja 35p. :))

    • dfsdfsd

      28,25 ja Lappeenrannassa ollaan.

    • Jansaniii

      Aalto 34

    • Von Guggenheim

      Isin maksamalla valmennuskurssilla kevyesti Turkuun! Pääasia on kuitenkin, että vvieras jäi vaille paikkaa.

      • vvieras

        :D varauduin jo tähän huonosti menneen kokeen jälkeen...olen muuten hyvätuloisesta perheestä vaikka olenkin sitä mieltä ettei ole reilua valmennuskurssit jotka suosivat rikkaita.


      • gwgarg
        vvieras kirjoitti:

        :D varauduin jo tähän huonosti menneen kokeen jälkeen...olen muuten hyvätuloisesta perheestä vaikka olenkin sitä mieltä ettei ole reilua valmennuskurssit jotka suosivat rikkaita.

        Kyllä minua köyhää opiskelijaa suosi kans valmennuskurssi johon pistin parin kuukauden säästöni. Kyllää kannatti, koska itseasiassa pääsin opiskelemaankin.


    • ahdistunut :(

      34,25p ja Aaltoon

    • argh3

      Varasijalla Ouluun. Varmaan turha odottaa että pääsis sisällevarasijalta? Tietääkö kukaan lukuja noista että montako on edellisinä vuosina nostettu varasijalta?

      • mauri1990

        Kaveri pääsi pari vuotta sitten 30. varasijalta!


      • Oulussa

        En tiedä aukeeko paikka siitä että joku lähtee armeijaan ja siirtää aloittamista vuodella, mutta itse ainakin pääsin Ouluun ja tosiaan olen aloittamista vuodella siirtämässä, joten jos hyvä tuuri käy ja se on käytännössä mahdollista, niin saatat saada mun paikan tältä vuodelta ;)


      • argh3
        mauri1990 kirjoitti:

        Kaveri pääsi pari vuotta sitten 30. varasijalta!

        Oikeesti? Hetin täysin kirveen kaivoon jo, mutta ehkä tässä pienen pieni oljenkorsi vielä sitten on. :)


    • fawgaawgaw

      Hahaaahahaha mahtaa pihalle jääneitä vituttaa ku meikä vetäs 32p kokeest 2. Kyllä ne bileet ja naiset motivoi iha älyttömäst, vinkkinä miehille :) HAALARIT VIHDOINKI TOISELLA HAKUKERRALLA nyt ei enää tartte kateellisena katsoa ku Turus kulkee kauppatietilijät ryyppäämäs, nyt olen osa itsekkin heitä =) Miehille vinkiksi, pistäkää vaiks läppärin taustakuvaks kauppiksen naisii nii kyl motia tuloo!!!! NÄHDÄÄ SYKSYLLÄ :DD

      • Trkuun

        31,25/67,25 Turkuun. En tosin epäillytkään


      • kauppiksennainen

        Toivottavasti saan tulevaisuudessa työskennellä alaisenasi!


    • asdd3

      34p ja aaltoon varalla, ylläolevassa postauksessa joku saanu 34,25 ja päässy sisään. ei voi olla mahollista et jää 0,25p päähän xD

      • ahdistunut :(

        mitäääh!? oletko tosissas? eli just hikisesti pääsin aaltoon :DD


      • Sademetsä

        Eikös Jansaniii ilmoittanyt yllä, että 34 Aalto...? Tietääkö kukaan Aallon yhtiespisteistä?


      • Sademetsä

        Jansaniiin viestistä voisi ymmärtää, että hän pääsi Aaltoon tasan 34 pisteellä?!


      • jansanii

        Laskit pisteesi todenäköisesti väärin. Minulla oli 99,99% varmasti 34p ja pääsin aaltoon. Yhteispistekiinteössä ei mitään mahdollisuutta.


    • tuleva ktm

      26p ja Vaasaan,!

      • tulehyväkakku

        23,5 2 Lut, varalla


    • Gerbyssä

      Mielellään kuulisin millä pisteillä vaasaan on päästy?

    • Ihmeissään

      Voiko olla mahdollista, että yliopistohaussa on virhe? Itse sain kokeesta 24,75pts ja vaasaan 1, kuopioon 0, mutta en muka päässyt edes kuopioon?

      • mitäenäävoitehdä

        Voi hyvinkin olla kuopiollanjuuri semmoset rajat että oot jääno hilkulla ulos. Alkaa käydä totiseksi tää kilpailu näköjään. Ei enää naurata kun toista vuotta jo ulkona.


      • Kalakukkone

        Kuopiossa hakijamäärät kasvaneet uusien maisteriohjelmien vuoksi todella paljon. Voi olla hyvinkin mahdollista.


      • mmmmmmmmmmmm1

        Voi olla mahdollista. Mulla on pisteitä 25 Kuopioon (pitäisi olla) ja varasijalla ollaan.. Ilmeisesti pisterajat nousseet ihan kivasti.. :/


    • mmmmm3

      Mun pisteet 25 ja varalla Kuopioon... MITENKÄS MUUT KUOPIOON HAKENEET?? :) KIINNOSTAA! :)

      • jjjjjj7

        Mistä pisteet näkee, itellä lukee vaan hyväksytty/hylätty?


      • fawefasef

        Mulla 26 pojoa ja Kuopioon pääsin.


    • SuuriKusetus

      Haistakaaa pitkä... 25p varalla vaasaan, ei paikkaa oulusta 24p eikä joensuusta 23p.

    • hitsiläinen

      En päässyt aaltoon. Sain paikan vaasasta. Ens vuonna uudestaan? huhhu harmittaa..

      • GeGe

        Vaasa on kavereilta kuulemani mukaan yllättävän hyvä opiskelijakaupunkii. Helsinkiin verrattuna lukemani mukaan rahoitusta on paljon helpompi päästä lukemaan. Lisäksi noin 12 000 opiskelijaa suhteutettuna 60 000 asukkaaseen on Suomen paras suhde. Vuokrat lähtevät ydinkeskustassa liikkeelle 300 eurosta, eli opiskelijabudjetilla eläminen on esim Helsinkiin nähden helppoa.

        Nähdään Vaasassa. Vähintäänkin mieti kaksi kertaa syyt siihen, miksi toistaisit lukurumbat Helsingin vuoksi.


    • westendmies

      Aalton oli rajat 34. Ite sain kokeesta 36.5 pistettä :))). Kova duuni palkittiin ja turha kenenkää valittaa et liian korkeet rajat. Fiksut pääsee ja tyhmät ei :)

      • Tomi Peltonen

        Kertoo tekstin kirjoittajasta kumpaan hän itse kuuluu, jos määrittelee tyhmyyden kauppakorkeakoulun pääsykokeiden perusteella.


      • AaltooHeittämällä

        No kyllähän tuo kauppakorkeakoulun pääsykoe on akateemisesti suoraan verrannollinen älykkyyden kanssa. Vain älykkäimmät yksilöt pääsevät Aalto-yliopiston kauppakorkeakouluun


      • älyonpaljonmuuakin
        Tomi Peltonen kirjoitti:

        Kertoo tekstin kirjoittajasta kumpaan hän itse kuuluu, jos määrittelee tyhmyyden kauppakorkeakoulun pääsykokeiden perusteella.

        Samaa mieltä.


      • fawegasrga
        AaltooHeittämällä kirjoitti:

        No kyllähän tuo kauppakorkeakoulun pääsykoe on akateemisesti suoraan verrannollinen älykkyyden kanssa. Vain älykkäimmät yksilöt pääsevät Aalto-yliopiston kauppakorkeakouluun

        Se kertoo älykkyydestä. Se ei kuitenkaan korreloi elämässä menestymisen kanssa. Tyhmäkin voi menesty.

        Vain parhaimmat pärjää. Ne pärjää kenellä on sydäntä. Aaltoon pääseminen ei takaa pärjäämistä.

        Kyllä, jäin rannalle. Olen merkonomi ja tulen tulevaisuudessa rakentamaan oman impperiumini Suomeen ja tienaamaan enemmän kuin yksikään ekonomi. Tulen palkkaamaan teidät, tosin en aio missään vaiheessa väheksyä Teitä, toisin kuin ekonomit väheksyvät muita.

        Kaikille jotka jäivät ilman opiskelupaikkaa: älkää lannistuko. Ette tarvitse älykkyyttä, älkää sitä murehtiko. Tarvitsette sydämmen, joka ei luovuta. Jossain vaiheessa elämää kova työ palkitaan, vaikka siltä ei näytäkkään.

        Deeppiä shittiä, mutta painakaa mielehenne mitä sanoin.


      • KirjoitusvirheTuossa
        fawegasrga kirjoitti:

        Se kertoo älykkyydestä. Se ei kuitenkaan korreloi elämässä menestymisen kanssa. Tyhmäkin voi menesty.

        Vain parhaimmat pärjää. Ne pärjää kenellä on sydäntä. Aaltoon pääseminen ei takaa pärjäämistä.

        Kyllä, jäin rannalle. Olen merkonomi ja tulen tulevaisuudessa rakentamaan oman impperiumini Suomeen ja tienaamaan enemmän kuin yksikään ekonomi. Tulen palkkaamaan teidät, tosin en aio missään vaiheessa väheksyä Teitä, toisin kuin ekonomit väheksyvät muita.

        Kaikille jotka jäivät ilman opiskelupaikkaa: älkää lannistuko. Ette tarvitse älykkyyttä, älkää sitä murehtiko. Tarvitsette sydämmen, joka ei luovuta. Jossain vaiheessa elämää kova työ palkitaan, vaikka siltä ei näytäkkään.

        Deeppiä shittiä, mutta painakaa mielehenne mitä sanoin.

        Se on "sydämen". Yhdellä m:llä.


      • Ekonomi
        fawegasrga kirjoitti:

        Se kertoo älykkyydestä. Se ei kuitenkaan korreloi elämässä menestymisen kanssa. Tyhmäkin voi menesty.

        Vain parhaimmat pärjää. Ne pärjää kenellä on sydäntä. Aaltoon pääseminen ei takaa pärjäämistä.

        Kyllä, jäin rannalle. Olen merkonomi ja tulen tulevaisuudessa rakentamaan oman impperiumini Suomeen ja tienaamaan enemmän kuin yksikään ekonomi. Tulen palkkaamaan teidät, tosin en aio missään vaiheessa väheksyä Teitä, toisin kuin ekonomit väheksyvät muita.

        Kaikille jotka jäivät ilman opiskelupaikkaa: älkää lannistuko. Ette tarvitse älykkyyttä, älkää sitä murehtiko. Tarvitsette sydämmen, joka ei luovuta. Jossain vaiheessa elämää kova työ palkitaan, vaikka siltä ei näytäkkään.

        Deeppiä shittiä, mutta painakaa mielehenne mitä sanoin.

        Merkonomit rannalla. XXDDD. Hyi saatan


      • Muahahaa
        AaltooHeittämällä kirjoitti:

        No kyllähän tuo kauppakorkeakoulun pääsykoe on akateemisesti suoraan verrannollinen älykkyyden kanssa. Vain älykkäimmät yksilöt pääsevät Aalto-yliopiston kauppakorkeakouluun

        Ja vielä fiksummat Hankenille (en nyt puhu mistään ostetuista paikoista)


      • Jansanii
        Muahahaa kirjoitti:

        Ja vielä fiksummat Hankenille (en nyt puhu mistään ostetuista paikoista)

        Hah, Hankenille pääsee jos osaa ruotsia :D Hanken ylivoimaisesti heikoin kauppakorkea, sieltä pitäisi jakaa tradenomin tutkintoja.


    • Oulu

      Hohoo, heittämällä sisään Ouluun 37,5p, ei juma :DDDD

    • Timo k.

      Itellä 39 pistettä kokeesta, 12. varasija Ouluun. Miten tämä on mahdollista, luulin että meni hyvin SAATANAN SAATANA!!11!

      • hewhehhe

        hauska juttu hermanni


    • Ouluun

      Mistä näätte pisteet?

      • Oulu

        Oon ite laskenu ne


      • Turku kutsuu

        Pisteet näkee vasta huomenna kotiintulevasta kirjeestä/netistä


    • Jes, Ouluun

      Oho, sain 39p. Laitoin Oulun ykköseks, että varmasti pääsisin sisään. Mutta onhan tuo Oulun koulu kuulema yksi parhaista, ehkä jopa paras kauppakorkeakoulu. Ainakin äitini mukaan. Olen erittäin onnellinen ja innoissani. Oulussa nähdään toverit.

      • jejee

        Ouluun!! Laskin et mun pisteet ois ollu 24.25 :D ei hitto olikohan se raja oikeesti just siinä??


      • kysynys

        Mistä te ne pisteet katsotte? Niinkuin aikaisemmin porukka mainitsi, itsellä lukee vain hylätty/hyväksytty/varalla.


      • HOI8075
        jejee kirjoitti:

        Ouluun!! Laskin et mun pisteet ois ollu 24.25 :D ei hitto olikohan se raja oikeesti just siinä??

        Ensisijaisuuden kanssa vai ilman?


      • trollinghap

        Onko äitis joku siivooja :D Oulun yliopisto on varmaan yksi rumimpia laitoksia Suomessa. Sijainti p*rseestä ja luennot vedetään rallienglannilla. Ei voi edes verrata Turun, Tampereen tai Helsingin vastaaviin.

        Täytyy olla trolli.

        Katso miten výliopistot sijoittuu vertailuissa. Oulusta valmistunut ei yllä lähellekkään niitä ammatteja ja sitä keskimääräistä palkkatasoa, minkä Aallosta tai Turusta valmistuva saa. Jos kaksi maisteria on hakemassa samaa työpaikkaa kumman luulet sen saavan? 1. Kaveri joka on valmistunut Aallosta vai 2. Kaveri, jonka älykkyys ei riittänyt Aaltoon??


      • ymsx
        trollinghap kirjoitti:

        Onko äitis joku siivooja :D Oulun yliopisto on varmaan yksi rumimpia laitoksia Suomessa. Sijainti p*rseestä ja luennot vedetään rallienglannilla. Ei voi edes verrata Turun, Tampereen tai Helsingin vastaaviin.

        Täytyy olla trolli.

        Katso miten výliopistot sijoittuu vertailuissa. Oulusta valmistunut ei yllä lähellekkään niitä ammatteja ja sitä keskimääräistä palkkatasoa, minkä Aallosta tai Turusta valmistuva saa. Jos kaksi maisteria on hakemassa samaa työpaikkaa kumman luulet sen saavan? 1. Kaveri joka on valmistunut Aallosta vai 2. Kaveri, jonka älykkyys ei riittänyt Aaltoon??

        Suomen tasolla yliopistolla mitään väliä ... Aaltolaiset täynnä itseään ja siksi ovatkin menestymättömimpiä luusereita ...


    • Lauralampinen

      En oo varma sainko 32 vai 33,5 ( ensisijasuuspisteet) , mutta aaltoon pääsin!

    • Helpmii

      Mistä näette paljonko saitte pisteitä? Itse yliopistohaku.fi:ssä näen vain olevani varalla.

      • Lauralampinen

        Itse laskin kokeen jälkeen kun oikeat vastaukset tuli kun muistin vielä mitä olin vastannut


    • Poriiiin

      Pori 31p :)

      • jejee

        Laskin heti kokeen jälkeen pisteet. Ensisijasuuksien kans pitäis olla aika tarkkaan 24.25.


    • jeesiä

      Viitsikö jengi laittaa suora linkki mistä vois nähdä *hyväksytyt* 1. Aaltoon 2. Vaasaan 3. Ouluun

      • Turku kutsuu

        Näkyy vasta huomenna 9 jälkeen kunkin yliopiston sivulla. Rajat ja hakijamäärät näkyy kauppatieteet.fi-sivustolla samoihin aikoihin.

        Niin ja toi yhdeksän on vissiin aika viittellinen, mutta joskus siis huomenna tulevat näkyviin(:


      • KauppisOikis

        Kirjeet on tullu kaikille hyväksytyille netpostiin. Jos oot valittu sulla pitäs lukea hyväksytty siellä yliopistohaku.fi ainaki mulla lukee molemmissa kouluissa mihin hain


    • villeeeeeeeeeee

      Turku 33p(?) !!!!! Kelpaaaaaa!

      • Sademetsä

        Hirmusti onnea kaikille opiskelupaikan saaneille ja onnea myös muille yrittäneille. Pääsin sisään neljännellä yrittämällä enkä koe ollenkkan huonona asiana aloittaa opiskelut hiukka "vanhempana" -on ihan vähän uudenlaista perspektiiviä, motivaatio korkealla ja tietää ehkä hiukkasen paremmin, mitä ja miten tällä laajalla alueella haluaa toimia.


    • munkittaja

      34 2 pojoo eli Aallos nähään :))))) Toivotaa et toi koe ei oo ens vuonnaki noin helppo, sillä kohta tarvitaan lähes täydet pojot jos Aaltoon haluaa.

    • Sdafkdkxkdk

      40,5 ja aaltoon :)

    • Kylteri

      Aaltoon!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      15
      1148
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1089
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      2
      1086
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1068
    6. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1065
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1064
    8. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1062
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1057
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      0
      1055
    Aihe