Spede-tukka nuorilla miehillä!

ihmettelijä

Miksi ihmeessä monet kaljuuntuneet, jopa alle 30-vuotiaat, miehet pitävät vapaaehtoisesti hevosenkenkäkaljua eli Spede-tukkaa? Sillehän nauravat harakatkin! Mikseivät he ajele koko päätä kaljuksi?

Sen nyt jotenkin ymmärtää, että epätoivoinen nuorimies pitää harakanpesä-lookkia, kun hiukset alkaa harveta, mutta että nuorella miehellä Spede-tukka! Herrajumala...

195

7911

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katos kui google voi
    • kun et tiedä

      älä liioittele poika

      • kjhgghjhvv

        Ehkäpä ne kuvittelee, että toiset ihmiset ymmärtää miten yleistä kaljuuntuminen on ja haluavat kuitenkin pitää jonkun verran hiuksia päässä. Varsinkin nuorella iällä. Monet ymmärtääkin tämän paitsi sinä ja näköjään 47 muuta teinipissistä.

        Ps. Aika kipeä paikka nuorelle miehelle kun hiukset lähtee. Että ostappa jostain empatiakyky ja yritä vähän hillitä sitä pinnallisuutta.


    • Iltatytön suusta

      Oliko viikonlopun Iltalehdessä kun oli jokin nuori iltatyttö, joka ilmoitti miesihanteekseen Jason Statham ja Vin Diesel. Heillä ei ole harakanpesiä ainakaan.

    • ikitys

      Toisaalta... netistä löytää raportoituja tapauksia, joissa henkilö on kuollut normaaliannoksella buranaan, tavalliseen päänsärkylääkkeeseen!

      Eli sivuvaikutuksia on joka ikisessä lääkkeessä.

      Olennaisinta lienee, kuinka harvinaisia ne ovat. Itse nimittäin en ole lakannut käyttämästä esim. juuri buranaa vain siksi, että joku harva on siihen kuollut.

      • Olen niin onnellinen miehen rakataja ettei mieheni ole koskaan leikannut kekkos ERO tulis Heteero miehet missä munat munat 1965 ja 1956


    • pelletukka

      luulisin tämän johtuvan siitä, että hiusten eteen yritetään tehdä elvytystä ja elätetään toivoa hiuspohjan paranemisesta. elämä vaan tahtoo olla senverta epäreilu ettei toivoja kannata elätellä lähes mistäkään. helpointa on vain ottaa hälläväliä asenne. kuka lopulta välittää millainen pehko on päässä. ite ainakin vetäisin turpaa sellasta tyyppiä joka alkais jonkun harvenevalle päälle nauraa tai pitää pilkkaa. yleensä ystävät pilailevat kaljuuntumiselle, mutta tuntemattomat ihmiset tuskin välittävät millaisen kasvuston omaa. oli se harakanpesä tai hevosenkenkä, paskat sillä on väliä. Jos kaljuuntuu niin kaljuuntuu. se on vain asia joka on hyväksyttävä, joillekin kun ei se kalju sovi kallonmuodon takia myöskään. mutta sitä mennään hirviönä sitten loppuelämä, kaikkeen tottuu.

      • Arte

        Totta, kukaanmeistä ei ole täydellinen, voi olla ilman hiuksiakin komea, oon nimittäin nähnyt moniakin. Itsevarmuudella pääsee pitkälle sen voin sanoa...


      • Anonyymi

        Spedellä oli. peruukki käytössä vuosina 71-73, näytti junkkarilta ja naurettavalta.

        Heitettyään peruukin menemään, näytti vähemmän naurettavalta puolikaljussaan


    • Oeyusta

      Siksi, että kaikki eivät halua profiloitua 2000-luvun alun VW Passat ja VW Golf kuskeiksi =) Asioilla on yleensä ihan järkevä selitys.

    • juujuujopajopa

      No, tota noin. Tutkimus tähänkin asiaan pohjautuu siihen että joillakin yksilöillä on jonkulainen geeni, joka vaikuttaa kaljuuntumista jossakin vaiheessa.
      On siis todettu, että vaikka suvulla kuinka hyvä hius ja kaikilla tukka jäljellä, mutta yksi kaljuuntuu, jo nuorena.
      Tämä geeniasia on siis ykkössyy kaljuuntumiseen.

      Se että hevoskengän muotoista hiusta yritetään pitää jälellä, ehkä johtuu siitä, että ainahan talvella tukka päässä, vaikka vähäisempikin, on lämpimämpi, kuin ei mitään.

      Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, naisena, että kalju on paras ulkonäölle, eli tekee olemuksesta siistimmän, kuin hevosenkenkä. Sehän on makuasia, eikös?

    • 1+6=?

      Ei spedetukka miehestä tee epämiehekästä. Jopa Spedetukan voi kantaa miehekkäästi. Oikea asenne elämään ja muiden ihmisten kohtelu on mikä miehestä tekee seksikkään!!

    • makumakuasia

      Naisena voin sanoa että tämä "hevosenkenkätukka :)" on mielestäni miehekäs ja komea. Täyskaljut läskiniskat hikikallot taas inhottavat minua.
      Ei hiusten tarvitse hapsottaa eikä niiden pidä olla Juice Leskismäisen pitkät ja ohuet. Voi olla fiksusti leikattu lyhyeksi, mutta ei siis kaljuksi. Näillä puolikaljuilla usein kasvaa parta komeasti ja mikäs sen miehekkäämpi yhdistelmä kuin siisti puolikalju ja siisti kokoparta! Nam!

      • Kaljupää-maskuliini

        Parta kasvaa ja olen muutenkin erittäin karvainen. Päälaki on kalju.
        Tähän osittain vaikuttaa perimä, jonka mukana minulla on huomattavasti keskitasoa korkeampi testosteronitaso eli "mieshormonitaso".
        eli miehisyydestäni johtuen olen maskuliininen, karvainen ja osittain kalju.
        Itsetunto on todella korkea ja naisia olen aina saanut mukaani, kun on ollut tarvetta.

        Tärkeintä kuitenkin on, että päänahan alla on aivot, joissa on kapasiteettia ja rinnassa sydän, joka on hyvä kaikin tavoin :)


      • assssssssssss
        Kaljupää-maskuliini kirjoitti:

        Parta kasvaa ja olen muutenkin erittäin karvainen. Päälaki on kalju.
        Tähän osittain vaikuttaa perimä, jonka mukana minulla on huomattavasti keskitasoa korkeampi testosteronitaso eli "mieshormonitaso".
        eli miehisyydestäni johtuen olen maskuliininen, karvainen ja osittain kalju.
        Itsetunto on todella korkea ja naisia olen aina saanut mukaani, kun on ollut tarvetta.

        Tärkeintä kuitenkin on, että päänahan alla on aivot, joissa on kapasiteettia ja rinnassa sydän, joka on hyvä kaikin tavoin :)

        Sulla seisookin sitten jatkuvasti ja joudut harrastaan nyrkki-kyllikkiä vai kuinka?


      • nahkakuula

        mikäs sen hienompaa kun sisuskumi loistaa keskellä kypärää,kärpästen kiitorata.


      • Voi yök

        Se kaljupäiden tapa kasvattaa parta osoittaakseen, että testosteronia vielä virtaa on ällöttävä.

        Useimmilla on epäsiisti risuparta ja päänahka muhkurainen ja nyppyinen kuin siannahka, ja kesällä vieläpä auringosta punaisen helottava . Jessus.


      • Hetero Rex
        Voi yök kirjoitti:

        Se kaljupäiden tapa kasvattaa parta osoittaakseen, että testosteronia vielä virtaa on ällöttävä.

        Useimmilla on epäsiisti risuparta ja päänahka muhkurainen ja nyppyinen kuin siannahka, ja kesällä vieläpä auringosta punaisen helottava . Jessus.

        Mutta siitä huolimatta suurin osa meistä ei huolisi sua, ainakaan yhtä yötä pidemmäksi ajaksi.


      • erikoista..,,.

        Rikollimen siellä kijroittaa, tai amiksen rikollinen akka, että nam nam minusta ei ole nam nam mitä näen ja luen. Kaljuilla miehillä on rikollisen akkeli kuule sellainen ongelma, että niillä on monilla monta näppylää päänahasssa, kun pitää joka päivä partaterällä vääntää se tyhmä tukanysänsä kaljuksi. Vai hei luuletsä, että se on jokin easy operaatio, että joku mies joka päivä ajelee päänsä kaljuksi?:D Samassa ajassa missä joku pelle nysvää tukkaansa, joku MIES käy töissä, että tienaa ne tukanajeluävlineet teille sossutukien lähtökohtaisesti sosiaalituilla eläville reps "miehekkäille" perheille, missä mies on tyhmä ja akkakin amis, vaikka maasa jokainebn saa koulutuksen, jos on yhtään aivoja.


        Kalju ei muuten sovi kaikille. Se ei sovi esimerkiksi vähätukkaisille täysterveille puikulanaamaisille nuorille miehille, joilla on sellainen oksettava pystynokka ja matala takaraivo ja pieni pää. Hyvännäköisille sitten taas sopii sekä kalju, että tukka, ja toki tukan omaavat miehet pitävät mieluummin tukan, kuin ajelevat hiuksensa. Oksettavinta mitä olen nähnyt , on jossakin kadulla ollut nähdä uusnatseja, joilla on kalju pää: rumia kuin siat. Ja sitten siitä ei sovi kyllä sivistyksessä päätä kenellekään aukoa, että jos joku on sairauden vuoksi hiuksensa menettänyt, mikä varmaan ei uusnatseille mene kaaliin tyhmyyden vuoksi.

        Minua inhotat sinä ihmisvihaaja ja koko tämä foorumi, amis. Just tollaset varmaan tekee lapsiakin rikollisille, kehtaavat elää, vaikka joku ukkonsa joille olisivat kakaroitakin tehneet, yäk olis tyyliin linnassa istuneiden tyylinen paskapää, HYI. Toki eri asia, jos et ole rikollinen ja jos et ole elämässänisi sattunut tuntemaan yhtäkään rikollista, kuten mun kaltainen normaali, joka tänne sattuu kirjoittamaan.


      • asssssssssssssssssss
        assssssssssss kirjoitti:

        Sulla seisookin sitten jatkuvasti ja joudut harrastaan nyrkki-kyllikkiä vai kuinka?

        Näin on!


    • Karvainen mies

      Ruman näköisiä nuo lanttupäät, mutta jose ei karva kasva, parasta vetää nahalle. Varsinkin jos jäljellä on enää ns. "säälinöyhtää". Itsellä yläpää tosin on kuin M. A. Nummisella.

      • kauneus ja ihanuus.

        JÄRKI JA TUKKA EI MIEHELLÄ PYSY SAMASSA PÄÄSSÄ. kaljulla enemmän viisautta, kuin tuuheatukkaisella vanhalla miehellä. kaljupää miehet tätä maata pitää pystyssä. ja johdossa ja ja ja ......


      • hkjl778
        kauneus ja ihanuus. kirjoitti:

        JÄRKI JA TUKKA EI MIEHELLÄ PYSY SAMASSA PÄÄSSÄ. kaljulla enemmän viisautta, kuin tuuheatukkaisella vanhalla miehellä. kaljupää miehet tätä maata pitää pystyssä. ja johdossa ja ja ja ......

        Sanonta, jossa ei ole mitään järkeä :S


      • hk,,
        hkjl778 kirjoitti:

        Sanonta, jossa ei ole mitään järkeä :S

        jalokivi ei kasva sammalta.. sanotaan ja pittää paikkansa, hih hih, vain kateeliset haukkuu,, fiksut on hiljaa ja ihastelevat,,


      • Kulu-Antti
        hkjl778 kirjoitti:

        Sanonta, jossa ei ole mitään järkeä :S

        Niih .Eihän tyhjä latokaan kattoa tarvitse.


      • uudempi wiisaus
        kauneus ja ihanuus. kirjoitti:

        JÄRKI JA TUKKA EI MIEHELLÄ PYSY SAMASSA PÄÄSSÄ. kaljulla enemmän viisautta, kuin tuuheatukkaisella vanhalla miehellä. kaljupää miehet tätä maata pitää pystyssä. ja johdossa ja ja ja ......

        Tyhjä lato ei kattoa kaipaa...


      • kaljua ihaileva?

        Miksei M.A. N. siisti tuuheaa tukkaansa, silmillä roikkuu . Pitää huolehtia ulkonäöstään jonkun verran, ei pelkästään tohtorin paperit riitää, muutakin pitää olla. siisti pukeutuminen ja siisti kampaus.


      • vai niin?

        Siellä kirjoittelee sellainen häirikkö siis tällä palstalla, missä ei ole yhtään kuvaa käyttävää ihmistä. Mielenkiintoista toi,että puhutte aina ulkonäöstä tällä foorumilla, missä ei ole yhtään ihmistä ulkonäöllä. Mitä muuten olette, ette ole opiskelijoita - opiskelijat eivät ole niin juntteja, ette ole iäkkäitä koska juttunne ovat sairaaaloisen junttimaisia, oletteko siis kaikki työttömiä? Ainakaan mistään työpaikoilta ei olisi aikaa kirjoitella herjauksia kaikki päivät keskustelupalstalle ja valita vääriä palstoja tahallaan herjaamiseen.


        Säälittävintä on toi käytös, että nimettömällä palstalla tolla tavalla esiitymistä herjaidentiteeteillä. Eikös mene kaaliin, että palstoilla kuuluu keskustella, eikä herjata? Ei mulla ainakaan ikinä olisi pokkaa alkaa esiintyä nettipalstalla että tää olis tällanen ja toi tollanen, kun itsestänne ette kerro mitään muuta kuin ilmeisen herjaintressin.


        En tiedä millaisia tyyppejä tällä foorumilla on rekisteröityneinä jäseninä, mutta ei ainakaan yhtään mun tyylin ihmistä. Ruma on kuule ihminen, jonka sielu on ruma. Joskin tuolla tavalla kirjoittelevan juntin voi veikata aika suurella todennäköisyydellä olevan ruma ja epäluotettava myös ulkonäöltään...


        Tollasissa herjaajissa on se säälittävä piirre, että kehtaatte kyllä nimettöminä herjata ja niin narsistisia olette, että katsotte oikeudeksenne harjoittaa sairasta käytöstä vielä keskustelupalstoilla, mutta ikinä teillä ei olisi pokkaa herjata herjaamianne omilla nimillänne - ja arvaas miksi, siksi, ettei missään somessa kukaan herjanne kohde takuulla ole aikakaan kaverinne.


        Ette taida tietää millaisia miehet on? Miehet ei alennu herjaamaan netin palstoilla mistään syistä, eikä pelottelemaan keskustelupalstoilla taviksia. Melkosia narsisteja ne, jotka tän foorumin etusivulla tyrkyttää sekopäisiä juttujaan mun sivullisen luettaviksi. Ja en puhuisi rikollisista, jollei kielenkäyttö täällä olisi sellaista, että kyseisensorttista verbaalista ilmaisua ei sivistyneet kirjallisessa keskustelupalstaviestinnässä käytä, kuin mitä täällä näkee.

        Vaiko etkö ymmärrä, että viestisi näyttää pelottelulta, koska siinä ei ole naamaa ja koska ei ole kyseessä keskustelu, missä olisi henkilöitä, vaan ainoastaan anonyymeja tekstejä postaavia.


        Leikittekö pilkkasomeleikkejä, pällit? Vinkki, että jos kirjotitaa nimettömästi, pitää kirjoittaa paljon asialisemmin, kuin ympäristössä, missä kirjoittajat tuntevat toisensa.


        Maailman juntein ja asiattomin keskustelufoorumi: wwww.suomi24.fi


      • ja vielä,..
        vai niin? kirjoitti:

        Siellä kirjoittelee sellainen häirikkö siis tällä palstalla, missä ei ole yhtään kuvaa käyttävää ihmistä. Mielenkiintoista toi,että puhutte aina ulkonäöstä tällä foorumilla, missä ei ole yhtään ihmistä ulkonäöllä. Mitä muuten olette, ette ole opiskelijoita - opiskelijat eivät ole niin juntteja, ette ole iäkkäitä koska juttunne ovat sairaaaloisen junttimaisia, oletteko siis kaikki työttömiä? Ainakaan mistään työpaikoilta ei olisi aikaa kirjoitella herjauksia kaikki päivät keskustelupalstalle ja valita vääriä palstoja tahallaan herjaamiseen.


        Säälittävintä on toi käytös, että nimettömällä palstalla tolla tavalla esiitymistä herjaidentiteeteillä. Eikös mene kaaliin, että palstoilla kuuluu keskustella, eikä herjata? Ei mulla ainakaan ikinä olisi pokkaa alkaa esiintyä nettipalstalla että tää olis tällanen ja toi tollanen, kun itsestänne ette kerro mitään muuta kuin ilmeisen herjaintressin.


        En tiedä millaisia tyyppejä tällä foorumilla on rekisteröityneinä jäseninä, mutta ei ainakaan yhtään mun tyylin ihmistä. Ruma on kuule ihminen, jonka sielu on ruma. Joskin tuolla tavalla kirjoittelevan juntin voi veikata aika suurella todennäköisyydellä olevan ruma ja epäluotettava myös ulkonäöltään...


        Tollasissa herjaajissa on se säälittävä piirre, että kehtaatte kyllä nimettöminä herjata ja niin narsistisia olette, että katsotte oikeudeksenne harjoittaa sairasta käytöstä vielä keskustelupalstoilla, mutta ikinä teillä ei olisi pokkaa herjata herjaamianne omilla nimillänne - ja arvaas miksi, siksi, ettei missään somessa kukaan herjanne kohde takuulla ole aikakaan kaverinne.


        Ette taida tietää millaisia miehet on? Miehet ei alennu herjaamaan netin palstoilla mistään syistä, eikä pelottelemaan keskustelupalstoilla taviksia. Melkosia narsisteja ne, jotka tän foorumin etusivulla tyrkyttää sekopäisiä juttujaan mun sivullisen luettaviksi. Ja en puhuisi rikollisista, jollei kielenkäyttö täällä olisi sellaista, että kyseisensorttista verbaalista ilmaisua ei sivistyneet kirjallisessa keskustelupalstaviestinnässä käytä, kuin mitä täällä näkee.

        Vaiko etkö ymmärrä, että viestisi näyttää pelottelulta, koska siinä ei ole naamaa ja koska ei ole kyseessä keskustelu, missä olisi henkilöitä, vaan ainoastaan anonyymeja tekstejä postaavia.


        Leikittekö pilkkasomeleikkejä, pällit? Vinkki, että jos kirjotitaa nimettömästi, pitää kirjoittaa paljon asialisemmin, kuin ympäristössä, missä kirjoittajat tuntevat toisensa.


        Maailman juntein ja asiattomin keskustelufoorumi: wwww.suomi24.fi

        ja mä laitoin keskustelupalstaviestiin, että wee wee wee kolme kertaa, enkä neljää, v*tun viestimuokkarit. Kai täällä saa edes ilomaista, että foorumi mistä näen herjausta ja pelottelua ja millä olen, on SUOMI24. Kneellä sekin fakta on tarve pimittää?


      • Anonyymi
        vai niin? kirjoitti:

        Siellä kirjoittelee sellainen häirikkö siis tällä palstalla, missä ei ole yhtään kuvaa käyttävää ihmistä. Mielenkiintoista toi,että puhutte aina ulkonäöstä tällä foorumilla, missä ei ole yhtään ihmistä ulkonäöllä. Mitä muuten olette, ette ole opiskelijoita - opiskelijat eivät ole niin juntteja, ette ole iäkkäitä koska juttunne ovat sairaaaloisen junttimaisia, oletteko siis kaikki työttömiä? Ainakaan mistään työpaikoilta ei olisi aikaa kirjoitella herjauksia kaikki päivät keskustelupalstalle ja valita vääriä palstoja tahallaan herjaamiseen.


        Säälittävintä on toi käytös, että nimettömällä palstalla tolla tavalla esiitymistä herjaidentiteeteillä. Eikös mene kaaliin, että palstoilla kuuluu keskustella, eikä herjata? Ei mulla ainakaan ikinä olisi pokkaa alkaa esiintyä nettipalstalla että tää olis tällanen ja toi tollanen, kun itsestänne ette kerro mitään muuta kuin ilmeisen herjaintressin.


        En tiedä millaisia tyyppejä tällä foorumilla on rekisteröityneinä jäseninä, mutta ei ainakaan yhtään mun tyylin ihmistä. Ruma on kuule ihminen, jonka sielu on ruma. Joskin tuolla tavalla kirjoittelevan juntin voi veikata aika suurella todennäköisyydellä olevan ruma ja epäluotettava myös ulkonäöltään...


        Tollasissa herjaajissa on se säälittävä piirre, että kehtaatte kyllä nimettöminä herjata ja niin narsistisia olette, että katsotte oikeudeksenne harjoittaa sairasta käytöstä vielä keskustelupalstoilla, mutta ikinä teillä ei olisi pokkaa herjata herjaamianne omilla nimillänne - ja arvaas miksi, siksi, ettei missään somessa kukaan herjanne kohde takuulla ole aikakaan kaverinne.


        Ette taida tietää millaisia miehet on? Miehet ei alennu herjaamaan netin palstoilla mistään syistä, eikä pelottelemaan keskustelupalstoilla taviksia. Melkosia narsisteja ne, jotka tän foorumin etusivulla tyrkyttää sekopäisiä juttujaan mun sivullisen luettaviksi. Ja en puhuisi rikollisista, jollei kielenkäyttö täällä olisi sellaista, että kyseisensorttista verbaalista ilmaisua ei sivistyneet kirjallisessa keskustelupalstaviestinnässä käytä, kuin mitä täällä näkee.

        Vaiko etkö ymmärrä, että viestisi näyttää pelottelulta, koska siinä ei ole naamaa ja koska ei ole kyseessä keskustelu, missä olisi henkilöitä, vaan ainoastaan anonyymeja tekstejä postaavia.


        Leikittekö pilkkasomeleikkejä, pällit? Vinkki, että jos kirjotitaa nimettömästi, pitää kirjoittaa paljon asialisemmin, kuin ympäristössä, missä kirjoittajat tuntevat toisensa.


        Maailman juntein ja asiattomin keskustelufoorumi: wwww.suomi24.fi

        Miksei miehet huolehdi tukastaan kuin Danny, se lakkaa huolellisesti pitkät hapsut paikoilleen ja taas ukkeli näyttää kakskymmppiseltä, sama lalkkaushoito on käytössä myös Aku torvella.


      • Anonyymi
        ja vielä,.. kirjoitti:

        ja mä laitoin keskustelupalstaviestiin, että wee wee wee kolme kertaa, enkä neljää, v*tun viestimuokkarit. Kai täällä saa edes ilomaista, että foorumi mistä näen herjausta ja pelottelua ja millä olen, on SUOMI24. Kneellä sekin fakta on tarve pimittää?

        Kestimokkaa pannullinen suun kautta sisään ja alkaa hiuksisto nousun!!


    • Mitäs se?

      Sulle kuuluu?

    • Ei roiku

      Kaikki vedetty pois, muuta kysyttävää ?

    • Seppo---

      Seppo kalju...

    • hiukseton

      helpompi olisi jos olisi aine jolla saisi tukan kokonaan pois. tarkoitan, ettei tukkaa tulisi koskaan.

    • Siegfried1

      Ei sille kaljulle vittukaan naura. Kuvittelet vain omias. Ihan yhtä paljon harakat nauraa kaljuuntuville miehille, kuin miehet läskeille ämmille

    • hyttynen

      On se Ruman näköinen tuo keskilakikalju! Ei niistä naiset tykkää alkuunkaan!!
      Mutta on kyllä hyvätkin puolet siinä että Jos on täysin kalju ei tarvitse käydä Partureilla ja säästyy tilipussi! Tuo keskikalju tosin hieman haittaa kun sitä tukkaa jää tuonne sivuille! Pitää saada sitä respektiä ja olla kalju kokonaan!
      Miten olisi tatuoitu päälaki ? Näkyy ainaski tatuointi niin ei jää Hiustenpeittoon ainakaan!

      • 12+17

        Nyt keksin. Tatuoin tukan päälakeen. Se ei vaadi kampaa eikä parturia.

        jipii.


    • Petjushka

      Eikös se ole mukavaa että harakoillakin on ilonhetkiä. Kyllä eläimilläkin saa ja pitää olla välillä hauskaa. Tylsäähän se linnunelämä muuten olisi ;)

    • Et kai vaan ole kade, koska joka orkusta lähtee karva päästä, kohtuu paljon saaneita miehiä siis...

    • Näin vaan on

      Tukka tai kalju ei ole ongelma. Tietysti jos on homo, pitää olla tukka nätisti.

    • Näin on marjat

      Kaljuilla nuorilla miehillä on sen verran hyvä itsetunto, että he voivat käyttää spede-kaljua, vai mikä pellehermannitukka se nyt onkaan nimeltään.

      Kun on sinut itsensä kanssa, voi olla millainen kampaus vain ja pukeutua miten tahtoo.

      • Auttakee

        Seppo Taalasmaa tukka. :)


      • Anonyymi

        Onko urkki- vai Spede kalju tarkempi?


    • litimuu

      Mitä muut ihmiset ajattelevat, ei ole sinun ongelmasi.

    • vähemmän nirppanokka

      Sen enempää kiinnittämättä huomiota erittäin typerään avauspuheenvuoron, suomalaisilla miehillä ilmeisesti on geeneissä niin suuri mahdollisuus kaljuuntumiselle. Sen huomaa näin kesäkatukuvassa etenkin kuinka monet nuoret miehet ovat jo kaljuuntumassa.
      Lopulta ihminen kuin ihminen, luojan luoma teos.

    • klop...

      pitäähän kärpäsellä kiitorata olla, syyhän tähän on että nukkuu kuula kiinni seinässä ja siinä pyöriessä kalju muodostuu jne..

    • juupa,ju

      ole nyt hiljaa ja pidä mölyt maahassai,,,, mitä se sulle kuuluu milainen on tukka ja miten, EPÄTOIVOINEN ON , oletkos kateellinen, jokainen saa taaplata omalla tyylillään OKSAT POIS, kyllä olet tyhmä en voi muuta sanoa, no meitä on moneen junaan ja osa jää viel asemalle,,

    • mitä vielä

      Nauru kertoo enemmän naurajan henkisestä tasosta kuin kaljuuntuvan miehen tukasta. Kukin pitää sellaisen tukan kuin luontoäidin suomilla mahdollisuuksilla pystyy ja haluaa. Mitäs se muille kuuluu?

    • urts

      Vaikka päälaki paistaa paljaana niin sitä runsaammin puskee karvaa sieraimista ja korvakäytävistä eli ne kompensoivat kasvun vähenemistä niin ja onhan myös harvassa kypsiä.

      • ..............

        yök


    • Spede 100

      Oot sää Dille.

    • turhamaisuutta

      Ilmeisesti täällä negatiivisesti kantaaottavat kuvittelevat olevansa päältä jotenkin täydellisiä. He ovat sisältä täysin mätiä. Siipä jokainen kantakoon oman taakkansa.
      Vanha sanonta; järki ja tukka eivät pysy samassa päässä, pitää edelleen paikkansa.

      • Anonyymi

        Paljaalla perseekarvotuksella voi kompensoida kaljuaan!


    • saahan sitä

      pitää mitä tyyliä lystää, jokaisen oma asia. Itse en valitettavasti kiinnostu sen enempää spede-pellehermannitukkasesta kuin täyskaljustakaan. Huono homma kumpikin jos kalju loistaa jo 30v. Harvemmilla onneksi näin.

      • ladyliini

        Eikä se ole vain nuorten ongelma, keski-ikäiset sedät on ihan yhtä koomisen näköisiä kranssi päässään. Jos viihtyy siten niin ok, mutta ei tarvi jahdata naisia ja ihmetellä miksi ei kiinnosta. Ulkonäöllä on merkitystä. Vaikka se kranssipäinen olis miljonääri en ottaisi, minulle tulee mieleen pelle-hermanni.
        Niin,niin ja joo joo, en ole lihava, mulla on kauniit hampaat ja paksut hiukset, nenäkin on suorassa, on on järki on päässä, mutta siellä on se pellesuodatin.


      • lidulaari
        ladyliini kirjoitti:

        Eikä se ole vain nuorten ongelma, keski-ikäiset sedät on ihan yhtä koomisen näköisiä kranssi päässään. Jos viihtyy siten niin ok, mutta ei tarvi jahdata naisia ja ihmetellä miksi ei kiinnosta. Ulkonäöllä on merkitystä. Vaikka se kranssipäinen olis miljonääri en ottaisi, minulle tulee mieleen pelle-hermanni.
        Niin,niin ja joo joo, en ole lihava, mulla on kauniit hampaat ja paksut hiukset, nenäkin on suorassa, on on järki on päässä, mutta siellä on se pellesuodatin.

        Lädyliinillä taitaa olla muutkin suodattimet tukossa?
        Jos on paksu nenä ja huulet suorassa niin ei silti tarvitse haukkua ihmisiä ulkonäön perusteella. En usko että millään hiusmallilla varustetut miehet ovat sinua jahdanneet. Se taitaa kismittää kun saat olla iham rauhassa siinä suhteessa. Vaikka et olekaan lihava?


      • ladyliini
        lidulaari kirjoitti:

        Lädyliinillä taitaa olla muutkin suodattimet tukossa?
        Jos on paksu nenä ja huulet suorassa niin ei silti tarvitse haukkua ihmisiä ulkonäön perusteella. En usko että millään hiusmallilla varustetut miehet ovat sinua jahdanneet. Se taitaa kismittää kun saat olla iham rauhassa siinä suhteessa. Vaikka et olekaan lihava?

        Liduraarillahan on selvästi pottunenä ja näyttää että ei ole huulia lainkaan, eikä siellä näytä olevan minkäänlaisia suodattimiakaan, ihan tyhjää. Sehän se alkaa tietysti lidulaaria kismittämään, tyhjästä on paha nyhjästä. Uskonasioista ei ole ollut puhettakaan, mutta ole onnellinen kranssistasi, saat olla rauhassa.


      • lidulaari
        ladyliini kirjoitti:

        Liduraarillahan on selvästi pottunenä ja näyttää että ei ole huulia lainkaan, eikä siellä näytä olevan minkäänlaisia suodattimiakaan, ihan tyhjää. Sehän se alkaa tietysti lidulaaria kismittämään, tyhjästä on paha nyhjästä. Uskonasioista ei ole ollut puhettakaan, mutta ole onnellinen kranssistasi, saat olla rauhassa.

        Oletko kenties Tuksu T tai hänen näköisensä? Kuvauksestasi saa sen käsityksen :)


      • ladyliini
        lidulaari kirjoitti:

        Oletko kenties Tuksu T tai hänen näköisensä? Kuvauksestasi saa sen käsityksen :)

        Sinä kenties Spede-P tai hänen näköisensä?. Tosin Spede-P oli huumorimiehiä, sinä olet tuksun lailla agressiivinen tosikko, hänen ulkonäöstään en ole selvillä, sinä ilmeisimmin kuulut hänen ihailijakaartiinsa, onnea. Haukutko kenties tuksun ulkonäköä, etkös ollutkaan sillä kannalla ettei ulkonäköä saa haukkua. Eihän siellä pisuaarissa pysy ajatukset kasassa, saa sen käsityksen.


      • Kommentti112233
        ladyliini kirjoitti:

        Eikä se ole vain nuorten ongelma, keski-ikäiset sedät on ihan yhtä koomisen näköisiä kranssi päässään. Jos viihtyy siten niin ok, mutta ei tarvi jahdata naisia ja ihmetellä miksi ei kiinnosta. Ulkonäöllä on merkitystä. Vaikka se kranssipäinen olis miljonääri en ottaisi, minulle tulee mieleen pelle-hermanni.
        Niin,niin ja joo joo, en ole lihava, mulla on kauniit hampaat ja paksut hiukset, nenäkin on suorassa, on on järki on päässä, mutta siellä on se pellesuodatin.

        Ei kaljuuntuminen ole pelkästään miesten ongelma. Monella keski-ikäisellä tädillä on aika harvannäköinen tukka..


      • Anonyymi
        ladyliini kirjoitti:

        Sinä kenties Spede-P tai hänen näköisensä?. Tosin Spede-P oli huumorimiehiä, sinä olet tuksun lailla agressiivinen tosikko, hänen ulkonäöstään en ole selvillä, sinä ilmeisimmin kuulut hänen ihailijakaartiinsa, onnea. Haukutko kenties tuksun ulkonäköä, etkös ollutkaan sillä kannalla ettei ulkonäköä saa haukkua. Eihän siellä pisuaarissa pysy ajatukset kasassa, saa sen käsityksen.

        Spete oli läski ,60- luvulla, alkoi sitten röökaamaan ja hyppään narua , jonka ansioista laihtu sopivasti.


    • niin siis ilmeisesti tässä viitataan etu rauhas lääkkeellä nais hormooneja kun tissitkin alkaa kasvamaan elis mies hormonit ajetaan minimille...onkohan siinä mitään järkeä...mieluummin olen aktiivinen naisen kanssa ilman tukkaa kuin ilman naista tukan kanssa..

    • her5

      Taitaa olla niin että täällä ja tällä kanavalla parhaillaan keskustelee vain lapset. Itse olin armeijassa parastansa vuonna 1970, Utissa . Siellä minä,maalaispoika ,huomasin miten näennäistä "miehisyyden kannalta" on ihmisen kaljuus tai karvaisuus. 2 ns kovaa hesalaskundia ajoivat klaniksi päänsä. .... kumpikaan ei kestänyt edes alokasaikaa loppuun. Se minulle osoitti kannattaako ihrapäitä kunnioittaa.

      • tosi outoa..ensin pitäisi ymmärtää mitä lukee ja sitten vasta kirjoitella...hormoneista puhe eikä hiusten ajelusta


    • Gyno Mies

      No nyt sai hiusten lähtö palsta huomiota !
      hahahahahahah xD

    • tällasta tänään

      Kaljuuntumiselle ei mitään voi joten turha siitä on numeroa tehdä.

      Mutta sen sijaan kun nämä epätoivoiset tällä palstalla käyttävät Gefina-lääkettä joka on siis eturauhaslääke.

      Niin muilla palstoilla englanninkielisillä siis, ko. lääkkeen käyttäjät sanovat että "sillä pystyy hidastamaan hiustenlähtöä". Siellä ei kukaan väitäkään että se KASVATTAA MAAGISESTI KAIKKI HIUKSET TAKAISIN, toisin kuin tällä palstalla nämä vakkarit valehtelevat lääkkeen tehosta.

      Lisäksi kyseinen, lääkeaine eli finasteridi, aiheuttaa mm. miestissejä, impotenssia.. hiukset sillä ei takaisin kasva.

    • Aivan oikein.

      Tämä on totta. Finasteridi on yhdistetty jopa kivesten ja itse peniksenkin surkastumiseen, sekä Peyrionin oireyhtymään eli että penis käyristyy.

      Lisäksi Gynekomastian ja finasteridin linkki on kiistämätön, samoin erektiohäiriöiden ym.

    • Kysymys.

      Kuuluukin, miksi yhä nuoremmilta suomalaisilta miehiltä lähtee hiukset päästä? Muualla maailmassa ei vastaavaa hiusten lähtöä tavata. Johtuuko hiusten harveneminen huonosta ravinnosta, esim.roskaruuasta? Olen huomannut hiusten harventumista, myös nuorilla ylipainoisilla naisilla.

      • Älä jauha paskaa.

        Samanlailla ne muutkin kaljuuntuu. Myös esim nää turkkilaiset ja muut, järjestäen näkee pitserioissa keski-ikäisiä pitsamiehiä niin niillä on pahasti kaljuuntunut kuontalo.


    • Jokke

      Itselläni parturi kehoitti minua peittämään pälvin kampaamalla vähäiset etuhiukset geelin kanssa taakse. En oikein innostunut ehdotuksesta, vaikka hän kertoi, että näyttäisin näin nuoremmalta.

      • pokke

        Vaihda parturia!


    • 20+19

      Mulla on pystytykka keskellä päälakea. Muualla ei mitään. Mitä teen?

      • talitintti3

        sehän on sit kun linnunpesä,onks monta munaa.


      • talihintti
        talitintti3 kirjoitti:

        sehän on sit kun linnunpesä,onks monta munaa.

        yks muna on just takapuoles,tekee aika gudaa.


    • Bodari

      Söin testosteronia kuin puuroo ja kaikki karvat ja kyrvät läx mutta rauta nousi ja se on pääasia.

    • Pate..

      Itse vetelin Gefinaa kun oli siihen aikaan niin ihmelääke kaljuuntumiseen. Tukalle ei tehnyt mitään, puoli vuotta kärsin tunnottomasta puolivetelästä erektiosta ja kun sen siemensyöksyn vihdoin sai ei se ollut hyvän tuntoinen ja sperma melkein kuin vettä.
      Mitä ikinä teettekin niin varokaa Gefinaa (finasteridia), tosin vehje palautui normaaliksi eikä rintoja kasvanut, mutta puoli vuotta ja rahaa siinä meni.

    • fjwofjierogjerio

      Lippis päähän niin se peittää kaljun, silloin ei haittaa jos on sivulla ja takana hiuksia.
      Itse olen kohta 40v mutta vielä on hiuksia päässä, tosin hieman harvenneena päälaelta, sivuilla ja takana vahvempi tukka.
      Olen jo jonkinaikaa leikellyt itse hiukseni koneella, sivuilta ja takaa reilusti ohuemmaksi ja päälaella oleviin hiuksiin en koske juuri lainkaan, vain sen verran että ei yllä silmille tulemaan.
      Saattaahan ne päälaen hiukset jossain vaiheessa kadota sitten kokonaankin, isä oli kyllä jo paljon nuorempana päälaelta kalju.

    • Karvat ne on....

      Niinpä..
      Mutta oikeastan vielä surkeampaa on nämä, jotka kasvattavat hiukset toiselta puolelta reilusti pidemmäksi ja kampaavat ne sitten tämän kaljun yli.
      Kuvittelevatko nämä ko herrat sen hämäävän vai sen olevan vain muuten hieno hiustyyli?
      Mutta tapansa kullakin ja siihen heillä on oikeus.
      Ja onhan se toisaalta (mun mielestä ainakin) merkki hyvästä itsetunnosta, jos nuorikin mies kantaa tämän Spede-kaljun rehellisesti sellaisenaan. Tai he ainakin ovat ymmärtäneet, että on paljon tärkeämpiäkin asioita "murehtia", kuin karkuun ampaissut hiusraja.
      Itse olen kyllä ajatellut asian niin, että jos multa karkaa samalla tavoin hiusraja takaraivolle, niin ajelen kyllä loputkin pois, kuten esim Remu Aaltonen näistä julkimoista tekee. Kun turha kait siinä vaiheessa on shampoota sitten tuhlata siihenkään vähään;) Parran kyllä pidän vielä silloinkin.
      Mulla vielä lisäksi vaikuttaa se, että meillä suvussa kulkee geeneissä tämä paksuhiuksisuus, niin sen vuoksi kaljuuntuminen on mulle ehkä vähän sellainen joko tai-juttu. Eli kaikki tai ei mitään pois sitten.
      Tosin tuskin mun nyt tarvitsee kaljuuntumista pelätä.
      Isukki on 64v ja vielä on yhtä tuuheat hiukset kuin kaksikymppisenä ja papalla sama juttu, vaikka on jo reilu 90v.
      Papalla on vielä siinäkin mielessä mahtava "leijonanharja", kun hänen harmaannuttuaan hänen hiustensa väri on sellainen sinertävänharmaa. Johtuu kait siitä, kun hänen hiuksensa on alkujaan olleet todella tummat, niin eivät ole sitten menneet sellaisiksi vitivalkoisiksi kuten ihmisillä useimmiten menee.
      Että toivottavasti itsekin saa saman sävyn sitten, kun alkaa tuo harmaantuminen jossain vaiheessa.

    • Unto 85v

      Hevosenkenkä/Kekkoskalju on luonnollista eikä siinä ole mitään epäilyttävää. Kaljuksi itsensä ajelleet taas erottaa kaukaa ja hehän ovat uusnatseja.

      • KaljuMuttaeiNatsi

        Tosi Unto vai pitäiskö sanoa ihan täys-Uuno.
        Jos sun mielestä kaljuksi ajeltu tarkoittaa uusnatseja niin ei voi kun ihmetellä
        tätä sun kahden herneen kohtaamista aivoissas kun ne tosi harvoin kohtaavat ja siltikään tuloksena ei ole mitään viisasta vaan aivopieruja.


    • ontot tynnyrit

      Koska kaikki eivät ole turhamaisia ja yritä sillä peittää muuten tyhjää päätään.

    • Varakas puolikalju

      Nimimerkki "ihmettelijalla" melko yksipuolinen näkemys toisten hiuksista. Minulla nyt sattu olemaan kuvailemasi "hevosenkäkalju" eikä sille ole vielä kukaan tähän asti nauranut. No, sinä et ole kyllä minua varmaan nähnyt, olisit sitten se ainoa. Asiaon nimittäin niin, että minulla on niin vahva itsetutno, että se tällainen alkanut kaljuuntuminen ei vaikuta minuun sitä eikä tätä. Varakkaana miehenä kyllä pystyisin hommaamaan vaikka millaisen tupeen tai kasvattamaan vaikka uudet hiukset, mutta eipä ole tarvista. Ehkä tuo vrallisuuskin vaikuttaa siihen, että minua katsotaan lähes joka piireisä ylöspäin eikä kukaan juurikaan ajattele hiusmalliani :) Sen sijaan, että minulle harakatkin nauraisivat, niin ihmiset ovat enemmänkin kateellisia menestyksestäni, johon "hevosenkenkä-look" ei tunnu vaikuttavan mitenkään negatiivisesti. Joten, ihmettele sinä " ihmettelijä " eelleenkin maaiman menoa ja toisten hiusten muotoilua! Ehkä sinulla ei sitten ole mitään tärkeämpää tekemistä ? Käy se harrastuksesta tuokin, eikä vaadi yhtään rahaa, kun katselee vian ikkunastaan kadulla kulkijoita päivät pitkät ja IHMETTELEE miesten hevosenkenkäkaljuja!! Jos tällainen olet, niin säälin sinua... kovin on elämässäsi pienet ympyrät ! :) Mutta- niilläkin pärjää, kun vielä satut omistamaan tietokoneen ( via kirjoititko tuon älynväläyksesi kirjaston koneella ??) ...?? Toivttelen sinulle "ihmettelijä" kaunista kesää, talvella et enää pääsekään niin paljoa kaljuja näkemään, kun ainakin herrasmiehillä ( kuten minulla esimerkiksi ) on päähine!

    • Kaljupää

      Onko tämä sulle jokin ongelma?

      Anna ihmisten pitää sellainen tukka kun haluavat. Ja oikeasti harakat tuskin nauravat kyseiselle tukalle mutta nauravat niille monille turhake-ihmisille, joilla ei ole muuta tekemistä kuin miettiä jotain "Spede tukkaa".

      Aivan sama minkä näköisiä ne tukat ja tyypit on kun se sisin ratkaisee.
      Mutta antaa turhakkeiden miettiä tukka-asioita.

      Niin ja mielmmin se Spede tukka kuin pitkät sivulta kaljun päälle yli pään kammatut peiteliuskat ;D

      Mutta sisin ratkaisee eikä tukka

    • AtleeTti

      Meikä kasvatti tuon jäljelle jääneen hevosenkengän pitkäksi hartioille ulottuvaksi liina harjaksi, on näyttävän näköinen lihaksikkaan olemukseni kanssa. Kalju sopii harvalle ,useimmat näyttää lähinnä sädehoitoa saaneilta..

    • Tukka_lähti

      Tukka lähtee jos on lähteäkseen, sille ei kukaan voi mitään. Siisti lyhyt tukka on aivan OK, oli sitten kalju päälaelta tai ei. Paljon pahemmalta näyttää niin miehessä kuin kuin naisessakin valtava maha.

      • kanamuna

        onhan siin se hyvä puoli kun säästyy shamppoo rahat,voi niilläkin rahoilla ostaa vaikka sisuskumi vahaa,ja kiillottaa se tyhjä yläkerta.


    • puff prothers
    • klani vs harakanpesä

      No ne on näitä vaan jotka vetää Gefinaa luullen että sillä kasvaa hiukset takaisin.
      Normaalisti jos nuorella miehellä hiukset lähtee niin höylää kaikki poies vaan, näyttää paljon fiksummalta.

    • On sulla valitukset

      Höpöt sinun päivittelyllesi. On se hyvä kun miehet pitää näkyvillä SEN TUKKANSA mikä heillä sattuu kasvamaan. Mitä hyvää siinä kokokaljussa sitten on?
      Jos vanhana lähee kaikki ja tulee kokokaljuksi on aina kalju. Annetaanpa miesten pitää näkyvillä sen mikä on vielä olemassa ja kasvaa! Ei ole pahan näköinen jos tukka on pitkäkin ja keskeltä kalju! Makuja on monia.
      Eikö ole muuta valittamista?

    • ex-USSR fukushima

      zernopilun saasteet ja muut samanlaiset ympäristömyrkyt ruuas ja ympäristössä, epäterveellinen huono ravinto , saastuneet vedet kun vedenpuhdistamot ei pysty poistamaan lääkejäämiä ja e-pillerienjäämiä...

    • Lippa

      On sinulla ongelmat!

      Eihän sitä kaljua itse edes näe!

      Sitä paitsi kesällähän se on kuin "aurinkokenno"
      joka kehii kokoon D-vitamiinia paljon paremmin kuin
      turpea takkupehko.

    • gjkgkjg

      Ei laho lato kattoa kaipaa.

      • tervejärkinen.

        Katto ei kaipaa lahoa latoa ollenkaan, katto pärjää ilman lahoa latoa.


    • guro

      Oletpa tyhmä !..mitäpä se sulle kuuluu...Miks sulla on tukkaa päässä,aja se kaljuksi . Tykkään miehistä joilla on päälaki paljaana...HYVÄ ITSETUNTO loistaa siinä !...

    • JokainenErilainen

      Täysin kalju pää on kuin tiukat vaatteet naisella - joillekin se sopii ja toisille ei. Todennäköisesti ne joille se ei sovi (ja ne jotka eivät ymmärrä että sitä kannattaisi kokeilla) välttävät pään vetämistä sileäksi. Itsellä hiuksen harvenevat ja se harmittaa, vaikka en asiaa yleensä sen enempää ajattelekaan. Jos vedän pään sileäksi, näytän amiksen uusnatsilta, en siistiltä äijältä.

    • Homo Rex

      Miksi nuoret naiset ottavat tatuointeja, vaikka ne näyttävät miesten mielestä ihan kamalilta? Ai nii, eihän miehet saa tämmöisiä kysellä, kuten Henry on todistanut.

    • moi moi!

      Onneksi olkoon imbesille, että imbesilli tietää edes, kuka oli Spede. Minusta paljo spedemmän näköistä on vaikka silikonitissit jos ei ole kyse siitä, että syövän vuuoksi olisi rintansa menettänyt, fyllihuulet, tekotutkat ja steroidipellet bodarit, kuin mikään ihminen, jolla on elämässään muutakin, kuin ulkonäkö.


      Never seen fyllihuulia, niitä kumiankkanaamoja akkoja, joilla on huulet jollakin botoxilla laitettu kuin pystyyn nostetuilla sioilla tai friikigalleroiden kumibarabatoilla, että naamoissta ei erotu muuta kuin huulet, tai jos pervoja ovat, niin pahimmassa tapauksessa tissit on ainoa mikä erottuu. Never seen varmaan myöskään, miltä näyttää tyhmä mies: tyhmä mies näyttää sellaiselta, että sillä on jokin tribaalitatuointi, vaatteissa jokin merkkituote jota esittelee ja ei tietysti mitään koulutusta, paitsi korkeintaan keksitty yliopistokoulutus ja jossakin loukuhihanlla teetetyt känikortit tai sitten sellainen on joku sikaniska, joista mun esimerkiks tänään teki mieli soittaa poliisille, kun päivysti sellanen motoristikerholta vaikuttava luomassa pelkoa täällä yliopiston asuinalueella...


      Mukava, että pelle on sentään varmaan Spede Pasasen vitsejä joskus nähnyt. Vanhmepas kun varmaan on syntyneet siinä 1960-luvun lopussa, niin noinhan siinä käy. Mummoja sukle on nelikymppiset. Itse ajattelet perheen perustavas, eiks niin, ja ottaa kaaliin vaan se sulla, että kun tuuuukiiaaa tipu, että työttömänä pitää olla. Oma perhees ei elatuksees tiuetenkään ole osallisunut sentilläkään, vaan kädet ojossa olet vihaamassa akateemisia ja virjamiehiä ja julkisya valtiota, eiks niin. Luert varmaan myös Aku Ankkaa aina paskahuusissa ja katsot kaupallisia tv- kanavia kaikki laatuohjelmat sieltä sivuuttaen. Ihailet amiksia ja ihmisiä joilla on rahaa, haluat pistää pystyyn vähintään muutaman kakaran ennen kuin olet kaksviis, ja tiettty vaikkei kenelläkään kakrujes vanhemmista olisi rahaa eds itseään ruokkia. Arvostat formuloita, luet seiskapäivää- lehteä ja tosi spede on mielestäsi jokainen akateeminen joka tekstiäs arvostelee, eiks niin.

    • Mitäs siinä valitat?

      Perkele minä kasvatan tukan vaikka perceeceen jos haluan! Tuommoset vinkuvat sateenpieksämät pirunraadot eivät minua häiritse! Jokaisella saa olla sellainen tukka mistä tykkää! Saatana mene kotias ja lukkiudu komeroon jos et kestä spedejä perkele! Tommoset käppyrät pilaa jumalauta meidän mukavien ja rauhallisten hippien elämän!

      • vai tuollaista tekst

        Ai siis hippejä täällä vihaatte? Vai niin. Edes mulla ei ole uskallusta ja halua sotkra itseäni yhteiskunnan epäohtiin yhtään senkäänvertaa, että vaikka mua aika suuresti ottaakin päähän jätjestyshäiröt asuinalueellani, että lähtisin soittamaan tietystä rikollisesta motoristijengistä, joka päivystää kotiasuinalueellani asuvien ties minkä huunehörhöjen hörhöjen vuoksi monenkymmenen sikaniskamotoristin voimin moottoripyörineen liivitunuksiinen pelottelemassa kaltaisiani sivullisia, mutta melkein teki mieli soittaa poliisille, koska vaikka asuinalueella olisikin huumehörhöjä, tänne ei kuulu rikolliset. Periaatteessa olis kyllä ollut kiva nähdä, että mitä arvon yhteiskuntamme ulkopouolella toimiva sikaniskainen liivijengin edustaja olisi sanonut, jos pikkunen opiskelijalikka olisi mennyt huutamaan, että painukaa v*ttuun kusipäät. Teki nimittäin mieli sanoa, mutta ne hullut nyt on sellaisia, että ne ei vainoamistaan lopeta, jos joku nille jotakin sanoisi, joten jättää kyllä sanomatta. Ja arvaa miks kirjoitan näin, no en suinkaan siksi, ettenköarvaisi, että koko mun viestintää seurataan. Oma käösitykseni rehellisen yksityisyyden suojasta lain osalta on kyllä sellainen, että pitäis omassa kodissaan voida rauhassa kirjoittaa netin keskustelupalstalle ilman, että kyylät on kimpussa. Mutta varmaan en näistä vainoajista pääse, ennen kuin muutan muualle. Täällä ei ole yksttyisyyttä, vaikka laissa lukee että pitäisi olla siten, että vaikka yhdellekään mun taloni 1000.sta asukkaasta ei kuulu vitun vertaa, että mitä minä nettiin kirjoitan. Kuuluisi se asia sitten niille, jos olisin rikollinen mutta en ole.

        Mieluummin hippi kuin hullu tai rikollinen, joskaan en ole mitään noista.


    • WWspede

      Varmaankin sen takia, että mulkku seisoo paremmin kun on spede.

    • jotkut vain

      haluavat näyttää, että tällainen minä olen eivätkä näytellä mitään muuta.

    • mies vaan

      nuorena minullakin alkoi harveta mutta olin ja olen ylpeä siitä olenhan mies enkä nainen mutta sitten olisin huolissani jos tukka vain kasvaa tai paksunee täytyisi katsoa alkkareista kumpaa sukupuolta on ei ole nainen eikä mies mutta tukka kasvaa

    • Spede kääntyis haud

      Tällaisen aiheen esille ottaminen todistaa sen vanhan sanonnan todeksi:
      tukka ja järki eivät pysy samassa päässä.

      • ojjoiiuu

        Kalju ja järki eivät pysy samassa päässä.


      • 5556huj
        ojjoiiuu kirjoitti:

        Kalju ja järki eivät pysy samassa päässä.

        Tukka ja kalju eivät kasva samassa päässä.


      • :D :DD
        5556huj kirjoitti:

        Tukka ja kalju eivät kasva samassa päässä.

        :D
        :DD


    • sisärengas

      On se nolo juttu jos alle kolmikymppisenä alkaa sisärengas näkyä takaapäin.

      • vai niinkö?

        Mä en ole tiennyt kuin yhden idiootin, joka käytti hiisten harvenemisesta sanaa "sisärengas", ja se oli amis, tarkkislainen ja aivan s*tanan tyhmä ja ruma - peruskouluaikainen vajakkipuolituttava, jonka kaltaisista mun tyyppiset päsee onneksi eroon ihan siitä syystäm että on erilaisset sosiaaliset piirit. Kerro siis lisää, että miten tyhmä olet, millä totarilla päsit amiksesta että vitonen vai ko nelonen, vaiko keskeytitkö, kun sosiopatia esti käymättä edes reps peruskoulun pälle kahden vuoden palikkakoulua, josta jokainen selviytyisi ja olitko peruskoulussa tarkkiskella? Tavikselle noloa olis olla epärehellinen, pellelle on noloa se, että joshiukset harvenee. Jopa homoja arvostan enemmän, kuin tyhmiä heteomiehiä tyhmine akkoineen, jota byksöä monipäisen lapsilauman ja sitten akat iatuu kapakoissa koko ikänsä tai on muuten vajakkeja ja ukkonsa on linnassa.


        En tiedä, millaista olis olla vajakki, mutta se on varmaan kamalaa, jos on niin tyhmä, ettei edes tsjua olevansa tyhmä, kuten ovat kaikki rikolliset ja kaikki, jotka vihaa yliopistoissa lukeneita ja tavista sivistyskansaa. S*tana osa on normaaleita, osa sittiäisiä. Rikolliset vainoaa taviskansaa, en ikinä ampuisi keneltäkään aivoja pellolle, mutta jos mut aseella päähän uhaten pakotettaisiin tekemään rikos, niin rikollisjengien kakaroilta miekuusti ampuisin aivot taivaan tuuttiin, vaiko onko susta kivaa, että etelä- Amerikan huumepomojen kakarat elää kuin ruhtinaat?


        Huumetyypit on muuten kusipäitä kaikki. Ja rikollisjengit ovat hörhöjä, koska kukaan normaali ei hanki elantoaan rikollisuudella, kukaan joka pystyy katsomaan naamaansa peilistä. Seuraavan kerran kun näen erään motoristihengin mun asuintalon pihalla, niin vaikka en tiedäkään, miksi ne härhöt täällä päivystää, soitan niskavilloista paksuniskoja roikottaen poliisille, kun kerran kusipäätä tunkee yliopiston asuinalueelle. Ja ei ole kyse siitä, etten tietäisi, että osa hörhösitä käyttää kamaa, mutta kukaan yliopiston opiskelija ei sellaista tee, ja en pidä näkemästäni, että yliopiston ylioppoilaskunnan jösen jonka jäsen olen, että täällä heiluu liivitunnuksilla rikollisia ihmisiä. Mainitsisin rikollisjärjetön nimenkin, mutta noista hörhöistä kun ei tiedä enkä tiedä, en viitsi.


        Olen kyllästynyt näkemään amiksia omassa asuinympäristössäni asumassa halvalla vuokralla ja kun muutan pois, teen reklaamation, että vitttu rikollisia liivijengejä, huumehörhöjä ja muuta paskaa pitää edes joutua näkemään paikassa jota minun pitäisi kutsua kodikseni. Sietokyky ylittyy taviksella, kun kolmekymmentä rikollisen motoristikerhon jäsentä keskellä päivää päivystää asuintaloni edessä liivitunnuksilla - vieressä myös lastentarha ja yliopiston opiskelijat eivät ole kyseisiin hörhöihin aivan todennäköisesti eivät mitenkään syypäitä. Huumehörhöt ja idiootit vittuun, ja tää ei ole mikään ilmainen palvelutalo kaikille köyhille, missä minä asun.


    • BoidaavaHippi:-)

      Meikä kasvatti hevosenkengästä hartioille ulottuvan liinaharjan on näyttävän näköinen lihaksikkaan olkemukseni kanssa, naiset tykkää. Kalju sopii harvoille useimmat näyttää lähinnä sädehoiudetuilta.

    • Pari hiusta on vielä

      Kantakaa kaikki vähäisetkin karvanne ylpeydellä, tulette taatusti vielä huomaamaan, että harveneva hiuksisto on yksi vähäpätöisimmistä asioista. Nuorena se voi harmittaa, mutta vanhempana tulee muut vakavammat murheet.

    • kommentti sivusta

      Jos näette nuoren eli pari-kolmekymppisen miehen joka kaljuuntuu mutta ei ole vetänyt siili/höylännyt partakoneella loppujakin pois, ei kannata lähestyä seksuaalisesssa mielessä.

      Tällainen mies on hyvin suurella todennäköisyydellä sellainen joka käyttää Gefinaa, ja se tunnetusti aiheuttaa löysämunaisuutta ym. mukavaa.

      Hyvää päivänjatkoa.

    • Tyyli ennen kaikkea.

      Pidin pitkään ns. Spede-tukkaa, mutta nyt olen kyllästynyt siihen ja kasvatan ns. Juice-tukkaa.

    • Hmmm....

      Kun aloin aikoinaan kaljuuntumaan, aloin saamaan paremmin naista kuin paksutukkaisena.

      Ehkäpä kaljuuntuva mies on kokeneemman näköinen, ja sellaista monet naiset arvostavat enemmän kuin poikasta.

    • viirenkympin villity

      Emmää vaan tiiä mut ku nuo pippelin karvat harvenee ni mitäs mun täytys oikee tehrä?

    • SiisSiellä:-)

      Poisliinista useimmat tytötkin tykkää:-) :-)

    • tietäjä

      hiukset kasvavat sivulta nopeammin kuin päältä, ellei aja joka viikko hiuksia, tulee semmoinen spede hiustyyli jos kaljuuntunut on. pitäisi joka viikko hiukset ajaa koneella ja tunnetusti miehet laiskoja. siinä syy. nyt tiedät syyn joten turhaa naurat siinä. miehille kaljuuntuminen on iso asia. siinä tulee kuolemakin mieleen, osa kehosta delaa ja koko prosessi muuttaa ihmistä. Ite oon kaljuuntunut jo puolet ja nykyää ajatusmaailma on se että elämä ei oo ikuista. kaikki pitää tapahtua nyt eikä kuukauden päästä. Kaljuuntuminen on iso asia miehille. Lopeta se nauraminen.

      • niille nauretaan

        Eihän täällä kukaan kaljuuntumiselle ole nauranut. Vaan sille kuinka jotkut eivät suostu luopumaan niistä lopuistakin, vaan kulkevat harakanpesä päässään tai hiusraja puolessa välissä päätä, eturauhaslääkettä napsien löysän munan ja miestissien uhalla.


    • keravan pajatso

      Meillä ei keravalla olllut koskaan miestä jolla olisi ollut oikee juice luukki ja faneja kyllä olisi piisannut ihan varmasti tukan väriinkään katsomatta. Harmi Juice olisi varmasti värittänyt piirejämme sopivasti.

    • Ragusa

      miksi monet

    • fy fan..

      Kaljut miehet ovat yleensa epamiellyttavia, ym. pervoja.

      • Näin on marjat

        Joo. Sehän on pervo ajatus että kalju ruma mies harrastaisi seksiä.

        Kun komea mies nai, se ei ole pervoa vaan ihanaa.

        Seksi tulisi kieltää kaikilta rumilta.


      • mielenkiintoista..

        rumuus ja epämiellyttävyys ovat siis mielestäsi perversioita


      • jokaiselle jotakin?
        Näin on marjat kirjoitti:

        Joo. Sehän on pervo ajatus että kalju ruma mies harrastaisi seksiä.

        Kun komea mies nai, se ei ole pervoa vaan ihanaa.

        Seksi tulisi kieltää kaikilta rumilta.

        Seksiä saa harrastaa vain pitkäkyrpäiset Miehet. Seksistä saa nauttia kaikki.


    • ---

      "Miksi ihmeessä"

      Varmaankin samasta syystä kun juutalaiset pitävät pitkiä partoja. Heitä ei kiinnosta miellyttää muita ihmisiä eikä heitä kiinnosta ulkonäölliset seikat elämässä.

      Toki sinä voit yrittää vähätellä kuinka rumia juutalaiset ovat partoineen tai kuinka kamalan näköinen Spede oli. Tiedän ettet sitä tee koska heitä tällainen vähättely ei hetkauta. Nuoria voit kuitenkin yrittää mollata vaikkapa siitä jos heillä ei ole Leviksen 501:iä tai flanelipaitaa kun kaikki muut coolit tyypit käyttävät sellasia. Nojoo ehkei ne ole enää muodissa, mutta mä ainakin mollaan niitä joilla ei ole Justien Bieberin julistetta kotona seinässä.

    • Kaljukarpaasi

      Kalju tekee miehestä miehen, kalju ei kaikille sovi jos päänmuoto on surkea, vaan itselläni on päälaki komea ja ennen oli usa army lookin pystäri, sivut siilit, kyllästyin ja vedin tukan pois ja kiiltävä kalju tilalle, kas..kas jos naiset on aina olleet kiinnostuneita niin nyt sitäkin enemmän ja omaksi ilokseni naiset joilla tatuointeja , pitkä tukka,sekä sexyä rock henkistä saappaat ja nahka tyyliä ovat usein ne joiden kanssa vällyjen välissä olen että minuahan onnisti..ja itse olen tällainen lihaksikas pukumies jolla kiiltävä kalju , hyvä huumori sekä tyylikkäät vaatteet ja kohtelias herrasmies naiset nuo elämän suola...onneksi olen yrittäjänä alalla jossa näen naisia paljon ja mikäs sen parempaa, flirttiä ja huumoria joka päivä...kalju mies ja pitkätukkainen nainen on aika usein näkyvä hyvä yhdistelmä..

    • Sika makee ei reunoja pois neeeeeeeeeeeeeeeeeeeij

    • elämänkoulu

      Käsittämätöntä että tuollainen pään aukominen kasvottomana saa noin paljon plussia.... Kuvaa suomalaisten juntteutta täydellisesti.

      Ensinnäkin, mitä helvettiä se sinua liikuttaa tai sinulle ylipäätään kuuluu millainen hiustyyli kenelläkin on? Nirppanokkien takiako kaljuuntuvien pitäisi ruveta ajelemaan hiuksiaan erilaiseksi kuin mitä itse haluavat? Jos joku haluaa pitää "spede-tukkaa", pitäköön. Jos haluaa ajaa kokonaan kaljuksi, tehköön niin. Aivan oman mielensä mukaan, se on tärkeintä. Ja sitäpaitsi jossain toisessa ketjussa joku toinen nirppanokki vinkui juuri päinvastaista: "Miksi kaljuuntuvat miehet ajavat päänsä kokonaan kaljuksi? Säälittävää tollanen kaljuuntumisen peittely uikutiuikutiuikuti.." ja sitä rataa. Eli olitpa millainen tahansa, aina löytyy joku vikisijä jolle se ei kelpaa. Parempi vain olla sellainen kuin itsestä hyvältä tuntuu ja nauraa partaansa arvostelijoille.

      Kaljuuntumiselle ei kukaan mahda mitään ja se on ihmisen ongelmista pienin (paitsi aloittajan kaltaisille pumpulissa kasvaneille märkäkorville). Onko juolahtanut ihmisen pieneen mieleen, että spede-tukan pitäminen kertoo varsin hyvästä itseluottamuksesta. Sellainen ihminen ei selvästikään välitä vittuakaan kenenkään vinkumisista vaan vanhenee ja muuttuu arvokkaasti, omalla painollaan.

      • vai niin?!

        No mitähän ne on, jotka noita herjausaloituksia plussailee, en ainakaan minä joka en ole tämän foorumin jäsen? Ja taidat olla hieman tyhmä, jos et osaa nimettömästä tekstistä erottaa edes sitä, että aloituksen laatinut on erittäin suurella todennäköisyydellä mies, eikä mikään nainen. Joku ehkä kolmi- nelikymppinen joku juntti, melko varmasti mies. Kas kun et itse ole laatinut tuota aloitusta, kun niin suuresti intät, että nainen muka on keskustelunaloituksen kirjoittanut, mutta tasan ei vissiin mene yleiset älynlahjat kaikilla.


        Minusta taas mikään ei ole niin naurettavaa, kuin teinien tasolle älyllisesti jämähtäneet aikuiset ukot. Eilenkin jouduin asuinpaikassani jota en kerro, katselemaan todellakin ei - toivotusti, kun sellanen noin parikymmentä erään tunnetun motoristikerhon jäsentä liivitunnuksineen parkkeerasi pörisevät moponsa suurinpiirtein ovien eteen ja tuolla vissiin nytkin pöristelevät - paikassa missä on muun muassa lastentarhoja, kouluja ja sivistyneitä yliopiston opiskelijoita, joita kyseisten herrojen läsnäolo ei välttämättä suuremmin miellytä tai tuo turvallisuuden tunnetta, vaikka sitten eivät lakia rikkoisikaan. Koska en sellaisten kanssa tekemisiin halua, en mennyt valittamaan, mutta jos kerran muka kaljuuntumisesta puhe, niin ei aina ole kovin älykkään näköisiä kuule mopedistiklanipäätkään. Teki kyllä mieli mennä sanomaan, että painukaa v*ttuun, mutta en viitsinyt, koska sen näköisiä tyyppejä, että ei tee mieli päivää sanoa.


        Ja jos edes sitten sen verran täällä olisi sivistystä, että palsta "keskustele hiustenlähdön ongelmista ei tarkoita = palstaa, että "v*tttuile kaljuuntumisongelmista kärsiville.


        Mä toivon, että joku tutkija tekisi kattavan tutkimuksen näistä Suomi24- keskustelupalstoista. Näissä palstoissa on paljon mätää... Vaiko onko vain kyse pelottelusta taviskansaa kohtaan, mistä?

        Ja mä en ole kertonut kuka olen, enkä tunne täältä yhtäkään kirjoittajaa, että jätätte kiitos pelottelultanne rauhaan.


    • että näin

      Kylläpä tökkäsit sormesi hilseilevään nahkakuulaan,koska vitutus on aivan
      käsin kosketeltavissa.Tämä palstahan ihan vilisee jo nuorena kaljun hankkineita
      miehiä.Elintavat vaikuttaa siihen miten hyvin hiukset kasvaa ja erityisesti ravinto.
      Ei kaikilla ole perintötekijät rasitteena,vaan oma laiskuus.Proteiini on hiusten
      perusrakennusaine ja sitä ei saa pitsoista eikä hampurilaisista.Päänahkaa
      pitää hoitaa sisäpuolelta ja ulkopuolelta.Jos tukka alkaa lähteä päästä jo
      kouluaikana,niin on kyllä syytä seurata mitä syö.Roskaruoka on suurin syy
      kehon pahoinvointiin .Huono kunto ja huono ravinto aiheuttaa kehon ongelmat.
      Jos tukka lähtee päästä,niin kysymyksessä on heikkous,joka näkyy päällepäin.
      Syökää hyvin,liikkukaa riittävästi ja pipo pois päästä kesällä.Jos tämä ei auta,
      niin kääntykää lääkärin puoleen.

      • .............

        Siinä taas kirjoittaja joka ei tiedä sitten mistään mitään. V1tun urpo.


      • paranoidiko olet?

        Nillityksesi on perin huvittavaa kun ottaa huomioon, ettei kukaan täällä tunne tai ole tietoisesti nähnytkään ketään toista kirjoittajaa. Vai oliko jotain todisteitakin täällä kirjoittavien hiustyyleistä?


    • elämän ehtoopuoli

      Vanhan äijän merkki kun sisärengas näkyy, geneettisesti kelvotonta ainesta.
      Elämä on mennyt jo ohitse ja loppu häämöttää. Viriilisyys kadonnut.

      • Geenit ne geenit

        Geenit ne geenit. Ne määräävät, lähteekö hiukset jo parikymppisenä. Ei 20-30 vuotias ole vielä elämän ehtoopuolella. Päinvastoin. Elämä on vielä edessä. Toisaalta kaljuuntuva ainakin tietää, että testosteronitasot ovat korkealla.


    • Oyujee

      Mulla tuli keskelle pälvi, kun intissä pidin lätsässä sellaista muotoon leikattua pahvia, jotta se pysyi särmänä. =) Ei ole sen jälkeen tukkaa tuohon kohtaan kasvanut =)

    • kaverixxx

      Se toki tiedetään, että keskipään kaljuus periytyy isältä pojille. Olen tuntenut monia sukuja joissa keskipään kaljuus on myös pojilla ja heidän pojilla sukupolvesta toiseen joten jos, isä on kalju myös pojilla on tämä kaljuus se on periytyvää geeneissä oleva ominaisuus jolle itse ei voi mitään.

      • Oikeaa tietoa

        Väärin. Kaljuus periytyy aina äidin puolelta. Kyseinen geeni ei siis koskaan siirry isältä pojalle. Kun katsoo äidin isän hiustilannetta vanhana, tietää omankin tilanteensa samassa iässä. Monella kaljuuntuvalla tai kokonaan kaljulla on isällään täysi ja tiheä hiuspehko hautaan asti.


      • näin se menee oikeas
        Oikeaa tietoa kirjoitti:

        Väärin. Kaljuus periytyy aina äidin puolelta. Kyseinen geeni ei siis koskaan siirry isältä pojalle. Kun katsoo äidin isän hiustilannetta vanhana, tietää omankin tilanteensa samassa iässä. Monella kaljuuntuvalla tai kokonaan kaljulla on isällään täysi ja tiheä hiuspehko hautaan asti.

        Ei pidä paikkaansa. Todellisuudessa sen määrää kahden yhtälö.

        Jos saa äidiltä A, isältä B = AB (ei kaljuuntumista)
        Jos saa äidltä B, isältä A ) = BA (ei kaljuuntumista)
        Jos saa äidiltä B, isältä B = BB (ei kaljuuntumista)
        Jos saa äidiltä A, isältä A = AA (kaljuuntuminen)

        Eli se on kahden summa.


      • taas näitä
        näin se menee oikeas kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Todellisuudessa sen määrää kahden yhtälö.

        Jos saa äidiltä A, isältä B = AB (ei kaljuuntumista)
        Jos saa äidltä B, isältä A ) = BA (ei kaljuuntumista)
        Jos saa äidiltä B, isältä B = BB (ei kaljuuntumista)
        Jos saa äidiltä A, isältä A = AA (kaljuuntuminen)

        Eli se on kahden summa.

        Mistä näitä satuja oikeen keksitään? Hiusten lähtö, niin kuin moni muukin perinnöllinen ominaisuus ei ole minkään yhden maagisen geenin tai geeniparin takana, vaan kyseessä on paljon monimutkaisempi juttu. Oikeasti, ihminen on sen verta monimutkainen kokonaisuus ettei kaikkea voi selittää sillä lukion biologian palikkamallilla vaikka kuinka haluaisi. Tehkää pieni haku aiheesta ja jättäkää ne iltalehtien jutut lukematta ennen kuin lähdette perinnöllisyysasioita seuraavan kerran kommentoimaan.


    • kaljut on jees (y)

      Kai sitä nyt perkele saa nuoretkin miehet pitää kattoluukkua auki!?! Varsinki tälläisillä helteillä? Vai onko se muka vaan seppo taalasmaan yksinoikeus?

      • vai niinkö?

        Niinpä niin, eipä ole ihme,että mulla tuli rikollisuus ja rikolliset nettikirjoittajat heti mieleen tästäkin nimettömästä keskusteluketjusta, kun hyypiöt niin sujuvasti vaihtavat aihetta hiustenlähdöstä "kattoluukkuihin" ja "miestisseihin"... Oikeasti teidät jotka tänne kirjoitatte, pitäisi velvoittaa kirjoittamaan omilla nimillänne, ei niitä jotka osaa kirjoitella keskustelupalstalla normaalisti ja normaaleita juttuja. Kuvittelettekö olevanne jotenkin hauskojakin? Pelottelette lukijoita tällaisilla keskustelupalstoilla teksteillä, joissa ei ole järjen hiventäkään ja jotka suorastaan tihkuvat jotakin sairasta vihaa.


        Mä voin sanoa, että vihaan rikollisuutta. Tän kyseisen Suomi24- foorumin ylläpidolta olisikin kiva saada vastaus siihen kysymykseen, että milä perusteella he suosivat vihakirjoittelua. Ei voi olla niin, että kaikki jotka tännekin nimettömille palstoille kirjoittavat tai juttuja lukevat, muka haluaisivat nähdä niitä keskustelupalstajuttuja, joita täällä on. Oikeasti tän Suomi24- foorumin juttujen lukeminen on henkisesti terveen ihmisen psyykettä vaurioittavaa. Ja kenties tämä foorumi sitten onkin olemassa vain siksi, että rikolliset saisivat urkkia muista tietoja ja vaihtaa keskenään tietoja, kun sähköposteja eivät uskalla käyttää, käynyt ainakin mielessä... Ja sitten idiootit rähisee, että no ei tartte lukea juttuja, jos ei miellytä. Vai että hörhöjen jutut jotenkin arvostettavampia, kuin esimerkiksi mun normaalit mielipidetekstit...


        Ja ihan tahallani aloin purnata tässä ja tuli rikollisuus mieleen, että kun satun asumaan paikassa, missä on tuhansia ja osa ehkä asiattomiakin asiattomiakin ilmaisen opiskelijaverkonkäyttäjiä, että jos täällä oikein kyyliäkin on. En puutu hörhöjen tekemisin, ja haluan että rikolliset jättää kaikki kunnolliset ihmiset rauhaan sekä internetissä että muualla, mutta en tosiaankaan tykkää, että asuinalueellani päivystää sen näköisiä tyyppejä, jotka eivät ole varmasti mitään kuoropoikia. Ja jos olette asiallisia, ette tiedä kuka olen, eli aivan vapaasti voin näin kirjoittaa, kun nimeä en käytä enkä ketään kiusaa. Nimettömänä saa mielipiteen sanoa, etenkin kun hörhöilläkään ei näissä ketjuissa mitään asiallista kirjoitettavaa tai mielipiteitä ole. Tullut nimittäin joskus mieleen, että ehkä joku sairas urkkii ja kyylää minunkin keskustelupalstakirjoitteluani - oikeutta siihen ei kyllä yhdelläkään ole, koska minä kirjoitan kotoani ja tätä konetta ei ole lupaa käyttää kenelläkään muulla, kuin minulla.


        Mutta tietysti toivon vaan, että olette ainoastaan yksinkertaisia hörhöjä, jotka kuvittelee jotenkin muka kiinnostavaksikin keskusteluksi NIMETTÖMÄLLÄ keskustelupalstalla narsistisen länkytyksen miesten hiustenlähtöongelmista.


        Ainakin pelotella normaaleita ihmisiä keskustelupalstalla osaatte, mutta se ei todellakaan ole mikään arvostettava "taito", tai itseasiassa mikään taito.

        Ihmeellistä, että julkisuudessa ei ole puututtu tän häiriintyneen Suomi24- foorumin palstojen ja keskustelun palstoilla asiattomuuteen ja suoranaiseen törkeyteen. Epäilen, että edes laissa ei voi olla niin, että palstojen ylläpitäjät saisivat jättää täysin palstansa valvomatta, koska jos kerran ei muka ole resurrreja valvoa keskustelupalstoilla olevaa kirjoittelua, ainoa oikea ratkaisu on lopettaa koko palstat.


        Terveisin lukija, joka inhoan teitä kaikkia, jotka tähän ketjuun olette kirjoittaneet ja joka inhoan keskustelua täällä. En tiedä miten tyhmiä ihmisten pitää olla, jos pitävät vielä jotenkin hauskanakin keskustelua näillä palstoilla. Nämä ei ole hauskuutta nähneetkään nämä palstat, eikä suomalaisen kansan yleinen sivistymättömyys, joka näkyy näillä nimettömillä palstoilla.


      • kansan suusta
        vai niinkö? kirjoitti:

        Niinpä niin, eipä ole ihme,että mulla tuli rikollisuus ja rikolliset nettikirjoittajat heti mieleen tästäkin nimettömästä keskusteluketjusta, kun hyypiöt niin sujuvasti vaihtavat aihetta hiustenlähdöstä "kattoluukkuihin" ja "miestisseihin"... Oikeasti teidät jotka tänne kirjoitatte, pitäisi velvoittaa kirjoittamaan omilla nimillänne, ei niitä jotka osaa kirjoitella keskustelupalstalla normaalisti ja normaaleita juttuja. Kuvittelettekö olevanne jotenkin hauskojakin? Pelottelette lukijoita tällaisilla keskustelupalstoilla teksteillä, joissa ei ole järjen hiventäkään ja jotka suorastaan tihkuvat jotakin sairasta vihaa.


        Mä voin sanoa, että vihaan rikollisuutta. Tän kyseisen Suomi24- foorumin ylläpidolta olisikin kiva saada vastaus siihen kysymykseen, että milä perusteella he suosivat vihakirjoittelua. Ei voi olla niin, että kaikki jotka tännekin nimettömille palstoille kirjoittavat tai juttuja lukevat, muka haluaisivat nähdä niitä keskustelupalstajuttuja, joita täällä on. Oikeasti tän Suomi24- foorumin juttujen lukeminen on henkisesti terveen ihmisen psyykettä vaurioittavaa. Ja kenties tämä foorumi sitten onkin olemassa vain siksi, että rikolliset saisivat urkkia muista tietoja ja vaihtaa keskenään tietoja, kun sähköposteja eivät uskalla käyttää, käynyt ainakin mielessä... Ja sitten idiootit rähisee, että no ei tartte lukea juttuja, jos ei miellytä. Vai että hörhöjen jutut jotenkin arvostettavampia, kuin esimerkiksi mun normaalit mielipidetekstit...


        Ja ihan tahallani aloin purnata tässä ja tuli rikollisuus mieleen, että kun satun asumaan paikassa, missä on tuhansia ja osa ehkä asiattomiakin asiattomiakin ilmaisen opiskelijaverkonkäyttäjiä, että jos täällä oikein kyyliäkin on. En puutu hörhöjen tekemisin, ja haluan että rikolliset jättää kaikki kunnolliset ihmiset rauhaan sekä internetissä että muualla, mutta en tosiaankaan tykkää, että asuinalueellani päivystää sen näköisiä tyyppejä, jotka eivät ole varmasti mitään kuoropoikia. Ja jos olette asiallisia, ette tiedä kuka olen, eli aivan vapaasti voin näin kirjoittaa, kun nimeä en käytä enkä ketään kiusaa. Nimettömänä saa mielipiteen sanoa, etenkin kun hörhöilläkään ei näissä ketjuissa mitään asiallista kirjoitettavaa tai mielipiteitä ole. Tullut nimittäin joskus mieleen, että ehkä joku sairas urkkii ja kyylää minunkin keskustelupalstakirjoitteluani - oikeutta siihen ei kyllä yhdelläkään ole, koska minä kirjoitan kotoani ja tätä konetta ei ole lupaa käyttää kenelläkään muulla, kuin minulla.


        Mutta tietysti toivon vaan, että olette ainoastaan yksinkertaisia hörhöjä, jotka kuvittelee jotenkin muka kiinnostavaksikin keskusteluksi NIMETTÖMÄLLÄ keskustelupalstalla narsistisen länkytyksen miesten hiustenlähtöongelmista.


        Ainakin pelotella normaaleita ihmisiä keskustelupalstalla osaatte, mutta se ei todellakaan ole mikään arvostettava "taito", tai itseasiassa mikään taito.

        Ihmeellistä, että julkisuudessa ei ole puututtu tän häiriintyneen Suomi24- foorumin palstojen ja keskustelun palstoilla asiattomuuteen ja suoranaiseen törkeyteen. Epäilen, että edes laissa ei voi olla niin, että palstojen ylläpitäjät saisivat jättää täysin palstansa valvomatta, koska jos kerran ei muka ole resurrreja valvoa keskustelupalstoilla olevaa kirjoittelua, ainoa oikea ratkaisu on lopettaa koko palstat.


        Terveisin lukija, joka inhoan teitä kaikkia, jotka tähän ketjuun olette kirjoittaneet ja joka inhoan keskustelua täällä. En tiedä miten tyhmiä ihmisten pitää olla, jos pitävät vielä jotenkin hauskanakin keskustelua näillä palstoilla. Nämä ei ole hauskuutta nähneetkään nämä palstat, eikä suomalaisen kansan yleinen sivistymättömyys, joka näkyy näillä nimettömillä palstoilla.

        Sinun ei varmaan kannattaisi näillä palstoilla olla kun olet noin herkkähipiäinen, tällä kirjoitetaan jatkuvasti jokapäivä kaikenlaista puutaheinää.
        Yleensä kirjoittelu ei ketään hetkauta suuntaan tai toiseen mutta sinä tunnut ottavan kaiken tosissaan.
        Sitä varten suomi24 on olemassa jotta kansalaiset pääsevät kertomaan näkemyksiään avoimesti asiasta kuin asiasta.


    • miehen mielipide

      Spede-tukka voi olla aika seksikäs joillakin miehillä. Se, mitä en ymmärrä, on harvojen haituvien pitäminen siinä kaljun päällä. Jos sitä tukkaa ei ole kuin nimeksi, niin miksi sitä tukan haamua pitää suojella? Minä ajaisin jo pois ja antaisin ylpeästi kaljun loistaa.

      Toinen juttu, jota en ymmärrä, on kaljun tai harvenevan tukan peitteleminen kaiken maailman päähuiveilla. Suomessakin on se yksi filosofi, joka esiintyy aina televisiossa violetti nenäliina päässä. Näyttää hassulta, eikä kenellekään jää epäselväksi, miksi pää pitää peittää.

      Kerran yksi naistuttu selitti, että seurusteli miehen kanssa jolla oli aina jokin riepu pään peittona. Kun hän lopulta sai suostuteltua miehen paljastamaan päänsä, siellä oli hiuksia pieninä tukkoina kaljun päällä. Mies ei osannut selittää, miksi haluaa pitää kiinni niistä naurettavan näköisistä haituvista.

      Jokin psykologinen juttu varmaan saa miehet varjelemaan niitä muutamia hiuksiaan. Ikään kuin ne pitäisivät yllä toivoa siitä, että hiukset kasvavat vielä jokin päivä takaisin.

      • kalju ei oma valinta

        Kyllä se kaljun peittäminen on hyvin ymmärrettävää.. riittää kun lukee tämänkin ketjun läpi, niin näkee miten ilkeää iloa monet ihmiset saavat kaljuuntuvien pilkkaamisesta. Joskus tuntuu, että mikään muu rumuuden muoto ei saa osakseen yhtä paljon pahantahtoista huomiota.


      • Kaljuus kunniaan.

        Joo ja tää veltto virtanen, missään en ole miestä nähnyt ilman että olisi joku reuhka päässä. Eduskunnassa sisälläkin.
        Miten joku voi hävetä kaljuuntumistaan niin paljon. Itse pidän koko kaljua, koska rupes ärsyttämään ne muutamat hius soirot jotka tuulessa lepatti missä sattu. P2skaakaan en välitä mitä muut kaljustani sanoo, ainakin vaimoni oli ja on sitä mieltä että pidän tämän tyylin. itse asiassa hän aikoinaan jopa kannusti ajamaan kaikki veks.

        Antaa kaikkien kaljujen kukkia siinä missä epähygieenisten hiustenkin.


    • Spede35

      spede on alottajakin joten jättäköön arvostelun omaan arvoon,toki se on siistimpää ajella hiukset vallan pois mutta jokainen päättäköö itse.

    • Speden henki

      No eh eh, voihan rähämä!

      Siis pointtihan on just siinä että porukka pitää saata nauramaan. Siipä leikkaa hauska tukka, niin sehän tarkoittaa sitä että on hauska jätkä.

      Siispä kaikki nyt speteilemään. Eh Eh voihän rähämä.

    • vitun homot ;))

      Epätoivoinen mies rokkaa harakanpesää kivekset jomottaen nännit turpeina Gefinasta. Samalla uskoen vahvasti siihen, että naiivisti kieltämällä eturauhaslääkkeen sivuoireet ja sen, ettei ne hiukset koskaan sillä kasva takaisin, jäisi sivuoireet saamatta ja kaikki hiukset kasvaisi takaisin.

      Tämän palstan harakanpesä eunukit ovat vakuuttuneita ettei kukaan palstalta koskaan saa sivuoireita ja valehdellaan törkeästi kuinka eturauhaslääkkeellä kaikki hiukset kasvaa takaisin. Kehotan kuitenkin etsimään netistä tietoa sivuoireiden yleisyydestä ja kuinka kaikkialla muualla käyttäjät sanovat että eturauhaslääkkeellä voi korkeintaan hidastaa hiustenlähtöä vuosilla, ei pysäyttää sitä kokonaan eikä se kasvata hiuksia takaisin.

      Tällä palstalla miestissit valehtelevat törkeästi epätoivoisille väittäen että eturauhaslääke on vaaraton. Oletteko saatanan gynomiehet yksinkertaisesti vajaaälyisiä?

      Jos kehon hormonitoimintaa lähtee jollakin kemikaalilla muuttelemaan epäluonnollisesti niin sekö ei mitään hankaluuksia voisi aiheuttaa? Sitten joka saatanan kerta kun joku sanoo saaneensa sivuoireita niin täällä nämä sairaat tissimiehet surkastuneine kyrpineen kieltävät.

      ;))

    • Kalju sänki hius
    • trgfdgdfgdf

      Kyllä tuo minuakin vähän ihmetyttää ja näyttää mielestäni rumalta. Etenkin kun kaljuus oli ainakin muutama vuosi sitten vielä muotia niin luulisi nuorten leikkaavan ne loputkin pois. Ehkä haluavat kuitenkin pitää tukkaa päässä, vaikka se ei enää joka paikassa kasvakaan ja eivät koe sitä itse niin rumana.

      Kyllähän tukka on mukava, ei siitä mihinkään pääse.

    • Ei auta hiuksiin !
    • juuuu

      Näil jäbillä on munaa! Respect! Mullettimiehet myös hemmetinmoisia äijiä!

    • spedeeee

      No eh eh, voihan rähämä!
      Ei laho lato kattoa kaipaa.
      No eh eh, voihan rähämä!

    • kaakki

      Kokokalju on merkki syövästä tai päätäistä.

      • Täi?

        Syöpä itsessään ei aiheuta hiustenlähtöä, vaan syöpähoidot eli solumyrkyt ja sädehoito.
        Miten sitten sota- aikana kun naiset kampasivat täitä sanomalehden päälle, niin rapina vain kuului, eikä silloinkaan ollut kaljuja naisia?


    • yks tintti

      varmaan spedetukan suosijat ovat itse sinut kaljuutumisensa kanssa. Kaikille ei suinkaan sovi muodikas munapääkampaus. Se on lisäksi astetta työläämpi. Joka aamu valtava raakaaminen leuan lisäksi. toki spedetukkakin vaatiin parturissakäymistä 4-6 viikon välei ettei se aivan villiinny. Se minustakin on mautonta, tai huolimatonta, tyylitöntä , mitä ilmaisua käyttäis, jos antaa hevosenkenkäkampauksen rehottaa ylipitkäksi niskavilloineen kaikkineen.
      Lisäksi olen nähnyt huvittavia esiintymiä kaikista kampaustyyleistä niin miehillä kuin naisillakin. Niin se vaan on, että joillakin on tyylitaju ja useimmilla ei, mutta en minä ota siitä herneitä nenään.

    • jannmaa22

      Kalju sopii yleensä vain afrikkalaistaustaisille komistuksille :p

    • Gefinan Uhrit Ry

      Epätoivoinen mies rokkaa harakanpesää kivekset jomottaen nännit turpeina Gefinasta. Samalla uskoen vahvasti siihen, että naiivisti kieltämällä eturauhaslääkkeen sivuoireet ja sen, ettei ne hiukset koskaan sillä kasva takaisin, jäisi sivuoireet saamatta ja kaikki hiukset kasvaisi takaisin.

      Tämän palstan harakanpesä eunukit ovat vakuuttuneita ettei kukaan palstalta koskaan saa sivuoireita ja valehdellaan törkeästi kuinka eturauhaslääkkeellä kaikki hiukset kasvaa takaisin. Kehotan kuitenkin etsimään netistä tietoa sivuoireiden yleisyydestä ja kuinka kaikkialla muualla käyttäjät sanovat että eturauhaslääkkeellä voi korkeintaan hidastaa hiustenlähtöä vuosilla, ei pysäyttää sitä kokonaan eikä se kasvata hiuksia takaisin.

      Tällä palstalla miestissit valehtelevat törkeästi epätoivoisille väittäen että eturauhaslääke on vaaraton. Oletteko saatanan gynomiehet yksinkertaisesti vajaaälyisiä?

      Jos kehon hormonitoimintaa lähtee jollakin kemikaalilla muuttelemaan epäluonnollisesti niin sekö ei mitään hankaluuksia voisi aiheuttaa? Sitten joka saatanan kerta kun joku sanoo saaneensa sivuoireita niin täällä nämä sairaat tissimiehet surkastuneine kyrpineen kieltävät.

      ;))

    • Gyno Mies

      Epätoivoinen mies rokkaa harakanpesää kivekset jomottaen nännit turpeina Gefinasta. Samalla uskoen vahvasti siihen, että naiivisti kieltämällä eturauhaslääkkeen sivuoireet ja sen, ettei ne hiukset koskaan sillä kasva takaisin, jäisi sivuoireet saamatta ja kaikki hiukset kasvaisi takaisin.

      Tämän palstan harakanpesä eunukit ovat vakuuttuneita ettei kukaan palstalta koskaan saa sivuoireita ja valehdellaan törkeästi kuinka eturauhaslääkkeellä kaikki hiukset kasvaa takaisin. Kehotan kuitenkin etsimään netistä tietoa sivuoireiden yleisyydestä ja kuinka kaikkialla muualla käyttäjät sanovat että eturauhaslääkkeellä voi korkeintaan hidastaa hiustenlähtöä vuosilla, ei pysäyttää sitä kokonaan eikä se kasvata hiuksia takaisin.

      Tällä palstalla miestissit valehtelevat törkeästi epätoivoisille väittäen että eturauhaslääke on vaaraton. Oletteko saatanan gynomiehet yksinkertaisesti vajaaälyisiä?

      Jos kehon hormonitoimintaa lähtee jollakin kemikaalilla muuttelemaan epäluonnollisesti niin sekö ei mitään hankaluuksia voisi aiheuttaa? Sitten joka saatanan kerta kun joku sanoo saaneensa sivuoireita niin täällä nämä sairaat tissimiehet surkastuneine kyrpineen kieltävät.

      ;))

    • Gyno Mies

      Epätoivoinen mies rokkaa harakanpesää kivekset jomottaen nännit turpeina Gefinasta. Samalla uskoen vahvasti siihen, että naiivisti kieltämällä eturauhaslääkkeen sivuoireet ja sen, ettei ne hiukset koskaan sillä kasva takaisin, jäisi sivuoireet saamatta ja kaikki hiukset kasvaisi takaisin.

      Tämän palstan harakanpesä eunukit ovat vakuuttuneita ettei kukaan palstalta koskaan saa sivuoireita ja valehdellaan törkeästi kuinka eturauhaslääkkeellä kaikki hiukset kasvaa takaisin. Kehotan kuitenkin etsimään netistä tietoa sivuoireiden yleisyydestä ja kuinka kaikkialla muualla käyttäjät sanovat että eturauhaslääkkeellä voi korkeintaan hidastaa hiustenlähtöä vuosilla, ei pysäyttää sitä kokonaan eikä se kasvata hiuksia takaisin.

      Tällä palstalla miestissit valehtelevat törkeästi epätoivoisille väittäen että eturauhaslääke on vaaraton. Oletteko saatanan gynomiehet yksinkertaisesti vajaaälyisiä?

      Jos kehon hormonitoimintaa lähtee jollakin kemikaalilla muuttelemaan epäluonnollisesti niin sekö ei mitään hankaluuksia voisi aiheuttaa? Sitten joka saatanan kerta kun joku sanoo saaneensa sivuoireita niin täällä nämä sairaat tissimiehet surkastuneine kyrpineen kieltävät.

      ;))

    • Syy kalju suosioon

      Syy, miksi naiset eivät karsasta kaljuja miehiä löytyy housuista. Kaljujen miesten testosteroni eli mieshormonitasot ovat korkealla, joka lisää seksuaalista viriiliyttä. Testosteroni on yksi kaljuuteen vaikuttava osatekijä geenien lisäksi. Testosteronista johtuu se, miksi naisilla ei ole miestyypin kaljuuntumista. Vaikka naisillakin erittyy testosteronia noin kymmenesosa miehen hormonipitoisuuksista, sen taso ei riitä saamaan koskaan aikaan täydellistä päälakikaljua. Kaljuusgeenin perineillä naisilla hiukset voivat tosin harventua, mutta täydellistä kaljua ei tule mihinkään. Tästä syystä täyden hiuskuontalon säilyttäneet miehet voivat naisten silmissä olla matalan testosteronitason omaavia ja ei niin viriilejä seksuaalisesti.

      • että näin

        Bullshit! Se, että kehosta löytyy kaksi nahkapatukkaa,ei todellakaan
        kerro viriiliydestä,älä kerro satuja.Itsetunnon kohentamiseen käytetään
        kaikkia keinoja,mutta kalju on ja pysyy,jos et sitten laita tupeeta päähän.
        Muista vanha sanonta:Elämä edessä,tukka takana.Kyllä kaljupäillekkin
        on paikka maailmassa.Huvittuneena olen seurannut kun ostetaan kalliita
        lääkkeitä ja koitetaan saada haivenia nuppiin,mutta kalju vaan laajenee.
        Kyllähän se tietysti harmittaa jos otsatukka alkaa takaraivolta,mutta ainahan
        voi kertoa,että suvussa on korkea otsaisia paljon.Tyytykää siihen,että
        toisilla kasvaa hiukset ja toiset on kaljuja.Bald or not Bald.


      • Hormonitason mittari
        että näin kirjoitti:

        Bullshit! Se, että kehosta löytyy kaksi nahkapatukkaa,ei todellakaan
        kerro viriiliydestä,älä kerro satuja.Itsetunnon kohentamiseen käytetään
        kaikkia keinoja,mutta kalju on ja pysyy,jos et sitten laita tupeeta päähän.
        Muista vanha sanonta:Elämä edessä,tukka takana.Kyllä kaljupäillekkin
        on paikka maailmassa.Huvittuneena olen seurannut kun ostetaan kalliita
        lääkkeitä ja koitetaan saada haivenia nuppiin,mutta kalju vaan laajenee.
        Kyllähän se tietysti harmittaa jos otsatukka alkaa takaraivolta,mutta ainahan
        voi kertoa,että suvussa on korkea otsaisia paljon.Tyytykää siihen,että
        toisilla kasvaa hiukset ja toiset on kaljuja.Bald or not Bald.

        Mietipä, miksi näillä nahkapäillä muuten olisi niin paljon vientiä naismarkkinoilla, kun muutakin on tarjolla? Enkä tarkoita nyt kaljuksi ajeltuja nahkapäitä, vaan luonnollisia sisukumi paistaa- lookeja. Ei se ainakaan pelkkä ulkonäkö ole silloin pääasia, vaan joku muukin juttu.


    • Iääkäri

      Syökää vaan enemmän lääkkeitä mielenterveytenne hoitamiseen ja ihmetelkää sitten miksi tukka lähtee. Lääkkeet suurin syntipukki perintötekijöiden jälkeen.

      • kaljupäät!

        Lumikki ja seitsemän kaljupäistä kääpiötä?


    • asenne ratkaisee1

      Hyvin paljon aseenteesta kiinni miten suhtautuu hiuksien lähtemiseen.Outo aloitus sinänsä ja jotenkin aloittajan veemäisyys ja kateus tulee esille.

    • tyhmyys paljastin

      Lyhyesti, kaikki tyhmät ihmiset menee henkilökohtausuuksiin

    • että näin

      Täytyy ihmetellä kuinka herkkänahkaista porukkaa tällä palstalla oikein on.
      Aikaisemmin on arvosteltu paljon naisia ja naisten hiusmuotia ja sitä,että
      millaiset pitää naisten hiukset olla.Lyhyet hiukset sai murskatuomion ja
      pitkiä hiuksia oikein vaadittiin pitämään.Nyt naiset voisi alkaa vaatimaan
      miehille hiuksia päähän,hinnalla millä hyvänsä,sillä eihän se sovi,että
      kalju kiiltää silmiin joka paikassa ja anoppi pitää nuortakin vävyä jo
      vanhana ja mittanauhalla syynää kaljun laajuutta.Tästä voi tehdä sen
      johtopäätöksen,että kalju vie itsetunnon pohjalukemiin ja sitä korvataan
      esim.hankkimalla kallis auto.Koittakaa olla sinut kaljujenne kanssa ja
      miettikää sitä henkilökohtaisuuksiin menemistä.Kalju vanhentaa ja hiukset
      nuorentaa.Niin että en ymmärrä,miksi kaljua pitäisi kadehtia.

    • tubee.

      Jos sisärengas näkyy niin kannattaa hankkia tubee.

    • järki lähtenyt ensin

      Jos vetää v---n päähänsä saa hyvän karvalakin.

    • Suuri Seikkailu

      18.7.2014 - 5 113 lukukertaa.

      Posio kiittää.

    • fdabfbdbndandnd

      Tämä aihe on itselleni tosi herkkä, koska olen nuorena "Spedeentyvä" trans-nainen. Toivon, että tuo eräs lääke auttaa, muuten on kalliit hiussiirteet edessä.

      Eikö se ole tosiaan tärkein, kuten ketjun alussa lukikin, että mitä sen ihmisen sisäinen kauneus on? :)

      Tukan saa takaisin nykyään ja ulkomailla viel halvemmalla. Toiset ostaa autoja, toiset hiuksensa takaisin. Elämässä on tehtävä valintoja. Tärkeintä on, että teet valintasi siten, että kukaan ei painosta sinua vaikkapa ajamaan kaljuksi. Edes naisystäväsi. Silloin hän ei ole sinun arvoisesi kumppani. Mm-kay.

      Itse valmistaudun epilointeihin ensin ja ehkä myöhemmin hiussiirteisiin. Peruukkitransuksi en ala. Voi kuulostaa hauskalta, mutta sitä se ei ole.

      Kivaa kesää kaikille.

      -Sonja

    • UKK

      eivät ne "pidä kaljua/spede-fledaa" vaan ovat olosuhteiden pakosta ilman tukkaa.reilusti vaan klaniksi kun pälvi alkaa eikä mitään Pekkarinen-tubee tai Immo Kuutsan ihmeellistä tukan kierrätys/keräys otsalle.. huhhuh

      • hys hys nyt!!!

        Palstalla ei tuollaista saa puhua.


      • UKK
        hys hys nyt!!! kirjoitti:

        Palstalla ei tuollaista saa puhua.

        Anteeksi kauheesti !! Julkisen ammatin omaavan julkisuuden henkilön on tiedostettava jo julkisuuteen astuessaan että Hänestä puhutaan ja kirjoitetaan,käytetään esimerkkinä jossain asioissa mistä Hänet tunnetaan.ja näille herroille on tukasta puhuminen on varmaankin punainen vaate,anteeksi.


      • ihq haris
        UKK kirjoitti:

        Anteeksi kauheesti !! Julkisen ammatin omaavan julkisuuden henkilön on tiedostettava jo julkisuuteen astuessaan että Hänestä puhutaan ja kirjoitetaan,käytetään esimerkkinä jossain asioissa mistä Hänet tunnetaan.ja näille herroille on tukasta puhuminen on varmaankin punainen vaate,anteeksi.

        Palstalaisilla harakanpesä antaa elämälle tarkoituksen. On se impotenssin ja gynon arvoista että harakanpesää pääsee asettelemaan peilin edessä.


    • Hilloo löytyy

      Kun naiset niin tykkää siitä karvattomasta alueesta siellä pehkon keskellä ja mulla olisi kyllä hilloo sevverran että voisin istuttaa sellasen töyhdön tonne ylös, mut miks sellasen poistaisin mikä vetää naisia puoleensa kun hunaja kärpäsiä?

      • Estrogeeni EERO

        Istuta muna ja persekarvojas sinne. Vedä finaa pääset eroon erektioista. Myös miestissit on kivat kesähelteillä


    • Toni Bitchell

      Kaikilla on oikeus olla sellaisia myös tukaltaan kuin ovat. Ja kyllä yhdellä tietyllä Kekkosella oli ainakin enemmän munaa kuin teidän koko suvussanne on koskaan ollut tai koskaan tulee olemaankaan. Kyllä jämpti on nii!

    • Luonnonlapset?

      Miksikö?

      1) Ehkä he hyväksyvät itsensä sellaisina kuin ovat hiuksineen kaikkineen.

      2) Ehkä kaljuuntuminen on jostain syystä arka asia, joten pidetään kiinni jäljelle jääneestä tukasta ajattelematta sen kummemmin, miltä se näyttää.

      3) He eivät ehkä tiedä, että kaljuksi ajeleminen tai ainakin mahdollisimman lyhyt sänki olisi paremman näköinen, jopa seksikäs.

      Kysymys on sama kuin kysyisi monilta suomalaisilta naisilta, miksi he haluavat olla rumemman näköisiä kuin voisivat olla. Eivätkö tajua vai eivätkö välitä.

    • anne

      kuule kyllä kalju on tyylikäs.mun miehellä on,
      oot aika typerä ihminen ,jos naurat ihmisille.onko sulla kaikki kotona

      • abbacd.

        Näyttääkö sun äijäs Seppo Taalasmaalta tai Spede Pasaselta?


      • samaanne
        abbacd. kirjoitti:

        Näyttääkö sun äijäs Seppo Taalasmaalta tai Spede Pasaselta?

        Eiku se näyttää Tomari Nurmiolta.


      • jämppti

        Kuule kyllä nyrkin kokoinen luomi naamassa on tyylikäs. Mulla on sellainen


    • evvk

      Se on se ja sama onko tukkaa päässä jos vaimokin suurinpiirtein samanikänen/tyttöystävä jos nuorena kaljuuntuu :)

    • leidikkä

      Siis aikuisen oikeesti!! Mitä väliä hiusmallilla on??????

      Spede tai ei.

      Mun mielestä vielä rumempaa jos jätkä vetää pään kaljuksi!!
      Sehän näyttää sit ihan ikälopulta jos ei oo yhtään karvaa. Tai muuten vaan joltakin
      skinhedeltä...

      Luonnollisuus kunniaan! Antakaa hyvät miehet hiustenne olla ja harventua luonnollisesti.
      Leikata ja siistiä saa,mutta aito olemus on paras.
      Ette te ketään hämää puleeraamalla kaljuksi.
      Totuus paljastuu kuitenkin.

      Siisti olemus ja siisti kampaus vähemmissäkin hiuksissa vetoaa enemmän kuin väkisin leikattu ällö nihkeä kaljupulipää.

    • Voihan rähmä!

      Sinne päälakeen voi piirtää Speden naaman ylösalaisin, jolloin takaapäin näyttää siltä kuin parrakas Pasanen eläisi vielä.

      • MauriP

        Ilo irti kaljuuntumisesta.


    • speteS

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2161
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe