Minun kaupungin vuokraasunnossa kummittelee.

Savon Sanna

Muutin ensimmäiseen omaan asuntooni noin puoli vuotta sitten kun olin juuri täyttänyt 18 vuotta. Äitini menehtyi sairauteen ja en halunnut muuttaa isäni luokse, johon välini eivät ole kunnossa.
Löysin kivan kaksion aika läheltä kouluani, niinpä pakkasin kamppeeni ja muutin sinne. Ensimmäiset viikot menivät hyvin ja ihan ilman mitään häiriötä tai muutakaan kummalsita.
Yhtenä iltana selailin lapsuuden valokuva-albumiani kaikessa rauhassan kunnes kuului kova kolahdus, jota säikähdin hiukan. menin etsimään mistä se ääni tuli ja huomasin että lipastoni päältä äitini kehystetty kuva oli tippunut lattialle. Nostin sen paikalleen ja jatkoin kuvien selailua ja kohta kuului taas kolahdus ja kuva oli taas lattialla. Nostin sen paikalleen ja menin nukkumaan lopulta. Yöllä kuva ei enää hyppinyt lattialle, mutta aamulla kun keitin kahvia niin huomasin että äitini kuvan kehyksen lasi oli rikkoutunut vaikka se ei ollut rikki ennen nukkumaan menoa. Noh harmittelin asiaa tietysti ja lähdin kouluun ja en vaivannut päätäni asialla sen enempää.
Pari päivää meni ihan normaalisti, kunnes eräänä perjantaina kun tulin koulusta, oli kaksi äitini maalaamaa taulua tippunut lattialle ja taulujen narut olivat ehjiä samoin naula seinässä.
Illalla rentouduin kaverin kanssa katsellen hömppäkomediaa ja söimme sipsiä ja samalla höpöttelimme niitä näitä. Äkkiä ikkunaan koputettiin kolme kerta terävästi, aukaisin verhot ja siellä ei näkynyt mitään, ei lintua tai muutakaan eläintä ja assun kolmannessa kerroksessa ja ikkunan vieressä ei ole tikkaita. Rentouduimme taas komedian parissa kun pian taas samat koputukset ja tuntui ihan kuin lasi värähteli, olimme paikoillamme ja kuuntelimme ja pian taas kolme koputusta. Katsoimme jab tarkistimme asian ja ei taaskaan mitään verhojen takana.

KERRON LOPUT MYÖHEMMIN MUTTA NYT PITÄÄ MENNÄ!!

39

624

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerro enenmmän

      En halua pelotella, mutta jos tarinasi on tosi, niin jokin demonihenki yrittää nyt kiusata sinua äidin kuvilla ja asunnossa.
      Kävikö äitisi matkoilla ja toiko hän jotain matkamuistoja ulkomailta. Onko perintöesineiden joukossa jokin ehkä sellinen, jotka on joskus käytetty riittiesineenä.
      Sitten on mahdollisuus, että asunnossa on harjoitettu jotain henkimaailman juttua.

      • joifoafsohoif

        pää kii painajainen! miks sen pitää aina automaattisesti olla joku demoni tai vastaava? mä veikkaan kummituksista kokeneena että äippä on tullu yrittämään kertoa jotain itä se ei voi sanoilla puhua.


      • ikävää sakkia on
        joifoafsohoif kirjoitti:

        pää kii painajainen! miks sen pitää aina automaattisesti olla joku demoni tai vastaava? mä veikkaan kummituksista kokeneena että äippä on tullu yrittämään kertoa jotain itä se ei voi sanoilla puhua.

        Ei sieltä toiselta puolelta mitkään äipät lähesty. Ajatuksenakin älytön.

        Kyllä sieltä tulijoita olisi, mutta muuta porukkaa. Koettavat tekeytyä äipäksi, koska äippä olisi jonnii verran helpompi hyväksyä.

        Ei kannata alkaa lemmekkääksi toispuoleisten kanssa!!!


      • Pysyttele erossa
        ikävää sakkia on kirjoitti:

        Ei sieltä toiselta puolelta mitkään äipät lähesty. Ajatuksenakin älytön.

        Kyllä sieltä tulijoita olisi, mutta muuta porukkaa. Koettavat tekeytyä äipäksi, koska äippä olisi jonnii verran helpompi hyväksyä.

        Ei kannata alkaa lemmekkääksi toispuoleisten kanssa!!!

        Toisella puolella ikävää porukkaa.


    • Savon Sanna

      Juu aamulla juttu katkesi kun piti läheä ja en kehdannut aloittaa kirjoitusta myöhemmin alusta.

      Koputuksia kuului vielä yhden kerran jotka sitten lopuivat kuin seinään.
      Aamulla kaverini joka nukkui yön sohvallani kertoi että hänellä oli erittäin epämukava ja ahdistava olo koko yön ja aina hätkähti hereillä juuri kun oli saamassa unta ja hän sanoi yöllä kuulleensa että aivan kuin koira olisi kynsinyt ulko-ovea niin kuin koiratb tekeevät kuin yrittävät päästä sisään ta ulos.

      Noh kaikki oliva taas välillä rauhallista ja ei kuulunut tai tapahtunut mitään sen kummempia. Eräänä iltana huomasin taas äitini kuvan nurin mutta ei onneksi rikki tai ollut tippunut lattialle. Menin nukkumaan ja yöllä noin yhden aikaan heräsin kun tuntui että henkeäni ahdisti ja tuli sellainen kuin pieni sähköisku kroppaan. Nousin istuma-asentoon ja tasasin hengitystä ja katsoin makuuhuoneen ovelle joka johti käytävään jossa oli hämärää mutta ei täysin pimeää ja oveni oli auki kuten sen olin jättänyt. Mutta mihin kiinnitin huomiota ja säikähdin todella oli että oven takaa näytti kun joku kurkkisi minua. Oven takana ei oikeasti voinut olla ketään koska väli oven ja seinän välissä oli liian kapea. Silti minä katselin kun jonkun pää ja yläosa ruumista aina pilkahti sieltä esiin ja takaisin oven taakse piiloon. Katselin tuota näkyä usean minuutin ja välillä jopa laitoin silmät kiinni ja aukaisin uudestaan, mutta tuo näky ei kadonnut mihinkään. Tuo hahmo joka "kurkkii" minua oli jotain 70-1oo senttiä ptkä ja omasta mielestä pystyin erottamaan sillä jopa tukan. menin jopa sitä lähemmäksi ja se ei hävinnyt ja kun yletyin valonkatkaiseem, ei siinä näkynyt mitään ja en keksinyt mistä tuollainen "varjo" olisi tullut vai oliko kyseessä uninen harha vai mikä.

      useampi kuin yksi kaverinikin on kokenut asioita minun asunnossani joko minun kanssani tai yksikseen. Ehkä kyseessä on joukkohysteriä:) Palaan joku päivä kun joudan taas txt

      Sinä joka kysyit niin äitini ei ennen kuolemaansa käynyt missään mutta ennen sairastumistaan vaikka missä kuten Intiassa ja Afrikassa jne. Asunnon historiasta en tiedä yhtään mitään. Itsekkin olen joskus pelaillut spiritismiä mutta en usko sen vaikuttavan enää mihinkään.

    • kerro ...

      Kyllä spiritismi jättää ovet avoimeksi pahoille hengille. Voi olla että äitisi on puuhastellut jotain tai tuonut mukanaan matkoiltaan.
      Jotain epämääräistä asuntoonne liittyy, kun useammatkin ovat ilmiöitä kokeneet.
      Pastorin poika osaa varmaan neuvoa sinua, koska on perehtynty näihin asioihin enemmän.

      • hjli,jj

        Älkää HÖPÖTTÄKÖ nuorille ihmisille mistään pahoista hengistä, IDIOOTIT, koska sellaisia EI OLE OLEMASSA. Ei ihme, että tämä maa on hulluja täynnä. Ja Pastorinpojan p*rkelekin tuossa alhaalla pelottelee lisää. Teen kohta rikosilmoituksen tuosta sekoboltsista.


      • hjli,jj kirjoitti:

        Älkää HÖPÖTTÄKÖ nuorille ihmisille mistään pahoista hengistä, IDIOOTIT, koska sellaisia EI OLE OLEMASSA. Ei ihme, että tämä maa on hulluja täynnä. Ja Pastorinpojan p*rkelekin tuossa alhaalla pelottelee lisää. Teen kohta rikosilmoituksen tuosta sekoboltsista.

        Ahaha :DDD Voi tuska. Aika huvittava. Pakko olla trolli. Pakko.

        Lähetä minulle kopio rikosulmoituksesta - pistän sen kehyksiin.

        "Rikoksen luonne: Varoittaa demoneista. Tarjoaa neuvoja, jotka koskevat Jumalaa ja ilosanomaa! Sanoo että Jeesuksen nimeen voi ajaa demonin pois!!"

        Työskentelen turvallisuusalalla. Olen vartija/järjestyksenvalvoja. Sinä päivänä kun pistät poliisien postiluukkuun tuon rikosilmoituksen, viranomaisien nauru kantautuu jokaiseen valvomoon jossa työskentelevät vartijat tai vastaavat järkkärit.

        Tähän liite kopiosta, kiitos:
        [email protected]


      • hjli,jj kirjoitti:

        Älkää HÖPÖTTÄKÖ nuorille ihmisille mistään pahoista hengistä, IDIOOTIT, koska sellaisia EI OLE OLEMASSA. Ei ihme, että tämä maa on hulluja täynnä. Ja Pastorinpojan p*rkelekin tuossa alhaalla pelottelee lisää. Teen kohta rikosilmoituksen tuosta sekoboltsista.

        Pelkästään se että haukut minun profiilikuvaani on lähempänä rikosta kuin se mitä minä teen. Haukut minua paholaiseksi - se on ainakin lähempänä kunnianloukkausta kuin minun neuvon antamiset.

        Deal-with-that


    • Suhtaudun aina vähän skeptisesti näihin tapahtumiin, mutta samaistuin aika paljon, joten en oikein voi muutakaan kuin uskoa.

      Koputukset - Yhtenä yönä, kun vaimoni ja minä oltiin koettu jo muutenkin vähän paranormaaleja juttuja, herättiin yhdessä siihen, että joku/jokin koputti. Kolme kertaa, terävästi. Se on tuttua. Hassua siinä oli, että se kuulosti niin luonnolliselta, ettemme edes osanneet pelätä sitä. Mutta tuo ääni kuului keittiöstä ja luulimme että kissamme oli talossa, mutta se oli koko yön ollut ulkona. Outoa myös oli, että nuo koputukset kohdistuivat parkettiin.

      Varjot - Vastaavanlaisia kurkkivia hahmoja näin viimeksi lapsena, jotka todella olivat varjon oloisia - ei varsinaisia piirteitä jne. (Hiuksia en nähnyt koskaan.) Mutta, yksi yö, jolloin huomasin herääväni kesken unta. Räpsytin silmiäni, availin niitä ja panin merkille, että sänkyni vieressä seisoo mies ja katsoo minua. Olen tälläkin hetkellä samassa omakotitalossa, missä tuo tapahtui. Ajatuskin karmii yhä edelleenkin. Toki voisi sanoa, että olisin nähnyt näkyjä unen puolelta, mutta vaimoni heräsi samaan aikaan ja näky myös jotakin. Se oli silti jotakin muuta - yläpuolellani oli kuitenkin jotakin, mikä liikkui. Se oli tummanpunaista ja vaihtoi muotoa, kunnes se näytti lampulta josta huikui jotakin pimeää.

      Olen kokenut aika paljon enemmänkin paranormaalia. Käy vaikka lukemassa.

      http://demonit-paranormaalit-tapahtumat-kysy-pastorin-pojalta.vuodatus.net/

      Pyrin käsittelemään noita näkyjä. Ja tiedän mitenkä demonisista toiminnoista pääsee eroon.

    • Ja niin kuin tuo edellinen käyttäjä "kerro" sanoi - spiritismi voi aiheuttaa paranormaalia toimintaa, sellaisena kuin olet sen kokenut.

      Ystäväsi kokemuksesta tuli mieleen, että aina kun jotakin outoa ja luonnotonta on tapahtunut, herään samalla tavalla juuri silloin kun olen saamassa unen päästä kiinni. Kysy ystävältäsi - tuntuiko hänestä siltä, että jokin ei yksinkertaisesti antaisi tämän nukkua? Se on inhottava tunne. Useimmiten heräilen vielä sillä tavoin, että kuulen unen rajamailta huutoa, tai vastaavaa, enkä voi muutakaan kuin herätä.

      Mutta hei, Sanna,

      Tiedätkö, olipa syy mikä tahansa miksi joudut kokemaan näitä - minulla on vain yksi vastaus sinulle, että mitenkä niistä pääsee eroon.

      Demonit ovat Jumalan luomia olentoja. Ne olivat ennen enkeleitä, mutta Lusifer onnistui käännyttämän todella suuren osan enkeleistä, joten kun ne heitettiin paratiisista, niistä tuli samalla demoneita, ja Lusiferista tietenkin Saatana. Mikäli joku sanoo, että pahat henget ovat edesmenneitä ihmisiä - se on hyvin pitkälti harhaluuloa. Ja aika yleistä sellaista.

      Ja Jumala on ainut, joka voi poistaa nuo elämästäsi.

      Enkä sano suoranaisesti, että "Anna elämäsi Jeesukselle!" Jne. En ole ihan sellainen, vaikka pastorin poika olenkin. Jos haluaa antaa elämänsä Jumalalle, se edellyttää tuon tietyn sisäisen varmuuden, että haluaa niin.

      Mutta kuitenkin - kokeile rukoilla. Mikäli kohtaat demonin, sano sille, että: "Jeesuksen nimeen, väisty syvyyksiin!" Demoneiden on toteltava Jeesuksen nimeä. Ne alistuvat ja tottelevat.

      Mikäli joudut kohtaamaan jotakin paranormaalia - kokeile tuota ja kerro uudestaan. Ovatko lähteneet.

      (Voi myös olla että ne villiintyy Jeesuksen nimestä, mutta se merkitsee sitä ettäs e tehoaa, joten älä silloin lakkaa käyttämästä Jeesuksen nimeä.)

    • n29

      Mä kyllä ymmärsin että tää "palstaa seuraileva" tarkoitti kysymyksellään sitä, että miten sellainen ihminen joka ei ole uskossa eikä tunne Jeesusta, voi käskeä demoneita poistumaan Jeesuksen nimessä.
      Eikä varmaan tarkoittanut että "pastorin poika" ei olisi uskossa...
      Eli ihmisen pitäisi ensin tulla uskoon ja sitten vasta voi ajaa demoneita sinne mistä ovat tulleetkin?

      • eräs palstaa seur

        Joo, nimenomaan. Tietenkin minun olisi pitänyt viitata tuohon, mitä hän kirjoitti aloittajalle.


      • Lukekaa toki yllä oleva kommentti.

        Siis, onko kumpikaan teistä ajanut demonin ihmisestä/talosta? Puhutteko te kumpikaan kokemuksesta?


      • todettu asia...
        eräs palstaa seur kirjoitti:

        Joo, nimenomaan. Tietenkin minun olisi pitänyt viitata tuohon, mitä hän kirjoitti aloittajalle.

        Raamatussa on esimerkkinä Skeuaan poikien tapaus. Koettivat saada kummittelua kuriin, mutta ottivat lujasti turpaan. Kävi ilmi, että kun heillä ei ollut hengellistä auktoriteettia, niin henget eivät piitanneet.

        Ei kannata leikitellä pimeyden henkivaltojen kanssa. Eikä niitä kannata vähätellä. Uskovalla on auktoriteetti henkien ylitse, Jeesuksen nimen voimalla.


    • al rashid

      Onko Allah demoni ?

      • allah on epäjumala, joka on käytännössä saatana. Samalla tavalla demonit pukeutuvat joskus edesmenneisiin ihmisiin ja "kummittelevat" niitten nimissä. Samalla tavalla saatana voi esiintyä ns allahin nimissä. Joten, vastaukseesi voisi sanoa näin - kyllä.


      • häh ????
        pastorin_poika kirjoitti:

        allah on epäjumala, joka on käytännössä saatana. Samalla tavalla demonit pukeutuvat joskus edesmenneisiin ihmisiin ja "kummittelevat" niitten nimissä. Samalla tavalla saatana voi esiintyä ns allahin nimissä. Joten, vastaukseesi voisi sanoa näin - kyllä.

        Entäpä jos Allah onkin oikeasti se oikea jumala ja tämä ev.lut jumala onkin se saatana, piru, paholainen tai mikä lie ?


      • tekstivertailussa
        häh ???? kirjoitti:

        Entäpä jos Allah onkin oikeasti se oikea jumala ja tämä ev.lut jumala onkin se saatana, piru, paholainen tai mikä lie ?

        Jos vertailukohdiksi otetaan Raamattu ja koraani niin ainakin siinä vertailussa koraani tipahtaa pelistä pois pyytämättä ja tilaamatta.


    • Asrar

      pastorin poika: ” allah on epäjumala, joka on käytännössä saatana. Samalla tavalla demonit pukeutuvat joskus edesmenneisiin ihmisiin ja "kummittelevat" niitten nimissä. Samalla tavalla saatana voi esiintyä ns allahin nimissä. Joten, vastaukseesi voisi sanoa näin - kyllä.”


      Suomeksi kommenttisi kuuluisi seuraavasti: ” jumala on epäjumala, joka on käytännössä saatana. Samalla tavalla demonit pukeutuvat joskus edesmenneisiin ihmisiin ja "kummittelevat" niitten nimissä. Samalla tavalla saatana voi esiintyä ns jumalan nimissä. Joten, vastaukseesi voisi sanoa näin - kyllä.”


      Mutta, mutta… Tyypillisesti ateistit kirjoittavat sanat ”jumala” tai ”allah” pienellä kirjaimella, mutta Jumalaan uskovat isolla kirjaimella ”Jumala” tai ”Allah”. Kotimaisten kielten keskus neuvoo, miten jumalien nimet kirjoitetaan suomen kielessä: ”Sana Jumala kirjoitetaan isolla alkukirjaimella varsinkin, kun tarkoitetaan kristinuskon, juutalaisuuden ja islamin jumalaa”.

      http://www.kotus.fi/index.phtml?s=4545


      Sana ”Allah” on arabiaa ja tarkoittaa suomeksi ”Jumalaa”, kuten englanniksi ”God”, ruotsiksi ”Gud”, saksaksi ”Gott”, ranskaksi ”Dieu”, italiaksi ”Dio”, espanjaksi ”Dios”, viroksi ”Jumal”, hepreaksi ”Elohim” jne. Arabimaissa myös kristityt ja juutalaiset käyttävät Jumalasta yleensä sanaa ”Allah”.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Allah

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Elohim


      Jumala islamin käsityksen sekä muslimien näkemyksen mukaan:

      http://www.islamopas.com/missupp1.html


      Kielten rikkaus sekä tiedon ja ymmärryksen puute ovat mielestäni seikkoja, joilla me ihmiset sekoitamme asioita useimmiten tietämättömyyttämme, toisinaan tarkoituksellisesti. Kumpi oli sinun vaikuttimesi kommentissasi pastorin poika?

      • Vau. No tuli luettua paljon tavaraa. Käteen ei jäänyt mitään.

        Mutta hei - hyvä silmä. Anna kun selitän mitenkä kirjoitan ja kunnioitan Jumalaa kirjoituksissani:

        Eliksä. Kirjoitan Jumalan isolla J-kirjaimella. Epäjumala, jumalat, saatana, allah ali, saatanan jumala, saatanan luoma jumala. Jumalan sana raamatussa on Jumalan sana. Näetkö tempun?

        Jos tutkit vähän keskustelujani, tulet huomaamaan, että kirjoitan Jumalan aina isolla J-kirjaimella, kun puhun Herrasta, taivaan Herrasta. Tai Pyhä Henki. Tai Jeesus.


      • pastorin_poika kirjoitti:

        Vau. No tuli luettua paljon tavaraa. Käteen ei jäänyt mitään.

        Mutta hei - hyvä silmä. Anna kun selitän mitenkä kirjoitan ja kunnioitan Jumalaa kirjoituksissani:

        Eliksä. Kirjoitan Jumalan isolla J-kirjaimella. Epäjumala, jumalat, saatana, allah ali, saatanan jumala, saatanan luoma jumala. Jumalan sana raamatussa on Jumalan sana. Näetkö tempun?

        Jos tutkit vähän keskustelujani, tulet huomaamaan, että kirjoitan Jumalan aina isolla J-kirjaimella, kun puhun Herrasta, taivaan Herrasta. Tai Pyhä Henki. Tai Jeesus.

        Eliksä - Elikäs ;P


    • Asrar

      Vielä lyhyesti: ”Allah” on käännös käsitteestä ”Jumala”. Molemmat sanat kirjoitetaan suomen kielessä isolla alkukirjaimella (paitsi ateistit tekevät miten tekevät).

      Jos sinä kirjoitat julkisille foorumeille, että Allah on saatana, niin minun mielestäni sinä pilkkaat silloin Jumalaa. Voit ajatella tai uskoa mitä hyvänsä islamista, mutta miksi levität valheita sinulle vieraasta uskonnosta?

      Joitakin kommenttejasi lukeneena vaikutit asiallisesti keskustelevalta kristityltä, joka ei pahemmin riehu ja hyökkäile toisia kirjoittajia kohtaan, kunnes… Haksahdit al rashidin kysymykseen joko ymmärtämättömyyttäsi tai vastasit hänelle tarkoituksellisesti. Tätä yritin aiemmin kysyä. Ilmeisesi jätit kommenttisi minun itseni tulkittavaksi.

      • Mutta niin kuin tiedät, allah ei ole mikään käsite mitä kristityt käyttävät. Menee enemmän muslimien puolelle.

        Ja hei :D Vielä yksi. Minä en ole mikään arkeologi-kristitty, joka ei "Haksahda al rashidin kysymyksiin". En ole mikään tiedemies - olen Jumalan seuraaja. Joten, mikäli olet sitä mieltä, että minun asiallisuus ja ei-hyökkäävä asenne kaatuu tähän - on sinulta aika löysä veto. Kenenkään usko ei kaadu siihen, ettei tiedä "al rashidi" -juttua, eikä niitä ja näitä. Kun uskovat tietää, että Jumala on yksi - tekee niin kuin Hän käskee - niin kuin raamatussa sanotaankin, että: "Jos rakastat minua, noudatat käskyjäni." - on kelvollinen uskova.

        Asrar, sinulla muuta sun toista opittavaa. Esim se, että Jumala katsoo sydämeen, ei siihen mitä tiedät tai et tiedä.


    • tyjhfgdfdfhghghh

      Minua ihmetyttää oikeasti miksi kristityt pitävät juuri heidän jumalaansa juuri sinä aimoana ja oikeana. Sen totuudesta ei ole mitään sen kummempia todisteita kun muidenkaan uskojen jumalten olemassaolosta..

      • Jos haluaa huomata

        Ei ole todisteita, jos ei halua niitä nähdä.

        Jo Fredrik Suuren aikana uskonnollisessa väittelyssä pohdittiin, onko yhtä merkkiä, joka osoittaisi Raamatun pitävän paikkansa, so. Jumalan...

        Asiantuntijat totesivat Fredrikille, että merkki on juutalaiset. Heidän kohdallaan Raamatun profetiat ovat toteutuneet niin häkellyttävällä tarkkuudella, että ymmärtäväiselle riittää vain juutalaisten kohtalon tarkasteleminen.

        Muutama sata vuotta mennyt tuosta tapauksesta. Olivat hyvin asiansa tasalla, koska paljon väkevämmät merkit ovat tulleet vasta sen jälkeen. Raamatussa profetoitu Israelin valtion perustaminen on tapahtunut vasta nyttemmin. Ja Israelin onnistuminen puolustautumisessaan on sekin jotain, joka ilmenee Raamatusta. Omankin elämäni aikana olen kuullut monta ihmisten ennustelua siitä, missä vaiheessa Israel häipyy maailmankartalta. Ja inhimillisesti katsoen sen olisi jo pitänyt häipyä. Mutta Jumalan suunnitelmissa on Israelin osalle vielä paljon...


    • Asrar

      Täytyy vastata pastorin pojalle tänne viestiketjun perään, sillä syystä tai toisesta en pysty vastaamaan kommenttien väleihin.

      pastorin poika: ”Mutta niin kuin tiedät, allah ei ole mikään käsite mitä kristityt käyttävät. Menee enemmän muslimien puolelle.”

      Tiedätkö, mitä käsitettä (sanaa) arabikristityt käyttävät Jumalasta? Mainitsin sen ensimmäisessä kommentissani.

      pastorin poika: ” Kenenkään usko ei kaadu siihen, ettei tiedä "al rashidi" -juttua, eikä niitä ja näitä.”

      Minä en ole kaatamassa sinun uskoasi, enkä kenenkään muunkaan. Sellainen ei ole tarkoitukseni. Toivon vain, ettet uskovana pilkkaa sitä ainoaa ja yhtä Jumalaa, ja levitä valheita itsellesi vieraista uskonnoista. Vai kuuluuko tällainen menettely noin yleisesti kristitylle? ;-)

      pastorin poika: ” Kun uskovat tietää, että Jumala on yksi - tekee niin kuin Hän käskee - niin kuin raamatussa sanotaankin, että: "Jos rakastat minua, noudatat käskyjäni." - on kelvollinen uskova.”

      Täsmälleen sama asiasisältö on myös islamissa, vain eri kirjassa ja hieman eri sanoin.

      pastorin poika: ” Asrar, sinulla muuta sun toista opittavaa. Esim se, että Jumala katsoo sydämeen, ei siihen mitä tiedät tai et tiedä.”

      Heitit pallon minulle. Totta kai myös minulla on vielä paljon opittavaa. Niin kauan kuin tätä elämäämme matkaamme, opiskelemme elämää. Tuo mitä koetat tässä minulle opettaa, olen kyllä sisäistänyt kauan sitten. Ei siis mikään uusi asia minulle. Mutta mikä on sinun sydämesi laita? Ja millaisia ovat sanasi?

      ”Jokaisen sanan tulisi kulkea kolmen portin läpi ennen kuin se lausutaan. Ensimmäisen portin vartija kysyy: onko se totta? Seuraavalla portilla kysytään: onko se tarpeellista ja kolmannella: onko se ystävällistä?”, sanoo islamilainen sananlasku.

      • "Totta kai myös minulla on vielä paljon opittavaa."

        Totta - kuten tämä: Tee itse niin kuin opetat!

        Kerrot islamin sananlaskun: Jokaisen sanan tulisi kulkea kolmen portin läpi ennen kuin se lausutaan. Jne. Mutta sanot näin:

        "Toivon vain, ettet uskovana pilkkaa sitä ainoaa ja yhtä Jumalaa --- "

        Minä en tässä Jumalaa pilkkaa. Se Jumala josta minä puhun on yksi ja ainut, enkä tahallisesti menisi sanomaan Hänestä mitään pahaa! Kun viittasin siihen, että allah on saatanallisen puoleinen juttu, tarkoitin tätä:

        Se mikä ei ole Jumalasta, on Häntä vastaan. Joten voitko sanoa, että islamin "jumala" on todella sitä mitä luulet?

        Esim. Sanotaanko teidän islamin uskomuksen mukaan, että Jeesus on lihaksi tullut Jumala, Messias? Sillä raamatussa sanotaan, että Jeesus on tie, totuus ja elämä - ainoastaan Hänen kautta pääsee taivaaseen.

        En sano, että sinä olet myöskään pilkkaamassa tässä yhtään ketään. Osaat ihan rakentavasti keskustella. Mutta.. joo no - vastaa nyt tuohon yllä olevaan kysymykseen.


    • Abyssal Absalom

      Juokaa Saatanan spermaa ja verta, riisukaa sielunne kaikista kahleista ja päästäkää halunne vapaiksi, antakaa kehonne maistaa nautintoa ja tuskaa. Ottakaa vastaan Saatanan henkäys ja olkaa mitä haluatte. jumala on torakka joka ei voi vaikuttaa maailmaan mitenkään ja ihmiset valitsevat oman tiensä.

    • Asrar

      Vastaan taas ketjun perään.

      pastorin poika (10.7.2014 klo12:22): ”Esim. Sanotaanko teidän islamin uskomuksen mukaan, että Jeesus on lihaksi tullut Jumala, Messias?”

      Islam on uskonto siinä missä esimerkiksi juutalaisuus tai kristinusko. Islam tarkoittaa sananmukaisesti Jumalalle alistumista. Islam opettaa, että Jumala (Allah) on paitsi yksi, Hän on myös ainoa sekä ikuinen. Islam hylkää kolminaisuusopin.

      Jeesus (rauha hänelle) ei ole islamin mukaan ”lihaksi tullut Jumala”, vaan profeetta. Islamin pyhä kirja Koraani mainitsee Jeesuksen Messiaana, joka palaa vielä kerran tähän maalliseen elämään ennen tuomiopäivää.

    • Savon Sanna

      Anteeksi en ole jatkanut juttuani koska olen ollut sairaalassa. Olkaa kiltisti miun ketjussa:)

    • älä pelkää

      LOPETTAKAA nyt hyvät ihmiset tuo nuoren pelottelu! Tämä palsta on näköjään täynnä ihmisiä jotka näkevät ties mitä demoneja joka paikassa. Saatteko te jotain sairasta tyydytystä siitä että uskottelette teineille kauheuksia?

      Aloittajalle sanoisin että kyllä tuossa on kyse jostain oman mielesi tuottamasta asiasta. Jotenkin sain teksteistäsi sellaisen kuvan että sinulla on vaikeita asioita elämässäsi. Se voi saada sinut muuttamaan ahdistavat ajatukset mielessäsi "yliluonnollisen" kokemuksiksi ja kun pelkäät niin tulkitset ihan tavalliset sattumat joksikin yliluonnolliseksi.

      Ja se yöllä näkemäsi hahmo kuulostaa ilmiöltä nimeltä unihalvaus (googleta itse lisää aiheesta). Sellaisen voi kokea kun on tavallaan osittain unessa ja osittain valveilla, voi juuri nähdä erilaisia hahmoja ja usein kokemus on pelottava. Näitä on moni ihminen kokenut eikä se ole vaarallista.

      Olette kavereidesi kanssa herkässä iässä ja silloin helposti alkaa pelottaa ne ihan luonnollisen selityksen omaavat äänet ym. Mitään demoneja et ole voinut asuntoosi saada, sellainen on huuhaata. On ihmisiä jotka uskovat vakaasti vaikka mihin ja heitä on tällä palstalla paljon. Jotkut myös tuntuvat pitävän toisten kirjoittajien pelottelusta. Siksi tänne tulee noita saarnoja demoneista ja muusta sellaisesta.

      Mutta jos sinua ahdistaa niin käy juttelemassa siitä jollekin ammattilaiselle.

      • älä pelkää

        Ja vielä lisäisin edelliseen:

        En huomannutkaan ensin että äitisi kuolema on ilmeisesti vasta sen puolisen vuotta sitten tapahtunut. Eli siitä on vasta vähän aikaa. On siis ihan luonnollista että olet herkistynyt äitiisi liittyville asioille. Silloin helposti kuvittelee sellaista mikä ei oikeasti ole mitään yliluonnollista.

        Kyllä sinun kannattaisi käsitellä tuota äitisi kuolemaa jonkun luotettavan ihmisen kanssa, onhan se hyvin vaikea asia vain yksin kannettavaksi.


      • marko.h

        Ei ole unihalvausta. Silloin makaa paikallaan ja hän kirjoitti,että oli hereillä ja välillä sulki silmänsäkin. Henkimaailma on todellinen! Olen itse kokenut


      • Pitäisi tutkia
        älä pelkää kirjoitti:

        Ja vielä lisäisin edelliseen:

        En huomannutkaan ensin että äitisi kuolema on ilmeisesti vasta sen puolisen vuotta sitten tapahtunut. Eli siitä on vasta vähän aikaa. On siis ihan luonnollista että olet herkistynyt äitiisi liittyville asioille. Silloin helposti kuvittelee sellaista mikä ei oikeasti ole mitään yliluonnollista.

        Kyllä sinun kannattaisi käsitellä tuota äitisi kuolemaa jonkun luotettavan ihmisen kanssa, onhan se hyvin vaikea asia vain yksin kannettavaksi.

        Aika älytöntä koettaa nollata selvää tutkimuskohdetta ja pyöristää se muka jonkinlaiseksi henkiseksi epätasapainoksi. Noissa kummitteluissa vaan ateisteille se ongelmallinen piirre, että henkistä epätasapainoa tahtoo sitten esiintyä useammalla. Hankala selittää henkistä epätasapainoa kummallisten ilmiöiden syyksi, jos useampi havaitsee, eri vuorokaudenaikoina, pidemmällä ajalla, yksi, ryhmissä jne.

        Henkimaailma ja kummittelu ovat muuten kansainvälistä kansanperinnettä, uskonnoista riippumattomia. Ateistimaa Neuvostoliitossakin kummitukset jatkoivat melskaamistaan. Neuvostoliitossa tutkittiin parapsykologiaa aktiivisesti, ei kielletty sitä ja niitä ilmiöitä. Julkisuudessa toki oltiin äärimmäisen varovaisia. Neuvostoliitossakaan ei oletettu, että ilmiöt olisivat jonkin henkilön epätasapainoa.


    • Vassun Tugina

      Tussu on vaginan puhekielinen nimitys.

      • hhhuuuuooooohhhh

        Asenna kamerat


    • marko.h

      Moikka! Luin sinun kirjoituksesi ja minulla on sattunut lähes sama homma Lohjalla vuokra-asunnossa. Voisin auttaa sinua mitä sinulle täällä hetkellä kuuluu? Kyse on demonihengestä,joka kiusoittelee

      • Jeesuksen nimessä

        Kansanperinteessä ilmiöt loppuivat kuin seinään sillä, kun löydettiin alueelta esim. ruumis, jota ei oltu siunattu hautaan. Rikoksen uhri. Periaatteessa henkivallat tarvitsevat esiintymisekseen jotakin, jolla ihminen on avannut niille väylän. Tehnyt rikoksen tai suorastaan kutsunut niitä. Eli se syy pitäisi löytää ja nollata.


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe