Miten Lumioiden päivitykset: Netti, Wlan ?

netti & piuha

Tapahtuuko Lumioiden päivitykset vain ja ainoastaan dataa polttaen tai etsimällä Wlan-verkko?

Eikö perinteinen metodi ole enää mahdollista, puhelin piuhalla PC:n ja valmistajan sivulta päivitystä hakemaan?

Tämä siksi, että kaikissa maissa datamaksut eivät ole edullisia kuten Suomessa ja jopa nettiyhteyksien datansiirrossa rajoitettu kk-kiintiö ja ylittävä osuus melko kallista (yhteys maksaa sopimuksessa valitun data-kiintiön ja yhteyden nopeuden mukaan).

Omalla kohdalla käytän toistaiseksi tarkoituksellisesti edelleen vain langallista modemia ja seuraavaakin hankkiessa siinä on oltava lankamahdollisuus niin, että jostakin namiskasta saa langattoman helposti offattua. Langattomia nettiyhteyksiä kaytän vain lyhyeen ja satunnaiseen tarpeeseen.

"Lumioiden Cyan-ohjelmistopäivitykset alkavat ensimmäiseksi Suomessa"

"Blogin mukaan päivitys edellyttää, että puhelimessa on ainakin 1,5 Gt vapaata tilaa, akussa vähintään 50 prosenttia varausta ja käytettävissä on wlan-yhteys."

"Kaksiosainen päivitys kestää 15-20 minuuttia, sen voi käynnistää myös käsin eikä siihen tarvita tietokonetta."

- http://www.arvopaperi.fi/uutisarkisto/lumioiden cyanohjelmistopaivitykset alkavat ensimmaiseksi suomessa/a995597

8

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • rattaat pyörii

        Lumia 630. Juuri äsken tuli jotain ohjelmistopäivitystä, mutta keskeytti kun virtaa ei ollut riittävästi. Ilmoitti, että jatketaan kun lataan akkua ensin. Ei kauan kestänyt kun laitoin lataukseen,ilmoitti että jatketaan.
        Niin ja minulla on Wlan


    • llcocc

      En tiedä mitä horiset. Minulla on joku Soneran en-nyt-muista-mikä- liittymä Lumiassa, ja olen välillä pitkiä aikoja Ruotsissa ja Norjassa. Silti lasku ei ole ikinä ollut yli 30 euroa vaikka surffailen puhelimella paljon. Nytkin viime lasku jäi alle 30 euron ja käytännössä netti oli päällä varmaan 6-7h joka päivä. Siihen päälle spotify, joka on monesti aamusta iltaan päällä.

      Siis mistä ihmeestä noi jutut kalliista netin käytöstä tulee???

      • 520

        Sonera taitaa olla ainut joka tarjoaa liittymän jolla voi joka pohjoismaassa surffata ja soittaa samaan hintaan. Sinulla on varmaan se


      • Hölöhölö

        En tiedä mitä sä horiset, mutta esim. Kiinan reissulla kun avasin S-postin liitteitä, ehkä n.3Mb/kappale, niin se oli euron laaki. Onneksi työnantaja maksaa laksut, sillä n.450€:n puhelinlasku olisi ollut mulle vähän liikaa.


      • takaisin koulun penkille
        Hölöhölö kirjoitti:

        En tiedä mitä sä horiset, mutta esim. Kiinan reissulla kun avasin S-postin liitteitä, ehkä n.3Mb/kappale, niin se oli euron laaki. Onneksi työnantaja maksaa laksut, sillä n.450€:n puhelinlasku olisi ollut mulle vähän liikaa.

        Kiina ei ole pohjoismaa


      • ovoovo
        Hölöhölö kirjoitti:

        En tiedä mitä sä horiset, mutta esim. Kiinan reissulla kun avasin S-postin liitteitä, ehkä n.3Mb/kappale, niin se oli euron laaki. Onneksi työnantaja maksaa laksut, sillä n.450€:n puhelinlasku olisi ollut mulle vähän liikaa.

        Uuh, menikkö kiinaan lukemaan sähköpostia? Ja meinaako se aloitraja mennä johonkin kiinaan päivittämään sen puhelimensa?? Joskus juyut on vähän, että hohhoijaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      19
      1661
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      29
      1319
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      64
      1224
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1132
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      28
      1066
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1046
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1045
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      1009
    9. Paske perse pillu

      Kulli seksi hiv
      Ikävä
      6
      1003
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      1001
    Aihe