Ei enää muuta toivoa kuin Imaami Mahdi!

alfa123om2222

Salaam!

Tukalaa on päivä päivän jälkeen uudessa maailmanjärjestyksessä. Entiset rikkaat ja nauravaiset nyt murhetivat ja itkevät. Kun taas köyhät ovat rauhaa ja iloa maistaneet jonkin verran.

Mistä löytyy ahdistetuille edes hieman toivoa. Ja kuinka entiset köyhät pääsisivät parempaan rauhaan ja iloon. Ainoa toivo on Imaami Mahdi sillä kaikki merkit viittaavat, että hänen aikansa on lähellä. Sota Afganistanissa, Irakissa, Syyriassa ja Egyptissä esim. Sen sijaan Medinan ja Mekan vällle ei vielä ole puhjennut yhteenottoa.

Mahdin viholliset ovat myös ilmaantuneet eli Sufy Ani on tappanut lapsia ja repinyt naisilta vatsat niinkuin Hadith aineisto kertoo. Nyt on aivan ilmeisesti imaami Mahdin aika lähellä sillä mistään muusta lähteestä ei toivoa voida enää ammentaa.

Antikristilliset ihmeetkin vellovat jo valtavina aaltoina, vaikka Imaami Mahdin piti tulla ennen Antikristusta.

TULE! IMAAMI MAHDI! kAIKKIVALTIAS JUMALA ANNNA HÄNELLE HÄNEN TARVITSEMANSA VOIMA YHDESSÄ YÖSSÄ; NIIN ETTÄ HÄN VOI KÄYDÄ KAMPPAILUUN OIKEUDEN JA RAUHAN PUOLESTA.

Salaam!

20

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kerty

      Jeesus nousi Jumalan Poikana ylös kuolleista eli Jumala herätti Ainoan Poikansa kuolleista! Mutat tuo mahti pysyy kyllä haudassa ainakin kuolleiden ylösnousemiseen asti eli Viimeiselle Tuomiolle asti! Sitten on myöhäistä pelastua uskon kautta Jeesukseen Kristukseen! Eli tee parannus ajoissa ja usko Jeesuksen Kristukseen ninkuin on Uudessa Testamentissa opetettu!

      • alfa123om2222

        Teen kyllä parannusta joka päivä ja uskon Herraan Jeesukseen Kristukseen: Jeesus on Herra! Mutta en enää usko niihin pimeyden hallituksiin, jotka imperialistisen sodan nimissä alkoivat puhua muiden uskontojen pyhiä kirjoituksia ja uskon oppeja vastaan. En enää usko kaikkeen mitä koulussa opetetaan. Toki yleisen järjestyksen vuoksi yritän olla välittämättä siitä että opetetaan esimerkiksi vannomaan sotilasvala, vaikka Jeesus sanoi valoista selkeän opetuksen kieltäen kaiken vannomisen.

        Miksi se olisi Kaikkivaltiaalle mahdotonta Herättää Imaami Mahdi. Sanoohan raamattu: Vaikka näistä kivistä hän kykenee herättämään Aabrahamille lapsia. Ja Jeesus sanoi: Te olette nähneet sairaita parannettavan ja kuolleita herätettävän eloon. Tulette itsekin tekemään näitä ja vielä suurempiakin.

        Se, että islam on oikeauskoisena uskontona pätevä ei toki vesitä kristinuskoa, mutta pimeyden hallitukset ja saatanan synagogat valaistaan ja jos joskus onkin ollut niin, että islam on toiminut saatanan synagogana tai pimeyden hallituksena, jota epäilen että ei ole, niin tulee ottaa huomioon, että Imaami Mahdi kätkeytyi juuri kun islam oli vielä täysin oikeauskoinen. Hän nyt ainakin on oikeauskoisen islamin edustaja kun hän saapuu.

        Mutta varokaa vääriä Kristuksia ja varokaa vääriä Mahdeja! Islam opettaa, että tulee monia jotka esiintyvät Mahdina.


      • KERTY
        alfa123om2222 kirjoitti:

        Teen kyllä parannusta joka päivä ja uskon Herraan Jeesukseen Kristukseen: Jeesus on Herra! Mutta en enää usko niihin pimeyden hallituksiin, jotka imperialistisen sodan nimissä alkoivat puhua muiden uskontojen pyhiä kirjoituksia ja uskon oppeja vastaan. En enää usko kaikkeen mitä koulussa opetetaan. Toki yleisen järjestyksen vuoksi yritän olla välittämättä siitä että opetetaan esimerkiksi vannomaan sotilasvala, vaikka Jeesus sanoi valoista selkeän opetuksen kieltäen kaiken vannomisen.

        Miksi se olisi Kaikkivaltiaalle mahdotonta Herättää Imaami Mahdi. Sanoohan raamattu: Vaikka näistä kivistä hän kykenee herättämään Aabrahamille lapsia. Ja Jeesus sanoi: Te olette nähneet sairaita parannettavan ja kuolleita herätettävän eloon. Tulette itsekin tekemään näitä ja vielä suurempiakin.

        Se, että islam on oikeauskoisena uskontona pätevä ei toki vesitä kristinuskoa, mutta pimeyden hallitukset ja saatanan synagogat valaistaan ja jos joskus onkin ollut niin, että islam on toiminut saatanan synagogana tai pimeyden hallituksena, jota epäilen että ei ole, niin tulee ottaa huomioon, että Imaami Mahdi kätkeytyi juuri kun islam oli vielä täysin oikeauskoinen. Hän nyt ainakin on oikeauskoisen islamin edustaja kun hän saapuu.

        Mutta varokaa vääriä Kristuksia ja varokaa vääriä Mahdeja! Islam opettaa, että tulee monia jotka esiintyvät Mahdina.

        Olet unohtanut Evankeliumin jullistuksen! Nuita maallisia asioita vaan olet ajamassa, mutta jätä ne asiattms Jumalalle ja julista VAIN EVANKELIUMIA MAALMAN LOPPUUN ASTI NIINKUIN JEESUS OPETTI, JOKA ON YLÖSKIRJOITETTU UUTEEN TESTAMENTTIIN!!!


    • alfa123om222

      Imaami Mahdin perussanoma on, että ei ole muuta Jumalaa kuin Jumala.
      Yksin Jehovaan tulee panna toivonsa ja häneltä odottaa pelastusta ja parannusta.
      Yksin Jehovalle tulee suorittaa palvelusta ja häntä yksin palvoa ja hänelle alistua.

      EI OLE MUUTA JUMALAA KUIN JUMALA!

      Itse olen livennyt useissa pienissä asioissa, joita Jehova on suositellut. Hän kehotti juomaan kahvia vain jos joku tarjoaa ; en ole alistunut, Hän on kehottanut olemaan antamasta rahaa kenellekään muulle ; en ole alistunut. Hän on kehottanut valitsemaan pitemmän kävelyreitin aina, jotta laihtuisin ; en ole alistunut.

      Se, että ei tottele tarkoin Jehovaa on aina huono asia ja murehduttaa hänen sydämensä. Vaikka ympäristön paine on pusertava ja ympäristö yrittää saada sinut tottelemattomaksi Jehovaa kohtaan niin tulisi tehdä kaikkensa jotta kykenisi alistumaan ja tottelemaan.

      Joskus tuntuu, että alistuminen ei ole mahdollista koska ympäristössä on niin paljon kirveelle töitä. Suuri osa pitäisi hakata syntiensä tähden pieneksi pilkkeeksi ja heittää uniin ja pistää palamaan. Elämme syntisten keskellä tekemättä yhtään mitään pahan poistamiseksi keskuudestamme. Ei ihme, että alistuminen on hankalaa.

      • alfa123om2222

        Ympäristössä raivoaa vitsauksen tavoin väkisinmakaamiset ja pedofilia. Saatana on tekeytynyt valkeuden enkeliksi ja tiedän vain itselläni olevan enää totuuden. Kaikki muut ovat luopuneet totuudesta.

        Antikristus tulee valheen koko voimalla ja niin onkin totuus pyyhkiytynyt pois.

        Toinen toistaan petetään ja kavalletaan jne. Rakkaus on kylmennyt ja laittomuus vallitsee.

        Ja juuri näissä olosuhteissa Imaami Mahdin pitäisi saapua VAATIMAAN ALISTUMISTA JUMALALLE. Tehtävä tuntuu pöyristyttävän mahdottomalta.
        Juuri kun kaikki ovat TÄYSIN LUOPUNEET JUMALASTA tulee yksi persoona vaatimaan alistumista Jumalalle.


    • alfa123om

      Mahdin vihollinen on raivon vallassa.
      http://en.wikipedia.org/wiki/Sufyani

      Tuo vihollinen ilmaantui täydellä voimalla juhannuksen 2011 tienoilla. Ennen sitä oli Magrebin eli Libyan kriisi.

      Before the rise of the Sufyani, there will be a sedition in the Maghreb, the sedition will spread in every direction that no party or group could protect itself from it.

      Disorder, strife, and fear will emerge in the Magrib (west)... Strife will proliferate. (Ash-Sharani, Mukhtasar Tazkirah al-Qurtubi, p. 440)

      Kuinka kauan sota vielä raivoaa?

      A man will emerge from the depths of Damascus. He will be called Sufyani. Most of those who follow him will be from the tribe of Kalb. He will kill by ripping the stomachs of women and even kill the children.


      Kunnes jokainen kansa luopuu johtajistaan ja tunnustaa: Tästä lähtien johtajamme on Imaami Mahdi!!!!????

      Mitä hyödyttää turvata esivaltaan, joka ei pysty suojelemaan juuri ketään??
      Esivalta on tapahtumien edessä ollut täysin voimaton ja kurjuus on vain lisääntynyt. Itse en voisi edes ajatella laittavani enää koskaan lapsia kouluun.
      Mutta tietoa Mahdista on vain vähän. Ja mihin hänkään kykenee? Selvää on että kaikki nykyiset johtajat ovat menettäneet luottamukseni, mutta kuka sitten voisi enää olla luotettava?

    • alfa123om2222

      Niin, on aika lopettaa kuvien kumartelu ja arvonimiin luottaminen. Harmageddonissa sillä menehtyvät kaikki sotilaat ja kuninkaat.
      Luottamusta ei voi panna kuin yksin Jehovaan, Kaikkivaltiaseen
      Jumalaan. Euroopassa ei esimerkiksi ole yhtäkään ns. "suurta"
      nimeä, joka ei menisi Harmageddoniin.

      Ja Jehovan todistajien rintamakin alkaa rakoilla. Näyttää kuin he
      menisivät ekumeniaan henkisellä tasolla mukaan, vaikka ruumissa
      sen kieltävät. Imaami Mahdi on se, johon voi lieviä toivoja asettaa, vaikka
      maan äärissä ei edes Messiaista ole ollut juurikaan hyötyä, vaan
      on voimassa pfofeetta Nooan sana: Maan ääreet palvokoot yksin Luojaa.

      Itse olen Kristus tietä kulkenut 40 vuotta ja voin sanoa, että lopulta
      tuo tie on johtanut täyteen totuuteen, mutta liian myöhään tätä elämää
      ajatellen. Kristus tiellä kulkemisesta on hyötyä vain tuonpuoleista elämää
      ajatellen; ei tässä nykyisessä elämässä juuri mitään hyötyä. Joka tähtää
      tämän elämän hyötyyn saa sitä varten tarvittavat eväät Koraanin mukaan
      islamin enkeleiltä, mutta joka odottaa tuonpuoleista elämää joutuu elämään
      ahtaalla tässä maailmassa.

    • alfa123om222

      Profeetta Sakaraja:

      4 Herra, minun Jumalani, sanoi: "Paimenna teuraslampaita, 5 joita niiden omistajat tappavat tuntematta syyllisyyttä. He myyvät niitä, ja jokainen sanoo: 'Jumalan kiitos, minä olen rikastunut!' Edes paimenet eivät sääli lampaita. 6 En minäkään enää säästä maanpiirin asukkaita, sanoo Herra. Minä annan ihmisten käydä toistensa kimppuun ja joutua kuninkaittensa mielivallan alle. Vaikka he hävittäisivät koko maailman, minä en pelasta ketään heidän käsistään."

      Kunpi tässä nyt tahtoo hävittää koko maailman?
      1. Kuninkaat joiden mielivalta on meneillään. Joiden mielivalta raivoaa.
      2. Kuninkaiden mielivallan uhrit eli Maanpiirin asukkaat.

      Mielestäni teuraslampaita olivat I maailmansodan sotilaat; II maailmansodan juutalaiset, mustalaiset yms.III maailmansodat naiset ja lapset.

      Eräs merkki siitä, että maanpiirin asukkaita ei enää säästetä voisi olla USA:n avaruussukkuloiden tuhoutumien ja ihmisuhrit avaruudessa.

      Uhrit ovat niin kyllästyneet mielivaltaan, että haluavat tuhota koko maailman.
      Mutta Jehovan todistajat opettavat, että ihminen ei kykene tuhomaan maailmaa millään keinoin; ei edes ydinasein.
      Mikäli noilla uhreilla olisi joku paikka kuninkaiden mielivaltaa vastaan, mutta ei.....

      Koko maa valittaa häntä, joka on lävistetty
      9 "Sinä päivänä minä hävitän kaikki kansat, jotka hyökkäävät Jerusalemia vastaan. 10 Mutta Daavidin sukuun ja Jerusalemin asukkaisiin minä vuodatan armon ja rukouksen nöyrän hengen.

      "Sinä päivänä Daavidin suvulle ja Jerusalemin asukkaille puhkeaa lähde, joka puhdistaa synnistä ja saastaisuudesta.

      2 "Silloin -- näin sanoo Herra Sebaot -- minä hävitän epäjumalat maasta, niin ettei niiden nimiäkään enää tunneta. Minä poistan maasta myös saastaisen hengen ja väärät profeetat. 3 Jos joku vielä profetoi, hänen isänsä ja äitinsä -- hänen omat vanhempansa -- sanovat hänelle: 'Sinun täytyy kuolla, sillä sinä olet puhunut valhetta Herran nimissä.' Ja hänen isänsä ja äitinsä - - hänen omat vanhempansa -- pistävät hänet kuoliaaksi, koska hän rupesi profeetaksi.

      Raamattu opettaa siis, että hävitys ja mielivalta ovat kaikkien Jerusalemia vastataan hyökänneiden osa.
      Islam puolestaan opettaa, että tulee Imaami Mahdi, joka tuo mukanaan Oikeudenmukaisuuden, rauhan ja totuuden.

    • Ohjakset ovat suuremmassa kädessä kuin imaamin.

    • alfa123om2222

      Mutta sen verran tylsiä ja ansiottomia ovat tämän hetken maailman poliitikot, että kuka tahansa jumalallisella viisaudella ja järjellä varustettu ihminenkin kykenee tuomaan oikeudenmukaisia ratkaisuja polttaviin ongelmiin.

      Vaikka onhan tilanne sen jälkeen kun Saatana heitettiin ulos taivaasta (ILM 12) ja se sai kaiken Jumalan voiman eksyttääkseen ihmeillä ja taikuudella maan asukkaita muuttunut. Monet menivät mukaan jumalattomaan elämäntyyliin ja ovat vaikeuksissa nyt. Myös 2011 alkanut Ilmestyskirjan sota; kun Sodoma ja Gomorra sekä Etelän kuningatar nousevat tuomiolle yhdessä tämän sukupolven kanssa on sangen ongelmallinen tilanne.

      Imaami Mahdi omaa järkeä sen verran enemmän kuin tämän ajan puolisokeat poliitikot, että hänen luulisi selviytyvän melkein haasteesta kuin haasteesta. Tarkoitan: Kun tämä sukupolvi kerran on sangen vähän siunattu älyllä niin melkein kuka tahansa älykäs ja viisas on tuollainen suurempi ja korkeampi KÄSI.

    • suurmufti
    • kerty

      Ilman Jeesusta Kristusta on kaikki turhaa! "Joka uskoo Jeesukseen Kristukseen pelastuu, mutta joka ei usko, on jo kadotettu!" Jeesuksen opetus Uuden Testamentin mukaan. Eli ei ole mahdeista tms mitään hyötyä, eli Vain Jeesus on pelastus! Mene julistamaan Evankeliumia, niin ehkä voit ymmärtää tuon!

    • alfa123om222

      Kaikille Jeesus ei enää ole evankeliumin Jeesus pelkästään. Ilmestyksessä sanotaan hänestä: Minä olen Daavidin juuriverso ja suku, Se kirkas Kointähti.
      Itse olen saanut pääsyn Isän luokse; en suinkaan evankeliumin Jeesuksen, vaan Viisaimman Kuningas Salomon kautta. Joka hänkin siis on tavallaan Jeesus jos kerran Jeesus on Daavidin suku. Kuvittelin tosiaan itsekin, että ei ole pääsyä Isän luokse muuta kuin evankeliumin Jeesuksen kautta, mutta toisin kävi.

      Mitä tulee Imaami Mahdin mukana seuraavaan profeetta Isaan niin tuo Isa tuhoaa Antikristuksen eli Raamatun mukaan Antikristuksen tuhoaa: Herran suun henkäys. Eli toisin sanoen Isa ei ole itse Kristus, vaan Kristuksen suun henkäys.

      Jeesus Kristus voi siis olla paljon muutakin kuin vain evankeliumin Jeesus. Mutta se ei ole matalakirkolliselle luterilaisuudelle ehkä kovin selvää. Sen sijaan jokin korkeakirkollinen piiri käsittänee Jeesuksen laajemmassa merkityksessä. Mitä hän esimerkiksi tarkoitti sanoessaan Minä olen ylösnousemus ja elämä tai Minä olen lampaiden portti.

      Yleisesti ottaen portti on helmestä koostuva, jota vartioi enkelit. Tuo helmi edustaa ehkä Sardeksen seurakuntaa eli Helluntaikirkkoa sekä puhtaan valkoista kastepukua. Tarkoitan, että Jeesus on ylitse seurakunnan ja enkelten kun kysytään päääsyoikeutta esim. Uuteen Jerusalemiin.

    • erttkkl

      Raamatun ääneen lukeminen auttaa paremmin!

    • alfa123om222

      Viitenä perättäisenä vuotena luin Raamatun lävitse eli viisi kertaa. Kaksi noista lukukerroista oli ääneen lukemalla. Eikä siitä ollut mitään hyötyä. Ei mitään jäänyt päähän.

      Sen sijaan kun käytin Adventtikirkon perustajan Millerin keinoa eli luin Tooran lävitse ristiviitteineen; niin siitä oli suuri hyöty. Herra Zebaot jopa sanoi, että saan jatkaa mahdollisesti tuhatvuotisessa valtakunnassa kilvoitellen ristiviitteineen raamatun lävitse lukemista.

      Myös raamatun käännöksellä on eroa. Suomenkielisistä ei saa niin paljoa irti kuin englanninkielisistä raamatuista. Samaten Jehovan todistajien UMK1995 antaa enemmän vastauksia kuin muut raamatut.

      Tosin on mainittava, että paikka paikon EVLUT 1992 käännös on loistavaa. Liekö syynä, että on käytetty Qumranin tekstejä käännöstyössä. Esim. Danielin krija ja Sakarjan kirja ovat täysin selkeät.

      Yleisesti ottaen on sanottava, että suomenkielisten raamatun käännösten lukeminen on ajan hukkaa. Ja nousee mieleen enemmän kysymyksiä kuin vastauksia. Suomen kieleen piti keksiä monia sanoja pelkästään raamatun käännöstyön yhteydessä ja nuo keksityt sanat ovat kaikki melko huonoja. Ne eivät kuvasta mitään.

      Esim. sana : VANHURSKAS. Jehovan todistajat käyttävät sanoja kuten: Oikeudellinen, rakkaudellinen yms. Ne ovat paljon selkeämmät suomenkieliselle ymmärrykselle.

    • erttkkl

      Ilman Jeesusta on kaikki turhaa mahtia!
      "Joka uskoo Jeesukseen elää, mutta joka ei usko , on jo kuollut!" 1. Johanneksen kirje Uudessa Testamentissa!

    • alfa123om2222

      Niin, jos tuo kehotus raamatun ääneen lukemisesta on profeetallinen ja koskee jotakin tulevaa hetkeä elämässäni niin uskon kyllä profetiaan. En yhtää epäile, että joskus tulevaisuudessa minun täytyy lukea raamattua jälleen ääneen; jotakin monista käännöksistä tai ehkä lukea jopa nauhalle ja tallettaa lukemani DVD levylle.

      Mutta juuri tänään en tunne tarvetta lukea ääneen. Kiitos profetiasta! Kantakoon se hedelmää, jos Herra suo!

    • alfa123om2222

      Salaam!

      Quraishan heimo on tavukeinokielellä eli Akkadin kielellä

      Q-ur-ai-sh-an
      Na-sh-ai-ru-q Nasaretilainen

      Kuuluuko siis tuon heimon jäsenet omalla tavallaan Daavidin juuriversoon ja Sukuun, joka on siis Jeesus Kristus.

      Se merkitsee sitä, että Profeetta Muahmmed (SAAS) ja myös Imaami Mahdi voidaan lukea kuuluvaksi jossain mielessä Daavidin juuriversoon ja Sukuun.
      Siinä tapauksessa voidaan kysyä onko Jeesus = Mahdi.

      Valitettavasti en tiedä mikä suhde edellämainituilla oli Quraizan heimoon. Olivatko he jotakin kautta jäseniä tai veljiä tms. Sitä en tiedä.

      Salaam!

    • alfa123om2222

      Valitettavasti kaikki tieto, joka minulla on Imaami Mahdista on perustunut toisen käden tietoon, jota löytyy Internetistä. En ole tarkastanut lähteiden luotettavuutta.

      Tänään vasta tutustuin ensimmäistä kertaa primääri lähteisiin eli Sunnaan.
      Sunnasta saatava kuva Imaami Mahdista on erilainen kuin Internetin toisen käden lähteet ovat kirjoittaneet.

      Hänestä kertovat toisen käden lähteet, että hän tuo: Oikeudenmukaisuuden, rauhan ja totuuden ja vaurauden jne. Mutta tämän hetken Imaami Mahdin kannattajat ovat lähinnä barbaarien tasolla. Tosin senkin toisen käden lähteet kyllä mainitsevat. Mitään suoranaista keinoa toisen käden lähteet eivät sen sijaan kerro; kuinka täysin barbarisoituneet henkilöt voisivat koskaan tuoda maailmaan Oikeudenmukaisuuden, rauhan ja totuuden.

      Eli teoria Imaami Mahdista on täydellinen, mutta käytännön välineet puuttuvat siihen kuinka barbaarit voisivat tehdä maailmaa paremmaksi. Tuntuu siltä, että viime kädessä barbaarit vain keskittyvät vihollistensa ja arvostelijoidensa tuhoamiseen, sortamiseen ja alistamiseen.

      Imaami Mahdiin ei välttämättä liity siis Oikeudenmukaisuus, Rauha, Totuus tai Vauraus. Vaan päinvastaiset ilmiöt. Mutta se jää nähtäväksi.

    • alfa123om2222

      Voi raskaita ja imeväisiä niinä päivinä!!!

      1998 tuli LOPPU ja kielto naida ja hankkia lapsia. Enää ei saanut miehet naida naisia. Tuota kieltoa eivät kaikki ole totelleet, vaan on lapsia syntynyt maailmaan.
      Ja noiden lasten osa on ollut ilkeä ja myös monien kieltoa uhmanneiden miesten ja naisten osa on ollut ilkeä.

      Ilkeä kohtelu on tullut Imaami Mahdia vastustavan islamin Kalb heimon ja Sufy Anin taholta. He ovat surmanneet lapset ja repineet naisten vatsat. On syntynyt vihastus islamia kohtaan sen takia. Imaami Mahdi ei voi tulla kuin vain kahden tapahtuman kautta: A. Kaikkien on rukoiltava häntä saapumaan B. Toivo hänen tulostaan pitää hiipua olemattomiin.

      Ja niin onkin nyt nousemassa yhä uusia vaikeuksia selvän ja suoran tien eteen. Näyttää siltä kuin kaikki mikä liittyy islamiin on julistettu pahaksi. Eihän tuo mikään ihme ole, mutta maan asukkaiden on vaikea ymmärtää että 1998 tuli keilto naida ja hankkia lapsia. He ovat toimineet vastoin ohjetta ja tällainen hedelmä on siitä nyt sitten syntynyt.

      Maailma on muokkautunut tällaiseksi. Syytä on kaikissa ja kaikki ovat käyneet arvottomiksi. Tuli on sytytetty eikä se enää koskaan kaiketi sammu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe