Haluan lapsuuteni ihastuksen...

Deprineya...

Olen nyt 17-vuotias tyttö. En ole koskaan ihastunut keneenkään toiseen. Olen yksin viihtyvä tyttö ja pojat eivät koskaan murkkuiässä kiinnostaneet, mutta kauan sitten ihastuin palavasti:

Hän on nyt jo aikuinen, mutta ei käsittääkseni hirveästi itseäni vanhempi. Ihastus alkoi kauan sitten kun olin 5-vuotias ja hänen perheensä oli perheeni naapureina ja oli yhteiset juhlat. Ihastuin heti häneen, joka silloin oli vielä poika ja anelin äidiltäni, että saisin nukkua hänen vieressään ja äiti suostui. Tämä poika oli sellainen, josta kaikki pitivät. Ei siinä ollut mitään pahaa tai pervoa ja nukuin sitten hänen kanssaan yön yli ja ihanaa oli. Tämä on ihanin lapsuudenmuistoni.

Nyt oli taas sukupippalot ja tämä lapsuuteni ihastus oli paikalla ja hän taisi hymyillä minulle, ainakin kuvittelen niin. Nyt en saa unta tai pysty tekemään oikeastaan yhtään mitään. Miten saisin hänet omakseni? Tiedän, että se on utopiaa, mutta en ikinä antaisi itselleni anteeksi, jos en edes yrittäisi.

6

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jagdpanther

      Sano sille "Tiedän mitä teit sinä kesänä!" Jos ei muista niin valotat hienovaraisesti vähän kerrallaan ja jos sittenkään ei muista niin sitten ujutat pieniä valkoisia valeita sekaan... "Meillähän oli niin ihana yö silloin, etkö muista?" Elä sitte ota tätä vinkkiä liian vakavasti...

    • Ei kannata...

      Se, että hän antoi pikkutytön nukkua vieressään hyvää hyvyyttään ei tarkoita, että hän olisi iskettävissä nyt monta vuotta myöhemmin.

      • Deprineya...

        Jagdpantherille: Kyllä hän muistaa. Hymy kertoi sen. Voi vaikuttaa typerältä, että kuvittelen hymyn merkinneen sitä, mutta tiedän sisimmässäni, että hän muistaa ja että hänkin piti minusta.

        Ei kannatalle...: Olen siis varma, että hän piti minusta ja pitää varmasti vieläkin. Ei kai hän muutoin olisi huolinut minua viereensä nukkumaan. Hän olisi silloin vain kohteliaasti kieltäytynyt. Ehkä me vain voisimme sopia toisillemme. Ei kai nyt jokin noin 10 ikäero mitään haittaa.

        Pitäisi vain koittaa rohkaista itsensä, olen vain aika ujo. En kai minä mitään menetä, jos kerron tunteeni.


      • sfasfasfasfafsfas
        Deprineya... kirjoitti:

        Jagdpantherille: Kyllä hän muistaa. Hymy kertoi sen. Voi vaikuttaa typerältä, että kuvittelen hymyn merkinneen sitä, mutta tiedän sisimmässäni, että hän muistaa ja että hänkin piti minusta.

        Ei kannatalle...: Olen siis varma, että hän piti minusta ja pitää varmasti vieläkin. Ei kai hän muutoin olisi huolinut minua viereensä nukkumaan. Hän olisi silloin vain kohteliaasti kieltäytynyt. Ehkä me vain voisimme sopia toisillemme. Ei kai nyt jokin noin 10 ikäero mitään haittaa.

        Pitäisi vain koittaa rohkaista itsensä, olen vain aika ujo. En kai minä mitään menetä, jos kerron tunteeni.

        Nykyään ainakin miehille enenevässä määrin sanotaan että älä tee mitään tunteentunnustuksia. Sellainen on pääasiassa tarpeetonta dramatiikkaa. Sen kun vaan tomii tunteidensa pohjalta, niin näkyyhän ne sitten rivien välissä. En tiedä päteekö sama ohje naisille, mutta en ainakaan itse erityisemmin kaipaa kuulla mitään tunteentunnustuksia. Ensisijaisesti tulisi vaivaantunut olo, sellainen että mitähän toi nyt minusta haluaa.

        Suora puhe kyllä kelpaa, ei siinä. Ja kai jotakin voi rakentatavastikin mainita tunteistaan, etenkin torjuessaan jotain. Mietinkin tässä lähinnä juuri jotain sellaista odotuksien keskittämistä johonkin tunnustukseen ja sitten pettymystä kun siitä ei seuraakaan mitä toivoi seuraavan, vaikka toinen pitäisikin sinusta.


    • hmmmmmmmmmmmmm

      Oletpas itsevarma.. ehkä jopa liiankin

    • Lovegirlalwaysforyou

      Ihanaa!!!!!!

      Olin itse samassa tilanteessa yhdeksän vuotiaana ja nukuin 22-vuotiaan miehen vieressä. Eikä siinä ollut mitään pedoa. Halusin vain hellyyttä turvalliselta ihastukselta ja sain sitä.

      Tunsin itseni ihan prinsessaksi ja että olen maailman tärkein ihminen. En voi sanoin kuvailla sitä ihanuutta, miten sain.

      Olen jo seurustellut joitakin kertoja, mutta kokemukseni on aina se ihanin ja mikään ei voi mennä sen edelle!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      987
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe