Kyläsairaala - sairaala meren rannalla

Kyläsairaalafriikki

Mua on pitkään häirinny nää asiat kyläsairaalasta, joten päätin tänne avautua pitkän googletuksen jälkeen. Olisi kiva jos vastaisitte näihin parhaanne mukaan;
-Samantha lähti ja lupas kirjoittaa, muttei sitä kun vain kerran ole tehnyt. Miksi?
- Meryl Taylor kuoli, mutta olen useasti nähnyt hänet sairaalan käytävillä liikkuessa. Se häiritsee, voihan se olla siis niiku eri näyttelijä, mut näyttää niin samalta. Sama Samanthan kanssa, olen nähnyt pitkän neidon ruskealla otsatukalla kuljeksimassa veripussi kädessään. :DD
- potilaiden näyttelijät ovat aika lailla samanlaisia, hieman tukka eritavalla ja vaatteet erilaisia. Satuin kerran katsomaan yle areenalta kaksi jaksoa toinen tais olla ihan niitä vikoja kun pystyy katsomaan ja sitten se ihan uusin, niin äiti oli molemmissa samat, mutta eri mugelot. Se häiritsee...
-en tiedä, milloin alkaa se The royal today (sairaala meren rannalla), koska kiinnostais, tai jos oot ennen nähny niin muistaaksesi mikä oli aikaväli siis niiku kun kyläsairaala loppuu nii montako päivää, kuukautta tai jopa vuotta meni sen toisen alkamiseen?
-hahmot vaihtuvat liian tiuhaan!
-alkaako kyläsairaala ihan alusta joskus vielä? Milloin n.? En saanut alusta nauhalle
-mulla on hämärä muistikuva, et joskus joku äiti tuli hakee sitä hoitajan paikkaa ja synnytti vauvan sillo ja se oli keskonen? Sit sanottiin et ku vauva on isompi, niin se voi tulla jos haluu kai? Ja oli se paksutukkanen tyttö jol oli ruskea tukka, nii se oli sen äidin lapsi nii se pölli sen yhden tädin koruja, nii eikö ne halunnukkaan tulla enää töihin? Ku ei oo ainakaan viel tullu?
-jokapäivä ei tule kyläsairaalaa. En jaksa odottaa yli viikonlopun.
Tässä suurimmat huolenaiheena, kysyn lisää, jos en nyt muistanut.

Mitkä on teijän lemppari hahmot?
Mulla oli eka Samantha beaumont (sukunimi?) mut sit ku se lähti nii sit
Meryl Taylor sit ku se kuoli, nii
Christine Deane seki lähti, sit
Stella Davenport, meinas tehä itsarin, nii lisäsin joukkoon
Sisar Biricht (en osaa kirjoittaa) ja sit ku tuli se
Marian McKaig (hehee osaan varmana kirjoittaa tän oikein) nii sekin liittyi mun lempihahmoihin.

Kiitos jos vastaatte!

P.s mitä muita sairaalasarjoja tai tälläsi 'vanhempii' sarjoi katotte? Itse katon emmerdalee ja sydämmen asialla (: en kyl tiiä tost emmerdalest et onks se nii vanha... Vinkatkaa mulle jotai huvii ja sanokaa ne kanavat ja aika ja ja. Kiitos kuitenkin, päästän vastailemaan.

75

3576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no more this
    • british

      Kyläsairaala päättyy ke 30.7.14 ja sen ohjelmapaikalle tulee poliisisarja Scott & Bailey (kausien 1 ja 2 uusinnat).

      • Ylen antoa

        Yle lähettää enää pelkästään uusintoja.Sehän on selvää, kun lupamaksutkin on saatu veroina perittäväksi, ohjelmatarjonnasta ei tarvitse välittää tuon taivaallista.


      • lkmö lkmk

    • Kyläsairaalafriikki

      Eli siis, kyläsairaala alkaa joskus uudestaan? Mutta ennen sitä alkaa the royal today? Mutta kyläsairaala päättyy siis n. 30 päivän päästä? Kamalaa! Juuri vasta pääsin alkuun... D:
      Koska kaikki jaksot jäi tallentamatta, enkä ny enään jaksa tallentaa. Laitan autotallennukselle. Samoin sen sairaala meren rannalla jutun :))
      Mutta eikö kukaan tiedä milloin Kyläsairaala olis alkamassa uudestaan? Ja jos joku muuten muistaa sen ekan jakson, niin oliks se sellanen, et joku poika hyppäs veteen (tais olla keltanen paita) ja sit sen jalka seivästy rauta-aitaan ja ken hoprik tuli pelastaa sen yhden miehen kaa? Se li mun eka jakso, nii oliko se sit niiku se eka eka jakso? Jill ja Gordon ei ollu naimisissa sillon kai?

      • Opettele Suomea

        -------------------------


      • ymmärtäjä.
        Opettele Suomea kirjoitti:

        -------------------------

        älä viitsi. hyvinhän tuon ymmärtää.


      • * * * * *

        Mulla ois kyllä kaikki tallennettuna, mutta mitenköhän ne vois toimittaa halukkaalle.


      • vaikuttaa jakeluun
        * * * * * kirjoitti:

        Mulla ois kyllä kaikki tallennettuna, mutta mitenköhän ne vois toimittaa halukkaalle.

        Missä muodossa on tallennettuna?


      • * * * * *
        vaikuttaa jakeluun kirjoitti:

        Missä muodossa on tallennettuna?

        .flv eli siinä muodossa kuin yle.areena niitä lähettää.
        31.6 Gb vie tilaa koko sarja, eli 87 jaksoa.


    • Kyläsairaalafriikki

      Siis nyt mä niiku hetkinenn :DD se sairaala meren rannalla on niiku nykyaikane? D:

    • Awanuw

      WAT MITÄ IHMETTÄ? Siis jatkuuks Kyläsairaala ollenkaan enää koskaan? :o Oon katellu sitä jo pidemmän aikaa, mutta oon ihan hukassa! Ei se voi loppua 30.7.'14 - sehän jäis kesken?! Katon tota Yle Areenasta ja siellä on se /87, eli pakkohan niitä jaksoja on olla? Wat, oon ihan sekasin. Voisko joku selittää mulle ton tilanteen kokonaan, ku en saa näillä surkeilla englanninkielentaidoillani mitään selkoa englannin wikipediasta..

      • Awanuw

        Luin äsken, että se on päätetty lopettaa kokonaan - wikipediasta - tai siis niin päätettiin jo vuonna 2011 :O Eihän se voi olla niin?!


      • lökjknjnk
        Awanuw kirjoitti:

        Luin äsken, että se on päätetty lopettaa kokonaan - wikipediasta - tai siis niin päätettiin jo vuonna 2011 :O Eihän se voi olla niin?!

        Tämän mukaan näköjään kohta loppuu.
        Tuossa on jaksojen juonetkin
        http://yle.fi/ohjelmat/790012

        Ilmeisestikin "british" tuossa ylhäällä sanoi totuuden.
        Engl Wikipedia ei kerro mitä Suomessa näytetään.


      • * * * *
        lökjknjnk kirjoitti:

        Tämän mukaan näköjään kohta loppuu.
        Tuossa on jaksojen juonetkin
        http://yle.fi/ohjelmat/790012

        Ilmeisestikin "british" tuossa ylhäällä sanoi totuuden.
        Engl Wikipedia ei kerro mitä Suomessa näytetään.

        No jos sarjaa on tehty vain 87 jaksoa, niin tottakai se loppuu jossain vaiheessa.
        Areenalla ilmoitetaan noi jakson numerot tosi oudosti, mutta tänään (7.7.2014) on jakso Home From the Hill joka on siis numeroltaan 70. Siitä sitten voi helposti laskea koska sarja loppuu.


    • Kyläsairaalafriikki

      LOPETETAANKO KYLÄSAIRAALA KOKONAAN? MULLE EI KÄY!

    • Kyläsairaalafriikki

      Kävin laittamassa niin pitkälle tallennuksen kun osasin. Olen tässä jopa koittanut totuttaa itseni paremmin sydämen asialla - sarjaan ja Emmerdaleen :DD mutta eikö edes joskus vaikka vuonna 2020 vois tulla uusintaa? :DD

      Olen jopa ottanut kuvat noista lempityypeistäni, jotka lähtivät, en halua niitä unohtaa

      • Awanuw

        Uusinnat ois jees mustakin! Tän takia mä en kato telkkaria paljon. Tästä tulee viides kerta, ku mun lempparisarja lopettaa ja se kokemus on oikeesti aika rankka sen kiintymisen jälkeen. Argh, mua ketuttaa että ees ikinä löysin sen sarjan. D: Nomut toisaalta ton sarjan myötä on oppinu ihan hirveesti kaikkee, mikä on taas hyvä juttu.

        Mä en pystyis ottaa kuvia niistä, en vaan pystyis, koska se vahvistais mun pahaa oloa.. :/


      • ehkä jonain päivänä
        Awanuw kirjoitti:

        Uusinnat ois jees mustakin! Tän takia mä en kato telkkaria paljon. Tästä tulee viides kerta, ku mun lempparisarja lopettaa ja se kokemus on oikeesti aika rankka sen kiintymisen jälkeen. Argh, mua ketuttaa että ees ikinä löysin sen sarjan. D: Nomut toisaalta ton sarjan myötä on oppinu ihan hirveesti kaikkee, mikä on taas hyvä juttu.

        Mä en pystyis ottaa kuvia niistä, en vaan pystyis, koska se vahvistais mun pahaa oloa.. :/

        Viime kierros tais olla jo kolmas uusinta...


    • Kyläsairaalafriikki

      Oi rukoilen sitä :3

      Tseesus kiltti, anna meille meidän joka arkipäiväinen kyläsairaalamme. Toivo sille pitkää kautta ja paljon uusintoja. Herätä Meryl Taylor ja Stella Davenport henkiin ja käske Lizzien lähettää viesti isälleen. Anna Gordonin selvitä tulevaisuudessa ja muuta Kyläsairaalan loppumispäivä kuuden vuoden päähän. Käske Samantha Beaumont ja Catherine Deane takaisin. Aamen.

      Joo tää on noloo, mut joskus kuvittelen olevani kyläsairaalasta :DD (niiku illal:DDDDDDDDDDD)

      • Kyläsairaala

        Stella ei oo kuollu


    • hengaillaan

      http://www.imdb.com/title/tt0313122/?ref_=ttep_ep_tt

      Joo-o, alkuperäistä Kyläsairaala-sarjaa (The Royal) tehtiin 8 kautta ja 87 jaksoa kaikkiaan vuosina 2003-2011.

      http://www.imdb.com/title/tt1189017/?ref_=tt_rec_tt

      Ja 2003 alkoi Kyläsairaalan "spinn-off" eli "jatkosarja" Sairaala meren rannalla (The Royal Today), josta tehtiin 50 episodia v. 2008, mutta päätettiin sitten lopettaa katsojien puutteesta.

      Alkuperäistä Kyläsairaalaa esitettiin 60 min. kerrallaan, mutta jatkosarjan Sairaala meren rannalla jaksot olivat vain 30 min. mittaisia. Molempien sarjojen tekeminen on Britanniassa päättynyt.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Kyläsairaala
      http://en.wikipedia.org/wiki/The_Royal
      http://en.wikipedia.org/wiki/The_Royal_Today

      Mikäli haluaa tarkempia tietoja jaksoista ja siitä tuleeko Sairaala meren rannalla myös ylelle, niin eikun postailemaan :)

      http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/05/26/kylasairaala

      Ja jos ei yle esitä, niin aikaisemmin jatkosarjaa esitti SuomTV eli nykyään Fox:
      http://www.telsu.fi/sairaala meren rannalla

      Ja tässä linkki, josta näkyy mitä suomi24:lla aikaisemmin kommentoitu jatkosarjasta:
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9034881

    • * * * *
      • * * * * *

      • * * * * *

    • Kyläsairaalafriikki

      Kiitos näistä linkeistä! Alanpas nyt niitä tutkimaan (::

    • Royal spuklaa

      Pari viimeistä jaksoa ovat olleet aika tyhmiä. Jotenkin ohjelmasta on jännitys pois ja siinä on liian epäuskottavia tilanteita (kuolleista herääminen yms.). Näinkö tämä jatkuu loppuun asti?

    • pokalökalödkfö

      Tämä uusi vahtimestari Jack Bell/Gareth Hale ei ole kovin hyvä näyttelijä/roolissa verrattuna siihen entiseen vahtimestariin Ken Hopkirkiin/Michael Starkeen... Muistan Halen komediasarjasta Hauskat pojat (Hale and Pace) ja samalla tyylillä vetää tämän roolin kuin niissä komediapätkissä. Ei toimi.

      No, sarja loppuu kohta, kun Hale oli mukan 16 viime jaksossa vuosina 2008-2011, joten ei kauan tarvitse enää "kärsiä" :).

    • Kyläsairaalafriikki

      Ärsyttää kun Susie Dixon heitettiin pois, mutta olen varma että se palaa, ku ylihoitajan ilme sillon siinä ikkunasta

      *___________*

      :DD

      • googlettaja.

        on mukana vielä 4 jaksossa.


    • bcgdte

      On kait joitain jaksoja jäänyt näkemättä, kun tärähti mieleen ettei afrikkalaisnaislääkäriä ole näkynyt aikoihin. Mihin katosi?

      Erikoinen tapa kaikilla lääkäreillä mennessä onnettomuuspaikalle, kun ensimmäiseksi tärkein asia on potilaan etunimi.

      • järkeilijä.

        ainakin jos potilaalta nimeä kysyy, niin tietääpä sitten onko potilas kuin järjissään.


      • bcgdte
        järkeilijä. kirjoitti:

        ainakin jos potilaalta nimeä kysyy, niin tietääpä sitten onko potilas kuin järjissään.

        Joo, enpä huomannut erikseen sanoa, että ihmetystä aiheutti se ettei nimeä kysytä potilaalta vaan brankkareilta, sukulaisilta, tuttavilta ja kylänmiehiltä ennenkuin tavataan potilas. Tämä tuntuu erikoiselta eikä liene koskaan ollut käytössä Suomessa tai ei ainakaan suomalainen hoitava ole tästä nimen tietämättömyydestä koskaan tiettävästi kriisiapua tarvinnut.

        Itse potilaalta tilaa selvittäessä tietenkin voi kysyä nimeä, viikonpäivää, päivämäärää, valuuttaa, Rääkkylän demareiden puheenjohtajaa jne. Nämähän ovat ympäristön, tilansa tiedostavan ja järjissään olevan tiedossa.


    • Kyläsairaalafriikki

      Se naislääkäri tohtori Makori lähti Nkeshin kanssa Afrikkaan. Sitten Jeff Goodwin lähti perään, mutta käväisi ennen sitä Ranskassa sen Teresan vai teresen luona?

      Odotan innolla jo seuraavaa jaksoa (:

      • Ei hajuakaan

        Kuoliko se Jeff Goodwinin naisystävä siellä Biafrassa?


      • jotenkin noin
        Ei hajuakaan kirjoitti:

        Kuoliko se Jeff Goodwinin naisystävä siellä Biafrassa?

        Teresa/Terese...eikös hän palannut raskaana takaisin ensin englantiin Jeffiä tapaamaan ja sitten kotimaahansa Ranskaan.....


      • näinkokosarjan
        Ei hajuakaan kirjoitti:

        Kuoliko se Jeff Goodwinin naisystävä siellä Biafrassa?

        Ei


    • Kyläsairaalafriikki

      Kuoliko? Siis Moira?

      Aishling on jännä nimi... Huijui se oli sisar Brigidin nimi :DD

      • katselija.

        moira kuoli, myös ambulanssikuski poistuu sarjasta.


      • lopuu kohta
        katselija. kirjoitti:

        moira kuoli, myös ambulanssikuski poistuu sarjasta.

        Kuoleeko ne kaikki yksitellen nyt kun sarja loppuu?


      • outoa
        katselija. kirjoitti:

        moira kuoli, myös ambulanssikuski poistuu sarjasta.

        Mitä tapahtui sille frankien jälkeiselle ambulanssikuskille? Sillä oli joku veitsi mahassa mutta sitten jakso loppui eikä seuraavassa jaksossa näkynyt/puhuttu koko miehestä


    • Näin on

      Harmi että,Adam eli Robert Cavanah on näistä loppu jaksoista pois.Tämä uusi hallintojohtaja on surkea.

    • toteaja.

      on jo aikakin päättää tämä sarja.
      Tylsäksi on menny. Jaksojen tapahtumat ovat kopioita aikaisemmasta.

    • Awanuw

      Munki täytyy myöntää, että Adam oli kyllä paljon parempi johtaja, ku tuo nirppanokkanainen! Oisin niin kovasti halunnu tietää, mitä Bobbylle kävi.. Ärsyttävintä tossa sarjassa on se, että edellisen jakson tapahtumista hypättiin aina about 2vk eteenpäin, jolloin kukaan ei enää kerrannut mitää edellisien viikkojen tapahtumia tai kertonu ratkaisuja.

      • * * * * *

        Johtunee siitä, että ITV näytti Heartbeatia ja Royalia samalla ohjelmapaikalla. Kun toinen jäi tauolle, toinen palasi tauolta. Siksi siis nuo aikahyppäykset.

        Kyläsairaala on oikeastaan kai pitkälti tehty Sydämen asialla -sarjan taukoja paikkaamaan.


    • Kyläsairaalafriikki

      Samaa mieltä Adam oli parempi, nirppis on hieman... Tylsä. Ärsyttää kun Nickolai vei Marian McKaigin mukanaan.

    • Kyläsairaalafriikki

      Siis Nick. Anteeksi :D on oletus päällä tabletissa

    • Awanuw

      Mun mielestä Nick ja Marian on tosi hyvä pari! Kylhän se otti päähän, et ne lähti. Mut niin lähtee kaikki muutki ja toi sarja loppuu, joten täytyy vaan kestää..

    • Kyläsairaalafriikki

      Anteeksi en ole tänne päässyt mutta ny kerron mielipiteitäni:
      -Marian ja Nick oli kyllä hyvä pari:)
      Susien lähtö oli aika tylsää, mutta ei se niin kauheasti haittaa. Sitten naurattaa se sisaren FAIL jakso kun kun Tom joutui leikkaukseen :DD
      "Sisarella ei taida olla ihan paras päivä"
      Faye Clark (?) on aika jännä tyyppi valittaa ehkä liikaa mutta mutta mutta :DD
      Olipas kiinnostavaa... :DD

    • ---------

      Olipa tämä loppu surullista ja dramaattista. Kummallista kun sarja lopetettiin.

      • ärsyttävää

        Ja ei kerrottu mitä gordonille kävi. Kyllähän sen pystyy arvelemaan mutta silti raivostuttavaa. Ja koska se jatko sarja näytetään?


    • Gfrt

      Jep,nyt se on ohi.

    • pimmu

      Sarjaa ei pitäisi lopettaa tällaiseen tilanteeseen, kun nyt kävi. Jää paha olo.

      • Surkupa vain

        Sarjalle oli suunniteltu seuraava kausi, jossa piti jatkaa tuosta lopun cliffhangerista, kaikki jaksot oli kuvattu, kun tuli ilmoitus, että sarja lopetetaan. Syynä sama kuin Sydämen asialla: työntekijöitä oli karsittu, säästöä piti tehdä. Siinä ei enää auttanut se, että tarina jäi kesken. Kunniallista olisi ollut, että,sarjaan olisi saanut tehdä edes yhden jakson tai puilikkaan kauden, jossa olisi kerrottu mitä tapahtui ja jätetty kunnon jäähyväiset. Mutta Kyläsairaalaa kohdeltiin sarjana juurikin Sydämen asialla sarjan sivutuotteena ja ruutuajan täytteenä, vaikka pitkäikäinen sarja olikin. Sydämena asialla tehtiin sentään loppuun, niin että kuvatesa tiedettiin, että kyseessä on todellakin tarinan loppu. Kyläsairaala sai surkean kohtelun, kun sarjaa ei annettu tehdä loppuun.

        Sairaala meren rannalla on Kyläsairaalan "jatko", se sijoituu ns. nykypäivään eli vanhoja hahmoja ei ole mukana, taisi siellä olla joku jatkumo, niin että joku henkilökunnasta oli jonkun alkuperäisen lapsi. Sarjan näytti aikanaan Suomi-tv ei yle, joten tuskin nytkään yle näyttää. En pitänyt sarjasta, jakost 30 min (tehty eri kaavalla, enemmän ns. päivittäissarja/saippua), juonet huonompia, alkuperäisen sarjan viehätys oli nimenomaan ajankuva. Joten minulla ei ole käsitystä, kerrottiinko uudessa sarjassa miten esim. Omerodille kävi ns. virallisesti.


      • tutkija.
        Surkupa vain kirjoitti:

        Sarjalle oli suunniteltu seuraava kausi, jossa piti jatkaa tuosta lopun cliffhangerista, kaikki jaksot oli kuvattu, kun tuli ilmoitus, että sarja lopetetaan. Syynä sama kuin Sydämen asialla: työntekijöitä oli karsittu, säästöä piti tehdä. Siinä ei enää auttanut se, että tarina jäi kesken. Kunniallista olisi ollut, että,sarjaan olisi saanut tehdä edes yhden jakson tai puilikkaan kauden, jossa olisi kerrottu mitä tapahtui ja jätetty kunnon jäähyväiset. Mutta Kyläsairaalaa kohdeltiin sarjana juurikin Sydämen asialla sarjan sivutuotteena ja ruutuajan täytteenä, vaikka pitkäikäinen sarja olikin. Sydämena asialla tehtiin sentään loppuun, niin että kuvatesa tiedettiin, että kyseessä on todellakin tarinan loppu. Kyläsairaala sai surkean kohtelun, kun sarjaa ei annettu tehdä loppuun.

        Sairaala meren rannalla on Kyläsairaalan "jatko", se sijoituu ns. nykypäivään eli vanhoja hahmoja ei ole mukana, taisi siellä olla joku jatkumo, niin että joku henkilökunnasta oli jonkun alkuperäisen lapsi. Sarjan näytti aikanaan Suomi-tv ei yle, joten tuskin nytkään yle näyttää. En pitänyt sarjasta, jakost 30 min (tehty eri kaavalla, enemmän ns. päivittäissarja/saippua), juonet huonompia, alkuperäisen sarjan viehätys oli nimenomaan ajankuva. Joten minulla ei ole käsitystä, kerrottiinko uudessa sarjassa miten esim. Omerodille kävi ns. virallisesti.

        the Royal today sarjassa lienee ainoa henkilö joka vähääkään liittyy aikaisempaan sarjaan on Dr. Jonathan Ormerod, joka on kyläsairaalan Ormerodin poika, joten on mahdollista, että sarjan jossain jaksossa 'isänsä' tilanne tulee puheeksi.


      • Hmmmm
        tutkija. kirjoitti:

        the Royal today sarjassa lienee ainoa henkilö joka vähääkään liittyy aikaisempaan sarjaan on Dr. Jonathan Ormerod, joka on kyläsairaalan Ormerodin poika, joten on mahdollista, että sarjan jossain jaksossa 'isänsä' tilanne tulee puheeksi.

        (Dr Jonathan Ormerod and Dr Sarah Chatwin are sitting on a bench looking out to sea.)
        Dr Jonathan Ormerod: I've been looking at that view for 30-odd years. Still think it's wonderful.
        Dr Sarah Chatwin: It's funny isn't it, that your parents probably sat here and looked out there.
        Dr Jonathan Ormerod: When I was about a glint in my old man's eye.
        Dr Sarah Chatwin: (laughs)
        Dr Jonathan Ormerod: Wonder what he'd think of the place now? So much has changed and yet so little.
        Dr Sarah Chatwin: You think?
        Dr Jonathan Ormerod: All the medical advances in the world haven't changed the fundamentals of what we're doing.
        Dr Sarah Chatwin: Yeah, perhaps.
        Dr Jonathan Ormerod: My father gave me a great piece of advice. A doctor is a detective. Follow the evidence and you'll find the cause. But you'll find it a lot quicker if you talk to the patient. They usually know more than they think. So talk, and then listen.
        Dr Sarah Chatwin: Well, that certainly makes sense.

        Mitenkäs vanha Jonathan oli Kyläsairaalan päättyessä? Jääkö lapselle mieleen tuollainen isän neuvo?


      • googlettaja.
        Hmmmm kirjoitti:

        (Dr Jonathan Ormerod and Dr Sarah Chatwin are sitting on a bench looking out to sea.)
        Dr Jonathan Ormerod: I've been looking at that view for 30-odd years. Still think it's wonderful.
        Dr Sarah Chatwin: It's funny isn't it, that your parents probably sat here and looked out there.
        Dr Jonathan Ormerod: When I was about a glint in my old man's eye.
        Dr Sarah Chatwin: (laughs)
        Dr Jonathan Ormerod: Wonder what he'd think of the place now? So much has changed and yet so little.
        Dr Sarah Chatwin: You think?
        Dr Jonathan Ormerod: All the medical advances in the world haven't changed the fundamentals of what we're doing.
        Dr Sarah Chatwin: Yeah, perhaps.
        Dr Jonathan Ormerod: My father gave me a great piece of advice. A doctor is a detective. Follow the evidence and you'll find the cause. But you'll find it a lot quicker if you talk to the patient. They usually know more than they think. So talk, and then listen.
        Dr Sarah Chatwin: Well, that certainly makes sense.

        Mitenkäs vanha Jonathan oli Kyläsairaalan päättyessä? Jääkö lapselle mieleen tuollainen isän neuvo?

        Their son, Jonathan, was born during the final episode of Series 5.

        mitäs siitä tulee. 3 vuotta.


      • Hmmmmmmmmm
        googlettaja. kirjoitti:

        Their son, Jonathan, was born during the final episode of Series 5.

        mitäs siitä tulee. 3 vuotta.

        Optimisti voisi ajatella, että ometod käi henkiin. Toki kun kyseessä on fiktiivinen sarja, joka loppuu keske, katsoja voi vapaasti kuvitella haluamansa jatkon.


      • Hmmmmmmmmmmm
        Hmmmmmmmmm kirjoitti:

        Optimisti voisi ajatella, että ometod käi henkiin. Toki kun kyseessä on fiktiivinen sarja, joka loppuu keske, katsoja voi vapaasti kuvitella haluamansa jatkon.

        Siis: Optimisti voisi ajatella, että Omerod jäi henkiin. Toki kun kyseessä on fiktiivinen sarja, joka loppui kesken, katsoja voi vapaasti kuvitella haluamansa jatkon.

        Pahoittelen kirjoitusvirheitä, mobiililaite ongelma.


    • Kyläsairaalafriikki

      Minulla on itse tyhjä olo. Mutta en ole katsonut vikaa jaksoa, koska mökki. Ja sovin kaverin kanssa että katsotaan se yhdessä karkkipussin kera :D mutta, tämä keskustelu ei ole enää tarpeeseen, joten toivon, että jos joku saa tietää siitä Sairaala meren rannalla niin ilmoittaa tänne. Kiitos.

    • Kyläsairaalafriikki

      Heh, kiitos. (: minulla onkin tuo yle areena sovellus. Katsoin kerran sen lopun YouTubesta, mutta tämä oli minusta pidempi kuin se, jonka olin nähnyt tubesta. Oloni on kyllä kovin tyhjä ):

    • Kyläsairaalafriikki

      Tsekkasin YouTubesta yhden videon, jossa Samanthalla on työasun kanssa tukka kiharrettuna, ponnarilla ja kynnet lakattu punaisiksi. Ylihoitajan ilme oli kyllä legendaarinen!
      Se joulujaksokin oli ihana :3

      • Hahahah

        Hei mistä YouTubesta löytyy noita jaksoja? Itse en löytänyt..


    • Kyläsairaalafriikki

      Yle areena :)) siinä on suunilleen viistoista vimppaa jaksoo

    • Kyläsairaalafriikki

      Arvatkaa mitä, sydämen asiallassa tulee 31.10 kyläsairaalajakso jossa on mm mukana, jill, Gordon, Meryl, Lizzie ja muut

      • Liisa100

        Oi kuinka ihanaa, tuskin maltan odottaa.Hyvä sarja oli ja hyvät näyttelijät.


      • * * * * *

        Ja nythän Heartbeatissa on muutamassa jaksossa sijaislääkärinä Kyläsairaalan Dr James Alway.


    • Kyläsairaalaaa

      Samaa mieltä

    • Freakfreak

      Kyläsairaala on back:)

    • tv-mummu

      Olen ihastunut siihen paksuun vahtimestariin. Siinä sitten on suoraselkäinen ja rehti mies, Saisivat suomalaiset miehetkin ottaa oppia hänestä.

    • neaaasofiaaa

      Kyläsairaala tulee taas Yleltä kun toi sydämen asialla loppus

    • moraalikoodari

      Niin ja kaiken muun hyvän päälle tuo Hopkirk on myös erittäin sukurakas sekä uhrautuvainen. Siinäkin on meille miehen mallia.

    • mppppa

      Tuli katsottua Yleltä kyläsairaalaa ja tännää oli viimeinen jakso eli 14.8.2015, ihan järkyttävää kun sarja loppu ja Briteissäku ei ole tehty enempää jaksoja kun rahat loppuneet kesken? Äääää... ärsyttävää kun tuo lempi sarja noin loppu, toivottavasti tohtori jäi henkiin ja tuleekohan tuo sairaala meren ääressä vielä telkkarista? Ne jotka on sitä kattoneet niin saako siitä jotain tietoa etää miten kyläsairaalan kävi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe