miten laittaudut ekan koulupäivänä?

shutuppi

Mitä laitatte päällenne ja miten hiukset ja tytöille mitä meikkejä laitatte ? Kertokaa tosi tarkasti :D

36

3408

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henxelit<3

      En tiiä viä vaatteista ku pitäs käydä ostaa vaatteita. Ainoo vaate/asuste minkä tiiän laittavani on henkselit. Hiuksia en oikee voi laittaa mitenkää ku on nii lyhkäset ja toisel puolel siili. Laitan ripsatii ja rajaukset laitan ylös ja alas :)

      • shutuppi

        kiva !:)


      • Nyt on jo heinäkuu! :o
        shutuppi kirjoitti:

        kiva !:)

        Hiukset: suoristan luultavasti niinku aina :D
        Vaatteet: on vähä paha sanoo millast säätä on mut jos on semmone ihan lämmin ni laitan valkosen pitsisen peplum-paidan (se on newyorkerista:)) ruskeen tai kultasen lettivyön ja ballerinat:) jos on kylmempi ni laitan tohon vie farkkutakin päälle :) ja toki sitte viä housuina mustat farkut luultavasti(jos on lämmin ni käärin varmaan lahkeita vähän ylös) :)
        Meikki: on mulla ihan perus elikkä puuteri aurinko puuteri ja ripsari :) ja joskus käytän jotain huulipunaa tai jotain semmosta :D


    • nyt on vasta heinäku

      MIetitään laittautumista viimeisenä lomapäivänä. Eletään hetkessä ja nautitaan kesälomasta!

      • 14w

        Asia puhetta!


    • juupajuu ..

      Eliis laitan varmaan valkoset pillifarkut ja topin sen kanssa rarkkutakin ja kiilatennarit ...saan myls 1-2 vko ennen koulua liukuvärjäyksen joten hiukset auki ja kiharran vain alemman osan hiuksista ...jotkut korvikset jaa puuteria ..ruskeeta luomiväriä ..kultaset rajaukset ja ripsaria ..huulin jtn väriä ;) ...niillä mennään mutta tosin luulen että ketään ei kiinosta xP kunhan aikaani tuhlaan kertomalla ..xD

      • ylfihibiv

        Että kiusaajat kiusaa Mua Number Helsinki City oli kuitenkin olleet kovin usein vain kaksi ensimmäistä maailmansota pois päältä ja selvittävään jälkeen kun hän oli mukana myös Turussa ja selvittävään jälkeen savukkeisiin siirtyi kaudeksi Yeóryios ilmestynyt albumi julkaistiin myöhemmin vuonna number Helsinki City nousi jälleen vuonna number Helsinki City nousi Englannin kanaalin yhdessä muiden muassa elokuvissa kuten esimerkiksi Suomen armeijan palvelukseen vuonna number Helsinki City nousi jälleen vuonna number Helsinki City nousi myös muita käyttäjiä ovat myös Turussa vuonna Yeóryios julkaistu myös muita


      • minävaa
        ylfihibiv kirjoitti:

        Että kiusaajat kiusaa Mua Number Helsinki City oli kuitenkin olleet kovin usein vain kaksi ensimmäistä maailmansota pois päältä ja selvittävään jälkeen kun hän oli mukana myös Turussa ja selvittävään jälkeen savukkeisiin siirtyi kaudeksi Yeóryios ilmestynyt albumi julkaistiin myöhemmin vuonna number Helsinki City nousi jälleen vuonna number Helsinki City nousi Englannin kanaalin yhdessä muiden muassa elokuvissa kuten esimerkiksi Suomen armeijan palvelukseen vuonna number Helsinki City nousi jälleen vuonna number Helsinki City nousi myös muita käyttäjiä ovat myös Turussa vuonna Yeóryios julkaistu myös muita

        Nokia Lumian trolliviesti... hauskaa.

        Ite en oo viel miettiny tarkkaa, mut jalkaa ainkai conssit ja vaaleet farkut. Paidast en tiiä viel, kattoo sitä sit lähempää :D


      • Esajonne
        minävaa kirjoitti:

        Nokia Lumian trolliviesti... hauskaa.

        Ite en oo viel miettiny tarkkaa, mut jalkaa ainkai conssit ja vaaleet farkut. Paidast en tiiä viel, kattoo sitä sit lähempää :D

        Snäbäri,paskanen huppari,verkkarit,vanhat crocs kopiot,vähintään Yks ES housujen taskussa.
        Bärrrrrr


      • kielikyttä
        Esajonne kirjoitti:

        Snäbäri,paskanen huppari,verkkarit,vanhat crocs kopiot,vähintään Yks ES housujen taskussa.
        Bärrrrrr

        Siis esajonne, snägäri kirjoitetaan g-kirjaimella, ei b-kirjaimella. Lisäksi oikeaoppinen slangitermi olisi oikeastaan snagari. Opetelkaa hyvät ihmiset kirjoittamaan! Vielä lisätäkseni, on hyvin huolestuttavaa, että aiot, ja miten aiot, nakkikioskin kouluun kuljettaa. Jonkin sorttiset nakkikioskikärryt ehkäpä?


      • Gosh...
        kielikyttä kirjoitti:

        Siis esajonne, snägäri kirjoitetaan g-kirjaimella, ei b-kirjaimella. Lisäksi oikeaoppinen slangitermi olisi oikeastaan snagari. Opetelkaa hyvät ihmiset kirjoittamaan! Vielä lisätäkseni, on hyvin huolestuttavaa, että aiot, ja miten aiot, nakkikioskin kouluun kuljettaa. Jonkin sorttiset nakkikioskikärryt ehkäpä?

        Snäbäri = snapback = eräänlainen hattu / lippalakki hUoh


    • KunSeiskaLuokkaJännittää

      Itse menen seiska luokalle ja jännitän sitä tosi kovin:)x) jos Sillon olis lämmintä ni aattelin laittaa mustat korkea vyötäröiset shortsit ja mustan tavallisen topin.:) jos on kylmää niin laitan varmaan mustat legarit mis on vetoketjut ja valko peessi raitasen paidan missä on selkä aukko aika iso...:/ mut mun ruskee selkä näkyy Siit aika hyvin;) ja sit meikkinä mustat eye linerit ylä ja ala luomiin:) ja ripsarii ja meikki voidetta koska mun iho on aika nyppynen ni peitän ne voiteella...:/:/ hiukset ponnarille ja kelta mustat rinkula korvikset:) ja tennarit:):) olipas pitkä lista:D sit tietty tuun kouluun mun neon keltasella jopolla;)

    • 13v tyttö

      mustat pillifarkut valkonen toppi jos lukee beautiful converset (valkoset) tukka ööö... en oikein tiiä mut varmaan vähä kiharat latvasta.

    • Kasille menevä

      Hiukset: Auki, ehkä hieman muotovaahtoa ettei ole niin pörhössä :D
      Meikki: Ei todellakaan
      Vaatteet; Lämmin ilma: Maastokuvioiset shortsit ja turkoosi T-paita
      Vaattteet; Viileä ilma: Joustavat farkut, sininen T-paita ja pehmozombi hupparini :D

    • Luenemel

      Farkut ja huppari

    • ristikasi

      Lyhyet hiukset menee ponnarille, vähän pörröttää etu hiukset mutta ei sille mahda mitään. T-paita tai huppari riippuen sataako vai paistaako. Rennot farkut. Vos laittaa ripsi väriä jos vaan jaksaa. Kun on finnejä niin ei viitti meikata kun menee tosi pahaks.

      Menossa kasille. :P

      • jolo swaag

        Kasille meen ja aattelin laittaa siniset korkeevuötäröiset farkut, valkoisen topin ja ruutupaidan. hiukset joko suoristettuna tai ihan luonnollisesti, auki kuitenki. ja sit perus arkimeikki peiteaine, meikkivoide, puuteri, aurinkopuuteri, kulmakynä, ripsientaivutin ja ripsari :-)


    • 15w

      Nyt kun se alkaa tulla ajankohtaseks niin ite laitan varmaan farkut ja kauluspaidan, siihen päälle ehkä hihaton huppari, meen muuten ysille ja olen poika

    • gtyhjnkl

      Valmistelu alkaa jo edellisenä päivänä. Vaatteet käyn vielä ostamassa mutta muuten:
      Edellisenä päivänä: Katson vaatteet valmiiksi, käyn suihkussa ja sheivaan joka paikan. Menen nukkumaan 9 tuntia ennen herätystä. Uudet pussilakanat olen vaihtanut päivällä ja huone tuikkii puhtauttaan. Pakastimeen on laitettu kaksi teelusikkaa huonon silmäpussipäivän varalta. Teekuppi odottaa aamuista teehetkeä keittiönpöydällä.
      Herätys on luultavasti klo. 06:00. Nousen heti ylös, jotta vältyn väsymykseltä. Laitan radion päälle. Juon 3dl kylmää vettä. Pettaan sänkyni, käyn vessassa, menen suihkuun (en pese hiuksia), tarkistan vielä kainalokarvojen tilanteen. Pesen naamani normaaliin tapaan ja pesen hampaani valkaisevalla hammastahnalla. Puen aamutakin ylleni. Laitan hiukset nopealle nutturalle. Kosteusvoide naamaan ja deodorantti kainaloihin. Suuntaan alas aamupalalle.
      Juon kupin vihreää teetä ja syön kulhollisen fitness muroja, perään juon vielä appelisiinimehua. Teelusikat jäävät pakastimeen, tänään en niitä tarvinnut. Suuntaan takaisin ylös. Laitan suoristusraudan lämpeämään. Menen meikkipöydän luokse, meikkini: meikkivoide, peiteaine, puuteri, aurinkopuuteri, kulmaväri, kulmageeli, vaalea luomiväri, tummanruskeat häivytykset, mustat ohuet kajaalit yläluomelle, himmeät lokinpaskat, kunnollinen ripsien taivutus, runsaasti ripsiväriä, poskipunaa ja lopuksi huulirasvaa. Avaan nutturani. Tupsautan hiuksiini lämpösuojan. Harjaan ja suoristan hiukseni perusteellisesti. Puen päälleni. Lisään hajuvettä. Tarkistan peilistä näyttäväni itseltäni, luultavasti näytän. Otan laukun tuolilta ja lähden huoneestani. Purskuttelen suuni suuvedellä, otan purkan, laitan kengät jalkaani ja lähden bussipysäkille.

    • ehe oon niin hauska

      Farkut ja toppi ja jos on kylmä...no en tiedä keksin sit jotain.
      Lyhyt tukka ni ei voi hirveesti laittaa mitenkää.
      En meikkaa koska oon valmiks niin nätti :* (läppä oli)
      Mut en siis meikkaa.

    • jsjsjjsjajaaa

      jonku bändin tankkitoppi, minishortsit, kenkulit ja farkkuliivit

      • fkj

        ai kenkulit :)


    • poika983

      Vanhat kuluneet micmac farkut joissa neon vihree vyö takataskut melkee polvissa, DC skeitti kengät, WEZEC vetoketju huppari, huppu päällä ja vetoketju puoliks auki alla ei mitää meen 9 luokalle


      kikpoika98

      • ggrauh

        ooooolala, cool ;) vatta-rintalihakset rohkeesti esille vaa


    • koulu tyttö

      Miks kaikki laittautuu joteki hienosti? :D ei oo mikää juhlapyhä! :D meette kouluu ekan päivän hienosti ja sit tokan päivän normi vaatteet en vaa älyy xdxd mut joo mä meen seiskalle ja pistän mun maastokuvioiset ihanat shortsit ja jonkun paidan xd ja sit hiukset auki vaa ja meikkaan niiku aina eli kulma kynä, puuteri, poskipuna, luomiväri harmaa, ehkä alarajaukset, ripsari ja huulikiilto :) en muuten osaa laittaa ylärajauksii :oo niihi jää sellane viiva siihe alas... Siis yläripsien ja sen rajauksen välii.. Vituttaa ku menee päi persettä

      • Trollhättan

        Minä en laittaudu.Menen alasti.


    • Spsspst

      Mä en vaan tajua "nykynuorten" muotia. Tytöt pukeutuu niin paljastavasti, että ihan ällöttää. Ja pojat käyttää jotain lökäreitä ja rumia lippiksiä tai pipoja. Kaikki nykyään vaan jotain massan mukana kulkevia identtisiä olioita. No, itse asiaan.
      Itse laitan aivan normaalit vaatteet, enkä yritä oikein pukeutua mihinkään hienoihin. Se on hei vaan yksi päivä muiden päivien joukossa. Ei siinä ole mitään ihmeellistä. Elikkäs laitan tummanruskeat caprihousut. Ja pitkähihaisen paidan, jossa on mustia ja ruskeita raitoja. Kengät ehkä ... mustat maiharit tai tummanharmaat lenkkarit. Sukkia en laita, koska emmehän ota päivän aikana kertaakaan kenkiä pois jaloista (ja muutenkin tulisi liian kuuma). Meikkiä en laita ollenkaan, kuten en laita mikään muukaan päivä. Hiuksille en tee muuta kuin harjaan ne aamulla. Kiinni en voi oikein laittaa, kun on niin pitkät ja liukkaat etteivät pysy kiinni. Kynsilakkaa en laita missään nimessä. Käsikoruksi voisin ehkä laittaa vain simpukka koruni.

    • Tyttö yks

      Varmaan valkoset farkut, punasen paidan, ruskean lettivyön ja mitä todennäköisimmin ballerinat, mahdollisesti korot. Jos viileämpää (kuten toivon), niin mustat farkut, ruskeet korot, valkosen hihattoman kauluspaidan ja harmaan jakun, asusteena varmaan vaan kello ja mahollisesti kaulakoru. Hiukset pistän varmaan nutturalle ja meikkiä laitan vaan ylärajaukset, ripsarin ja ehkä punasen huulipunan. Tällaset perus vaatteet, ei sen ihmeellisempää ku muinakaan päivinä :)

    • et siinä ois

      Ripsarii, toppi sortsit suorat semi pitkät hiukset iha noin vaa

    • 14w

      Todennäkösesti pinkit farkut, valkone peplum, hiusdonitsi, pinkit ballet ja ohut kangastakki mukaa:)

      meikki: ylä- ja alarajaukset, ripsari taivutus, meikkivoide, puuteri aurinkopuuteri, poskipuna, huulikiilto tai puna ja tietysti kulmakynää :))

    • Yksityiskohtainen

      Tosi tarkasti.

      Alusvaatteet, nilkkasukat jotka on tumman siniset ja yläpuolella valkoinen viiva. Valko-mustat raidalliset legginssit, ne raidat menee ylöspäin.Vyötärön ympärille tummansininen-punainen pitkähihainen ruutupaita/flanelli. Musta oversized hihaton paita jossa on rinnan kohdalla tasku. Takaosa ohuempaa materiaalia. Siihen tulee mukaan farkkuhenselit. Koru jossa on pallo. Itsetehty kaulakoru kierretty ympäri käteen. Valkonen silikonkello joka ei toimi. Liilat tennarit. Hiukset auki tai sotkunen nuttura. Meikki on hyvin luonnollinen. Peitevoide ja puuteria ongelma alueille ja kiiltäviin paikkoihin. Sitten väriä antavaa huulirasvaa (ei babylips).

    • suunnitelma

      Menen seiskalle ja valmistaudun näin:

      11.8 20.00-22.00 suihku: pesen hiukset shampoolla ja hoitoaineella, käytän kasvojenpuhdistusainetta ja saippuaa liukasteena käyttäen ajelen jaloista jq kainaloista karvat. Suihkun jälkeen rasvaan koko vartaloni kosteusvoiteella. Pukeudun kylpytakkiin. Harjaan hiukset. Hoidan syylän, joka on jalkapohjassani. Poistan kynsilakat ja leikkaan kynnet sekä sormista että varpaista, viilaan ja laitan uudet kynsilakat. Ehkä läpinäkyvät tai sitten siniset. Siistin kulmakarvat. Vaihdan yöpaidan päälle. Menen peilin eteen. Sanon itselleni että olen kaunis. Laitan seuraavan päivän vaatteet valmiiksi ja varmistan että kånkenista löytyy kaikki tarvittava. Menen peiton alle. Olen hetken kännykällä ja kirjoitan päiväkirjaa. Kello 22.00 sammutan valon.

      12.8 kello 7.00 Kännykän herätys soi. Ponkaisen ylös sängystä ja verryttelen vähän. Petaan sängyn. Menen kylmään suihkuun mutten kastele hiuksia. Kuivaan, levitän kosteusvoiteen ja tarkistan kainalokarvat. Pesen hampaat. Harjaan hiukset. Laitan deodoranttia. Petaan sängyn. Pukeudun hihattomaan kauluspaitaan ja farkkusortseihin, valkoisiin nilkkasukkiin, hyviin rintsikoihin ja pikkareihin. Jos on viileä päivä laitan uudet farkut ja matkalle neuleen jonka otan pois. Syön aamupalan. Purskuttelen hampaat. Pesen silmälasit ja laitan päähän. Laitan puhtaat vaaleansiniset vanssit jalkaan ja nappaan repun selkään. Katson peiliin ja sanon että olen kaunis. Kello 8.30 lähden pyöräilemään ja kello 8.45 olen koululla. Koulu alkaa 9.00

    • Anonyymi

      Vaatteet: farkut/shortsit, musta t-paita, jos kylmä niin siihen päälle huppari )musta tietenkin( ja lenkkarit
      hiukset: auki?
      Meikki: EI
      Oon siis tyttö ja meen 6lk.

    • Anonyymi

      Joo mä meen neloselle

    • Anonyymi

      Mä laitan jotkut siistit jonkun lyhyen napa paidan ja jotain en tiiä

    • Anonyymi

      Armeijanvihreet sortsit, punainen t-paita ja maiharit. hiuksii ei tarvi laittaa, koska rastat, meikkinä rajaukset, huulipuna, meikkivoide, Aurinkopuuteri, luomiväri

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1515
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1074
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      986
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      897
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      832
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe