Hirveät jättiläis naiset :(

Pieni on kaunista

kauheaa kun monet naiset on kasvaneet sairaanloisen isoiksi? Ei varmaan heistä oikein naisellisilta voi tuntua kun koko on mitä on? On se niin valitettavaa vaan tuollainen liikakasvu että ollaan isompia kuin monet miehet? Mitähän hormooneja te oikein mässäätte kun tuo kasvu vain kiihtyy vuosi vuodelta? joku raja tuossakin pitää olla, nainen on nainen kun on siro, kaunis ja hyvin naisellinen nainen. Ei meistä miehistä jotka olemme yli 185cm tunnu naiselliselta naiselta sellainen joka on lähes saman kokoinen ja pituinen, eli jos mennään yli 175cm niin ollaan jo väärillä linjoilla silloin, miehet kuuluu olla isoja ja naiset pieniä kaunokaisia!

448

11638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • shorty94

      Itse olen 159 cm. Aina, kun joku kysyy pituuttani, pyöristän sen 160, koska se kuulostaa edes vähän pidemmältä. Olisin mieluusti ainakin 7 senttiä pidempi!! :(

      • 1970 luku

        olen seurustellut itseäni 2 cm,pitemmän naisen kanssa itse olen 186cm pitä,ja nainen oli 188cm pitkä.pituusero hävisi kun itse käytin parisenttiä korko kenkiä,ja nainen matalakantaisia kenkiä.oli helppo tanssia saman pituisen kanssa,.ei tisulit painanut palleeaa.ja meillä oli hauskaa


      • Karrie

        Kyllä alle 170 senttiset naiset on on OK! Joku 162-167 cm on tosi hyvä ;)!


      • paitsi never Karrie
        Karrie kirjoitti:

        Kyllä alle 170 senttiset naiset on on OK! Joku 162-167 cm on tosi hyvä ;)!

        Kyllä yli 170 senttiset naiset on on OK! Joku 170 cm on tosi hyvä ;)!


      • ...

        Miksi olet tyytymätön pituuteesi? Olen itse mies enkä oikein ymmärrä, mikä ihmeen pituusfetissi suurimmalla osalla suomalaisista naisista on, kun heidän mielestään sekä miesten että naisten (siis heidän itsensä) pitäisi olla jotain hujoppeja.

        Suomalaiset ovat yksi maailman pisimmistä kansoista (suunnilleen yhtä pitkiä keskimäärin kuin muut pohjoismaalaiset, ja ihmisten keskipituus on korkeampi kuin pohjoismaissa ainoastaan Alankomaissa, kaikkialla muualla maailmassa sekä miehet että naiset ovat keskimäärin lyhyempiä kuin täällä) ja silti olen nähnyt täällä Suomi24:n foorumeilla monta kertaa jonkun naisen valittavan, että suomalaiset miehet ovat liian lyhyitä. Aikuisten miesten maailmanlaajuinen keskipituus on 166 cm ja aikuisten naisten 154 cm. Ja sitten Suomessa iso osa naisista suorastaan vaatii, että miehen on oltava vähintään 180 cm, minkä suomalaisistakin miehistä suunnilleen puolet alittaa.

        Omasta mielestäni 159 cm on täydellinen pituus naiselle, eikä haittaa ollenkaan vaikka olisi vielä vähän lyhyempikin. Vähintään 150 cm nainen ei ole yhtään liian lyhyt.


      • pitkiä ollaan
        ... kirjoitti:

        Miksi olet tyytymätön pituuteesi? Olen itse mies enkä oikein ymmärrä, mikä ihmeen pituusfetissi suurimmalla osalla suomalaisista naisista on, kun heidän mielestään sekä miesten että naisten (siis heidän itsensä) pitäisi olla jotain hujoppeja.

        Suomalaiset ovat yksi maailman pisimmistä kansoista (suunnilleen yhtä pitkiä keskimäärin kuin muut pohjoismaalaiset, ja ihmisten keskipituus on korkeampi kuin pohjoismaissa ainoastaan Alankomaissa, kaikkialla muualla maailmassa sekä miehet että naiset ovat keskimäärin lyhyempiä kuin täällä) ja silti olen nähnyt täällä Suomi24:n foorumeilla monta kertaa jonkun naisen valittavan, että suomalaiset miehet ovat liian lyhyitä. Aikuisten miesten maailmanlaajuinen keskipituus on 166 cm ja aikuisten naisten 154 cm. Ja sitten Suomessa iso osa naisista suorastaan vaatii, että miehen on oltava vähintään 180 cm, minkä suomalaisistakin miehistä suunnilleen puolet alittaa.

        Omasta mielestäni 159 cm on täydellinen pituus naiselle, eikä haittaa ollenkaan vaikka olisi vielä vähän lyhyempikin. Vähintään 150 cm nainen ei ole yhtään liian lyhyt.

        Hollannissa miesten keskipituus on maailman korkein, uskomaton 185 cm. Pohjoismaissa miesten keskipituus on tästä korkeintaan muutaman sentin päässä perässä. Mitä nuorempia sukupolvia, sitä pidempiä. Naisten keskipituus on myös Suomessa maailman pisimpiä.


      • nbgbkfkfkffkjj

        Älä välitä, niin me miehetkin pyöristellään. Itse pyöristän aina 20 senttiin, vaikka tiedänkin kyllä miten ne pyöristyssäännöt oikeasti menee.


      • julli69

        niin minäkin sieltä


      • Pipo päähän

        Täällä sama. Itse en ole viitsinyt sanoa, että olen 159,5 lakki päässä. Pipotyyppinä tietenkin tajusin, että lakki on tärkeä ihmiselle. Joten, kun kysytään, niin sanon, että näillä menen. Itse koen olevani riittävä, olen pitkä tai pätkä, lihava tai laiha. Tai ihan miten vaan:):)


      • 2b-smart
        1970 luku kirjoitti:

        olen seurustellut itseäni 2 cm,pitemmän naisen kanssa itse olen 186cm pitä,ja nainen oli 188cm pitkä.pituusero hävisi kun itse käytin parisenttiä korko kenkiä,ja nainen matalakantaisia kenkiä.oli helppo tanssia saman pituisen kanssa,.ei tisulit painanut palleeaa.ja meillä oli hauskaa

        Ei se ole suorastaan pituudesta kiinni, Nainen koko kropallaan ja olemuksellaan on se mikä ratkaisee, nainen voi olla todella kaunis ja viehättävää vaikka hän olisikin pitkä, jos pituus menee yhteen hänen kroppansa kanssa, ja yleensä se on niin.

        Joskus se on niin, että nainen on liian lyhyt kroppansa ja olemuksensa kanssa. Ptuudella ei ole mitään hävettävää jos se on kohdallaan.


      • Toivotonton

        Naisen pituudella ei ole juuri väliä. Miehillä valitettavasti ei ole tätäkään "tasa-arvoa" vaan alle 173-175 cm pituiset miehet jäävät helposti vaille partneria. Baarista voi löytää panoseuraa, mutta siihen se lyhyillä miehillä jää.


      • mammojentiiraaja

        En nyt kutsuisi pitkiä naisia rumiksi, mutta kyllä siinä "jotain lähtee", kun naisen pää kolisee oven karmeihin.

        En yleensä pidä pitkiä naisia yhtä viehättävinä kuin itseä lyhyempiä naisia, mutta poikkeuksiakin välillä on. Viime viikon perjantaina salilla oli todella vetävän näköinen mamma, perse keikkui laitteessa todella hypnotisoivasti! Nainen oli arviolta jotain 180 cm eli suurin piirtein itseni kokoinen.


      • Nainen82
        ... kirjoitti:

        Miksi olet tyytymätön pituuteesi? Olen itse mies enkä oikein ymmärrä, mikä ihmeen pituusfetissi suurimmalla osalla suomalaisista naisista on, kun heidän mielestään sekä miesten että naisten (siis heidän itsensä) pitäisi olla jotain hujoppeja.

        Suomalaiset ovat yksi maailman pisimmistä kansoista (suunnilleen yhtä pitkiä keskimäärin kuin muut pohjoismaalaiset, ja ihmisten keskipituus on korkeampi kuin pohjoismaissa ainoastaan Alankomaissa, kaikkialla muualla maailmassa sekä miehet että naiset ovat keskimäärin lyhyempiä kuin täällä) ja silti olen nähnyt täällä Suomi24:n foorumeilla monta kertaa jonkun naisen valittavan, että suomalaiset miehet ovat liian lyhyitä. Aikuisten miesten maailmanlaajuinen keskipituus on 166 cm ja aikuisten naisten 154 cm. Ja sitten Suomessa iso osa naisista suorastaan vaatii, että miehen on oltava vähintään 180 cm, minkä suomalaisistakin miehistä suunnilleen puolet alittaa.

        Omasta mielestäni 159 cm on täydellinen pituus naiselle, eikä haittaa ollenkaan vaikka olisi vielä vähän lyhyempikin. Vähintään 150 cm nainen ei ole yhtään liian lyhyt.

        Lyhyet on lyhyitä riippumatta mistä maasta ovat. Jos olet itse jäänyt lyhyen längäksi niin se ei tee muista hujoppeja. Naiset pitävät pitkistä miehistä, koska pituus on miehekästä.


      • 170+ cm, 40+ v jne.
        paitsi never Karrie kirjoitti:

        Kyllä yli 170 senttiset naiset on on OK! Joku 170 cm on tosi hyvä ;)!

        170 cm ei kyllä ole "yli 170 senttinen". Olisi myös mielenkiintoista nähdä miinusmittainen ihminen, esim. -170 cm.

        Opetelkaa ihmiset, että näissä se /- tulee lukuarvon JÄLKEEN. Lämpötiloissa se tulee numeron eteen.


      • Olet väärässä
        Nainen82 kirjoitti:

        Lyhyet on lyhyitä riippumatta mistä maasta ovat. Jos olet itse jäänyt lyhyen längäksi niin se ei tee muista hujoppeja. Naiset pitävät pitkistä miehistä, koska pituus on miehekästä.

        "Lyhyet on lyhyitä riippumatta mistä maasta ovat. Jos olet itse jäänyt lyhyen längäksi niin se ei tee muista hujoppeja."

        Ja sama toimisi tietenkin myös toisin päin: jos suurin osa ihmisistä olisi joku 180 cm pitkiä, niin ne harvat 160 cm:set eivät olisi lyhyitä, vaan pitkät olisivat hujoppeja.

        Ai ei mene näin vai?

        Maailman pisin ihminen oli jotain 270 cm. Sinun logiikallasi kaikki tuota lyhyemmät ovat "lyhyen länkiä" [sic].

        "Jos olet itse jäänyt lyhyen längäksi - -"

        Jos tietyn eläinlajin edustajien keskimääräinen koko on X, niin sitä suuremmat (ja pienemmät) ovat poikkeuksia. Ei se niin mene, että ne "normaalikokoiset" ovat "jääneet pienemmiksi", vaan että suurempi kokoiset ovat kasvaneet suuremmiksi.

        "Naiset pitävät pitkistä miehistä, koska pituus on miehekästä."

        Ja tuon "pitkän" numeerinen arvo vaihtelee sen mukaan, miten pitkiä ihmisiä ko. alueella elää. Se, että Pohjoismaissa elää pitkiä ihmisiä, ei tarkoita, että muualla asuvat lyhyemmät ihmiset ovat "jääneet lyhyiksi". Keskipituuden kasvaminen ei ole mikään päämäärä.


      • Iso mies_pikkunainen
        Nainen82 kirjoitti:

        Lyhyet on lyhyitä riippumatta mistä maasta ovat. Jos olet itse jäänyt lyhyen längäksi niin se ei tee muista hujoppeja. Naiset pitävät pitkistä miehistä, koska pituus on miehekästä.

        Nainen82, olen hieman sinua nuorempi, koska olen alle 80v:).
        Minä pidän suloisesta pikku-keijunaisesta, joka on 150-160cm. Itse olen sellainen pitempi mies. Omassa ikäluokassani kuuluin yläkvartaaliin jo 182 cm:n pituudellani.


      • Anonyymi
        ... kirjoitti:

        Miksi olet tyytymätön pituuteesi? Olen itse mies enkä oikein ymmärrä, mikä ihmeen pituusfetissi suurimmalla osalla suomalaisista naisista on, kun heidän mielestään sekä miesten että naisten (siis heidän itsensä) pitäisi olla jotain hujoppeja.

        Suomalaiset ovat yksi maailman pisimmistä kansoista (suunnilleen yhtä pitkiä keskimäärin kuin muut pohjoismaalaiset, ja ihmisten keskipituus on korkeampi kuin pohjoismaissa ainoastaan Alankomaissa, kaikkialla muualla maailmassa sekä miehet että naiset ovat keskimäärin lyhyempiä kuin täällä) ja silti olen nähnyt täällä Suomi24:n foorumeilla monta kertaa jonkun naisen valittavan, että suomalaiset miehet ovat liian lyhyitä. Aikuisten miesten maailmanlaajuinen keskipituus on 166 cm ja aikuisten naisten 154 cm. Ja sitten Suomessa iso osa naisista suorastaan vaatii, että miehen on oltava vähintään 180 cm, minkä suomalaisistakin miehistä suunnilleen puolet alittaa.

        Omasta mielestäni 159 cm on täydellinen pituus naiselle, eikä haittaa ollenkaan vaikka olisi vielä vähän lyhyempikin. Vähintään 150 cm nainen ei ole yhtään liian lyhyt.

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä, täysin typerää haluta olla pidempi. Eivätkö suomalaiset naiset tajua, ettei pituus ole sellainen ominaisuus joka imartelee naista. Vähemmistössä ovat ne miehet, jotka varta vasten haaveilevat pitkistä naisesta. Naiselle yleisesti ottaen on paljon edullisempaa olla lyhyempi kuin pitkä.


      • Anonyymi
        Toivotonton kirjoitti:

        Naisen pituudella ei ole juuri väliä. Miehillä valitettavasti ei ole tätäkään "tasa-arvoa" vaan alle 173-175 cm pituiset miehet jäävät helposti vaille partneria. Baarista voi löytää panoseuraa, mutta siihen se lyhyillä miehillä jää.

        No eivät todellakaan jää. Kaikki miehet 170cm ja siitä ylöspäin löytävät helposti naisen, jos ulkonäkö muuten ok... 170cm täysin normaali pituus. Mies alkaa olla lyhyt, jos on 165cm ja siitä alle.


    • Aha...

      Vai niin... Kiitos tästä tiedosta.

      • shorty94

        Ole hyvä! Tietty kaikkii kiinnosti tää info :D


      • djjdjd
        shorty94 kirjoitti:

        Ole hyvä! Tietty kaikkii kiinnosti tää info :D

        Luulen että "Aha..." vastasi aloittajalle


      • Aha...
        djjdjd kirjoitti:

        Luulen että "Aha..." vastasi aloittajalle

        Niin vastasin.


      • Hetkinen....
        Aha... kirjoitti:

        Niin vastasin.

        Kannattaahan nämä silti selvittää. Vai?


    • 166 cm

      Kunhan miehistyt ja saat ikää niin, että henkinen kasvukin lisääntyy,. ymmärrät, ettei ihminen voi pituudelleen mitään. Ja ymmärrät myös sen, ettei se pituus ole mikään mitta millekään tärkeälle,.

    • olet henkinen lapsi

      Parhaat naiset ovat 177-184 cm! Itse olen 187-senttinen mies, enkä koe alemmuutta pitkän rotunaisen seurassa, niin kuin sinä näytät tekevän.

      • ahah hahahaa

        Suoli24:n palstoilla pyörivä luuseri tuskin on "rotunaista" nähnytkään.


      • olet huvittava
        ahah hahahaa kirjoitti:

        Suoli24:n palstoilla pyörivä luuseri tuskin on "rotunaista" nähnytkään.

        Taidat itse olla luuseri ;)


      • roduttaja

        Pitääkö olla ihan arjalaista rotua? Muut kuin salskeat ja pitkät vaaleahiuksiset naiset taitavat olla mielestäsi alempiarvoisia.


      • suomihoukka
        olet huvittava kirjoitti:

        Taidat itse olla luuseri ;)

        Arvasinhan tappeluksi tämäkin aihe lopulta menee!


      • En tajua..
        suomihoukka kirjoitti:

        Arvasinhan tappeluksi tämäkin aihe lopulta menee!

        En tajua miten täällä voi edes tapella. Korkeintaan kinata, riidellä, aukoa päätä voi. Ihmiset ei näytä osaavan puhua asioista edes niiden oikeilla sanoilla. On kuin vähän huono Suomi :D


      • 150 kengät jalassa

        Rotunainen se on pygmikin...


      • kaukana siitä
        150 kengät jalassa kirjoitti:

        Rotunainen se on pygmikin...

        Pygmit eivät ole rotunaisia, sillä rotunaisen ominaisuuksiin kuuluu kauniit ja pitkät sääret jollaisia ei lyhyillä ole.


    • maata myöten kasvanu

      Monet tunnetut ja rikkaat miehet ovat valinneet itseään pitempiä, malleina toimivia kauniita naisia parikseen. Esim. Nicole Kidman oli Tom Cruisea pitempi ja tunnetumpi ja tais tienata silloin enempi kuin miehensä.
      Ei pituudelleen mitään voi, se johtuu geeneistä. Itse haluaisin olla vähän pitempi kuin 165cm. Ennen vanhaan porukka oli lyhyempää, ruokaa oli niukasti ja se oli huonoa ravintoarvoiltaan.

    • Näin on

      Aloittaja, tiedoksi vaan että pituuteen ei voi vaikuttaa millään tavalla, kuten esimerkiksi painoon. Jos nainen on yli 175cm (kuten monet mallit ovat) ei se ole maailmanloppu, pikemminkin päinvastoin. Nykyään kauneusihanne on sellainen että pitkiä ihmisiä pidetään kauniina. Lyhyet jäävät pitkäsääristen ja näyttävien naisten varjoon.

      • Toteemipaaluja ne on

        Ei sillä pituudella mitään saavuta jos ei osaa mitään eikä edes tee mitään.

        Sitten vaan on paikallaan poseeraava korkea puujumala.

        Osaavammat ihmiset voi vapaasti pujotella näiden toteemipaalujen ohi.


    • Vien sut kainalooni

      Voi ressua..Ahistu rauhassa vaan-Meidän Amatsonien aika on tulossa! Miehet pienennee ja heidän sukurauhaset pienenee...

      • Pervo-Kyösti

        Minua saa alistaa ja naamalleni istua.

        T: Pervo-Kyösti


      • Onnellinen_:)

        ja joidenkin ulkonäkökeskeisten miesten henkinen kasvu on surkastunut. Miten on mahdollista, että ihmisten ulkonäköä arvostellaan. Millä oikeudella te pahvit sen teette. Mitä v....a se jollekin kuuluu minälainen minä olen. En todellakaan halua olla ulkonäkökeskeisten ihmisten kanssa edes missään tekemisissä.


      • Kukko4

        Kukko,tässä Pitkä on kaunista naiselle 180 cm hyvä pituus pystyssä. Voi tehdä sen tärkeäntyön ,vielä kämmen täytyy mahtua haarujenväliin,kyllä on hyvä kyllä sellainen .170cm lihaksikas urheileva nainen ,on herkkupala ,


      • ALIstamina
        Pervo-Kyösti kirjoitti:

        Minua saa alistaa ja naamalleni istua.

        T: Pervo-Kyösti

        Jaa, lyhentääkös se alistaminen immeistä? Sitä on niinku alhaammalla, eikös?


      • Pyynikille?
        Pervo-Kyösti kirjoitti:

        Minua saa alistaa ja naamalleni istua.

        T: Pervo-Kyösti

        Ootko Tampereelta?


    • bad lady

      Mene ja etsi kaudoettu pygmikansa.Siellä olet ( ap) taatusti onnellinen. Et selvästikään kuulu tänne ,maiilaman missä on erikokokoisia naisia.

      • Karikolla

        Haistelkaa märännyt kala, te kaikki idiootit mielipiteinenne. Tässä sanon teille, että millään kahden keskisellä asialla ei ole ulkopuolisella mitään tekemistä.


    • xxxxxxxxlx2

      Ohan noissa kauniitakin mutta osa on niiko kirveellä veistettyjä isoraamisia mörssäreitä joita pienempi mies pelkää.

      • En ymmärrä

        Mtä pelkäämistä on eri kokoisissa ihmisissä?


      • Tosimies ei pelkää
        En ymmärrä kirjoitti:

        Mtä pelkäämistä on eri kokoisissa ihmisissä?

        Sellainen mies joka pelkää naista on täysi nössö.


      • xxxxxxxxlx2
        Tosimies ei pelkää kirjoitti:

        Sellainen mies joka pelkää naista on täysi nössö.

        Tarkotin niitä hirveen pitkiä ja lihavia joilla painoa yli 150 kg, se on hengevaarallista homma alkaa pienen miehen vehdata tuommosta.


      • Ei pakkoa
        xxxxxxxxlx2 kirjoitti:

        Tarkotin niitä hirveen pitkiä ja lihavia joilla painoa yli 150 kg, se on hengevaarallista homma alkaa pienen miehen vehdata tuommosta.

        No mutta eihän sun tarvi niiden kanssa vehdata.


    • pitkän pätkä

      Minä (n) olen 163 cm pitkä ja pikkusiskoni 183 cm. Sama äiti, eri isät. siskoni on perinyt pituutensa lähes 200 cm olevalta isältään. Isot ihmiset tekee isoja lapsia katsos. Toivottavasti hankit itsellesi edes sen verran sivistystä että ymmärrät miten geenit vaikuttaa lapseen (kokoon, ulkonäköön ja myös älykkyyteen).
      Pituudelle ei voi mitään, sen sijaan muihin ulkonäköseikkoihin voi laajasti vaikuttaa itse.

      • ____________________

        Näinpä juuri, ja tätäkin taustaa vasten lyhyiden naisten kannattaisi miettiä uudelleen tuota mieltymystään pitkiin miehiin, sillä heidän kanssaanhan tulee heillekin näitä kamalia pitkiä tyttäriä... Ei kiva, kun äitiä oksettaa omat tyttäret. :(


      • pitkän pätkä
        ____________________ kirjoitti:

        Näinpä juuri, ja tätäkin taustaa vasten lyhyiden naisten kannattaisi miettiä uudelleen tuota mieltymystään pitkiin miehiin, sillä heidän kanssaanhan tulee heillekin näitä kamalia pitkiä tyttäriä... Ei kiva, kun äitiä oksettaa omat tyttäret. :(

        Onpas sinulla outo ajatus. Miksi äitiä oksettaisi omat tyttäret? Siksikö että toinen on lyhyt ja toinen pitkä? Ei todellakaan.
        Äitini on meistä tyttäristä ylpeä.
        Mitä miehiin tulee niin meillä molemmilla riittäisi vientiä mutta ollaan jo tahoillamme varattuja. Pätkää ja pitkää on siunattu hyvällä ulkonäöllä muutenkin. Kaunis äiti ja komeat isät tekee usein myös hyvännäköisiä lapsia.


      • ____________________
        pitkän pätkä kirjoitti:

        Onpas sinulla outo ajatus. Miksi äitiä oksettaisi omat tyttäret? Siksikö että toinen on lyhyt ja toinen pitkä? Ei todellakaan.
        Äitini on meistä tyttäristä ylpeä.
        Mitä miehiin tulee niin meillä molemmilla riittäisi vientiä mutta ollaan jo tahoillamme varattuja. Pätkää ja pitkää on siunattu hyvällä ulkonäöllä muutenkin. Kaunis äiti ja komeat isät tekee usein myös hyvännäköisiä lapsia.

        Lyhyet naisethan tuo koko ajan ilmi kuinka inhottavia ja rumia sotanorsuja ja kirahveja pitkät naiset on, niin kai heitä silloin omat tyttäretkin oksettaa, jos sattuu kasvamaan pitkäksi. Mites se mielipide mihinkään muuttuisi... Kiva varmaan tyttärestä kuunnella kun äiti haukkuu, kun on niin isot jalat ja niin kauhea miehen kaltainen sotanorsu muutenkin johon kukaan ei voi tuntea kiinnostusta tai rakastua, kun ei ole söpö ja pieni taskuvenus. Ei kivaa todellakaan... :( Lyhyiden naisten siis pitää pariutua lyhyiden miesten kanssa, että saavat haluamiaan lyhyitä tyttäriä. Tai sitten selvittää lapsen sukupuoli ja abortoida, jos se onkin tytär. Synnyttää vain poikia pitkille miehille. Kyllähän se on nyt selväksi tehty moneen kertaan, että lyhyiden naisten mielestä pitkät on kauheita ja rumia ja lyhyet naisethan koko ajan sanoo senkin ettei miehetkään voi pitkään naiseen rakastua ja sellaista sotanorsua haluta, joka pärjää itsekin eikä tarvi apua missään kun ei voi tuntea itseään mieheksi edes kirahvin kanssa... Onko lyhyestä äidistä kivaa kun oma ruma isojalkainen sotanorsu tytär ei kelpaa edes yhdellekään miehelle kuin korkeintaan jollekin piilohomolle? Joutuu häpeämään sitä isoa tytärtään kun se ei kelpaa kenellekään... Ja sitten haukkuu koko ajan sitä rumaa isoa miehekästä isojalkaista sotanorsu -tytärtään. Mitkä traumat siitäkin nyt tulee kun oma äiti oksentaa aina kun näkee! Ei kiva... :(


      • pitkän pätkä
        ____________________ kirjoitti:

        Lyhyet naisethan tuo koko ajan ilmi kuinka inhottavia ja rumia sotanorsuja ja kirahveja pitkät naiset on, niin kai heitä silloin omat tyttäretkin oksettaa, jos sattuu kasvamaan pitkäksi. Mites se mielipide mihinkään muuttuisi... Kiva varmaan tyttärestä kuunnella kun äiti haukkuu, kun on niin isot jalat ja niin kauhea miehen kaltainen sotanorsu muutenkin johon kukaan ei voi tuntea kiinnostusta tai rakastua, kun ei ole söpö ja pieni taskuvenus. Ei kivaa todellakaan... :( Lyhyiden naisten siis pitää pariutua lyhyiden miesten kanssa, että saavat haluamiaan lyhyitä tyttäriä. Tai sitten selvittää lapsen sukupuoli ja abortoida, jos se onkin tytär. Synnyttää vain poikia pitkille miehille. Kyllähän se on nyt selväksi tehty moneen kertaan, että lyhyiden naisten mielestä pitkät on kauheita ja rumia ja lyhyet naisethan koko ajan sanoo senkin ettei miehetkään voi pitkään naiseen rakastua ja sellaista sotanorsua haluta, joka pärjää itsekin eikä tarvi apua missään kun ei voi tuntea itseään mieheksi edes kirahvin kanssa... Onko lyhyestä äidistä kivaa kun oma ruma isojalkainen sotanorsu tytär ei kelpaa edes yhdellekään miehelle kuin korkeintaan jollekin piilohomolle? Joutuu häpeämään sitä isoa tytärtään kun se ei kelpaa kenellekään... Ja sitten haukkuu koko ajan sitä rumaa isoa miehekästä isojalkaista sotanorsu -tytärtään. Mitkä traumat siitäkin nyt tulee kun oma äiti oksentaa aina kun näkee! Ei kiva... :(

        Ai naiset haukkuu pitkiä naisia? En ole kuullut. Ei meillä ole tapana tehdä niin. Itse olen aina ihaillut pitkiä naisia heidän näyttävyyden takia. Koska itse olen aika pätkä on sekin häiritsevää, ihmisvilinässä en näe muuta kuin miesten selkiä.
        Sun tekstistä päättelen että lyhyet naiset on vain naurettavan kateellisia pitkille ja näyttäville naisille.
        Itse en viitsi alentua sille tasolle että haukkuisin muiden ulkonäköä, oli sitten pitkä tai lyhyt ihminen. Jos ulkonäkö on paria etsiessä se tärkein asia niin en itselleni kelpuuttaisi sellaista ihmistä. Minusta liian pinnallista, eli korvien välistä pitää löytyä myös se kiinnostavuus.
        Itse en halua olla näyttelyesine, valitettavasti olen sellaseksi joskus joutunut mutta se suhde loppui lyhyeen.

        En ole koskaan kuullut yhdenkään äidin haukkuvan pitkää tytärtään, taidan liikkua ihan eri piireissä kuin sinä? En kyllä kuuntelis hetkeäkään jonkun pikkupätkän haukkumisia, pitäisin sitä ihmistä jotenkin vinksahtaneena, säälisin korkeintaan jos edes sitä.
        163 cm, tähän on tyydyttävä. niin, ja se pituus on sitten mitattu ihan selkää venyttäen, ehkä olen tuosta vielä pesussa kutistunut.


      • ____________________
        pitkän pätkä kirjoitti:

        Ai naiset haukkuu pitkiä naisia? En ole kuullut. Ei meillä ole tapana tehdä niin. Itse olen aina ihaillut pitkiä naisia heidän näyttävyyden takia. Koska itse olen aika pätkä on sekin häiritsevää, ihmisvilinässä en näe muuta kuin miesten selkiä.
        Sun tekstistä päättelen että lyhyet naiset on vain naurettavan kateellisia pitkille ja näyttäville naisille.
        Itse en viitsi alentua sille tasolle että haukkuisin muiden ulkonäköä, oli sitten pitkä tai lyhyt ihminen. Jos ulkonäkö on paria etsiessä se tärkein asia niin en itselleni kelpuuttaisi sellaista ihmistä. Minusta liian pinnallista, eli korvien välistä pitää löytyä myös se kiinnostavuus.
        Itse en halua olla näyttelyesine, valitettavasti olen sellaseksi joskus joutunut mutta se suhde loppui lyhyeen.

        En ole koskaan kuullut yhdenkään äidin haukkuvan pitkää tytärtään, taidan liikkua ihan eri piireissä kuin sinä? En kyllä kuuntelis hetkeäkään jonkun pikkupätkän haukkumisia, pitäisin sitä ihmistä jotenkin vinksahtaneena, säälisin korkeintaan jos edes sitä.
        163 cm, tähän on tyydyttävä. niin, ja se pituus on sitten mitattu ihan selkää venyttäen, ehkä olen tuosta vielä pesussa kutistunut.

        No itseasiassa trollasin. :) Tällä palstalla juuri ja tässä ketjussakin lyhyet naiset esittää miehiä ja haukkuu pitkiä naisia, ja aloitus on ihan selvästi lyhyen naisen tekemä ja provo tottakai, vielä huono ja ilmeinen sellainen, joten ajattelin ettei tähän niin tosissaan tarvi sitten vastatakaan.


      • Olen pannut merkille
        ____________________ kirjoitti:

        Lyhyet naisethan tuo koko ajan ilmi kuinka inhottavia ja rumia sotanorsuja ja kirahveja pitkät naiset on, niin kai heitä silloin omat tyttäretkin oksettaa, jos sattuu kasvamaan pitkäksi. Mites se mielipide mihinkään muuttuisi... Kiva varmaan tyttärestä kuunnella kun äiti haukkuu, kun on niin isot jalat ja niin kauhea miehen kaltainen sotanorsu muutenkin johon kukaan ei voi tuntea kiinnostusta tai rakastua, kun ei ole söpö ja pieni taskuvenus. Ei kivaa todellakaan... :( Lyhyiden naisten siis pitää pariutua lyhyiden miesten kanssa, että saavat haluamiaan lyhyitä tyttäriä. Tai sitten selvittää lapsen sukupuoli ja abortoida, jos se onkin tytär. Synnyttää vain poikia pitkille miehille. Kyllähän se on nyt selväksi tehty moneen kertaan, että lyhyiden naisten mielestä pitkät on kauheita ja rumia ja lyhyet naisethan koko ajan sanoo senkin ettei miehetkään voi pitkään naiseen rakastua ja sellaista sotanorsua haluta, joka pärjää itsekin eikä tarvi apua missään kun ei voi tuntea itseään mieheksi edes kirahvin kanssa... Onko lyhyestä äidistä kivaa kun oma ruma isojalkainen sotanorsu tytär ei kelpaa edes yhdellekään miehelle kuin korkeintaan jollekin piilohomolle? Joutuu häpeämään sitä isoa tytärtään kun se ei kelpaa kenellekään... Ja sitten haukkuu koko ajan sitä rumaa isoa miehekästä isojalkaista sotanorsu -tytärtään. Mitkä traumat siitäkin nyt tulee kun oma äiti oksentaa aina kun näkee! Ei kiva... :(

        Paskaa on tuo väite että pitkät ovat jotain sotanorsuja. Se on itseasiassa täysin päinvastoin, mitä pidempi nainen on sitä sirompi. Pitkillä naisilla on gasellimaisen ohuet ja pitkät raajat eikä heidän vartalossaan kilot näy samalla tavalla kuin lyhyillä naisilla. Yleensä on niin että juuri lyhyistä naisista löytyy tätä paksua ja lyhytjalkaista tanttatyyppiä.


      • 40 cm ero=♥
        ____________________ kirjoitti:

        Lyhyet naisethan tuo koko ajan ilmi kuinka inhottavia ja rumia sotanorsuja ja kirahveja pitkät naiset on, niin kai heitä silloin omat tyttäretkin oksettaa, jos sattuu kasvamaan pitkäksi. Mites se mielipide mihinkään muuttuisi... Kiva varmaan tyttärestä kuunnella kun äiti haukkuu, kun on niin isot jalat ja niin kauhea miehen kaltainen sotanorsu muutenkin johon kukaan ei voi tuntea kiinnostusta tai rakastua, kun ei ole söpö ja pieni taskuvenus. Ei kivaa todellakaan... :( Lyhyiden naisten siis pitää pariutua lyhyiden miesten kanssa, että saavat haluamiaan lyhyitä tyttäriä. Tai sitten selvittää lapsen sukupuoli ja abortoida, jos se onkin tytär. Synnyttää vain poikia pitkille miehille. Kyllähän se on nyt selväksi tehty moneen kertaan, että lyhyiden naisten mielestä pitkät on kauheita ja rumia ja lyhyet naisethan koko ajan sanoo senkin ettei miehetkään voi pitkään naiseen rakastua ja sellaista sotanorsua haluta, joka pärjää itsekin eikä tarvi apua missään kun ei voi tuntea itseään mieheksi edes kirahvin kanssa... Onko lyhyestä äidistä kivaa kun oma ruma isojalkainen sotanorsu tytär ei kelpaa edes yhdellekään miehelle kuin korkeintaan jollekin piilohomolle? Joutuu häpeämään sitä isoa tytärtään kun se ei kelpaa kenellekään... Ja sitten haukkuu koko ajan sitä rumaa isoa miehekästä isojalkaista sotanorsu -tytärtään. Mitkä traumat siitäkin nyt tulee kun oma äiti oksentaa aina kun näkee! Ei kiva... :(

        Onkohan sinun äidilläsi nyt aivan kaikki kohdallaan? Ei ole kenenkään vika minkälaiseksi syntyy. Vika on arvostelijoissa. Kasvata itsetuntoa ja ajattele, että sellainen ihminen joka arvostelee toista on todella heikko ihminen... ota tuollaisesta ihmisestä etäisyyttä ja toivon, ettet todellakaan ole riippuvainen siitä ihmisestä... vaikkakin olisi äitisi. Juttusi on muutenkin vähän arveluttava?


      • matomatala100

        Joo, mä se oon onnellinen, jotta jalat ovat aina yltäneet maahan...;)Pää voi olla jollonnii pilvissä, vaihtelee....jollonnii sattuu oikein sadepilvi, ni haluu äkkii olla `mato matala`...ja ku mää pistäyvyn pitkälleni, ni mää oon just sopivan kokonen minkä tahansa mittaselle miehelle;)....


      • koska KAIKKI pitää p
        ____________________ kirjoitti:

        No itseasiassa trollasin. :) Tällä palstalla juuri ja tässä ketjussakin lyhyet naiset esittää miehiä ja haukkuu pitkiä naisia, ja aloitus on ihan selvästi lyhyen naisen tekemä ja provo tottakai, vielä huono ja ilmeinen sellainen, joten ajattelin ettei tähän niin tosissaan tarvi sitten vastatakaan.

        Vastaavasti lyhyitä naisia pygmeiksi, hukkapätkiksi ym. haukkuvat miehet ovatkin oikeasti kateellisia pitkiä naisia.


      • voi myös samat vanhemmat saada eri kokoisia lapsia, minä olen meidän sisarusparven lyhyin (n. 160cm), kaikki sisarukseni taas ovat yli 170 senttisiä, kuin myös vanhempamme, pisimpinä toinen pikkusiskoni (jonkun verran yli 180cm) sekä kolme pikkuveljeäni (siinä 190cm, vähän alle tai yli..)
        niitä geenejä ku tulee isovanhemmiltaki ja niiden vanhemmilta ja ja..
        toisaalta myös nykyinen runsaampi ruokavalio saattaa vaikuttaa et ihmiset vaan kasvaa isommiksi kui ennen.. (tai jotain)


    • pituutta on jos on

      Kyllä ravitsemus ja lapsena tehty ruumiillinen työ, levon määrä ym vaikuttaa pituuteen. Ihan on lähipiirissä perheitä joissa sodan aikana ja heti sen jälkeen syntyneet samojen vanhempien lapset ovat 10-20cm lyhyempiä kuin nuoremmat sisarensa. Samoin löytyy sisarrusten väliltä suuria kokoeroja tänä päivänäkin, jos suvussa on hyvin monen mittaisia. Riippuu ihan genetiikasta, ravitsemuksesta, sairastelusta ym lapsuuden oloista saavuttaako oman geneettisen komponetin maksimipituuden.

      Seurustelu ei ole kiinni pituudesta, kyllä toisessa ihmisessä muut ominaisuudet kiinnostavat enemmän kuin pituus, paino jne.. Kovin eriaaltopituudella olevaa tyhjäpäätä ei jaksa katella. Seurustelussa tarvitaan verbaalista haastetta.

    • Pitkä on kaunista

      Olen eri mieltä. Minusta yli 175cm naiset ovat todella seksikkäitä. Minun puolesta nainen saisi olla vaikka pidempi kuin minä, mutta naiset eivät yleensä semmoisesta tykkää.

      • e567ryfuigho

        Tämä on se suurin ongelma - nainen haluaa aina miehen olevan pidempi. Entäs sitten, kun valtaosa naisista alkaa olla honkkeleita hongankolistajia?


      • Huomannut6
        e567ryfuigho kirjoitti:

        Tämä on se suurin ongelma - nainen haluaa aina miehen olevan pidempi. Entäs sitten, kun valtaosa naisista alkaa olla honkkeleita hongankolistajia?

        Silloin ystäväni alkaa saksiminen.

        https://www.youtube.com/watch?v=ai1lmapwkgI


    • Valtavan ihana oon

      Minä oon 3 metriä ja 380 kiloo, mun mies 180 cm ja 90 kiloo, mut sen kallo painaa millin, on lättänä. Aivot on sen takii sijoitettu kullinnuppiin. Kullike on...no nyt en tiedäkään, kerran katoin suurennuslinssillä joka vääristi.

      • Ihku♥

        Voehan vitsit ko olet ihku...♥♥♥♥


    • Keijukainen_

      Kyllä pitkät naiset ovat hirveitä hyi! Paljon parempi olla tällainen ihana pikku taskuveenus niin kuin minä.

      145cm
      25kg
      rinta 100cm
      vyötärö 50cm
      lantio 95 cm
      kengänkoko 32

      Minä ainakin abortoisin tyttövauvan, jos 2 -metriä pitkän 150kg painavan 30cm kullin omistavan mieheni kanssa tyttövauva olisi tulossa. Pitkät naiset hyi!

      • nope no way

        Tee ihmeessä abortti joka kerta, tyhmiä ihmisiä emme kaipaa.


      • fiksumpi n

        Olet sairas mielestäsi ja mielipiteiltäsi.Luultavsto oelt "jämäaineksista" syntynytkin kun varsi jäänyt kesken ja aivojenkin ekhitys.


      • Keijukainen_
        fiksumpi n kirjoitti:

        Olet sairas mielestäsi ja mielipiteiltäsi.Luultavsto oelt "jämäaineksista" syntynytkin kun varsi jäänyt kesken ja aivojenkin ekhitys.

        Olet vain kateellinen senkin persejalkainen jättiläisnainen! Minulla sentään on pitkät sääret ja olen kaunis ja siro keijukainen, jota miehen on ihana pyöritellä ja kieputella kun olemme sängyssä! ;) Hänessä kaikki on niin suurta ja minussa pientä. :) Rumia isoja naisia ei voi rakastaa ja haluta kukaan. Näin se vain on.


      • Mietipä sitä
        Keijukainen_ kirjoitti:

        Olet vain kateellinen senkin persejalkainen jättiläisnainen! Minulla sentään on pitkät sääret ja olen kaunis ja siro keijukainen, jota miehen on ihana pyöritellä ja kieputella kun olemme sängyssä! ;) Hänessä kaikki on niin suurta ja minussa pientä. :) Rumia isoja naisia ei voi rakastaa ja haluta kukaan. Näin se vain on.

        Tiedoksi sinulle kääpiölle että mitä pidempi nainen on, sitä pidemmät jalat myös ovat. Pitkäjalkaiset taas eivät ole persjalkaisia vaan arvaapa ketkä? Aivan oikein, te lyhyet ;)


      • öhömm
        Mietipä sitä kirjoitti:

        Tiedoksi sinulle kääpiölle että mitä pidempi nainen on, sitä pidemmät jalat myös ovat. Pitkäjalkaiset taas eivät ole persjalkaisia vaan arvaapa ketkä? Aivan oikein, te lyhyet ;)

        En oo toi "kääpiö" mutta pakko korjata sua.. pitkä ihminen voi olla yhtälailla persjalkainen kuin lyhytkin. Samoin lyhyt ihminen voi olla pitkäsäärinen. Kyse on vartalon mittasuhteista. Mieti sitä.


      • Eetu etana31

        Voehan etana...? Männöö haaskaksi..!!!


      • Leea%
        öhömm kirjoitti:

        En oo toi "kääpiö" mutta pakko korjata sua.. pitkä ihminen voi olla yhtälailla persjalkainen kuin lyhytkin. Samoin lyhyt ihminen voi olla pitkäsäärinen. Kyse on vartalon mittasuhteista. Mieti sitä.

        Lyhyt EI VOI olla pitkäsäärinen. En ole ainuttakaan nähnyt.


      • pieni torso
        öhömm kirjoitti:

        En oo toi "kääpiö" mutta pakko korjata sua.. pitkä ihminen voi olla yhtälailla persjalkainen kuin lyhytkin. Samoin lyhyt ihminen voi olla pitkäsäärinen. Kyse on vartalon mittasuhteista. Mieti sitä.

        Pitkillä ihmisillä on suhteellidesti pidemmät raajat kuin lyhyillä. Googlettamalla löytyy tuosta faktaa. Kasvuvaiheessa ne raajojen luut kuten sääriluu kasvaa enemmän tjsp./ N 177 cm ja säärien sisämitta n. 90 cm.


      • keskimittainenn
        Leea% kirjoitti:

        Lyhyt EI VOI olla pitkäsäärinen. En ole ainuttakaan nähnyt.

        Apina, ei tietenkään esim 150cm pitkän ihmisen jalat voi olla yhtä pitkät kuin 180cm pitkän, mutta kyse onkin miten pitkät jalat on suhteessa vartaloon. Olen itsekin nähnyt pitkiä "persjalkaisia" ihmisiä niin miehissä kuin naisissakin, mutta kuin myös lyhyitä sellaisia. Persjalkaisella tarkoitetaan jalkojen lyhempää pituutta suhteessa selän pituuteen. Tai siis ei silleen että jalat olisi selkää lyhyempiä, mutta että niiden pituus on lähempänä toisiaan. Pitkäjalkaisella ihmisellä on yleensä suhteessa lyhempi selkä kuin "persjalkaisella". Selitänpä epäselvästi...

        http://i904.photobucket.com/albums/ac250/astrabal/CopyofLegtobodyRATIO.jpg

        Tuossa linkki jotta osa käsittäisi mitä tarkoitan...

        Mutta aihehan on ihan typerä, mitä se keneltäkään edes on pois minkä pituinen tai näköinen toinen on. Ei kaikkien kanssa tarvitse olla, etenkään sellaisten jotka eivät miellytä.


      • persjalaton
        Leea% kirjoitti:

        Lyhyt EI VOI olla pitkäsäärinen. En ole ainuttakaan nähnyt.

        Tiedän yli 180cm miehen joka on persjalkainen!!HAH!Lyhyet jalat ja piiiitkä selkä,näitähän Suomessa riittää! Oikeen upeeta rotua :D


    • ryhti suoraksi

      Minä olen vain 178cm mies mutta kyllä minusta on pitkätkin hoikanlinjakkaat naiset kaunista katseltavaa.
      Monella pitkällä naisella tosin ryhti on hieman lysähtänyt kun varmaankin koettavat siten olla vähän lyhempiä tai kaverit on lyhempiä ja puhuvat yleensä "alaspäin" mutta jos asento on ryhdikäs on sellainen nainen uljas näky :)

      http://www.youtube.com/watch?v=o5HDbKiMQO0

    • etfvgnjuk

      Pitkät naiset ovat romuluisia ja harvoin kauniita. Kauniit naiset ovat normaalimittaisia tai jopa sen alle.

    • kaik ok

      Höpönhöpöä..

    • hohhoijaa taas....

      Tyhmää keskustella tälläsista :( Jos tänne joku nuori ihminen eksyy lukeen tällasta *** niin ei ne asiat oikeesti sitten todellakaan ole näin! ja ain alöytyy takuulla itseä pidempi ja myös lyhyempi ihminen.

      • minä_91

        ja minä noin 170 senttimetriä pitkä naisihminen lisään vielä ylläolevaan kirjotukseeni että olen myös löytänyt tältä keskusteluforkalta sellaisen jutun, jossa todettiin että "nainen saa aina miehen, oli hän minkälainen ja näköinen tahansa, mutta mies ei aina saa naista vaan jää yksin" Mikähän ominaisuus joka määrittää sen kuka meistä jää yksin otetaan seuraavaksi käsittelyyn sukupuolen, jalankoon ja pituuden jälkeen?...hmmmmm..... selkä? thigh gap?


    • trolleriloota

      Miksei näihin ketjuihin koskaan vastaa kukaan oikeasti pitkä nainen, sanotaan 180-190cm :D

      • Yksi hirviönainen 50

        Meitä on tällainen naisporukka, joka koostuu 50-54- vuotiaista sinkkunaisistä. Tai suurin osa eronneita, yksi ikisinkku.
        Minä olen 177- senttinen ja käytän aina korkkareita. Yksi on 169- senttinen, yksi noin 165- sentinen ja yksi 155- senttinen. Kaikki olemme hoikkia.

        Kaikkien näiden vuoien aikana tätä 155- senttistä ei kukaan mies ole edes yrittänyt lähestyä baarissa. Meidän porukassa minä jättiläisnainen, illasta toiseen kerään ne miesten katseet ja posisiivisen huomion. Saan jok ilta kehuja , näyttävä nainen, kaunis inen jne. Heiloja on riittänyt.

        Yritän vain tuoda esiin, että nainen on kokonaisuus. Pituus ei yksin tee naiselliseksi tai epänaiselliseksi. Siihen naisellisuuteen vaikuttaa vartalotyyppi, kasvojen kauneus, pukeutumstyyli ja tapa kantaa itsensä ja vaatteensa.


      • Marttaleena 155cm
        Yksi hirviönainen 50 kirjoitti:

        Meitä on tällainen naisporukka, joka koostuu 50-54- vuotiaista sinkkunaisistä. Tai suurin osa eronneita, yksi ikisinkku.
        Minä olen 177- senttinen ja käytän aina korkkareita. Yksi on 169- senttinen, yksi noin 165- sentinen ja yksi 155- senttinen. Kaikki olemme hoikkia.

        Kaikkien näiden vuoien aikana tätä 155- senttistä ei kukaan mies ole edes yrittänyt lähestyä baarissa. Meidän porukassa minä jättiläisnainen, illasta toiseen kerään ne miesten katseet ja posisiivisen huomion. Saan jok ilta kehuja , näyttävä nainen, kaunis inen jne. Heiloja on riittänyt.

        Yritän vain tuoda esiin, että nainen on kokonaisuus. Pituus ei yksin tee naiselliseksi tai epänaiselliseksi. Siihen naisellisuuteen vaikuttaa vartalotyyppi, kasvojen kauneus, pukeutumstyyli ja tapa kantaa itsensä ja vaatteensa.

        Miksi Pertta valehtelet täällä? Ensi kerralla kun mennään paariin laitan minäkin pelkät alusvaatteet päälle niin toki löytyy mies minullekin.


      • Me sotanorsut

        Mä olen 185 cm pitkä,hoikka nainen. Kasvoin nykyiseen pituuteeni todella nuorena,6-7. luokalla. On totta,etten aina koe itseäni naiselliseksi,kun olen näinkin pitkä,mutten muuttaisi pituuttani jos siihen pystyisin.
        Huonoinpia puolia pituudessani on sopivan kokoisten vaatteiden löytäminen,sillä vaatekoot eivät suurentuessaan pitene,ne vain levenevät.
        En ymmärrä,miksi pitkä yhdistetään automaattisesti isoon. Et ole automaattisesti läski jos olet pitkä. Jos me pitkät olemme kirahveja ja sotanorsuja,oletteko te lyhyet sitten kitukasvuisia kääpiöitä?


      • ----tt
        Yksi hirviönainen 50 kirjoitti:

        Meitä on tällainen naisporukka, joka koostuu 50-54- vuotiaista sinkkunaisistä. Tai suurin osa eronneita, yksi ikisinkku.
        Minä olen 177- senttinen ja käytän aina korkkareita. Yksi on 169- senttinen, yksi noin 165- sentinen ja yksi 155- senttinen. Kaikki olemme hoikkia.

        Kaikkien näiden vuoien aikana tätä 155- senttistä ei kukaan mies ole edes yrittänyt lähestyä baarissa. Meidän porukassa minä jättiläisnainen, illasta toiseen kerään ne miesten katseet ja posisiivisen huomion. Saan jok ilta kehuja , näyttävä nainen, kaunis inen jne. Heiloja on riittänyt.

        Yritän vain tuoda esiin, että nainen on kokonaisuus. Pituus ei yksin tee naiselliseksi tai epänaiselliseksi. Siihen naisellisuuteen vaikuttaa vartalotyyppi, kasvojen kauneus, pukeutumstyyli ja tapa kantaa itsensä ja vaatteensa.

        Kaikki on mahdollista, jos sinä 177 cm olet kauniskasvoinen ja tämä 155 cm on kasvoiltaan ruma. Yksinkertaista.


      • esaiasko
        Marttaleena 155cm kirjoitti:

        Miksi Pertta valehtelet täällä? Ensi kerralla kun mennään paariin laitan minäkin pelkät alusvaatteet päälle niin toki löytyy mies minullekin.

        Alusvaatteet päällee, tuo osu kyllä naulan kantaan. mukavaa huumoria heko heko.


      • sinullekinmiestä?
        Marttaleena 155cm kirjoitti:

        Miksi Pertta valehtelet täällä? Ensi kerralla kun mennään paariin laitan minäkin pelkät alusvaatteet päälle niin toki löytyy mies minullekin.

        Eikö sinulla ennen ole ollut alushousuja päällä? Älä laita ollenkaan vaatteita päälle, niin löytyy kilpailijoita, kuka pääsee......sutimaan!


      • HEIloja
        Yksi hirviönainen 50 kirjoitti:

        Meitä on tällainen naisporukka, joka koostuu 50-54- vuotiaista sinkkunaisistä. Tai suurin osa eronneita, yksi ikisinkku.
        Minä olen 177- senttinen ja käytän aina korkkareita. Yksi on 169- senttinen, yksi noin 165- sentinen ja yksi 155- senttinen. Kaikki olemme hoikkia.

        Kaikkien näiden vuoien aikana tätä 155- senttistä ei kukaan mies ole edes yrittänyt lähestyä baarissa. Meidän porukassa minä jättiläisnainen, illasta toiseen kerään ne miesten katseet ja posisiivisen huomion. Saan jok ilta kehuja , näyttävä nainen, kaunis inen jne. Heiloja on riittänyt.

        Yritän vain tuoda esiin, että nainen on kokonaisuus. Pituus ei yksin tee naiselliseksi tai epänaiselliseksi. Siihen naisellisuuteen vaikuttaa vartalotyyppi, kasvojen kauneus, pukeutumstyyli ja tapa kantaa itsensä ja vaatteensa.

        Heiloja riittää, eli panokavereita, mutta ei oikeaa rakkautta....onko mukava olla seksiobjekti eikä muuta...


    • 178cm n

      Asiaa, Lyhyet on vajaamittaisia ja pygmejä.

    • juljuljul

      Ihminen ei voi vaikuttaa pituutensa, se on perinnöllistä ja skandinaavit kun ovat pitkiä. Se että on läski jokaisen oma laiskuutta, ja jokainen sen itselleen parhalla tavalle selittelee. Jokaisella myös oma makunsa, toiset tykkää luisevista toiset pyörähköistä. Olis maailma tylsä paikka jos kaikki olisivat saman kokoiset js näköiset kloonit :)

      • yksinketaisesti

        Eipäs paino ole aina `laiskuutta`...siihenki vaikuttavat geenit, rakenne jne. Toisilla on lääkitys, joka turvottaa. Sisaruksetkin ovat eri muotoisia, vaikka syövät samaa ruokaa....TYHMÄT!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    • en usko

      Jokainen uskollaan autuaaksi tulee.

    • kaunis pitkälyhyt

      Koittakaa nyt ihmiset tajuta se että pygmit ja lyhyet naiset ovat kaksi eri asiaa. Niin ovat myös hongankolistajat ja pitkät naiset. Nainen voi olla myös pitkä, mutta lyhytsäärinen - aivan kuten nainen voi olla myös pitkä ja pitkäsäärinen. Nainen voi olla myös lyhyt ja pitkäsäärinen, aivan kuten lyhyt ja lyhytsäärinenkin. Säärten pituus ja ihmisen kokonaispituus itsessään eivät elä symbioosissa, sillä ruumiin mittasuhteet saattavat olla paremmat 155cm naisella kuin 185cm naisella - ja päin vastoin! Mittasuhteiltaan yleisemmin naiset ovat pitkäsäärisiä pitkissä ihmisissä, sillä mitä pidempi ihminen - sitä suurempi tod. näk. saada omaan mittapuuhunsa myös pitemmät sääret. Tämä ei kuitenkaan ole mahdotonta lyhyilläkään, ehei. Olen nähnyt pitkäsäärisiä taskuvenuksia kyllä myös - en tosin hirveästi Suomessa. En ole myöskään nähnyt pitkäsäärisiä pitkiä naisia Suomessa paljoa. Suomalaiset naiset eivät ylipäätänsä, olivat sitten pitkiä tai lyhyitä, ole kovin hyviä mittasuhteiltaan. Venäjältä ja Virosta löytyy sitäkin enemmän, lyhyitä ja siroja pitkäsäärisiä kaunottaria, sekä pitkiä ja pitkäsäärisiä näyttäviä kaunottaria. Ja muistakaa, ettei näyttävyys ja kauneus kulje pituuden kanssa - miettikää esimerkiksi Marilyn Monroeta. Ei pitkä, ei maailman laihoin eikä pitkäsäärinen ainakaan tavattomasti: silti kasvoiltaan ja olemukseltaan jotain sellaista, ettei voi sanoin kuvailla. Kaunista ja häikäisevää. Jos joku esimerkiksi häntä sanoisi rumaksi, niin mielipiteistä ei toki voi kiistellä, mutta omasta takaa neuvoisin kääntymään Specsaversin alennusten pariin.

      • Kaunis oli

        Marilynhan oli itseasiassa oman aikansa naiseksi suhteellisen pitkä, eli 166cm. Nykyäänkin suomalaisten naisten keskipituus taitaa olla 167cm jenkeistä en tiedä mikä siellä mahtaa olla. Kovin pitkäsäärinen Marilyn ei ollut, mutta sen korvasi kovin moni muu osa-alue.


      • voi saa
        Kaunis oli kirjoitti:

        Marilynhan oli itseasiassa oman aikansa naiseksi suhteellisen pitkä, eli 166cm. Nykyäänkin suomalaisten naisten keskipituus taitaa olla 167cm jenkeistä en tiedä mikä siellä mahtaa olla. Kovin pitkäsäärinen Marilyn ei ollut, mutta sen korvasi kovin moni muu osa-alue.

        Taas näitä peräkylän poikia postimorsioineen. Kysy siltä Tatjaanaltasi kuinka pitkiä Marilynin venäläiset ikätoverit olivat. hahaah. Keskipituus on suomalaisilla naisilla 169 senttiä.


      • eheh hehehe

        Olet lukihäiriöinen surkea peräkylän poika joka on korkeintaan Venäjällä ja Virossakin nähnyt maksullisia. Harmi kun natsit eivät voittaneet! Me pohjoiset suomalaiset olisimme jääneet ja kaltaisesi venäläisiin ja virolaisiin persjalka maatuskoihin vetoa tuntevat oltaisi poistettu sukupuuta saastuttamasta.


      • uffe x

        Pygmi on pygmi! ja suomalaiset naiset ikäluokassa 30 50 on tanttaoja lyhyine ja paksuine jalkoineen.


      • :))
        voi saa kirjoitti:

        Taas näitä peräkylän poikia postimorsioineen. Kysy siltä Tatjaanaltasi kuinka pitkiä Marilynin venäläiset ikätoverit olivat. hahaah. Keskipituus on suomalaisilla naisilla 169 senttiä.

        Ja pointtisi oli..?


      • Olet lapsellinen
        eheh hehehe kirjoitti:

        Olet lukihäiriöinen surkea peräkylän poika joka on korkeintaan Venäjällä ja Virossakin nähnyt maksullisia. Harmi kun natsit eivät voittaneet! Me pohjoiset suomalaiset olisimme jääneet ja kaltaisesi venäläisiin ja virolaisiin persjalka maatuskoihin vetoa tuntevat oltaisi poistettu sukupuuta saastuttamasta.

        Mikähän sinun ongelmasi oikein on? Mielestäni nimimerkki kaunis pitkälyhyt kirjoitti ihan asiallisesti.


      • kysynpävain
        voi saa kirjoitti:

        Taas näitä peräkylän poikia postimorsioineen. Kysy siltä Tatjaanaltasi kuinka pitkiä Marilynin venäläiset ikätoverit olivat. hahaah. Keskipituus on suomalaisilla naisilla 169 senttiä.

        Suomalaisnaisten keskipituus ei todellakaan ole 169 cm... Voitko näyttää tälle luotettavan lähteen?


      • ...
        voi saa kirjoitti:

        Taas näitä peräkylän poikia postimorsioineen. Kysy siltä Tatjaanaltasi kuinka pitkiä Marilynin venäläiset ikätoverit olivat. hahaah. Keskipituus on suomalaisilla naisilla 169 senttiä.

        Vai että suomalaisten naisten keskipituus 169 cm. Esim. kansallisen FINNRISKI 2007 -terveystutkimuksen mukaan 24-35-vuotiaiden suomalaisten naisten keskipituus on 165 cm ja Suomalaisen aikuisväestön terveyskäyttäytyminen ja terveys, kevät 2008 -raportin mukaan 15-24-vuotiaiden tyttöjen/naisten 166 cm. Miespuolisten suomalaisten keskipituus on samojen lähteiden mukaan 178-179 cm.


      • no tässä

      • your turn

      • on toki
        ... kirjoitti:

        Vai että suomalaisten naisten keskipituus 169 cm. Esim. kansallisen FINNRISKI 2007 -terveystutkimuksen mukaan 24-35-vuotiaiden suomalaisten naisten keskipituus on 165 cm ja Suomalaisen aikuisväestön terveyskäyttäytyminen ja terveys, kevät 2008 -raportin mukaan 15-24-vuotiaiden tyttöjen/naisten 166 cm. Miespuolisten suomalaisten keskipituus on samojen lähteiden mukaan 178-179 cm.

        Kyse on VUONNA 2007 tehdystä tutkimuksesta tomppeli.


    • Kaunis pitkälyhyt

      Hyvä eheh hehehe, koita nyt sivistää itseäsi sen verran että voit päteä argumenteissasi: "Natsit" eivät pitäneet suomalaisia arjalaisina tai edes "kelpona" rotuna, vaan nimenomaan päin vastoin. Mongoli-suomalaisista puhuminen natsien teksteissä ei ole harvinaista ;)

      Ja kyllä, Marilyn oli omalla ajallaan pitkä - mehän satuimme kuitenkin vertaamaan häntä nykystandardeihin?

      Ja minäkö peräkylän juntti poeka? Toki. Ja lukihäiriöinenkin vielä. Juu. Harmi vain, että satun olemaan synnynnäisesti ulkomaalainen hlö, joka on nähnyt vaivaa ja opetellut vaativaa Soomen kieltänne. Olkaa hyvä arvon "ei- juntit". Meidän kulttuurissamme ei pilkattaisi henkilöä, joka yrittää kirjoittaa kohderyhmän kieltä - jos näin tehtäisiin, pilkkaajaa pidettäisiin junttina ;)

      Ja ai niin. Olen tosiaan ulkolainen, Helsingissä Suomen aikansa asunut, naimisissa venäläisvirolaisen kanssa oleva henkilö. Vaimoni ei ole persjalkainen, lyhyt kyllä. Itseäni 10 vuotta nuorempi, mutta prostituutio ammattiaan hän toteuttaa lukemalla lakia. Joten suhteellisen oikeassa olitte, arvon leidit ;)

    • Rotunainen2

      Hei pituuteni on 178 cm painan noin 85 kg.
      Minulla on keskisuuret ja kiinteät rinnat ja sievä kaunismuotoinen peppu.
      Muutenkin olen pitkä jäseninen ja näyttävän näköinen nainen varsinkin hameessa.
      Olen tumma ja saanut perintötekijöinä kauniit hiukset, hampaat.
      Kengännumeroni on 42 josta olen tavallaan ylpeä.
      En näyttäisi hyvältä sinun kanssasi, sillä veikkaan että painat vähemmän kuin minä.
      Mitä vielä pitäisi löytyä?

      • Hirveä nainen

        Kuulehan minun kengän numero on 37 samoin kokoni 34 ja painoa 55 kg olen paaaljon kauniimpi kuin sinä!!! Jumankekka 42 kengän umero on liian isooo!!!


    • abcdefghijklmn1

      nainen on nainen kun on siro, kaunis ja hyvin naisellinen nainen.

      nainen on nainen kun on siro, kaunis ja hyvin naisellinen nainen.

      nainen on nainen kun on siro, kaunis ja hyvin naisellinen nainen.

      nainen on nainen kun on siro, kaunis ja hyvin naisellinen nainen.
      nainen on nainen kun on siro, kaunis ja hyvin naisellinen nainen.
      nainen on nainen kun on siro, kaunis ja hyvin naisellinen nainen.
      nainen on nainen kun on siro, kaunis ja hyvin naisellinen nainen.
      nainen on nainen kun on siro, kaunis ja hyvin naisellinen nainen.

      nainen on nainen kun on siro, kaunis ja hyvin naisellinen nainen.

      nainen on nainen kun on siro, kaunis ja hyvin naisellinen nainen.

      nainen on nainen kun on siro, kaunis ja hyvin naisellinen nainen.

      nainen on nainen kun on siro, kaunis ja hyvin naisellinen nainen.

      nainen on nainen kun on siro, kaunis ja hyvin naisellinen nainen.


      nainen on nainen kun on siro, kaunis ja hyvin naisellinen nainen.

      miehet kuuluu olla isoja ja naiset pieniä kaunokaisia!

      miehet kuuluu olla isoja ja naiset pieniä kaunokaisia!

      miehet kuuluu olla isoja ja naiset pieniä kaunokaisia!

      miehet kuuluu olla isoja ja naiset pieniä kaunokaisia!

      miehet kuuluu olla isoja ja naiset pieniä kaunokaisia!

      miehet kuuluu olla isoja ja naiset pieniä kaunokaisia!

      miehet kuuluu olla isoja ja naiset pieniä kaunokaisia!

      miehet kuuluu olla isoja ja naiset pieniä kaunokaisia!

      miehet kuuluu olla isoja ja naiset pieniä kaunokaisia!
      miehet kuuluu olla isoja ja naiset pieniä kaunokaisia!

      miehet kuuluu olla isoja ja naiset pieniä kaunokaisia!

      • ...

        Tuosta kannattaa laittaa nettivinkki, tietävät sitten poliisit kattella ton ip:n omistajaa, kun paikkakunnalla katoaa pikkulapsia.


    • Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

      Jankuta vielä lisää

    • Olen piiiitkä nainen

      Olen 180 cm pitkä, roteva, leveä lanteinen, isoluinen tosi harteikas nainen.

      • pitkääpieruapietelle

        Ja pääsikin vielä iso katkera pieru? perseestä kai se tuli, helvetinmoinen kiekaisu, jotta pärinärumpu taas soi, perspakarat tutisten. Piitkää pierua pääsee pitkiltä, mistä alkaa, ennenkuin se on persereiän kohdalla? Se pitkien ihmisten pieru? Pitkän matkan kulkija on pitkien ihmistenpieru? Korkealta , hajukin on ......pryytpruuutprööt pöff puff


      • ____________________
        pitkääpieruapietelle kirjoitti:

        Ja pääsikin vielä iso katkera pieru? perseestä kai se tuli, helvetinmoinen kiekaisu, jotta pärinärumpu taas soi, perspakarat tutisten. Piitkää pierua pääsee pitkiltä, mistä alkaa, ennenkuin se on persereiän kohdalla? Se pitkien ihmisten pieru? Pitkän matkan kulkija on pitkien ihmistenpieru? Korkealta , hajukin on ......pryytpruuutprööt pöff puff

        Sinusta ainakin huomaa että on pää perseen tasalla ja tasoinen kun tuollaista paskaa suollat.


    • joo joo joo

      Siellä taas joku hukkapätkä inisee.

      • Miten on?

        Sivusta seuranneena sen serran sanon teidän väliin että yritätkö sanoa että pituus on älykkyysosamäärän mitta?

        --Haukkumisella tulit juuri todistaneeksi lukijoille jotain ihan itse!
        Jatka samaa rataa ;D


    • kurre1

      Ei naisen pituus haittaa mitään,kaikki naiset ovat keskeltä sopivia!! Paitsi maa-ilman lyhyin nainen jolla ovat huulet ristissä!!

    • Minin kamu

      Niinpä! Semmottet pitkät naiset on hankalia pussattaviakin, kun tarttis olla tolppakengät (joita sähkömiähet käyttää) jotta ylettyy pussaamaan suulle! Em mää ainaskaa jaksa jatkuvasti tolppakenkiä raahata lavatansseihin mukana.

    • kdkkdks

      Muistakaa että naisilla sekä miehillä on sama juttu. Eli perintötekijät ja pitkillä naisilla sekä miehillä on melko varmasti pitkät vanhemmat. Olen itse mies 175 cm ja en ole kateellinen jos nainen on pidempi ja eikä minua ainakaan kiinnosta.

      • toisnikin päin

        Ei varmasti kiinnosta sitä naistakaan, jos olet häntä lyhyempi :D


      • 176cm Nainen

        Isoisäni halusi nimenomaan pitkän naisen kun pitkä oli itsekin. Ja sen heijastunut minuunkin.


      • kdkdkds
        toisnikin päin kirjoitti:

        Ei varmasti kiinnosta sitä naistakaan, jos olet häntä lyhyempi :D

        En tarkoittanut millään pahalla että minua pidempi nainen ei ihmisenä kiinnosta sanoin vain että en ole kateellinen jos nainen on minua pidempi.


    • 176cm Nainen

      Jaahas, provo taas liikenteessä. Eihän siroudella ole mitään tekemistä pituuden, vaan mittaSUHTEIDEN ja luuston muodon kanssa. Itselläni on koko vartalossa sirot luut.

      • vittuuntunut6

        ON sillä. Pitkä ihminen joka on "siro" näyttää joltain keskitysleiriläiseltä. Pitkät luisevat kädet ja sormet. Mutta sitten kun ne raajat ovat lyhyemmät, niin se niiden sirous eli ohuisuus näyttää sopusuhtaiselta ja hyvältä.

        T: 191cm laiha mies. Vaikka kuinka söisin, niin en vain liho.


      • 176cm Nainen
        vittuuntunut6 kirjoitti:

        ON sillä. Pitkä ihminen joka on "siro" näyttää joltain keskitysleiriläiseltä. Pitkät luisevat kädet ja sormet. Mutta sitten kun ne raajat ovat lyhyemmät, niin se niiden sirous eli ohuisuus näyttää sopusuhtaiselta ja hyvältä.

        T: 191cm laiha mies. Vaikka kuinka söisin, niin en vain liho.

        Jos et huomannut, puhuin siroista luista, lihasta luiden päällä en mitään.


      • laiha olet
        176cm Nainen kirjoitti:

        Jos et huomannut, puhuin siroista luista, lihasta luiden päällä en mitään.

        turha selitellä.


      • 176cm Nainen
        laiha olet kirjoitti:

        turha selitellä.

        No heh. Kiitoksia.


    • joopasjoos

      Aloittajan kanssa en ole lainkaan samaa mieltä. Itse olen 193 senttiä pitkä ja minun mielestä olisi todella outoa jos tyttöystäväni olisi jtain 160cm pitkä. Olen aina pitänytpitkistä naisista enemmän ja en olenkaan ymmärrä tätä aloittajan pointtia....

    • jappi5

      olen itse 176cm ja mies. kaiken pituiset naiset ovat kauniita,

    • Että etusivulle?

      Minäkirjoitanhyvänprovosoivainaiheenkoskaenmuutaosaajahaukunihmisiäkoskaseonkivaajasittesuoli24julkaiseesenetusivullakaikkiidiootitvastaakoskaonniinkivaaottaakantaajataasonkosehyvännäkönenminunmakuonparasmakujakylläteolettesittenvitturumiajakelpaamattomiajarumiajaisotonrumiajapienetonkääpiöitäjalyhytonsäälittäviäjapitkätonvitunrumiajamiehetonperseennäköisiänaisetonlehmiäjanaisetmeikkaaliikaaeikänemeikkaalainkaanjamiehilläonniinvaikeetajanaisillakinontosivaikeetajakaikkionrumiatyhmiäjakelpaamattomiahuonojaliikaapaskaarumiarumiarumiajaläskejäjalaihojajaminäolenparasjakauneinjaminunmakuonparasmakuainoaoikeamakujaminäkyllätiedänjaminäkirjoitansittentännetämmöisenjutunniinjohansuoli24sittenjulkaiseeesimerkinettäjossuomalaisetonälykkyydeltäänmuka105jaseonenemmänkunmuillaniinkyllämeneevitunhuonostikoskatässäonjuttujentaso

      • Nukke pieni mun

        Olen 157 senttinen pätkänainen.
        Aviossa 2 kertaa. Ensimmäinen mies oli 175cm. Toinen 181cm.
        Kihloissa lisäksi 2 kertaa. Toinen oli 175cm ja toinen 180cm.
        Mulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia,että olen lyhyt.
        Päinvastoin,miehet sanovat, että he tuntevat hellyyttä ja suojelunhalua pientä naista kohtaan.
        Nykyinen seurustelukumppani on 178cm.
        En ole oikeastaan ollenkaan elänyt yksin. Seuraa olen saanut ihan tarpeeksi tällä pituudella.


      • oksettavaa kerrassan
        Nukke pieni mun kirjoitti:

        Olen 157 senttinen pätkänainen.
        Aviossa 2 kertaa. Ensimmäinen mies oli 175cm. Toinen 181cm.
        Kihloissa lisäksi 2 kertaa. Toinen oli 175cm ja toinen 180cm.
        Mulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia,että olen lyhyt.
        Päinvastoin,miehet sanovat, että he tuntevat hellyyttä ja suojelunhalua pientä naista kohtaan.
        Nykyinen seurustelukumppani on 178cm.
        En ole oikeastaan ollenkaan elänyt yksin. Seuraa olen saanut ihan tarpeeksi tällä pituudella.

        Huhheijaa! Kuinkas monta kumppania ja lupausta yhteisestä ikuisesta tulevaisuudesta ajattelit viedä tehdä? On tainnut järvelläsi soudella koko kylän sakki. Tämä on tätä nykyajan moraalitonta menoa.


      • Nukke pieni mun
        oksettavaa kerrassan kirjoitti:

        Huhheijaa! Kuinkas monta kumppania ja lupausta yhteisestä ikuisesta tulevaisuudesta ajattelit viedä tehdä? On tainnut järvelläsi soudella koko kylän sakki. Tämä on tätä nykyajan moraalitonta menoa.

        Olen 60 vee. Kun 18 vuotiaana aloittaa,sitä ehtii yllättävän paljon.
        Jotkut on aviossa yhden miehen kanssa 50 vuotta mutta sivupoluilla käydään Ruotsinlaivoilla,kursseilla ym. Menee kakarat sun muut aviomiehen piikkiin. Oli isä tai ei.
        Itse pelaan mieluimmin rehellistä peliä. Yksi hoito kerrallaan. Nyt olen leski,mutta mielenkiinto toista sukupuolta kohtaan säilyy.
        Taidat olla kateellinen,kun sun säälittävällä aromipesälläsi on joku ukonrähjä köyrinyt Viagrallaan. Yäk


      • voevoevoe
        oksettavaa kerrassan kirjoitti:

        Huhheijaa! Kuinkas monta kumppania ja lupausta yhteisestä ikuisesta tulevaisuudesta ajattelit viedä tehdä? On tainnut järvelläsi soudella koko kylän sakki. Tämä on tätä nykyajan moraalitonta menoa.

        Onkos sitten sallittua,että suapi olla lukematon määrä heiloja, kunhan ei ole sitoutunut enemmälti?


      • Nukke pieni mun
        voevoevoe kirjoitti:

        Onkos sitten sallittua,että suapi olla lukematon määrä heiloja, kunhan ei ole sitoutunut enemmälti?

        Vie tokkiinsa niin.
        En puhuisi heiloista. Ei kukaan ole määritellyt,montako yritystä saa elämän aikana olla. Josko joku on löytänyt heti sopivan,on käynyt hyvä tuuri.
        Viimeinen avioliittomme solmittiin maistraatissa 10 vuotta sitten. Vakaana aikomuksena olla yhdessä,kunnes kuolema erottaa.
        Näin kävi. Mies nukkui pois 2013. Emme pysty säätelemän tätä elämänmenoa.
        Olen tavannut karismaattisen miehen ja olen jälleen vakavissani. Häneen sitoudun jos hän haluaa.
        Tässä mentiin nyt sivuraiteille pituuskeskustelun kanssa.
        Eli 157 centtisenä joudun hätistelemään innokkaimpia pois.
        Minulle on sanottu,että olen karismaattinen,säteilevä ihminen.
        Että myös sellainen henkilö siirtää luontaista hyvänolon energiaansa toiseen.
        Enkä nyt tarkoita "Aromipesällä melojia"


      • hohhoijaaaaaaa
        Nukke pieni mun kirjoitti:

        Olen 60 vee. Kun 18 vuotiaana aloittaa,sitä ehtii yllättävän paljon.
        Jotkut on aviossa yhden miehen kanssa 50 vuotta mutta sivupoluilla käydään Ruotsinlaivoilla,kursseilla ym. Menee kakarat sun muut aviomiehen piikkiin. Oli isä tai ei.
        Itse pelaan mieluimmin rehellistä peliä. Yksi hoito kerrallaan. Nyt olen leski,mutta mielenkiinto toista sukupuolta kohtaan säilyy.
        Taidat olla kateellinen,kun sun säälittävällä aromipesälläsi on joku ukonrähjä köyrinyt Viagrallaan. Yäk

        Aikas ruma olet sanoistasi kuitenkin ns. "aikuinen". Parikymppiseltä vielä voi tuollaista kakaratekstiä odottaa mutta jo 60 ??? No eipä ole sivistys sinne maankolkkaan asti kerennyt?


      • jokin hämää

        Hmm... Hyvä että joku osaa kirjoittaa sanoja yhteen. Vaikka "jättiläis naisista" puhutaankin.


    • pitempi on pitempi

      Minä olen 178cm mies, ja kuolaan itseäni pitempiä naisia. Varsinkin Ylen Annika Damström saa veden herahtamaan kielelle.

    • Pirpitkä

      Olen 169 cm pitkä nainen, mieheni on 173 cm. Hyvin meillä natsaa, vaikka melkein samankokoisia olemme. Naimisissa yli 40-v. Revi siitä.

    • VAZ Samaras
    • Pitkä Nainen

      Mies on Mies vasta sitten, kun rakentaa itse perheelleen ok-talon. Vain mammanpoika ostaa valmiin pakettitalon. Siinä ei auta pituudet eikä paksuudet.

    • kumpi lienee...

      Aloittajalla on käynyt perinteinen. Punttisalilla joku nainen tehnyt hauiskääntöä 15kg käsipainolla, ja aloittajalla meinannut turahtaa ruskeat jo 10kg painolla. Noloa, sanoisin minä.
      Pieni on kaunista, paitsi lahkeessa. Oletko mies vai hiiri?

      • ole tappi

        Olen itse 174 cm mies ja nostan penkistä 200kg eli olen aika vahva mies ja siellä salilla ei ne kaksimetriset nosta noin paljoa ja tiedän että kaikki luulevat että olen trolli mutta aloitin käymään salilla 12 vuotiaana ja painan 75 kiloa. kyllä olen pätkä ja aikamoinen patukka.


      • jep..
        ole tappi kirjoitti:

        Olen itse 174 cm mies ja nostan penkistä 200kg eli olen aika vahva mies ja siellä salilla ei ne kaksimetriset nosta noin paljoa ja tiedän että kaikki luulevat että olen trolli mutta aloitin käymään salilla 12 vuotiaana ja painan 75 kiloa. kyllä olen pätkä ja aikamoinen patukka.

        Painon nostossa pätee fysiikan lait. Mieti kuinka paljon pidempi nosto penkiltä on pitkän miehen käsillä. Saman määrän nostavan pitkän miehen pitää omata melkoisen paljon enemmän lihasvoimaa käsissä.


    • bodyfit

      Olen 178cm pitkä nainen, lihaksikas. Tykkään käydä salilla ja harrastan body fitnesstä. On erittäin säälittävää jos pikkuinen ruipelo mies alkaa valittaa upeasta lihaksikkaasta kropasta jonka eteen olen tehnyt hurjan paljon töitä. On upeaa kun on lihaksia en ikinä haluaisi olla mikään siro pieni nainen. Myös lihakset kuuluu naisille! Hauskaa kesää, te kaikki kateelliset ruipelo ukot!

      • mie kyllä tykkään. Ja jag tycker hohohooo


    • rollofin

      Hukkapätkien valitusta.. mahtavaa jos naisella on mittaa eikä tarvi kainalon alta hakia. Olen nähnyt hyvin naisellisia 180 cm naisia eikä minusta nainen enää voi olla kauniimpi.

    • säälittävää

      Aloittaja on lähemmäs 165 cm mies kuin 185 cm pitkä. Olen itse 185 cm pitkä mies ja olen aina seurustellut mieluiten mallien pituisten hoikkien kauniiden naisten kanssa. Persjalkaiset jääköön lyhyille miehille, joiden itsetunto ei kestä edes 170 cm pitkää naista ilman että kokevat naisen "hujopiksi".

    • kamoonketsup

      Eihä sil mitää välii oo.. Tottakai saa olla eripituisia ihmisiä ja varmasti jokaisesta pitää joku, mutta oma mielipiteeni on että pitkät naiset pitkine säärineen näyttää vain kömpelöltä koikkelehtijalta :DD

    • 34343434

      on tää kyllä ikävä juttu. Mitenkäs näin onkaan päässyt käymään.

      Ei oo mitään fiksumpaa juttua näin sunnuntaipäivään

    • Hähähhääääääääää

      Hahhaaaaaaaaaaaaa. Tää on jonkun pätkäksi jääneen miehenalun = hukkapätkän provo! Ihan selvästi!

      Mulle on kaikki sanoneet, että pitkä nainen on upea ilmestys!!!

      • taitaitäitäimaahavaa

        Nii taitaa alottelian homppeli olla. Menköön pätkä taikkulaa tahi muuanne kaukoitää! Siel sen kaikki 160 senttiä tai piitemmin sanottuna 1600 milliä olis ihan jess. Oikeestaa olis pukki kaalimaassa. keskipituus taitaa niien akoilla olla 145-150. Ja äijätkäppyrät 5-10 senttiä enempi. Olis alottelia just oikeessa paaikassa, ettei olis mikään sotanursu. Niilä on niitä oikeita sotanursuja sielä. Vois kattoo niistä komeimman! Eikä tartteis ku pari eproo, ni jo olis joku siivooja tai mankeloija tai hieroja tai tiskari tai mikä-joku-vaa käytettävisä yöpäivät.eikä tateis meitin komioist tytärist huoltakantaa. Nää kantaa röijysä komiast ja se hiveltää OIKEITE MIESTE mieltä ja silimälle kaunista.


      • hiihihihihhi

        Niin tai sitten jollain on vain eriävä maku. Naisena tietysti saattaa olla hieman outoa, että joku ei kuolaa perääsi, vaikka kuinka meikkaat, heilutat lanteitasi ja keimalet.


      • ei oo helppoo ei :D

        juuu samaa mieltä... toista harmittaa kun ei ole kasvanut tarpeeksi ylä eikä ala päästä..kyllähän se nyt pistää kiukuttaa jos ite on naista pari päätä lyhyempi.. tulee hätä käpälään kun pitää miettiä että millä vois päteee.. ihan uskomaton keskustelun aihe.. nauran täällä maha kippurassa. hyvät sunnuntai illan naurut. toiset tykkää isoista, toiset pienistä.. ELÄMÄ ON! koitetaan kestäää!!! :D


    • kölkop

      WTF??? Joo nyt sitten vaan ruvetaan kastroimaan pitkät ihmiset, kun aloittajalle pitkät ihmiset eivät ole mieleen. Miten tällainenkin voi jota kuta harmittaa? En ymmärrä.

    • Rumat läskit

      Moni siiderivalas näyttää transulta.

      • valas

        minäkin rakastan sinua valaani :)


    • Pohjoisen Ramses

      Mitä pitempi, sen parempi. Kaikki naiset on hoikkina nättejä, mutta kun tulee ajan myötä kiloja. Lyhyellä naisella muutama kilo näkyy heti, eikä kuntoilukaan tahdo auttaa. Mutta pitkällä ne eivät näy missään. Vaimoni on minua pitempi, mutta olen vain ylpeä hänestä. Jos on heikko itsetunto, kannattaa etsiä sitä reilusti lyhyempää naista.

    • _Hongankolistaja_

      Itse olen 193cm mies. Tykkään pitkistä akoista, kunhan on vaan mua lyhkääsempi. =)

      Pikkuisia ruikkukikkeleitä (alle 180cm) saatta hajottaa jos näkee pidemmän muijan ja ihan hyvä vaan. :D

    • pituus on haitaksi

      Olen 203cm pitkä ja painan 125 kg eikä naiset ole koskaan kiinnostuneet minusta. Pitävät enemmänkin vammaisena ja autolla ajo on yhtä helvettiä kun vartalo ja jalat eivät mahdu mihinkään. Pituus rajoittaa elämää ja paljon.

      • pitkänen

        Oletpa pitkä. Mutta varmaan nykyisin kuitenkin on muitakin noin pitkiä. Minulla oli sellainen esi-isä, joka oli n. 200 cm pitkä jo 1800-luvun alussa. Vaimo löytyi ;) Itsekin olen aika pitkä nainen.

        Onnea sinulle elämässä ja rakkaudessa!


    • näytä oma turpas

      a.p kuulostaa kyllä joltain kateelliselta naiselta. Ja vieläpä harvinaisen rumalta sellaiselta.

    • ISO-MAURI_

      Itse pidän kyllä pitkistä naisista, vaikka tuo pituus ei ykkösenä listalla tietenkään ole. Pitkäraajaiset, ja -sääriset naiset ovat "veret seisausttava" ilmestys. Heille nuo vaatteetkin istuvat hienosti päälle. Mikään ei voita oikein seksikkään näköistä "amatsonia".

      Hollannissa käydessäni näin paljon noin 190 cm pitkiä naisia.

    • Kumartamatta

      Seurustelin aikoinaan 182cmm pitkän naisen kanssa. Hän oli upea ilmestys korkkareissa ja tyköistuvissa farkuissa. Hänen kaunis naisellinen vartalonsa upeat pystyrinnat ja kutsuvasti keikkuva lantionsa suorstaan kehoitti pane minua..

      Tanssiminen sujui hienosti eikä hänen kauniit pitkät gasellisäärensä haitannut koska olen lähes kaksimetrinen itsekkin.
      Monesti meille huomautettiin että olettepas te komee pari,jne..

      Hän kyllä totesi että on joskus vaikeuksia löytää sopivaa miesysävää hänen pituutensa vuoksi, koska ei halua olla itseään lyhyemmän miehen seurassa..

      Kun ensitapaamista sovittiin puhelimessa hän kysyi että voinkolaittaa korkkarit jalkaan, sanoin että ilman muuta miksipä ei?

      Sitten kun kohdattiin ja oli ensisuudelman aika hämmästyin kun sain katsoa kaunista naista suoraan silmiin päätäni kumartamatta toisin kuten tavallisesti.

      Tiemme kuitenkin erosi koska työni vei minut kauvas ulkomaankomennuksen myötä.
      Muistelen kuitenkin häntä vieläkin kaiholla.

      • Tuulikkisi

        Se olin minä. Tavataan taas, Jorma!


    • ykskakskol00000

      Taas näitä laadukkaita aloituksia. No, jos pystyy yksinkertaistamaan asiat noin niin mikä ettei. Aika pinnallisen kuvan toki saa ihmisestä, jos jokin pituus on se tärkeä tekijä. Eli rakastut, ihastut, mutta sitten mietit että pakko jättää tuo ihminen kun se on liian pitkä. Ei ihme ettei sinkuilla kohtaa.

      Toisekseen pituuteen henkilö itse ei voi vaikuttaa. No, ehkä tyttölasten vanhempien pitää riuduttaa muksunsa ruoan puutteessa ettei vaan kasva lisää?

      JA, kun joku tuossa mainitsikin että naiset voisivat miettiä mieltymystään pitkiin miehiin niin eihän se ole niin sanottua, että tyttäriä syntyy. Kyllä moni mieskin vaan tykkäisi olla pitkä (ainakin puheissa ne näkyy) ja kukapa sitä sitten kenties pojastaan haluaisi pätkää. Ei tällaisia asioita voi suunnitella pariutuessa! Tai haluaisin ainakin tietää miten! Valitsemalla pituuden mukaan puolison, joo mahdollisuus kasvaa, mutta ei se mikään tae ole. Pituus yms. voi kait periytyä jos vaan suvussa ylipäätään pitkiä. Saman perheen keskenkin voi eroja olla lapsissa.

      Ja totuus on se, että ihmisen koko kasvaa koko ajan. Mennäänpä 100v. taaksepäin, niin lyhyitä oltiin.

      Ja että naiset pieniä kaunokaisia...miesten komeudesta ei sanottu sanaakaan ;D

      Juu, olen itse pitkä ja rakastan sitä, en kyllä mikään poikkeuksellisen pitkä. Se, että se ei jollekulle kelpaisi, ei minua haittaa, koska tällaisen ihmisen kanssa ei muutenkaan luultavasti ajatusmaailma natsaisi. Samahan se on jokaisen asian kanssa. Ei vain pituuden ja siihen liittyvien mieltymysten.

      Tänä päivänä en olisi huolissani pituuden periytyvyydestä vaan siitä, että saisi omalle jälkikasvulleen järkeä päähän. Se on menossa huonompaan suuntaan. Yleistäen. Kaikki eivät ole samanlaisia tyhjäpäitä. Onneksi.

    • normimitta

      Hei,!!! Tikapuut on keksitty aikoja sitten, joten kiipeämään kuulolle jos on tarvis.

    • häpeää pituuttaan

      pitkä nainen häpeää pituuttaan.

      mulla on naistuttava joka on n.185cm ja aina sanoo että on 173cm.
      myös hänen kengän koko on 41,eikä talvella käytä paksuja sukkia jotta voi laittaa mahdollisimmaan pienet kengät.

      • pitkänen

        Voi naisia! Että kengän kokoakin pitää hävetä. Oma jalkani 42 ja just kivan kokoinen.

        Kai nyt osaat viisaana ihmisenä kertoa hänelle, että on aivan järjetöntä hävetä pituutta oli se missä kohdassa tahansa!


    • Yks sinkkumies

      Kyl se naisen pituus sais mielellään olla karvan alle 170. Silloin vielä jalan koko olis kohtuu lukemissa ;)

      • Ei hele... :D

        Aika monta jalka -fetissiä tähän ketjuun eksynyt tai oisko Yks sinkkumies ja muut vastaavanlaiset kommentoijat kuitenkin lyhyitä naisia itse? :) Naurettavaa kun lyhyet naiset aina alkaa jankuttaa jostain kengännumerosta näissä pituus -aiheisissa ketjuissa. Kuka oikeasti miettii edes jalkaterän kokoa ja sen perusteella valitsee puolison? Tai no joo - kai niitäkin on, mutta aika harvassa. Eiköhän kengännumero ole niitä viimeisiä asioita, joihin huomiota kiinnitetään, eikä ne pienet jalatkaan auta, jos on ruma muuten... Ja aika monella lyhyellä naisellakin on muuten kengännumero 38 - 39 jotka on pitkillä naisilla ne yleisimmät.


      • voipöjienpöljä

        Anteeks nyt vaan vatipää! Mut jalan koko ei oo kytköksissä pituuteen, minä omistan 38 jalan, tätini 37. Nolemmat ollaan 173cm! Mies ystäväni sisko on 165 pitkä ja hänellä on 42 koon jalka, tunnen muitakin lyhyitä isojalkaisia naisia. Tää on taas sitä samaa settiä ku miehet kuvittelee et lyhyillä ois pienempi pillu.. Ei, ei ole.. Kuten ei miehenkään pituus vaikuta sukuelimiin eikä jalan kokoon..pölö


    • mietis vähän

      Pituudelleen ihminen ei voi mitään, paino on ainut mille voi jotain tehdä. Mutta meissä lyhyemmissäkin naisissa on monenlaisia. Olet siis itse joko pätkä nainen tai pätkä mies.

    • kyllä...

      Aivan totta, en tykkää näistä luisevista naisista. Yleensä heillä muodotkin mitäänsanomattomia.

    • Raktori30

      Kyllä mulle kelpaisi vaikka pitempikin nainen,kyllä se saman osaa kuin pienet ja sirot eip kai tuo painokaan mikään ongelma ole jos asennoituu itse sille linjalle.

      • pieni, siro, varattu

        Noh, siroja ja pieniä naisia on vähän hankala löytää, jos löytää niin varattuja ovat.


    • typerää tekstiä

      uskomattoman typerä aloitus. sinulle ei ole sitten aivoja suotu.

      • matti vanhanen

        a.p kyllä kertoo itsestään erittäin paljon , kuinka tyhmä, ruma ja katkera ihminen on.


    • Päivän parhaat naurut sai tästä :D

    • Lyhyt panomies

      Ei pituudelleen tosiaan mitään voi, mutta minusta pitkä nainen on kaunis! Olen itse nimittäin 165 cm mies ja vaimoni on 182 eli minua 17 cm pidempi. Olemme olleet aviossa jo 25 vuotta eikä ainakaan vielä pituusero ole haitannut muita kuin joitain sivullisia :) Älkää luulko, että olisin saanut näyttävän vaimoni varallisuuteni tai rahojeni takia: en, en vaan tilanne on juuri päin vastoin. Vaimoni on suuren maatilan ainoa lapsi ja varallisuutta siis on. Töitäkin joudun toki maatilalla tekemään, mutta senhän tiesin jo vaimon ottaessani. Sitä tässä eniten ihmettelen, että kateellisia piisaa vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen: milloin kuiskutellaan, että " pakko sillä on iso kalu olla " jne.... No, en kiellä ettei olisikin komea vehje, mutta en sitä esitellyt silloiselle tyttöystävälleni seurustelun alkuaikoina. En tiedä sitten oliko joltain kuullut asiasta "puskaradion " välityksellä. Jälkeenpäin kyllä olen kuullut, että nimenomaan pitkät naiset tykkäävät isoista kaluista. Joka tapauksessa meidän tapauksemme osoittaa, että pituuserolla ei ole onnellisuuden kanssa mitään tekemistä. En tiedä kuinka olisi käynyt, jos olisin ollut aivan pikkukikkelinen mies.... Mutta- kuka nainen nyt sellaisesta välittäisi... :) Sitä paitsi: en ole muutenkaan mikään adonis kasvoiltani, kaljuunnuin jo aika nuorena ja ihoni on aika huono, mutta vartaloltani olen tanakka voimamies! Ja lemmentouhuissa lyömätön! Onneksi vaimonkin on kiihkeä ja vaatii vähintään kerran päivässä. Ja minultahan sitä saa: komeaa kalua!

      • Samoin se on.

        Eikö se ole pikemmin toisinpäin? Ainahan sanotaan mitä suurempi mies sen pienemmät munat, joten mitä pitempi nainen sen pienempi pimppi ja toisaalta kun sanotaan, että pienillä miehillä on isot kalut, niin kai ne nyt sitten on lyhyillä naisillakin isot pimppaloorat.


    • jkhkhh

      No, kyllä mulle pitkä nainen kelpaa. Olisi jopa suotavaa olla pitkä kun itsekin olen 190cm. Monet käytännön asiat olisi helpompia ja pidän pitkiä kyllä kauniimpinakin.

    • ei sen kummempaa

      OLLAAN SEN PITUISIA, "KUIN OLLAAN!!

    • typy2

      Ihanaa että tykkäät lyhkäisistä,,ite oon 156cm eli tosi "tumppi"...mutta mä pidän pitkistä miehistä,,mmmm

    • Pieni virhe vain

      "nainen on nainen kun on siro, kaunis ja hyvin naisellinen nainen" Korjaan: Nainen on nainen kun on kurvikas, kaunis ja hyvin naisellinen nainen" ;)

      • kasva sinäkin-

        "aikuiset" ihmiset täällä kirjoittaa, miltä tuntuu lapsista lukea teidän juttujanne. Kyllä olette viisaita. Vai mikä seiskaluokkalainen lyhytkermaperse lissu/ mara siellä itkee taas.


    • viljaainuska

      No oon itse 11.v ja oon 188cm pitkä ja painan 90kg. Oon luokan fiksuin!!!!!

    • Peg

      On monia upeita pitkiä naisia esim. Nicole Kidman, Herttuatar Catherine, prinsessa Diana, nämä jotain 178. Jerry Hall on 183, ex-mies Mick Jagger 178. Monacon Albertin vaimo Charlene on luultavasti todella pitkä, koska uimareiksi eivät kovin lyhyet rupea. Mieluusti olisin pitkäsääri, näillä on mentävä mitä on annettu, olen 167 cm persjalkainen.

    • jyystäjä..

      mitä pienempi mies, sitä suuremmat munat, miten lienee kertuilla!

      • Lyhyt panomies

        Kyllä pitkillä naisilla on hukkaviivaa paljon pidemmästi kuin lyhyillä. Ei minunkaan vaimolleni tavallinen suomalainen keskimittainen kalu riitä! Vaimo nimittäin on 182 cm ja minä 165 cm. Pitkille naisille on oltava miehen vehkeellä pituutta ja paksuutta! Sen olen huomannut. Vaimo on kyllä pysynyt tyytyväisenä, kun saa joka päivä tukevaa parrua sisäänsä. Vai onko täällä yhtäkään pitkää naista, joka väittää, että omistaa pienen tavaran? Tuskin on tai valehtelee. Luonto on nimittäin hoitanut naisilla asiat niin, että kaikki on sitten suurta, kun suuri muutenkin on. Pimsloora on herkästi 20 cm pitkä ja siinä sitä on jyystämistä! Ja eihän se pituus vielä mitään, mutta, kun tuppaa tavara olemaan väljä vielä... Silloin on iso kalu arvossaan!!! :)


      • tosi on
        Lyhyt panomies kirjoitti:

        Kyllä pitkillä naisilla on hukkaviivaa paljon pidemmästi kuin lyhyillä. Ei minunkaan vaimolleni tavallinen suomalainen keskimittainen kalu riitä! Vaimo nimittäin on 182 cm ja minä 165 cm. Pitkille naisille on oltava miehen vehkeellä pituutta ja paksuutta! Sen olen huomannut. Vaimo on kyllä pysynyt tyytyväisenä, kun saa joka päivä tukevaa parrua sisäänsä. Vai onko täällä yhtäkään pitkää naista, joka väittää, että omistaa pienen tavaran? Tuskin on tai valehtelee. Luonto on nimittäin hoitanut naisilla asiat niin, että kaikki on sitten suurta, kun suuri muutenkin on. Pimsloora on herkästi 20 cm pitkä ja siinä sitä on jyystämistä! Ja eihän se pituus vielä mitään, mutta, kun tuppaa tavara olemaan väljä vielä... Silloin on iso kalu arvossaan!!! :)

        Kylläpäs laitat VAIMOSTASI rumasti, häpeä imbesilli!!!


      • Lyhyt panomies
        tosi on kirjoitti:

        Kylläpäs laitat VAIMOSTASI rumasti, häpeä imbesilli!!!

        Olen tohtorismies, joten tuskin ihan imbesilli! ? Mihinkäs se kalikka nyt mahtoi noin kovasti kolahtaa? :) Taidat olla pitkä nainen.... ???


      • tosi on
        Lyhyt panomies kirjoitti:

        Olen tohtorismies, joten tuskin ihan imbesilli! ? Mihinkäs se kalikka nyt mahtoi noin kovasti kolahtaa? :) Taidat olla pitkä nainen.... ???

        Kaikkea muuta kuin tohtorismies olet, kunnon aviomies ei puhu vaimostaan noin.


      • Selvähän se...
        Lyhyt panomies kirjoitti:

        Olen tohtorismies, joten tuskin ihan imbesilli! ? Mihinkäs se kalikka nyt mahtoi noin kovasti kolahtaa? :) Taidat olla pitkä nainen.... ???

        Olet lyhyt nainen jolla on iso ja löysä vittu. :)


      • tosi on
        Selvähän se... kirjoitti:

        Olet lyhyt nainen jolla on iso ja löysä vittu. :)

        Ja sulla ei ole mitään, mikä tekisi naisen onnelliseksi...


    • kalastaja jooseppi

      ...alamittaset kalat on tapana ollut palauttaa takaisin järveen.

      • KAUNISTA!!!

        a.p mielestä krista kosonen on tosi ruma. :DDDDDDD


    • ....................

      Jaahas, mitä se kertoo miehestä jos ei tykkää että nainen on mallin mitoissa?

    • sanonpa vaan

      Kauheaa kun sinä kehtaat haukkua Jumalan kätten työtä.

      • Lyhyt panomies

        Ja näitä jeesustelijlita riittää joka asiaan !


    • paappa45

      Pitkät naiset ovat upeita. Wau.

    • + 175 cm

      No voi sua... Minä tykkään lyhyemmistäkin miehistä :)

    • Suloinen nainen

      Nainen on todella muuttunut vähemmän naisseksi nykyään. Fittness, anorexia, hontelon laiha mallivartalo, huono ryhti. Hiuslisäkkeet, irtoripset, botoxhuulet, ylibpdattu takamus ja kaikki tämä paketoitu huonosti istuviin kamppeisiin, joiden ainoa tarkoitus on paljastaa mahdollisimman paljon. Että näin...
      Olen itse 166 cm, 73 kiloinen pehmeän naisellinen. Vähän alleja, vähän roikun alkuja massun päällä jne. Olen ns aiakuinen nainen. Jatkuvasti saan hyväksyviä katseita, pieniä kohteliaisuuksia ja kommentteja siitä, että olen "suloinen ja pehmeä" ja kaikea muuta ihana... Miehet, monetkin, kun keskustellaan (ja ihan selvinpäin), sanovat, että tällainen nainen on Nainen, joka herättää miehessä aina suojeluvaiston. Pieni ja vähän pyöreä, joka minun turvassani kulkee.
      Miehet, miten on?

      • Tositarina

        Olen 160 ja kenkä 37. Kitaravartalo myös! Miehet kuolaavat!!! Naapurissa iso arjalainen hirvityttö harmaa hiiri kukaan ei ees huomaa:)!


      • Joopa joo...
        Tositarina kirjoitti:

        Olen 160 ja kenkä 37. Kitaravartalo myös! Miehet kuolaavat!!! Naapurissa iso arjalainen hirvityttö harmaa hiiri kukaan ei ees huomaa:)!

        No sinä huomasit hänet kuitenkin, että jotain kai hänessä täytyy olla.


    • munisäisompikusun

      Täällä taas ihmiset vauhdissa joilla ei ole elämässään muuta kuin pituus :D

      Sääliksi käy.

      • Kitaravartalo kaunein

        Kyllä siiriangernoskinaista eli isoa hirvinaista etsivä mies etsii äitiä joka komentaisi yhä!!! Naisen kenkä 37 sopiva!!! Ja tosi usein vaalealla isoluisella naisella on liimatukka ja lankkuvartalo eli se kitaramainen kaari puuttuu keskikropasta!!! Iso kauneus irhe jopa kaikkein suurin!!!! KESKIVARTALO RATKAISEE!!!


      • Vai mitä?

        Mutta sinähän hänet olet selvästi huomannut, joten kai hänessä jotain kadehtimisen aihetta on. :)


    • pitkäkaunisnainen

      Täälläpä ois pitkä kaunis nainen -ja yhtään senttiä en ottaisi pois. Haukkokaa te vaan henkeänne. :)

    • 292929

      Sama onko nainen tai mies pitkä tai lyhyt - kunhan on kunnollinen.

    • Suhteellinen juttu

      Pituuskin on vähän suhteellinen käsite. Länsi-suomalaiset ovat keskimäärin 5-10cm pitempiä kuin itä-ja pohjoissuomalaiset naiset. Eli jos Länsi-Suomessa pidetään jotain lyhyenä, hän onkin itä-ja pohjoissuomalaisten mielestä normaalikokoinen. Länsi-Suomessa tapaa hyvinkin usein yli 180cm. naisia, kun taas esim. Kainuussa yli 170cm. naiset ovat harvinaisia.

    • kasvata lihasta

      Siellä joku hintelä ja pikkuinen pienipilinen "mies" yrittää edes joskus näyttää miehiseltä pienen naisen vierellä. Tuskin onnistuu.

      • käytännössä!

        PIENILLÄ JA LYHYILLÄ MIEHILLÄ ON TUKEVA JA ISOKYRPÄ. OLEN TESTANNUT. TOSI ON.


      • pitkä ja paksu
        käytännössä! kirjoitti:

        PIENILLÄ JA LYHYILLÄ MIEHILLÄ ON TUKEVA JA ISOKYRPÄ. OLEN TESTANNUT. TOSI ON.

        Olen minäkin testannut, eikä se nyt mikään suuren suuri ollut. Sillä pitemmällä oli parempi :)


      • Testin tulos
        käytännössä! kirjoitti:

        PIENILLÄ JA LYHYILLÄ MIEHILLÄ ON TUKEVA JA ISOKYRPÄ. OLEN TESTANNUT. TOSI ON.

        Lyhyillä naisilla on iso ja löysä vittu.


    • jknk

      nää on niin tyhmiä keskusteluja, että alkaa särkeen päätä, kun näitä lukee

    • 188cm

      Joo olen huomannut tämän jo vuosia sitten; mitä helvettiä ne nykyään kakaroille syöttää kun 180cm nuoria muijjia näkee vähän väliä? Olen monelle ääneen asiasta maininnutkin.

    • suosiulkolaista

      Miksi kukaan ei puhu siitä että esim aasian maissa 160cm nainen on jo pitkä,siis sen pituinen mitä täällä suomessa sanotaan lyhyeksi!!

      Aasiassa on suuri osa naisista 140-160cm pitkiä ja siroja tyyliin 40-45kg:)

      Suomessa nyt vaan on tällaisia sotanorsuja ja jos ovat vähänkään läskejä,niinkuin moni on,niin silloin muuttuvat tosi äijämäisiksi ulkoisesti,ja siihen vielä lisättynä äijämäiset tatskat,ni hyi hel....tti!!
      Suosikaa aasialaisia varsinkin Filippiiniläisiä,he ovat naisia isolla kirjaimella!!

    • Jos täällä joskus olisi asiallinen keskustelu mutta eihän voi vaatia kauhalla jos on lusikalla annettu :)

    • On sellanen

      Ootko joku kesken kasvunen heikon itse tunnon omaava?? Ku noin otat onkkelmaa naisen koosta???

    • m32

      Pyh! tollasilla miehillä on miehuus jotenki hukassa.. :D terveisin eräs 175cm hoikka mies jota ei naisen pituus häiritse.

    • 1.Mansikka

      Kysymys on täysin ABSURDI, vailla järjen häivää. MUTTA, jos ihmisellä on joku ongelma, niin se näkyy kauas oli kysymys mistä tahansa. Nyt vaan nokka pystyasentoon ja ajats: minä olen minä, eikä mitkään arvostelijat ole muuta, kuin ruohon juuria. (Muuten, ruohon juurikaan ei ole

    • BBW /TINY

      Perkele mikä provo. Jopa minä menen HALPAAN!!!
      Olkoon pitkä tai pätkä, souuuu mitä
      Jos muuten hyvässä lihassa (l-xxl) JEEEES!!!
      Pienet on aina osanneet pitää puoliaan,
      Te isot LADYT näyttäkää närhen munat

    • jaahastaas

      Juuri tällaset keskustelut joissa monet (ei kaikki) yleistää, on ärsyttäviä. Kaikki naiset ja miehet on juuri hyvän kokosia sellasenaan..

      • lässyti lää

        yleistää, yleistää, yleistä.. se on sana jota tämän päivän naiset hokevat jatkuvasti. En ymmärrä miten aloitusviesti oli muka yleistämistä. Siinä sanottiin että "monet naiset", joka tarkoittaa että useampi nainen kuin ennen. Ei sanottu että "kaikki naiset". Eikä sinulla itselläsi riitä suhteellisuudentaju.


    • oi aikoja, oi tapoja

      Kukaan ei voi pituudelleen mitään, se on niissä geeneissä määrätty kuka saa minkäkin kokoisen mitan itselleen ja siinä mitassa sinun täytyy vain olla halusitpa tai et. Voin kyllä sulle sanoo ihan suoraan näin, että jos pelkkä pituus sinua häiritsee, niin kylläpä oot pinnallinen ihmisenä. Jos toiseen ihmiseen ihastuu tai rakastuu niin siinä ei pituudet vaikuta mitään. Itselläni on 5cm lyhyempi mies ja käytän korkokenkiä eikä se haittaa sen enempää minua kuin häntäkään. Ollaan tyytyväisiä siihen mitä on saatu ja sun kaltainen pintaliitäjä voi ottaa sit vaikka tuolta itä naapurista emännän jos kotimaisten naisten liika pituus haittaa..

      • Idän naiset

        No itänaapurissa se pitää naista on kyllä vaikka millä mitalla, viimeksi saratovissa työmatkalla ja naisia yli 180cm korkokengät joka suunnassa että se on se paratiisi ainakin minulle tuo itänaapuri, pitkää säärtä joka kulmalla!


    • no eihän nyt 175centtinen vielä ole edes pitkä, kun olen joskus nähnyt yli 180centtisiäkin naisia, niin, juu, ja mites niin pitkä nainen on ruma???

    • HÖPÖ HÖPÖ...
      KylläNAINEN saamielestäni olla vaikka kaksimetrinen. PÄÄASIA ON SIINÄ MITÄHÄNEN PÄÄSSÄNSÄ ON..;;)))

    • Mies 180 cm

      Turhaa yleistää tässäkään asiassa, pitkät naiset ei pelota.

    • Makuasioita

      Vastaus provoilijalle: m a k u a s i o i t a !!!!

    • Longmake

      Itse isona pitkänä yli 190 cm miehenä pidän arvossa ja tykkään isoista ja pitkistä naisista

    • hepuli1

      Pituutta pitää olla että tuoksut sekotu.

    • GldnTmLvr

      En kyllä omakohtaisesti oikein ymmärrä mistä sinä nyt vaahtoat, kun itse olen about 170 senttinen alta 25-vuotias ja vaikka itseäni pitempiin naisiin arkielämässä törmäänkin, niin itseäni lyhyempiä naisia on kuitenkin jonkin verran näitä enemmän, eli mitään yleistä pituuskasvubuumia tässä ei omien kokemusteni mukaan nyt kuitenkaan ole nähtävissä ja niitä lyhyempiä naisia tapaa vähintään yhtä helposti kuin pitempiäkin.
      Lisäksi on mielestäni aika paksua alkaa suomia kollektiivisesti naisia jotka eivät vastaa omia kauneusihanteitasi ja vieläpä asiasta jolle nämä itse eivät pääsääntöisesti voi mitään. Mitä heidän mielestäsi pitäisi muka tehdä asialle?
      Naiset eivät ole täällä sinua tai ketään muutakaan miestä miellyttämässä (ja sama pätee miesten kohdalla naisiin nähden), joten jos kumppanin haussa törmäät sellaisiin naisiin jotka eivät sinua miellytä, niin tarvittaessa ilmaise asiallisesti ettet ole heistä sillä tavalla kiinnostunut, mutta anna heidän olla sellaisia kuin ovat ja keskity sellaisiin naisiin jotka sinua miellyttävät.

      Olen muuten aina pitänyt typeränä tällaista asennetta että kenenkään pitäisi olla tietyn kokoinen ja oloinen ollakseen viehättävä, kun kuitenkin maailma on täynnä persoonallisempaakin kauneutta, eikä ihmisten homogeeninen tasapäistäminen palvele pitkässä juoksussa ketään.

    • Pitkät sääret on pop

      Itse olen 175cm ja vaimo 184Cm, olen ylpeä tuosta upeasta pitkäsäärisestä vaimostani joka käyttää myös korkkareita ja olen häntä siihen kannustanut kun aiemmin ei kehdannut, nyt kulkee ylväästi selkä suorana kuten tuollaisen kaunottaren kuuluukin!!!!
      Muutenkin itseäni on aina viehättänyt naiset jotka ovay itseäni pitempiä, pituusfetissi siitä ei päästä mihinkään ja olen ilöoinen eyttä meillä on 4 lasta joista tulee pitkiä kuten äitinsäkin, joten pitkät naiset kantakaa pituutenne se on kaunista ja seksikästä. T pitkän naisen pätkä mies

      • Ajeleva

        No, niitä säihkysääriä pitkin kai kelpaa kiivetä. :)


    • Tellu3

      Olen jo pitkään ihmetellyt tanssipaikoissa, että onko tämä suomalainen rotu jotenkin lyhentynyt, kun nimenomaan "tuumahaaruMIEHIÄ" on pilvin pimein ja 185 -tyyppejä hyvin harvassa. Itse 173 senttisenä tykkään kyllä käyttää korkkareita ja olen todennut, että parempi on reilusti seisoa, ettei ihan pätkät erehdy pokkaamaan... ja niitähän näköjään riittää, valitettavasti.

    • Leidi 175cm

      Eikai sitä tar i henganta pitkien naisten kanssa jos on ongelmia oman miehisyyden kanssa ja pitää saada sitä kompensoitua taskukokoisella naisella :) Thaimaassa on pieniä naisia, vink vink :)

      • ...

        Mutta mitä ongelmia on naisilla, joiden mielestä miehen täytyy välttämättä olla reilusti pidempi (eli erittäin suurella osalla naisista)? Moni nainen sanoo esim., ettei voi ottaa miehekseen sen ja sen mittaista miestä, kun olisi korkokengät jalassa miestä pidempi. Mitä ihmeen väliä sillä on? Jos naisella on terve itsetunto, niin ei luulisi olevan mikään ongelma seurustella ja näyttäytyä missä tahansa vaikka 10 cm itseä lyhyemmän miehen kanssa, mutta sen perusteella mitä olen naisten juttuja seuraillut, niin huomattava enemmistö heistä on sitä mieltä, että miehen on ehdottomasti oltava pidempi ja mieluiten vielä vähintään sen 10 cm pidempi. Onko tällä naisten enemmistöllä ongelmia naiseutensa kanssa ja sitä pitää sitten kompensoida pitkällä miehellä?


    • nimimerk 178cm

      Mitä me naiset pituudellemme voimme?

      • sesiellävälissä?

        Ja tavara on aina oikealla paikalla, siellä haarojen välissä, karvainen mustatussukka.


    • JakeEvilBoss87

      Että tämmöinen aihe tuli oikeen etusivulle.

      Jos olet tosissasi AP niin sinä olet säälittävä vauva ja kyllä toivon ettet sinä saisi koskaan geenejäsi eteenpäin. Minua ei haittaa lainkaan vaikka nainen olisi minua(178cm) pidempi.

      Säälittäviä tuollaiset pojat jotka itkevät noin pienistä asioista. Ehkä olisi pikku hiljaa aika opetella ajattelemaan enemmän yläpäällä eikä alapäällä. Ilmeisesti olet kasvatettu/hemmoteltu täysin pilalle ja olette saaneet aivan liian helpon elämän kun on varaa valittaa pienistä asioista. Maailma on kylmä ja vaarallinen paikka, sen sijaan että itkisin luonnollisista asioista. Niin minä sopeudun ja kehitän itseäni tarpeen mukaan. Jos luonnon ehdoilla elettäisiin niin teidät heikot naisistuneet miehet olisi torjuttu lisääntymästä.

    • vaikuttavaa
    • RoopZu

      Itse olen 170 cm pitkä. Kavereiden keskuudessa olen pisin. Minua hävettää kayttää korkokenkiä, koska minulle on sanottu, että 8 cm korot ovat aivan liian korkeat minun pituiselleni.(5 cm oli kuulema max.) Tämä masenti koska rakastan korkokenkiä. Pahinta oli, että henkilö joka minulle tämän sanoi oli yksi parhaista kavereistani. Silloin lakkasin käyttämästä korkokenkiä kun olin kavereideni kanssa. Myös juhlissa; otin korkkarit pois, koska jalkoja alkoi väsyttää ja hävetti olla joitakin hieman lyhyitä miehiä pidempi. Olin iloinen kun huomasin, että eräs toinen kaverini oli enää pari senttiä minua lyhyempi. Tuntui kuin en olisi enää yksin pituuteni kanssa. Mutta sitten tajusin "enhän minä ole edes erityisen pitkä, olen vain pidempi kuin kaikki kaverini." Nyt olen siis taas alkanut shoppailla korkkareita. Voin tuntea itseni vapaaksi ja itsevarmaksi jos käytän korkokenkiä. Olen tyytyväinen itseeni. Ennen halusin olla 5 cm lyhyempi. Mutta jos olisin niin lyhyt, se olisi heippa maximekoille. :) Monet ystäväni kafdehtivat sitä että voin käyttää nin pitkiä mekkoja.

      • pitkänen

        Käytä reippaasti vaan korkokenkiä! Olen sinua pidempi ja tuollainen 10 cm:n korko on minulle aivan tavallinen.


    • pitkät naiset ovat ihania.!

    • mikäaloitus

      Ihmiskunta taitaa tyhmetä vuosi vuodelta.

      • Sad but true

        Tuo on muuten ihan tutkittu tosiasia. Jostain luin että varusmiehille tehtyjen älykkyystestien mukaan ihmisten äly on alkanut kääntyä laskuun, kun se aiemmin on kasvanut ja aina uusi sukupolvi on ollut edeltäjiään viisaampi.


    • hahaahaaaa

      ja latva on yleensä laho näillä eikä niitten kanssa pysty asumaan säälittäviä ihmisraunioita yleensä näihin vaan tehhään paska ja lähetään kotio polleena vetämään teatteria ja otetaan pikavippi että kulissit pysyy pystyssä ja niin poispäin

    • Tyytyväinen 173 cm

      No itehän sille pituudelle paljon voikin ;) Ite pidän korkkareita ja silloin olen mieheni mittainen ja hän aina kannustaa korkkareihin On meinaan hänellä itsetunto kohdillaan ja tykkää pitkistä naisista, minun onnekseni! Toki pienet sirot naiset ovat nättejä itsestänikin, mutta on pitkänä olemisellakin hyvät puolensa.

    • 175 ja blondi

      Olen 175 ja ikäni kärsinyt pituudestani mutta minkäs teet.Nykyään elän sen kanssa hyvin ja mietin,miksi miehet ovat sellaisia kääpiöitä:)Aloittaja taitaa olla piilokorkoja käyttävä runkvisti kun noin harmittaa.

    • InsideOutside

      Liian lyhyt, liian pitkä, liian laiha, liian lihava, lyhyet hiukset, pitkät hiukset, liian pienet tissit, liian suuret tissit..ei ristus ku on vaikiaa!!!!

      • Puttis

        :D No niimpä! Mikään ei kelpaa!


    • mies73

      Kauniita!!!

    • kesämies

      kaiken mittaiset naiset ovat kauniita älkää valittako tuijottakaa ennemmin miten pukeudutta tyylikäs pukeutuminen tekee aika paljon oli sitten lyhyt tai pitkä

      • Pipo päähän

        Näin on. Tyylikäs pukeutuminen on a ja ö. Hienostunut päähine on sama kuin luonnonsilkki. Kesäkuumalla viilentää; pakkasella lämmittää. Kesänkevyesti aina.


    • -ö-ö-

      Pitkistä naisista tulee kelpo koripalloilijoita.

    • 7+18

      No sinä olet varmasti lyhytkasvuinen itse, tiedätkö jo Napoleon sanoi aikoinaan että lyhyet ovat tyhmiä koska pää on liian lähellä persettä

    • Minusta kaikki

      Pitkät ihmiset on rumia.

    • taas sama

      Heh...aivan sama minkä mittainen nainen on...itse ole 190/100 mies ja olen seurustellut 154-185 senttisten kanssa...2 pitkää yhdessä kuulemma tekevät suomen koripallo maajoukkuetta.......pitkä ja pätkä on majakka ja perävaunu.....itsetunto jos kunnossa noille voi nauraa..en mä ainakaan pituuden vuoksi naista valitse.................

    • jfj.

      Vanhoina pitkät ihmiset kulkee aina poikkeuksetta 90 asteen kumarassa ja kepin kanssa.

      • 178

        Ei pidä paikkaansa, minun mummo 178cm, ikää 85, saa nuoremmistakin ihmisistä etsiä suoraryhtisempää.


    • olet idiootti

      Voi herranjumala kun aina pitää olla haukkumassa muita! Mitä kukaan pituudelleen mahtaa, eli geeneilleen! Aloittaja on idiooti aivokääpiö jonka vois viedä saunan taa saman tien. Tollanen sisältä umpimätä ihminen on säälitävä. Hanki poika elämä ja anna toisten elää!

    • dööööööää

      Aivan uskomattoman typerä keskustelun aloitus! Eihän ihminen pituudelleen mitään mahda.

    • piipaa piipaaa piipa

      No on ongelma, muiden ihmisten pituus. Saunalahdeltako näitä pikkusieluisia tahvoja putkahtelee, plop plop? Hankkikaa idiootit jotain elämän tapaista ittellenne, ja koettakaa nähdä edes jotain positiivista omassa alikehittyneessä pääkopassanne. Tuskimpa yksikään fiksu ihminen on pätkääkään kiinnostunut tollaisten miinusmerkkien höpinöistä.

    • Hyöty

      Ruotsissa ja Hollannissa >180 senttinen nainen ei ole enään mikään kummajainen. Jos kroppa on vielä muuten sopusuhtainen niin ei siinä mitään kummaa pitäisi olla. Tietyissä urheilulajeissa pituudesta on vain hyötyä. Lisäksi on tutkittu, että päällikkötason viroissa on keskimääräistä pitempiä naisia.

    • Jäin katsomaan

      Itse pidän pitkistä naisista. Kuukausi sitten näin kuopion prisman kassalla ostoksia tekemässä pitkähkön vaalean urheilijanaisen. Silloin tajusin että toi on se mun juttu :D Hyvää kesää kaikille, pitkille ja lyhyille!

    • kaljakuski

      enoni 150cm. vaimo n. 170 cm. lapsia liuta ja onni kukoistaa . naapuri.,vaimo n.180cm. mies n. 160cm. yksi lapsi ja onni kukoistaa. mitä paskaa te jauhatte täällä netti sivuilla.eikö joutilailla oo muuta tekemistä.

    • pienimunainen mies

      niin ja nykypäivän naisilla on myös kalossi nro:45!eli kunnon isojalkoja.kyllä lähtee panohalut!

      • Terve on kaunista

        Ihmisen kenkäkoko on aika suoraan suhteellinen ihmisen pituuteen. Pitäisikö jalat sitten sitoa Aasian tapaan jotta kasvavat alikehittyneiksi, ja katsoa pitkien ihmisten kompastelua?

        Se on se sopusuhtainen kokonaisuus mikä merkitsee eniten, niin anatomian kuin kauneudenkin kannalta. Vartalon pitää toimia hyvin, ja myös näyttää siltä että se voisi toimia hyvin.


    • johan nyt

      Joo, kaikkea kamalaa sitä maailmassa on, voi voi.

    • ollaan sitä mitä oll

      Minkäpä asialle tekee, jos kasvaa pituutta. Painoa voi säädellä, mutta pituuskasvu on geeneissä.

    • pitkäsääri

      No huh, surullinen keskustelu, eikös ihmisten erilaisuus ole rikkaus.
      Muuten kannattaisikohan katsella joskus uutisia, niin tämäkin asia saisi oikeat mittasuhteet.

    • mies vaihtoon?

      Eipä ole kiva tilanne tämäkään kun olen itse 163cm ja mies 177cm ja haaveilee lyhyemmästä ja pienemmästä naisesta. Jokin trauma pitää olla ettei kestä minun kokoistani naista vaikken ole edes lihava! Säälittävää minusta.

      • mies vaihtoon?

        Yhtä hyvin voisin sanoa että mies on liian pieni minulle!


    • Tosi on

      Pitkät ovat kauneita jopa viehättäviä ja järkeviä...

    • like a model

      Itse olen 178cm ja 60 kg (siis hyvä kroppainen) kolmekymppinen nainen ja kovin olen elämäni aikana saanut miehiltä huomiota. Toisinaan se on mukavaa, mutta joskus myös ahdistavaa. Ylpeä olen pituudestani ja pitkistä hoikista jaloistani.
      Pitkät naiset huomataan helpommin kuin persjalkaiset piipertäjät...eikös se näin mene?

      • 182

        Kyllä samaa mieltä. Itsekin 182, ja ylpeä pituudestani ja mieheni myös ylpeä. Sinkkuaikana sain positiivista huomiota paljon enemmän kuin lyhyemmät ystäväni miehiltä.


    • No hohoijaa, mitkä tyhjänpäiväiset kommentit tällä palstalla. Ei mitään vikaa isoissa naisissa, voi olla vähintään yhtä upea kun joku lyhyempikin, ei se ole naisen koosta kiinni onko hän kaunis tai ei. Väitän että jos nainen kantaa itsensä aidosti ja terveellä itseluottamuksella, niin hän voi olla todella upea riippumatta pituudesta, painosta, vartalotyypistä tai ihonväristä, puhumattakaan maininta ihmisen sisäisestä kauneudesta. Se vasta tekee ihmisestä viehättävän, aidon ja kauniin, silloin ulkoisilla avuilla on selvästi vähemmän merkitystä.

    • tosisuuri

      Ihmien ei voi pituudelleen mitään. Jokainen on kaunis omalla tavallaan.

    • MIMMI..

      hahahhaa...kiitos tästä.. sain kyllä niii hyvät naurut :D kun lukee tätä ensimmäistä tekstiä.. on luullut että itse ei ole normaali.. mut kyllä nyt tunne itseni normaaliksi.. säikähdin jo. kiitos tästä, olen sittenkin normaali. mutta sinusta en tiedä :D

    • Heinäseiväs

      Heinäseiväs on Fantastinen, Fantastinen, Fantastinen nainen:)

    • sjh,

      Jos nainen on yli 175 senttinen niin minusta se ei ole kovin naisellinen vaikka oliskin hoikka.
      Pitkät miehet taas on semmosia honkkeleita sitte.

      • missi

        Sinä se et edes tiedä naisellisesta naisesta yhtään mitään


    • tee näin
    • "tosi mies"

      huomaa kyllä että a.p on tosi keskenkasvuinen koulukiusaaja, peräkylän persejalka...

    • Hirveitä ovat!

      Sellaiset naiset joilla on karvoja takapuolessa, kädet kuin miehellä ja pituuttakin 180cm, hyi helevetti, ei voi muuta sanoa, oikein kunnon hevosia ne on!

      Pieni ihana nainen, hento mutta ei laiha vaan ihanan muodokas. Sellaista kun saa vetää ihanaan pieneen pyllyyn niin johan kulli nousee ja sperma lentää, aaaaahhhh!

      • tosi on

        Olet kyllä henkisesti sairas!


    • Hra 44

      Minä 179cm ja 100kg, atleettinen. vaimo 153cm ja 44kg. Häntä edeltävä tyttöystävä oli 183cm ja noin 60kg. Kumpikin hienoja naisia. Koolla ei ole minulle mitään väliä. On ollut yksi pyöreäkin tyttö. Yksikään suhde ei ole alkanut eikä loppunut toistaiseksi koon vuoksi.

    • ihanan liberaalia

      No miks et vaan nussi sitten itsesi kaltaisia miehiä?

      Ihan hirveetä kun naiset ja miehetkin on läskejä, laihoja, pitkiä, lyhyitä.

      Sinun vaan pitää löytyy itsesi kaltainen, älyltään taantunut homokaveri, jätä naiset rauhaan ja työnnä vaikka dildo anukseen.

    • KASVA AIKUISEKSI

      En tiedä kuinka ylpeä a.p on nyt itsestään kun on näinkin viisaan aloituksen laittanut? Ihmisen ulkonäön kommentointi on todella tyhmää, oli ihminen minkälainen tahansa. Yksi tykkää yhdestä, toinen toisesta ja sitten on ne idiootit (kuten a.p) joista ei tykkää kukaan, sielu niin ruma että haisee tänne saakka.

      • Mieti puheitasi

        Jeesus oli aikakautensa epäsuosituin ja tukku muita oikeessa olijoita! Kun taas Stalin hitler ja muut todella supersuosittuja!


    • ronsu.

      Pitkät naiset on sotanorsuja.

      • tosi on

        Itse olet pienen pieni hiiri!!!


      • ronsu.
        tosi on kirjoitti:

        Itse olet pienen pieni hiiri!!!

        Olisinki,mutta kun en valitettavasti ole.


      • tosi on
        ronsu. kirjoitti:

        Olisinki,mutta kun en valitettavasti ole.

        No imbesilli sitten!!!


    • näin on asiat.

      Eipä tuole mitään maha miten isos kasvaa tai lyhyes jää. Ainoastaan painoa voi pitää kohilla

      Ite mies ja 167.5cm kutsunoissa. Nyt varmaan kutistunut siitäkin. Olis kyllä aika hurjaa seurustella jonkun 180cm naisen kaa, toisaalta minä saattasin kelpuutta, mutta kukaan nainen ei näin lyhyttyä ota.

      Tosin olen lihaksikas kun aloin punttia veivaa muutama vuosi sitten.

    • Niinku mitä? :-O

      Voi saakutti... Nymmää repeän naurusta... :D Kiitos vaan tästä iltahuvista, menenpä hymy huulilla nukkumaan... :)

      Jo on hirrrvittävät murheet... :)

    • 180cm

      Pitkä nainen joka kantaa pituutensa itsevarmasti, selkä suorana ja hymy kasvoilla on minun mieleeni.

    • edfghnjklöä-

      yleensä pedofiliaan taipuvaiset miehet jahtaa pieniä naisia.

    • MiMi1

      Pituus ym kasvu riippuu ravitsemuksesta...onko se noin syvällä miesten tajunnassa, että on väärin antaa tyttölapselle tarpeeksi ruokaa, jotta se kasvaa niin pitkäksi kuin geenit määrää?

    • totta se on

      Tosihan se on, joka toista haukuu, ei ole itseensä tyytyväinen!!!

    • maailman kansalainen

      ...tasapäistä tanttajalkaahan tämä suomen kansa on, auta armias jos joku sieltä päätään sirosti yli nostaa, niin jo on herne nenässä hameväellä ja mulkaisuja satelee. Erilaisuutta ei siedetä. Menee vielä miehet tuon sirojalan mukana.

    • Painajaisesi 183cm N

      Pakkohan A.P on pietä ja siroa hehkuttaa ko ei se muna muuhun riitä.
      Pitkillä miehillä on pienemmät munat...
      Tiedän koska olen se Aloittajan painajaisen syy. Oikestaan veikkaa ko ihmistä trolliksi joka itte yhtä ruipelo ko ihanteensa.
      Mutta kukin tavallaan....

    • geeneillä sankareita

      Tietyt urheilulajit tukevat ja edistävät natsimielistä arjalaisrodun kehittämistä. Joskus kuulee jopa urheilukisojen selostuksissa mainintoja kahden huippu-urheilijan risteytyksen tuloksena syntyvästä uudesta huippuyksilöstä.
      Tähän pyrkivät niin Stalin kuin Hitlerkin, joiden tukijat perustivat erityisiä, uuden rodun kasvatuslaitoksia. Vapaaehtoisia, yhteiskunnan normit täyttäviä naisia valittiin siittämään sotasankareita tai työn sankareita.
      Itäisessä naapurissa oli jo 1920-luvulla tutkimuslaitos, jossa pyrittiin kehittämään uusi, mitään pelkäämätön ja voimakas ihmislaji käytettäväksi sodassa kapitalistisia valtioita vastaan. Nykyinen geeniteknologia on jo tehnyt mahdolliseksi kyseisten petojen haaveiden toteuttamisen.

      Missikisat ovat yksi ilmiö näistä uuden, uljaan rodun kehittämispyrkimyksistä.

    • stondis22

      Pyh alle 168 naiset ovat ällöttävän pieniä, kuin pikkulapsen kanssa kävelisi... yäk! 173 - 190 senttiä pitkät naiset ovat upeita, eiku leuka ylös ja selkä suoraks upeet kaunottaret.. ihana kesä ja pitkät sääret :)

    • 176cm ja kaunis

      Voi jumalauta joidenkin ihmisten kanssa. Jos et itse tykkää pidemmistä naisista niin älä deittaile sellaisia sitten, mutta ei tarvi tänne oikeen erikseen tulla kertoilemaan että pitkät naiset on sun mielestä RUMIA... Mieti mitä paineita tollanenkin voi asettaa sellasille joilla on vähän huonompi itsetunto kun helvetti soikoon EI SILLE PITUUDELLE VOI MITÄÄN. Se että onko hyvännäköinen, ei riipu ihmisvartalon pituudesta!

    • mies isolla ÄMMÄLLÄ

      On se kumma et tätä pedofilia korttia vedetään jo pituus keskusteluunki.
      Olen kyllä sitä mieltä et tähän maailmaan mahtuu niin lyhyet ku pitkät.
      Kyllä se ihmisen kauneus on riippuvainen ihan jostain muista tekijöistä ku pituudesta.
      Jos luonne on kunnossa niin on kaunis oli pitkä tai lyhyt. Sama koskee miehiä.

      On se kumma ettei saa nykyisin pitää ihmisestä sellaisena kuin hän on!

    • H.Ujoppi

      pituudesta ei oo mitään hyötyä ,ollu sen jälkeen ,kun tikapuut on keksitty.

      • dlsskevr

        Mietittekö te ihmiset yhtään että kun nuoret pitkät tytöt joiden itsetunto voi olla syystä tai toisesta alhaalla lukee tämmöisiä... pituus on kaunista niin kuin on lyhyyskin kaikki ihmiset on kauniita tavlla tai toisella


      • Hra 185

        Pitkät naiset voivat olla naisellisia VAIN pukeutuessaan naisellisesti, hymyillessään koko ajan ja hihitellessään. Ja siro täytyy olla, kapea lantio, ohuet nilkat ym.
        Parasta on pieni ja siro nainen joka voi reilusti käyttää erittäinkin korkeita korkoja. Huom! Ei kuitenkaan liian pieni ellei ole aasialainen.


      • Hra 185

        Pitkät naiset voivat olla naisellisia VAIN pukeutuessaan naisellisesti, hymyillessään koko ajan ja hihitellessään. Ja siro täytyy olla, kapea lantio, ohuet nilkat ym.
        Parasta on pieni ja siro nainen joka voi reilusti käyttää erittäinkin korkeita korkoja. Huom! Ei kuitenkaan liian pieni ellei ole aasialainen.


    • LyhyetJaPitkätNaiset

      Pitkä naiset ei oo rumia nähnykkään. Semmoiset 175cm menee ihan mukavasti mun makuun. ja voi laittaa viellä 12cm korkkarit jalkaan. Ite oon tosin vain 181cm mies. Mitänä alemmuskomplekseja en siitä saa, ellei nainen sitten ahdistu tilanteesta.

      Naiset 155-175cm. Ja sentti yli tai ali ni ei mitään merkitystä. Ja pitkät naiset, älkää kävelkö silleen että yritätte näyttää lyhyemmiltä, reilusti hyvä ryhti vain, upeita olette! :)

      • Jotain rajaa

        Miten niin vaan 181? Eikö se ole juuri ideaalipituus miehelle? Millainen kaksimetrinen hongankolistaja miehen muka pitäisi olla? Tuo on juuri hyvä pituus, ei haittaa vaikka olisi vähemmänkin. Kahta metriä lähentelevät ovat huvittavan näköisiä jättiläisiä, en syty sellaisista miehistä.


      • Kokemusta kertynyt

        Rumin nainen miehestä on sellanen iso leveeharteinen hartikaisnainen jolla on iho kalkkunan valkoisen punaisen sininen ja päälle vielä se kakkosnelos lankkuvyötärö ja siinä sitten vaikka ois kuin hyvät jalat tai naamakin on jo halut nolla!!! Ei kukaan halua hirveä pidellä muut kuin ihan homot? Pieni kaarevia muotoja omaa a soma tyttö on jo ihan nammmm!!!!


    • RUMAJOUTSEN

      mua kiusattiin koulussa ja se kiusaaja oli just tollanen a.p kaltainen "fiksu" , "normaali" henkilö. Kuinka rumaa jälkeä tollaset idiootit saakaan aikaan. Lopulta ne ihmiset joita kiusataan tai pilkataan, ne on kauniita, ei a-p kaltaset aivottomat tollot.

    • Pitkä nainen on upea, varsinkin kun kantaa pituutensa pää pystyssä. Usein katselen ihaillen pitkiä naisia vaikka itse olen vain 170.

    • mitähittoaoikeesti

      Täytyy kyl sanoo et nii fiksu äijä taas iltakirjottamista keksiny!! Ei hemmetti herätkää nyt. SOTANORSU?!?! HORMOONIHIRMU?!! Kuka sanoo tollast!?! Jokaisella oma makunsa ja omat mielipiteensä, mut hei pliis ku alatte huuteleen tääl et se on luonnotonta! Käykää kattomas naisten koripallopelaajia tai sit lentopallopelaajia!! Paljon kauniita naisia, jokainen pitkä ja urheilullinen! Alkakaa arvostamaan pitkiä ja nii lyhyitäki ihmisiä ja jos joku on erilainen eikä pyöri massassa niiku kaikki muutkin, niin se ei tee kenestäkään LUONNOTONTA. Se on täysin luonnollksta!! Me ollaa kaikki erinlaisia AMEN.

    • pitempi parempi

      Se on nyt vaan niin että huipulla tuulee ja alhaalla haisee paska.. :)

    • Kyllä pitkät naiset on ihania.. itekkin kun on reilun 2 metriä niin eipä nainenkaan varmaan tunne oloaan isoksi.

    • sfh1

      Lapsena oli kurjaa kun oli luokan lyhyin mutta nyt kun katsoo noita yli 180 senttisiä ja 140 kilosia sotanorsuja niin eipä enää käy kateeksi ainakaan .

      • tosi on

        Kuljetko jossain ihmeellisessä sumussa???


    • IsoÄijä

      Enpä ketjun kaikkia kirjoituksia jaksanut lukea, joten asia on varmasti tullut jo esiin aikaisemminkin... Mutta eiköhän jokaiselle mitalle löydy ottajansa ja ihannoijansa. Ja väliäkö hällä missä korkeudessa se vastapuolen pää heiluu, tärkeintä on mitä sieltä pään sisältä löytyy. Se kun on kunnossa, niin eivät pituudet, painot, ulkonäkökään, jne. loppupeleissä liikoja merkitse.

    • vittuuntunut

      Vitun kusipää, mitä naiset muka voi sille että ne on pitkiä?! Itteäs varmaan vaan vituttaa jos joku nainen on sua yhtään pidempi. Miksi miesten pitäisi olla pidempiä?

    • 170cm ja risat

      Mielestäni lyhyet (kaikki alle n.165cm) naiset näyttävät vaatimattomilta. Toki 10cm korkkareilla saavat huijattua itsensä näyttämään pitkän huiskeilta kaunokaisilta. Ei voi mitään..pieni nainen näyttää harmaalta hiireltä :(

      • Hiiriä ne

        Miehet mielummin katselee ku norsuja.


    • mies vaan

      on siinä pari hyvää puolta jos asuu omakotitalossa tai mökillä niin ei tarvitse tikkaita kun ylettyy räystäät putsaamaan ilmankin tai lipputangosta ei tarvitse vetää naruista kun ylettyy ottamaan lipun salosta ja kiillottamaan nupinkin vahalla tietysti ikävää on kun haluaisi pussata niin ylettyy pussaamaan vain puoleen sääreen

    • JSSPSJ

      Se on kuintekin heidän luontainen ominaisuus. Painoon voi vaikuttaa, mutta ei siihen miten pitkäksi joku syntymänsä jälkeen kasvaa. Toki on ihan jossain itämaissa jotain sadistisia keinoja, joilla naisen jalat pitää vääntää tiettyyn asentoon tai jopa tietyn pituisiksi tai lapsi ollaan pakotettu harrastamaan jotain bodausta tms, joka tekee nuorena aloitettuna lyhytkasvuiseksi, mutta ilman väkivaltaa sellaista ei satu ja sille ei voi mitään jos hojahtaakin parimetriseksi - oli sitten kyseessä tyttö tai poika.

      Toiset tykkää lyhyistä, toiset keskikokoisista, jotkut pitkistä. On varmasti toiskiakin yhteisöjä, jossa pätkiä haukutaan, mutta en pidä niistäkään.

      Aina hieman kriittisesti suhtaudun näihin aloituksiin, missä haukutaa jotain ulkonäkökriteeriä. Mulla on lihavaa, laihaa, pitkää, lyttä ja jotain siitä väliltä olevia kavereita ja ei se heidän ulkonäkönsä ole este sille, että olisivat mukavia ihmisiä. Toki jokainen voisi vaikka miettiä minkälainen on se oma mielivartalo tyyppi, mutta toisia loukkaamatta.

      Ihmiset haluavan olla aina vaan, mitä enenevässä määrin, ilkeimpiä toisiaan kohtaa.

      Love

    • PitkienTyttöjenÄiti

      Heh, taas yksi joka luulee että pituuteensa voi vaikuttaa. Jos olet pätkä mies niin koeta kestää et sinäkään pituudellesi mitään voi. Pitkät tytöt ovat kauniita.

      • Tykkään pienistä

        Entäpä jos ei ole? ;) Kyllä lyhyet ovat sirompia kuin pitkät hongankolistajat. Isot naiset ovat rotevia, pienet siroja ja keijukaismaisia.


    • kauniin vaimon omist

      170 on paras, en tykkää stumpeista enkä hongankolistelioista

    • adblockerZ

      Kyllä pitkät ja laihat naiset on parhaita :3

    • keep it short stupid

      150-160cm neiti ois ihan perfecto pituudelta.

      Pitkät naiset ei oo iloo silmälle.

    • ruista rantees

      miehellä ei kyllä ole kaunista jos " se" on pieni ja yleensä isosilla - koko- miehillä näin näkyy olevan.kyllä se vaan kauheeta on jos mies on joku pieni. hiplu kirppu ja hintelä ääni siihen sitten vielä , mahtaako tuo mies ollakaan ja jos on ruma mies ni kyllä on karseeta oli sitten iso tai pieni kehon rakenteeltaan.ja yllä oleva kirjoittanu voi sitten ottaa sen evoluutisen pienen papuaivon kainaloonsa ja tehä ja lisääntyä sitten aivollisesti pieniksi muta ruumiinrakeenteellisesti isoiksi, hheee.

    • Olen huomannu

      Että pieniä ja hiljasia naisia ne miehet eniten kyllä katselee.

    • Fiksu on komeaa!

      Kyllä miehen kuuluu olla älykäs ja kirjoittaa fiksuja! Jos tällaisia aloituksia kirjoitellaan, niin ollaan ihan väärillä linjoilla. Millähän aloittaja oikein älyään ravitsee, kun näin typeriä juttuja tulee?

    • Mielikuva & käytäntö

      Mielikuvat ja ihanteet harvoin kohtaa todellisessa elämässä.

      Jos ihmisiltä kysyttäisiin ennen partneriin tutustumista millainen hänen pitäisi olla niin se mielikuva tai mielihalu poikkeaa lähes aina siitä millainen hän sitten todellisuudessa on.

      Mielikuvan kaltaiseen ihmiseen voi ihastua mutta ei se mielikuva kanna kovinkaan pitkälle jos ei muuten synkkaa.

      Siksi deittipalstat on surullisia kun monet etsii vain sitä täydellistä mielikuvaansa vastaavaa henkilöä ja pettyvät kerta toisensa jälkeen.

    • pakkalanparoni

      Saisi olla enemmänkin pitkiä naisia olemassa! 198cm kun itsellä pituutta niin 185cm nainen olisi ihan kiva. Tosin naisen pituus ei sinänsä kiinnosta minään valintakriteerinä kun on seurustellut 151cm tytön kanssakin aikoinaan. Aika järjetön koko keskustelun aloitus ja muutenkin tuntuu nykyään, että kumppanikriteerit ovat todella pinnallisia.

    • ylle26662

      Miten tää yleennsä menee siihen et kun haukutaan jotain pituuden takia ni kohteena on aina pitkät naiset. Olen ite 184cm ja joo peruskoulussa oli vaikeeta pituuden takii, mutta nyt aikuisiällä oon jopa oppinu olemaan ylpee pituudestani sen kanssa kun joutuu elämään lopun elämänsä eikä siihen oikeen voi vaikuttaa ite, ni miks sitä pitää sit alkaa arvostelee ja yleensä lyhyet ihmiset selittää kuinka kauheita me pitkät naiset ollaan ja nyt haluunki sanoo et mä en oo tavannu viel yhtään pitkää ihmistä joka valittais siitä et kuinka kauheita lyhyet naiset on.

      Annetaan kaikkien olla just niin pitkii ja lyhyitä ku ne on :)

    • Sun kaltaisii on ne

      Tajuutko kuinka paljon nuoriikin tääl on? Mäkin olen 14, muija tietenkin ja ihannepituutes ulkopuolella. Oon 177 senttinen ja voi voi jos sun palleja kutittaa se, että todennäkösesti sun on vaikea hyväksyä omaa pituuttas tai sitä, ettei omaan pituuteensa juurikaan voi vaikuttaa. Musta on surullista, että aikuinen tekee sellasesta asiast jota ei voi muuttaa määräävän kauneuskriteerin. Mua ei todellakaab haittaa olla pitkä, mutta tiedän että tosi monen mun ikäsen pitkän tytön on vaikee olla sinut pituutensa kanssa. Ja just tollasten ihmisten takia, ainoastaan. Mä toivon, että jokanen tän viestin lukenut, pitkä tyttö tai nainen kantaa tästä hetkestä senttinsä ylpeydellä.

    • pitkäjaylpeesiit

      EI OMAAN PITUUTEEN VOI VAIKUTTAA!


      ANTEEKSI VAAN KUN OLEN NAINEN JA 180 CM !
      VOI VOI KUN ALOITTAJAA NY VARMAAN AHDISTAA!

      • 17+5

        Anna mulle tähtitaivas. Anna valo pimeään.


    • varpaidennuolija

      "Naiselliset" naiset ovat historiaa. Tupakoivat, tatuoidut mimmit ovat In.

    • KYLLÄ Jampti ON NAIN

      Kyllä naisen kuuluu olla lähinnä turpa kii, paitsi silloin ku *ulli suussa.

      Muilla ominaisuuksilla on vain vähäinen merkitys.

    • tynkä*topi

      Kyllä se on ihana oikein pitkä nainen ei tarvii kumartua nuuskiis.

    • tynkä*topi

      Kyllä se on ihana oikein pitkä nainen ei tarvii kumartua nuuskiis.

    • alle 160cm

      Mitä väliä pituudella? Olen reilusti suomalaisnaisen keskipituutta lyhyempi, mutta äo on keskimääräistä korkeampi. Parempi näin..

    • tai kaljalle

      Rumat ihmiset menkää kotiinne!

    • teletuppi

      lyhyt = pätkä :)

    • Pitkä Hollanti

      Älä sitten mene Hollantiin. Sieltä niitä pitkiä naisia vasta löytyykin (esimerkkinä Floor Jansen).

    • Makuasia sano koira ku muniansa nuoli !

    • kotkotkoot

      minä olen pieni ja rintava. saan useasti kuulla että " voi kun sinä olet pieni" en kärsi pituudestani. että naiset ovat isompia nykyisin johtuu ravinnosta olen lukenut.

      • tosi on

        Kyllä geenit vaikuttaa eniten.


    • minä176cm

      Höpöt sun jutuillesi! Alle 187 centtiset pikku-ukot ällöttävät!

      • 175cm mies

        Toki kun olet itse kuin järkäle. 170-175 on hyvä pituus miehelle, ei liikaa mutta ei liian vähänkään.


    • Jo on ongelmat

      No mitä vittua nyt taas.

    • kertokaa

      Pieni on kaunista. Miksi ei sitten pienen lompakon omistamista pidetä kauniina ja tavoiteltavana ominaisuutena miehellä? Tai mitä pitäisi sanoa "sen" koosta josta paljon puhutaan?
      Miksi jotkut naiset arvostavat ja etsivät vain sitä jotain "jätti suurta" ominaisuutta? Kertooko tämä jotakin järjen pienuudesta?
      Miksi vain senttimetrit ja eurot kiinnostaa?

    • Höpsöt

      Hirvee taistelu täällä, kummat on kauniimpia pitkät vai lyhyet naiset. Miksei kaikki voi olla kauniita, kokoon katsomatta? Ei kukaan siihen omaan pituuteensa voi vaikuttaa, hyvänen aika.

      T. 178cm nainen

    • muovinaisia

      Muoviset naiset voinee tilata haluamansa kokoisena, tyhjänä mahtuvat varmaan komeroon piiloon helposti.

    • "Pienikin" ponnistaa

      Itselläni on vain 24,5 senttinen mutta silti hyväksi ja isoksikin kehuttu :)

    • Anzzu76

      Mä olen 155cm mutta mielelläni olisin ainakin 10 cm pidempi. Uskomatonta, että vieläkin tässä lähes 40-vuotiaana saa toisilta aikuisilta kuulla kommentteja, että oletpas sä pieni. Älä, katsos kun en itse tuota tiennyt.. Itse kadehdin >170cm naisia.

      Moni pitkä mies kyllä sanoo, että olen ihanan pieni taskuvenus,mutta itse en syty yli 185cm miehistä. Eli makunsa kullakin.. :)

    • Onnellinen vaimo

      Olen 159/60 ja tyytyväinen itseeni.
      Kun muuta ei voi, on järkevää olla onnellinen sitä mitä on.
      Aviossa 32 vuotta saman miehen kanssa ja en vaihda jos minua ei vaihdeta.
      Toki mieheni sanoo että "paranet kuin viini vanhetessa".
      Eli olit pitkä tai pätkä, lihava tai laiha, vanha tai nuori.Luonne ratkaisee kaiken.

      Helteistä päivää kaikki kauniit ihmiset ja kaikki ihmiset on kauniita ♥

    • Iso on kaunista. Alle 170 tulee lapsi mieleen.

    • Keskimittainen..

      Kyllä yli 180 senttiset naiset ovat yksinkertaisesti rumia kolhoja!

    • LuiskahtaaPois

      Olipa kerran kaljupäinen lyhyenläntä mies, n.150cm pitkä..

      Hänellä oli roteva lähes 180cm, pituinen nainen jota tämä lyhyt mies kävi köyrimässä aika ajoin.

      Kun mies sai nuoltua naisen klitoriksen ja pillun kosteaksi naintikuntoon. Siinä innoissaan työnnellessä hänelle tuli kova halu suudella tätä isoa kaunotartaan kesken naimisen. Silloin hän joutui vetämään kalunsa pois pesästä että ylettyisi suutelemaan naista.
      Nainen ei suuteloista kovin innostunut vaan työnsi miehen kaljupäätä painaen takaisin hommiinsa ja tokas että pysy sinä vaan siellä alapäässä ja hoida hommat loppuun ennenkuin nouset tänne ylös.

      Kyllä isookin naista voi lyhyt mies naida mutta ei samaanaikaan voi suudella kun kulli luiskahtaa pois reijästä ja siitä naiset ei tykkää.

    • Kunnon Mies

      ENTINEN VAIMONI OLI HONGAN-KOLISTAJA.

      OLIHAN SE HELPPOA, JOS TARVIISI VAIHTAA KATTOLAMPPU, OTTA KUPPI YLÄHYLLYLTÄ, SIIVOTA VESIKOURUT, TAI NUOHOTA SAVUPIIPPU, NIIN EI MUUTA KUIN HUUSI VAIMON APUUN JA NIIN HOMMA OLI HETKESSÄ HOIDETTU.

      KAIKEN LISÄKSI HÄNELLÄ OLI NIIN KIPPURAT VARPAAT, KUIN ONGENKOUKUT NIISTÄ OLI SE HYÖTY, ETTÄ HÄN MENI HÖYLÄTHIRTTÄ PITKIN KATOLLE, KUIN ORAVA NIIN, ETTÄ ROPINA VAIN KUULUI, JOSKUS MIETIN OLISIKO HÄNESTÄ BATMANIN VAIMOKSI, SIKSI KISSATYTÖKSI.

      KUULUIHAN VANHA SUOMALAINEN LAULUKIN: AMALIA ARMAS KIPPURAVARVAS KÄSILLÄNSÄ KÄVELI JA HEINIÄ SÖI.

      NÄIN JÄLKEENPÄIN TÄYTYY SANOA, ETTÄ EI SITÄ PITUUSEROA VAAKAASENNOSSA HUOMAA,
      MUTTA PYSTY ASENNOSSA YLI 180 cm NAINEN EI ENÄÄ OLE SIEVÄ, VIEHÄTTÄVÄ, NAISELLINEN.

    • Ei ole haitannut

      vaikka olekin 8cm lyhempi, kun vaimoni.

    • KATSE PEILIIN

      joo, siivotkaa kaikki "rumat" ihmiset kadulta ja katsokaa moniko jäljelle jää. Varmaan se räkyttävä keskimittainen varpusparvi. Ja "kunnon mies" ei vaimoaan hauku, ei exää , eikä nykyistä. Tais sekin näyttävä nainen lähtä ihan täysin muualle, jossa saa paljon paremmat kyydit. :D ..sekö se niin harmittaakin?

    • Pitkä.

      Nainen on kaunis, jos on normipainoinen. On järkyttävän näköistä, jos nainen on lyhyt ja lihava, eikä pitkä ja lihavakaan ole mikään kaunotar. Pitkällä naisella on vartalo sopusuhtainen, kun verrataan lyhyeen.

      • ei nuo "miehetkään"

        niin häävin näköisiä olo perjalkasia vatsa kun odottavalla äidillä ja LÄSKIÄ hyllyy ihan samallatavalla kun naisillakin.Katsokaa raukat peiliin ennekun ryhdytte ketään arvostelemaan.


    • ollapa amatsoni

      Amatsonit kuitenkin hallitsevat maailmaa!

    • pätkät ja läskit

      Mikäs vitun pygmi täällä taas avautuu?

    • pätkiä ja pitkiä

      Minkä ihminen koolleen mahtaa? Itse olen varmaan sitten tämä "pieni on kaunista" sillä pituus on 164cm pitkä. Kun katsoo kavereita tunnen itseni pikkuisen pieneksi ja tulee olo että pitäisi olla enemmän pituutta. Tosin olen nähnyt reilusti minua pienempiä ihmisiä mikä alukai tuntui jännältä, mutta en minä ihmistä siitä ala "syyttelemään". Pätkällä ja pitkällä on omat hyvän ja huonot puolensa. Mikäli pituus on se joka suhteen ratkaisee niin sanon kyllä että mennään hyvin heikoilla jäillä.

      • pätkiä ja pitkä

        Niin ja enkä oikein ole ymmärtänyt sitä, miksi samanpituinen ei voi olla lähes samanpituisen kanssa? Jos toinen on liian pieni ja toinen liian suuri, niin kyllä minä luulen että siitä koittuu myös haittaa kun toinen joutuu kyykistelemään toisen takia syystä tai toisesta ja mikä oikeus toisella on olla pitempi kuin toisella? Tottakai jos rakastuu toiseen ihan oikeasti niin ei sillä kokoerolle luulisi olevan väliä ellei oikeasti siihen ole tosi hyvä syy mikäli sellaista edes on.


    • höpöä

      Kärsit omasta riittämättömästä miehisyydestäsi selvästi. Pieni nainen tuo sulle enemmän miehekkäämmän olon. Ikävä kyllä tuollaisia säälittäviä miehiä on jokunen aina piipittämässä. Tosi mies ei edes aloita tällaisia keskusteluja. Ja tosi asia on myös, että mallitytöillä/naisilla riittä vientiä varsinkin rikkaiden ja kuuluisien parissa ja niistä yleensä lähes tapellaan. Onko esim. Kate Upton miehekäs?

    • a varmuus kumeilla

      pidän tavalla, toisellakin poikkeus ihmisenä ... mitta suhteiltani olemassa oloani, sisältävänä

    • Jättilove <3

      Mulla on kova halu jättiläisnaisiin. Ei haittaa vaikka nainen olisi, minua pidempi tai painavempi. Se olisi paremmikin niin. Kun libidossa on kokoa niin se käy jättinaiselle.

      Lyhyitä naisia olen torjunut baareissa ja nettiprofiileissa. En ole mikään pieni mies kuitenkaan vaan keskivertoa pidempi sen 6cm.

    • näinse näin on

      kyllä tappi reikänsä löytää ja päinvastoin.Jos todella toisiinsa on rakastunut ei silloin katsota pituutta tai paksuutta .

    • miesvm86---_

      Oon joskus aikaisemminkin kirjoittanut, mutta kirjoitetaan uusiks. Pienessä ja sirossa naisessa on monta etua. Ensinäkin lusikassa nukkuminen helpottaa jos nainen on sen n. 160cm ja minä miehenä 185cm/90kg, toki onnistuu pidemmänkin kanssa mutta niska alkaa kipeytymään toisin kuin lyhyen naisen kanssa jolloin voin pitää leukaani naisen pään päällä. Toinen juttu on se että pieni nainen sopii paremmin kainaloon ja viimeisenä aivan ehdoton juttu on se että siroa ja pientä naista voi panna lähes missä tahansa asennossa. Eli esim. voin ottaa naisen käsieni varaan "istumaan" seinää vasten ja panna siitä sisälle siten että naisella on reidet auki. Nojoo, ei rakkaus katso pituutta, mutta painoa se kyllä minun tapauksessani katsoo, eli en voisi ruveta suhteeseen reilusti ylipainoisen naisen kanssa. Tosin se nyt johtuu siitä että en kokisi meillä olevan samoja intressejä elämälle, ei niinkään siitä ylipainosta vaikkei sitä nyt tuskin voikkaan kieltää etteikö normaalipainoiset ole seksikkäämpiä kuin ylipainoiset. Ja joo, jos nainen on 180cm pitkä niin naisen pitää kyllä olla todella hoikassa kunnassa. En koe olevani mies suhteessa jos olen samankokoinen tai pahimmassa tapauksessa pienempi kuin nainen.

    • 194 pitkä citysport

      Mikä Ihme tätä aloittajaa vaivaa..? Mitä tulee pituuskasvuun, on se pitkälti geeneissä, ihan sama kuin alkaisi ihonväristä marmattaa. Painoonsa suurin osa voi vaikuttaa mutta aloittajan ajatusmaailmassa tämä kompleksi taitaa johtua pituudesta.
      Ei sulla ole tullut mieleen, että esim. 205cm pitkä koripalloilija näyttäisi aika koomiselta 165cm käsi pystyssä pitkän ladyn rinnalla? En tarkoita tätä mitenkään pahalla vaan ainoastaan faktana, että standardimittojen ulkopuolellakin on tilaa...
      Jengi vielä painaa plussaa aloittajalle....=(

    • käytännöllisyys

      Honkkeli on honkkeli on sitten mies tai nainen. itse olen hieman alle 180 enkä haluisi olla tippaakaan pidempi: Eihän sitä mahdu kunnolla autoon eikä pärränkään satulaan jos sellanen heinäseiväs. Voi sitä olla pitkä nainenkin mutta yleensä nuo ovat sitten aika romuluisia, harvoin siroja. Ei se pituus itsellään naisesta rumaa tee.

      Pärrän kyytiin ei sovi yli 170 nainen eikä painoakaan saa olla yli 60, joten tuossa kulkee raja mulla. Kyllä mä tykkään kans hieman pienemmistä muijista, joku 160 on aika hyvä.

    • 5+13

      Kuulostaa katkeran, lyhyen miehen tilitykseltä tämä! Ei voi muuta sanoa. Provo.

    • niinpäs

      Huom,ihmisen pituuskasvu on noussut elintason myötä , mutta tietysti joukkoon mahtuu aina lyhyempää niin miehissä kun naisissakain.

      Jos mies on jäänyt lyhyeksi niin varmasti tuntuu että naiset on jättiläisiä , se on ollut aina niin ja tulee olemaan niin kauan kun lyhytkavuisia miehiä syntyy.

      Ennenaikaan 160 cm mies löysi vielä hyvin vaimon koska 150cm naisia oli paljon, mutta nykyään 160cm mies on jo harvinaisuus.

    • jap2

      metrinmittaista naista löytyy thaimaasta

    • Lotus

      Mitäs sitte jos ei ole edes sitä 150cm vaan hiukan vielä lyhyempi? Aina luullaan, et jos olet pieni, et pysty tekee mitään normisti. Ikääkään ei uskota henkkareita kysyttäessä. Pöh, sanon minä. Tekniikkalaji se pituuden käyttö on monessa asiassa ja luonnetta löytyy usein paljon enempi kuin pidemmiltä.
      Kumppania etsiessä on toki hankalaa, jos on näin lyhyt, koska ulkonäkö tuntuu olevan monelle se kynnyskysymys. Aina olen keinot keksinyt joka asiaan ja vähät välittänyt asiattomista kommenteista kokooni liittyen.
      Olisin mieluusti edes 160cm, mutta en ole joten tällä "hukkapätkä" mitalla mentävä. On se hirveetä olla pitkä... joopajoo. Paska vaan sattuu tippumaan alaspäin eli kyllä se täällä alempana on hankalampaa (vaan ei mahdotonta) tää eläminen. Kiitos ja anteeks.

    • se ja sama

      Ainahan sitä omaa pituuttaan voi pyöristää ylöspäin, muttei paljoo. No näkeehän sen.
      Mitä se pituusero vaakatasossa meinaa.

    • Aattelija

      Monet naiset, jotka pelaavat koripalloa tai lentopalloa ovat aika pitkiä.

    • 168nysä

      Ei tätä kehitystä voi estää. Kaikki kasvaa aina kuitenki pidemmiksi kuin vanhempansa. Miten mahtoikaan olla kun mennään muutamia sukupolvia taaksepäin niin oliko silloin 150 cm pitkä?

    • 170 cm

      Sun täytyy nyt vain kasvaa itse lisää. Se on varmasti yhtä helppoa kuin pitkien naisten lyhentyminen.

    • Liki miehen mittanen

      Niin siis geenithän nyt sen ihmisen pituuden aiheuttavat suurimmaksi osaksi ainakin.
      Eli siihen ei todellakaan tarvita mitään hormonihoitoja tms väittämääsi paskaa.
      Ja kun ihmisten keskipituushan on muutenkin noussut viime vuosina aikalaillakin, niin miesten kuin naistenkin ja niin Suomessa kuin muuallaki.
      Esim. suomalaisten miesten keskipituus oli vielä 90-luvulla muistaakseni 171cm, niin nykyään se on jo 180cm. Voi olla ettei ihan riitäkään tuo 180cm enää.
      Mielestäni pitkien naisten vihaajat, ja ylipäätään pitkiä ihmisiä halveeraavat, ovat joko helkkarin lyhyitä miehiä joilla on tämä Napoleon-kompleksi->ovat itse jo muutenkin pilalla.
      Ja taas jos pitkä mies on tuollaisilla asenteilla, kuin aloittaja, niin sellaisella miehellä taitaa olla itsetunto vähän hukassa->kokeeko sitten pitkät naiset uhkana omalle miehisyydelle vai mikä on, kun riivaa..?
      Toki se on makuasia, mikä miellyttää, mutta silti..
      No, rumia ja kauniita on tasapuolisesti niin pitkissä kuin lyhyissäkin immeisissä.
      Mutta mun mielestä pitkä nainen kyllä on usein todella kaunis. Jos kroppa on muutenkin sopusuhtaisen naisellinen, niin siihen tuollainen 180cm mitta lisäksi(ja miksei ylikin) niin kyllähän se on kaunis ja näyttävän näköinen ilmestys tällainen nainen.
      Ja kyllä mä nyt itse tällaisena noin 190cm miehenä haluaisinkin pitkän naisen rinnalleni kulkemaan. Mä olen roteva fysiikaltani muutenkin, niin kyllä tuollainen 180cm/70-75kg nainen näyttää kyllä naiselliselta naiselta vielä mun rinnalla.
      Vaikka ei se nyt tietenkään ulkonäöstä pelkästään ole kiinni nää asiat, mutta kuitenkin..Jos saa valita niin mieluummin ihana 180-senttinen "amatsoni" siihen vierelle, kuin 150-senttinen pikkuvipeltäjä.
      Sairasta muuten, että naista haukutaan siitä, jos hän on pitkä.
      Vielä kun nykyään ihmiset ovat olevinaan niin suvaitsevaisia(kuten pitäisikin olla).
      Vaikka ovathan ne asenteet kai hieman pehmentyneet siitä, mitä ne oli vielä esim 60-luvulla muutaman tutun pitkän naisen mukaan, jotka olivat nuoria tuohon maailman aikaan.
      Mutta tosiaan, älkää pitkät naiset hävetkö itseänne yhtään. Olette upeita.

    • minä ainakin, vaikkakin lyhyt mies olenkin (165 cm) niin pidän pitkistä naisista. paras ja ihanin suhteeni oli exäni kanssa joka oli reilut 183 cm pitkä :) minkäs sille mahtaa jos nainen kasvaa pitkäksi, ei siinä välttämättä ole mistään hormoonien määräämisistä kyse eikä sitä tarvitse tulla tänne paheksumaan.

    • Hänen orjansa

      Onhan se pelottavaa kun nainen on paitsi älyllisesti, myös fyysisesti suurempi.
      Pikkumies voi tuntea itsensä kovin tarpeettomaksi.

      • Olisiko näin

        Niin tai miehen ei tarvitse olla pikkuinen tunteakseen vastenmielisyyttä, ehkäpä kaikki ei vain pidä pitkistä?


    • minullehan

      naisena riittää 150mm pitkä

    • TupaKasvuiässä

      Runsas tupakanpoltto kasvuiässä vaikuttaa tunnetusti pituuskasvuun.

      Ne tupakoitsijatko täällä katkerana pitkä parjaa..

    • hahaaaa

      itsellä huono kokemus tosipitkästä naisesta oli täysi narsisti ja muutenkin mielenterveysongelmainen perheen rikkoja no tää akka elelee ittekseen mökissään kait siihen metsästysseuranpojat tekee temppunsa nykyään

      • Oleellista?

        Ja miten tuohon kaikkeen liittyy se, että nainen sattui olemaan tosi pitkä?


      • fmkerm
        Oleellista? kirjoitti:

        Ja miten tuohon kaikkeen liittyy se, että nainen sattui olemaan tosi pitkä?

        no sillä lailla että tää akka tietää markkina arvonsa pitkine säärinensä ja sukupuolielin vähän korkeemmalla kuin muilla akoilla ja kun vapaana kulkee niin laittaa uhalla ukkomiesten päät sekasin mutta kaikille selviää miten pahansuopa akka on kyseessä 45v lähenee ei unelmien prinsessalla ole perhettä vaikka on niin herttanen ja eihän toista samanlaista paskaa voi olla olemassa


      • fagjugnureghn
        fmkerm kirjoitti:

        no sillä lailla että tää akka tietää markkina arvonsa pitkine säärinensä ja sukupuolielin vähän korkeemmalla kuin muilla akoilla ja kun vapaana kulkee niin laittaa uhalla ukkomiesten päät sekasin mutta kaikille selviää miten pahansuopa akka on kyseessä 45v lähenee ei unelmien prinsessalla ole perhettä vaikka on niin herttanen ja eihän toista samanlaista paskaa voi olla olemassa

        tajuas vaan juosta koiriensa kanssa lopullisesti kouvolan yö elämään täällä ei jää kaipaamaan muut kuin kuppasen konkanpartaalla oleva konepajan isäntä


    • Bordeaux Blanc

      Yli viisikymppisenä ja jonkin verran elämää nähneenä olen huomioinut, että pienillä naisilla on usein huono itsetunto ja läjäpäin erilaisia komplekseja. Samaan settiin kuuluu myös usein sairaalloinen mustasukkaisuus varsinkin pidemmistä naisista. Myöskään huomionhakuinen lapsellinen kiukuttelu ei ole pienille naisille vierasta.
      Raja lie suunnilleen 165cm:ssä jota lyhyemmissä naisissa noita oireita jo esiintyy ja alle 160cm pitkissä korostetusti.
      Viimeinen kokemus asiasta oli vuoden seurustelu 157 senttisen hyvinkin hauskan näköisen naisen kanssa mutta nuo edellämainitut asiat tekivät elämästä yhtä helvettiä.
      Tuolla ladyllä oli tapana kohdella kuin halpaa makkaraa mm. kaupan kassoja, jos nämä olivat häntä pidempiä. Siis ihmisiä joiden on pakko hymyillä työnsä vuoksi vaikka sontaa niskaan sataisi.
      Myöskin tämä viehko flirttaili avoimesti minun paikalla ollessanikin ja yleensä lopputuloksena oli kiukuttelua, kun en huomioinut asiaa millään tavoin.
      Eikä tuo ole yksittäistapaus vaan vastaavia seuralaisia on sattunut omalle ja kavereideni kodalle muitakin.

      • True ladies

        Miehellekään ei LIIKA pituus ole hyväksi, naiselle nyt varsinkaan. Pieni ja siro on naisellista. Yrittäkää hyväksyä.


      • True ladies

        Miehellekään ei LIIKA pituus ole hyväksi, naiselle nyt varsinkaan. Pieni ja siro on naisellista. Yrittäkää hyväksyä.


      • Bordeaux Blanc
        True ladies kirjoitti:

        Miehellekään ei LIIKA pituus ole hyväksi, naiselle nyt varsinkaan. Pieni ja siro on naisellista. Yrittäkää hyväksyä.

        Sinä siis olet tuota mieltä ja nyt siis odotat, että kaikkien muidenkin pitäisi olla?
        Olet siis joko keksinyt universaalin faktan tai sitten olet se Hämäläinen exäni.
        Naisellisuus on kiinni jostain muusta, kuin senttiluvusta varpaista hiustupsuun.
        Tosin kohdalleni sattuneet pienet naiset ovat pääasiassa olleet edellisen kirjoitukseni mukaisia hirviöitä ja pitkät taas tasapainoisia ja itsensä kanssa sovinnossa.
        Silloin on helppo olla sovussa myös muiden kanssa.


    • lyhyt tyttönen

      kerrankin kuulee jotain positiivista lyhyistä ihmisistä ku itse siis 150 cm nainen ja oon aina luullu et miehet pitää liian lyhyenä ja pennun näkösenä

    • hastallavista

      entiiä mutta kiva on velattomana piereskellä eikä tarvii rahaa pankista kerjätä autot ja asunnot maksettu ootteko karmasta joskus kuullu

    • joooopa joooo

      Möngerräpä ap takaisin sinne luolakasvuston sekaan ja tukehdu alkulimaasi. Tee kaikille palvelus.

      • niinpäniiin

        älä akka unta nää


    • majoke6

      Itse oon yli 170 ja nainen

    • Kummassa vika?

      Nainen 176puolcm, paino 61kg, hakkaisin saletisti aloittajan. ;)

    • Losers weepers

      Miehiäkin on kaiken kokoisia vielä aloittajan 185 cm:stä cm pidempiäkin. Minusta pitkät naiset ovat tyylikkäitä, seksikkäitä ja kaikinpuolin ihania, Olen 191 cm pitkä itse. Toisaalta olen seurustellut 160 cm pitkienkin naisten kanssa, eikä siinäkään mitään vikaa ollut. Ei pituudella ole juurikaan väliä. Täysin yhdentekevää mitä joku ulkopuolinen asiasta ajattelee.

      Nainen voi olla erittäin viimeisenpäälle naisellinen, sirokin, vaikka olisi mallityttöjen tyyliin yli 180 cm. Lienee saksalainen Claudia Shifferkin melko pitkä. Mutta onpa suloinen otus.

    • Lyhykäinen

      Minusta pitkät naiset ovat aina olleet ihailtavan upeita ilmestyksiä, ja nainen siis olen. Katselen mielelläni ihmisiä, sukupuolesta viis. Itse tosin olen vain 159cm/53kg. Eli aika pätkä. Edellisen suhteeni mies oli 170cm/45kg...Eikä se haitannut minua, rakkaus kun ei katso aina sitä pituutta. Niin kauan kuin rakkautta riitti, en muita nähnytkään "sillä silmällä". Sen myönnän, että etenkin alku aikoina hämäs se, että kun tunsi itsensä varsin epänaiselliseksi miehen rinnalla, mies kun oli itseäni "sirompi". Nykyinen mieheni on about 190cm/80kg. Ja tykkää nimenomaan kaltaisestani pienestä ja kurvikkaasta naisesta. On mukavaa tuntea itsensä siroksi isomman miehen sylissä, oma nyrkki mahtuu kokonaan miehen nyrkin sisään aivan kuten 35 jalkakin. On myös hauskaa, kun mies leikkisästi huolehtii, etten huku aina joka paikkaan kokoni puolesta ja nauttii kuulema katsoessaan kuinka töpsytän menemään lantio keikkuen..

      Noh, meni sivuraiteille, mutta pointti oli se, että kun sen oikean lyötää, joka kerralla kokoon katsomatta se tuntuu juuri siltä niin kuin sen kuuluukin olla.

      Pitkä tai pätkä, molemmat voivat olla ilo silmille, miehissä tai naisissa. Molemmissa on varmasti aina kuhinkin tilanteeseen tai tarpeeseen sopivia "hyviä" puolia ;)

      • Pieni on todella kaunist

        Minulle rakkaat naiset ovat aina olleet pieniä ja siroja. He saavat miehen hormonit toimimaan omalla viehättävyydellään. Olen ollut onnellisessa avioliitossa lähes 40 vuotta tällaisen täydellisen "pakkauksen" kanssa eli tiedän mistä puhun.

        Olen iso ja läski suomalainen mies ja sitäkin kautta ymmärrän sirouden merkityksen. Vaimoni on sorjempi kuin suurin osa nykyisistä 20-vuotiaista. Rinnat eivät riipu, lantio on kapea... Olen onnellinen mies, kun luonnekin on uskomattoman hieno; empaattinen, muut huomioiva, ihana.

        Ja siis lähes 40-vuotta aviossa. Tämä pieni ja kaunis on omalla itsellään sen tehnyt mahdolliseksi.


    • embraceyourself

      Eihän kukaan pituudelleen mitään voi. Itse olen 150cm pitkä nainen. Minusta kaikenlaiset naiset ovat kauniita. :)

    • vyuovc

      Juupa juu.

      Kun on yli 165cm pitkä nainen niin puhutaan/ onpa,,,,isokokoisesta/ isokokoinen naisesta, mutta kun on156- 165 cm pitkästä miehestä, niin on kippainen äijä.

      Mutta, nuo pienikokoiset miehet taas yrittävät nostaa egoaan suurella suullaan : )

      Ei säärtä, mutta selkää : )

    • samaa mieltä mitä pitenpi sen pimeenpi

    • Ååna

      Kuka senkin määrittelee, minkälainen naisen /miehen kuuluu olla? Kaikkienko pitäisi olla samasta muotista valettuja klooneja? Naisen (tai miehen) ei kuulu olla minkään tietyn pituinen, koska kaikenkokoisia löytyy ja niin sen vaan on. Ihminen ei ole niin kaikkivalties, että tätä voi säädellä. Mielipiteitä toki on, mutta kuka on sanonut sen minkäkokoinen KUULUU OLLA? Kuuluu olla juyri senpituinen joksi kasvaa. Niin naiset kuin miehetkin.

      • Jokainen on yksilö

        Tämä on helvetin hyvin sanottu! Olen kanssasi täysin samaa mieltä, aloittaja on kuin jokin natzi, pituusrasisti joka luokittelee ihmiset ulkonäön perusteella ahtaisiin lokeroihin. Hän syrjii pitkiä naisia, koska hänellä on heitä kohtaan joitain antipatioita, liekö saanut pitkältä naiselta pakit vai mistä moinen katkeruus? Jokainen on sellainen kuin on, pituuteen ei voi vaikuttaa eikä tarvitsekaan. Olisi tylsää elää maailmassa jossa kaikki olisivat saman kokoisia ja näköisiä.


    • Normi_181cm

      Olin kaupassa joskus vuonna jotain, kaverini kanssa joka on 198cm no kengät jalassa varmaan sen 200cm. No siellä Cittarissa oli todella pitkä nainen, sanoin mun kaverille, että mee sen viereen mukamas katsomaan jotain ostosta, että kumpi teistä on pidempi. No kyllä tää nainen vei läpsyttimetkin jalassa sen pituus "kilpailun" jollain 5cm:llä. Mutta sen naisen kasvoista kyllä paistoi ilo kun näki mun kaverin siinä, noh vähän lyhempänä, mutta varmaan lähti semmoinen häpeä sen pituuden vuoksi hetkeksi pois.

      Ja itse oon 181cm. aika hukkapätkä, kun mutsi on 182cm ja faija oli 188cm

    • liityjäsen

      Kaupassa aamulla oli sellanen 180-190 senttinen solakka 40-45 vuotias neiti tai joku onnellisen rouva taisi kuitenkin olla tiukat caprit jalassa, oli muuten aika hottis tapaus ei voi muuta sanoa, ihmeesti piristää päivän kun jotain nättiä näkee.

    • simmis

      Pitkä nainen voi olla siro. Pituus ei varsinaisesti tee kenestäkään "isoa".
      Samalla tavalla lyhyys ei tee kenestäkään siroa. En tiedä tilastoista,
      mutta valitettavasti suomalaisen naisen prototyyppi tuntuu olevan
      lyhyt ja reilusti ylipainoinen nainen. Yhdistettynä värjättyyn miestukkaan,
      pyöreisiin/kulmikkaisiin silmälaseihin mahdollisimman ei-naisellisiin
      vaatteisiin. Oikeasti olen tuntenut kateutta näiltä tanttarelloilta, koska
      pitkähiuksisena, hoikkana ja siis pitkänä olen kai yksinkertaisesti
      liikaa heille.

      • liityjäsen

        - valitettavasti suomalaisen naisen prototyyppi tuntuu olevan
        lyhyt ja reilusti ylipainoinen nainen.- mahdollisimman ei-naisellisiin
        vaatteisiin-
        Valitettavasti tämä on hyvin yleistä, 90% naisista on just tuollaisia ylipainoisia huonosti pukeutuvia meikit sutastuna vähän sinne päin, vanha pesuissa kulahtanut t-paita ja jotkut verkkariretaleet jalassa, epäilyttää jopa näitten hygienia panostetaako edes siihen pätkän vertaa.


      • 9kujyhtbgrfvedws

        No itse ymmärrän että pitkä nainen = iso. Pitkä ja hoikka on hujoppi.


      • isseolet
        9kujyhtbgrfvedws kirjoitti:

        No itse ymmärrän että pitkä nainen = iso. Pitkä ja hoikka on hujoppi.

        Pitkä = siro kuin vinttikoira
        Lyhyt = tankero buldoggi


      • Pitkä = pitkä
        9kujyhtbgrfvedws kirjoitti:

        No itse ymmärrän että pitkä nainen = iso. Pitkä ja hoikka on hujoppi.

        Miten voit ymmärtää että pitkä on yhtä kuin iso? Pitkä on pitkä sekä naisissa että miehissä, ja lyhyt on lyhyt sekä naisissa että miehissä. Molemmissa sukupuolissa kaiken pituisissa on sekä siroja että rotevia, ja roteva on nimenomaan iso. Monesti rotevan ruumiinrakenteen omaava lyhyt ihminen on paljon isompi kuin keskimittainen tai pitkä... Pitkissä lienee suhteellisesti eniten siroja, joilla on pieni vartalo, usein yhtä pieni kuin lyhyillä ja pitkät ja hoikat raajat. Lyhyet taas on keskimäärin rotevampia ruumiinrakenteeltaan ja yleensä samaa kokoluokkaa keksimittaisten ja pitkienkin kanssa, mutta vain lyhyempiä raajoiltaan. Monesti jos näkee ihmisryhmän pöydän ääressä istumassa on melko yllätys kun nämä nousevat ylös, kun se istuallaan kaikista pitkäselkäisin ja isoimman näköinen onkin parikymmentä senttiä lyhyempi kuin se istuaallaan pikkuriikkinen.


      • jospa kuulei hei
        liityjäsen kirjoitti:

        - valitettavasti suomalaisen naisen prototyyppi tuntuu olevan
        lyhyt ja reilusti ylipainoinen nainen.- mahdollisimman ei-naisellisiin
        vaatteisiin-
        Valitettavasti tämä on hyvin yleistä, 90% naisista on just tuollaisia ylipainoisia huonosti pukeutuvia meikit sutastuna vähän sinne päin, vanha pesuissa kulahtanut t-paita ja jotkut verkkariretaleet jalassa, epäilyttää jopa näitten hygienia panostetaako edes siihen pätkän vertaa.

        Opettelisit ensin kirjoittamaan ennen kuin muiden "prototyypeistä" möliset. Taatusti joku landepaukku tai mamuämmä jostain Virosta tai Venäjältä.


      • hehehehe hehhe

        Ethän sinä landepaukku tiedä juuri mistään muustakaan. Keskity jyystämään sitä ostamaasi thaimaalaista siellä navetassa ja häivy aikuisten palstalta.


    • Aivan oksensin....

      Karmeita naisia tänäänkin kaduilla ja rannoilla? kertokaa nyt mulle tyhmälle että mistä te olette perineet nuo hirveät geenit vai miten teistä on tullut lähes kaikista aivan liian ylisuuria lihavia jättiläisiä nykyään? MITÄ TE SYÖTTE JA KÄYTTEKÖ SALILLA?? istutteko telkun ääressä ja mässäätte makeisia tai räpläätte aamusta iltaan kännyä ja kittaatte makeita juomia?? KERTOKAA TOKI SYYS SIIHEN MIKSI OLETTE NIIN JULMETUN EPÄMUODOSTUNEITA LÄHES KAIKKI??? siis kai olette itsekkin sen jo todenneet? Miksette tee asialle jotain, ei me miehet kertakaikkiaan voida nauttia teistä ja teidän ulkonäöstä :(.....on pakko vierailla ulkomailla naisissa, se vaan on valitettavan totta se.

      • avaajan kyllä

        Ei puhunnut painosta mitään, mutta sinä tietysti epävarmana läskinä veit keskutellu niille urille.


    • mörrimöykky2

      Hä mitä sä siell vingut?
      Itellä pituutta semmonen päälle 190cm ja kyllä hitossa sais olla myös pitkä nainen.

      Paino onkin sitten eri asia...Itselläni painoa n. 115kg ja eihän tässä mitään salia ole harrastettu, joten narukäsikin....mutta silti jostain ihmeen syystä kyll noi hyvät fitness tyttöset olis kyllä tälle sinkku miehelle kova juttu...
      Meinaa aina oksentaa jos joku 150kg nainen yrittää tehdä lähempää tuttavuutta....ilmeisesti sitten heidän silmään olen "komea" mies.

      • Ruma sisältäkin olet

        Sinua ei kukaan lähesty muuta kuin unelmissasi.


    • Ihanan pupu oli

      Pitkät ja liian isot naiset eivät ole naisellisia ollenkaan, aloittaja ja moni muukin täällä puhu asiaa ja kyllä nainen on nainen kun se on tosiaan pieni, siro,nätti yms Olen monesti miettinyt että olisi kamalaa olla jättiläis kokoinen nainen ja kun miehet kuitenkin haluavat aivan toisenlaista ja kokoista naista. Näin tänään niin upean naisen että valehtelematta alko heti veri kiertää ;) nainen oli hyvin vaalea ja pukeutunut melko lyhyeen mekkoon, pituus lienee noin 160cm hujakoilla, voi pojat sitä peppua kun se keikkui seksikkäästi, siis olin täysin myyty mies heti :) Todella ihana pupu ja pieni!

      • romuluinen

        Niin no lyhytkin voi kyllä olla melko isoluinen (rumuluinen) eli ei se pituus ratkaise aina luuston paksuutta ja leveyttä. Itse olen myös tällainen rotevaluustoinen, vaikka pituutta 163 cm ja enpä vielä ole nähnyt edes pitkissä naisissa näin rotevaa. Painoa ei silti ole kuin 56kg tosin olen ollut 49 kiloakin, mutta ei se luuston rotevuus siitä muuttunut yhtään sirommaksi silloinkaan. Mutta minkäs voi.


      • Nainen olet?

        Ai olet ihan miettinyt? Ja ihan mies olet ? Outoja kyllä pohdiskelet, täytyy myöntää?
        Suurin osa miehistä pitää KAIKENKOKOISISTA naisista uskotko? Koska he ovat MIEHIÄ!


    • vastaaja1234

      Paras ja naisellinen pituus naisella on n. 163 cm - 170 cm, siinä välissä. Pitkä nainen ei ole kovin naisellinen, lyhyys kielii huonoista geeneistä.

      Näin siis yleensä. Toki viehättävää naista löytyy kaikenpituisista.

    • Liian pitkät

      Monet naiset jotka ovat ylipitkiä niin kärsivät syvistä masennuksista, asiaa on paljon tutkittu mutta siitä ollaan oltu hiljaa monista seikoista johtuen, suvussa oli kaksi yli 180cm naista ja molemmat masentuivat totaalisesti ja toinen on edelleen hoidossa, toista ei enää ole, teki sen itse :(

    • yhyyyyyy

      Täysin samaa mieltä ap. Mut ongelma voi olla se ettei itse mielletä että on siis norsun kokoinen. Ajatellaan että olen ehkä just naisellisen pyöreä. Tämmöinen pieni nainen saa tanssilattialla oikeesti pelätä kun ryhmä norsuja tulee lyllertämään ja vie koko tilan. Luut siinä murskaantuu kun semmonen jyrää päälle eikä edes huomaa että joku jäi alle.

    • problem solved

      Muuta Aasiaan.

    • niijustii

      Suurinosa naisista on edelleen miehiä paljon lyhyempiä.

      mm. THL:n mukaan
      Suomalaisten naisten keskipituus on 165cm
      Suomalaisten miesten keskipituus on 181cm.
      Miehistä vähintään ylipainoisia on 66 %, lihavia on 20 %
      Naisista vähintään ylipainoisia on 46 %, lihavia on 19 %

      Että se siitä isokokoisuudesta verrattuna suomalaisiin miehiin. Toki aasialaisiin ym. verrattuna ollaan jättikokoisia.

    • aaaaaaa

      No siihen ei kyllä voi ite vaikuttaa yhtään minkä pituiseksi kasvat. Makuasioista ei voi kiistellä, mutta turha kenenkään on mennä sanomaan minkä pituinen nainen on oikea nainen.

    • 178

      Ei varmaan heistä oikein naisellisilta voi tuntua kun koko on mitä on?
      --Älä tuu selittää miltä musta tuntuu. I'm HAWT!
      On se niin valitettavaa vaan tuollainen liikakasvu että ollaan isompia kuin monet miehet?
      --Mulla on ja mielipide paljon valittavista miehistä;)
      Mitähän hormooneja te oikein mässäätte kun tuo kasvu vain kiihtyy vuosi vuodelta?
      --Kyllä se ihan siinä perusravinnon laadussa ja muutenkin paranevissa elinolosuhteissa on.
      joku raja tuossakin pitää olla, nainen on nainen kun on siro, kaunis ja hyvin naisellinen nainen.
      --Mul on pari X- kromosomia jotka teki musta naisen. Se et oon kaunis tuli niitten mukana bonuksena.
      Ei meistä miehistä jotka olemme yli 185cm tunnu naiselliselta naiselta sellainen joka on lähes saman kokoinen ja pituinen
      -- vaihtoehto a) eti pieni partneri, ei ne oo sukupuuttoon kuolemassa
      vaihtoehto b) piekse ittes ja vaiha kipupistettä...

    • tätä mieltä...

      Ap sulla taitaa olla todella huono itsetunto.Et kestäisi olla pitkän naisen kanssa koska joutuisit kenties katsomaan sitä upeaa naista ylöspäin.Voi, voi.Se pikku kainaloinen saa sut tuntemaan itsesi vahvaksi ja isoksi.Huvittavaa.Terkkuja vaan ja 180cm nainan.

      • Ihan selvä tapaus.

        Ei tuo aloittaja ole mies, vaan lyhyt nainen.


    • sopu suht

      Mun äiti oikeesti elää siinä kuvitelmissa, että pikkuset naiset (lyhyet) on suositumpia miesten keskuudessa. Minä ole se tytär joka on kasvanut vähän yli 170cm. Olen ihan sopusuhtainen ja sieväkin. Ei vain oman äidin sanomana tuollaiset asiat tee muuten hyvää.

    • Pieni on kaunista

      Huh huh olipa paljon viestejä :), kyllä toi aloittaja on kaikesta huolimatta aivan oikeassa vaikka monet hänen kirjoitukseensa kiivastuikin. Itsellä on kaunis ja pieni nainen ja olen häneen syvästi rakastunut ja en voisi koskaan edes ajatella että nainen joka olisi kanssani olisi jotain 170 tai yli, ei se vaan toimi meille miehille niin ja nyt moni miettii miten lyhyt minä olen, olen 187cm.

      • Hah!

        "Meille miehille".... MILLE miehille? Se nyt on niin että:

        a) jos olet mies et voi puhua monikossa, voit puhua vain omasta puolestasi.

        b) nainenhan sinä kuitenkin oikeasti olet, joten et voi puhua yhdenkään miehen puolesta.


    • Anonyymi

      Olen aina halunnut olla itseäni paljon kookkaanman ja pidemmän uhkean nuoremman ja treenatun naisen orja,lelu,vauva ja omistama ja etsin Turusta tai läheltä naista joka todella nauttii kun alistaa ja nöyryyttää ja pahoinpiyelee ja ottaa hellästi kainaloon ja laittaa ison tissinsä suuhuni ja imettää. Olen turkulainen kovan elämän elänyt mut tosi ujo herkkä ja pienenkokoinen epävarma pienimunainen 53 vuotias mies ja 170 cm ja 80kg sinä 180 senttinen tai pitempi uhkea treenattu isotissinen domina nainen joka nautit itseäsi pienemmän miehen painissa heittelemisetä ja koko painolla vatsani ja naamani päällä istumisesta pieraise nokkaani olet rohkea itsevarma ja en mahda sulle mitään jos haluut mut orjaksesi laitatko tähän nimimerkki pieni omaisuutesi

    • Anonyymi

      Mä olen mies 50 vuotias ja 169cm ja pitkät uhkeat naiset ovat ihania seksikkäitä ja voi kun saisin 185-190 senttisem naisen ,jonka kainalossa olis hyvä olla ja allakin!

    • Anonyymi

      Olen itse 169 cm 51 vuotias ja 79kg ihan ok.kroppa ja muutenkin , ujo pikku käppänä , joka toivoo et tosi pitkä ,urheilullinen seksikäs ja itseäni nuorempi 180-190 vm pitenpikin pitkät uhkeat ,tai treenattu isotissiset ja iso perseiset naiset on.unelmani ,rohkea dominoiva ja pikku.miehistä pitävä nainen ota mut olen kiltti naisia kunnioittava mies Turusta ! Olen sun pikku keijp

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3120
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2111
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1885
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      72
      1587
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1346
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe