Seksuaalinen suuntautuneisuus harrastajissa?

CC.Catch.

Hei!
Olen itse tuunaaja ja monenmoisissa kinkereissähän sitä on tullut käytyä. Hienoa porukkaa aina paikalla mutta yhteen ilmiöön olen näissä törmännyt: kun illalla sitten saunotaan niin kaikki alkaa heittää ihme homojuttua ikäänkuin kaverimeiningillä. Sellasta pientä flirtinpoikasta on ilmassa ja takapuolesta köyritään ja ehdotellaan kännissä ties mitä. Joskus olen todistanut kuinka kaksi täysin heteroa miestä kuitenkin eksyivät sänkyyn. Onko autonlaittajissa ja varsinkin jenkkiautojen, seassa siis paljon piilohomoutta tai ihan avointakin?

42

705

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vm-56

      Kiva kun vihdoin joku ottaa esille tämän. Tossahan on paljon homoeroottisuutta mm. rasvaiset miehet ilman paitaa väsää autojaan. No siis itsestäni voin sanoa että olen homoseksuaali ja tallillani on muutama muukin. Mutta että piilohomoutta..no kaiketi sitä on. Mielenkiintoinen kysymys.

    • onkohan minäki?

      Jaa, Olin armeijassa parikymmentä vuotta sitten. Kasarmilla oltiin vielä kohtuu siivosti, mutta metsäretkillä nukuttiin teltassa ihan kylki kyljessä poikien kanssa. Oltiinkohan mekin sitten vahingossa homoja? Pitääkö nyt tulla kaapista tai jotain.

      Jalkapallon ja jääkiekon MM kisoissakin on ihan homoja joukkueita. Katsokaa kuinka miehet halaavat toisiaan aina maalien jälkeen...:)

      • Kyllä

        Jos omistat jenkkiauton.


      • onkohan minäki?
        Kyllä kirjoitti:

        Jos omistat jenkkiauton.

        Kun niitä jenkkejä on kaksi pihassa, niin kumoaako se toinen sen ensimmäisen auton tuoman homouden, vai olenko nyt tuplasti homo.

        Pelottaa pirusti, kun en tiedä miten tästä muijalle ja lapsille kertoisin. Minkälaisesta kaapista te muut olette tulleet pihalle, kelpaako IKEAN kaapit nehän olis "ruotsalaisia", ja eiköstävain nekin ole kaikki homoja.

        Ahdistaa niin kovasti. Seuraavaksi ostan kyllä hiirenharmaan Nissan paskan 1.6 rivinelosella, niin olen heteromies taas....


      • kaapista ulos heti
        onkohan minäki? kirjoitti:

        Kun niitä jenkkejä on kaksi pihassa, niin kumoaako se toinen sen ensimmäisen auton tuoman homouden, vai olenko nyt tuplasti homo.

        Pelottaa pirusti, kun en tiedä miten tästä muijalle ja lapsille kertoisin. Minkälaisesta kaapista te muut olette tulleet pihalle, kelpaako IKEAN kaapit nehän olis "ruotsalaisia", ja eiköstävain nekin ole kaikki homoja.

        Ahdistaa niin kovasti. Seuraavaksi ostan kyllä hiirenharmaan Nissan paskan 1.6 rivinelosella, niin olen heteromies taas....

        Osta ennemmin Auris, se on heterosedän peli.
        Ei homo voi olla kahta kertaa, mutta kertakin on ihan riittävä määrä.


      • onkohan minäki?
        kaapista ulos heti kirjoitti:

        Osta ennemmin Auris, se on heterosedän peli.
        Ei homo voi olla kahta kertaa, mutta kertakin on ihan riittävä määrä.

        Jaa mutta nythän mää vasta hokasin että määhän oonki semmonen Homo Sapienssi vaan...eli googlen kääntäjällä "homo sabiens = viisas mies", siksi kai tuolla pihalla ne kaksi jenkkiäki on.


    • tietoa löytyy

      Tampereella ainakin homoillaan!

    • rasvainen hylsy

      olen huomannut talleilla käydessä että ,hieman on miesten välistä erotiikkaa . .äänekkään pierun jälkeen katsotaan syvälle silmiin ja monaliisa hymy kasvoilla .

    • exit only

      minua pikkaisen pelottaa .viimeksi kun jarruja korjasin ,niin taakseni tuli yksi puoli tuttu .melkein painautu minuun kiinni .tunsin sen hengityksen niskassani. ja kuulin kuinka se haisteli minun hiuksiani vetämällä keuhkot täyteen ilmaa.

    • benaripoika

      Heippa vaan:)
      Oletko sä se ihana bemaripoju, jota katselin silloin bimmerpartyssa. Mulla oli se ihana keltainenpusero ja lökärifarkut jalassa, ja tietenkin lippis sillain ihanasti vinossa.
      Ei meidä tuuninki porukassa ainakaan yhtään piilotella homoutta, me ollaan tultu kaapista ulos jo sillon, kun me ostettiin nää bemarit.
      Tuu meidän porukkaa, niin ei tarvii elää kaapissa, eikä puutteessa.

      Ainoa huono puoli on noi jenkkiautoilijat, kun ne ei ymmärrä, että me homotkin ollaan ihmisiä, vaan ne vetää aina meitä turpaan. Ikäviä ihmisiä.
      Ne ei oikein ymmärrä meidän poikarakkautta,ne on jotenkin rajottuneita ja aina kulkee vaan niiden tyttöjen kanssa.
      Eihän ne tytöt edes ymmärrä, kunka mies osaa tyydyttää miehen, ne ei ikinä pysty samaan. Pyh, noita tyttöjä, yäk.

      • hmhh..

        Bemariporukoissa on heteroja ja pelimiehiä sellaisia. Jenkkiautojen harrastajissa olen kyllä törmännyt homoseksuaalisuuteen ja sellaiseen kaksoiselämän viettämiseen. Muijille sanotaan että "mennään väsää talleille" mutta siellä sitten väsäillään vähän muita ku autoja.
        Sitten se että kaverit keskenään heittää kovaa panojuttua että "olen höylännyt sitä ja tota naista", tähän muut tietenkin heittää aina paremmat kokemukset. Myöhäistunneilla kuitenkin homoeroottiset jutut alkavat taas ja joskus päädytään keskenään sänkyyn. Tekopyhäähän toi jenkkiautojen harrastajissa on ja luulisi että tulee hyvinkin pian aika jolloin tämä TABU paljastuu. Jenkkilöiden harrastajissa on hyvin paljon homoja. Siinä ei ole mitään pahaa, piilottelussa on.


      • Chevy427BB
        hmhh.. kirjoitti:

        Bemariporukoissa on heteroja ja pelimiehiä sellaisia. Jenkkiautojen harrastajissa olen kyllä törmännyt homoseksuaalisuuteen ja sellaiseen kaksoiselämän viettämiseen. Muijille sanotaan että "mennään väsää talleille" mutta siellä sitten väsäillään vähän muita ku autoja.
        Sitten se että kaverit keskenään heittää kovaa panojuttua että "olen höylännyt sitä ja tota naista", tähän muut tietenkin heittää aina paremmat kokemukset. Myöhäistunneilla kuitenkin homoeroottiset jutut alkavat taas ja joskus päädytään keskenään sänkyyn. Tekopyhäähän toi jenkkiautojen harrastajissa on ja luulisi että tulee hyvinkin pian aika jolloin tämä TABU paljastuu. Jenkkilöiden harrastajissa on hyvin paljon homoja. Siinä ei ole mitään pahaa, piilottelussa on.

        Bemarilla ajavat on homoja,lisäksi niiden pili on pieni alle 10 sentin nysä!


    • kaappihomoja kaikki

      Pukeudutaan "miehekkään" junttimaisesti ja örvelletään miitingeissä ja koitataan piilottaa todellinen suuntautuminen, sitähän se on.

    • näinhän se on

      Se auto toimii siinä sellaisena verukkeena tai välikappaleena poikien välisessä rakkaudessa. Pääasiahan on että saadaan olla yhdessä ja painia, eiks je? ;)

    • Kelpo Mies

      ei se ole homo kuka ottaa vaan se kuka antaa. Tää on meidän juttu.

    • hah hah

      taidat olla vain peräreikätuunaaja. Mitään ajoneuvoa sulla ole !

      • rasvaa koneeseen

        Sanoo mies kuka selkeästi on tallilla kiertopalkinto :D


    • Ulos kaapista!

      Parasta jenkkiauton laitossa on se koeajo. Se koeajo poikien kanssa kestää pitkään...

    • paljastuit

      Tampereen tallin tekosia tämä ketju :( Yksi itseään täynnä oleva "taiteilija" pyrkii mollaamaan muita harrastajia. Ai niin-hän ei kutsu itseään harrastajaksi, hän on ammattilainen ja taiteilija. Todella kusipää kun oppii tuntemaan. Tämä on hänen mielestään sitä hyvää huumoria.

      • jakoon

        Ennenkuin lähdet syyttelee niin perusteluja vaan. Tunnen sieltä yhden kaverin ja on ollut ihan lapsuudesta asti hyvä ystävä. Mutta viime vuodethan toi on ollut melko itseänsä täynnä kun ruvennut maalaamaan tauluja.
        En silti syyttele täällä sitä. Kerro mikä talli?


    • w8 rulaa

      onhän nöi jenkkien rystääjät pikkäsen hömöhtäviä jöskys sillöin tällöin .pöitsyjen kesken . petskul terkkui .

    • jenkkiautot rules!

      Homoja me ollaan kaikki!

    • Pontiac Roadrunner

      Kyllähän noi homoilut liittyy enemmän Harley-Davidson -kulttuuriin. Tulikuumat Pakoputket on kaikille alan miehille tuttu elokuva. Jenkkiautoissa taas on kyydissä huonomaineisia juoppuämmiä ja otsatukkaisia yksinhuoltajia kiristävissä kellohameissa.

    • siitä.

      neljä lasta kolmelle eri naiselle,jenkkiautoja koko elämäni ajan,siinä olis alottajalle faktaa,onko enempää itellä näyttöjä esittää,ettet vain ite ole alan miehiä

      • rambler

        siitä. oletko tehnyt lapsia sen takia että piilottelet kaappihomouttasi niiden taakse ja yrität todistella heterouttasi. moni bi seksuaalinen tekee paljon lapsia ,ennen kuin
        rupee täyspäiväseksi homoksi. sanon tämän kokemuksella.


      • tulin ulos vm-79
        rambler kirjoitti:

        siitä. oletko tehnyt lapsia sen takia että piilottelet kaappihomouttasi niiden taakse ja yrität todistella heterouttasi. moni bi seksuaalinen tekee paljon lapsia ,ennen kuin
        rupee täyspäiväseksi homoksi. sanon tämän kokemuksella.

        Aivan! Moni elää just sellasta kaksoiselämää....


    • siitä.

      no on sitte aika piilossa pysynyt,kun ei ole minkäänlaista kiinnostusta ollu koskaan samaan sukupuoleen,Enpä juuri tiedä mitään niin etovaa,kuin kaksi miestä yhdessä,mutta kun taas kaksi naista näyttää jo ihan kohtu hauskalta

    • siitä.

      Vielä sen verta,että miksiköhän nämä alan heput jotenkin pakonomaisesti yrittävät pakottaa myös meidät normaalisti suuntautuneita tulemaan kaapeista.

      Totuushan on kuitenkin,että alan heppuja on vain minimaaliisen pieni määrä verrattuna meihin muihin

      Kuitenkin kiistaton totuushan on kuitenkin,että eipä sitä samoilla välineillä saa kummoisia aikaiseksi.

    • PELOTTAVA KOKEMUS

      Kun Tampereella pysähdyin tankkaamaan jenkkiäni, niin eikös lippispää bemaristi poju ajanut viereen ja alkoi jutella niitä näitä, jolloin ajattelin että täällähän on kohteliasta ja puheliasta porukkaa, mutta äkkiä hän alkoikin vihjailla homoseksistä. Keikisteli siinä bemun konepellillä hieroen nännejään ja höpötteli siinä jenkkien pehmeistä jousista ja V8:n mörinästä kourien välillä hiivakikkiään. Voi helekkari että pelotti se bemmiboy, mutta rohkaistuin ja nappasin lähtiessäni sitä nyrkillä otsaan jolloin hän tipahti kimeästi kirkaisten maahan. Ajelin siitä muutaman kilsan aika nopeesti ettei se vaan saa vihiä mihin suuntaan läksin kun eihän sitä tiedä vaikka lie kiihottunut seksuaalisesti äärimmilleen siitä iskusta, nimittäin maassa maatessaan hänellä oli sellainen viiden sentin tappi sortsien etumuksessa pystyssä. Seuraavalla levähdysalueella pesin bensalla käteni kun eihän sitä tiedä mitä noista p- poraristibemmisti pojuista voi näppeihin tarttua.

      • housuissa löytyy

        Mulla kävi Tampereella samanmoinen mutta erona se että homona toimi jenkkiautoilija ja hänen pullottava etumuksensa.
        Hän "korjasi kaasarini"...


    • 330d ja hajis

      Mix meitä homomiehiä täytyy aina solvata? Ihan normaaleja miehiä olemme. Kateuttako?

      • Kännissä kuin

        Ei me aikoinaan homppeleita ollu, me oltiin vaan niin kännissä ja huumeissa ettei siellä Monacon
        pehmeällä ja pimeällä takapenkillä oikein tienny onko se Äiti vai mikä . Nyt olen myynyt kaikki
        autot ja mopedit pois ja olen raitis uskovainen mies.


      • KORTONKI, JUMALAUTA

        Ne onkin ihan sairaan normaaleja!!


    • 99,99 % heteroita

      Jenkkiautoilu on miesten puuhaa, ei sovi "neideille".

    • BiBody

      Ei jenkkiauto piireissä ole bi/homoseksuaaleja enempää kuin muissakaan harrastajapiireissä. !
      Harrastan itse jenkkejä ja olen naimisissa oleva kolmen lapsen isä. Tosin olen salaa bi-seksuaali muilta ja en halua tulla ulos. Olen tyytyväinen itseeni.
      Olen ikäni tätä bi puolta harrastanut salaa ja minunlaisia on joka puolella erilaisten harrastusten piireissä, joten se siitä!
      Jotkut kai kuvittelevat näkevänsä homomaisia piirteitä milloin missäkin. Sitä luulisi olevan esim. jääkiekko porukoissa tms.
      Valta osa on heteroita!

    • Knowledge Hank

      Aika monella 2014 Big Brother -talon nykyisistä ja jo poistuneista miehistä on amerikkalainen takavetoinen henkilöauto vuosimalliltaan 1955-1984, moottorin ollessa 289-455 cid.

    • homoillaan

      Ah niitä nahkapöksyisiä jenkkiautoilijoita keillä on selkeä pullotus lahkeessaan.
      On aina kiva saunoa yhdessä. Illat ovat mukavia :)

    • buahahaa

      Ääliöt!

    • ihan_kiero

      Umpihetero oon, olen kyllä yrittänyt parantua heteroudestani, mutta turhaan

    • belair63

      No jos nyt ihan totta puhutaa ni mistäköhä johtuu tuo puhuttu jenkkiukkojen samaan sukupuoleen meneminen. Menkää ja kattokaa jossai alan tapahtumas tota naistarjontaa!!! On meinaa järestää sellastä viinan pöhöttämää superherkkuu ettei ihme jos omat kaveritkii alkaa näyttää paremmilta :)

    • ghjkkk

      Totta on. Itsestäni tuli homoseksuaali kun olin laitellu talleilla puol vuotta. Semmonen herkempi kaveri ehdotti jos kokeilisin. Se itse oli täysin kaapissa. Nyt vain me tiesimme. Sen yön muistan: hänen tallin yläkerrassa olevassa luukussa tunnelma oli aluksi vaivaantunut. Juotuamme parit tsekkiläiset oluet, asiat lähtivät etenemään kohti huippua. Kietouduimme toisiimme ja rakastelimme rajusti. Emme ole kertoneet muille salasuhteestamme vaikka porukoissa on muitakin homoja.

      • homoillaan

        Oletko Tampereelta jos saan kysyä?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      364
      3222
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      143
      1229
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      61
      1167
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      138
      1007
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      115
      816
    6. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      762
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      160
      752
    8. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      727
    9. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      113
      727
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      689
    Aihe