Sly Cooper 5

Sly fani00

Eli siis tota kysyisin ihan vaa että onko tuota Sly 5 jo kaupoissa vai mikä sen tilanne on kun saatiin pelattua juuri sly 4 läpi ja ruvettiin miettimään että onkohan sen jatko osa olemassa ja löysin netistä että sellainen pitäisi olla kuin Sly Cooper return of thieves mutta ei ole mitään hajua että onko se jo myynnissä?

29

9697

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tughjb

      Ääliö! Et ole selvittänyt tarpeeksi, sillä ei sellaista ole olemassakaan!

      • ajattelen, eli olen.

        On sellainen olemassa, muttei vielä ;) Siitä on tullut jo tieto, että ilmestyy mutta harmi vaan että pleikka 4:selle...


      • ubhjnkg
        ajattelen, eli olen. kirjoitti:

        On sellainen olemassa, muttei vielä ;) Siitä on tullut jo tieto, että ilmestyy mutta harmi vaan että pleikka 4:selle...

        Vaan ei ole VIRALLISTA! MIstä kummasta te kaikki oikein katsotte? Kaikki on keksittyä jonkun tahosta eikä se tule firman omasta puolesta...


      • heipati hei
        ubhjnkg kirjoitti:

        Vaan ei ole VIRALLISTA! MIstä kummasta te kaikki oikein katsotte? Kaikki on keksittyä jonkun tahosta eikä se tule firman omasta puolesta...

        Oletko pelannut 4:sen ikinä läpi? Olisi suorastaan vääryys maailmaa kohtaa jos sillevei tulisi jatkoa. Se tahallaan tehtiin sellaiseksi se loppu että ihmiset ostaisivat seuraan pelin. Muutenkin on se mielestäni virallistettu? Sen nimikin on jossain mainittu en kyllä nyt muista mikä se oli mutten kyllä jaksa alkaa tonkimaan


      • gvhbujn
        heipati hei kirjoitti:

        Oletko pelannut 4:sen ikinä läpi? Olisi suorastaan vääryys maailmaa kohtaa jos sillevei tulisi jatkoa. Se tahallaan tehtiin sellaiseksi se loppu että ihmiset ostaisivat seuraan pelin. Muutenkin on se mielestäni virallistettu? Sen nimikin on jossain mainittu en kyllä nyt muista mikä se oli mutten kyllä jaksa alkaa tonkimaan

        Ei ole edes nimeäkään! Niin kauan, kun kehittäjän puolesta ei kuulu mitään niin ne KAIKKI ovat vain keksittyjä. Seuraava osa tulee ehkä, mutta kaikki tähän mennessä olevat spekulaatiot ovat tällä hetkellä epävirallisessa muodossaan.


      • xlslkal
        ajattelen, eli olen. kirjoitti:

        On sellainen olemassa, muttei vielä ;) Siitä on tullut jo tieto, että ilmestyy mutta harmi vaan että pleikka 4:selle...

        Sanzaru gamesin Facebook sivuilla lukee etteivät he kehitä uutta Sly-peliä juuri nyt, mutta itse uskon, että se tulee joskus.


      • Anonyymi

        Sly pelisarjan jatko-osasta ei ole tullut mitään virallista tietoa. Huhuja on kyllä liikkeellä, mutta edes pelin kehittäjästä ei ole tietoa. Eli ei kannata kaikkea mitä netissä sanotaan ottaa todesta. Ainoa mikä on todettu että sly:sta tulee TV sarja jonka eka jakso julkaistaa loppuvuodesta.
        Kannattaa seurata kesäkuussa olevaa E3 Pelimessua jossa on aika uusia pelijulkaisuja, jospa sieltä saisimme vihdoin ja viimein vastauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sly pelisarjan jatko-osasta ei ole tullut mitään virallista tietoa. Huhuja on kyllä liikkeellä, mutta edes pelin kehittäjästä ei ole tietoa. Eli ei kannata kaikkea mitä netissä sanotaan ottaa todesta. Ainoa mikä on todettu että sly:sta tulee TV sarja jonka eka jakso julkaistaa loppuvuodesta.
        Kannattaa seurata kesäkuussa olevaa E3 Pelimessua jossa on aika uusia pelijulkaisuja, jospa sieltä saisimme vihdoin ja viimein vastauksia.

        oho!


      • Anonyymi

        You stubid sellanne on ämmä


    • Kilburni

      Jos, tai ainakin minun mielestäni kun, Sly 5 ilmestyy se on aika todennäköisesti pian elokuvan ilmestymisen jälkeen, kun sarjalla on paljon huomiota... Eli ehkä joskus 2016. Olen kyllä samaa mieltä, että olisi törkeää lopettaa peli cliffhanger:iin ilman jatko osaa, mutta on niin ennenkin tehty. Tosin salainen loppu kyllä lupailisi Sly 5 sijoittuvan muinaiseen Egyptiin.

      • clockwerkteory

        Moi. Ette ehkä ole nähnyt minua mutta mulla on monta asiaa. 1- sly 5:sesta on monta nimeä: legend of thiefs, master of thiefs ja operatin rescue sly, mutta en usko että ne on oikeita. 2-sanzaru ei tee utta sly peliä. Mutta ajatelkaas sucker punch ei tehnyt uutta peliä, joten sanzaru teki sen, voisiko se toistua, joku tekee sly 5?

        ps vaihtakaa palstaa. Menkää pelkkä sly 5 palstalle


    • jörppä

      Sly 5 on nimi mutta se ei ole return of the thieves. Se on Masters of the thieves. Julkaisu aika on oletettavasti kesä 2015

    • SATSFIN

      Sly 5 - peliä ei ole julkistettu: ainakaan vielä. Sly-elokuvasta voi tietenkin tulla peli.

      • Anonyymi

        En usko että tulee koska monta Vuotta on huhusta. Sly4 kyllä jäi ärsyttää joten lähin tietoa tonkimaan. Sitten kuulin salaisesta lopusta. Kirjoitin tubee:sly cooper salainen loppu ei toimi sitten sly cooper:thevies in taim secret ens löytyi sit katoin ja spoil siinä kun sly joutuu Egyptiin jäin ihmettelemään odotin vuosia lapsesta saakka odottelin uusia sly pelejä mut se ei taida tulla koskaan!!


    • Ronjasuhonen74

      Mä oon tän pelin suurin fani niin mä uskon että 5:nen tulee ja ne jotka puhuu pelkää paskaa niin oon vihainen niille ja oon pelannut tätä 4v joten se joka sano et se loppu on jätetty siihen mä vaikka lyön vetoa vaikka hengestäni että se tulee ja se joka vielä kerrankin loukkaa tän tyypin mieltä niin se saa kärsiä,

      • Ihmettelijänomatili

        Vasta 4 vuotta itse olen pelannut reilut 8-9vuotta😂


      • Ihmettelijänomatili
        Ihmettelijänomatili kirjoitti:

        Vasta 4 vuotta itse olen pelannut reilut 8-9vuotta😂

        Korjaan 10v


      • Fgt

        Päältä 14v.


    • 12v

      Todennäköisesti sly 5 tulee olemaan vasta vuonna 2020 jos he semmoisen tekevät. Mutta näillä näkymin sanzaru ei koske peliin ollenkaan koska ei halua uutta sly:ta
      Sehän jäi Cliffhangariin mutta ikinä ei kannata rueta arvioimaan ja puhumaan valheita tai arvauksia muille kun et pelin tekijä ole! PS kirjoitan tosi myöhään sori tästä

    • Sly12351

      Sly 5 ei välttämättä edes tule. Jos TV-sarjalla menee huonosti luultavasti sly 5 jää tulematta. Sony tietää mitkä pelit kannattaa julkasta ja mitkä tuovat rahaa hyvin.

      • Anonyymi

        se tv sarja on sly 5 video muodossa, ei tule peliä, mut tv sarja tulee


    • kgkgjgjjgy

      Sanzaru Games tekisi jo uutta sly cooper peliä mutta Sony (Playstation) ei anna lupaa julkaista/tehdä.

    • Jopperi.p

      Ei sitä sly 5 tule koska yksi sonyn työ teikiöistä niin sanoi!!!

    • Anonyymi

      Tän palstan keskivertoikä noin 11

    • Anonyymi

      Vissii tullu Teuro että kesällä 2019 tulee ja sen nimi ois Thieves for everything
      Ä

    • Anonyymi

      onko näknyt sly vitosta?

    • Anonyymi

      Ei ei ole olen kattonut prismoista kcitymarketista ja tokmanilta myös pelikaupoista

    • Anonyymi

      Sly Cooper 5 ei ole tulossa, vaan sen sijaan tv sarja joka on sama kuin Sly 5 mutta video muodossa

      • Anonyymi

        Nyt, 3 vuotta kommenttisi jälkeen ja 8 tämän palstan aloituksen jälkeen jälleen kohoaa isot huhut sly vitosesta. Saa vain toivoa. Huutista sille joka sano että varmaan 2020 se tuli ja meni, extrahuutista niille jotka sano 2016 tai "voi ei se tulee ps4". :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe