Nainen, kerro mielummin totuus

Totuus kiitos

Todennäköisesti jokainen treffipalstalla ollut mies on törmännyt siihen, että on kirjoitellut vähän aikaa jonkun kiinnostavan naisen kanssa. Melkein heti sen jälkeen kun on kuvat vaihdettu tai ehdottaa livetreffejä, niin nainen ilmoittaakin yhtäkkiä, että on juuri sopinut treffit jonkun kanssa tai on juuri tavannut jonkun muun, eikä halua enää jatkaa.

Minusta olisi ihan reilua kertoa totuus, että ei kiinnosta enää, eikä jättää sellaista valheellista toivoa ilmaan roikkumaan, että jos siitä naisen uudesta tuttavuudesta kehitykään romanssia.

Aika tökeröihinkin valheisiin olen törmännyt. Joistakin sen tietää heti, että ei ole kyllä totta, mitä nainen sanoo, mutta jotkut kuulostaa jopa ihan mahdollisilta

Kommentteja toivon myös naisilta. Luultavasti miehetkin sortuvat samaan, en tiedä. Minä en. Siis se mitä toivon, niin rehellisyyttä peliin, kiitos. Totuus oikeasti sattuu vähemmän, eikä varmasti jää epätietoisuutta.

17

959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos se onkin

      totuus??
      Itse olen kirjoitellut muutaman kanssa kerrallaan ja sitten, kun olen sopinut treffit jonkun kanssa ja ne ovat menneet hyvin, olen ilmoittanut muille, että katson yhden kerrallaan.
      Jos ei ole kiinnostanut muuten, olen sanonut kiitos ei, ilman selityksiä ja toivottanut mukavaa kesää.
      Jotkut miehet vain katosivat selittämättä yhtään mitään...

      • itsetuntokysymys

        Onhan se hyvätapaista ilmoittaa, ettei halua jatkaa. Useammin yhteydenpito vain loppuu ilman mitään. Se vasta on inhottavaa. Peruskohteliaisuus pitäisi löytyä jokaiselta.

        Jos et kestä sitä, että toinen ilmoittaa tapailevansa muitakin, pitäisi ehkä miettiä toinen tapa tutustua naisiin. Nettitreffit on tarkoitettu siihen, että tavataan mahdollisia tulevia kumppaneita. Sen vuoksi sieltä tulee myös pakkeja kohtalaisen usein.


    • Totuus kiitos

      Jos henkilö jatkaa heti saman tien entiseen tapaan roikkumista treffipalstalla, niin kyllä se kertoo siitä, ettei mitään treffejä kenenkään toisen kanssa ole ollutkaan.

      • 14:13

        Voivathan jatkaa vielä kirjoittelua ja tutustumista palstalla, vaikka ovat tavanneetkin? Tai sitten ei ollutkaan livenä kiinnostava ihminen? Kaikkea voi sattua.

        "Minusta olisi ihan reilua kertoa totuus, että ei kiinnosta enää, eikä jättää sellaista valheellista toivoa ilmaan roikkumaan, että jos siitä naisen uudesta tuttavuudesta kehitykään romanssia." => Älä jää roikkumaan, nainenhan on jo tavallaan ilmoittanut sinulle, että joku toinen on kiinnostavampi kuin sinä ja hänet aikoo tavata. Et ollut niin kiinnostava, että olisi sopinut treffit kanssasi, vaan jonkun muun. Kannattaa tuossa vaiheessa siirtyä eteenpäin. Haluatko todellakin olla jonkun planB, C tai D......


    • Kiitos totuutta

      myös miehiltä. Varsinkin niiden treffien jälkeen.....
      Miten voi olla niin vaikeaa aikuiselta ihmiseltä laittaa rehellisesti viesti, ettet ollutkaan sitä mitä hain. Asia olisi siinä. No toki, ymmärtäähän sen siitäkin kun, kiinnostus, eli aktiivinen viestittely ja soittelu päättyy treffeihin. Mutta miksi sitten vaivautua vielä laittamaan viestejä, jossa kertoo, että oli mukavaa, treffeistä jäi hyvä fiilis, haluaa tavata uudelleen ja sitten täysi hiljaisuus? Totuus olisi niin paljon yksinkertaisempaa kaikille.

      • aktiivisuus??

        Nimimerkille Kiitos totuutta kysymys, miten aktiivinen sinä olet niitten treffienkin jälkeen pitämään yhteyttä vai onko se tyypillistä naisten ajatusmaailmaa että se mies pitää yhteyttä yllä?
        Kyllähän se on ihmis- kuin eläinkunnassakin että nainen/naaras on joka paljolti valitsee mahdolliset jatkot.
        Itsekkin kokenut useampienkin treffien jälkeen että tässä voisi olla mahdollisuus jos en ole saanut punaista vaikka ei nyt ihan täysin vihreääkkään vaan ennemmin keltaista valoa.naiselta niin ne jatkot ovat kiinni siitä minun aktiivisuudestani mutta monesti toiselta ei löydy sitä aikaakaan ja jos ei pokka riitä sanomaan suoraan ettei kiinnosta.
        Niin kyllä se minunkin kohdaltani jää siihen 1-2 viestiin ja odotan aktiivisuutta naisen puolelta ja jos sitä ei löydy heitän sitten rukkaset nurkkaan ja menen muille apajille...


      • Kiitos totuutta
        aktiivisuus?? kirjoitti:

        Nimimerkille Kiitos totuutta kysymys, miten aktiivinen sinä olet niitten treffienkin jälkeen pitämään yhteyttä vai onko se tyypillistä naisten ajatusmaailmaa että se mies pitää yhteyttä yllä?
        Kyllähän se on ihmis- kuin eläinkunnassakin että nainen/naaras on joka paljolti valitsee mahdolliset jatkot.
        Itsekkin kokenut useampienkin treffien jälkeen että tässä voisi olla mahdollisuus jos en ole saanut punaista vaikka ei nyt ihan täysin vihreääkkään vaan ennemmin keltaista valoa.naiselta niin ne jatkot ovat kiinni siitä minun aktiivisuudestani mutta monesti toiselta ei löydy sitä aikaakaan ja jos ei pokka riitä sanomaan suoraan ettei kiinnosta.
        Niin kyllä se minunkin kohdaltani jää siihen 1-2 viestiin ja odotan aktiivisuutta naisen puolelta ja jos sitä ei löydy heitän sitten rukkaset nurkkaan ja menen muille apajille...

        Vastasin hänen pariin viestiinsä treffien jälkeen. Sen jälkeen hiljaisuus.....
        Ennen tapaamista viestejä ja puheluita tuli useita päivässä. Eiköhän tästä voi päätellä jo jotain????
        Ihmettelin vain, miksi vaivautuu treffien jälkeen viestittämään jotain muuta kuin oikeasti ajatteli??! Olisi sanonut suoraan vain.


    • Sinkum.

      Taitaa olla melko mutkikasta, hankalaa netin kautta löytää sopivaa kumppania. Viestitellään ehkä tavataan useampikin, harvemin iskee kipinää, katsellaan, jahkaillaan ym ym. Onneksi en ole sortunut moiseen hömppään, eiköhän aito live elämä ole tehoikkain keino löytää seuraa.

    • kesä.

      Naiset katsoo naamaa ja lopettavat yhteydenpidon vaikka ensin on kehunut maat ja taivaat et kumppani on kiva. Tosiasia on että ulkonäkö ratkaisee onko nainen kiinnostunut. Ja lihavat naiset on yhtä nirsoja kuin kauniit. Naisis ei ole mitään eroja kun kaikki haluaa komean miehen, mies saa olla väkivaltainen naisten mielestä kunhan on komea.

      • yksvaanminäkin

        Ei se naama tai koko ole kriteerinä jatkoon, vaan se, että syttyy kipinä ees jonkinmoinen, mut kun ei niin miks ihmeessä pitäis väkisin jatkaa eihän siitä mitään tuu. Siis naamalla ei oo mitään merkitystä mun mielestäni.


    • eewa

      Erään miehen kanssa viestiteltiin n.2kk.Minulla on kuvallinen profiili,mutta hänellä ei ollut,ja profiilikin on melkein tyhjä;maakunta ikä pituus...Meillä riitti kumminkin puheenaiheita pitkiinkin keskusteluihin.Suunnittelimme juhannustreffejä.Sain häneltä kokovartalokuvan.Normaalin suomalaisen näköinen mies,minun mielestäni.Lähetin hänelle oman kokovartalokuvan (vaatteet päällä) siihen tyssäsi tapaamishalut,en ollutkaan sellainen kuin hän oli etsimässä.
      Tapasin toisen henkilön,jolle kelpasin sellaisena kuin olen.Hänenkään profiilissansa ei ollut kuvaa.Tämän miehen kanssa olemme taustoiltamme aika samankaltaisia.
      Täällä syytetään naisia ulkokuoreen tuijottamisesta,mutta miehet ne vasta ronkeleita ovatkin.Itse en huoli komeaa miestä.Ne tavalliset kaverit ovat mukavampia.

    • Sitäkin juuri

      On aika erikoinen piirre naisissa ainakin, olen törmännyt miehenä samaan ilmiöön.
      Ja toinen, omasta mielestäni vähän perseestäkin oleva juttu on tällainen, kun aika moni nainen treffailee kahta kolmeakin miestä samaan aikaan(käy treffeillä ja pitää yhteyttä tiivisti muutenkin) ja se on heidän mielestään on ihan normaalia ja hyväksyttävää, josta mies ei saisi olla edes vähää "möksöllään" ja ettei heidän tarvitse sitä edes sanoa miehelle.
      Mutta sitten heidän kyllä täytyy sitten saada tarkkaan selville, tapaileeko mies muitakin naisia samaan aikaan ja suurin piirtein sanatarkasti täytyisi tietää kaikki kanssakäyminen. Ja pimahtavat ihan totaalisesti, jos mies edes viestittelee jollekin toiselle myöskin tai jos eivät sitten uskokaan, että mies on yksi kerrallaan-asenteella tämän naisen kanssa tekemisissä.
      Voisiko joku nainen valaista tällaiselle yksinkertaiselle miehelle, että mikä tällaisessa on se pointti?:) Eli että nainen saa tapailla alkuvaiheessa ainakin vaikka kuinka montaa miestä, mutta mies ei sitten aisi suurinpiirtein edes ajatellakaan muita naisia..Tämä on aika yleistäkin vielä, ainakin omassa treffailuhistoriassani. En ole kyllä pitkään aikaan käynyt edes treffeillä ja käydessänikin kyllä keskityin aina siihen yhteen naiseen, enkä haalinut mitään haaremia itselleni.
      Ja kun eihän tuollainen "nainen haluaa tuntea itsensä ainutlaatuiseksi"-selitys kyllä ole edes tekosyy pistää toinen lyhyen hihnan päähän, varsinkaan kun nainen itse sitten hummailee useammankin kanssa.

      • rehtiys+reiluus

        No eikös se ole reilua, että molemmilla on samat säännöt?

        Jos joku nainen ei hyväksy sinulta samaa mitä itse tekee, vaan pimahtelee, niin siinähän on hyvä syy lopettaa homma siihen. Kuka sitä nyt kontrolloivan pimahtelijan kanssa haluaisi mitään pitempää suhdetta?

        Seuraavalta pimahtelijalta kysyt, miksi sinun pitäisi tapailla vain yhtä, jos nainenkaan ei niin tee.

        Kirjoitan näin, vaikka olen itsekin nainen.


      • Sitäkin juuri
        rehtiys+reiluus kirjoitti:

        No eikös se ole reilua, että molemmilla on samat säännöt?

        Jos joku nainen ei hyväksy sinulta samaa mitä itse tekee, vaan pimahtelee, niin siinähän on hyvä syy lopettaa homma siihen. Kuka sitä nyt kontrolloivan pimahtelijan kanssa haluaisi mitään pitempää suhdetta?

        Seuraavalta pimahtelijalta kysyt, miksi sinun pitäisi tapailla vain yhtä, jos nainenkaan ei niin tee.

        Kirjoitan näin, vaikka olen itsekin nainen.

        Niinhän se täytyykin olla ja olen kyllä pitänyt tuosta kiinni, että toiselle täytyy antaa sama vapaus siihen, mitä itse tekee.
        Eli deitti samantien "takaisin baanalle", jos käytös vähänkin tuota, mistä kirjoitin.
        Se jälkipyykki kuitenkin on aika tympeätä, mitä ei jaksa. Kun ei sitten mene millään perille, että joko molemmat tekee tai ei kumpikaan, ja jos se ei sovi niin erilleen.
        Yks muuten aika yleinen on(jos ollaan oltu jo jonkin aikaa tekemisissä eli suhteen alussa), että me oltiin juuri erottu sillä hetkellä.
        On vaan ollut aina yksipuolinen ero ja sitten, kun olen tosiaan pistänyt homman poikki ja jatkanut elämääni, niin voi sitä rähinähelvetin määrää...
        Mutta näillä mennään;/
        Ehkä aika pitkälti siksi olen tosiaan ollut itse telakalla tässä jonkin aikaa, kun ei oikein nappaa. Mutta eiköhän se asiallinen nainen mullekin löydy sitten jossain vaiheessa, jolle sit antaa saman hyvän takaisin;)


    • kiitos.

      ..kun on kuvat vaihdettu....

      ..heh onkin naistenmiehen näköinen

    • e6je57k

      "Melkein heti sen jälkeen kun on kuvat vaihdettu tai ehdottaa livetreffejä, niin nainen ilmoittaakin yhtäkkiä, että on juuri sopinut treffit jonkun kanssa tai on juuri tavannut jonkun muun, eikä halua enää jatkaa."

      No mikä ihme tossa jää epäselväksi? :D

      "EIKÄ HALUA ENÄÄ JATKAA", tajuatko?

      Ei sitä kuule jollekin chattituttavalle tarvi selitellä sen kummempia.
      Moni on kertonut kuinka sieltä tulee haistattelua ja kaikkea säälittävää pas-kaa takaisin kun selittää miksi ei kiinnosta.

    • qwertsöt

      "nainen on juuri tavannut jonkun muun, eikä halua enää jatkaa."

      Minusta olisi ihan reilua kertoa totuus, että ei kiinnosta enää, eikä jättää sellaista valheellista toivoa ilmaan roikkumaan, että jos siitä naisen uudesta tuttavuudesta kehitykään romanssia."


      Minulle ei tuosta kyllä olisi jäänyt mitään toivoa. :) Selvä peli, hänellä on jo uusi ja aikoo pitää hänet, etsi itsellesi uusi. :) Jos soitteli ahkeraan ennen uuden löytämistä, mitä sitten? Voihan naimisissakin puhua ahkeraan ja kun se on loppu, ei pidä odottaa, että vaihtaa uuden ja kivamman puolison takaisin sinuun. Vaihtaisitko sinä entiseen treffikaveriin, jos sinkkuna löytäisit selvästi paremman kumppanin josta ei ole syytä luopua? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe