Kissat eivät oikeasti välitä ihmisistä

Eivätkä miehet naisista.

Kissat haluavat ihmisiltä vain ruokaa ja miehet naisilta pillua.

Koko juttu perustuu siihen, että ihmiset kuvittelevat, että kissat tykkäävät heistä ja naiset kuvittelevat, että miehet rakastavat heitä.

33

366

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eivätkä naiset mie..

      No eivät naisetkaan oikeasti välitä miehestä.
      Haluavat vain lapselleen mahdollisimman paljon suojaa, miehen resursseja ja statusta kanamaisten kavereidensa keskuudessa.

    • tottatottaon

      Eli naiset on huijareita (tarkoittaa samaa kuin rosvo) ne vie miehiltä rahat, järjen ja lopulta tajun.

      • NainenOnRosvo

        Miehiltä menee järki kun ne näkee kauniin naisen ja huomaavat että nämä eivät haluakaan miestä vaan joitain miehen "ominaisuuksia", kuten rahaa, itsekkyyttä ja valtaa.

        Naisilta menee järki kun ne tajuavat että miehet haluavat vain pillua ja jättävät naisen löydettyään kauniimman sekä pettävät aina.

        http://www.psychologytoday.com/blog/the-attraction-doctor/201208/james-holmes-mental-illness-or-social-frustration

        http://takkirauta.blogspot.fi/2012/08/nihilistisin-paatelma-vahaan-aikaan.html

        Naisten parinvalintapreferenssin takia siis Kristinusko onkin totta. Tämän maailman ruhtinas on saatana, ja aidot kristityt siis hyvät ja kiltit ihmiset eivät ole tästä maailmasta, mutta joutuvat kestämään tämän maailman saatanallisuuden seksittömyyden muodossa.

        "Joka voi valita tämän ratakisun, valitkoon"


      • ajattelen samoin
        NainenOnRosvo kirjoitti:

        Miehiltä menee järki kun ne näkee kauniin naisen ja huomaavat että nämä eivät haluakaan miestä vaan joitain miehen "ominaisuuksia", kuten rahaa, itsekkyyttä ja valtaa.

        Naisilta menee järki kun ne tajuavat että miehet haluavat vain pillua ja jättävät naisen löydettyään kauniimman sekä pettävät aina.

        http://www.psychologytoday.com/blog/the-attraction-doctor/201208/james-holmes-mental-illness-or-social-frustration

        http://takkirauta.blogspot.fi/2012/08/nihilistisin-paatelma-vahaan-aikaan.html

        Naisten parinvalintapreferenssin takia siis Kristinusko onkin totta. Tämän maailman ruhtinas on saatana, ja aidot kristityt siis hyvät ja kiltit ihmiset eivät ole tästä maailmasta, mutta joutuvat kestämään tämän maailman saatanallisuuden seksittömyyden muodossa.

        "Joka voi valita tämän ratakisun, valitkoon"

        Hyvä teksti Ruukinmatruunalta, taisin juuri pikkaisen ihastua.


    • 10+2

      Kissat haluavat myös suojaa, lämpöä ja hemmottelua sekä puhtaan vessan.

    • aerua4ti

      No ainakin miehet haluavat jotain, mikä on naista itseään. Naiset sen sijaan haluavat vain rahaa ja näyttelyesineen, jolla keulia kavereille. Nainen on näissä pariutumisjutuissa kylmempi ja tunteettomampi, se on ehdoton totuus.

      • haista sinä paska. Minä haluan miehen seuraksi, ystäväksi, elämänkumppaniksi, surujen ja ilojen jakajaksi, jonkun jota hemmotella, jonkun jonka vuoksi elää. Ikinä en ole ollut rikkaan miehen kanssa enkä sellaista etsinyt. Köyhiä on minun miehet ollut, paskoja vaan siinä suhteessa kun pettämään menivät ja minä en sitä suvaitse joten siihen on loppunut.

        En vaadi mitään muuta kuin uskollisuutta ja kunnioitusta molemminpuolisesti.


      • Käyttäjätutkimus
        Luontoon kirjoitti:

        haista sinä paska. Minä haluan miehen seuraksi, ystäväksi, elämänkumppaniksi, surujen ja ilojen jakajaksi, jonkun jota hemmotella, jonkun jonka vuoksi elää. Ikinä en ole ollut rikkaan miehen kanssa enkä sellaista etsinyt. Köyhiä on minun miehet ollut, paskoja vaan siinä suhteessa kun pettämään menivät ja minä en sitä suvaitse joten siihen on loppunut.

        En vaadi mitään muuta kuin uskollisuutta ja kunnioitusta molemminpuolisesti.

        Monenko nussima olet?


      • Epämies
        Luontoon kirjoitti:

        haista sinä paska. Minä haluan miehen seuraksi, ystäväksi, elämänkumppaniksi, surujen ja ilojen jakajaksi, jonkun jota hemmotella, jonkun jonka vuoksi elää. Ikinä en ole ollut rikkaan miehen kanssa enkä sellaista etsinyt. Köyhiä on minun miehet ollut, paskoja vaan siinä suhteessa kun pettämään menivät ja minä en sitä suvaitse joten siihen on loppunut.

        En vaadi mitään muuta kuin uskollisuutta ja kunnioitusta molemminpuolisesti.

        Veikkaan että haluat kyllä jotain muutakin kun uskollisuutta ja kunnioitusta, sillä uskollisia ja naistaan kunnioittavia miehiä on läjäpäin. Nämä ominaisuudet eivät ole sellaisia mitkä näkyisivät ihmisestä päälle päin, joten joudut valikoimaan ne miehesi jollain muulla perusteella, sillä kyllähän sinäkin nyt jollain perusteella valikoit. Ja ne kriteerisi ovat johtaneet siihen pettäjän valitsemiseen uskollisen sijaan.


      • Luontoon kirjoitti:

        haista sinä paska. Minä haluan miehen seuraksi, ystäväksi, elämänkumppaniksi, surujen ja ilojen jakajaksi, jonkun jota hemmotella, jonkun jonka vuoksi elää. Ikinä en ole ollut rikkaan miehen kanssa enkä sellaista etsinyt. Köyhiä on minun miehet ollut, paskoja vaan siinä suhteessa kun pettämään menivät ja minä en sitä suvaitse joten siihen on loppunut.

        En vaadi mitään muuta kuin uskollisuutta ja kunnioitusta molemminpuolisesti.

        En minäkään. Kaikki tarvittava yhdessä lauseessa


    • ...

      Kissat antavat paljon enemmäin kuin saavat, kylläisinä ja hyvin nukkuneinakin. Tuovat joskus hiiriäkin ovelle, jos vain maistuisi.

    • Olen kuullut

      Joku kisu saattaa tuoda pihalle jopa jäniksen tai ns. riistalinnun, varmaan iso kolli.

    • hyihelvetti

      Jotkut panee omia kissojaan (eläimiinsekaantujat) minä en ole semmonen.

    • Annakaarin

      Olen lukenut, että kissat eivät näytä tunteitaan avoimesti, koska se ei ole luonnossa viisasta. Omat kissani kyllä tunkevat jatkuvasti syliin.

      • Epämies

        Sano tuo tunteiden näyttäminen koirille, niin ne nauravat sinulle kippurassa.

        Kissa tunkee syliin, kun se haluaa että sitä hellitään, ei sen takia että se sitä hellyttää haluaisi itse jakaa. Onko itsekkyys tunteiden näyttämistä?


    • Nöff Nöff

      Kyl mun kissani aina syliin tulee ja vatii rapsutusta.
      Se kynsimine ei niin kivaltatunnu ko tulee mahanpääl.

    • mies..

      itse miehenä ainakin haluan rakastaa ja tulla rakastetuksi, läheisyys ja molemminpuolinen välittäminen on ihan parasta mitä vaan voi olla, seksi tulee vasta toisena kaiken tämän jälkeen, voisin vaikka olla ilmankin seksiä.

    • multitool

      Ei ole kissaa mutta pidän niistä. Sellaisen näkee hiiviskelevän tuolla jossakin, kuin aasialaiset isoserkkunsa. Jännä seurata, kun ne välttelevät avomaastoa. Metsikön reunalta suorinta tietä seinänreunalle ja sitä pitkin eteenpäin. Jos olisi kissa, niin ei haittaisi vaikka se ei "välittäisi" minusta. Itsenäinen kulkijahan tuo loppujen lopuksi on?, vaikka lautasen ääreen palaisikin? Mukavaa se olisi, jos kattirontti joskus tuossa sylissä siliteltävänä köllöttäisi. Vain huomannut, että kissalla on rauhoittava vaikutus.

    • Nöff Nöff

      Kyl ulkokissast näi kesäsi on huolii.
      punkin, madot, ampiaisen pistot ja käärmeen puremat, et saa aina tarkkailla ko sisäl tulee.

    • 555666

      Kissat on tappajia, katsokaapa joskus millaiset torahampaat niillä on. Näyttävät sööteiltä mutta ulkokuori pettää.

    • Örkki

      Moniko kissa on hyökänny ja raadellu ihmisen, niinku ihmisen paras lemmikki koira?

      • 2+12

        "Moniko kissa on hyökänny ja raadellu ihmisen, niinku ihmisen paras lemmikki"

        Kuinkahan kävis jos kissat ja koirat olis saman kokoisia? Mä voisin suhteellisen luottaa hyvin koulutettuun isoon koiraan, jopa potentiaalisesti vaarallista rotua olevaan.

        Jättikisuun en luottaisi.


      • 2+12 kirjoitti:

        "Moniko kissa on hyökänny ja raadellu ihmisen, niinku ihmisen paras lemmikki"

        Kuinkahan kävis jos kissat ja koirat olis saman kokoisia? Mä voisin suhteellisen luottaa hyvin koulutettuun isoon koiraan, jopa potentiaalisesti vaarallista rotua olevaan.

        Jättikisuun en luottaisi.

        Juu, luottamusta koiriin tuntuu ihmisiltä löytyvän vähän liiankin kanssa. Sen takiahan näitä vakavia koirien hyökkäyksiä niin paljon tapahtuukin, kun eivät ymmärrä ettei koira todellisuudessa ole pätkääkään luotettavampi kuin samankoinen kissa.


    • kissat ja koirat

      Mies on kuin koira joka kiintyy siihen, joka antaa sille ruokaa, pimppaa ja rapsuttaa leuan alta, mutta saattaa vaihtaa naiseen, jolta saa vielä parempaa ruokaa ja parempaa pimppaa ja rapsuttaa vieläkin enemmän leuan alta. Nainen on kuin kissa, joka teeskentelee kiintymystä, että saa rahaa ja statusta, jotta voi mennä omia menojaan ja tilaisuuden tullen vaihtaa uuteen miehen, jolta saa vielä enemmän rahaa ja statusta.

      • _________

        ja paskat, mies kylläisenäkin lähtee vieraisiin, kun mikään ei riitä , älä luule itsestäsi liikoja


      • 62q46t2y4

        Kissat on mulkkuja.


      • 62q46t2y4 kirjoitti:

        Kissat on mulkkuja.

        No joo, tuon videon perusteella sekä kissat että koirat ovat aika omituisia kavereita. Hiukkasen huolestuttavaa lemmikkien omistajien kannalta, mikäli sanonta ”seura tekee kaltaisekseen” pitää paikkansa.


    • 76767676767

      tosi hauska!!!!!!!!!!!!!

    • 16+9

      Pyh, miehet tarvitsevat niin syvästi äitihahmoa elämäänsä, että alkoholisoituvat tai jopa tappavat itsensä jos liian kauan joutuvat olemaan ilman.

      • miestukka

        Pyh, naiset tarvitsevat niin syvästi isähahmoa elämäänsä, että muuttuvat itse sellaiseksi, jos jäävät ilman.


      • onpahan ainakin
        miestukka kirjoitti:

        Pyh, naiset tarvitsevat niin syvästi isähahmoa elämäänsä, että muuttuvat itse sellaiseksi, jos jäävät ilman.

        Mielenkiintoinen teoria.


    • Puolin ja toisin

      Kyllä miehet sen pillun ohella haluavat myös muutakin naiselta ja kyllä miehet oikeasti rakastaa naisia eivätkä voi elää ilman heitä, eivät vain halua myöntää sitä koska heillä ylpeys ja iso ego menee edelle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe