Mopolla hurjastelijat Kaipolassa

Kaipolalainen

Mitä mieltä olette Kaipolassa hurjastelevista mopopojista jotka päristelevät ilman järjen häivää mopoilla, traktoreilla ja ruohonleikkureilla keskellä yötä. Olen kuunnellut tuota jo liiankin kauan ja alkaa pikkuhiljaa menemään hermo kun kyseiset kaverit eivät usko puhetta. Poliisitkin ovat puuttuneet asiaan, mutta ei tunnu asiaa helpottavan.

54

856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mopo ja es

      Olen sitä mieltä että se olen minä sillä minun paskalaitoksella jolla ajelen ilman äänenvaimenninta koska kiva kiusata ihmisiä lujasti :-)

    • kukkahattuhomokaipolasta

      Ja se yksi helvetin hullu vetää sillä pv:llään sataaviittäsataa yötä päivää pitkin kaipolan kyliä.. ei taida poijalla olla paljoa järkeä päässään !?

    • pelokas kaipolalaine

      Olen huomannut että täällä kaipolassa nuoriso ajaa kuin hullut mopojensa keulat koholla ja muutenkin hurjaa ylinopeutta. On vain ajan kysymys,koska nämä hurjastelijat löytävät itsensä läheltä asvalttia ja pahemmassa tapauksessa ruumishuoneelta. Ei siinä mitään jos heille itselleen sattuu jotain, mutta kun he aiheuttavat vaaratilanteita sivullisille! Päässä ei varmaankaan ole sahanpuruja kummempaa. Kirveellä näyttäisi olevan töitä. Poliisille on ilmoitettu asiasta.

      • kuka on noin sekasin

        No huh huh mitä tekstiä. "Ei siinä mitään jos itelle sattuu", "olis kirveellä töitä."

        Sinulla se on sahanpurua päässä kun puhut tuollaista. Ei se mopolla pärrääminen kai niin iso asia ole että pitää kirveellä alkaa ihmisiä pilkkomaan. Typerin kommentti ikinä tällä palstalla.


    • läheltä piti

      Koiran ulkoilutus sai äsken uuden vivahteen kun kaksi mopopoikaa kaahasi pitkävuoresta hiomonkadulle koko tien leveydeltä. Kun pientareelta huusin että nyt vähän tolkkua ajoon he vastasiva takaisin että on jonkun ihmeen karin lupa ajella täällä. Poliisille ilmoitettu...

      • halme m

        No mitä helvettiä sää sitten siinä kitiset jos pojilla kerta lupa on tuohon ollut??? Ja soitit vielä poliiisillekkin kiusaksi vaikka pojat luvalla ajelivat? Ihme kitinää kaipolan suunnalta


    • Taru Anneli

      Se kari on mun mies ja kyllä se voi luvan antaa.

      • oma vikanne

        Niimpä!! Vittu täällä Suomessa oo ku lupia jota anotaan 24/7


    • partiolainen

      Sen yhen hurjastelijan veli kärysi ratista että sellasta porukkaa

      • isompia koneita..

        antaa poikin päristellä.. Ollaan kohta kuuluisampi toholampea..


    • evakko

      Laittakaas nimikirjaimia näkyviin, että onko nämä jullit niitä samoja, jotka kaahaili vuosi sitten koko ajan traktoreilla?

      • 4+12

        Luulen että samaa porukkaa se on. On tämä nykynuoriso vaan tällästä muuta tekemistä ei ole kuin häiritä viattomia yöt ja päivät ennen oli sentään kaikki hyvin. Vaikka en itse Kaipolassa asukkaan niin voin vain kuvitella tilanteen.

        Raippaa pitäisi tälle nykynuorisolle näyttää kun ei muukaan tunnu tepsivän!


    • aina seisoo

      Pipariko siellä Sivan kassassa haisee??

    • Traktoristi

      En ole vielä osunnut yhteenkään mopopoikaan ritsallani,hitsi!

    • se-joku-saatan-olla-minä

      Jos ei he itse itseltään henkeä riistä niin se saattaa kohta olla joku muu joka senkin asian näiden saatanan räkänokkien puolesta tekee..

      • jormak

        Ja poliisille ilmoitettu, täyttää selkeästi laittoman uhkauksen tunnusmerkit


      • etootosissas
        jormak kirjoitti:

        Ja poliisille ilmoitettu, täyttää selkeästi laittoman uhkauksen tunnusmerkit

        :DDDDDD


      • jormak
        etootosissas kirjoitti:

        :DDDDDD

        Olen. Juttelin jo yhden perhetuttavan kanssa, joka on poliisi ja sanoi, että on tuomioita tullut pienemmistäkin ja ottavat asian vakavasti. Kannattaa vähän miettiä mitä sinne nettiin kirjoittelee


      • The law
        jormak kirjoitti:

        Olen. Juttelin jo yhden perhetuttavan kanssa, joka on poliisi ja sanoi, että on tuomioita tullut pienemmistäkin ja ottavat asian vakavasti. Kannattaa vähän miettiä mitä sinne nettiin kirjoittelee

        Kenetkäs otat "uhriksi" kun ei ole mitään nimiä mainittu. Kysyppäs asiaa lakimieheltä äläkä kurssi heikeiltä.


    • Herätkäääääää

      Kukkahattu tädit ja sedät muuttakoon korpeen ja syvälle jossei mopon ääntä kestä! itse en ole kaipolassa nähnyt ainuttakaan "hurjaa" ylinopeutta ajaavaa mopoa enkä keulivaa mopoa. Tää on taas aivan turhaa kitinää peppukipeiltä kaipolalaisilta : DD

    • vanhempi mies

      En näe mitään vikaa näissä mopo pojissa kiva seurailla ulkona kun pojat nostaa nokkaa ja kunno äänethän on pakko kuulua se on sitä mopo aikaa parhaimmillaan

    • Esla

      Jumankautaniin! Mummot ja vaarit tervetulleita päristelemään mukaan ;)!

    • Niinol

      Missä pärisee, en mie kuule mitään? Se minnuu ärsyttää kui naapurin ruohonleikkuri pärisee sunnuntaisin kirkonmenojen aikaan. Jumalatonta menoa sellanen.

      • streetgatan

        Heh, on teillä ihmiset pienet murheet! Mikä niissä mopoissa niin häiritsee? Ajaahan keskustassa myös kova äänisiä autoja, kevareita, moottoripyöriä, juoppoja jne jne. Nekö ei haittaa ollenkaan? Vitun hieno juttu
        Kyllä työ autoilijat alleviivattuna, saisitte vähän kattoo miten ajelette. Parille saanut jo sakotkin hommattua.. Ette työkään sen parempia räkä nokkia ole kuin nuoretkaan. Joten painukaa huitsin kuuseen valittamasta ja puhumasta paskaa


    • Taru -Anneli

      Onko kaipolassa kirpputoritarjontaa? Olisimme tulossa viettämään sinne kesälomaa perheemme kanssa.

    • kolmenlapsenaiti

      Eikös tuo ole vain hyvä, että kaipolassa on jotain elämää ja varsinkin nuoria. Jokainen meistä voisi kysyä itseltään, että mitä sitä itse teki nuorena. Jos teilläkin olisi olleet noin hienot mopot jotka kulkee sitä 200km/h niin tekin olisitte varmasti päristelleet niillä menemään. Minua/minun lapsiani ei ole haitannut nuo mopolla ja muilla menopeleillä ajelijat, hyvin olemme yöt nukkuneet. Ainahan sitä voi hommata kuulosuojaimet tai korvatulpat !

      • Brööm brut brut

        Onko kuulosuojaimet korvilla nukkuminen sinun mielestäsi normaalia elämää?


    • hyvää päivää

      No mitä sitten jos keskusta-alueella kuuluu meteliä, ehkä se sinne kuuluukin? Sinne muuttaneilla tämä asia on varmaankin tiedossa. Sitten käsketään muuttamaan korpeen asumaan jos melu haittaa, mitenköhän korpeen sitä on mentävä kun kerran jopa kaipolan tai olkkolan perämetsissä aiheutetaan häiriötä? Asukkaanko tehtävä on vain sietää aamuyöstä tapahtuvaa häiriötä ja nukkua kuulosuojaimet päässä, on jossain vikaa kun tuollaista ehdotetaan ratkaisuksi.

    • suojeleva pollari

      Valtakunnassa kaikki hyvin jos rikkaiden kakarat hurjastelevat Kaipoolassa ja keskustassa traktoreilla ja mopoilla.
      Pahimmat kakarat ovat himoksessa sairaiden vanhusten asuntojen ikkunoita rikkomassa.

      • kaipolassa asuva

        Tuo on totta. Mutta onko kaipolassa rikkaita?


    • kolmenlapsenaiti

      Antaisitte nuorien elää ja nauttia nuoruudesta. Aina sitä valitetaan että kuinka ne nuoret räplää sitä älypuhelinta eivätkä käy ulkona ja tapaa kavereita, niin eikös tuo ole hyvä, että he ajelevat mopoilla ettei heidän aivoissaan tule ihan mössöä. Ja ketä tuo mopolla ajeleminen _oikeasti_ häiritsee . Ja toiseksi olen kuullut kuinka valitetaan, että Jämsässä ei ole nuoria, niin nyt kun niitä on niin ne ollaan ajamassa heti pois.
      En jaksa uskoa, että nuoret ajelelisivat kokoyötä samassa kohdassa, että mitenkä tämä haittaa jos ne ajavat parikertaa eestaas talon ohi se on ihan välttämätöntä.
      Kaikki nostivat haloon kuulosuojaimista...mainitsin myös korvatulpat ! Avatkaa silmänne ihmiset !

      • mukavannäköistä

        Nimenomaan! Jämsässä valitetaan kuinka keskusta täyttyy harmaapäistä ja sitten kun nuoret ovat liikenteessä niin heidät ajetaan pois koteihinsa homehtumaan. Sitäpaitsi hauskan näköistähän tuo on kun mennään keula pystyssä. Omat muksuni tykkäävät ikkunasta katsella kun he tekevät niitä temppuja. Eikä noista mopoista edes kovaääntä synny : D Laittakaa ikkunat yöksi kiinni niin ei voi häiritä kaipolan harmaapäitä! Ja jos jollakin on niinkin hyvä kuulo, että tuo häiritsee niin ei auta muukaan kuin mennä kauppaan ostamaan ne korvatulpat :) kyllä kaipolassa saa muutkin kulkupelit liikkua kuin rollaattorit!


    • roukoista

      En ole tarvinnut eareita. Enkä tunne kaipolasta rikkaita. Mopoilu ei tule koskaan loppumaan eikä tarvitse.

    • 1000101010000

      Nyt sitten seuraavaksi asukkaiden pitäisi alkaa nukkumaan ikkunat kiinni ja korvatulpat päässä, kohta varmaankin vaaditaan asukkaita naulaamaan ovet ja ikkunat sekä ehdotetaan ulkonaliikkumiskieltoa . Pitäisikö sallia myös rattijuopot jotta saadaan elämää alueelle ja lasten on kiva seurailla ikkunasta kun porukka hölmöilee kadulla. Turha ihmetellä lapsia jos vanhempia katsoo.

      Eikä tässä kukaan ole kieltämässä mopoilua tai ajamassa nuoria yhtään minnekkään, nyt vaan muutama lapsellinen kirjoittaja yrittää vääntää asiaa näin. Se kaahaaminen ja tarpeeton yöllä tapahtuva mopojen huudattaminen talojen lähella pitäisi saada loppumaan, ajakoot sydämmensä kyllyydestä kunhan noudattavat lakia.

    • tsyt tsyt

      Ei tarvitse laittaa ikkunoita kiinni yöajaksi kun nuo häirikkölapset rikkovat ikkunalasitkin. Ikkunalasit rikotaan erikoisesti sairaiden vanhusten asunnoista.
      Voi herran pieksut noiden kullannuppujen intoa ikkunalasien rikkomiseen.

    • en tajua

      Mitäs vikaa mopoilijoitten vanhemmissa on? Perustele.

    • no money

      No piti sitten alkaa nimiä luettelemaan. Kertokaa nyt vielä ne rikkaat. Siis kaipolan RIKKAAT. Kun niiden KAKARAT on kerran tän kaiken pahan takana mopoineen kaikkineen.

    • kaahaus veressä

      Nämä todella rankasti viritetyillä mopolla keulijat on perineet Valkjärveltä tulleiden evakko-isoisoisiensä geenit. "nii jot, ko myö koton Karjalas mäntii naapuriiki kyllää iha koska vaa ko hollituppaa... silviisii, tälviisii..."

      Kyllä se haitaria soittava matami osasi itsekin aikoinaan sen Peugeotilla kaahaamisen... pojista näköjään polvi pahenee... selvää geeniperimää...

    • roukko

      enempi minua häiritsee "punaisella torilla" örisevät puistokemistit kun mopedit.

      • kaipolassa haiseee

        En usko et kaipolassa sellaista supikoiraa on joka pitää ikkunoita auki.


    • Hitaat hämäläiset

      Onhan teilltä kaipolasta tullut se rullatuolilla ajeleva mönkkäri kauppias joka esiintyy naisena. Tiesittekös viisaat sitä häh?

      • mullaonpv

        Voi jumalauta mitä hiekkapilluja :DDD


    • esimerkkejä

      Näköjään jopa keskisuomalainen-lehdessä on heräilty jämsää piinaavaan vitsaukseen
      http://www.ksml.fi/uutiset/keski-suomi/vaarallinen-moporalli-piinaa-jamsassa/1903262
      Kertokaa nyt että onko tuo sitä normaalia käytöstä ja elämän tuomista taajamaan kuten täällä muutamat väittää? pitäisikö ihmisten laittaa kuulosuojaimet päähän ja autoilijoiden muuttaa korpeen asumaan että lapset saa rauhassa harrastaa?

    • just joo

      Kyseinen video leviaa somessa ja kommentteja lukiessa muutama tuttu sukunimi esiintyy monessa kohtaa joiden mukaan autoilija tekee väärin hidastaessaan tai että videon kuvaaja syyllistyy rikokseen kuvatessaan "laittomassa" paikassa.

    • AUTSH

      Paikallinen korttelipoliisi TAAS tekemässä ratsiaa...

    • euroshopperi

      Hankkikaa meille mopoilijoille hyvä ja luvallinen paikka harrastaa keulimista niin ei tarvi kylällä keulia... on niillä mopoilla ennekin kaahiltu ja tullaan kaahailemaan

      • nyrkkirauta

        Onneksi teille tuppikulli-mopopojille ei löydy ikinä Jämsästä töitä, niin joudutte muuttamaan Jämsästä muualle... hah, hah... tulevat työttömät. Muualla pitävät teitä maalaistolloina, kun kuulevat teidän muuttaneen Jämsästä heidän riesakseen.


      • ääääöööö

        sano turkin poika.


    • hierrekatu

      Siellä on Kaipolassa kuulemma joku taksikuski, joka ei meinannut oppia aikoinaan koulussa edes lukemaan. Oisko sillä lirahtanu kusta sekaan jälkikasvun teossa?

    • mopojonne1

      Haha onneksi kohta lumet sulaa ja pääsee taas KEULIMAAN ja polttamaan kumia ;) ja ysärin mummeli se vaan tykkää!? Ja kyllä mulle ainakin on töitä löytynnyt?

    • pölöpölö77

      Ajelkaa nuoret rauhassa niin minäkin tovereiden kanssa sekoilin mopon kanssa aikoinaan ja hauskaa oli se kun nyt kuuluu sinne oklahoma-kaipola akselille kyseinen toiminta!! Ei anneta perinteen katketa koska aina joku vinkuu kuitenkin!!

    • Kaipolaherra

      Ilmeisesti nämä Kaipolan kerrostalojen saamattomat saamatta jäänneet sulkeutuneet valitukset kantaa tänne asti.Mutta olihan näillä Kaipolan herrojen pojilla jotain vikaa niin kuin sillä kaksimetrisellä joka terrorisoi vielä jämsässäkin muita pitkään vaikka ikää jo paljon. jäivätkö isiltä huomiosta vai mitä se oli.

    • vai-kuinka

      taas on nuoret hurjastelemassa kun lumet on sulaneet.. taitaa vaan pahimmilla hurjastelijoilla olla jo autokortit?

    • laavulle

      Se lihava akka sen pitkänenäisen vanhan ukon kans kytää.
      omatkin pennut täysiä terroristeja.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3720
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1823
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1275
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      923
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      880
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      860
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      840
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      839
    Aihe