Nussivatko Henget?

Sucsibu

Hyvä kysymys harrastavatko kummituket seksiä toisten kanssa vai ihmisten?
Vastaus:Yleensäkin demonit ihmisten kanssa mutta en ole elämässäni tavannut toisen kummituksen kanssa sekstaavaa demonii se on silti mahdollista.
Tän keskustelun idea on että kerrotte omista kokemuksistanne oletteko tavanneet Succubuksen Incubuksen tai jonkun muun Seksi Demonin joka on riippuvainen sust KERRO MEILLE!

19

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • http://keskustelu.su
    • eräs palstalainen

      Riivaajilla ei ole ruumista ja ne saattavat pyrkiä ihmiskehoon voidakseen tyydyttää pakkomiellettään. Helvetissä on samoin. Kärsitään polttavista himoista ja haluista, myös koetaan fyysistä kipua ja tuskaa, mutta lievitystä, lääkettä ei vain ole. Näin ole kuullut opetusta ja kokemuksista jotka ovat saaneet kurkata rajan taakse.
      Kyllähän Raamattu antaa ymmärtää, että heidän tuskansa ei siellä lopu.

    • vveeebbef

      Kirkkoisä Augistinuksen http://fi.wikipedia.org/wiki/Augustinus mukaan 'demonit nussivat kauniita naisia',,no hän keksi tuollaisen 'demoni' käsitteenkin, siinä mielessä hän "sävelsi mitä halusi tuossa omassa" mielikuvituksessaan.

      Jos puhdas tietoisuus on perimmäinen olemuksemme, niin sellaisena; ei nussita, ryypätä, ajella autoilla, asuta, mennä naimisiin,,siis sanalla sanoen 'olla ollenkaan' ja varsinkaan kuten kehollisuudessa.

      ps. surullisinta olisi joutua ns. 'kummitukseksi', eli suomeksi sanottuna joutua jostai syystä jäämään maanpiiriin kiertämään. Ei pääse pois eikä voi elää kuten maailmassa tyydyttävästi eletään, kokien konkreettiseti kehollaan.

    • Sucsibu

      Selvä kiitos vastauksista mutta onko teillä kokemuksia Hengistä jotka ahdistelevat teitä?

    • Sucsibu

      Olen vastauksista kiitollinen mutta kertokaa silti kokemuksistanne ovatko teitä ahdistellu henget, demonit seksuaallisesti?

      • suojattu_naaras

        Kun kunnon kondomi on kohdallaan , ei ainakaan urosdemonit ahdistele !


    • Sucsibu

      älkää välittäkö tästä ekasta mun tekstistä:) tosta ylhääl olevasta:)

    • Siida

      No oma elämäni on mennyt pieleen demonit ovat kuristelleet minua pienestä asti ihmiset ympärilläni on pettänyt minua kun olin 13 vuotias niin henget kauniit naispuoliset olennot ottivat minuun yhteyttä ja joka päivä ne ilmestyvät luokseni kauniina nais olentoina voin koskettaa niitä tunnen niiden hengityksen tunnen kun ne suutelee minua ne antavat minulle luvan panna niitä niiden nimet on Anaina Adiella Bacella Camiera Ja Lilaja Nynioko Ne sektailee niin kovaa että koko kehon läpi menee ihana virtaus.

    • teiskolainen

      Kyllä tämä varmaan mahdollista on.
      Nimittäin meillä täällä Teiskossa on kiinteistö, jonka nykyiset asukkaat
      ovat kuulleet öisin naisten kirkuntaa ja miesten kiroilua.
      Näille äänille ei ole koskaan löydetty mitään järjellistä selitystä.

      Tiedetään, että kyseisessä kiinteistössä toimi 1930-luvulla vilkkaassa
      käytössä ollut bordelli.
      Väistämättä tulee mieleen , että äänien aiheuttajia ovat bordellissa
      tuolloin toimineet, nyt jo Manan majoille menneet ihmiset.

      Kiinteistön tarkempaa sijaintia en sen nykyisten asukkaiden yksityisyyden
      suojan takia kerro, koska heillä ei ole minkäänlaisia yhteyksiä kiinteistön
      1930- luvun histroriaan.

    • pussinussi

      Kyllä vain ja aloittajakin saa nussia kunhan on kuollut ensin.

    • Haamumies

      Kyllä haamumiehet ovat todellisia panomiehiä! siis oikeesti aloittaja,oletko aineissa???

    • Filemon_Sahlberg
    • Teksniikkalaji

      Olisi vaan kiva tietää kuinka tungetaan olematonta patukkaa näkymättömään p*rseeseen?

      • ektopatukka

        Ei se patukka ole olematon ! Se on ektoplasmaa.
        Ja perse on näkyvää ja lämmintä lihaa.
        Tai sitten päinvastoin, riippuen siitä, kumpi kummittelee !


      • LightTouch
        ektopatukka kirjoitti:

        Ei se patukka ole olematon ! Se on ektoplasmaa.
        Ja perse on näkyvää ja lämmintä lihaa.
        Tai sitten päinvastoin, riippuen siitä, kumpi kummittelee !

        Hypoteesina oli ilmeisesti kummitusten hääriminen keskenään.


      • ektopatukka
        LightTouch kirjoitti:

        Hypoteesina oli ilmeisesti kummitusten hääriminen keskenään.

        Aloittaja kysyi, harrastavatko kummitukset seksiä: a) toistensa kanssa vai b) ihmisten kanssa?
        Vastauksessani hypoteesinani oli vaihtoehto b.


    • ruputuspatukka

      Hengist Duval nyt ainakin.

    • Eikiitosjeesus

      Tarinan mukaan muuan jumala nussi Marian tiineeksi asti, mutta rikos on jo vanhentunut näyttöjen puutteessa

    • Astra

      Seksi on myös energioiden välityksiä, josta saamme suurta nautintoa. Uskon, että henget jakavat kyllä vastaavalla tavalla energioita mutta en tiedä onko heillä tarve tavalliseen seksiin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3451
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      179
      1508
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1277
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      145
      1151
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      853
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      815
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      116
      794
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      782
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      779
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      47
      772
    Aihe