Ei alkiota rv6+0, tuulimunan todennäksyys?

ahdistaa :'(

Muiden kokemuksia, onko alkio ja syke löytyny myöhemmin, jos rv6 0 ei näkyny muuta kun ruskuaispussi? Itse en olisi mennyt tässä vaiheessa ultraan juuri epävarmuuden takia, mutta lääkäri pyysi menemään, jos joku ihmettelee miksi näin aikasin.
Myöhempi ovulaatio ja hedelmöitys ei ole mahdollista kun on alkionsiirrosta alkanut. 8 vuotta turhaa toivomista ja yritystä, ja nyt sitten tällästä ;( kokoajan tuntuu varmemmalta ettei siellä kuitenkaan mitään voi olla.

17

2555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bbb3

      Ei minullakaan vielä tossa vaiheessa ollut sikiötä (sikiökaikua) eikä sykettä. Menin siitä viikon päästä, ja silloin kaikki oli jo kohdillaan. Mitä gynegologi sanoi? Olisi luullut hänen sanovat, että ei tossa vaiheessa vielä kuulukaan olla. Mielestäni tuntuu, ett asiasi saattavat olla oikein hyvinkin. Jos ultrassa näkyi sekä kohdunsisäinen raskaus että ruskuaspussi:)

      Tsemppiä!

    • ap...

      Kiitos, bbb3! Lääkäri onnitteli kahteen kertaan, vaikka se tuntu todella omituiselta ja ennenaikaselta kun mitään ei varmuudella oo edes olemassa.. yritti painella mahaakin mutta ei. Kun lukenu muiden juttuja ympäri nettiä, niin tuntuu että useimmilla kuitenkin näkyny jo edes jotain.. eli ois voinu näkyä, jopa sykekin.. :/ Voikohan alkion muodostumisen nopeus olla yksilöllistä? Tai oisko alkio piilossa ruskuaispussin takana tms.?
      Vuotoja ei oo ollu ja hcg noussu normaalisti (2 kertaa mitattu, 15 ja 19 päivää siirrosta). Mutta eihän näissä välttämättä mitään häikkää olekaan vaikka oiskin tuulimuna.

    • bb3

      Minun mielestä sinun ei ole mitään syytä tällä hetkellä epäillä, että kyseessä olisi tuulimuna. Onhan nyt kuitenkin ei-tuulimunaraskaudet yleisempiä kuin tuulimunaraskaudet. Eikä gynegologi olisi sinua onnitellut, jos hänen mielestään tilanne olisi näyttänyt jotenkin epänormaalilta. Sulla on varmaan viikon päähän uusi aika?

      • ap....

        Niin sitä yrittää itsekin järkeistää mutta välillä epäusko valtaa mielen ja pelko on p*rseessä kun vertailee muihin. Ei varmaan pitäis hakee niitä juttuja ollenkaan ympäri nettiä... Uudestaan tosiaan 1-2 vk päästä, ja suositus neuvolaan että pääsisin julkiselle puolelle. Kävin nyt siis yksityisklinikalla jossa olen käyny hoidoissa.


      • ap....

        Oliko sulla kuitenkin oikein laskettu ne rv:t?


      • bbb3
        ap.... kirjoitti:

        Niin sitä yrittää itsekin järkeistää mutta välillä epäusko valtaa mielen ja pelko on p*rseessä kun vertailee muihin. Ei varmaan pitäis hakee niitä juttuja ollenkaan ympäri nettiä... Uudestaan tosiaan 1-2 vk päästä, ja suositus neuvolaan että pääsisin julkiselle puolelle. Kävin nyt siis yksityisklinikalla jossa olen käyny hoidoissa.

        Jos sinulla oli normaalisti nousseet hcg-arvot, niin kyllä siitäkin pystyy jotakin päättelemään. Mulla oli vuosi sitten raskaus, jolloin ei tullut ruskuaispussia enempää. Hcg-arvot nousivat mutta ei riittävällä vauhdilla. Niidenhän olisi ilmeisesti kuulunut tuplaantua joka toinen päivä. Eli kyllä gynegologi olisi sanonut sinulle asiasta, jos arvot eivät olisi riittävästi nousseet.

        Yritä olla huoleti. Tällaista tämä raskaus on, huolta ja sitä vaan haluaisi hypätä päivien yli että ei tarvitsisi odottaa (minulla tähän on syy toive pahoinvoinnin ja väsymyksen vähenemisestä):).

        Tsemppiä meille kaikille!


    • RV37

      Mulla ainakin raskaus näkyi vähän "normaalia" myöhemmin ultrassa ja hcg-arvot oli vähän pienemmät kun "normaalisti".. En vielä huolehtis! Ihmiset ja raskaudet erilaisia!

    • Jeesusonelävä

      Jaa-a.
      On hienoa ja kaunista toivoa
      lasta niin että se sattuu.
      Kaikesta elämästään.
      Mutta oletko se sinä,
      joka lapsen luo.
      Sinun murheesiko on
      se joka lapsen synnyttää.
      Ei.
      Lapsi ei ole sinun
      eikä se ole sinusta,
      vaikka se sinun
      pyllystäsi tulee.

    • Pelkkä pussi

      Itselle kävi noilla viikoilla myös noin Ettei ultrassa näkynyt kuin se pussi.
      Silloin minua jo varoiteltiin, että tuskin raskaus jatkuu normaalisti.
      Minulla taisi olla viikot jo lähempänä sitä rv 7.
      Siinä sitten tuli viikko itkettyä kun olin täysin satavarma ettei mahassa mikään kehity.
      Seuraavassa ultrassa näkyi kuitenkin sikiö ja syke myös, voi sitä riemua :)!!!

      Tsemppiä ja toivotaan että kaikki on niinkuin pitääkin ja suurimmalla todennäköisyydellä onkin!!!

    • ap.....

      Tänään uudestaan ultrassa, 7 5 ja kaikki kunnossa :) alkio oli muutaman päivän laskennasta myöhässä, joten ei ihme ettei 5 jotakin vielä näkyny mitään.. ilmeisesti syynä siis myöhempi kiinnittyminen, kuten jo testeistä ja hcg-arvosta epäilinkin.
      Tämän halusin tulla vielä kertomaan jos joku muukin joskus on samassa tilanteessa ja hakee kokemuksia netistä.

      • vanha äiti

        Onneksi olkoon ja kiitos, että kerroit meille kanssasi jännänneille hyvistä uutisistasi.


      • randomivaan

        Voi kuinka ihana juttu! :)


      • mamipianneljälle

        Hei!

        Kiitos kun tulit kertomaan meille. Onko ollut pahoinvointia ja väsymystä? Mulla on. Nyt on meneillään 10 2, ja toivon että pian alkaa helpottamaan. Loppumista en uskalla toivoa (viimeisestäkin lapsesta pahoinvointi jatkui koko raskauden ajan synnytykseen asti), mutta väheneminen olisi kyllä suotavaa...

        Onnea!!!!!


      • mamipianneljälle
        mamipianneljälle kirjoitti:

        Hei!

        Kiitos kun tulit kertomaan meille. Onko ollut pahoinvointia ja väsymystä? Mulla on. Nyt on meneillään 10 2, ja toivon että pian alkaa helpottamaan. Loppumista en uskalla toivoa (viimeisestäkin lapsesta pahoinvointi jatkui koko raskauden ajan synnytykseen asti), mutta väheneminen olisi kyllä suotavaa...

        Onnea!!!!!

        Siis minä mamipianneljälle olen sama tyyppi kuin bbb3. Halusin vaan ilmoittaa, kun samassa keskustelussa kirjoitin bbb3 nimimerkillä.


    • ap...

      Kiitos kaikille :)
      En ole vielä oksentanu kertaakaan (lähellä on ollu), mutta etominen on pahentunu viime päivinä (minkä otan kuitenkin vaan riemulla vastaan hyvänä merkkinä), vasta illemmalla pystyy kunnolla syömäänkin jotain. Rasvaset ja suolaset eli sellaset "raskaat ruuat" kuvottaa, vaikka yleensä just ne on hyviä. Monet maut tuntuu tavallista voimakkaampina.
      Väsymystä on tavallista enemmän ja usein on jossain vaiheessa iltaa lähes pakko mennä lepäileen 1-2 tuntia.

    • ap...

      Kerrotaan tännekin nyt vielä että ehkä se hidas kasvu kuitenkin oli huono enne ja merkki jostain kehityshäiriöstä... tänään 12 3 np-ultrassa todettiin kkm, 2 alkiota eikä sykkeitä kummallakaan, koko vastasi rv8 ;'( juuri noihin aikoihin mm. etominen väheni yhtäkkiä omituisesti. Pientä v-vuodon verestämistäkin oli 9 6 ja 11 6. Ylihuomenna tyhjennys. On vaan todella tyhjä olo........;(

    • riirii

      Voi ei! Todella ikävä uutinen :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe