Lido Tallinnassa

1ahmatti

Millaisia kokemuksia? Jos oikein olen ymmärtänyt niin siellä kerätään tarjottimelle ruoka jotenkin komponentteina ja sitten kassa laskee ne? mutta onko siellä sen vaivanväärtisiä annoksia? Millaisia vaihtoehtoja siellä oli lämpimistä ruuista? Olisko jotain spesiaalia mitä kannattaisi maistella?

8

239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käynyt

      Yhteen kertaan on jäänyt ja tuskin menen uudestaan. Kaikissa lajeissa oli jotenkin synteettinen maku, tai makua ei ollut ollenkaan. Itse paikka ja paikan idea on hyvä, mutta mieleen tulee, että ruoka tehdään latviassa 10 000 litran kattiloissa.

    • suosittelen

      Me ollaan käyty kaveriporukassa monta kertaa ja tykätty kovasti!

    • hyi helvetti

      Täyttä pa4kaa koko lido.

      • culinarist

        jep...suomalainen syö pippuripihviä ja pizzaa


    • Magda64

      Mikähän se saa joitakin ihmisiä mustamaalaamaan joka ketjuun!
      Olen itse kirjoitellut monta kertaa juuri Lidosta, siellä on Aina ollut todella hyvää
      ja tuoretta ruokaa, valinta on valtava.Täytyy olla tosi nirso jos ei löytäisi sopivia lajeja siitä tarjonnasta!

      Suosittelen ja itse käyn pari kertaa vuodessa Tallinnassa ja Aina syön pelkästään Lidossa.Jälkiruokalajitki, leivoksineen ovat suurta herkkua!
      ja mikä parasta, hinnat todella halvat!

    • sadama-solaris
    • ahmis47

      Omat kokemukseni ovat Latvian Lidoista ja siellä on ainakin ruokia vähän joka makuun. Pääruuista saslikeja, grillattua kanaa, salaatteja, jälkiruokia, halpaa olutta, virvokkeita. Ei pihvejä, mutta hyvää buffet tyylistä ruokaa. Tallinnassa voisi ensi viikolla käydä Lidossa testaamassa. Edullista ruokaa ainakin Latviassa 4 ecellä olut ja ruokaa paljon sai.

    • kiitti mulle riitti

      Kyllä Latvian Lido oli parempi ja halvempi. Tuo tallinnan oli aikas köyhä kopio ja hintavakin rigan lidoon verrattuna. Salaatteja ei ollut juurikaan mitään muutakuin jotain kaalisuttua ja jotain raastesekoitusta. Oliiveja yms. en nähnyt lainkaan enkä oikein muutakaan kiinnostavaa alkupalaa. Lämpöiset oli jotenkin öklön näköisiä rasvapossuja, kuivaa kananrintaa. Kanasaslik oli ihan syötävä muttei mitään hiphei hurraa huutoja herättävää. Perunapuolella oli jotain kokonaisina paistettuja perunoita, lohkoina ja sitten ranskalaisia. Ei nekään innostaneet suuremmin. Jällkäreitä näytti olevankin ihan hyvä valikoima, mutten sitten enää niitä jaksanut maistellakkaan. Nähty ja koettu on ja en enää sinne haaveile. Nälkä lähti, mutta ei mitään kulinaarista kokemusta saanut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      89
      4174
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4062
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      609
      3884
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      19
      2697
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2465
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2064
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2062
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      190
      1930
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1599
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1422
    Aihe