Rakkautta olisi paljonkin

Laruzella

Olen rohkea ja minulla on hyvä itsetunto. Missä ovat miehet jotka kestäisivät tällaista naista? Miehet pelkäävät minua ja rakkauttani ja poistuvat vähin äänin suhteesta. Raukkamaisia pelkureita jotka eivät uskalla edes katsoa silmiin minua sitten kun ovat jättäneet minut. En kuitenkaan ole mikään pirttihirmu enkä päällepäsmäri vaan ihan tavallinen ja normaali ihminen. En halua määräillä vaan toivon että suhde olisi mahdollisimman tasa-arvoinen.

Rakkauteni ei kelpaa kenellekään.

31

306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ijdlld

      Olen kohdannut samanlaista. Työelämässä näistä piirteistä on ollut apua. Mutta parisuhteessa vahva nainen ei helposti löydä kumppania. Nyt ehkä olen löytänyt vihdoin, alle 40 v. miehen jonka kanssa voimatasapaino on kunnossa. Voin sanoa että olisin hyvin onnellinen jos näin olisi. Mutta suhde on vielä niin orastava etten voi sanoa varmaksi. Mies ei pelkää yhtään vahvuuttani vaan päinvastoin nauttii siitä. Ja toisaalta saan olla hänen kanssaan myös heikko jos sellainen olo iskee.

      Tsemppiä, aikanaan löydät! Mutta ole tarkkana, jos suhde vääristyy niin sitten lähdet ja jatkat etsintää. Itse olen ollut muutamia vuosia tosi tarkka kun ymmärsin että suuri osa miehistä ei kestä vahvaa naista. Tai jos kestävät, suhde menee piikittelyyn tai alistamiseen.

    • sinkkumies.

      Tavalliset normaalit miehet ei saa rakkautta vaikka haluaisivat. Olen kai vastenmielisen ruma ihminen että ei kukaan halua minun kanssa mitään.

    • Maruzzella

      Tarkenna hieman?

      Mitä tarkoitat kun kerrot olevasti rohkea ja miten hyvä itsetuntosi näkyy käyttäytymisessäsi. Kuvailu siksi, että nuo ovat sanoja, joita käytetään vaikka sun missä yhteydessä ja merkityksessä.

      • Laruzella

        En oikein osaa tarkentaa...sen vain vaistoaa ihmisestä jos sillä on hyvä itsetunto. Elän niin kuin haluan, en mielistele ketään, en esitä mitään, en kehuskele ominaisuuksillani tai teoillani, olen kiinnostunut muista ihmisistä ja heidän tekemisistään, olen kohtelias ja keskusteleva. Menen, olen ja teen, en jää odottelemaan enkä suostu manipuloitavaksi. En voi sietää kieroilua, laskelmointia, valehtelua, toisten hyväksikäyttöä. Annan varmaankin itsestäni sellaisen kuvan että pärjään omillani enkä muka tarvitse toista ihmistä? Höh, kaikkihan me toisiamme tarvitsemme.


      • Yksinäistä
        Laruzella kirjoitti:

        En oikein osaa tarkentaa...sen vain vaistoaa ihmisestä jos sillä on hyvä itsetunto. Elän niin kuin haluan, en mielistele ketään, en esitä mitään, en kehuskele ominaisuuksillani tai teoillani, olen kiinnostunut muista ihmisistä ja heidän tekemisistään, olen kohtelias ja keskusteleva. Menen, olen ja teen, en jää odottelemaan enkä suostu manipuloitavaksi. En voi sietää kieroilua, laskelmointia, valehtelua, toisten hyväksikäyttöä. Annan varmaankin itsestäni sellaisen kuvan että pärjään omillani enkä muka tarvitse toista ihmistä? Höh, kaikkihan me toisiamme tarvitsemme.

        Minulla sama ongelma. Olen myös huomannut, että ystäväni paljastuvat usein olevan kateellisia minulle ja ystävyydetkin usein päättyvät. Välillä todella yksinäinen olo...


      • Mies 31v
        Yksinäistä kirjoitti:

        Minulla sama ongelma. Olen myös huomannut, että ystäväni paljastuvat usein olevan kateellisia minulle ja ystävyydetkin usein päättyvät. Välillä todella yksinäinen olo...

        Tuo tuollainen kateellisuus on jossakin määrin tuttu asia. Mikään ei ole toistaiseksi päättynyt kateellisuuden takia, mutta usein tuntuu, että omia kuulumisia jää kertomatta, kun epäilen, että kuulostaisiin jotenkin liian hyvältä.


    • Koska rohkeus ja hyvä itsetunto ovat positiivisia ominaisuuksia, vian täytyy sitten olla jossain muussa. Rakkauttakaan tuskin kovin moni pelkää. Sen sijaan omistuksenhalua, mustasukkaisuutta, päällepäsmäröintiä ym. kannattaakin pelätä. Jos vika ei ole niissäkään, niin missä sitten?

    • Pari ajatusta :)

      En jaksa kirjoittaa kaikkea ja copypaste on hyvä keksintö :) Tässä on pari leikkausta aiheista ja niiden linkit alla. En missään nimessä väitä että näissä olisi koko totuus, mutta totuuden siemen, ehkä...

      "Olen opiskellut alaa mitä halusin ja päädyin tekemään työtä minkä halusin. Teen kahta työtä, mitä molempia halusin. Tein paljon vaivaa näiden eteen ja ahkeroin lujasti päämäärien eteen, koska halusin näitä. Olenko painottanut sanaa halusin tarpeeksi paljon? Hyvä. Jos siis todella paljon haluaisin jakaa arkeni miehen kanssa, niin enkö olisi jo parisuhteessa? Eli haluanko vain haluta parisuhdetta? Vai enkö halua sitä tarpeeksi paljon? Tuleeko sitä kahletta nilkkaan edes haluta vai käveleekö se eteen vahingossa? Sillain "Hups. Kuoppa, putosin ja siellä ollaan!"

      http://www.lily.fi/blogit/sata-vuotta-sinkkuna/vahva-nainen-valinta-olla-yksin

      "Nykypäivän itsenäinen ja riippumaton nainen on itse metsästäjä, hän hommaa ruokansa, turkiksensa, korunsa ja kukkansa itse, eikä enää hyväksy itsensä kanssa kilpailijoiksi kokemiensa miesmetsästäjien lahjoituksia. Ei tässä muuten mitään vikaa mutta nyt puuttuu se katalysaattorina toimiva tekijä joka normaalisti käynnistää sen normaalin prosessin joka johtaa normaaliin kanssakäymiseen"

      http://nakokulma.net/index.php?topic=7754.0

      "Olen monta kertaa elämässäni törmännyt siihen toteamukseen, että olen naiseksi aivan liian itsenäinen. Mitä vanhemmaksi tulen, sen varmempi olen asiasta myös itse. Mutta itsenäisyys, jonka kanssa elän ei ehkä olekaan itsenäisyyttä, jollaisena yhteen ihmiseen ripustautuneet ihmiset sen näkevät. Se saattaakin olla itsenäisyyttä, joka jakaantuu aivan toisella tavalla, kuin mitä olemme parisuhteessa tottuneet näkemään"

      http://www.rakkaudeksi.fi/blog/tarkkailija/2011-01-03/riippuvuudesta

      Ja lopuksi :) kaikki on kuitenkin kiinni omista valinnoista ;) Hyvää kesän jatkoa...

      http://www.youtube.com/watch?v=9FbKl6KQdxc

    • ei missään

      Missä ovat fiksut naiset jostka eivät seurustele pas.kojen miesten kanssa

      • Loka-Lasse

        "Kilttien" ja "Kunnollisten" miesten kanssa ei seurustele kukaan, koska vaikka oma äiti on kiltiksi ja kunnolliseksi kutsunut, ne miehet on pas.koja.


      • täällä 8)

        mutta tapailen miestä joka "kestää" sen että pystyn elämään ilman häntä. en vingu tapaamisia joka päivälle enkä välttämättä viikollekkaan. enkä vaadi suuria lupauksia nyt ja heti. annan hänen mennä omia menoja ja menen itsekkin. olen kertonut hänelle että tässä on tarjolla ystävä ja rakastajatar samassa paketissa, se on tarjolla vain kerran ja vain yhdelle kerrallaan.


      • Bisley
        täällä 8) kirjoitti:

        mutta tapailen miestä joka "kestää" sen että pystyn elämään ilman häntä. en vingu tapaamisia joka päivälle enkä välttämättä viikollekkaan. enkä vaadi suuria lupauksia nyt ja heti. annan hänen mennä omia menoja ja menen itsekkin. olen kertonut hänelle että tässä on tarjolla ystävä ja rakastajatar samassa paketissa, se on tarjolla vain kerran ja vain yhdelle kerrallaan.

        Kolahti, "täällä 8):n" kirjoitus. JOS..olisin etsimässä parisuhdetta, niin se olisi kuwailemansa kaltainen. Kuin omasta sulkakynästä kirjoitettu. Tuollainen vapaamuotoinen, molemmilla omat menonsa, välillä sovitaan jotain jne. Nainen olisi minulle juurikin ystävä ja rakastajatar ja itse hänelle sama. (Ilman tar-tavua). Ei vinkumista eikä takertumista puolin ja toisin.
        Ja miksikö p-suhd. hakemattomana kommentoin täällä? Mitä sitten.


      • täällä 8)
        Bisley kirjoitti:

        Kolahti, "täällä 8):n" kirjoitus. JOS..olisin etsimässä parisuhdetta, niin se olisi kuwailemansa kaltainen. Kuin omasta sulkakynästä kirjoitettu. Tuollainen vapaamuotoinen, molemmilla omat menonsa, välillä sovitaan jotain jne. Nainen olisi minulle juurikin ystävä ja rakastajatar ja itse hänelle sama. (Ilman tar-tavua). Ei vinkumista eikä takertumista puolin ja toisin.
        Ja miksikö p-suhd. hakemattomana kommentoin täällä? Mitä sitten.

        ei se parisuhde etsimällä tule, kokemus kertoo. olin päässyt jaloilleni vanhasta suhteesta jossa miehelle kaikki oli vain hänelle päin eikä tuntenut sanaa komprosmissi, kun tämä mies erehtyi autollaan liikennevaloissa liukkaalla eteeni.
        kävin antamassa etupuskurilla ison pusun hänen takapuskuriin. auton fyysiset vahingot korvasi vakuutusyhtiö mutta minä kuulemma joudun korvaamaan "auton henkiset kärsimykset" ;)

        eli minään aamuna ei tiedä mitä iltapäivä tuo tullessaan..


    • 19+4

      Ihailtavaa jos pystyy olemaan vahva. Minä en pysty eikä mieheni päällepäsmärinä sietäisi sellaista naista. Hänen pitää olla kaiken keskipiste. Mieheni yritti kyllä aikoinaan seurustella vahvan naisen kanssa. Häipyi kuvioista kun sai minun kaltaiseni heikon. Ei jaksanut joka asiasta vängätä ja tapella.

    • marttinasad

      Ei kannata olla liian vahva suhteessa. Kannattaa antaa miehen kokea olevansa mies. Niinhän sitä sanotaan että naisen tulisi käyttäytyä treffeillä niin että mies voi toimia herrasmiehen tavoin. Tässä on myös viisauden eväät pitkään parisuhteeseen. Ei kukaan mies oikeasti halua vahvaa ja itsenäistä naista, ne ovat feministien hössötyksiä. Eli ole välillä joissakin miehisissä ja voimaa vaativissa asioissa hieman avuton ja heikko niin mies haluaa suojella sua jatkossakin. Joo ei itsenäistä nykynaista tarvi suojella, mutta se on syvällä miehen biologiassa joka on tuhansia vuosia ollut käytössä että perhettä pitää suojella. Joten anna miehen olla mies ja antaudu sinä naisen rooliin. Ehkä kenties jopa hieman niitä perinteisiä arvoja vaalien. En kuitenkaan tarkoita että naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä, ei todellakaan.

      • Laruzella

        Tuossa on kyllä pointti, marttinasad. En ole todellakaan aina osannut antaa miehen toteuttaa itseään miehenä vaan olen jääräpäisesti tähdännyt "täydelliseen" tasa-arvoon. Ei kai sellaista olekaan? Usein vaan on vaikeaa tajuta milloin toinen haluaisikin olla "heikompi" ja antaa hänelle silloin tukea ka vahvuutta.

        Paljon kuulee myös sitä kuinka vahvat itsenäiset naiset todellakin haluaisivat heittäytyä miehen varaan ja olla kerrankin vapaita iänkaikkisesta jaksamisesta ja pärjäämisestä. Ja onhan se ihan luonnollista että joskus haluaisi tuntea elävänsä vahvan ihmisen rinnalla ja nauttia siitä.


      • taalla 8)

        ei kaikki vahvat naiset ole feministejä. musta tulee hetkellisesti feministi kun törmään sovinistiin esim lause: naiset ei osaa ajaa autoa, saa niskavillat nousemaan. ei sen takia että näin ei olisi vaan sen yleistyksen takia. naisia on varmaan enemmän mutta on niitä miehiäkin.

        mulle vahva nainen tarkoittaa sitä että ei anna kenenkään ei miehen eikä naisen ns. kävellä ylitseen eli ei mene toisen mielipiteiden / mieltymysten jne mukana vaan osaa tehdä kompromissejä tietää että elämään kuuluu se puoleen väliin tietä meneminen

        kuten laruzella laittoi, kyllä vahvakin nainen haluaa heittäytyä miehen varaan. minustakin olisi erittäin ihanaa jos esim auton huolto hoidettaisiin kun sanoisin että öljyn vaihto edessä, mutta tiedän että myös itse osaan sen tehdä, siis ottaa puhelimen käteen ja varata ajan siihen...

        p.s. olen varma että jokainen mies joka käyttäytyy herrasmiehen lailla ja avaa esim. oven naiselle saa lisä pisteitä 8)


    • Mies 31v

      Tällä olisi ainakin yksi mies, joka kaipaili rinnalleen tuollaista kuvailemasilaista vahvaa naista. Teitäkään ei vaan ole ihan helppo löytää.

    • tavis 35

      Tavis mies ei kelpaa. NAise haluu hollywood komistuksia.

    • Vahva mies

      Tapahtui kerran niinkin, että nainen kaikin voimin ajoi minut suhteesta. Koska rakastin, yritin pitää kiinni ja kun se ei auttanut sanoin että pidetään tauko. Parin viikon jälkeen kävin luonaan ja nainen sanoi että ei halua ollenkaan jatkaa. Sydän särkyi, mutta uskoin että on turha jatkaa. Hän oli halunnut lopettaa jutun johdonmukaisesti.

      Kului aikaa, juttelimme, ja eromme oli kuulemma minun vikani. Ja minä olin pelkurimainen jättäjä. Taas hän oli mielestään vahva ja rohkea ja sitä rataa.

      Miten minä hänet koin? Manipuloivana ja piittaamattomana, itsekkäänä ja lapsellisena, aloitekyvyttömänä ja valheellisena.

      Tiedän millainen on oikeasti vahva nainen.

      • Laruzella

        Tuo on ikävää kuultavaa ja tosi yleistä että hellyyttä ja lempeyttä pidetään heikkoutena. Minusta oikeata vahvuutta on se että uskaltaa tunnustaa joskus olevansa heikko ja tarvitsevansa tukea ja apua. Kovuus ja ilkeily eivät ole vahvuutta, päinvastoin.

        Toivon sinulle parempaa ystävyyttä ja rakkautta kuin mitä olet saanut kokea.


      • Älä jätä!!!!!!!!!!!!

        Uskon että naisesi näki sut vaan hänen tunteiden tukahduttajana ja ripustautujana. Ei muuta.


    • höpö höpö juttuja

      Jos olis rakkautta niin se myös näkyis jossain. Rakkautta ei varmasti ole tarjolla tässä pinnalisten naisten massa.

    • Mies 31v

      Luotan itseeni siinä(kin) mielessä, että kun ryhdyn johonkin, niin yleensä uskallan olla aika varma, että lopputulos on ennemmin tai myöhemmin riittävän hyvä minulle.

      Yksi naisen vahvuuden kriteeri on minulle se, että haluan naisen, joka voin luottaa pystyvän tarvittaessa vähintään yhtä hyvään kuin minä. Se ei tarkoita, että naisen pitäisi aina olla valmis tekemään jokin juttu puolestani, vaan vain sitä, että haluan tietää, että vaikka syystä tai toisesta jättäisin "yhteisen elämämme" naisen varaan hetkellisesti, niin se ei kärsisi siitä olennaisesti. Nainen tekisi kenties erilaisia ratkaisuja kuin minä, mutta ne olisivat aivan yhtä toimivia.

      Toinen vahvuuden kriteeri on se, että haluan naisen, joka uskaltaa väittää minulle vastaan, kun kokee sen tarpeelliseksi, vaikka saatan joskus olla jääräpäinenkin :) Yhteinen elämän on yhteisyritys, ja siihen pitäisi olla käytettävissä kummankin paras.

      • 5+15

        Mä lopetin vastaan väittämisen ja erimieltä olemisen kun siitä seurasi automaattisesti huutoa ja uhkailuja jättämisestä ja toinen mikä oli se että mies teki selväksi että olin mitä mieltä tahansa niin se ei liikuta mitenkään tilannetta mihinkään suuntaan vaan tehdään niin kuin mies sanoo. Oo siinä sitten vahva. Yksin. Huutelet tuuleen ja vaikutat tyhmälle. Kivaa. Että kyllä miehen pitäisi pystyä kestämään poikkeaviakin mielipiteitä.


    • naisten versio

      Tuo on täysin naisten versio miesten yleensä aloittamista aiheista "Miksi kitlti mies ei kelpaa? Miksi naiset vain haluavat seurustella juoppojen ja kusipäiden kanssa?"

      Ongelma on siinä että sulla on omasttamielestäsi ns. olemassaoleva rakkaus, johon vain tarvitset aina kohteen.
      Kun tää kohde ei muovaudu sinun rakkautesi vastaanottajaksi, niin alat tivata häntä ja muuttaa todennäköisesti mieleiseksesi, mies alkaa väistellä jolloin ajojahtisi kiihtyy häntä kohtaan: Mikä vaivaa miksi et ole rehellinen miksi et osoita rakkautta.
      Kohta tää mies huomaa, että ei sun kanssa tule mistään mitään ja päättää jättää.
      Mut sua on vaikea jättää, koska sä haluat ANTAA sitä sun rakkautta ja koet että se henkilö tekee sulle väärin sillä, ettei halua ottaa sitä vastaan..
      Täsmälleen sama ongelma niillä "kilteillä miehillä" jotka ei ole todellisuudessa mtiään kilttejä, eivätkä rakasta pyytettömästi yhtä naista, vaan heillä on se rakkaus ja he etsivät sille sopvaa kohdetta johon istuttaa ne omat ajatukset.
      Kun osoittautuu että ihminen ei siihen taivu, vaan on yksilö, niin taas alkaa se sama laulu" Miksi kiltti mies ei kelpaa/ miksi rakkauteni ei kelpaa" ja päästään johtopäätökseen että he haluavat mieluummin olla paskojen ihmisten kanssa, tai he ovat epäreihelisiä jotka eivät sano suoraan, ei halua, vaan välttelevät..
      Miksi sä haluat kuulla miehiltä syitä? Miksi et päästä vapaaksi, jos joku ei suhun oma-aloitteisesti haluu pitää yhteyttä, tai ei halua kertoa sulle tiettyjä asioita itsestään yms

      • Laruzella

        Kyllä olen kuule päästänyt vapaaksi ja hyvin on häipyneetkin.
        Jos jotain olen elämässä pitänyt tärkeämpi niin sitä että ihmisen täytyy olla vapaa päättämään tekemisistään enkä ole halunnut ketään määräillä tahtooni taipumaan. Sorry, en ymmärrä pointtiasi.

        Minulla on ollut onni olla kilttien miesten kanssa eikä heidän kiltteytensä ole ollut koskaan syy eroon. En kaipaa jännitystä enkä Hollywood-miehiä (mitä ne nyt sitten ikinä onkaan). Elämäni ihanimmat miehet ovat nimenomaan olleet kilttejä, lämminhenkisiä ja hyviä ihmisiä. En varmaankaan ole itse ollut tarpeeksi hyvä ihminen heille.


      • Mies 31v
        Laruzella kirjoitti:

        Kyllä olen kuule päästänyt vapaaksi ja hyvin on häipyneetkin.
        Jos jotain olen elämässä pitänyt tärkeämpi niin sitä että ihmisen täytyy olla vapaa päättämään tekemisistään enkä ole halunnut ketään määräillä tahtooni taipumaan. Sorry, en ymmärrä pointtiasi.

        Minulla on ollut onni olla kilttien miesten kanssa eikä heidän kiltteytensä ole ollut koskaan syy eroon. En kaipaa jännitystä enkä Hollywood-miehiä (mitä ne nyt sitten ikinä onkaan). Elämäni ihanimmat miehet ovat nimenomaan olleet kilttejä, lämminhenkisiä ja hyviä ihmisiä. En varmaankaan ole itse ollut tarpeeksi hyvä ihminen heille.

        Millaisista syistä suhteesi mainitsemiesi kilttien miesten kanssa ovat päätyneet eroon?

        Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun tässä hapuillaan kahta teemaa, jotka jonkun tulkinnan mukaan voivat liittyä toisiinsa, kun taas toisen mukaan ovat jonkinlaisia ääripäitä...


      • Laruzella
        Mies 31v kirjoitti:

        Millaisista syistä suhteesi mainitsemiesi kilttien miesten kanssa ovat päätyneet eroon?

        Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun tässä hapuillaan kahta teemaa, jotka jonkun tulkinnan mukaan voivat liittyä toisiinsa, kun taas toisen mukaan ovat jonkinlaisia ääripäitä...

        Siihen on loppunut esim että mies palasikin yhteen exän kanssa, tai syy jäi loppujen lopuksi epäselväksi (rakkaus loppui?). Kyllä sellaistakin saattoi olla että minulle jäi sellainen kuva että mies olikin nahjus ja raukkamaisesti jätti minut sanaakaan sanomatta, häipyi vain ja pakeni paikalta.

        Yhden kanssa oli kommunikointi todella vaikeaa kun ei hän millään saanut sanotuksi mikä häntä vaivaa ja miten asiat todella ovat.


      • man 3578
        Laruzella kirjoitti:

        Siihen on loppunut esim että mies palasikin yhteen exän kanssa, tai syy jäi loppujen lopuksi epäselväksi (rakkaus loppui?). Kyllä sellaistakin saattoi olla että minulle jäi sellainen kuva että mies olikin nahjus ja raukkamaisesti jätti minut sanaakaan sanomatta, häipyi vain ja pakeni paikalta.

        Yhden kanssa oli kommunikointi todella vaikeaa kun ei hän millään saanut sanotuksi mikä häntä vaivaa ja miten asiat todella ovat.

        Itse olen aviossa just tämmöisen vahvan,itsenäisen naisen kanssa! Apua ei hän pyydä mihinkään,mutta vihjailee kyllä että esim pitäiskö autoon öljyt vaihtaa....nooh tein asioita omatoimisesti ja joskus tuli puhetta että kun teen sitä ja tätä. Sanottiin vain päin naamaa että ei oo kukaan pyytäny tekee :) vei sit auton korjaamolle kun en laittanu kun ei pyydetty :D


    • Naiset sanavalmiimpia

      Tulipa mieleeni että monet miehet on niin tolkuttoman ujoja että tarvitsisivat hirveästi tasoitusta pystyäkseen seurustelemaan rohkeiden ja sanavalmiiden naisten kanssa. Naiset saattaa tahtomattaankin karkottaa miehen jo pelkästään sillä että ne on niin verbaalisesti lahjakkaita ja mies tuntee jäävänsä alakynteen kun ei pysty puhumaan tasaveroisesti. Ärsyttävää kun siinä on jo lähtökohtaisesti kilpailutilanne vaikkei tarvitsisi olla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6729
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4360
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2783
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1643
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1437
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1141
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1114
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe