Tyynelänkadun tukkija

k651

Onkos täällä muita joita on alkanu häiritä tämä Kemin Ristikankaalla Tyynelänkadulla rekkojaan säilyttävä kuljetusyrittäjä. Perhana, kun tukkii koko tien aina niillä vehkeillään. Hyvä, että ohi pääsee, kun kotiaan on ajamassa. Sais hommata jostakin jonku asianmukaisen varikkopaikan, jossa pitää niitä rekkojaan, ei ole oikein pitää niitä tuossa pienen tien varressa!

19

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo8

      Ei

      • kesäkelit-hyvähyvä!

        Joo, ei häiritte.

        Hyvin olen sopinut kulkemaan, tietä on riittänyt ohitustilanteisiin.

        Hidastaa toki pitää ohitettaessa vaan ei se mitenkään erikoista ole, eihän...


    • Pussikuski..

      Valita kaupungin tekniselle osastolle niin laittavat raskaan kaluston pysäköintikiellon Tyynelänkadulle! Rapamahat ovat tunnetusti laiskaa porukkaa ja kampe pitää saaha ihan oman oven etteen.

      • ohittajille on tilaa

        Ei voi olla totta,
        aurinko paistaa ja silti kaikesta pitää olla valittamassa.


      • Mä oon-rekkamies!

        Nuoret pussikuskit varastelevat rekkojen tankeista polttoaineita, siksi ne on hyvä pitää lähellä kotiaan!


      • Valitetaan yhdessä..

        Ensiksikin, kaupunki ei noin vaan voi laittaa liikennemerkkejä ihan mihin sattuu.. ja toiseksi, sinä et viikkoa jaksaisi tehdä tuota työtä.. ja kolmanneksi, kuka estää muita pitämästä autojaan tien varrella?? Senku pysäköityä tielle.. AI niin, ette jaksa kantaa niitä ruokakassejanne kotiin niin pitkää matkaa...


      • Kaupunkivalittaja
        Valitetaan yhdessä.. kirjoitti:

        Ensiksikin, kaupunki ei noin vaan voi laittaa liikennemerkkejä ihan mihin sattuu.. ja toiseksi, sinä et viikkoa jaksaisi tehdä tuota työtä.. ja kolmanneksi, kuka estää muita pitämästä autojaan tien varrella?? Senku pysäköityä tielle.. AI niin, ette jaksa kantaa niitä ruokakassejanne kotiin niin pitkää matkaa...

        Kyllä kaupungilla on päätäntävalta mitä tulee liikennemerkkeihin, kyllä se voi laittaa niitä mihin tahansa lailliseen paikkaan. Ja Tyynelänkatu on oikein sopiva pysäköintikieltomerkille jossa on lisäkilpi "kuorma-auto".


      • Anonyymi

        Ou nou


      • Anonyymi

        Ainahan siitä voi reittiä muuttaa jos alakaa ahistaa. Ei mulla oo ...


      • Anonyymi

        No huomenta sinne.


      • Anonyymi

        No huomenta sinne.


    • Vittuuntunut

      Samanlainen urpo löytyy kivikolta, joka pitää kuorma-autoaan keskellä risteystä. Erään rautatarvikeliikkeen tarrat kyljessä...

      • Liikennöitsijä

        Rekat ja linjaautot kuuluvat niihin jotka pitää jättää varikolle ei tien VARTEEN tieliikennelaki sanoo näin
        Rekkamies


      • Ahmed Khaheli
        Liikennöitsijä kirjoitti:

        Rekat ja linjaautot kuuluvat niihin jotka pitää jättää varikolle ei tien VARTEEN tieliikennelaki sanoo näin
        Rekkamies

        Luvan kanssa se oma pihakin voi olla varikko ja niin se yleensä yksityisyrittäjällä onkin.
        Ja mikään laki ei kiellä pysähtymästä / pysäköimästä kadun reunalle, ellei se ole liikennemerkein kielletty.
        Täällä Kivitielläkin yrittäjän rekat ja täysperävaunut pihalla, joskus kadunreunallakin.
        Samoin näkyy olevan Möylyntien yrittäjälläkin, lisäksi näyttäisi kalusto olevan välillä Takaritikantielle johtavalla pyörä-ja kavelykadullakin?
        Mut ei väliä, jos ohitse pääsee.
        Turhaa narinaa täällä, valittakaa vaikkapa tuolla http://www.kemi.fi/kysymystori/
        Iloista ja lämmintä kesää.


    • ohikulkeva1

      Jep, kyllä mullakin ottaa päähän, eikä johdu helteestä, ei. Mutta minkäs teet, toisilla vaan on näemmä eri oikeudet!!?

      • Maalle

        Muuttakaa maalle, niin ei ärsytä katsoa toisten elämää! Kateellisten valituksia.. Hankkikaa elämä!!
        Onhan autoissa ratti, jolla ohjata kuorma-auton ohi vai pelottaako.. Käy ottamassa muutama lisä ajotunti , jos ohituksia pelkäät! Mua ei häiritse toisten työ!! Hyvä että on yrittäjiä!!


    • on muitakin

      saman olen huomannu, vaarantaa liikennetä kun siinä niitä lapsiakin pyörii, sitten se on vielä ihan risteyksen peittäjä.

    • strehjrwts

      Olisit "k651" käynyt juttelemassa sen "ongelman" kanssa ennen kuin kirjottelet tänne!!!

      • difskrisl

        Tyhjän saa pyytämättäki. Ei laiska rapamaha rekkakuski viitti kävellä kauaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      304
      3381
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      52
      1361
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1250
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      158
      1053
    Aihe