vastatkaa pian! :O voiko näitä ottaa yhdessä?

ihan neuvoton

olen ottanut amfetamiinia tänään ja viimeisen kerran tunti sitten limun seassa hyvin pieniä määriä, myös meni parit rivatrilit kun ahdisti tossa...mites kun mulla on kaamee tää köhä ja mull on professorin perinteistä yskänlääkettä jossa huomasin olevan kodeiinia joka ei kuulemma sovi kaikkien lääkkeiden yms.kanssa.uskallanko ottaa kun olen ottanut tänään bentsoja pari ja hyvin pieniä annoksia juonut amfetamiinia? siis olo ei ole ollut huono, mutta tarvitsin piristystä, harvoin tota piriä uppoaa, mutten oo tota yskistä ottanut ikin esim.bentsojen kans ku epäilyttää toi "Päihdyttävä vaikutus" ja pelkään et vatsa menee sekas jos otan.nyt vasta kiinnitin kodeiiniin huomiota! :O kun aloin lukee et miks siin kolmio on.oon käyttänyt samaa yskistä jo kauan mutta en viihteilyyn vaan siihen kun olen usein kovassa yskässä, astmat yms.aiheuttaa ja heikentynyt vastustuskyky muiden sairauksien vuoksi.mutta toi yskis on ollut ainut joka hyvin tehoaa, uskaltaako siitä nyt sit nauttia annos kun on ottanut mitä tässä mainitsin.bentsoihin todella suuri toleranssi, mut riittää lekurin määräämä annos edelleen.ei ole viihteily juttuja mut otin koska laskee toi piri hellemmin ilman kaameaa laskuoloa(mulle tulee kamala laskuolo pienistä annoksista jo) mut oon huomannut että kun otan bentson noin tunti pirin jälkeen tulee laskusta rauhaisampi :) joten olen tehnyt tänään näin, otin äsken 3 kpl 0.5mg rivatrilia.annostus 6 kpl päivää kohden maximissaan, ja annokset saa ottaa 3 aamulla 3 illalla.tänään olen ottanut vain 3 kpl.

nyt todella köhin tässä ja mietin uskallanko ottaa tota kodeiinin takia koska en tahdo mitään vaaraa itselleni aiheuttaa XD ja pyydän olkaa asiallisia.nisti en ole! olisin jos vetäisin monta kertaa viikkoon kamaa mutta mä otan vain tyyliin joka toinen viikko pikkuisen piriä.vain sen verran et on hiukan pirtsakka olo :) ja nyt menin ottaa tajuamatta etten tiiä uskallanko ottaa tota yskänlääkettä.

neuvokaa te viisaammat kun luin netistä et toi yskänlääke on joillain jopa VIIHDEKÄYTTÖ AINEENA että voinko käytellä sitä bentsoista ja piristä huolimati tänään? en vetele pullollista otan pari annosta mitä ohjees on, jos eka annos ei tepsi :)

jos perkele vaarallista ottaa tota yskistä niin mä sit kärsin ja köhin ja juon kuumaa juomaa! :D ps.en ole tyhmä, en vain "viihteile" bentsojen ja kodeiinin ja pirin yms.yhdistelmillä! :) ainut viihteily on se parin viikon välein piriä joskus tulee nautittua vähän 3 kertaa kk sitä. elikkä en kysy siksi et voinko vetää viihteelle näillä....en tod.....en tiedä vastausta koska en ole ottanut bentsoen kanssa tai en muista olenko, ja mikä tauko ollut välissä.saati pirin kanssa.ja kun en mä ees huomannut mitää kodeiinii tossa aiemmin.näistä asioista voitte päätellä: en ole nisti enkä osta yskänlääkettä, lääkkeitä ja bentsoja viihteilyyn.ostan mitä lekuri määrää ja troppei jotka tehoo esim.yskään ja piriä jos tahdon viihteillä sen niin pienen määrän juomani seassa että nistit nauras mun määrälle mut se riittää XD XD

3

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihan neuvoton

      menin sit ottaa sitä yskistä ja mua oksetti vähän aikaa paljon mutta mitää oksennusta ei tullut.alkoi pyörii vattas, eipä yskitä enää mutta joo....

      ÄLKÄÄ OTTAKO PROFESSORIN PERINTEINEN YSKÄNLÄÄKE, BENTSO JA PIRI. PIDIN YLI TUNNIN TAUON ENNENKU OTIN JA OKSETTAAN ALKOI JA VATTAS PYÖRI! en suosittele , varotan. voipi olla aika paha olo jonkin aikaa! :( vieläki välil tuntuu et oksennan kohta....mutta se menee ohi sekunneis.....onneks!! voi olla et tää on myös laskuja piristä? :O

    • ei siinä oo mitää vaaraa ottaa sitä kodeiini pitosta yskänlääkettä!kodea on panocodissakin ja oon vetäny suunnillee kaikkia aineita sekasin ja just noita kaikkia aineita mitä mainitsit.ja kaikkien muittenkin aineden kanssa eikä oo olot muuttunut tai ainakaa en oo huomannu.kokeile miten kodeiini toimii jos et tiedä vetäset 5kpl pancodeja nii huomaat et tulee hyvä lämmin olo ja voi tietysti olla et ne rupee maistuu.puhun kokemuksesta ja mitä noihin sun pirilaskuihin tulee nii sä oot saanu jotain paskaa piriä!kaikista jatkeista ne olot tulee.porukka sotkee kaikkia pillereitä mitkä on vaa valkosen väristä kalkki tabuita burnoihin oon vetäny15v piriä ja puheet et siit tulis jotkut helvetilliset vierotus oireet nii on paskaa!oon ollu nisti urani aikana joskus 1kuukauden ilman poretta.siin nukkuu ekan viikon ja välil heräät syömää.käytän edellee vois sanoo päivitä ja oon saanu sen seuraks subun perkeleen poreen kaveriks ja sanon et on huono kaveri.älä kokeile!taidan ruveta polttaa budia nii saa pirin laskettua alas.sen verran sutii nupissa tällä hetkellä mä tässä kirjottelen sulle mun elämän kertaa ja kuuntelen futis matsii samal bongi vieressä savuten.

    • ihan neuvoton

      ouukkeei :D no mä en sillai "käytä käytä" nytkin oli pari viikkoo taas taukoa ennenku otin lisää tota piriä...taas vähän toi pumppu hakkaa ku ois laskuja mutta ei voi mitään.mulla ei ole panacodia kuin harvakseltaan kun minulle joku ystävä joskus lahjoittaa :D mutta kerran otin 4 ja alkoi oksettaa, ihan ilman muita lääkkeitä siihen sekaan tai aineita...minä kun otan vaan bentsoi pääasiassa ja piriä välillä.mut kaveri lahjoittaa mun naistenvaivoihin joskus panacodia, tai tramalia.tehoaavat kumpikin niihin ja mun lekuri ei kirjoita reseptii(julkinen lekuri) niihin vaivoihin pitäs olla joku panacod joo..ja auttas pari semmosta(auttaa)jos tulee laskutuntemuksii, mut liuska on tyhjä jonka kaveri lahjoitti....kyllähä se kolme viikkooo kestikin :D otin vaan niihin naisten vaivoihi ja mahdollisiin"laskuoloihin" :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe