Vuokra poni ensikesäksi 2015

Vuokraponi

Olen 11v ja harrastanut ratsastusta jo neljä vuotta ja haluaisin vuokra ponin Poriin mutta voiko vuokra poni tulla eri talliin ja omistaja kävisi katsomassa miten sujuu se olisi kuukauden mutta en katsokaas ole tietoinen siitä että saako vuokra poni vaihtaa tallia kuukaudeksi toiseen tallin karsinaan eli voisitteko vastata

12

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ----

      Tuota kutsutaan ylläpidoksi. Eli makst hevosen kaikki kulut ja hevonen on kokonaan sinun käytössä sovitun ajan.

      Hyvin harva antaa hevostaan ylläpitoon kuukaudeksi, eikä siinä kauheasti järkeäkään ole, kun et kuukaudessa vielä paljoa ehdi tekemään. Pelkästään siihe, että hevonen tutustuu uuteen paikkaan, menee aikaa.

      Totta kai hevosen tallipaikkaa voi vaihtaa, jos omistaja suostuu. Mutta harva järkevä omistaja haluaa turhaan stressata hevostaan kuukauden takia. Kesä on muutenkin parasta aikaa ratsastaa juuri sillä omalla hevosella, joten harva haluaa hevosta antaa kesäksi pois

      • venlaada

        Hei


      • venlaada
        venlaada kirjoitti:

        Hei

        Onko jo molemmat hevoset kesäksi varattu?


      • venlaada
        venlaada kirjoitti:

        Onko jo molemmat hevoset kesäksi varattu?

        Jos ei,niin voisin ehkä ottaa kuukaudeksi tai jotain semmoista


    • Yp-poni kesäksi 2015

      Olen samanlaisessa tilanteessa, toivoisin saavani äitini ja siskoni kanssa ponin ylläpitoon (touko-syys,lokakuuksi)2015.Tallipaikka on meillä hyvä, laidun on iso, tarha on hyvä, poni vain puuttuu. Olen 11v myöskin mutta kokenut rasastaja olen minäkin. Toivottaisiin että poni olisi kymenlaakson alueella (saa toki olla muuallakin).

      Ymmärrän että kesä olisi mukava omalla tallilla, mutta tapauskohtaisesti saattaisi löytyä sopiva. Jos löytyy siis poni, tänne voi varmaan laittaa.

    • Samixii

      Mä oon kans 11v Porista =) Mä tykkään ratsastaa ja muutankin olla hevosten kanssa, mutta mulla ei oo ratsastus kokemusta kun sen verran et hallitsen hevosen kaikissa askel lajeissa ja oon hypänny...ömm... 20-30??? Talli on sen verran kaukan, että sinne ei oo mitään kyytiä välttämättä edes kerran viikossa, ni ratsastuksen lisäksi jääny heppailut vähemmälle. Voiskos joku valaista mulle vähän enemmän tätä vuokra systeemiä? Mitä pitää osta jne jne jne

    • 13vvuokraponiaetsivä

      Mä oon harrastanut ratsastusta kesällä 3 vuotta.Haluisin kesäks vuokraponin joka on kiltti ja kuuliainen sekä mieluisesti pieni.Ponin pitäisi asua helsingin aluella koska autoa minulla ei olle käytössä.Kokemusta on hoitamisesta koska minulla on ollut 3 hoitoponia.Maastoilukaan ei ole ongelma ja kärryillö osaan jotenkuten ajaa.Pitutta minulla on tällä hetkellä 149 ja painan alle 40 kiloa.

    • Heppatytöt

      Hei! Haluisimme kaverinikanssa vuokrata kaksi hevosta viikoksi Pk seudulta kesällä. Kaverini on ratsastanut 2 vuotta ja itse olen ratsastanut 5 vutta.

    • Heppatyttö03

      Hei! Olen 12v tyttö oulusta. Haen Oulusta kempele-Oulunsalo alueelta ylläpitoon heinäkuuksi shettistä tai isompaa ponia

    • Lauraheppatyttö

      No hei minulla on tällä hetkellä 2 ponia laitumella tässä meiän niiku pihan vieres. Kannattaa kysyy teiä ratsastus koulust voisko sieltä antaa jonkun ponin teille niiku kesälomalle tuntityöskwntelyst. Niiku et veisittesen jollekki tallille mis pää osin sais olla laitsal. Esim mä tein mun open kaa sillee et ne ponit tulee meille laitsalle ja saan sit ratsastaa niillä nii paljoku haluun:)

    • 140

      Mäkin oon 11v. Etsin Porista osaavaa ja kilttiä hevosta tai ponia oon 155cm pitkä ja paino noin 140 olen hyppinyt esteitä maastoillut ja olen helppo:c tunneilla ilman satulaakin olen mennyt käyn yyterinratsastuskeskeksessa. Kokemusta löytyy olisi kiva saada kesäksi hevonen hevosen haluaisin pysyvän omassa kodissaan porissa mutta saisin viikossa ratsastaa vähintään 3 kertaa. Toivottavasti hevosella saisi hypätä mennä ilman satulaa ja maastoilla eikä aina innostuisi.

    • säälittävää

      Hei kuulkaas lapset nyt!
      Kukaan täysjärkinen ei anna noin vähän kokemusta omaavalle...
      suosittelen että menette mielummin vaikka useammalle leirille ohjattuun ratsastukseen, kun että menette ja pilaatte jonkun toisen hevosen!
      Miettikääs nyt itsekkin, tiedät että olette innokkaita mutta pitää muistaa se että kaikella on rajat ja ei toisen hevosta saa mennä pilaamaan ja vai siksi että omat himot ja halut kasvaa liian suuriksi:(
      Et halua olla ilkeä, mutta näin tämä asia on...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4813
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4583
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4194
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3167
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2701
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      222
      2172
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2163
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1797
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe