panacodista ja muista?

viihdepanacod?? :O

millaiset combot parhaita jos käsissä on panacodia, tramalia, muutama diapam. pari rivatrilia ja marzinea.

siis joo kaikkia oon kokeillut ja käyttänyt ja rivatril ja diapam on joka päivä suussa.mutta panacod ja tramal ja marzinet eivät.

joo ja kaapis on kodeiinipitoinen yskänlääke jota oon tähän saakka yskääni vain käyttänyt.

mietin et miten toi panacod toimii..saako sillä mitään"Oloja" kaipaan enemmän piristäviä kuin väsyttäviä oloja, tartteekos noita bentsoi vedellä kuin sieniä sateella et ne tuntuu esim.panacodin kans.

en ole ekaa kertaa tekemäs ns.coctailia näillä eväillä mutta tahtosin tietää siksi että on aikaa kun oon ottanut muuta kuin bentsoja, tota yskänlääkettä(yskään) ja marzinee (bentson kans et ois jee hauska olo) :D mut se on nukuttava yhdistelmä.

eritoten olen panacodia vähiten käyttänyt joten siitä tahtoisin tietoa! TOIMIIKO VIIHTEILLEN:kas kun mä en viihteile viinan kans mut teen ittelle välil kivan olon erilaisilla lääkkeillä.riippuvainen oon vain bentsoista....en panacodista tai tramalista.kaveri lupas antaa mun tän hetkisiin kiputiloihin kyseisiä lääkkeitä ja sanoi"voit sä sit vähän viihteilläkkin jos sul siel niit bentsoi on" :D olin et täh...sanoi et käytä kipulääkkeeks menkkakramppeihin noita ja loput viihteile ja kerro mitä pidit, saat lisää taas jos on kaameet menkkakrampit.näin sanoi ystävä.

mutta kun kysyin miten panacod toimii viihteilys??? se oli et..no...otat vaan niitä.sillai! hmm.kelposelitys.ottanut liikaa nappeja? :D joo ja tramal on tuttu siitä tulee oikein vaihdikas olo bentsojen keralla varsinkin :D mutta passaa vissiin ottaa erikseen panacodia ja tramalia, ei samaan aikaan.

muistikuvani mukaan panacod PIRISTÄÄ MUA.....enpähä muist ku et tramalit on 100 mg pitkäkestoisii, pamit 10 mg mut niit on vain pari kpl ja on mul jemmas laatta vanhoi 5 mg pamei, rivatrilii on semmoset 6 kpl.tramalia saan muutaman 4-5 ja panacodia enempi.

miten hitos sen kans viihteillään.muistan oudon puheliaan olon ja pirteen olon siitä poretabusta panacodii mutta näistä en tiiä.jotkut kun sanoo et alkaa vaan oksettaa ku nappaa vain 3 kpl........onkoha noi? ja ps.mä oon hyvin pienikokoinen ja panacod tolet on lähes 0.......

1

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janskulini87

      Suosittelen kuule ettet ala käyttää kyseistä lääkettä..
      siihen jää helkkarin helposti koukkuun, ja ne vierotusoireet on ihan kauheet..

      ite käytin monta vuotta sitä lääkettä, aluksi ihan kipuun mut sit alko mennä jo viihdekäytön puolelle.. meni laatta päivässä.. eli 10 kpl...

      että pysy vaa noissa bentsoissa... vaikka niistäki vierottautuminen on sit ihan hirveetä....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5148
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3367
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1502
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1333
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      938
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe