Aaltoon päässeet!

Essiiii

Keskustelua Aaltoon päässeiden kesken, jännittääkö syksy ja mitä on luvassa!

Tuleekohan tuosta opiskelupaikan vastaanottamisesta jonkinlaista kuittausta vai pitääköhän soitella varmistaakseen että kirje on löytänyt perille?

44

1122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pojkaa

      Ite ku tuun olemaa fuksi ootan vaa nii vitusti pillua kauppiksen tytsyiltä. on tullu katottua tytsyje FB läpi ja löytyy paljon hyvää matskua hiostavaks ja kokeiltavaks.

      • mursun lihaa

        Aallon kauppiksen "fuksit" on mursuja, kyl sun se pitäis tietää. Ja siel on muutama muukin kisaamassa mursupillusta, onnee matkaan!


    • ihanaaa

      NO TODELLAKIN ODOTAN! Mut onhan se jännää, toivon vaan että aika menis nyt nopeesti ennen ku alkaa! Ja en valita että poikia on aika paljon enemmän (; haha.

    • AllonKKK_onKingi

      mä odotan että pääsen snobailee ja kuittailee muiden kauppisten opiskelijoille että meikä on sentään aallon arvostetutta kauppiksessa eikä missän tusinakkssa

    • henrymintzberg

      Pitäisiköhän järjestää jotkut bileet esim kaivolla Aaltoon päässeiden kesken?

      • AllonKKK_onKingi

        Joo, kuka ottais tästä järjestelyvastuun?


      • Timopppp

        Olis kyllä tosi jees. Tosiaa tarvitaan vaa se järkkääjä :D


      • sittenminäkintuun

        Velvoitetaanko aaltoon päässeet naiset antamaan bileissä?


      • yuknöpävuuvvu
        Timopppp kirjoitti:

        Olis kyllä tosi jees. Tosiaa tarvitaan vaa se järkkääjä :D

        Veikkaan, että ootte miehet siellä keskenään. Naiset mihinkään bileisiin vaivaudu, joista ei tunne ketään. Ja jos joku tänne eksyy, ei varmastikaan tule.


      • Mennääeikävaameinata
        yuknöpävuuvvu kirjoitti:

        Veikkaan, että ootte miehet siellä keskenään. Naiset mihinkään bileisiin vaivaudu, joista ei tunne ketään. Ja jos joku tänne eksyy, ei varmastikaan tule.

        Eikun sitten vaan joku innokas laittamaan viestii faces kaikille melkee 300 valitulle niin saadaan bileet pystyynXD


    • pinseee

      Paljon nättejä muijia sisäänpäässeiden joukossa kyl, toivottavat kaikki ei oo aivan saatanan ylimielisii :D

      • tääonfakta

        Heh veikkaisin että 99.99% on ylimielisiä ja nokkavia pihtareita jotka tuhahtavat vihaisesti jos joku "alempiarvoinen"/ruma edes kehtaa yrittää jutella heille


      • jfjcjjc j j

        Naiset menee Aaltoon kouluttautumaan hyvään ammattiin ja yrittävät verkostautua, miehet tuijottavat naisia 5 vuotta ja huomaavat etteivät ole edes päässeet kursseista läpi. Siihen loppuu viimeistään ne naiset, jos niitä tulee ollenkaan. Voisin kuvitella, että nimenomaan Aallon naiset ovat vaikeimmasta päästä. Jos et ole huippukomea, pitkä ja hyvästä rikkaasta perheestä, tuskin saat ketään...ainakaan niitä huippukauniita.


      • aalto11
        jfjcjjc j j kirjoitti:

        Naiset menee Aaltoon kouluttautumaan hyvään ammattiin ja yrittävät verkostautua, miehet tuijottavat naisia 5 vuotta ja huomaavat etteivät ole edes päässeet kursseista läpi. Siihen loppuu viimeistään ne naiset, jos niitä tulee ollenkaan. Voisin kuvitella, että nimenomaan Aallon naiset ovat vaikeimmasta päästä. Jos et ole huippukomea, pitkä ja hyvästä rikkaasta perheestä, tuskin saat ketään...ainakaan niitä huippukauniita.

        aallon naiset vaikeimmasta päästä :D:D:D:D:D:DD:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:DD:D:D:D:D:D:D:DD:D

        ei.


      • kuvailija
        jfjcjjc j j kirjoitti:

        Naiset menee Aaltoon kouluttautumaan hyvään ammattiin ja yrittävät verkostautua, miehet tuijottavat naisia 5 vuotta ja huomaavat etteivät ole edes päässeet kursseista läpi. Siihen loppuu viimeistään ne naiset, jos niitä tulee ollenkaan. Voisin kuvitella, että nimenomaan Aallon naiset ovat vaikeimmasta päästä. Jos et ole huippukomea, pitkä ja hyvästä rikkaasta perheestä, tuskin saat ketään...ainakaan niitä huippukauniita.

        No jaa, mä olen taideopiskelija ja suht. hyvin tuntuu aaltolaisilta irtoavan. Viime vuonna pyöritin kolmea aaltolaismuijaa. Voi olla, että joskus pistän kuviakin jakoon.


      • jgjcyucvj
        kuvailija kirjoitti:

        No jaa, mä olen taideopiskelija ja suht. hyvin tuntuu aaltolaisilta irtoavan. Viime vuonna pyöritin kolmea aaltolaismuijaa. Voi olla, että joskus pistän kuviakin jakoon.

        Välillä mietin kääntymistä lesboksi, kun luen näitä miesten juttuja. Suoraan jostain ylilaudalta.


      • gujcvjvu
        jgjcyucvj kirjoitti:

        Välillä mietin kääntymistä lesboksi, kun luen näitä miesten juttuja. Suoraan jostain ylilaudalta.

        ...oottakaa sitä aikaa kun naiset kirjaimellisesti hankkivat miehen vain hedelmöitykseen, tämäkin varmaan joskus koeputkien kanssa. Miehet saavat nussia toisiaan.


      • tääonkarufakta
        jgjcyucvj kirjoitti:

        Välillä mietin kääntymistä lesboksi, kun luen näitä miesten juttuja. Suoraan jostain ylilaudalta.

        et vain halua myöntää edes itsellesi että olet tyypillinen ylimielinen kauppiksen pihtari jolta on turha pyytää edes lämmintä kättä, pimperosta nyt puhumattakaan.


      • lut14
        tääonkarufakta kirjoitti:

        et vain halua myöntää edes itsellesi että olet tyypillinen ylimielinen kauppiksen pihtari jolta on turha pyytää edes lämmintä kättä, pimperosta nyt puhumattakaan.

        Minussa on enemmän sovinistisia piirteitä kuin feministisiä, mutta en kuitenkaan ymmärrä mitä täällä porukan päässä liikkuu. Kukaan ei varmasti uskaltaisi laukoa tällaisia päin naamaa naisille. Veikkaan, että olette rasvanaama rillipäitä jotka pillua koskaan nähneetkään. Miten nämä heitot muutenkin vaikuttavat teidän aaltoon päässeiden verkostoitumiseen? No pillua ette ainakaan näiden keskustelujen jälkeen saa :DD


      • valkoihoinen hetero
        jgjcyucvj kirjoitti:

        Välillä mietin kääntymistä lesboksi, kun luen näitä miesten juttuja. Suoraan jostain ylilaudalta.

        Mun kokemukseni mukaan aallon naisia on meko vaikeata päästä painamaan. tottakai hyvän ja laadukkaan pillun eteen on nähtävä vaivaa. Eka työntö palkitsee!


      • No niin
        valkoihoinen hetero kirjoitti:

        Mun kokemukseni mukaan aallon naisia on meko vaikeata päästä painamaan. tottakai hyvän ja laadukkaan pillun eteen on nähtävä vaivaa. Eka työntö palkitsee!

        :D


    • jeesus4

      Valitan Aaltoon päässeet, parhaimman näköiset ovat jo varattu (poikaystävä hyvällä todennäköisyydellä myös Aallossa) ja jäljelle jää se nasaaliäänisten femakkohuo*ien löytökori. Etsikää omanne.


      t. Aalto 12

      • itseasy

        Onneksi Aallosta valmistunut businessmän saa helposti mukaansa parhaat naiset tulevaisuudessa. Puku päällä kulkeva ja astonilla ajeleva elitisti saa jokaisen naisen sukat pyörimään jalassa.


      • OrtisMallum
        itseasy kirjoitti:

        Onneksi Aallosta valmistunut businessmän saa helposti mukaansa parhaat naiset tulevaisuudessa. Puku päällä kulkeva ja astonilla ajeleva elitisti saa jokaisen naisen sukat pyörimään jalassa.

        Olen samaa mieltä, tietynlaiset pubiruususutturamaiset naiset "arvostavat" aaltokauppiksen nörttejä ajoittain jopa pimpsanantoon saakka.

        Itse olen tämmöinen sikaruma rillipäälaiheliini enkä ollut saanut naista kertakaan ennen kuin aloitin opiskelut aallossa. Tiettyihin bileisiin eksyy näitä pelkän peruskoulun tai amiksen käyneitä "tulevaisuuden elättäjiä" etsiviä naisia (joilla tuntuu muuten kaikilla olevan todella kuivahtanut permanentti jostain syystä) ja pääsin itsekin vihdoinkin pukille kahden opiskeluvuoden jälkeen.

        Piparinsaanti kiinnostaa kyllä kovasti näiltä naisilta, mutta en välttämättä haluaisi mitään sen vakavampaa heidän kanssaan. He taas toivovat ensisijaisesti seurustelua ja ajattelevat että antamalla sellaiselle nörttimiehelle joka normaalisti ei saa naista riittää seurustelun/naimisiinmenon takaamiseksi..tiedä sitten...


      • Erik_1
        OrtisMallum kirjoitti:

        Olen samaa mieltä, tietynlaiset pubiruususutturamaiset naiset "arvostavat" aaltokauppiksen nörttejä ajoittain jopa pimpsanantoon saakka.

        Itse olen tämmöinen sikaruma rillipäälaiheliini enkä ollut saanut naista kertakaan ennen kuin aloitin opiskelut aallossa. Tiettyihin bileisiin eksyy näitä pelkän peruskoulun tai amiksen käyneitä "tulevaisuuden elättäjiä" etsiviä naisia (joilla tuntuu muuten kaikilla olevan todella kuivahtanut permanentti jostain syystä) ja pääsin itsekin vihdoinkin pukille kahden opiskeluvuoden jälkeen.

        Piparinsaanti kiinnostaa kyllä kovasti näiltä naisilta, mutta en välttämättä haluaisi mitään sen vakavampaa heidän kanssaan. He taas toivovat ensisijaisesti seurustelua ja ajattelevat että antamalla sellaiselle nörttimiehelle joka normaalisti ei saa naista riittää seurustelun/naimisiinmenon takaamiseksi..tiedä sitten...

        Omaksi onnekseni kuulun yhteen suomen rikkaimpiin sukuihin ja rahaa olisi vaikka muille jakaa. Nytkin olen sveitsissä ja ostin eilen aina unelmoimani pagani zonda auton mökkeilyautoksi. Mitä aallon naisiin tulee, niin niiltähän nyt on aina irronnut helposti. Tänäkin kesänä olin summer heat pippaloissa ja ajoin avomersulla sinne hengailemaan. Tapasin siellä kolme tyttöä, opiskelevat kuulemma aallossa, ja olisivat erittäin mielellään halunneet tulla minun mukaan. Pari kertaa on tinderinkin kautta löytynyt aaltotytsyjä vain parilla kysymyksellä sänkyyn asti. Jotenkin ei vaan enää nappaa nämä tämänlaiset keissit, koska miltein kaikki noista tytöistä ovat olleet kehnoja sängyssä. Hieman lahnamaisia ja aika kiusallisia kun niitä jännittää.


      • trollalert
        Erik_1 kirjoitti:

        Omaksi onnekseni kuulun yhteen suomen rikkaimpiin sukuihin ja rahaa olisi vaikka muille jakaa. Nytkin olen sveitsissä ja ostin eilen aina unelmoimani pagani zonda auton mökkeilyautoksi. Mitä aallon naisiin tulee, niin niiltähän nyt on aina irronnut helposti. Tänäkin kesänä olin summer heat pippaloissa ja ajoin avomersulla sinne hengailemaan. Tapasin siellä kolme tyttöä, opiskelevat kuulemma aallossa, ja olisivat erittäin mielellään halunneet tulla minun mukaan. Pari kertaa on tinderinkin kautta löytynyt aaltotytsyjä vain parilla kysymyksellä sänkyyn asti. Jotenkin ei vaan enää nappaa nämä tämänlaiset keissit, koska miltein kaikki noista tytöistä ovat olleet kehnoja sängyssä. Hieman lahnamaisia ja aika kiusallisia kun niitä jännittää.

        jaahas Erik taas trollailemassa, sä tunnut eksyvän vähän jokaisen palstaan


      • Erik_1
        trollalert kirjoitti:

        jaahas Erik taas trollailemassa, sä tunnut eksyvän vähän jokaisen palstaan

        Jaahas, tuo oli kyllä mun toinen postaus ikinä täällä foorumilla. Ei ole jaksanut nimittäin vaivautua kommentoimaan aiemmin näille voivottelijoille. Eilen oli vaan sattumoisin tylsää. Mutta usko tai älä usko ihan sama mulle :D


      • Erik_1
        Erik_1 kirjoitti:

        Jaahas, tuo oli kyllä mun toinen postaus ikinä täällä foorumilla. Ei ole jaksanut nimittäin vaivautua kommentoimaan aiemmin näille voivottelijoille. Eilen oli vaan sattumoisin tylsää. Mutta usko tai älä usko ihan sama mulle :D

        Ainiin jotkut täällä puhui pippaloiden järkkäämisestä kaivolla. Sen paikan ravintolapäällikkö on mun hyvä tuttu, voisin järkätä sinne siis ihan mukavat juhlat hänen kauttaan


      • Huvittunut
        Erik_1 kirjoitti:

        Ainiin jotkut täällä puhui pippaloiden järkkäämisestä kaivolla. Sen paikan ravintolapäällikkö on mun hyvä tuttu, voisin järkätä sinne siis ihan mukavat juhlat hänen kauttaan

        Hei sinä Erik_1! Nauretaan kaveriporukalla ihan vitusti sun jutuille:DD onneks sunnuntaihinkin saa jotain huumoria. Jos tietäisi, että olet kehitysvammainen (mitä lukeman perusteella voisi todeta) niin säälittäisi, mutta taidat olla vaan joku satunnainen ääliö. Lycka till! Hehe


      • ififixicici
        itseasy kirjoitti:

        Onneksi Aallosta valmistunut businessmän saa helposti mukaansa parhaat naiset tulevaisuudessa. Puku päällä kulkeva ja astonilla ajeleva elitisti saa jokaisen naisen sukat pyörimään jalassa.

        Naiset etsivät elättäjää niiltä puku päällä kävelevistä rikkaista miehistä, mutta käyvät kuumana hikiseen lihaksikkaaseen raksamieheen, joka on tullut töistä ja ottaa kuumana päivänä paidan pois.

        Terveisin nainen, joka aikoo rikastuttaa itse itsensä eikä etsi elättäjää.


      • kauppisinmyass
        ififixicici kirjoitti:

        Naiset etsivät elättäjää niiltä puku päällä kävelevistä rikkaista miehistä, mutta käyvät kuumana hikiseen lihaksikkaaseen raksamieheen, joka on tullut töistä ja ottaa kuumana päivänä paidan pois.

        Terveisin nainen, joka aikoo rikastuttaa itse itsensä eikä etsi elättäjää.

        Miehet käyvät kuumana hyvän näköisiin naisiin, eikä siiderivalaisiin. Sitten on se vaimo joka kokkaa ja siivoaa taloa. Rikas mies panee työmatkalla hyvän näköisiä malleja ja luultavasti myös kotopuolessa on parikin "kaveria" kierrossa.

        Myös näillä kuvailemillasi raksamiehillä on usein kierrossa useampi naaras yhtäaikaa. Näin minun kaveripiirissä ainakin. Jokaisesta kaupungista löýtyy näitä "kavereita" joiden kanssa voi ensin mennä onnelaan ja sitten omppuhotelliin jatkoille. Naiset luulevat olevansa arvokkaita ja arvostettuja.

        Valitettavasti naisesta harvoin tulee rikasta ainakaan ilman miestä :)
        Ekonomin paperit ei rikasta tee, ehkä sitten jos rikas on naiselle 50k vuodessa ;)


      • Erik_1
        Huvittunut kirjoitti:

        Hei sinä Erik_1! Nauretaan kaveriporukalla ihan vitusti sun jutuille:DD onneks sunnuntaihinkin saa jotain huumoria. Jos tietäisi, että olet kehitysvammainen (mitä lukeman perusteella voisi todeta) niin säälittäisi, mutta taidat olla vaan joku satunnainen ääliö. Lycka till! Hehe

        Hauska tietää että on mukavaa! :D en kyllä ymmärrä millä perustein tosta mun tekstistä perustelet että olisin jollain tavalla kehitysvammainen? Vai minkähänlainen käsitys sulla on kehitysvammaisesta ihmisestä? Sen kyllä voin myöntää, että ääliö olen välillä. Mulle on miltein yhtä huvittavaa lukea täältä sinunlaisten (ja kaveriesi) katkeria vastakommentteja siitä kuinka eivät usko mun juttuja :D vituttaa varmaan olla köyhä. Varsinkin kun et varmaan päässyt aaltoon :D mee takasin runkkaamaan rinkiin kavereittes kanssa jos sulla edes oikeesti on niitä.


    • MariHonka

      Millos uudet aaltolaiset kaivolle? :)

      • Aaaltomies

        Minä ainakin heti kunhan uudet aaltomursunaiset ovat valmiina antamaan kaivopimpsaa


      • Erik_1
        Aaaltomies kirjoitti:

        Minä ainakin heti kunhan uudet aaltomursunaiset ovat valmiina antamaan kaivopimpsaa

        6.8. On kaivohuoneella aaltoon päässeiden ja kauppislaisten bileet ylipäätänsä. Sieltä on varattu isohko pöytä pihalta ja sisäklubilta joissa on kauppislaisille ilmaset juomat. Eli voi tilata vaikka 20 möttipulloa. Muistakaa käyttää tilattaessa koodilausetta "amos erkko kuittaa laskun". Mahti bileet tulossa, huippu nuoret suomalaiset lupaavat djt alkuillasta ja mm. Illemmalla Jyri heavyweight djstä soittamassa luultavimmin :)


      • MariHonka
        Erik_1 kirjoitti:

        6.8. On kaivohuoneella aaltoon päässeiden ja kauppislaisten bileet ylipäätänsä. Sieltä on varattu isohko pöytä pihalta ja sisäklubilta joissa on kauppislaisille ilmaset juomat. Eli voi tilata vaikka 20 möttipulloa. Muistakaa käyttää tilattaessa koodilausetta "amos erkko kuittaa laskun". Mahti bileet tulossa, huippu nuoret suomalaiset lupaavat djt alkuillasta ja mm. Illemmalla Jyri heavyweight djstä soittamassa luultavimmin :)

        Onkos tämä nyt ollenkaan totta? Kuinka tietävä tketkä ovat mursuja ja "ilmaiset juomat" varmaan täysin valehtelua... :)


      • Timppakor
        MariHonka kirjoitti:

        Onkos tämä nyt ollenkaan totta? Kuinka tietävä tketkä ovat mursuja ja "ilmaiset juomat" varmaan täysin valehtelua... :)

        Samaa tässä miettiny. Ketään ei tiedotettu. Miten sinne kukaan meistä uusista eksyy... :(


      • asdadasd
        Erik_1 kirjoitti:

        6.8. On kaivohuoneella aaltoon päässeiden ja kauppislaisten bileet ylipäätänsä. Sieltä on varattu isohko pöytä pihalta ja sisäklubilta joissa on kauppislaisille ilmaset juomat. Eli voi tilata vaikka 20 möttipulloa. Muistakaa käyttää tilattaessa koodilausetta "amos erkko kuittaa laskun". Mahti bileet tulossa, huippu nuoret suomalaiset lupaavat djt alkuillasta ja mm. Illemmalla Jyri heavyweight djstä soittamassa luultavimmin :)

        Erik nyt vaa taas trollaa!


      • Ekonomi
        asdadasd kirjoitti:

        Erik nyt vaa taas trollaa!

        Onko vai ei ole bileitä?


      • tuleva_aaltolainen
        Ekonomi kirjoitti:

        Onko vai ei ole bileitä?

        On jos aaltonaiset takaavat piparinannon etukäteen, muussa tapauksessa ei ole.


      • favicon
        tuleva_aaltolainen kirjoitti:

        On jos aaltonaiset takaavat piparinannon etukäteen, muussa tapauksessa ei ole.

        mitään pimpsanantotakuita ei anneta tuommoisille törkyturville!


    • qjjjjjj

      tapahtuuko opiskelu töölössä vai otaniemessä?

      • timi4

        Sun äitin luona.


      • kauppatietyo

        Kauppis on vielä vuoden Töölössä, v. 2015 syksyllä kandivaihe siirtyy Otaniemeen. Maisterivaihe edelleen kokonaisuudessaan Töölössä jatkossakin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe