Vehkala taas lataamossa?

Daniel the great

Ei ole postannut kolmeen viikkoon mitään blogiinsa. Pisti vain mietityttämään, että mistä moinen hiljaisuus johtuu...

16

309

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VDTA

      Ainakin hänen youtube-kanavallansa on on ollut toimintaa about viikko takaperin...

    • Daniel the great

      Taisi päästä lomille kun taas postasi pitkästä aikaa :DDD Tai sitten äiti on sanonut, että "älä Teemu pieni pullaposki vedä sitä keittoa monta viikkoa putkeen liikaa koska muuten sulla tulee todella kovat maniapärinät päälle"

    • Daniel the great

      Ylös! Totuus Vehkalan mielenterveydestä täytyy tulla ilmi kaikille.

    • teemu-2

      Haistappa kuule ihan pitkä v1ttu noiden juttujes kanssa. Se, että minä olen netissä julkinen henkilö ei tee oikeutta solvaamisiin sekä kunnianloukkauksia täyttäviin herjauksiin.

    • teemu-2

      Jos herjausviestit jatkuu, niin saat haasteviestin vielä postissa ja tämä on muuten saaketin tosi.

    • Against ptfo

      Totuus tekee kipeää?

    • Against ptfo

      Näyttää se soppa ainakin jonkun verran maistuvan:

      Tuli tuossa eilen Tallinnassa käydessäni mieleen ihan kuningasidea. Varsinkin nyt viinarallin kiihtyvinä aikoina ihmettelen, että kun on Suomessa näitä kaikenmaailman eukonkannon MM-kisoja. Niin miksei vieläkään ole viinakärrynveto MM-kisoja.

      Tällainen viinaralliin liittyvä urheilutapahtuma voisi olla aikamoinen mediaspektaakkeli varsinkin Suomen mediassa

      Mutta paikalliset Virolaiset eivät tietenkään tällaisesta 10 km. olutlaatikkomaratonista ymmärrä, mutta Suomalaisista turisteista kyllä varmasti löytyisi halukkaita vetämään perseet verellä 8 keissin kaljakärryjä 10 km. pitkin Tallinnan teitä paikallisessa poliisisaattueessa. Tapahtuman nimi "KALJAKÄRRYMARATON".

      http://murobbs.plaza.fi/yleista-keskustelua/532016-virosta-viinan-hakemisen-ihanuus-167.html

      • Against ptfo

        Minä itse keitän kylpyammeessani kiljua.


      • suurtalouskeitto
        Against ptfo kirjoitti:

        Minä itse keitän kylpyammeessani kiljua.

        Laitatko reseptin tuohon kylpyammesatsiin? Paraneeko maku jos kylpee siinä ja vähän pieree?


      • Against ptfo
        Against ptfo kirjoitti:

        Minä itse keitän kylpyammeessani kiljua.

        Kerrohan Teemu miksi AINA postaat aamuyöstä? Onko silloin sopiva laskuhumala päällä ja saat rohkeutta vastata tänne laitettuihin viesteihin?


      • noita nokinenä
        Against ptfo kirjoitti:

        Kerrohan Teemu miksi AINA postaat aamuyöstä? Onko silloin sopiva laskuhumala päällä ja saat rohkeutta vastata tänne laitettuihin viesteihin?

        Annahan noitten Harry Pottereiden tehdä rauhassa blogejaan!! Tai tosiaan tulee syyte kunnianloukkauksesta.


    • XCVGHUJK

      Mikä siinä Vehkalassa niin kauheasti kiinnostaa? Onko se jotain kateutta vai mustamaalaamista vai mitä?

      • fjjewijfeiefw

        Tuskin mitään noista. Nuo salaliittoteoriat saattaa viedä ihmisen kokonaan mukaansa, ja normaali elämä hämärtyy monella. Itsekin masentuneena kerran kiinnostuin noista teorioista, ja menin aika pahaan kuntoon. Sitä kävi etsimään omaan paskaan elämään syitä ulkopuolelta, ja kuvioon tuli salaliitot. No, lopetin salaliitottojen tutkimisen ja olo parani pikku hiljaa..ei siinä, jos tajuaa että ne on vain jonkun ihmisen yksittäisiä mietteitä, eikä totuuksia, vaikka kiehtoviltahan ne saattavat aluksi tuntua.


    • ZXt7890

      Totuus on aikamoinen käsite. Joskus tuntuu että on paljon parempi kun ei tiedostaisi jotain juttuja ollenkaan ja eläisi tietyllä lailla kuplassa vaan menemällä ja ei ajatellen mitään oikein. Itselle on ainakin tullut inho koko rahajärjestelmää vastaan jollakin lailla se tuntuu turhalta ja monen ihmisen elämä voisi olla parempaa jos ei tarvitsisi rahasta tapella ja tavoitella sitä kokoajan. Mutta vaikeata kuvitella muuta järjestelmää kun näin on lapsesta asti nähnyt sen menevän. Näen itse rahajärjestelmän modernina orjuuttamisena tietyllä lailla ja velkaannuttamisena. Iän myötä muutenkin niin monelta asialta on mennyt pohja mihin on joskus jotenkin uskonut ja opetettu ja ajatellut että näin se elämä eletään. Politiikkoihin en usko ollenkaan. Joskus ihmettelen että miksi uskotaan äänestämisen vaikuttavan kun politiikot puhuu paskaa yleensä aina ja kaippa ne suuret linjaukset on tehty jossain kabineteissa jo aikoja sitten ja runnotaan läpi. No suuri osa kansasta ei usko politiikkoihin mutta antaa olla kun eivät tiedä mitä voisi tehdä asioille joita päätetään. Elämän aikana on tullut huomattua monesti kuinka julmia me ihmiset toisillemme olemme kun tavoittelemme jotain. Kuten rahaa tai kunniaa tai mainetta tai jotain. Kaikki systeemit pyörivät aikansa ja romahtavat ja näin käy joskus tällekin kaikelle mitä on täällä on rakennettu. Ihmiset kyllästyvät hallitsijoihinsa ja suuttuvat ja systeemi hajoaa käsiin lopulta. Joku kysyy aina lopulta että:"Miksi minä en voi tehdä niin kuin sinä tai te".

      • eweweww

        Itsekin ajattelen juuri noin. Nykyään ahdistus on pikkuhiljaa kadonnut lähes kokonaan, ei jaksa enää välittää maailman menosta.


    • utrgjhds

      Onko?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe