ylisosiaaliset naapurit

jorinoihinkyllästyny

Asun kerrostalossa, olen työssäkäyvä sinkkuihminen ja aina menossa jonnekki. Mua ärsyttää kun lähes aina joku juttukumppania kaipaava, yleensä eläkeläinen iskee kimppuun pihalla tai talon yhteisissä tiloissa ja alkaa tauoton kälkätys milloin mistäkin asiasta.
Onko mun velvollisuus kuunnella jonkun lapsenlapsen soittoharrastuksesta, tai jonkun työhistoria 50 vuoden ajalta?
Enkä pysty, enkä edes halua muuttaa omakotitaloon. Vain hieman yksityisyyttä kaipaisin, eikä mua kiinnosta pätkääkään muiden asiat.

14

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maaninen puheripuli

      maaninen puheripuli loppuu vasta niskalaukauksella

    • jalmari jalkoväli

      Mitä tehdä jos naapuri on perseestä?

    • Teoriassa helppoa

      Kerrot nätisti, että nyt on hiukan kiire kun olet sopinut tapaamisen ja jatkat matkaa pysähtymättä.

      Muutaman kerran kun teet tuon ja kävelet reippaasti eteenpäin, niin oppivat jo kävelytyylistäsi ettet nyt jouda/halua jutella.

    • yhteisöasuminen

      Kyllä naapureiden asiat tulee kuunnella, ja tiukasti painaa ne mieleen. Kaikkien on tunnettava kaikkien asiat kuten salkkareissa.

    • ystävällisesti..

      Kyllä jokaisella on oikeus kieltäytyäkin ja sen voi tehdä tahdikkaasti ja ystävällisesti. Ilmoita parille naapurillesi, että tykkäät elää yksin eikä sinua kiinnosta muiden elämä ja asiat. Eiköhän sana leviä pian ja saat olla rauhassa.

    • kika kolme toimii

      Älä pysähdy.. juttele ohimennessä vain..

      • kylä näi o

        Ei saa jäädä tuleen makaamaan


      • ...
        kylä näi o kirjoitti:

        Ei saa jäädä tuleen makaamaan

        Minäkin olen työssäkäyvä sinkku nainen, jonka ei ole vaikea keskustella naapurien kanssa silloin tällöin, eikä ne eläkeläiset ole heti aamusta liikkeellä. Minusta olet töykeä ja kyllä tollaset ruttunaamat hädäntullen yksin jäävät.


    • Vell

      Liikun sellaisella aikataululla, ettei naapurit eivät ole ulkona tai rapussa

    • Nopeat liikkeet:.

      .

      Nopealiikkeisyys pelastaa

      Eläkeläiset on hitaita

      .

    • ä´ääää

      Mun naapurissa asuu mua 10 v. nuorempi rouva ja takuulla vahtaa kaikki meidän tekemiset pihalle ja muistaa niitä muistella jälkikäteen omien arveluidensa saattelemana, kun on pakko juttusille hänen kans alkaa. Ollaan vissiin koko perhekunnan yleinen pohdinnan aihe. Likimain ainoa nuori kulmilla ja karsein kyylä ja roikkuja. Vaihtasin mummopappayhdistelmään heti sen porukan.

    • Viihdyn yksin

      Ei se mitään jos pihalla joku haluaa kommunikoida, mutta kun täällä rivitalossa tullaan ihan ovelle pimputtelemaan ja pitäisi kuunnella sitä sun tätä tai istua pullakahveilla. Ja juuri kun olen keskittynyt tekemään jotain rauhaa ja hiljaisuutta vaativaa.
      Olen hiljainen ja rauhallinen sekä yksin viihtyvä.

      • molo mikke

        Nussi sitä naapuriasi. Sitten aktikuvat ilmoitustaululle rappukäytävään.


      • ä-ääää

        Seuranta anopin. rouvan äidin ja muun naissukulaisten toimesta. Ja mulle vielä muistelee mitä ovat keskustelleet ja pohtineet, vieläpä varmentaakin onko perää. Ei ole enää asiallista, en tiedä asiattomastakaan, mutta äärimmäisen moukkamaista ja tungettelevaa. Mielenkiinnon määrää saa ihmetellä, emme kuitenkaan ole remusakkia, ei huudateta musiikkia eikä koiraa tai akkaakaan. Toki pihalla puuhastellaan ja ollaan paljonki välillä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      4230
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4142
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      611
      3927
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      20
      2755
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      78
      2485
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2074
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      127
      2072
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      191
      1970
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1629
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1432
    Aihe