Kake kaupunkijuna!

Syvärauman penthouse

Pitäskö siltä v**un kaupunkimunalta repiä se pilli pois, kun kiusaa viattomia ihmisiä kesken päiväunien!
Eilenkin, kun olin päiväunilla niin eikös tuo Pelle junineen taas töräyttänyt sitä saatanallista torvea siinä syvärauman nesteellä. Mitä tarkoitusta silläkin siinä oli muutakuin kiusata viattomia raskaantyön raatajia, jotka pitkä raskaan päivän jälkeen ottavat päiväunet!

Vai pitäskö sitä itsekin ruveta vinguttamaan jotain torvea pisin päivää ja yöt perään ton pellen ikkunan alla? Ja onko noin kimeä ääninen ja äänenvoimakkuudeltaan kova ääninen torvi edes sallittu tieliikenteessä ja mahtaako koko juna olla sallittu tieliikenteessä?

Saattaa muuten joku mummo saada vielä sydänkohtauksenkin ton pillin takia eli pitääkö tulla ruumiita ennenkuin tuohonkin puututaan?

15

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Papihaam Boik

      Kyllä - olet oikeassa! Siinä on laiton pilli. Ainoa laillinen olisi kuljettajalla pieni savinen kukkopilli, johon saa puhaltaa ennaltaehkäisynä vain Poroholman vessassa ammulla klo 08.
      Koko junakin on laiton. Se on RR:n keksintö. RR on lahjonut kaikki virkamiehet ilmisilla elokuvalipuilla ja siksi ei tähän kukaan puutu. Tämä RR on nyt tuomittava ankaraan rangaistukseen koko kaupungin häirinnästä ja laittomasta liikennöinnistä. Samalla on otettava Poroholma pois RR:ltä ja annettava suljettava, ettei kaupunkilaiset vain häiriinny. Siis samalla tavalla kuin se RMJ, josta ei ollut mitään iloa kenellekään - ei edes raumalaisille.
      Pitsiviikko, Rauma Blues yms. on myös lopetettava.
      Vain Lukon pelit ovat sallittuja.
      Ja kirjaston lukusali.
      Kyllä ne riittävät.

    • grippled

      Helppoa teillä on kun voitte mennä sanomaan paikan päälle. Itsellä neliraajahalvaus, en pääse ulos kun 4 kertaa viikossa. Ei avustaja suostu minua viemään kaken kuskin luo valittamaan melusta. Harmittaa yleensä katsoa ikkunasta kun ihmiset pyöräilevät, autoilevat ja kävelevät ympäri syväraumankatua. Itse joudun katselemaan ikkunasta ihmisten toimia. Ja vaikka kuinka paljon harmittaa, en pääse heitä haukkumaan, noista typeristä tavoista, pysyisivät sisällä näin kesäaikaan. Että ottaa pattiin.

      • Papihaam Boik

        Eipä taida kukaan mennä sanomaan paikan päälle...
        Onnettomat luuserit pystyvät vain täällä nimettömänä haukkumaan tietämättä kuitenkaan asioista yhtään mitään ja pystymättä itse mihinkään. Ja lopulta, kun ei mitään muuta pysty kirjoittamaan, niin sitten mennään henkilökohtaisuuksiin.

        Riku on tässäkin asiassa muiden yläpuolella siten, että hän p***kat välittää muiden kiukuttelusta.
        "Karavaani kulkee ja osattomat haukkuvat", niin se on!


      • Onk snull edes peili
        Papihaam Boik kirjoitti:

        Eipä taida kukaan mennä sanomaan paikan päälle...
        Onnettomat luuserit pystyvät vain täällä nimettömänä haukkumaan tietämättä kuitenkaan asioista yhtään mitään ja pystymättä itse mihinkään. Ja lopulta, kun ei mitään muuta pysty kirjoittamaan, niin sitten mennään henkilökohtaisuuksiin.

        Riku on tässäkin asiassa muiden yläpuolella siten, että hän p***kat välittää muiden kiukuttelusta.
        "Karavaani kulkee ja osattomat haukkuvat", niin se on!

        Hmmm... Ja sinä katsot olevasi muitten yläpuolella niin, että voit nimitellä muita onnettomiksi luusereiksi. Ja vielä nimimerkillä! Mikset laita oikeaa nimeäsi, kun niin erinomainen olet?

        "Karavaani kulkee ja Papinhaam Boik se vaan räksyttää".


      • Papihaam Boik
        Onk snull edes peili kirjoitti:

        Hmmm... Ja sinä katsot olevasi muitten yläpuolella niin, että voit nimitellä muita onnettomiksi luusereiksi. Ja vielä nimimerkillä! Mikset laita oikeaa nimeäsi, kun niin erinomainen olet?

        "Karavaani kulkee ja Papinhaam Boik se vaan räksyttää".

        Onnettomat luuserit = Jatkuvasti räksyttävät kaikesta RR:n tekemisistä jopa valheellisia juttuja, mutta itse eivät kykenisi mitenkään saamaan mitään aikaiseksi.
        En ole muiden yläpuolella, mutta en hauku toisten aikaansaannoksia ja tekemisiä. En edes RR:n...

        Ja miksi eivät nämä kaiken osaavat ja kaikkea arvostelevat ole itse tehneet kaupunkijunaa, elokuvateatteria jne.? Miksi eivät ostaneet Lönnströmin museotaloa? Sehän oli kaupan.
        Miksi he eivät ota osaa vaikkapa Fåfängan suunnitteluun yms.? Johtuiskohan siitä, että osaaminen ja mitkään muutkaan kyvyt eivät riitä?
        Siitä vaan jokainen osallistumaan Rauman ja alueen elinkeinoelämään tekemällä asioita. Ei se ole kiellettyä.

        Ymmärrätkö mitä tarkoitan?


      • Onk snull edes peili
        Papihaam Boik kirjoitti:

        Onnettomat luuserit = Jatkuvasti räksyttävät kaikesta RR:n tekemisistä jopa valheellisia juttuja, mutta itse eivät kykenisi mitenkään saamaan mitään aikaiseksi.
        En ole muiden yläpuolella, mutta en hauku toisten aikaansaannoksia ja tekemisiä. En edes RR:n...

        Ja miksi eivät nämä kaiken osaavat ja kaikkea arvostelevat ole itse tehneet kaupunkijunaa, elokuvateatteria jne.? Miksi eivät ostaneet Lönnströmin museotaloa? Sehän oli kaupan.
        Miksi he eivät ota osaa vaikkapa Fåfängan suunnitteluun yms.? Johtuiskohan siitä, että osaaminen ja mitkään muutkaan kyvyt eivät riitä?
        Siitä vaan jokainen osallistumaan Rauman ja alueen elinkeinoelämään tekemällä asioita. Ei se ole kiellettyä.

        Ymmärrätkö mitä tarkoitan?

        Et siis selvästikään ymmärtänyt viestiäni. Olet siis asettanut itsesi muitten yläpuolelle, mutta et sitten kuitenkaan kirjoita oikealla nimelläsi. Nimimerkin takaa onkin vallan helppo räksyttää, mutta ei se anna hyvää kuvaa sivistyksestäsi. Eikä tarvitse nyt sitten puuttua siihen, että itsekin kirjoitan nimimerkillä. Minä kun en ole ketään nimitellyt, enkä muutenkaan solvannut.


    • lkhgljhgkljhgkjhgkjh

      Voi tätä elämän tuskaa,huolta ja murhetta.

      Siis minkälainen pilli mahtaakaan olla kyseessä?

      Epäilen kokoomuksen salaliittoa,ajavat ihmispoloa hulluuden partaalle.

    • Gylmaare

      AI räsänen on elokuvateatterinkin tehny Raumalle...mut mielest se on ollu siinä monta kymmentä vuotta...pub bastis oli ennen Mr Jonesia ja paljon viihtysämpi paikka oli bastis.

    • yks mummeli

      Kyllä minä vanha nainen peljästyin kun se juna huusi mitä kun Vaasassakin kulkee eikä huuda ollenkaan.EEipä ihme että valitetaan melu saastetta tuo jo on.

    • fv3

      Siel junas pitää olla hiiren hiljaa koko ajan. Siel ei saa puhua mitään, kerran valitetiin siitä kun puhuttiin. Ja aika turha se jna on, ei mitään nähtävää ja typeriä nähtävyyksiä se esittelee.

    • kans yks.mummo

      Mistähän kulkee jos niinkuin nähtävyyksiä oikein näkis ja jos olet normaali ääninen ei puhuminen ole kielletty tietty jos se ajaja puhuu ja kertoo nähtävyyksistä joita Raumalla on.

    • Sitähän se...

      Kaikki mihin Riku Räsänen koskee ja kaikki, mikä jotenkin liittyy häneen, on väärin, rikollista ja kiellettävä. Mitään ei saa tehdä ilman toriparlamentin hyväksyntää.
      Ja ennen kaikkea - menestyä ei saa. Ja menestys on jaettava Sinisaaressa asuvien onnettomien kesken...

      Semmosta se on se kateus. Vain orihevosen kiima menee yli!

      • Räkä Risunen

        No jopas on! Nyt joku onnellinen on kateellinen jo hevosellekin. Muuten olen samaa mieltä kanssasi tuosta Röhköstä. Omin luvin ei tekemistä ei kyllä pidä missään nimessä hyväksyä.


      • Sitähän se...
        Räkä Risunen kirjoitti:

        No jopas on! Nyt joku onnellinen on kateellinen jo hevosellekin. Muuten olen samaa mieltä kanssasi tuosta Röhköstä. Omin luvin ei tekemistä ei kyllä pidä missään nimessä hyväksyä.

        Onkos RR tehnyt jotain omin luvin? Asioista kirjoittelevat eivät osaa / kykena selvittämään totuutta, mutta torilla kuultuja huhuja kerrotaan yleisenä faktana.

        Ja kyllähän kuka tahansa olisi voinut osallistua vaikka Fåfängan asiaan. Vaan kun ei ymmärrys riitä...


      • Mikähän tuokin...
        Sitähän se... kirjoitti:

        Onkos RR tehnyt jotain omin luvin? Asioista kirjoittelevat eivät osaa / kykena selvittämään totuutta, mutta torilla kuultuja huhuja kerrotaan yleisenä faktana.

        Ja kyllähän kuka tahansa olisi voinut osallistua vaikka Fåfängan asiaan. Vaan kun ei ymmärrys riitä...

        Onko joku väittänyt, että RR on tehnyt jotain omin luvin? Kun juuri nuo edellä kirjoittavat ehtivät mainitsemaan, että omin luvin ei saa tehdä. Mitä nyt sitten on tehty? Kerro ihmeessä, jos vain sinä kykenet ymmärtämään totuutta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6432
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4153
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2567
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2000
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1518
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1377
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1011
    Aihe