Mikko Kivinen

Retu Kivinen

Olen kuullut huhua Mikko Kivisen sarjaan tulosta onko se totta?

10

709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietäjä

      no tottakai! se tulee teemun tilalle.

      • vekaeka

        Mikko Kivinen oli Lapilahden Linnuista ja ikimuistettava esitys minkä muistan on laulu "Älä pure mun ananasta"
        Siinä esityksessään hän antoi kyytiä omille läskeilleen.
        Sitten myöhemmin saimme huomata kuinka Mikko Kivinen laihtui.
        Minulla ei ole valitettavasti Mikko Kivisen nimikirjoitusta.
        Lohtua tuo Ismo Erängön nimmari, jonka hän kirjoitti taskukalenteriini, jonka taas olin saanut joululahjaksi äidiltäni vuonna 1994. Se oli Ismo Erängön eka nimmari Kiinan matkan jälkeen.Hän oli siis tullut juuri Kiinasta kun menin häneltä pyytämään nimmaria. Nimikirjoitus oli hieno sillä hän piirsi lapinlahdenlinnun jollaisia olemmee saaneet ihastella Lappareiden levynkansissa.
        Itse olin silloin tulossa Kotkasta ja tiemme kohtasivat HELSINGISSÄ. Silloin Mauno Koivisto oli suomen presidentti. Hetkeä Myöhemmin oli Martti Ahtisaaren vuoro ottaa pressan tehtävät vastaan. Silloin olin matkalla Saariselälle ja istuin Mersussa kuunellen radiosta tätä tapahtumaa. Muistan, että olin jo melkein perillä kun tätä ohjelmaa kuuntelin. Olin silloin Sodankylässä.Tästä tapahtumasta kului tarkalleen vuosi kun näin Mikko Kivisen Ryhmäteatterissa yleisön joukossa äänekkäästi nauramassa. Teatteriesitys oli nimeltään Ilta Tähti, jossa esiintyi muunmuassa Sara Paavilainen.
        Jos tämä herätti kysymyksiä, niin vastaan mielelläni kotisivuillani tai sähköpostiosoitteessani. [email protected]
        kotsivuosoitteeni: djveikko.tripod.com


      • Wilt
        vekaeka kirjoitti:

        Mikko Kivinen oli Lapilahden Linnuista ja ikimuistettava esitys minkä muistan on laulu "Älä pure mun ananasta"
        Siinä esityksessään hän antoi kyytiä omille läskeilleen.
        Sitten myöhemmin saimme huomata kuinka Mikko Kivinen laihtui.
        Minulla ei ole valitettavasti Mikko Kivisen nimikirjoitusta.
        Lohtua tuo Ismo Erängön nimmari, jonka hän kirjoitti taskukalenteriini, jonka taas olin saanut joululahjaksi äidiltäni vuonna 1994. Se oli Ismo Erängön eka nimmari Kiinan matkan jälkeen.Hän oli siis tullut juuri Kiinasta kun menin häneltä pyytämään nimmaria. Nimikirjoitus oli hieno sillä hän piirsi lapinlahdenlinnun jollaisia olemmee saaneet ihastella Lappareiden levynkansissa.
        Itse olin silloin tulossa Kotkasta ja tiemme kohtasivat HELSINGISSÄ. Silloin Mauno Koivisto oli suomen presidentti. Hetkeä Myöhemmin oli Martti Ahtisaaren vuoro ottaa pressan tehtävät vastaan. Silloin olin matkalla Saariselälle ja istuin Mersussa kuunellen radiosta tätä tapahtumaa. Muistan, että olin jo melkein perillä kun tätä ohjelmaa kuuntelin. Olin silloin Sodankylässä.Tästä tapahtumasta kului tarkalleen vuosi kun näin Mikko Kivisen Ryhmäteatterissa yleisön joukossa äänekkäästi nauramassa. Teatteriesitys oli nimeltään Ilta Tähti, jossa esiintyi muunmuassa Sara Paavilainen.
        Jos tämä herätti kysymyksiä, niin vastaan mielelläni kotisivuillani tai sähköpostiosoitteessani. [email protected]
        kotsivuosoitteeni: djveikko.tripod.com

        Ehkä MK sittekin sopii mössön katsojille...
        Eihän se osaa edes näytellä saati sitten
        hauskuuttaa tai pelata korista....


    • Ihmettelijä

      Ei, kyllä se tulee näyttelemään Roosaa.

    • Wilt

      Toivottavasti ei.

    • Satu

      nt=no text...

    • 87k

      Ei ole tulossa

      • j k

        n iinkö


      • 87k
        j k kirjoitti:

        n iinkö

        Kyllä, juuri niin, kymmenen vuotta on mennyt eikä ole Mikkoa sarjassa näkynyt.

        Mutta kiitos asian varmennuskesta, parempi pelata varman päälle


    • JK

      Niinkö, j k?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5056
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1462
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe