Eiks naisil kelpaa mies?

haluan naisen

Mitä te naiset haluutte elämältä. Eiks mies kelpaa vai haluutteko vaan olla yksin?

39

484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haluan elämältä onnellisuutta. Kelpaa mies, mieluiten olisin ottanut suomalaisen mutta tällä hetkellä piristystä tuo etäsuhde ulkomaalaiseen, koska Sitä Oikeaa suomalaista ei ole osunut kohdalle. En halua vaan olla yksin.

      Seuraava kysymys?

      • seuraava kys.

        Miksi suomalaisen pitää olla "se oikea" mutta ulkomaalainen kelpaa vaikkei ole edes fyysisesti läsnä?


      • seuraava kys. kirjoitti:

        Miksi suomalaisen pitää olla "se oikea" mutta ulkomaalainen kelpaa vaikkei ole edes fyysisesti läsnä?

        Juuri siksi, kun Suomesta ei ole löytynyt. Kun ei ole tullut vastaan ihmistä, jonka kanssa olisi molemmin puolin "kolahtanut". Tämän kanssa kolahti, mutta olisin toivonut löytäväni Sen Oikean lähempää, koska silloin olisi ollut paljon helpompaa järjestää tapaamisia ja sitä kautta jatkuvuutta. En voi, eikä toinenkaan osapuoli voisi tai haluaisi, sitoutua suhteeseen, jossa nähdään parhaimmillaankin vain kahden kuukauden välein, todennäköisesti vielä harvemmin.


      • niin mutta
        helka kirjoitti:

        Juuri siksi, kun Suomesta ei ole löytynyt. Kun ei ole tullut vastaan ihmistä, jonka kanssa olisi molemmin puolin "kolahtanut". Tämän kanssa kolahti, mutta olisin toivonut löytäväni Sen Oikean lähempää, koska silloin olisi ollut paljon helpompaa järjestää tapaamisia ja sitä kautta jatkuvuutta. En voi, eikä toinenkaan osapuoli voisi tai haluaisi, sitoutua suhteeseen, jossa nähdään parhaimmillaankin vain kahden kuukauden välein, todennäköisesti vielä harvemmin.

        Ymmärrän kyllä toiveen/fantasian kolahtamisesta. Moni on kuitenkin rakastunut sellaiseen joka ei alkuun vaikuttanut ollenkaan kiinnostavalta. Tutustuessa tunteet ovat syntyneet. Usein tällaiset suhteet kestävät läpi elämän. Mutta kun ei pääse edes tutustumaan ennen hylkäystä...


      • niin mutta kirjoitti:

        Ymmärrän kyllä toiveen/fantasian kolahtamisesta. Moni on kuitenkin rakastunut sellaiseen joka ei alkuun vaikuttanut ollenkaan kiinnostavalta. Tutustuessa tunteet ovat syntyneet. Usein tällaiset suhteet kestävät läpi elämän. Mutta kun ei pääse edes tutustumaan ennen hylkäystä...

        "Moni on kuitenkin rakastunut sellaiseen joka ei alkuun vaikuttanut ollenkaan kiinnostavalta."

        Minä en ole. Olen yrittänyt. Olen kahteen kertaan antanut mahdollisuuden ihastumiselle tulla tutustumisen myötä, mutta mitä enemmän aikaa kului, sitä vastenmielisemmältä alkoi tuntua pelkkä toisen tapaaminenkin, seksistä puhumattakaan.

        Enkä enää näe yksinkertaisesti syytä sille, miksi pitäisi ryhtyä "järkisuhteeseen".


      • 2 ei hirveesti
        helka kirjoitti:

        "Moni on kuitenkin rakastunut sellaiseen joka ei alkuun vaikuttanut ollenkaan kiinnostavalta."

        Minä en ole. Olen yrittänyt. Olen kahteen kertaan antanut mahdollisuuden ihastumiselle tulla tutustumisen myötä, mutta mitä enemmän aikaa kului, sitä vastenmielisemmältä alkoi tuntua pelkkä toisen tapaaminenkin, seksistä puhumattakaan.

        Enkä enää näe yksinkertaisesti syytä sille, miksi pitäisi ryhtyä "järkisuhteeseen".

        Kuulostaa hieman siltä että suhtautumisesi on muodostunut sillä että olet traumatisoinut itseäsi hyppäämällä sänkyyn liian aikaisin.

        Oikeastaan pystyn samaistumaan vaikka seuraukset ja reaktiot ovat olleet täysin päinvastaiset. Tullut nimittäin sitä kautta ihastuttua kaikenmaailman lutk.... isi-ongelmaisiin naisiin ja näppinsähän siinä on polttanut. Nyt ehkä haluaa rakentaa luottamusta ihan liikaa ennen mitään (en tarkoita seksiä) ja muutenkin on arkana tehdä minkäänlaista aloitetta ja ehkä jopa tiedostamatta sulkee silmänsä naisten sellaisille.

        Omaa tyhmyyttä että näin päässyt käymään tietty. Kai sitä on yrittänyt toimia "niinkuin kuuluu". Jotenkin musta tuntuu, että nykyajan seksinormit on täysin pervertoituneet.

        Pitää kyllä mietiskellä tätä juttua.


    • yksinäinen nainen

      Mitähän te miehet haluatte elämältä? Ei kelpaa tavallinen suomalainen nainen niin kaikki saa olla yksin.

      • Mies, 48, Hki

        Eipä tule niitä seuraa kaipaavia tavallisia suomalaisnaisia vastaan. Sivistymättömiä alkoholisteja sitäkin enemmän.


      • onko tämä liikaa?

        Vaimon, lapsia, koiran, hienomman auton. Siinä mitä elämältä haluan. Tavallinen suomalainen nainen olisi täydellinen. Ehkä joskus, toistaiseksi näyttää huonolta, mutta elätellään nyt vielä hetki toivoa. Jos ei muuta niin ehkä koiran hankkiminen edes olisi mahdollisuuksien rajoissa.


    • MAN BOOBS = GAY

      Naiset ei ainakaan halua miestissejä. Se on varma juttu.

      • 1+1=3

        Kyllä mä tahdon miestissit, mutta miestä en huoli. Siinä on vaikea yhtälö.


    • ette halua

      Ei naise haluu tavis miestä ollenkaan.

      • vaatimaton nainen

        Ei kyllä pidä paikkaansa. Itse olen yksinäinen nainen, ja haluan juuri sen tavallisen miehen. Ulkonäkö on sivuseikka, sais olla pitkä, pätkä, laiha,tai lihava, kun vaan ei ole päihderiippuvainen eikä tapapettäjä. Holhoajaksi en ala.
        Ammatilla ja varallisuudella ei ole väliä, työtönkin saa olla, kun muuten on asiansa hoitava.
        Haluan nimenomaan sen miehen siihen parisuhteeseen ja jakamaan sen elämänsä minun kanssani, ja katselemaan/suunnittelemaan elämää yhdessä eteenpäin enkä kylän muijien tai työkavereiden kanssa.
        Yksinäinen mies olis ihan kiva, ystäväpiiriäkään ei tarttis olla. Sittenhän sitä ei olis yksin. Harrastuksistakaan ei niin väliä. Keksittäis sitten yhessä niitä harrastuksia.
        Tietty mitään pahaa mt-sairautta, jossa realiteetit ei ole tallella, ei tarttis olla. Fyysisiä sairauksiakin saa olla kun vaan huolehtii hoidostaan asianmukaisesti.
        Seksipetokaan ei tarttis olla, kun vaan korvien välissä on jotain järjentynkää, ja realiteetit tallella.
        Myönteinen ja innostunut elämänasenne olis plussaa.


      • TheOtus
        vaatimaton nainen kirjoitti:

        Ei kyllä pidä paikkaansa. Itse olen yksinäinen nainen, ja haluan juuri sen tavallisen miehen. Ulkonäkö on sivuseikka, sais olla pitkä, pätkä, laiha,tai lihava, kun vaan ei ole päihderiippuvainen eikä tapapettäjä. Holhoajaksi en ala.
        Ammatilla ja varallisuudella ei ole väliä, työtönkin saa olla, kun muuten on asiansa hoitava.
        Haluan nimenomaan sen miehen siihen parisuhteeseen ja jakamaan sen elämänsä minun kanssani, ja katselemaan/suunnittelemaan elämää yhdessä eteenpäin enkä kylän muijien tai työkavereiden kanssa.
        Yksinäinen mies olis ihan kiva, ystäväpiiriäkään ei tarttis olla. Sittenhän sitä ei olis yksin. Harrastuksistakaan ei niin väliä. Keksittäis sitten yhessä niitä harrastuksia.
        Tietty mitään pahaa mt-sairautta, jossa realiteetit ei ole tallella, ei tarttis olla. Fyysisiä sairauksiakin saa olla kun vaan huolehtii hoidostaan asianmukaisesti.
        Seksipetokaan ei tarttis olla, kun vaan korvien välissä on jotain järjentynkää, ja realiteetit tallella.
        Myönteinen ja innostunut elämänasenne olis plussaa.

        Olet täällä joko provosoimassa, valehtelet tai pilailet. Tai sitten haluat olla yksin. Faktahan on että 99% naisista saa miesseuraa aina halutessaan. Sinulla ei kaiken lisäksi näytä olevan juuri mitään kriteereitäkään.

        Minä olen kiltti, rehellinen, tavallinen mies. Käyn vakituisessa työssä, pidän huolta ulkonäöstäni niin itseni kuin vaateukseni osalta. Olen normaalipainoinen ja hieman keskipituutta pidempi. Henkisesti terve. = ) En juo enää lainkaan alkoholia enkä ole ikinä polttanut savukettakaan.Tyttöystävä minulla on pitkälti yli 20 vuoden elämäni aikana ollut kerran muutaman kuukauden ajan. Eivät ne naiset minua tietenkään tule ovelta hakemaan, mutta paha niitä itsekään on hakea paikoista joissa ei tykkää olla. Lisäksi, luulisi tälläisen herkkupalan olevan niin haluttu että joku nappaisi vaikka kaupassa tai kadulla.


      • vaatimaton nainen kirjoitti:

        Ei kyllä pidä paikkaansa. Itse olen yksinäinen nainen, ja haluan juuri sen tavallisen miehen. Ulkonäkö on sivuseikka, sais olla pitkä, pätkä, laiha,tai lihava, kun vaan ei ole päihderiippuvainen eikä tapapettäjä. Holhoajaksi en ala.
        Ammatilla ja varallisuudella ei ole väliä, työtönkin saa olla, kun muuten on asiansa hoitava.
        Haluan nimenomaan sen miehen siihen parisuhteeseen ja jakamaan sen elämänsä minun kanssani, ja katselemaan/suunnittelemaan elämää yhdessä eteenpäin enkä kylän muijien tai työkavereiden kanssa.
        Yksinäinen mies olis ihan kiva, ystäväpiiriäkään ei tarttis olla. Sittenhän sitä ei olis yksin. Harrastuksistakaan ei niin väliä. Keksittäis sitten yhessä niitä harrastuksia.
        Tietty mitään pahaa mt-sairautta, jossa realiteetit ei ole tallella, ei tarttis olla. Fyysisiä sairauksiakin saa olla kun vaan huolehtii hoidostaan asianmukaisesti.
        Seksipetokaan ei tarttis olla, kun vaan korvien välissä on jotain järjentynkää, ja realiteetit tallella.
        Myönteinen ja innostunut elämänasenne olis plussaa.

        Hienoa. Vielä kun kaltaisesi kohtaisi jossain.. mutta ei.. jostain syystä vaan ei. Ja aika hyvin menee, ulkonäkökään ei oo paha. Harrastuksia on, innostusta on.,taitoja on, elämänsuunnitelmia on.. mutta ei. No en ole kovin pitkä. Siinä lie nykyisin vika.


    • kelpaa mutta

      Mies kyllä kelpaa, jos täyttää vaatimukset. Suurin osa miehistä ei niin tee.

    • Etcetrac

      Tinder esim. tuntuu olevan päivän sana... Siis kyllä seuraa saa AINA jos haluaa riippuu vain siitä mistä etsii. Älkää tehkö elämästä liian vaikeaa ;)
      Niin ja ne iänikuiset harrastukset sekä opiskelu (avoin yliopisto/aikuislukio)

      • eräs facebookiton

        Tinder vaatii Facebook-tunnuksen. Kunpa sitten löytyisi jotain samankaltaista meille, jotka emme käytä Facebookia.


    • Googlu
      • ei kannata

        Huijaussivusto. Kokeilin, mutta ylläpito ei ikinä vastannut mitään, vaikka otin yhteyttä useasti erilaisista syistä. Geneeriset tiedotteet tulivat kuitenkin, eli email toimi. Lisäksi siellä on pakko olla naamakuva, eli yksityisyydestään huolehtivia siellä ei ole.


    • 30+

      Naiset haluaa olla yksin. Naisilla on tissit eikä naiset halua että mies koskee niihin.

    • Syitä on monia

      Kyllä mies kelpaisi, mutta kun olen aseksuaali niin parisuhde ei onnistu kuin toisen samanlaisen kanssa. Kokeiltu on moneen kertaan tavallisen miehen kanssa ja vaikka aina alussa sanotaan että ei se seksi niin tärkeää ole kunhan kaikki muu on kunnossa niin kyllä se suhde vaan siihen seksiin kaatuu. Eli mies on kuitenkin lähtenyt suhteeseen sillä ajatuksella että kunhan tuo saa kunnolla munaa niin kyllä ne seksihommatkin siitä lähtee sujumaan.
      Minua ei haittaa miestissit eikä muutenkaan ole ulkonäkövaatimuksia muuten kuin että pitää itsestään huolta siis puhtaat vaatteet, parta ajettu jne. Ainoat asiat joita en siedä on tupakka ja yletön viinan kanssa läträäminen (kohtuukäyttö ok).
      Olen kuitenkin mieluummin onnellinen yksin kuin onneton kaksin vain sen takia että pitäisi olla parisuhteessa siksi kun kaikki muutkin on.

    • juli6

      kyl mies kelpaa eikä yksin kukaan halua olla, mutta kun sopiva miestä ei löydy niin mielellään ykisn kun kenen kanssa tahansa

    • Josvainkun

      Jos en inhoaisi itseäni ja sitä kautta voisin rakastaa miestä, haluaisin savuttoman, raittiin, (normi)älykkään, lempeän, leveästi ja helposti hymyilevän ukon. Optimistisen, ei mustasukkaisen, ehdottoman väkivallattoman. Kun näyttäisi vielä Hugh Jackmanilta, niin avot. Mmmm.... I'll be in my bunk.

    • kiltti mies.

      En näytä hugh Jackmanilta mut olen lempeä, savuton ja väkivallaton

      • joko nappaa

        Tule sitten mulle. En tarvii Hugh Jackmanin näköistä miestä, kunhan olis puhetaito tallella. Tarviin just sen lempeen miehen.
        Minkäkaisen naisen se "kiltti mies" itselleen haluaisi, millainen on se ihannenainen?


      • nyt nappaa
        joko nappaa kirjoitti:

        Tule sitten mulle. En tarvii Hugh Jackmanin näköistä miestä, kunhan olis puhetaito tallella. Tarviin just sen lempeen miehen.
        Minkäkaisen naisen se "kiltti mies" itselleen haluaisi, millainen on se ihannenainen?

        Ei tuu kauppoja,jos riehumassa käyt. Vilikasepas peiliin, jos kommentti pitää paikkansa, jos kilttinä itseäs pidät. Nyt et ole rehellinen ollenkaan. Turha valittaa jos ei kumppania saa.


    • Onnellisuutta

      Nautin vapaudestani. Inhoan liiallista takertumista miesten osalta, kummankin osapuolen suhteessa täytyy olla itsenäisiä mutta osata myös jakaa.
      Voin elää aivan hyin yksinkin, en juokse kenenkään perässä. En halua suhdetta joka perustuu seksiin vaan aivan muihin asioihin ja seikkoihin. Haluan luovan, rehellisen ja aidon ihmisen kumppanikseni.....jos siis kumppania koskaan enään haluan. Avarakatseisuus ja henkisyys on myös tärkeää. Nämä oli siis parisuhde halut/haluttomuus.

      Mutta itse elämältä haluan onnellisuutta ja rauhaa omassa sisimmässäni jota voin jakaa ympärilläni olevien ihmisten kanssa ja ympäristön. Haluan muistaa elämän rajallisuuden ja rajattomuuden ja olla läsnä jokaisessa hetkessä niin kuin se olisi ainoa hetki, mitä on.

      • aikansa kaikella

        Kyllä se mies kyllästyy sun perseeseen ajan myötä ja loppuu takertuminen.


    • kunnon mies

      Naiselle kelpaa vain niljakas pettävä pelimies. Kunnon mies ei kelpaa.

      • bokainu

        Pettävä kelpaa jollekin toisellekin. Ikäänkuin varmistus laadusta.


      • kunnon mies
        bokainu kirjoitti:

        Pettävä kelpaa jollekin toisellekin. Ikäänkuin varmistus laadusta.

        Eli nainen ei osaa valita itse. Ja mitähän se pettäminen kertoo miehen moraalin laadusta?


    • 18+16

      Miehen tahtoisin. Pituudella, painolla, ulkonäöllä, varallisuudella ym ei ole mitään merkitystä, mutta älykäs ja fiksu pitää olla. Mies joka kirjoittelee typeriä yleistyksiä naisista ei ole sellainen.

      • no en nero

        Jokainen on tyhmä joskus, vähintään on ollut. Mä oon fiksu mutta hidas, saattaa antaa väärän kuvan.


      • nirsoile sinä vain

        Useimmat keskustelut ovat täynnä yleistyksiä. Ei jokaista yksityiskohtaa ja poikkeustapausta voi eritellä.


    • yksinNa

      Haluan olla onnellinen.

      En ole vielä löytänyt sellaista miestä, jonka kanssa olisi enemmän onnen kuin surun ja ahdistuksen hetkiä.
      Yksinkin on ajoittain ahdistusta, mutta enemmän onnellisuutta ja surua ei juuri ollenkaan.

    • kiltti mies.

      Nainen saa aina miehen jos vain haluavat. Naisten ei tarviis olla yksin jollei ne halua. Miehen on pakko olla yksin pitkiäkin aikoja.

    • Wpb

      Haluaisn tavallisen normaalipainoisen miehen jonka kanssa viettää ihan tavallista perhe-elämää.

      En vaan kelpaa kellekkään koska exltä sain lauman lapsia ja herpeksen. Yksin siis pitää yrittää luoda mahdollisimman hyvä ja tavallinen elämä.

      • eti samanlainen

        Onhan sitä miehiäkin joilla on herpes ja lapsia. Tunnet ainakin yhden.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe