paluumuuttaja

Mietityttää

Oon ajatellut muuttaa takaisin Imatralle, mutta kun lukee näitä juttuja tällä palstalla, ni panee miettimään
Ihan oikeesti uudestaan.Onks Imatra todella mennyt sivistyksessä noin pohjamutiin? Ei kymmenen vuotta sitten
Ihmiset olleet noin törkeitä suustaan.Täytyy ihan miettiä.

17

349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vika palstassa

      ei vika ole Imatrassa vaan suomi24:ssä, pohjasakka kokoontuu tänne. Allekirjoittanut mukaanlukien

      • Ja mie

        "Allekirjoittanut mukaanlukien"


    • Wonderer

      Suomi24:n perusteellako valitset asuinpaikkasi? Jos kerta olet Imatralla jo asunut aiemmin niin luulisi olevan muitakin kriteereitä?

    • Älä vielä luovuta!

      Tuu takas tänne vaan, hyvä paikka tää on ja porukka tosielämässä mukavaa, niinkun aina ennenkin!

      Ei kannata muodostaa mielipidettä mistään paikkakunnasta pätkääkään Suomi24:n perusteella.
      Ihan sama minkä kirkonkylän palstaa lukee, niin samanlaista hourailua sieltä enimmäkseen löytyy. Harvat järkevät kommentit häviää massaan.

    • pesäää

      Jos annat pesää, niin tervetuloa!

    • uuuuugh

      Oikeesti!!!!! Ihmettelen suuresti miksi ihmiset täällä ylipäätään kyselevät paikkakunnan ruokapaikkojen/asuinalueiden/parkkipaikkojen perään. Tulkaa ja tutustukaa! Löytämisen riemua hyvät immeiset! Älkää nyt tolloilko. Ja .... tosiaan jos täällä on joskus asunut niin eiköhän sitä jo tiedä mitä saa :)

    • prostitutka sveton

      Ja tutustu siihen valkeaan hirveen koska olet paluumuuttaja.
      PS.ota reippaasti rahaa mukaan

    • se ei

      mutta kun nu ei seiso

    • Tervetuloa

      Imatralle vaan, tämä on hyvä paikka elää, kaupunginosan valinnassa kannattaa olla tarkkana eli ei Rajapatsalle kun taas Vuoksenniska on hyvä ja rauhallinen paikka, josta pääsee julkisillakin liikkumaan hyvin.

      • Vuoksen varrelle

        Kiitos asiallisista vastauksista. Rajapatsaalta lähdin 10 vuotta sitten.Vuoksenniska vois olla yks mahdollisista asuinpaikoista.
        Mites Mansikkala?


      • Asukki patsaalta
        Vuoksen varrelle kirjoitti:

        Kiitos asiallisista vastauksista. Rajapatsaalta lähdin 10 vuotta sitten.Vuoksenniska vois olla yks mahdollisista asuinpaikoista.
        Mites Mansikkala?

        Tule vain Rajapatsaalle takaisin. itse olen elänyt täällä suunnassa ikäni, eikä ole ollut mitään ongelmia.


      • Huono kokemus 1. kes

        Pelaako julkiset vielä vai tarkoitatko takseja vai tiettyinä kellonaikoina liikkuvia busseja?


    • kommentaattori

      Tämä suoli24 on internetin alemmuuden tila ja kirjoitukset sen mukaan.

    • .....

      Ei Rajapatsaalle? Mikähän vika tässä on? Loistava paikka asua...

    • patsas

      Rajapatsasta mollataan täysin aiheetta. Ongelmia voi olla joissain kerrostaloissa, joissa asunnot on vuokra-asuntoja, asuinalueesta riippumatta.

    • valkea hirvi

      Tule vain imatralle,tarviin lisää rahaa

      • oikia valkia hirvi

        et perkele vie mun asiakkaista ainuttakaan!!!! mulla puhtaat jauhot sentään!pussis..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      377
      3628
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      202
      1746
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      66
      1347
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      148
      1234
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      875
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      873
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      840
    8. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      56
      833
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      819
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      792
    Aihe