(Haamu)plussa vai nega?

Lyytikkä

Pitäisikö nämä testit tulkita plussaksi vai negaksi? Kuukautiset nyt myöhässä melkein viikon ja testejä olen tehnyt päivittäin mutta mitään selkeää vahvaa plussaa ei ole tullut... Liuskatestit ovat näyttäneet paljon haaleampaa viivaa kuin muut testit...

http://aijaa.com/UmGl6u

14

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olis nega

      En tiedä, mutta etkös kysele tätä täällä jatkuvasti? Ehkäise!

    • ...

      Sinä voit pitää mielipitees ihan omana tietonas. Ketään ei kiinnosta.

    • nnnnnll

      Plussalta näyttää. Jos tulee viivanpaikka, siinä ei ole väriä. Eri testien viivan vahvuudet vaihtelevat, joten paras on testata vahvistumista saman merkkisillä testeillä. Verikokeilla voidaan myös seurata nouseeko hcg (tarpeeksi).

      • Onhan 12/32 okei?

        Taas on yhteiskunnallinen vahinko sattunut!
        Vai miten se 12/32? Kait se on kunnossa?
        Eihän tuosta leikistä tule muuten mitään.


    • haamu täälläkin

      mulla oli samanlainen tulos tänä aamuna david testiliuskassa. jäin kanssa jännittämään, tarkoittaako se nyt alkanutta raskautta. viivan pitäisi vahvistua sitä mukaa kun hormonit lisääntyy pissaan, eli muutaman päivän päästä voisi tehdä uuden, ellei menkat sitten ala jostain syystä myöhässä :) mulla siis on ollut nyt viimeisen puolen vuoden ajan tuhruvuotoa muutama päivä ennenkuin menkat on alkaneet, ja nyt viikko sitten tuhrut alkoi taas, mutta menkkoja ei kuulunutkaan. esikoisen raskaudessa 11 vuotta sitten oli kanssa tuhruvuotoa pari viikkoa ennenkuin plussasin. silloin oli kyllä kunnon viiva testissä, mutta nythän ei olekkaan sitä kahta viikkoa vielä kulunut.

    • ........grjio

      Ihan selkeä plussa.

      • Tuhruripuli

        Se tuhruvoto tulee penaslistanne ja plussan viiva samasta syystä.
        Toivottavasti ette lisäänny tähän ongelmaiseen Suomeen.


    • WWWB

      Tuohan on selvä positiivinen. Onneksi olkoon! Siis jos toivottu raskaus kyseessä. Haamut on haaleempia. Varaat nyt ajan neuvolaan :)

    • Hope2015

      Kyllähän tuo ihan selkeä aamu on ja tarkoittaisi raskautta. Onnea toivotan myös jos toivottu raskaus on.

    • Halvin kaikille

      AI selkeä/ selvä aamuko tarkoittaa raskautta? Juokaahan sitten viinaa te joilla 12/32 ei ole kondiksessa, niin ei tule selviä aamuja vahinkoa.

    • kaisaliinu

      Aivan selkeä plussa!! Mulla ei oo tummempaa koskaan tullut edes :) Onnea!

      • Abortin ehdit

        Onnea, jos 12/32 ylittyy. Muuten. Voi passka.


      • ....
        Abortin ehdit kirjoitti:

        Onnea, jos 12/32 ylittyy. Muuten. Voi passka.

        Mites jos on 10/34 pitääkö mielestäsi minun tehdä keskeytys?


      • :) onnea
        .... kirjoitti:

        Mites jos on 10/34 pitääkö mielestäsi minun tehdä keskeytys?

        Kyllä 10/34 on toleransseissa. Onnittelut!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5770
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3657
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      224
      1875
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1762
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1212
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1167
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      284
      939
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      937
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      74
      877
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe