Kävin lukemassa...

skitsofreniasta. Ei ollut mainintaa seuraavasta asiasta siis henkeäni ja terveyttäni uhattiin TAPPOMIELESSÄ vuosien 2007-2008 välisenä aikana, että olisin käyttänyt sitä taksimiesten antennilaatikkoa johonkin henkilöön. Asia oikaistiin samantien..henkilö kysyi minulta Oletko sinä Jukka Säisän pikkuveli? Taksimiesten antennilaatikkoa käytettiin vuonna 1975 niin pysähdyin miettimään kuka helevetti se tätäkin huhua levitteli täällä Kajaanissa niin oman tutkinnan kautta sain henkilön selvitettyä, josta tuonnempana tulen kirjoittamaan. Huhu on kestänyt vuoteen 2008 ja se aloitettiin vuonna 1975 ja tuossa välissä on 33-vuotta. Olisin jättänyt tämänkin asian omiin arvoihin, mutta henkeni ja terveyteni ollessaan uhattuna niin tämä tullaan selvittämään, kuka on ollut se HIEROMASAUVAHENKILÖ, joka lähti siitä huoneesta pois. Toinen juttu on sitten se, että on muitakin ihmisiä täällä Suomessa edellämainituun asian sisälttöön mustamaalattu laitteen käyttäjäksi niin tässä mielessä ajateltuna käytän EMPATIAANI jooko? Kaikilla hyvä olla, kun Kajaanin maine ja muun Suomen maine puhdistettu jooko? Monen ihmisen elämä mennyt VITUKSI sen yhden...on se VITTU kumma, jos ei saa välittää omasta hengestä. Te, jotka nimittelette minua mielisairaaksi täällä netissä niin tulee mieleen kysymys Mitä hemmetin hyötyä teille siitä kiusaamisesta oikein on..en ymmärrä teitä!!

3

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimennesir

      hyvää kesää jampelle!

    • Lomalainen

      Kirjoittele jotakin järkevää välillä. Tuo sinun vanhojen asioiden penkominen ei taida kiinnostaa montaakaan ihmistä. Hyvää kesää

    • Pellezkkzkz

      James ootko sä sairas??? Vittuako kirjoittelet kajaani palstalla jostai vanhoista jutuista ja virpistä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe