Autourheilu

Entine vammalalainen

Mitä ihmettä urheiluautoilijat oikein teette siellä Vammalassa. ennen olin vammalan uassa ja sillon kaikki toimi hyvin, 60-70 luvulla. olin jopa pikataipaleilla järkkärinä.

10

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä mättää?

      voisiko joku vastata?
      M.P varmaan tietäisi mikä ahdistaa.

      • lhjhffhj

        No hän on juuri se mikä ahdistaa...


    • matti puhakka

      Moikka
      olen lasten harrastuksen puolesta, olen myös junaillut molemmat radat Monakoon niin jokkiksen kuin karting radankin, olen jokkis mies ollut eikä se ole hävinnyt mihinkään olen autourheilussa kaikki ruokainen.
      en missään nimessä ole vastaan kumpaakaan, mutta kartingilla tällä hetkellä ympäristöasiat ( melut ) kunnossa jokkiksella ei.
      tarvis varmaan tehdä jotain että melu laskee ympäristössä luulisin.
      ei parane sillä että sastamalan AU lopettaa myös karting harrastuksen kun keskeyttää ympäristöluvan ja senkin pätkittäin, eivät tee minulle kiusaa vaan lapsille pääsen paljon helpommalla kun ei tarvi siellä joka päivä käydä että onko asiat kunnossa ja järjestää ajoopatusta pienille ja kisaan opetusta.
      se ottaa hieman päähän kun siellä on järjestänyt esim cospelteam syrjäytyneille ja muuten yksinäisille lapsille karting ajelua sekä pallopelejä lautapelejä, mönkijälläajoa lapsia oli n 130 siellä viettämässä aikaa ja heillä oli jotain mitä he tekivät ja oli erilaista siihen norm arkeen jossa vain kylällä hengattiin tai kotona neljän seinän sisällä.

      • Kielioppi kuntoon ny

        TL;DR


    • sivusta seuraaja

      Olen kuullut Matti, että karting jaosto on hastanut jokkiksen oikeuteen eli onko se mielestäsi sitä yhteenköyteen vetämistä autourheilun saralta. (tarkkaa en tiedä, mutta laskimiehiä on kuulemma jo käytetty)
      Ainakin rahaa on palanut kiukuttelusi takia urheiluautoilijoilta.......ja etkö sinäkin ole sellainen?

    • moikka kiva olis jos sinäkin kertoisit nimelläsi olisi reilumpaa.
      Tekikö Sastamalan AU vuokrasopimuksen mukaan, esim Sähkö asiassa. vastaus on EI eikä luvannut maksaa osuuttaan vaan irtisanoi meidät monakosta meinas viedä lasten harrastepaikan vedoten vuokrasopimukseen, että se ei ole lain voimainen, sen on pankin lakimies tehnyt.
      no kuinka kävi asiamies katsoi vuokrasopimuksen ja lähetti sastamalan au:lle tiedonannon mitä tulee seuraavaksi, Sastamalan AU oli käyttänyt kuulemma myös lakimiestä ja maksoi laskut pois. niin kysynkin kuka haastaa riitaa voitko päätellä tästä.

      • matti puhakka

        äskönen viesti en tiedä mistä toi nimimerii tuli mutta kuuluu olla Matti Puhakka


    • automiesi

      Jossei jokkiksella oo melut kunnossa niin sitten pitää laatia uusi lupa joka sallii myös jokkisajon. Ei se monako pelkälle kartingille oo tarkoitetu. Eli uusi lupa vireille jos ei vielä ole!

    • lähes oras tynkkynen

      Desipelimittaus ja todellinen lähiasukkaita haittaava melu,niillä ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
      Kun mittausta suoritetaan silloin ei saa puhua ja lintujen on oltava hiljaa,myös tuuli saattaa olla niin kovaääninen että vääristää tuloksen.
      Mikroautot alittavat sallitun melurajan mutta korvaan sattuu enemmän kuin jokkisautot koska se on pitkäkestoisempaa ja kimeämpää,myös mikroautojen äänet kuuluvat jopa kolme päivää peräkkäin aamusta iltaan.Aina viikonloppuisin kun naapurit ovat kotona ja "nauttivat" maaseudun "rauhasta".

      Ei se melu silloin mikään ongelma ollut kun karting rataa ei vielä ollut,valitukset alkoivat sen radan valmistumisen jälkeen.

      Tämä tieto ei ole tullut mittaustuloksista vaan radan läheisyydessä asuvilta,siitä jotakin itsekin tiedän.

      Eikö ole tärkeämpää kuunnella niitä asukkaita kuin tuijottaa sen desipelimittarin tulosta?jos se ei ole kussut variksen raakkumisen takia.

    • harrastaja75

      Kartingia on ollut siellä 15v ja ongelmia tuli n 2v sitten. myös karting autojen äänet ovat pienentyneet huomattavasti 15v. aikana. pysytäänpäs todellisuudessa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe