ujo mies ja eteneminen

söpö

Olen ihastunut vahingossa työkaveriini. Mies on ujo sen tiedän eikä aloiteetta tule hänen puoleltaan. Hän kysyy monesti että tarvitsenkö apua, katseita on vaihdettu ja punasteltu. Nyt olisi mielestäni aika toimia... Työkaverit on yrittäny vihjailla ja tuuppia asiaa eteenpäin mutta mies menee lukkoon. On todella ystävällinen ja kun juttelemme hän on vaan yli ihana. Hän jää huomena lomalle ja haluisin tehdä jotain viittinkö laittaa vaikka textaria... On kausi luontoinen työ ja kausi loppuu elokuussa ja loppu bileet on tulossa mutta en haluis et se lähestyminen tapahtus humslassa tai ees hiprakassa. En myöskään halua säikäyttää hänta. Työporukka on miehiä suurimmaksi osaksi joten puheet on aika roisia, ei lähe matkaan mutta naureskelee ja jopa punastele niitä eli ei ehkä ihan kokenein mies oo. Odotanko kauden loppua vai toiminko ja otan riskit et pakit voi tulla...? Miten sit työskentelyn käykään... Onko merkit sellaset et mies voisi olla kiinnostunut? Pari työkaveria on koittanu tsemoata et lähtee se kahville jos pyydän... Auttakaa. Alkaa epätoivo hiipiä

25

875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdfasdfaffasadf

      ei varmaan kannata liikaa paineita ottaa niistä työkaverien kommenteista

    • saksanpähkinä

      Kuulostaa äärimmäisen rasittavalta mieheltä parisuhde/lähestymismielessä, olenhan itsekin sellainen. Jos tosiaan on jo ikää kertynyt lähemmäs 30v ja kokematon niin voi olla todella hankala pähkinä. Kukaan ei varmaan uskoisi jos sanoisin suoraan etten ole koskaan ollut juuri naisten kanssa tekemisissä, enkä täten myöskään koskaan ole seurustellut.

      Firmassa yksi nainen erehtyi musta kiinnostumaan ja yritti lähestyä, mutta mähän koin ne tilanteet niin vaikeiksi että menin ihan lukkoon. En myöskään välitä olla ihmisjoukoissa niin jätin menemättä (taas) yksiin firman bileisiin niin siihen se naisen puhelu/kyselyinto sitten lopahti ja nyt on vähintäänkin vaikeeta olla samassa työpaikassa kun kumpikin välttelee toisiaan.

      Suosittelisin että koitat vaan unohtaa sen miehen, ellet halua jotain perässävedettävää pulkkaa jollainen sekin mies todennäköisesti on sosiaalisissa jutuissa.

      • Yrittää kannattaa

        Ei oo kaikki kokemattomatkaan samanlaisia.


    • jaaaa-a

      Ei taida olla olemassa mitään täysin turvallista vaihtoehtoa, pakko vaan laittaa itsensä alttiiksi ja kysyä suoraan sinne kahville vaikka tekstarilla, facebookissa jne.?

      • söpö

        Unohtaa en halua ennenkuin kortit on pelattu loppuun. Nyt työkaverit on sille asiasta kertonut et olen ihastunut. mut kun on ujo niin jäänkö odottamaan vai toiminko itse. uskon että kun päästäisiin alkuun niin sieltä löytyisi se myös sosiialinen mies joka hän on työasioissa. Uskon että kiinnostusta myös on mut äääh kun on vaikeeta. Kai mie vaan häirihen lomaa ja laitan textatin et mennäänkö kahville. Ehän mulla enään niin kauan tuolla töitä oo jotta en niistä selveisi.


      • fiblafabla
        söpö kirjoitti:

        Unohtaa en halua ennenkuin kortit on pelattu loppuun. Nyt työkaverit on sille asiasta kertonut et olen ihastunut. mut kun on ujo niin jäänkö odottamaan vai toiminko itse. uskon että kun päästäisiin alkuun niin sieltä löytyisi se myös sosiialinen mies joka hän on työasioissa. Uskon että kiinnostusta myös on mut äääh kun on vaikeeta. Kai mie vaan häirihen lomaa ja laitan textatin et mennäänkö kahville. Ehän mulla enään niin kauan tuolla töitä oo jotta en niistä selveisi.

        No kyllä uskoisin että jos mulle joku sanoisi että joku nainen on kiinnostunut niin itsekin tekisin jotain asian hyväks enkä jättäisi sitä noin vaani. Kaikki muu on vaan turhaa narsistista ja heikkotsetuntoista lässytystä.


    • asfdasdfasfasa

      Kyyneleihinhän tuo kaiketi päättyy. Väkisin väännetty ja ulkopuolelta tyrkitty juttu.
      Ei sillä, voihan se ihan kasvattava kokemus kuitenkin olla.

      • Rakkaus raatelee

        Ennen kuin 'suhde' ehtii alkaakaan, on sitä sekoittanut ( = sotkenut ) jo kymmenen ämmää kuka minkäkinlaisin motiivein. Monet ovat sairaissa mielissään koettaneet 'opastaa' 'sinun parhaaksesi' siten että, varmasti jää suhde suhteilematta.

        Tämä se on usein näiden laumasieluisten naisten ongelma. Muiden mielipidettä on hyödyllistä kysyä aina isompia päätöksiä tehtäessä, mutta että sen antaa vaikuttaa liikaa, niinkuin usein näissä tapauksissa käy, tulee naisen päästä semmoinen ampiaspesä, jossa surisee siellä täällä ja päätös on kaikkea muuta kuin oma.

        Tämän oman tahdon puuttumisen näkee muunmuassa siinä, että kun joku juttu heitetään, puolet naisporukasta nauraa, vaikkei edes tiedä mille nauretaan, kun enhän minä voi erottua porukasta olemalla nauramatta, jottei minua aleta pitää omituisena tai ajatella, että mitä se luulee olevansa.


      • söpö
        Rakkaus raatelee kirjoitti:

        Ennen kuin 'suhde' ehtii alkaakaan, on sitä sekoittanut ( = sotkenut ) jo kymmenen ämmää kuka minkäkinlaisin motiivein. Monet ovat sairaissa mielissään koettaneet 'opastaa' 'sinun parhaaksesi' siten että, varmasti jää suhde suhteilematta.

        Tämä se on usein näiden laumasieluisten naisten ongelma. Muiden mielipidettä on hyödyllistä kysyä aina isompia päätöksiä tehtäessä, mutta että sen antaa vaikuttaa liikaa, niinkuin usein näissä tapauksissa käy, tulee naisen päästä semmoinen ampiaspesä, jossa surisee siellä täällä ja päätös on kaikkea muuta kuin oma.

        Tämän oman tahdon puuttumisen näkee muunmuassa siinä, että kun joku juttu heitetään, puolet naisporukasta nauraa, vaikkei edes tiedä mille nauretaan, kun enhän minä voi erottua porukasta olemalla nauramatta, jottei minua aleta pitää omituisena tai ajatella, että mitä se luulee olevansa.

        Nyt ei ole kyse mistään nais porukasta. Kumpikin on vaan niin ujoja ettei saa mitään aikaseksi. Helppo on heittää läppää jos ei oo tunteita mut kun on ihastunut niin on pupuja pöksyssä. Tämä mies on kuulemma kokematon ja kertoikin yhden keskustelun lomassa ettei oo naista. Tämäkin jo hämmensi häntä ja mitä rivompaa läppää hän vetäytyy. olen itsekkin huomannut että flirttiä on mutta kun on ujo ei vaan uskalla ees kahvi kutsua laittaa. Hän on hyvin rauhallinen ja tasanen tyyppi. No aika näyttää miten käy. Poikien välistä juttua niil on ollu ja voihan olla et nytkun eien sai virallisen "tiedon" niin on hyvä antaa aikaa ehkei. Mutta itte jos en vuosiin oisi ollut suhteessa enkä juuri kokenu niin ohan tilanne hämmentävä kaiken kaikkiaan. No oli miten oli annan aikaa ja katson miten käy. Minun aloite on tehtävä jos meinaan asiaan saada vauhtia. Kuhan saan itsekkin rohkeutta.


      • mittee
        söpö kirjoitti:

        Nyt ei ole kyse mistään nais porukasta. Kumpikin on vaan niin ujoja ettei saa mitään aikaseksi. Helppo on heittää läppää jos ei oo tunteita mut kun on ihastunut niin on pupuja pöksyssä. Tämä mies on kuulemma kokematon ja kertoikin yhden keskustelun lomassa ettei oo naista. Tämäkin jo hämmensi häntä ja mitä rivompaa läppää hän vetäytyy. olen itsekkin huomannut että flirttiä on mutta kun on ujo ei vaan uskalla ees kahvi kutsua laittaa. Hän on hyvin rauhallinen ja tasanen tyyppi. No aika näyttää miten käy. Poikien välistä juttua niil on ollu ja voihan olla et nytkun eien sai virallisen "tiedon" niin on hyvä antaa aikaa ehkei. Mutta itte jos en vuosiin oisi ollut suhteessa enkä juuri kokenu niin ohan tilanne hämmentävä kaiken kaikkiaan. No oli miten oli annan aikaa ja katson miten käy. Minun aloite on tehtävä jos meinaan asiaan saada vauhtia. Kuhan saan itsekkin rohkeutta.

        Tämä kuulostaa ehkä hiukan karkealta keinolta tuohon vaivaan, mutta toimii:
        Ota 4 nelisatasta buranaa ( jos normaalisti otat 2 kun päätä jomottaa tms ) pari tuntia ennen ihastuksesi tapaamista. Saatat tulla hiukan homssuiseksi, mutta ei kaveri siitä pahakseen pane, päinvastoin.


      • Poprilli
        mittee kirjoitti:

        Tämä kuulostaa ehkä hiukan karkealta keinolta tuohon vaivaan, mutta toimii:
        Ota 4 nelisatasta buranaa ( jos normaalisti otat 2 kun päätä jomottaa tms ) pari tuntia ennen ihastuksesi tapaamista. Saatat tulla hiukan homssuiseksi, mutta ei kaveri siitä pahakseen pane, päinvastoin.

        Mikä urpo jotain Buranaa napsii treffipelkoon? Päänsäryn lisäks tosta voi tulla vatsavaivoja, mutta keskushermostoon tuo ei vaikuta millään lailla. Ihme uskomuksia jengillä on, vaikka tieto puuttuu!


    • ujokokematonmies

      Missäs tällasta tapahtuu? Ainahan sitä voi tietty haaveilla että koskettaisi meikäläistä, hoh.

    • antaisit mennä

      Itse olet söpö....noh asiaan :)
      Kysyt kuule siltä mieheltä rohkeasti, ei liian tuputtaen, ehkä kaverillisesti
      että lähtiskö tää mies jonnekkin sun kanssa,
      mitä siellä lähellä nyt onkaan. sitähän minä en tiedä, sinä paremminkin :)
      muttet kysy sitä muiden läsnäollessa.
      jää muuten vaivaamaan....olis vaan pitänyt.

      • antaisit mennä

        Ai niin, tsemppiä :) ja peukkujakin voin pitää jos se helpottaa :)


      • söpö
        antaisit mennä kirjoitti:

        Ai niin, tsemppiä :) ja peukkujakin voin pitää jos se helpottaa :)

        Kiitos, nyt odotan het hän palajaa lomalta. Ja itte palajan lomalta. Ehän ne peukutukset nyt pahitteeks oo. Kyllä hän mun tunteista tietää mut mun oltava rohkea ei tästä muuten hitto mitään tuu. Toisaalta jos mie olisin hänen sijoillaan en miekään uskaltas mittään tehä vaikka tietäsin hänen tunteet. Vaikka merkit on työkaveteidenkin mielestä selvät niin mikään ei oo selvää ennenkö suuni aukasen.


      • taskunauriss
        söpö kirjoitti:

        Kiitos, nyt odotan het hän palajaa lomalta. Ja itte palajan lomalta. Ehän ne peukutukset nyt pahitteeks oo. Kyllä hän mun tunteista tietää mut mun oltava rohkea ei tästä muuten hitto mitään tuu. Toisaalta jos mie olisin hänen sijoillaan en miekään uskaltas mittään tehä vaikka tietäsin hänen tunteet. Vaikka merkit on työkaveteidenkin mielestä selvät niin mikään ei oo selvää ennenkö suuni aukasen.

        Kauankos joutuu vielä kärvistellä lomalla? ;)


      • söpö
        taskunauriss kirjoitti:

        Kauankos joutuu vielä kärvistellä lomalla? ;)

        Tää ja ensiviikko


      • söpö
        söpö kirjoitti:

        Tää ja ensiviikko

        Rohkasin ja pakit tuli. Ei sekoita työtä ja yksityiselämää. Ymmärrettävä syy kyllä, mut onko tuo nyt ehdoton ei vai kysynkö kun lopetan työt tuolla paikassa niin uudelleen?


      • gerge
        söpö kirjoitti:

        Rohkasin ja pakit tuli. Ei sekoita työtä ja yksityiselämää. Ymmärrettävä syy kyllä, mut onko tuo nyt ehdoton ei vai kysynkö kun lopetan työt tuolla paikassa niin uudelleen?

        Eikö hän sitten tiedä että lopetat? Jos näin niin sitten ehkä voi olla vielä mahiksia. Mutta jos tietää, niin tuskin se mieli muuttuu kun olisihan hän nyt kuitenkin sanonut myönteisesti kun lopetat pian eikä "työ ja huvi" enää kuitenkaa kauaa sekoittuisi.


      • Rohkeasti kysy vaan
        söpö kirjoitti:

        Rohkasin ja pakit tuli. Ei sekoita työtä ja yksityiselämää. Ymmärrettävä syy kyllä, mut onko tuo nyt ehdoton ei vai kysynkö kun lopetan työt tuolla paikassa niin uudelleen?

        Kuulostaa ahdistuneelta ja elämänpelkoiselta, mutta jos oot lopettamassa, niin kysy sitten uudestaan. :) Tai kysy vähän ennen lopettamista, että kuule, se treffitarjous on vielä voimassa, jos susta tuntuu sitlä.


      • Rohkeasti kysy vaan
        Rohkeasti kysy vaan kirjoitti:

        Kuulostaa ahdistuneelta ja elämänpelkoiselta, mutta jos oot lopettamassa, niin kysy sitten uudestaan. :) Tai kysy vähän ennen lopettamista, että kuule, se treffitarjous on vielä voimassa, jos susta tuntuu sitlä.

        Mies siis kuulostaa. Tai sit toi oli tekosyy, ettei kiinnosta. :(


      • humuslupus
        söpö kirjoitti:

        Rohkasin ja pakit tuli. Ei sekoita työtä ja yksityiselämää. Ymmärrettävä syy kyllä, mut onko tuo nyt ehdoton ei vai kysynkö kun lopetan työt tuolla paikassa niin uudelleen?

        Huonommat.

        Itsellä oli aikanaan sellainen esimiesten joka pari vuotta myöhemmin laittoi viestin, että jotain jäi tekemättä. Tässä välissä hän oli jo perustanut perheen. Kun oltiin tekemisissä, niin kyllä sen latauksen tunsi. Kyse oli oikeastaan vain seksistä


      • söpö
        Rohkeasti kysy vaan kirjoitti:

        Kuulostaa ahdistuneelta ja elämänpelkoiselta, mutta jos oot lopettamassa, niin kysy sitten uudestaan. :) Tai kysy vähän ennen lopettamista, että kuule, se treffitarjous on vielä voimassa, jos susta tuntuu sitlä.

        No siis hän on mun pomo ja häntä ylempänä on viel pomo ja hän on vielä mun ohjaajakin. Tää tekee hänelle siitä vaikeamman. Mut mun kysymys olikin et ois menty treffeille tällä viikolla mut ajattelin että oliko tuo ehkä vihje et ei vielä. Oishan se voinu suoraan sanoa kiitos eikä selitellä syitä. Mut selitys oli tommonen. Juu kyllä tietää et mie lopetan oli puhetta ensi kesästä et jos menisin uudelleen mut meinaan ilmottaa kun lomalta palaan et en oo tulossa joten sekin näyttäs valoo ettei oo esteenä. Kyllä mä meinaan sit kun on ne juhlat edetä uudelleen. Juteltuani työkaverin kaa hänkin sanoi et uudelleen vaan sit kun olen työt lopettanut, uskoo vahvasti et jotain tossa on ja tää on miehinen näkemys asiasta. Kyl mie vastaan rehellisesti et jos joku kysyy treffeille et en tuu kun ei kiinnostusta. Mut jos ei lävähtää uudelleen dit olkoon sit ei oo juuri mitään tehtävissä... Vähän meinas masentaa mut luovuta en viel kun uskon et tästä vois kyl syntyy jotain :/


      • Mahdollisia syitä
        humuslupus kirjoitti:

        Huonommat.

        Itsellä oli aikanaan sellainen esimiesten joka pari vuotta myöhemmin laittoi viestin, että jotain jäi tekemättä. Tässä välissä hän oli jo perustanut perheen. Kun oltiin tekemisissä, niin kyllä sen latauksen tunsi. Kyse oli oikeastaan vain seksistä

        Voipi olla ns. homo tämä mies, kun naisen näin kohteliaasti ja asiapitoisesti osaa suoralta kädeltä torjua.

        Entäpä sinä itse? Onkohan menestystä miesmailmassa noin yleisesti vai istutkeletko seinäruusuna tai vain kaikkein juopuneimpien ( =sameasilmäisimpien ) tavoiteltavana?

        Tässä mahdollisia syitä pakkeihin. Naisista kiinnostunut mies harvoin tyrmää ehdotuksen edustavalta naiselta suoralta kädeltä vaikka olisi naimisissakin. Ehdotus kun imartelee, ja sitä haluaa kuulla lisää mahdollisimman pitkään ja 'ilmaiseksi' ( =antamatta itse mitään vastaan ), vaikkei asia mitenkään etenisikään.


    • Entinen pomo

      Tosi fiksua oikeesti jos esimies ei ala suhteeseen alaisen kanssa.
      Aiheuttaa aina ongelmia työpaikalla.
      Saattaa olla toki tekosyykin.

      Kysy vaan vielä uudelleen treffeille, kun työsuhteesi päättyy.
      Tuleepahan asia sitten varmasti selväksi.

      Toivotan onnea!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      411
      4169
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      231
      2060
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1530
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      157
      1357
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1015
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      62
      1011
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      128
      969
    8. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      228
      932
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      923
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      51
      888
    Aihe