miksi poikien pitää olla tälläisiä

ärsyyntynyt

Siis mua ärsyttää ihan sikana se kun poikien mielestä tyttöjen pitää olla aina täydellisiä meikkiä tai ei, mutta pojat saavat olla mitä ovat. Ensiksikin aina tyttö jolla on meikkiä, hienot vaatteet, hieno laukku, hienot hiukset, upea vartalo, täydellinen naama, hyvä perse, hyvät rinnat ja hienot kengät he saavat kaiken huomion pojilta ja kaikki seurustelevat heidän kanssa. Ja sitten on ne tytöt joilla ei ole aivan täydellistä naamaa ja vaatteita tai muita täydellisiä olemuksia, mutta heillä on hyvä sydän ja he ovat sisäisesti hyvin kauniita ja myös ulkoisesti tietyistä paikoista. He eivat saa minkäämlaista huomiota vaikka kaipaisivat sitä.

15

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gigigovic

      Igkcugiguguguxtzrsr

    • kglekfi

      no tottatai sellanen meikattu muodokas iso tissinen ja perseinen blondi horo kelpaa näille swagarisnäbäri jonneille paremmin kun vaikka joku vähän tukevampi tai aika laiha ja muodoton, itseäni ei sinänsä kiinnosta ulkonäkö (vaikka se onkin silti iso tekijä loppupeleissä!!) ja rajansa kaikella tietenkin ja en itse tykkää siitä kun joka päivä tuksut naamariin ja perse heiluen ulos ja tissit pursuaa topista siten että voit vain arvuutella oliko se punoitusta vai nänni mikä siellä vilkkui x)

    • azyzz

      Musta tuntuu et toi on just toisippäin, mut fakta on se, että ulkonäöllä on väliä, ethän säkään seurustelis tosi ruman kans?

      • Asianomainen

        Älkää haukkuko swäggisnäbärijonneja hekin ovat ihmisiä toisin kuin te elämättömät paskiaiset!


      • aloittajankaasamis
        Asianomainen kirjoitti:

        Älkää haukkuko swäggisnäbärijonneja hekin ovat ihmisiä toisin kuin te elämättömät paskiaiset!

        Niinpä, kaikkihan me paskiaisia täällä. Ole hyvä ja lähde.


    • lonelygirl

      Oo, ihan ku mun kirjottamana :)
      Joo, just ärsyttää ku kaikki pojat huomioi vaa sellasii täydellisii, meikkaavii tyttöjä. Ja pojat just saa olla sen näkösii, ku haluu.

      • häjhhxzjxgxg

        Vittu mitä paskaa. Eivät tytötkään huomioi lihavia ja rumia poikia. Sitäpaitsi kaikki jotka väittävät ettei ulkonäöllä heidän mielestään ole väliä, valehtelevat. Paitsi jos he ovat yli kolmekymppisiä. Varsinkin teineille ulkonäkö on lähtöpiste. Ja tämä on fakta, en sano että olen tyytyväinen siihen, mutta se on fakta. (MOLEMMILLA SUKUPUOLILLA!)


      • ulkonäköpaineita?

        Pojat ei todellakaan saa pukeutua kuin haluaa, nykyisin kundeilla on valtavia ulkonäköpaineita, myös minulla, vaikka aika komea olenkin ;)


    • gdgdss

      Tämä johtuu siitä että ei ne ihmiset voi nähdä sitä sisäistä kauneutta... Jos itse olet vain hiljaa, et mene juttelemaan ja osoita että olet todella mukava ihminen, ei kukaan sitä huomaa eli älä siis ole katkera tästä asiasta.

      • svidun drolli

        Oleddego jo dajunneed miden dyhmiä de oledde gun haugudde hyvännägöziä dyddöjä de oledde svidun basgamaisia ballobäidä me Es jonned dyggäämme hyvännägösisdä dydöisdä gosga olemme hyvin swägejä emmegä niin dyhmiä guin
        De
        bärrrrrrr


    • Öplå

      Se on vaan evoluution kehittyminen. En ite kyllä pakota tyttöä olemaan täydellinen mutta toivon vain että huolehtisi itsestä edes vähäsen. Jos itse huolehdin itsestäni jonkun vuoks toivon että sitä tulis takaisinkin.

    • Evoluutio

      Tosiaankin evoluution tulos. Isot rinnat ja leveä lantio edustavat hyvää synnyttäjää ja hedelmällistä kehoa. Järjen kanssa sillä on hyvin vähän tekemistä, kun pojat ja miehet katselevat muodokkaita naisia, koska silloin lähinnä se primitiivinen lisääntymisvaisto ottaa ohjat. Toki meidän mieleemme myös vaikuttavat median ja yhteiskunnan ihanteet. On myös niitä, jotka aidosti ihannoivat liikalihavia vartaloita tai anorektikkoja. Sen ei kuitenkaan pitäisi ketään lannistaa, että joku komea urho taikka muikea mimmi ei juuri sinuun tai johonkin muuhun tykästy, koska aina jollekulle lopulta löytyy joku, joka välittää muustakin kuin ulkonäöstä.

      • Swäggisbärijonne

        Täällä keskustelee vaan anorektikot ja läskit...


      • haplhdjdjsvxkbdhx
        Swäggisbärijonne kirjoitti:

        Täällä keskustelee vaan anorektikot ja läskit...

        En mä kyl oo, vaikka vihaviestin tänne kirjotinkin :P


    • Hernari

      Mulle o ihan helvetin sama että miltä tyttö näyttää, kunhan se on mentaliteetiltaan semmonen joka sopii mulle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe